Heb je altijd al een Pokémon trainer, coördinator of breeder willen zijn? Of bewandel jij liever het gevaarlijke pad van een Team Rocket Grunt? Samen met andere leden schrijf jij het verhaal van jouw geheel eigen personage. Doorkruis regio's, vang je favoriete Pokémon en maak nieuwe vrienden onderweg. Laat het avontuur beginnen!
Onderwerp: Re: Quack me up![+Jean-Pierre] wo maa 02, 2016 8:46 pm
Otis Prescott
Waarom ook niet? Trekken we ten minste aandacht en daarover gesproken... ik wil eigenlijk, als het rond is, een muziekclub opstarten.
Nou ja, 'voor niets', als vriend, maar nee, ik denk dat ik hem maar niet aan doe. Die is ook inmiddels weer in de achtertuin verdwijnen met een teleurgestelde Togetic bij mij achterlatend.
Als ik er geld voor had, ben zo blut als het maar kan.
Regent het daar dan? Al verbaast mij dat niet heel veel met dit weer, maar het positieve eraan is, ehm, ja! Je krab vindt het vast heerlijk.
Member
Jean-Pierre Dupuit
Punten : 111
Type : Trainer
Regions : Hoenn en Kalos
Icon :
Onderwerp: Re: Quack me up![+Jean-Pierre] wo maa 02, 2016 10:51 pm
Ja ik zou graag bij je muziekclub zitten
- text bubble ends here-/>
Ken je nog meer mensen die graag muziek maken of wil je gewoon nieuwe mensen leren kennen?
Ohja, je vertelde al over je blikjes eten sorry
Moh ja er zijn gelukkig genoeg afdakjes, dus blijf relatief koud. En ja dat vindt ie heerlijk. Heb een tijd terug nog met m in de regen gedanst
Onderwerp: Re: Quack me up![+Jean-Pierre] do maa 03, 2016 7:43 pm
Otis Prescott
Dat zou zelfs een eer zijn! Het heeft niet echt een naam, trouwens maar.. welkom in de muziekclub!
Dat eerste, er schijnt daar wel interesse voor te zijn.
Wacht, was regendans niet ook een aanval? Heb jij hem ook die geleerd, gezien ik laatst met mijn Squirtle in de regen ging dansen, maar er niets gebeurde als ik eiste dat ze Rain Dance moest uitvoeren.
Member
Jean-Pierre Dupuit
Punten : 111
Type : Trainer
Regions : Hoenn en Kalos
Icon :
Onderwerp: Re: Quack me up![+Jean-Pierre] do maa 03, 2016 7:56 pm
Oh wauw een eer zelfs! Wat een eer om een eer te zijn haha
Noem het gewoon Club PokéFlute ofzo idk
Het is idd ook een aanval. Geen zorgen, gewoon nog wat trainen en het zal hem oitk