Heb je altijd al een Pokémon trainer, coördinator of breeder willen zijn? Of bewandel jij liever het gevaarlijke pad van een Team Rocket Grunt? Samen met andere leden schrijf jij het verhaal van jouw geheel eigen personage. Doorkruis regio's, vang je favoriete Pokémon en maak nieuwe vrienden onderweg. Laat het avontuur beginnen!
Onderwerp: Re: Quack me up![+Jean-Pierre] za maa 05, 2016 9:58 pm
Dat was echt de leukste achtervolging ooit!
- text bubble ends here-/>
Het bleek gewoon een Skitty te zijn die wilde spelen. Vandaar pas weer het late antwoord. We hebben een hele tijd spelletjes gedaan. Het spijt me voor als je ongerust was
Aaah ok, laat me maar even weten wat ze zeggen dan
Ja een eigen lingo heb ik wel, ofja, als ik nummers schrijf tenminste
Onderwerp: Re: Quack me up![+Jean-Pierre] ma maa 14, 2016 11:04 pm
Otis Prescott
... Voorbeeld? Ik kan niet een schattige Pokémon voor mij zijn met enorme slagtanden.
Phieuw, dat scheelt! Dat als een stalker is heel wat minder intimiderend dan.
Ow, ik vind het juist leuk! Maak ze altijd in gratis kranten als tijdverdrijf. Ver kom ik echter niet: als kind niet omdat ik het telkens fout had en nou worden de kranten in stukken gescheurd door Tromp.
Die nummers! Had ik moeten weten... Maar wacht, lingo bij het schrijven van liedjes? Die snap ik even niet.
Member
Jean-Pierre Dupuit
Punten : 111
Type : Trainer
Regions : Hoenn en Kalos
Icon :
Onderwerp: Re: Quack me up![+Jean-Pierre] di maa 15, 2016 11:08 am
Wat dacht je van Mamoswine?
Nee idd een stalker lijkt me verschrikkelijk, alhoewel lijkt het er op dat die Skitty me niet alleen wil laten. Is iig een schattige stalker XD
Haha Tromp is me d’r eentje zeg. Misschien is dat wel zijn manier van zeggen dat ie van je houdt :p
Oh sorry, ik bedoelde dat ik soms gewoon woorden verzin als iets niet goed rijmt.
Onderwerp: Re: Quack me up![+Jean-Pierre] ma maa 21, 2016 8:12 pm
Otis Prescott
Die van Digimon wel, de tweede stage van dat zeehondachtige wezen.
Ik houd je niet tegen! Ach, waar jij je goed bij voelt moet je blijven doen in plaats van iets te doen, omdat jij je weg nog niet gevonden heb.
Echt geen Ranger Quest om iemands vermiste Skitty terug te moeten brengen?
Member
Jean-Pierre Dupuit
Punten : 111
Type : Trainer
Regions : Hoenn en Kalos
Icon :
Onderwerp: Re: Quack me up![+Jean-Pierre] ma maa 21, 2016 10:19 pm
Is het goed als ik pas straks weer reageer?
Nou zeg wat een drama
Er sprong dus net een meisje bij me naar binnen met de mededeling dat, omdat ik haar Skitty gevonden had, we voor elkaar bestemd waren.
Na een hoop gedoe wist ik stiekem de politie te verwittigen.
De politie kende haar al. Schijnbaar heeft ze haar Skitty getraint om bij mensen binnen te gaan, zodat ze vervolgens eist dat ze de Skitty mag ophalen binnen. Als ze eenmaal binnen is verzint ze een smoesje om langer te blijven en voor je het weet ben je berooft. Gelukkig heb ik niks duurs in huis.