|
|
Auteur | Bericht |
---|
Member Stacey GrimesPunten : 324
Type : Ranger
Rang : Graduate Ranger
Regions : Kalos
Icon : | Onderwerp: Re: Assignment Board do jul 30, 2015 2:20 pm | |
| |
|
| |
Member Floyd DuncanPunten : 228
Type : Team Rocket
Rang : Capo
Regions : Hoenn en Kalos
Icon : | Onderwerp: Re: Assignment Board do jul 30, 2015 2:57 pm | |
| You've successfully finished your quest!You have received your reward |
|
| |
Member Jane HarperPunten : 493
Type : Trainer
Icon : | Onderwerp: Re: Assignment Board vr jul 31, 2015 5:18 pm | |
| HELP!Ik zit in niet normaal grote problemen, serieus. Korte uitleg situatie: Jane heeft honger maar vind het op het moment niet mogelijk om zoals ieder normaal mens zelf iets te halen. Link topic: Late Night AdventuresGift: Tien punten van een dankbare Jane |
|
| |
Member Vivienne WilliamsPunten : 269
Type : Coördinator
Icon : | Onderwerp: Re: Assignment Board vr jul 31, 2015 5:35 pm | |
| HELP!
Ik zit met een probleempje ^^' Korte uitleg situatie: Ik ben aan het oefenen voor een nieuwe show voor een contest, maar ik kom achtergrond dansers te kort. Ik heb nog 2 of 3 man nodig daarvoor. M/V mag beide c: Link topic: Komt zodra er geïnteresseerde zijn~ Gift: 10 punten p/p en een vip plaats bij een contest :P |
|
| |
Member Scott KraussPunten : 462
Icon : | Onderwerp: Re: Assignment Board vr jul 31, 2015 5:37 pm | |
| HELP! - aangevallen door een wilde frillish!
Korte uitleg situatie: Ik heb mijn Bulbasaur thuisgelaten en word aangevallen door een wilde Frillish!! Kan iemand mij helpen haar te vangen? Link topic: PB indien interesse - dan maak ik aan c: Gift: 10 punten
Zo krijgt hij die Frillish van Jirachi's wens dus :33 |
|
| |
Member Oskar HelvigPunten : 357
Type : Coördinator
Icon : | Onderwerp: Re: Assignment Board vr jul 31, 2015 5:43 pm | |
| HELP!
Ik zit in de problemen!!!! Korte uitleg situatie: Er zit een wilde Sandile in het huis die alles overhoop gooit en mijn broer komt over een half uur thuis! Kan iemand hem kalmeren en helpen opruimen voordat ik op mn dak krijg? :C Link topic: Komt als iemand het (via PB/Skype) claimt! Gift: Een Fashion Shop item naar keuze want 10 punten is mainstream aan het worden < /3 |
|
| |
Member Alex BeaumontPunten : 52
Type : Breeder
Icon : | Onderwerp: Re: Assignment Board vr jul 31, 2015 5:47 pm | |
| HELP!
Ik heb een klein probleempje... Korte uitleg situatie: Libra, mijn oh zo lieve Riolu, heeft mijn Holocaster gepakt en verstopt. Ze heeft clues achtergelaten in de vorm van pootafdrukken op bepaalde voorwerpen, maar ik kom er niet wijs uit... Kan iemand me helpen mijn Holocaster terug te vinden? Link topic: Wordt gemaakt als er geïnteresseerde zijn! Gift: Een breed/babypokémon naar keuze of 15 puntjes |
|
| |
Member Ayako HasegawaPunten : 201
Regions : Hoenn
Icon : | Onderwerp: Re: Assignment Board vr jul 31, 2015 5:58 pm | |
|
Laatst aangepast door Ayako Hasegawa op ma aug 03, 2015 2:47 am; in totaal 1 keer bewerkt |
|
| |
Member Jason MoorePunten : 280
Icon : | Onderwerp: Re: Assignment Board za aug 01, 2015 7:52 pm | |
| MISSIE/QUEST VOLBRACHTVolbrachte missie/opdracht/quest: Quest #3 Light the leaves Naam Ranger: Jason Moore Link topic(s): https://pokemon-journey.actieforum.com/t3578-ranger-quest-we-going-to-let-it-burn-burn-burn#73572Beloning/gift: 10 points IK ZAL HELPEN!Korte omschrijving situatie: "Azula en Gouenji hebben een leegstaand huis gevonden en ik weet niet hoe maar ze zitten er nu in vast !! Ik wil het raam wel ingooien, maar ik wil niet de gevangenis in... Kan iemand ze voor me komen redden ??"Naam opdrachtgever: Ayako Hasegawa Naam helper: Jason Moore Why not help? |
|
| |
Momerator Sara SweetsPunten : 497
Icon : | Onderwerp: Re: Assignment Board za aug 01, 2015 8:58 pm | |
| You've successfully finished your quest!You have received your reward |
|
| |
Member Tan ShiPunten : 490
Icon : | Onderwerp: Re: Assignment Board zo aug 02, 2015 12:13 am | |
| IK ZAL HELPEN!
Korte omschrijving situatie: Ik ben aan het oefenen voor een nieuwe show voor een contest, maar ik kom achtergrond dansers te kort. Ik heb nog 2 of 3 man nodig daarvoor. Naam opdrachtgever: Vivienne Williams Naam helper: Tan Shi |
|
| |
Member Averill StanwickPunten : 302
Rang : Grand Ranger
Icon : | Onderwerp: Re: Assignment Board zo aug 02, 2015 12:35 am | |
| IK ZAL HELPEN!
Korte omschrijving situatie: "Ik heb mijn Bulbasaur thuisgelaten en word aangevallen door een wilde Frillish!! Kan iemand mij helpen haar te vangen?" Naam opdrachtgever: Scott Kraus Naam helper: Averill Stanwick |
|
| |
Member Seven FarronPunten : 458
Rang : Red Ranger
Icon : | Onderwerp: Re: Assignment Board wo aug 05, 2015 4:40 pm | |
| IK ZAL HELPEN!
Korte omschrijving situatie: "Ik ben aan het oefenen voor een nieuwe show voor een contest, maar ik kom achtergrond dansers te kort. Ik heb nog 2 of 3 man nodig daarvoor." Naam opdrachtgever: Vivienne Williams Naam helper: Seven Farron |
|
| |
Member Soul StormPunten : 324
Rang : Red Ranger
Icon : | Onderwerp: Re: Assignment Board do aug 06, 2015 4:30 pm | |
| MISSIE/QUEST VOLBRACHTVolbrachte missie/opdracht/quest: Quest #8 Buizel My Way Out of It Naam Ranger: Soul Storm Link topic(s): KlikjeBeloning/gift: 10 punten |
|
| |
Administrator Lynn XavierPunten : 482
Icon : | Onderwerp: Re: Assignment Board do aug 06, 2015 5:00 pm | |
| You've successfully finished your quest!You have received your reward. A new quest has been added to the board. |
|
| |
Gesponsorde inhoud | Onderwerp: Re: Assignment Board | |
| |
|
| |
|