I Can Lift A Car [+Sara Sweets] - Pagina 3
Welkom op
Pokémon Journey!

Heb je altijd al een Pokémon trainer, coördinator of breeder willen zijn? Of bewandel jij liever het gevaarlijke pad van een Team Rocket Grunt? Samen met andere leden schrijf jij het verhaal van jouw geheel eigen personage. Doorkruis regio's, vang je favoriete Pokémon en maak nieuwe vrienden onderweg. Laat het avontuur beginnen!
WELCOME, GUEST!
PLEASE Login OR Register.

Deel
 

 I Can Lift A Car [+Sara Sweets]

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende
AuteurBericht
Cecille Skarsgård
Moderator
Cecille Skarsgård
Punten : 84
Gender : Female ♀
Age : 22
Type : Trainer
Regions : Hoenn en Kalos
Icon : Tyrogue
https://pokemon-journey.actieforum.com/t135-cecille-skarsgard https://pokemon-journey.actieforum.com/t139-cecille-s-pokedex https://pokemon-journey.actieforum.com/t6582-cecille-s-work-log#132295

I Can Lift A Car [+Sara Sweets] - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: I Can Lift A Car [+Sara Sweets]   I Can Lift A Car [+Sara Sweets] - Pagina 3 Emptydi jun 02, 2015 9:25 pm


Sara had niet het idee dat hij en zij echt close gingen worden en Cecille wilde er een opmerking over maken. Iets als ‘jullie zijn wel even chagrijnig’, maar omdat ze niet nog een woordenwissel wilde hebben, besloot ze dat maar niet te doen. Daarom hield ze haar antwoord maar simpel; ze haalde haar schouders op en glimlachte naar de witharige. “Wie weet, inderdaad. Ik dacht namelijk precies hetzelfde.” En nu waren ze hele goede vrienden. Hoe het lot werkte was echt vreemd. Niet dat ze het erg vond, want ze had graag veel vrienden om zich heen en ze kon met iedereen opschieten. Nou ja, bijna iedereen. Ook zij had haar grenzen. Desondanks maakte het karakter niet echt uit voor haar, zolang ze maar aardig tegen haar waren. Of werden. Zoals Sara.

Tegen de tijd dat Cecille haar voorstel had gesproken, waren ze kennelijk al bijna bij het meisje thuis. Dat zei de eigenares zelf niet, maar dat kon de blondine wel merken aan het feit dat ze een oprit opreden. Sara zelf bleef stil totdat de auto werd uitgezet en de achttienjarige wachtte ietwat ongeduldig op het antwoord van het meisje. Het begon met een statement die voor de hand lag; ze waren er al. Daarna kwam een verontschuldiging en het wist Cecille te overrompelen. Oké, dat was niet bepaald verwacht... Ze luisterde naar de rest van de woorden voor ze schaapachtig begon te glimlachen. Ah. Haar geflirt. Ongemakkelijk wreef ze met haar hand over de achterkant van haar nek. “Euh...” begon ze, waarop ze geforceerd grinnikte. “Sorry daarvoor, ik ben nogal flirterig. Al... Ben ik dat niet echt na een avondje stappen als ik een kater heb.” Het was eigenlijk een wonder dat Cecille niet iets wilde vermoorden door de barstende hoofdpijn die ze had. Het medicijn dat Sara aan haar had gegeven, had echt wonderen verricht, al was ze er nog niet helemaal vanaf. Het was in ieder geval genoeg weggezakt om te kunnen negeren.

Dat nam echter niet weg dat ze zich best ongewoon gedroeg die ochtend. Alsof het feest nog in volle gang was. Maar Cecille had zich er al lang en breed bij neergelegd dat het feest eindigde zodra ze in de struiken was beland. Sara vervolgde haar kleine toespraak en hoewel ze het niet meteen toe wilde geven, bracht het een glimlach rond haar lippen. “Nah,” reageerde ze dan ook nonchalant. “Je hebt nog steeds een filmpje van me te goed, dus tot die tijd ben je sowieso niet van me af.” Het was haar manier om te zeggen dat het wel goed zat en dat ze liever tijd doorbracht met de witharige dan in haar eentje in de berm van de snelweg. “Dus euh... Huisregels?”
Like a fever I will take you down ♪
Terug naar boven Ga naar beneden
Sara Sweets
Momerator
Sara Sweets
Punten : 497
Gender : Female ♀
Age : 23 years
Type : Trainer
Regions : Hoenn en Kalos
Icon : Braixen
https://pokemon-journey.actieforum.com/t525-sara-sweets https://pokemon-journey.actieforum.com/t527-sara-s-pokedex#7230

I Can Lift A Car [+Sara Sweets] - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: I Can Lift A Car [+Sara Sweets]   I Can Lift A Car [+Sara Sweets] - Pagina 3 Emptydi jun 02, 2015 11:08 pm


Als dit al ‘niet echt flirterig’ was, dan vroeg Sara zich af hoe dat er aan toe ging tijdens het avondje stappen zelf. Ze fronste kort, maar kon er eigenlijk ook wel om glimlachen. Ze had haar excuses aangeboden en dat was het belangrijkste. “Excuses aanvaard,” zei ze dan ook. Op zich kon ze tegen flirten, al liet ze zich er niet gauw door meeslepen en de hele situatie die zich er nu omheen had afgespeeld had nogal gebotst met haar principes. Ze was wel blij dat het nu, voor zo ver dat mogelijk was, was opgelost. Ze keek er zelfs bijna naar uit om nog wat meer tijd met de blondine door te brengen.

Haar excuses werden ook aanvaard en zelfs het aanbod om elkaar niet meer te spreken werd afgeslagen. Sara glimlachte gemeend. Ze betrapte zich er zelfs op dat ze even naar de blondine staarde, maar werd daar volledig van afgeleid toen ze zich herinnerde dat er nog boodschappen achterin stonden die in de koelkast gezet moesten worden. Er werd haar om huisregels gevraagd en ze besloot er slim op in te spelen. “De sterkste draagt de boodschappen?” Het was een stelling, maar ze stelde het op vragende toon, alsof ze verwachtte dat Cecille het zou afwijzen en haar niet zou willen helpen met het dragen van de spullen. Voor Sara zou het wel goed uitkomen om een extra hand vrij te hebben. Ze maakte zichzelf alvast los uit de auto en borg haar sleutels veilig op. Pas toen ze dat gedaan had, en haar zonnebril nog eens recht op haar neus gezet, opende ze de deur om zich uit de auto te verwijderen. Of ze de boodschappen achter uit pakte of niet hing er natuurlijk van af of Cecille dat al had gedaan of niet. Zo niet, dan begaf ze zich vast naar de deur om die van het slot te draaien.
tell me can a heart be turned to stone?
Terug naar boven Ga naar beneden
Cecille Skarsgård
Moderator
Cecille Skarsgård
Punten : 84
Gender : Female ♀
Age : 22
Type : Trainer
Regions : Hoenn en Kalos
Icon : Tyrogue
https://pokemon-journey.actieforum.com/t135-cecille-skarsgard https://pokemon-journey.actieforum.com/t139-cecille-s-pokedex https://pokemon-journey.actieforum.com/t6582-cecille-s-work-log#132295

I Can Lift A Car [+Sara Sweets] - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: I Can Lift A Car [+Sara Sweets]   I Can Lift A Car [+Sara Sweets] - Pagina 3 Emptywo jun 03, 2015 8:07 pm


Excuses aanvaard. Mooi. Dan konden ze ook weer verder en hoefde Cecille zich niet de hele tijd een idioot te voelen. Soms werd ze wel eens zelfbewust. Al was ze meestal arrogant en zelfverzekerd. Oké, die arrogantie wilde ook nog wel meevallen, maar zelfverzekerd was in ieder geval wel een woord om haar mee te beschrijven. De blondine betrapte Sara erop een glimlach aan haar te tonen – eentje waarvan ze eindelijk het gevoel had dat die echt gemeend was. Ze weerspiegelde het gebaar met gemak en luisterde toen naar de regel die Sara als eerste aan haar oplegde. Sterkste droeg de boodschappen? Het klonk eigenlijk niet als een regel. Of een opdracht. Eerder een poging tot het krijgen van haar hulp. Cecille’s glimlach veranderde in een speelse grijns waarbij ze haar tanden ontblootte en ze draaide zich meteen in haar stoel om naar de boodschappentassen – om tot de conclusie te komen dat ze de riem nog om had.

Deze klikte ze vlug los, al was haar imago waarschijnlijk nu nog meer gebroken en stond ze steeds beter bekend als een idioot, en vlug greep ze de lussen van de tassen vast met haar ene hand. Vervolgens tilde ze het gewicht met wat moeite over de stoelen heen en liet ze de tassen even op haar schoot rusten, zodat ze zelf de deur open kon doen. Dit keer was ze namelijk niet van plan om weer eroverheen te willen springen. Dat ging vast en zeker weer de verkeerde kant op. Cecille stapte toen met gemak uit en had het gewicht nu over beide armen verspreid, al was de ene tas zwaarder dan de ander. “Yoooo, wat heb je gekocht? Stenen?” grapte ze om het gewicht. Het voelde niet zo extreem zwaar, maar genoeg om zich af te vragen of dit allemaal wel voor één persoon was. Dat er flessen frisdrank bij zaten, of ander zwaar gerei, daar dacht ze niet eens aan.
Like a fever I will take you down ♪
Terug naar boven Ga naar beneden
Sara Sweets
Momerator
Sara Sweets
Punten : 497
Gender : Female ♀
Age : 23 years
Type : Trainer
Regions : Hoenn en Kalos
Icon : Braixen
https://pokemon-journey.actieforum.com/t525-sara-sweets https://pokemon-journey.actieforum.com/t527-sara-s-pokedex#7230

I Can Lift A Car [+Sara Sweets] - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: I Can Lift A Car [+Sara Sweets]   I Can Lift A Car [+Sara Sweets] - Pagina 3 Emptydo jun 04, 2015 12:29 pm


Haar stille hint werkte. Een klein beetje schuldgevoel sijpelde bij Sara naar binnen. Cecille was haar gast, en hoewel ze haar flink op de zenuwen had gewerkt voelde het ergens verkeerd om de blondine het zware werk voor haar te laten doen. Het leek er echter op dat het meisje er zelf geen problemen mee had en dar zorgde er voor dat het schuldgevoel weer een beetje wegebde. Dat Cecille problemen had met de gordel had Sara niet eens opgemerkt. Ze was te druk met haar eigen gedachtes en gevoel.

Met de tassen uit de auto kon Sara rustig de voordeur open maken. Natuurlijk zette ze hier wel een beetje haast achter, want ze wilde Cecille niet te lang plagen met het gewicht en ze wilde de boodschappen in de kasten stoppen. Hopelijk was er niet al te veel ontdooit. Om de grap van Cecille rolde Sara met haar ogen. “Ha-ha, heel grappig. Ik heb wat extra drinken meegenomen voor een paar van de andere bewoners, omdat zij er om vroegen,” legde ze uit. Ze opende de deur en stapte vervolgens als eerste naar binnen, er van uit gaand dat zij beter de weg kon leiden dan dat ze de blondine voor liet gaan. Binnen was een kleine hal die naar meerdere kamers leidde en aan de linkerkant een trap. “Hier de trap op.” Sara zette haar voet al aan de onderste trede toen ze besefte dat dit misschien iets te veel van het goede was. Ze draaide zich om en stak haar handen uit. “Geef de tassen anders maar weer aan mij. Het zijn mijn boodschappen en het zou nogal onbeschoft zijn om de gast er mee de trap op te laten sjouwen.”
tell me can a heart be turned to stone?
Terug naar boven Ga naar beneden
Cecille Skarsgård
Moderator
Cecille Skarsgård
Punten : 84
Gender : Female ♀
Age : 22
Type : Trainer
Regions : Hoenn en Kalos
Icon : Tyrogue
https://pokemon-journey.actieforum.com/t135-cecille-skarsgard https://pokemon-journey.actieforum.com/t139-cecille-s-pokedex https://pokemon-journey.actieforum.com/t6582-cecille-s-work-log#132295

I Can Lift A Car [+Sara Sweets] - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: I Can Lift A Car [+Sara Sweets]   I Can Lift A Car [+Sara Sweets] - Pagina 3 Emptydo jun 04, 2015 7:05 pm


De sarcastische ‘ha-ha heel grappig’ negeerde ze maar een beetje. Niet omdat het haar oprecht boos maakte, maar gewoon omdat ze er niet veel reactie meer op had. Vervolgens werd er verteld dat de witharige ook inkopen had gedaan voor de andere bewoners. Cecille liet een zachte glimlach rond haar lippen verschijnen en keek toe hoe Sara de sleutels in het sleutelgat van de deur duwde. Dat dit zo snel mogelijk gebeurde, zodat zij sneller van die zware tassen af zou zijn, dat had ze eigenlijk niet eens door. “Heb je leuke kamergenoten?” vroeg ze nieuwsgierig aan het meisje. Eigenlijk was ze wel benieuwd naar wat voor een mensen het waren, maar eerst moesten ze die boodschappen regelen... En waarschijnlijk moest de blondine zich bezig houden met een plan van aanpak. Ze wist namelijk niet of ze het hele weekend hier kon blijven. Misschien was er wel ergens een illegale workshop van inbreken en kon ze leren hoe ze een deur moest openen met een haarspeldje. Spionnen op tv konden het, dus waarom zij dan niet?

Cecille volgde de witharige naar binnen en keek de trap op zodra haar werd gezegd dat ze daar heen moest. Sara ging haar al voor, maar ze stopte onderaan de trap en draaide zich naar haar om. De blondine was even lichtelijk in de war, maar begreep toen waar de boodschap (haha) op uit draaide. Grijnzend keek ze recht in de blik van Sara. “Onderschat me niet. Ik ben een kickbokser, weet je nog?” Ze hield de twee tassen met gemak omhoog om aan te geven dat ze het wel kon dragen. Vervolgens stak ze de minst zware tas naar voren. “Maar als je het per se wilt, hier. Fifty fifty.” Eerlijke verdeling. Zij had de spieren hier en hoewel ze Sara niet zwak durfde te noemen, was ze er zeker van dat zij toch echt sterker was.
Like a fever I will take you down ♪
Terug naar boven Ga naar beneden
Sara Sweets
Momerator
Sara Sweets
Punten : 497
Gender : Female ♀
Age : 23 years
Type : Trainer
Regions : Hoenn en Kalos
Icon : Braixen
https://pokemon-journey.actieforum.com/t525-sara-sweets https://pokemon-journey.actieforum.com/t527-sara-s-pokedex#7230

I Can Lift A Car [+Sara Sweets] - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: I Can Lift A Car [+Sara Sweets]   I Can Lift A Car [+Sara Sweets] - Pagina 3 Emptyzo jun 07, 2015 1:10 am


Of haar kamergenoten leuk waren, werd haar gevraagd. Sara trok hierbij een bedenkelijk gezicht, alsof ze er goed over moest nadenken of ze de mensen waarmee ze woonde wel mocht of niet. Al moest ze toegeven dat ze soms nog wel botste met een paar van de bewoners, maar het was vrijwel onmogelijk om geen conflicten met de witharige te hebben dus op zich… “Ja, best wel,” antwoordde ze daarom. “Ze zijn wel heel verschillend allemaal, wat het soms nogal een drukke boel maakt. Ik heb het geluk dat de helft geen behoefte heeft aan bezoek het grootste deel van de tijd, anders had ik overwogen om te verhuizen.” Het was niet dat ze de mensen niet mocht, maar Sara vond, in tegenstelling tot vele anderen, haar studie wel belangrijk en zat het meeste met haar neus in de boeken van allemaal. Als er regelmatig feestjes gehouden werden zou ze zich niet meer kunnen concentreren en dan zou het aantal conflicten zeker opstapelen tot er iemand lichamelijk aangevallen werd. Sara was blij dat ze bij aankomst al huisregels besproken hadden en dat één van deze regels was dat er geen feestjes gegeven mochten worden doordeweeks, behalve op vrijdag avond.

Cecille leek eerst de boodschappen niet af te willen geven en Sara wilde al haar schouders ophalen en zich weer omdraaien, maar er werd haar toch een tas aangeboden. Dit waardeerde ze eigenlijk wel, want ze had graag controle over dingen en het dragen van een boodschappentas zag ze ook als controle. Ze nam de tas meteen aan met een bedankje en draaide zich toen pas om, om verder de trap op te lopen. “Ik bedoelde het niet als een onderschatting, meer als in… de last van je spieren houden. Wie weet heb je ze straks nog nodig.” Het drong niet tot de witharige door dat ze een best suggestieve opmerking had gemaakt, dus deed ze heel casual haar deur open zodra ze bovenaan de trap was aangekomen. Daar opende ze de deur naar haar kamer, de grootste van het hele complex, en draaide zich vervolgens om om te gebaren naar Cecille dat zij als eerste de ruimte mocht betreden. “Na u,” zei ze met een glimlachje. Haar manieren waren zeker iets waar ze trots op was.
tell me can a heart be turned to stone?
Terug naar boven Ga naar beneden
Cecille Skarsgård
Moderator
Cecille Skarsgård
Punten : 84
Gender : Female ♀
Age : 22
Type : Trainer
Regions : Hoenn en Kalos
Icon : Tyrogue
https://pokemon-journey.actieforum.com/t135-cecille-skarsgard https://pokemon-journey.actieforum.com/t139-cecille-s-pokedex https://pokemon-journey.actieforum.com/t6582-cecille-s-work-log#132295

I Can Lift A Car [+Sara Sweets] - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: I Can Lift A Car [+Sara Sweets]   I Can Lift A Car [+Sara Sweets] - Pagina 3 Emptyzo jun 07, 2015 2:14 am


Een bedenkelijk gezicht was haar eerste reactie. Cecille keek naar de frons op Sara’s voorhoofd en constateerde dat ze het meisje eigenlijk wel schattig uit vond zien zo. Zichzelf erop betrappen deed ze echter niet, want ze was het immers al gewend om zoiets te denken over meiden. Of jongens. The perks of being bisexual. Cecille luisterde toen naar de woorden die werden gesproken en knikte begrijpend. “Klinkt als mijn vriendengroep,” gaf ze eerlijk toe. Bij de opmerking dat Sara al verhuisd zou zijn als er veel meer bezoek was geweest, grinnikte ze. “Je klinkt als Dahlia. Die heeft ook liever niet veel mensen om zich heen,” voegde ze eraan toe. “Niet dat het verkeerd is. Hoe het met Dahlia en Björn zit weet ik niet, maar mijn zusje is... Euh, hoe noemde ze dat? Introvert? Ja, dat was het. Ik neem aan dat jij dat dan ook bent?” Dat ze überhaupt de betekenis en de benaming ervan wist was een wonder, maar als Yara haar iets enthousiast vertelde of uitlegde, dan kon ze dat moeilijk vergeten. “Ze noemde mij extravert, dacht ik? Het betekende in ieder geval dat ik energie kreeg van mensen. Dat kan ik niet ontkennen.” Een grijns sierde haar gezicht. Yep, wat dat betreft kende de zwartharige haar als geen ander.

Sara nam de tas aan met een bedankje, wat de blondine een beetje vreemd vond, maar ze vond het eigenlijk vooral schattig. Het was inmiddels geen verrassing meer voor haar dat het meisje klasse had en beleefd was – wat weer bijdroeg aan het ‘tegenpolen’ verhaal. Cecille kon wel beleefd zijn – als het echt nodig was. Klasse? De herinnering aan het wakker worden in een struik was voor haar genoeg bewijs om zich te bedenken dat ze dat absoluut niet had. Sara vertelde tijdens de weg naar boven dat het geen onderschatting was, maar haar spieren te laten rusten. Hoewel de blondine daar wel in kon komen (wbw), was ze te laat om daar een serieuze opmerking over te maken, want de witharige besloot toen om een dubbelzijdige zin te laten vallen. Cecille snoof meteen geamuseerd, maar in plaats van erop in te gaan, besloot ze er een andere weg mee in te slaan. “Oh? Wat bent u dan allemaal met mij van plan, mevrouw?” Ze keek eerst met een zo onschuldig mogelijk gezicht, maar dat veranderde al snel in een plagerige grijns met haar tanden ontbloot.

Een deur werd geopend en het gebaar dat zij als eerste naar binnen mocht, werd gemaakt. Normaal gesproken zou Cecille de ander voor laten gaan, maar het besef dat zij hier de gast was, liet haar toch maar zelf de deur door gaan. Ze knikte naar Sara toen die naar haar glimlachte en weerspiegelde het gebaar. “Dank u,” reageerde ze er vrolijk op. Ze konden wel met elkaar overweg.
Like a fever I will take you down ♪
Terug naar boven Ga naar beneden
Sara Sweets
Momerator
Sara Sweets
Punten : 497
Gender : Female ♀
Age : 23 years
Type : Trainer
Regions : Hoenn en Kalos
Icon : Braixen
https://pokemon-journey.actieforum.com/t525-sara-sweets https://pokemon-journey.actieforum.com/t527-sara-s-pokedex#7230

I Can Lift A Car [+Sara Sweets] - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: I Can Lift A Car [+Sara Sweets]   I Can Lift A Car [+Sara Sweets] - Pagina 3 Emptydi jun 09, 2015 9:09 am


Sara had er eigenlijk nooit over nagedacht of ze introvert was. Ze kende het woord en ze wist de betekenis, maar ze zou eerder Gelato er mee bestempelen dan zichzelf. “Introvert, dan nemen andere mensen je energie weg, toch?” Ze dacht even na, dacht aan haar bezoeken aan etentjes en teaparties en besloot dat het inderdaad wel eens kon zijn dat ze introvert was. “Het zou kunnen. Kan je dat ergens testen?” vroeg ze zich hardop af. Of ze echt van plan was het te testen of niet wist ze niet, maar ze was nu eigenlijk wel benieuwd of het echt een eigenschap van haar was of niet.

Pas toen Cecille op Sara’s opmerking reageerde, realiseerde ze zich dat het misschien wat suggestief had geklonken. Sara zou er bijna van blozen, al was dat voor Cecille moeilijk te zien zolang die achter haar liep. Hoe ze op de opmerking moest reageren wist ze niet, maar ze wilde niet weer een stilte laten vallen. “…Wie zegt dat ik iets van plan ben?” wist ze te verzinnen. “Misschien wil één van mijn huisgenoten wel met je vechten, ofzo.” Het kwam er heel ongemakkelijk uit, al probeerde ze dat te maskeren. Ze besloot maar gewoon de deur te openen en Cecille voor te laten gaan zodat zij zich nog even in haar eentje kon schamen. De glimlach die ze gaf was wel gemeend.

Sara volgde Cecille de kamer in en sloot de deur achter zich. “Zet de boodschappen maar neer bij het keukenblok,” zei ze, haar schaamte weer uit haar stem verdwenen. Ze liep zelf ook naar het keukenblok om daar haar eigen tas op neer te zetten en vervolgens de spullen er uit te zoeken die koud gezet moesten worden. “Kan je de koelkastdeur voor me open houden?” Ze had nauwelijks door dat ze Cecille constant om hulp vroeg. Ze was het zo gewend dat haar ouders dat deden wanneer zij thuis was, dat zij die gewoonte schijnbaar over had genomen.
tell me can a heart be turned to stone?
Terug naar boven Ga naar beneden
Cecille Skarsgård
Moderator
Cecille Skarsgård
Punten : 84
Gender : Female ♀
Age : 22
Type : Trainer
Regions : Hoenn en Kalos
Icon : Tyrogue
https://pokemon-journey.actieforum.com/t135-cecille-skarsgard https://pokemon-journey.actieforum.com/t139-cecille-s-pokedex https://pokemon-journey.actieforum.com/t6582-cecille-s-work-log#132295

I Can Lift A Car [+Sara Sweets] - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: I Can Lift A Car [+Sara Sweets]   I Can Lift A Car [+Sara Sweets] - Pagina 3 Emptydi jun 09, 2015 5:54 pm


Cecille knikte toen Sara de vraag stelde. Dat was tenminste wat Yara had gezegd en de blondine geloofde het merendeel van het meisje haar woorden – al niet al haar woorden. “Zo heb ik het gehoord,” voegde ze er met een glimlach aan toe. Vervolgens vroeg de witharige of het ergens getest kon worden, waarop de blondine even nadacht en toen haar schouders ophaalde. “Honestly? Geen idee. Maar mijn zusje moet het ergens van hebben, dus ik denk dat het gewoon op internet te vinden is,” reageerde ze op de vraag. Ze wilde best even voor Sara kijken of ze iets kon vinden – desnoods navraag doen aan Yara, want hoewel ze niet thuis was, konden ze wel gewoon via hun telefoons praten. Althans, dat dacht Cecille, tot ze zich herinnerde dat ze geen telefoon meer had. Het meisje zuchtte. “Ik wilde het al aan haar vragen, maar ik heb mijn telefoon natuurlijk niet.”

Ze kon Sara’s gezicht dan misschien niet zien, maar ze hoorde wel aan diens woorden dat ze zich schaamde. Een kleine, triomfantelijke grijns vormde zich rond Cecille’s lippen, maar haar gezichtsuitdrukking veranderde naar nieuwsgierig toen ze over de mogelijke uitdaging met een huisgenoot hoorde. “Oh? Vertel mee. Een uitdaging ga ik niet uit de weg,” ging ze erop in, al wist ze voor vijfenzeventig procent zeker dat het een excuus was om maar van onderwerp te kunnen veranderen. De blondine besloot haar voor dit keer maar te laten gaan zonder al teveel moeite van Sara te vragen – ze was nu immers te gast bij het meisje thuis.

De boodschappen moesten bij het keukenblok. Cecille keek eerst even rond, al gebeurde dat vrij vluchtig, voor ze zich daadwerkelijk naar het keukenblok begaf en de tas erop plaatste. Toen er aan haar gevraagd werd of ze de koelkastdeur kon openhouden, wandelde de blondine erheen. “No problemo,” voegde ze nog aan haar daad toe, alsof de witharige niet al had kunnen zien dat ze al onderweg was. Met een soepele beweging trok ze de deur open en zwaaide ze elegant naar de inhoud van de koelkast met een kleine buiging; een galante uitnodiging voor het meisje om haar eigen boodschappen in haar eigen koelkast te zetten. Met een grijns keek ze op. “Vertel eens wat meer over jezelf?” vroeg ze toen vriendelijk aan haar. “Of moet ik eerst gaan? Ik ben praktisch een open boek, anyway.”
Like a fever I will take you down ♪
Terug naar boven Ga naar beneden
Sara Sweets
Momerator
Sara Sweets
Punten : 497
Gender : Female ♀
Age : 23 years
Type : Trainer
Regions : Hoenn en Kalos
Icon : Braixen
https://pokemon-journey.actieforum.com/t525-sara-sweets https://pokemon-journey.actieforum.com/t527-sara-s-pokedex#7230

I Can Lift A Car [+Sara Sweets] - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: I Can Lift A Car [+Sara Sweets]   I Can Lift A Car [+Sara Sweets] - Pagina 3 Emptywo jun 10, 2015 6:48 pm


Natuurlijk was het op internet te vinden. Wat was er tegenwoordig niet te ontdekken via het web? Sara vertrouwde niet honderd procent op de diagnoses die je online kon krijgen, maar ze zou het niet erg vinden om een keer een testje te doen. Misschien dat ze zich dan later nog een keer echt liet beoordelen door iemand die er verstand van had.
Sara vond het erg attent dat Cecille al meteen haar zusje had gebeld, maar voelde zich ook opgelucht omdat ze zo direct niet echt sterke behoefte had om de test al te maken. Ze had de boodschappen om zich zorgen over te maken en vervolgens een gast om te verzorgen en ze had eigenlijk nog geen idee hoe ze dit zouden gaan doen. Ze zou zich er bijna zorgen om gaan maken, als ze niet haar hoofd bij de boodschappen wist te houden. “Maakt niet uit,” reageerde ze, “ik zoek het zelf straks anders wel op.” Ze overwoog om voor te stellen om haar laptop uit te lenen, maar zo goed vertrouwde ze Cecille nog niet.

Ze had haar mond moeten houden over haar huisgenoten. Ze kon zich echter niet meer uit dit gesprek wurmen, dus moest ze snel iets verzinnen. “Vraag het niet aan mij, ik ben mijn vrienden niet.” Dat kwam er iets botter uit dan de bedoeling was, dus voegde ze er nog een paar woorden aan toe. “Misschien dat Cocoa haar frustraties kwijt wil. Ze is vast een goede tegenstander.” Cocoa had waarschijnlijk dezelfde reactie gehad als Cecille op een uitdaging. Echter kwam het ook nog wel eens voor dat zij gewoon wilde relaxen. Al had Sara dat misschien liever, want zij voelde zich er niet zo prettig bij als er gevochten werd.

Cecille opende de koelkastdeur en Sara bedankte haar vriendelijk. De overdreven beweging reageerde ze niet op, al vond ze het verbazingwekkend schattig. Ze had waarschijnlijk met haar ogen gerold als ze zich niet meer met de boodschappen bezig hield dan met de blondine. Bij het verplaatsen van de koelkastwaren werd haar gevraagd om wat meer over zichzelf te vertellen, waarop ze fronsend opkeek. “Als je het niet erg vind? Ik zou namelijk niet weten wat ik moet vertellen.” De standaard dingen had ze al verteld. School, toekomstdroom. Haar woning hoefde ze ook niet veel meer over te zeggen, nam ze aan. Om nou te gaan vertellen over wat haar ouders deden leek haar ook niet bepaald interessant.
tell me can a heart be turned to stone?
Terug naar boven Ga naar beneden
Cecille Skarsgård
Moderator
Cecille Skarsgård
Punten : 84
Gender : Female ♀
Age : 22
Type : Trainer
Regions : Hoenn en Kalos
Icon : Tyrogue
https://pokemon-journey.actieforum.com/t135-cecille-skarsgard https://pokemon-journey.actieforum.com/t139-cecille-s-pokedex https://pokemon-journey.actieforum.com/t6582-cecille-s-work-log#132295

I Can Lift A Car [+Sara Sweets] - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: I Can Lift A Car [+Sara Sweets]   I Can Lift A Car [+Sara Sweets] - Pagina 3 Emptywo jun 10, 2015 10:14 pm


Sara kon het ook zelf opzoeken. Natuurlijk kon ze dat, want de witharige had tenminste wel nog haar telefoon in bezit. En waarschijnlijk ook een laptop – iets dat de blondine niet kon permitteren. Daar kon ze momenteel alleen maar van dromen. Het feit dat ze wellicht een nieuwe telefoon moest kopen, hielp haar ook niet echt. Desondanks behield ze wel gewoon de moed erin en glimlachte ze naar de witharige.

Het eerste antwoord klonk wat bot, maar ze moest toegeven dat het meisje er wel gelijk in had. Cecille wilde wegkijken, maar toen voegde Sara er nog wat aan toe en gleden haar ogen automatisch terug op het lichaam van de witharige. Pas nu viel haar blik op een wat intiemere plek dan een mens normaal naar zou kijken en het verbaasde de blondine eerlijk gezegd dat het nu pas gebeurde, maar ze kon het niet laten om even naar Sara’s kont te staren. Ongegeneerd. Die was best – nee Cecille, focus! Er werd gesproken over ene Cocoa en hoewel het een frons op haar voorhoofd bracht, besloot ze er verder niet op in te gaan. Misschien moest ze deze Cocoa dan maar eens opzoeken een keer. “Dat zal ik onthouden,” grijnsde ze nog naar de witharige, haar aandachtspunt inmiddels wel weer ergens anders nu. Zoals de overloop, want ze waren nu eindelijk boven.

Zij mocht eerst beginnen. Cecille fronste bedachtzaam, want Sara had daar wel een punt. Waar moest ze over beginnen? Misschien moest ze maar gewoon wat uit haar nek lullen en hopen dat het uiteindelijk beter werd. “Oké, wel, ik ben nog niet zo gek lang achttien. Ik hou van feestjes, maar dat wisten we al, en van uitgaan met vrienden naar de film ofzo. Als het maar iets met socialisatie te doen heeft, ben ik van de partij,” grijnsde ze naar de witharige. “Ik ben eigenlijk geboren als enig kind, maar ik ben opgegroeid met de dochter van goede familievrienden, dus we hebben een soort zusterband met elkaar...” vertelde ze verder. “Oh! Ik ben biseksueel. Als dat voor ongemak zorgt, ofzo, dan slaap ik wel op het balkon – als je die hebt? En anders op de gang. Tenzij ik niet mag blijven! Dat begrijp ik volkomen. Ik weet eigenlijk niet waar ik hiermee heen ga?” eindigde ze verward. Haar frons, die in een glimlach was veranderd terwijl ze enthousiast vertelde, was weer teruggekeerd aan het einde van haar verhaal. Wat was eigenlijk het plan?
Like a fever I will take you down ♪
Terug naar boven Ga naar beneden
Sara Sweets
Momerator
Sara Sweets
Punten : 497
Gender : Female ♀
Age : 23 years
Type : Trainer
Regions : Hoenn en Kalos
Icon : Braixen
https://pokemon-journey.actieforum.com/t525-sara-sweets https://pokemon-journey.actieforum.com/t527-sara-s-pokedex#7230

I Can Lift A Car [+Sara Sweets] - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: I Can Lift A Car [+Sara Sweets]   I Can Lift A Car [+Sara Sweets] - Pagina 3 Emptyvr jun 12, 2015 2:55 pm


Het was gelukt: Sara had zich van haar eigen rare opmerking gered nog voordat ze haar voordeur had geopend. Ze wist niet zeker of het kwam omdat zij een goede keuze had gemaakt in comebacks of omdat Cecille door had dat ze het maar ongemakkelijk vond. In elk geval was ze blij dat het zo was gelopen en hoopte ze dat beide meiden het snel konden vergeten. Er waren veel leukere dingen om te onthouden.

Zoals het gesprek wat ontstond terwijl Sara de boodschappen in de koelkast plaatste. Ze wilde het niet toegeven, maar ze was best geïnteresseerd in wat de blondine te vertellen had. Zo veel zelfs, dat ze het niet echt probeerde te verbergen. Het was dat ze ook bezig was met de boodschappen en niet constant naar Cecille had kunnen kijken, anders had het meisje vast haar volledige aandacht gehad. Ze vertelde hoe oud ze was, wat ze leuk vond om te doen, en over haar familie. Ook noemde ze haar seksualiteit en ratelde ze iets over het slapen. Sara fronste. Ze wist niet zeker of ze de blondine over de vloer wilde hebben, maar dat was niet om haar seksualiteit. Dat was puur omdat Sara een ijskoude bitch was die meestal niet van gezelschap hield. Ze hield daarom ook haar mond terwijl ze nadacht over het logeren en duwde ondertussen de koelkastdeur weer dicht. De rest van de boodschappen moesten in andere kastjes.

Ze haalde haar aandacht niet van de gekochte waren af terwijl ze weer begon te praten. “Als ik van je seksualiteit een probleem maakte zou dat nogal hypocriet zijn. Ik ben zelf namelijk lesbisch,” begon ze. Of dat een goede zet was of niet, besloot ze maar niet over nadenken. “Wel zou ik het waarderen als je alsnog kon proberen om bij iemand anders terecht te komen voor de nacht, want ik ben geen hotel en ik heb niet veel aan logeerspullen.” Dat ze dat gemakkelijk van haar huisgenoten kon lenen meldde ze er niet bij, want het was natuurlijk niet de bedoeling dat Cecille zou blijven.
tell me can a heart be turned to stone?
Terug naar boven Ga naar beneden
Cecille Skarsgård
Moderator
Cecille Skarsgård
Punten : 84
Gender : Female ♀
Age : 22
Type : Trainer
Regions : Hoenn en Kalos
Icon : Tyrogue
https://pokemon-journey.actieforum.com/t135-cecille-skarsgard https://pokemon-journey.actieforum.com/t139-cecille-s-pokedex https://pokemon-journey.actieforum.com/t6582-cecille-s-work-log#132295

I Can Lift A Car [+Sara Sweets] - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: I Can Lift A Car [+Sara Sweets]   I Can Lift A Car [+Sara Sweets] - Pagina 3 Emptyvr jun 12, 2015 4:05 pm


Sara gaf eerst geen reactie en Cecille beet lichtelijk gestrest op haar onderlip. Had ze iets verkeerds gezegd? En zo ja, welke van de twee dingen waren verkeerd geweest? Haar biseksualiteit of het feit dat ze hier wilde crashen tot ze ergens anders heen kon? Ze liet het meisje de koelkast zelf dichtduwen en bleef gewoon op haar plek staan, terwijl haar blik de ander volgde. Gelukkig kwam de verlossing al snel; de witharige begon over hoe hypocriet het van haar moest zijn als ze op de blondine haar seksualiteit neerkeek. De achttienjarige hield haar hoofd lichtjes scheef in een vragende motie, maar Sara gaf al snel aan waarom het hypocriet was. Ze was zelf namelijk lesbisch. “Oh,” begon Cecille droog. Dat had ze eigenlijk niet achter Sara gezocht, maar als ze iets geleerd had van avondjes stappen, dan was het wel dat je niemand op het uiterlijk moest beoordelen. Er waren genoeg van die “huppeltutjes” geweest die graag experimenteerden of zelf een andere seksualiteit hadden dan hetero, dus ergens verbaasde het haar ook niet. “Dan kunnen we in ieder geval over leuke meiden praten,” grapte ze met een knipoog. Ze wilde er bijna ‘zoals jij’ aan toevoegen, maar de witharige had al aangegeven geen fan te zijn van het flirten en Cecille respecteerde dat.

Op het volgende fronste Cecille bedenkelijk. “Hoe graag ik dat ook wil doen – zodat ik geen last voor je ben, niet omdat ik je niet mag – ik euh, heb geen telefoon... Dus ik kan niemand echt bereiken...” Ze forceerde een glimlach rond haar lippen en krabde nerveus achter in haar nek. “Ik weet ook geen nummers uit m’n hoofd en zoals ik al zei is het merendeel op vakantie ofzo,” vertelde ze het meisje. Vervolgens viel ze even stil. Misschien een echt hot– daar had ze sowieso geen geld voor en ze had haar portemonnee ook niet bij zich... “Is één van je huisgenoten anders open voor een logé?” probeerde ze. Op zich had ze er zelf geen problemen mee om bij een vreemde te slapen, maar de ander moest het daar natuurlijk ook mee eens zijn. En als Sara haar niet hier wilde hebben, wel... “Logeerspullen zijn niet eens nodig! Ik werd vanochtend wakker in een struik, dus ik ben niet kieskeurig, heh,” grapte ze. Ah, nu zette ze zichzelf voor schut. Oh well, schaamte kende ze toch niet.
Like a fever I will take you down ♪
Terug naar boven Ga naar beneden
Sara Sweets
Momerator
Sara Sweets
Punten : 497
Gender : Female ♀
Age : 23 years
Type : Trainer
Regions : Hoenn en Kalos
Icon : Braixen
https://pokemon-journey.actieforum.com/t525-sara-sweets https://pokemon-journey.actieforum.com/t527-sara-s-pokedex#7230

I Can Lift A Car [+Sara Sweets] - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: I Can Lift A Car [+Sara Sweets]   I Can Lift A Car [+Sara Sweets] - Pagina 3 Emptyza jun 13, 2015 8:34 pm


Het kon niet. Cecille had alle opties al overwogen en geen er van was waarschijnlijk thuis. Sara hield een diepe, gefrustreerde zucht in, maar er was vast wel een andere oplossing te bedenken. Ze wilde voorstellen om haar telefoon uit te lenen, maar dat bleek niet te hoeven omdat Cecille al duidelijk maakte dat ze geen nummers kende. Jammer, daar ging dat plan. Het leek er op dat het studentencomplex waar ze zich nu in bevonden de enige oplossing was. Sara wist dat haar huisgenoten er geen problemen mee zouden hebben als er iemand bleef slapen, maar zijzelf keek er wat minder naar uit. Eigenlijk ergerde ze zich er aan dat ze er zo negatief over dacht, maar een poging om haar denkwijze te veranderen deed ze niet.

Slapen bij één van de andere bewoners was tot nu toe het beste idee. Minstens de helft zouden wel ruimte hebben voor een extra persoon, dus dat zou geen probleem zijn. Sara wilde net de deur van de kast sluiten, aangezien alle boodschappen waren opgeruimd, toen de stem van haar beste vriend vanuit de deuropening klonk.
“Logeerspullen?”
De kastdeur ging met een hardere klap dicht dan oorspronkelijk bedoeld. Sara draaie zich direct om, om de jongen met zijn feloranje haren met een brede, plagerige grijns te zien staan. Had ze de deur niet achter zich dicht gedaan? Niet dat Cinnamon geen sleutel had. Die hadden ze voor de zekerheid uitgewisseld. De grijns, die eerst naar Cecille gericht was, verplaatste zich nu naar Sara. “Wie is je vriendinnetje?” Sara kon voelen dat hij had overwogen om er aan toe te voegen dat ze hot was, maar bij het zien van de dodelijke blik van de witharige had hij zich ingehouden. Wel bleef hij irritant geamuseerd kijken. “Cecille hier is een kennis die op zoek is naar een slaapplaats. Heb jij toevallig nog ruimte?” Frustratie droop van haar stem af, maar wie goed keek kon een lichtelijk roze blos op Sara’s wangen ontdekken. Cinnamon trok zijn wenkbrauwen op. “Kan ze niet gewoon bij jou in dat tweepersoons bed van je?” vroeg hij, duidelijk nog niet klaar met zijn plagerige opmerkingen. Sara schaamde zich rot, maar niet omdat hij haar bed als slaapplaats aanbood. Hoe zou Cecille zich er over voelen dat Sara makkelijk genoeg slaapruimte had gehad, maar dat bewust voor de blondine verzwegen had in de hoop dat ze ergens anders heen zou gaan? Misschien was ze toch iets gemener dan ze altijd van zichzelf dacht.
tell me can a heart be turned to stone?
Terug naar boven Ga naar beneden
Cecille Skarsgård
Moderator
Cecille Skarsgård
Punten : 84
Gender : Female ♀
Age : 22
Type : Trainer
Regions : Hoenn en Kalos
Icon : Tyrogue
https://pokemon-journey.actieforum.com/t135-cecille-skarsgard https://pokemon-journey.actieforum.com/t139-cecille-s-pokedex https://pokemon-journey.actieforum.com/t6582-cecille-s-work-log#132295

I Can Lift A Car [+Sara Sweets] - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: I Can Lift A Car [+Sara Sweets]   I Can Lift A Car [+Sara Sweets] - Pagina 3 Emptyza jun 13, 2015 9:16 pm


Cecille wachtte nog op een reactie toen haar aandacht werd getrokken door een nieuwe, onbekende stem. Het klonk mannelijk en als ze niet beter wist, dan zou ze de stem nog kennen ook. Nieuwsgierig draaide ze zich naar de bron van het geluid en herkende dat felle, oranje haar ergens van, maar ze kon haar vinger er nog niet opleggen waarvan. Besluitend dat het gesprek momenteel belangrijker was dan dat, vestigde ze haar aandacht op het nieuwe aanspreekpunt van het gesprek. De kastdeur werd vrij hard dichtgegooid door Sara, waar Cecille toch even van ineendook, maar ze herstelde al snel. Vervolgens hoorde ze de vraag van de bekende vreemdeling en ze was geneigd om er antwoord op te geven, maar de witharige was haar al voor. Aan de reactie te horen was deze knul dus een huisgenoot van Sara, want ze vroeg aan hem of hij nog plek had. Hij vroeg echter waarom ze Cecille niet in het tweepersoonsbed liet slapen die zij had.

Om te zeggen dat de blondine hiervan in de war raakte, was een understatement. Haast meteen opende ze haar mond om een vraag te stellen. “Waar the fuck moet Sara dan slapen?” vroeg ze aan de jongeman. Hoewel ze normaal erg seksueel was aangelegd, veranderde haar slimme comebacks met haar snelle tong naar erg domme opmerkingen wanneer ze zichzelf had aangepraat dat ze zulke opmerkingen niet mocht maken. Toen ze de vraag van de jongen in haar hoofd herhaalde, besefte ze zich al snel dat hij wat anders had bedoeld. “... Oh,” voegde ze er daarom maar droog aan toe. Ze keek onzeker van de nieuwkomer naar Sara. “Uh, nou, zoals ik al zei ben ik niet kieskeurig, dus ik kan gewoon op een vloer slapen ofzo. Geen bedmaatje voor nodig,” vertelde ze verder. Haar blik gleed terug naar de jongen en ze leek hem eindelijk te herkennen.

Besluitend dat ze karma zijn werk wilde laten doen voor zijn opmerkingen naar Sara, toverde ze een gemene grijns op haar gezicht en verscheen er een speelse blik in haar ogen. Eentje die de jongen moest uitdagen om een comeback te verzinnen. “Ken ik jou niet?” vroeg ze toen geamuseerd aan hem. “Wacht, was jij niet die knul op dat feestje van vorige week? Diegene die totaal niet kon dansen?”
Like a fever I will take you down ♪
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud

I Can Lift A Car [+Sara Sweets] - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: I Can Lift A Car [+Sara Sweets]   I Can Lift A Car [+Sara Sweets] - Pagina 3 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
I Can Lift A Car [+Sara Sweets]
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 3 van 7Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Sara Sweets
» Fix Me [+Sara Sweets]
» Never Have I Ever [+Sara Sweets]
» Go Big or Go Home [+Sara Sweets]
» Escape [+Sara Sweets]

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Pokémon Journey :: ► WOULD YOU LIKE TO QUIT YOUR GAME? :: Out of Character :: Giratina's Distortion World-
Ga naar: