Never Have I Ever [+Sara Sweets]
Welkom op
Pokémon Journey!

Heb je altijd al een Pokémon trainer, coördinator of breeder willen zijn? Of bewandel jij liever het gevaarlijke pad van een Team Rocket Grunt? Samen met andere leden schrijf jij het verhaal van jouw geheel eigen personage. Doorkruis regio's, vang je favoriete Pokémon en maak nieuwe vrienden onderweg. Laat het avontuur beginnen!
WELCOME, GUEST!
PLEASE Login OR Register.

Deel
 

 Never Have I Ever [+Sara Sweets]

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : 1, 2, 3 ... 8 ... 16  Volgende
AuteurBericht
Cecille Skarsgård
Moderator
Cecille Skarsgård
Punten : 84
Gender : Female ♀
Age : 22
Type : Trainer
Regions : Hoenn en Kalos
Icon : Tyrogue
https://pokemon-journey.actieforum.com/t135-cecille-skarsgard https://pokemon-journey.actieforum.com/t139-cecille-s-pokedex https://pokemon-journey.actieforum.com/t6582-cecille-s-work-log#132295

Never Have I Ever [+Sara Sweets] Empty
BerichtOnderwerp: Never Have I Ever [+Sara Sweets]   Never Have I Ever [+Sara Sweets] Emptyma mei 25, 2015 12:30 am


Het pokécenter van Camphrier Town. Zo lang geleden was ze hier nog niet geweest, maar het voelde als een eeuwigheid. Misschien omdat ze Sara zo erg gemist had en ze haar vriendin hier weer een keer zou meeten, maar Cecille was in ieder geval blij het meisje weer te kunnen zien. Of ze de rede wel zo leuk vond, dat was nog maar de vraag. Vandaag zou ze Sara’s ouders immers ontmoeten en ze had gehoord dat die de makkelijkste niet waren. Daar bovenop kwam nog eens het feit dat de blondine een blauw oog had, dat ze probeerde te maskeren met een zonnebril, maar dat zou vroeg of laat mislukken. Het was immers geen waterdicht plan. De blondine hoopte echter op het beste, want ze wilde natuurlijk geen boze Sara achter zich aan hebben. Al helemaal niet diens ouders. Alle drie zou wel een hele ramp zijn. En ze wilde absoluut niet dat haar vriendin het uit ging maken omdat zij een idioot was. Immers was ze dat wel. Een idioot. Een hele grote idioot.

“Sivar, ik geef het niet graag toe, maar ik ben nerveus.” Een bezorgde frons stond op haar voorhoofd en ze zat al de hele tijd met haar handen te friemelen. Het ene moment zat ze met de uiteinden van haar shorts te spelen, het andere had ze haar vingers in elkaar gewikkeld. Het werkte alleen maar op Sivars zenuwen. “Wat als die ouders me niet mogen? Ik bedoel maar, ik lijk wel één of andere maniak met dit blauwe oog... Ik heb het Sara ook niet verteld, want ik ben bang dat ze precies hetzelfde zegt en het uitmaakt en – Arceus, wat moet ik met mezelf?” Cecille keek haar Tyrogue afwachtend aan, alsof hij elk moment opeens in haar taal wat advies aan haar kon geven, maar het enige wat Sivar deed was terugstaren. Tot hij een aantal tellen later op haar schoot klom en haar een mep in haar gezicht verkocht.

Verward en gechoqueerd keek ze de pokémon aan. Waar was dat goed voor? Zijn strenge blik boorde echter in de hare, waarop ze een waterval aan woorden over zich heen kreeg. De precieze betekenis ervan wist ze niet en eigenlijk begreep ze van minstens de helft niet wat hij ermee bedoelde, maar zijn boodschap was duidelijk; ze moest zich niet zo’n zorgen maken. Alana had het haar immers ook al gezegd. Sara moest wel van Cecille houden, anders hadden ze nu nog steeds geen relatie. “Je hebt gelijk, Siv. Het spijt me,” mompelde ze tegen de Tyrogue, die goedkeurend knikte en vervolgens zijn armen om Cecille heen legde. Goh, normaal gesproken was het de trainer die dit deed bij de pokémon, of niet? De blondine knuffelde hem terug, maar liet hem na een paar seconden alweer los. “Sara zal zo wel hier zijn. Ik vrees dat je terug in je pokéball moet,” vertelde ze hem. Hij knikte begrijpend. Cecille had er een hekel aan om hem niet aan haar zijde te hebben, maar ze had zo het idee dat zoiets niet netjes was. Sivar zou nog wel een kansje hebben om Sara deze ontmoeting nog te zien, of niet?
Like a fever I will take you down ♪
Terug naar boven Ga naar beneden
Sara Sweets
Momerator
Sara Sweets
Punten : 497
Gender : Female ♀
Age : 23 years
Type : Trainer
Regions : Hoenn en Kalos
Icon : Braixen
https://pokemon-journey.actieforum.com/t525-sara-sweets https://pokemon-journey.actieforum.com/t527-sara-s-pokedex#7230

Never Have I Ever [+Sara Sweets] Empty
BerichtOnderwerp: Re: Never Have I Ever [+Sara Sweets]   Never Have I Ever [+Sara Sweets] Emptydi mei 26, 2015 4:55 pm


Sara zat al sinds het moment dat ze er over begonnen in tweestrijd over de ontmoeting van Cecille en haar ouders. Ze had de blondine gelukkig wat dingen kunnen bijleren en haar kunnen waarschuwen voor de strengere kant van de Sweets, maar of dat genoeg voorbereiding was was te betwijfelen. De witharige dacht eigenlijk dat haar vriendin er nooit helemaal klaar voor zou zijn om haar ouders te ontmoeten, dus had ze het hier maar bij gelaten. Haar ouders moesten maar accepteren dat zij nou eenmaal voor een wat rebelser type viel dan ze zelf was.

Ze had zich zo net mogelijk gekleed, in een marineblauw jasje met een strakke rok er onder in dezelfde kleur. Ze zag er belachelijk zakelijk uit, maar het zou dan ook een net etentje worden. Haar Pokémon zouden zich niet mogen laten zien deze avond, dus die had ze maar even opgedragen om zich in de tuin te vermaken. Ondanks dat ze nogal brokkenpiloten konden zijn, had ze er het volste vertrouwen in dat ze zich zouden gedragen om haar een plezier te doen. Ze de hele dag opsluiten vond ze ook weer zo cru. Haar Pokémon konden er niks aan doen dat zij en haar ouders zo netjes waren.

Vanaf een afstandje zag ze Cecille al staan. Sara kondigde haar aanwezigheid aan dankzij de hakken onder haar schoenen. Waarschijnlijk zag ze er oncomfortabel uit, maar dat was alleen maar omdat ze zich zorgen maakte om de mening van haar ouders. Ze trok dan ook wat zenuwachtig haar rok recht – zelfs al was deze maar een centimeter verschoven. Ze begroette haar vriendin door haar lippen op haar wang te drukken en vervolgens zacht een ‘hey’ uit te brengen. Haar blik zakte vervolgens omlaag en vond daar de Tyrogue van Cecille. Ook hij werd kort begroet, al was het bij hem een ‘hey Sivar’ in plaats van alleen een ‘hey’. “Heb je er zin in?” vroeg ze daarna aan haar vriendin. Als die vraag aan haarzelf gesteld zou worden kon ze niet positief reageren en de waarheid spreken tegelijk. Het liefst sloeg ze het etentje helemaal over. “Kom, dan gaan we. En zet die zonnebril straks af als we binnen zijn, wil je? Dat is namelijk onbeleefd.” Een ander had waarschijnlijk de hand van de blondine gepakt en haar meegetrokken, maar Sara deed dat niet. Die liep gewoon in de juiste richting en ging er van uit dat ze gevolgd werd.
tell me can a heart be turned to stone?
Terug naar boven Ga naar beneden
Cecille Skarsgård
Moderator
Cecille Skarsgård
Punten : 84
Gender : Female ♀
Age : 22
Type : Trainer
Regions : Hoenn en Kalos
Icon : Tyrogue
https://pokemon-journey.actieforum.com/t135-cecille-skarsgard https://pokemon-journey.actieforum.com/t139-cecille-s-pokedex https://pokemon-journey.actieforum.com/t6582-cecille-s-work-log#132295

Never Have I Ever [+Sara Sweets] Empty
BerichtOnderwerp: Re: Never Have I Ever [+Sara Sweets]   Never Have I Ever [+Sara Sweets] Emptydi mei 26, 2015 6:11 pm


Cecille had eigenlijk niet verrast moeten zijn om Sara in zulke formele kleding te zien, maar dat was ze dus wel. Of liever; ze raakte nu eigenlijk een beetje in paniek omdat zij geen formele kleren had aangetrokken. Niet dat ze die had en het geld ervoor had, maar toch. Een domme grijns wist zich een weg te werken op haar gezicht, terwijl ze ietsje bukte zodat haar vriendin een kus op haar wang kon planten. Dit keer hoefde het niet ver, want Sara had hakken aan, maar toch was de witharige nog een stuk kleiner dan de blondine. “Hallo daar,” reageerde het meisje met een wiebel van haar wenkbrauwen. Sara had echter haar aandacht snel op Sivar gevestigd, die een begroeting van het meisje kreeg en die hij dan ook beleefd en vrolijk teruggaf.

Er werd gevraagd of ze er zin in had. “Eerlijk? Een hapje eten in een veel te ongemakkelijke sfeer waar de mening van jouw ouders over onze relatie bij op het spel wordt gezet, om niet te vergeten dat ik niet bepaald van zakelijke etentjes hou? Yeah, ik heb voor meerdere dingen meer zin gehad,” gaf ze eerlijk toe. Ze was nerveus. Om meer dan één rede. “No offence, ik heb het allemaal voor je over.” Een voorzichtige glimlach werd naar Sara geworpen, maar die kon Cecille niet lang volhouden. Al helemaal niet omdat haar werd gevraagd of ze de zonnebril af kon doen als ze binnen waren. “Euh,” floepte ze meteen uit, waarop ze achter haar vriendin aan huppelde om die in te kunnen halen. “Daarover, denk je dat ik hem op kan houden? Ikke... Heb nogal hoofdpijn en licht maakt het alleen maar erger,” probeerde de blondine. Ze gebruikte nu hetzelfde smoesje als bij Yara in de hoop dat ze eronder uit kon komen, maar Sara was niet dom. Bovendien kon Cecille niet liegen, dus haar vriendin zag daar waarschijnlijk zo doorheen.
Like a fever I will take you down ♪
Terug naar boven Ga naar beneden
Sara Sweets
Momerator
Sara Sweets
Punten : 497
Gender : Female ♀
Age : 23 years
Type : Trainer
Regions : Hoenn en Kalos
Icon : Braixen
https://pokemon-journey.actieforum.com/t525-sara-sweets https://pokemon-journey.actieforum.com/t527-sara-s-pokedex#7230

Never Have I Ever [+Sara Sweets] Empty
BerichtOnderwerp: Re: Never Have I Ever [+Sara Sweets]   Never Have I Ever [+Sara Sweets] Emptydi mei 26, 2015 6:32 pm


Sara wist niet of ze Cecille’s eerlijkheid moest waarderen of dat het haar kleine beetje hoop alleen maar verder de grond in boorde. Ze was er mee bekend dat haar vriendin moeite had met liegen, maar ze hoopte toch dat ze zich een beetje in kon houden als er bepaalde vragen werden gesteld. “Maak je maar geen zorgen, het zal net zo zijn als een simpel gesprek met een medemens.” Was het maar zo simpel. Sara wist dat haar ouders heel makkelijk op een ander neerkeken om de kleinste dingen. “Probeer gewoon zo veel mogelijk vragen te beantwoorden. En te stellen. En niet met volle mond praten, maar dat heb ik je vast al vaak genoeg gezegd.” Sara zou vast wel teruggepakt worden als ze ooit een ontmoeting had met de ouders van Cecille. Ze vermoedde dat die namelijk op haar leken, wat dus voor de witharige een lastige situatie zou worden.

De witharige vond het meteen verdacht toen haar vriendin vroeg of ze de bril alsnog op kon houden. Ze fronste. “Je kan bij mij thuis een pijnstiller krijgen. Zeg maar hoe erg het is en we hebben er wel iets voor.” Hun medicijnkast kon net zo goed een apothekerszaak zijn. De reden was helaas niet zo gezellig. “Als licht het echt veel erger maakt kunnen we de kamer wel donker maken voor je. Mijn moeder zal dan waarschijnlijk protesteren, maar dat moet ze maar even voor je over hebben.” Sara had vaak genoeg iets over voor haar moeder en dat Cecille meeging naar dit etentje was eigenlijk ook een wonder. Er viel vast wel een compromis te sluiten met de vrouw.
tell me can a heart be turned to stone?
Terug naar boven Ga naar beneden
Cecille Skarsgård
Moderator
Cecille Skarsgård
Punten : 84
Gender : Female ♀
Age : 22
Type : Trainer
Regions : Hoenn en Kalos
Icon : Tyrogue
https://pokemon-journey.actieforum.com/t135-cecille-skarsgard https://pokemon-journey.actieforum.com/t139-cecille-s-pokedex https://pokemon-journey.actieforum.com/t6582-cecille-s-work-log#132295

Never Have I Ever [+Sara Sweets] Empty
BerichtOnderwerp: Re: Never Have I Ever [+Sara Sweets]   Never Have I Ever [+Sara Sweets] Emptydi mei 26, 2015 9:03 pm


Een simpel gesprek met een medemens? Cecille forceerde een glimlach op haar gezicht. Ze zag het echt heel graag op die manier, maar hoe zij haar medemens behandelde was heel anders dan Sara haar had aangeleerd voor haar ouders. “Als jij het zegt,” reageerde ze op de witharige haar woorden. Sivar pakte haar hand vast en keek haar streng aan. Zijn blik verzachtte echter toen Cecille hem begrijpend aankeek. Niet de handdoek al in de ring gooien voor het geprobeerd te hebben. Dat was niet hoe haar familie werkte. Skarsgards waren volhardend en namen blindelings uitdagingen aan. Dus dat was precies wat de blondine ging doen. Cecille haalde diep adem en zuchtte die weer uit. Ze kon dit; en als die ouders iets tegen haar hadden, dan hadden ze dat maar. Sara zou het niet met haar uitmaken om die rede, toch? Nee. De witharige hield van haar en dat gevoel was wederzijds.

Op het Taurosshit verhaal van Cecille had Sara al een oplossing klaar – dat eigenlijk geen oplossing was, want het was een grote leugen. Die de blondine waarschijnlijk de kop koste als ze zich hier niet uit wist te lullen. Dat haar vriendin nog niet had gemerkt dat ze loog was eigenlijk een wonder, maar Cecille besloot dat maar als een gegeven te nemen. “Euh, nou, de dokter zei me dat ik mijn ogen niet al teveel moest vermoeien... Dus ik hou hem toch liever op, zeker als je moeder het liever lichter in de kamer heeft!” Ze lachte geforceerd en Sivar kon nog net de neiging weerstaan om zichzelf een klap voor zijn voorhoofd te geven. Waarom zei zijn trainer niet gewoon de waarheid? Nu kwamen er alleen maar echte moeilijkheden.  
Like a fever I will take you down ♪
Terug naar boven Ga naar beneden
Sara Sweets
Momerator
Sara Sweets
Punten : 497
Gender : Female ♀
Age : 23 years
Type : Trainer
Regions : Hoenn en Kalos
Icon : Braixen
https://pokemon-journey.actieforum.com/t525-sara-sweets https://pokemon-journey.actieforum.com/t527-sara-s-pokedex#7230

Never Have I Ever [+Sara Sweets] Empty
BerichtOnderwerp: Re: Never Have I Ever [+Sara Sweets]   Never Have I Ever [+Sara Sweets] Emptywo mei 27, 2015 4:40 pm


Er was iets anders aan Cecille. Sara twijfelde of ze er een opmerking over moest maken of het maar zo moest laten. In elk geval maakte het haar zenuwen niet veel beter en ergens vermoedde de witharige dat het te maken had met de zenuwen van haar vriendin. Ze had het voorheen niet echt voor mogelijk aangezien dat Cecille zich zo druk kon maken om het etentje, maar het begon er toch op te lijken. Ergens was het wel schattig, al had ze natuurlijk veel liever die zorgeloze, spraakzame Cecille waar ze zo van was gaan houden.

Haar excuusjes om haar zonnebril op te houden werden niet veel beter. Schijnbaar was het ding écht belangrijk voor haar, want zelfs een aanbod om de kamer te verduisteren accepteerde ze niet. Sara wilde met haar ogen rollen, maar besloot in plaats daar van met een zorgelijke frons naar haar vriendin te kijken. “Je bent naar de dokter geweest?” vroeg ze ongelovig. Niet omdat het haar verbaasde dat Cecille überhaupt van dokters af wist, maar omdat ze had verwacht dat Cecille het haar dan wel zou vertellen. “Als het zo ernstig is, wat doe je hier dan? Door alleen een zonnebril te dragen krijgen je ogen echt niet genoeg rust. Ga naar huis, op bed liggen met je ogen gesloten.” Ondanks deze opdracht, bleef Sara gewoon richting haar huis lopen. “Desnoods pik je zo meteen mijn bed in. Eten met mijn ouders kan ook wel een andere keer.” Haar ouders zouden er niet blij mee zijn als het etentje verplaatst werd, maar dat hield ze maar even stil. Ze wilde weten waarom Cecille haar zonnebril schijnbaar belangrijker vond dan manieren, en dat terwijl Sara nog zo duidelijk had gezegd dat haar ouders haar daar op zouden beoordelen.
tell me can a heart be turned to stone?
Terug naar boven Ga naar beneden
Cecille Skarsgård
Moderator
Cecille Skarsgård
Punten : 84
Gender : Female ♀
Age : 22
Type : Trainer
Regions : Hoenn en Kalos
Icon : Tyrogue
https://pokemon-journey.actieforum.com/t135-cecille-skarsgard https://pokemon-journey.actieforum.com/t139-cecille-s-pokedex https://pokemon-journey.actieforum.com/t6582-cecille-s-work-log#132295

Never Have I Ever [+Sara Sweets] Empty
BerichtOnderwerp: Re: Never Have I Ever [+Sara Sweets]   Never Have I Ever [+Sara Sweets] Emptywo mei 27, 2015 5:58 pm


De frons op Sara’s voorhoofd beviel Cecille niet. Ze wist niet wat ze precies moest verwachten, maar dit ging gewoon niet goed voor de blondine uitpakken. “Euh, van de week...?” Ze keek Sivar verwachtend aan, hopend dat hij haar hieruit kon redden, maar die stelde eerlijkheid kennelijk voorop en draaide zijn hoofd meteen van haar weg. Tch, en dat noemde zich partner? Partner in crime kon hij wel vergeten. En die promotie van agent naar commandant ook! “Het is niks ernstigs,” voegde Cecille er vlug aan toe. Toen Sara vertelde dat ze het etentje konden verplaatsen, wilde Cecille opgelucht zuchten, maar ze moesten dan alsnog naar het meisje haar ouders en dat verpeste een beetje die opluchting. “N-Nee, ’t gaat prima! Ik hoef alleen maar de bril op te houden en ik kan dat etentje makkelijk overleven,” vertelde ze haar vriendin. Ze grijnsde schaapachtig naar Sara. “Tegen wie denk je dat je het hebt, huh?” Ah, daar was die gebruikelijke speelsheid weer. Mooi. Dat had ze nodig om dit alles te kunnen overleven. “Ik laat me echt niet het veld uit slaan.” Hypocriet. Was het niet voor het feit dat ze makkelijk haar emoties kon verbergen, dan stond ze nu te trillen als een rietje, zo nerveus was ze. Maar daar besteedde ze amper aandacht aan. “Maar dat plan om je bed in te pikken klinkt niet slecht, alleen wil ik jou er dan ook wel in hebben hoor.” Ze wiebelde eens met haar wenkbrauwen en vergat hierbij dat haar zonnebril kon afzakken van haar neus. Meteen schoot haar hand naar de bril toen ze het voelde gebeuren; haar hartslag een stuk intenser dan het al was. Holy Shiftry! Had Sara iets gezien? Cecille hoopte van niet, want dan ging daar haar cover...
Like a fever I will take you down ♪
Terug naar boven Ga naar beneden
Sara Sweets
Momerator
Sara Sweets
Punten : 497
Gender : Female ♀
Age : 23 years
Type : Trainer
Regions : Hoenn en Kalos
Icon : Braixen
https://pokemon-journey.actieforum.com/t525-sara-sweets https://pokemon-journey.actieforum.com/t527-sara-s-pokedex#7230

Never Have I Ever [+Sara Sweets] Empty
BerichtOnderwerp: Re: Never Have I Ever [+Sara Sweets]   Never Have I Ever [+Sara Sweets] Emptywo mei 27, 2015 6:50 pm


Cecille wisselde wel erg snel tussen ‘mijn ogen moeten rusten’ en ‘het is niks ernstigs’. Toegegeven, deze dingen konden best samengaan, maar het klonk nogal raar dat ze begon over erge hoofdpijn, die schijnbaar ook nog langer dan een week aanhield, en vervolgens zei dat het niks ernstigs was. “Schat, als je langer dan een week hoofdpijn hebt is dat niet niks ernstigs,” sprak Sara haar vriendin streng toe. Ze vertrouwde het nog steeds niet, maar begon in te zien dat ze deze discussie niet zou winnen. Daarom slaakte ze een zucht. “Oké dan. Van mij mag je de bril op houden, maar als één van mijn ouders vraagt of je hem af wil zetten, wil je dan alsjeblieft luisteren?” Ze wierp een puppy-ogen blik op haar vriendin om haar te laten weten dat ze het meende.

Natuurlijk moest Cecille verder ingaan op het bed-aanbod en natuurlijk moest ze er weer iets suggestiefs van maken. Sara rolde met haar ogen, maar deed dit met een glimlach die zei dat ze het eigenlijk wel grappig vond. Ze wilde zeggen dat ze met hoofdpijn beter niet dat soort dingen konden doen, maar ze bedacht zich dat het bewezen was dat het tegen hoofdpijn werkte en ze wist gewoon meteen dat Cecille dat als tegenargument zou gebruiken. Dat de zonnebril bijna van de neus van de blondine viel, merkte Sara niet eens. Ze was namelijk te druk bezig met staren naar het eerstvolgende huis aan hun rechterkant. “We zijn er,” kondigde ze aan. Ze liet even nerveus haar blik op het huis rusten voor ze zich weer tot Cecille richtte. Het viel haar op dat haar hand nog tegen de zonnebril aan lag en de witharige fronste, maar vond dat het onderwerp nu wel was afgesloten. Ze hees haar hand op en legde deze tegen die van Cecille aan, om haar vingers tussen de hare te leggen en zo haar hand vast te pakken. Sara mocht dan niet van lichamelijk contact houden, maar ze kon een klein beetje steun nu wel gebruiken en haar ouders zouden er een opmerking over maken als ze niet hand in hand liepen. Dat wist ze nu al zeker. Die zouden waarschijnlijk vragen of het wel echt was, omdat ze te afstandelijk waren. Nou, mooi dat Sara dat niet liet gebeuren.

“Heb je al trek?” vroeg ze voorzichtig, in de hoop zichzelf een beetje te kalmeren met een gesprek. Achter zich hoorde ze de deur open gaan – blijkbaar had haar vader hen al aan zien komen. De man was gekleed in een nette witte blazer met een blauw overhemd. “Dames,” begroette hij ze met een glimlach. Hetzelfde soort glimlach wat Sara vaak op haar gezicht had. “Kom,” fluisterde Sara Cecille toe, waarna ze richting haar vader stapte. Ze had bijna het gevoel alsof ze haar favoriete Pokémon naar het slachthuis bracht.
tell me can a heart be turned to stone?
Terug naar boven Ga naar beneden
Cecille Skarsgård
Moderator
Cecille Skarsgård
Punten : 84
Gender : Female ♀
Age : 22
Type : Trainer
Regions : Hoenn en Kalos
Icon : Tyrogue
https://pokemon-journey.actieforum.com/t135-cecille-skarsgard https://pokemon-journey.actieforum.com/t139-cecille-s-pokedex https://pokemon-journey.actieforum.com/t6582-cecille-s-work-log#132295

Never Have I Ever [+Sara Sweets] Empty
BerichtOnderwerp: Re: Never Have I Ever [+Sara Sweets]   Never Have I Ever [+Sara Sweets] Emptywo mei 27, 2015 10:34 pm


Langer dan een week hoofdpijn hebben. Het klonk inderdaad ernstig nu het uit Sara’s mond kwam, maar Cecille had het gelogen en had helemaal geen last van hoofdpijn. Oké, de dag dat haar een blauw oog werd gemept; toen had ze inderdaad hoofdpijn. Maar daarna? Nope. En dat terwijl ze normaal gesproken zo gevoelig was ervoor. “Dat is normaal voor mij,” vertelde ze toen. Dat was niet gelogen. Hoofdpijn kwam erg vaak bij haar voor en dan wilde het nog wel eens wekenlang door blijven zeuren. Het belemmerde haar dan niet van gewoon werken of dingen doen, maar het was dan wel aanwezig. En ook erg vervelend. Toen Sara vertelde dat ze de bril op mocht houden, kon Cecille haast wel juichen van geluk. Maar de bril moest af als haar ouders dat van haar vroegen. De blondine beet meteen weer op haar onderlip. Natuurlijk gingen die vragen of ze de bril af wilde doen, want zij hielden erg van manieren en met een zonnebril aan tafel zitten, binnen, hoorde niet echt in dat rijtje thuis. Ze kon echter geen nee zeggen tegen die puppy ogen en zuchtte verslagen. “Fine,” reageerde ze, hoewel het niet van harte ging. Misschien kon ze de bom nog wel ontwijken door het verhaal aan Sara’s ouders uit te leggen. Maar of die net zo makkelijk in haar leugen trapten...

Gelukkig. Haar vriendin had niks gezien. Die had haar aandacht op haar eigen huis gericht, want toen Cecille opkeek, vertelde Sara dat ze er waren. De blondine liet haar hand zakken en niet lang daarna voelde ze de vingers van haar vriendin zich verwikkelen met die van haar. De achttienjarige verstevigde de greep een beetje en wierp een geruststellende glimlach naar Sara, al wist ze niet of die voor haar vriendin was of juist voor haarzelf. Sivar bekeek het tafereel van een klein afstandje, want hij had Cecille’s andere hand nog steeds vast. “Een héél klein beetje,” bekende het meisje toen de witharige vroeg of ze al trek had. Normaal gesproken had ze rond deze tijd enorm honger, zeker als er veel inspanning was geweest die dag, maar door de zenuwen had ze eerder een vol gevoel dan een lege maag. De deur achter Sara ging open en Cecille’s hart maakte een sprongetje. Was het niet voor het vasthouden van een andere hand en poot, dan had ze zelf ook gesprongen. In de deuropening verscheen een oudere man; gekleed in een blauw overhemd en daaroverheen een witte blazer. Het zag er in ieder geval een heel stuk chiquer uit dan de blondine haar kleding en het meisje werd zich plots bewust van haar manieren – of haar gebrek daarvan.

Ondanks alles weerspiegelde Cecille de man zijn glimlach en toen Sara haar vertelde mee te komen, liep ze op hem af. Ze stak haar hand naar hem uit; een gebaar die haar vriendin haar wel had proberen aan te leren, maar iets dat ze al lang en breed had gekend door haar eigen vader. Al van kleins af aan had ze toegekeken hoe hij dat telkens bij vreemden en vrienden deed en Cecille had dat uiteindelijk van hem overgenomen. “Hallo!” begon ze vrolijk, proberend de nervositeit te verbergen. “Ik ben Cecille – maar dat wist u waarschijnlijk al... Ah, fijn om u te ontmoeten.” En ze begon nu al te bazelen. Great. Sivar kwam toen naast haar staan, want ze had ook zijn poot losgelaten toen Sara haar zijde verliet, en besefte zich toen dat ze haar pokémon waarschijnlijk terug moest laten keren. “Oh... Wacht, ik zal Sivar even in zijn pokéball doen.” Haar hand gleed naar het ronde voorwerp in kwestie, maar haar paarse ogen gingen naar Sara. “Tenzij jij je pokémon ergens rond hebt lopen? In Lumiose is hij ook niet uit zijn pokéball gekomen...”
Like a fever I will take you down ♪
Terug naar boven Ga naar beneden
Sara Sweets
Momerator
Sara Sweets
Punten : 497
Gender : Female ♀
Age : 23 years
Type : Trainer
Regions : Hoenn en Kalos
Icon : Braixen
https://pokemon-journey.actieforum.com/t525-sara-sweets https://pokemon-journey.actieforum.com/t527-sara-s-pokedex#7230

Never Have I Ever [+Sara Sweets] Empty
BerichtOnderwerp: Re: Never Have I Ever [+Sara Sweets]   Never Have I Ever [+Sara Sweets] Emptydo mei 28, 2015 12:26 pm


Sara vroeg zich alsnog af waarom Cecille naar de dokter was geweest als het zo normaal voor haar was, maar liet het onderwerp verder rusten. De blondine kwam voor haar al snel koppig over en hoewel ze er zelf ook wat van kon, vond ze dat ze deze keer maar gewoon een alternatief moest voorstellen. Haar vriendin stemde er mee in om de bril af te zetten als één van haar ouders er om vroeg en dat voelde toch wel een beetje als een overwinning voor de witharige. Ze wist namelijk negentig procent zeker dat daar om gevraagd zou worden. “We geven je gewoon een medicijn tegen de hoofdpijn zodat het niet erger wordt wanneer je de bril af zet, oké?” stelde Sara nog voor, voor ze haar aandacht afwendde naar de huizen in de omgeving.

Of Cecille nou honger had of niet, het eten was al zo goed als klaar toen Sara van huis was vertrokken om haar vriendin op te halen en er werd verwacht dat beide meiden goed zouden eten. Hun bord leeg eten was een must, al waren haar ouders daar soms wel milder bij bij gasten. Zij begrepen schijnbaar wel dat sommige mensen gewoon bepaalde dingen niet lusten. Sara had het geluk dat ze alles wel at, want als ze dingen liet liggen werd zij daar wel op gewezen, of ze nou vol zat of niet. Gelukkig wist ze precies genoeg voor zichzelf op te scheppen.

Denken aan eten bezorgde haar niet echt honger. De ontmoeting tussen Cecille en haar vader ook niet echt. Hij keek de blondine aan met een scheve glimlach en stelde zichzelf voor als Simon Sweets. Haar nerveuze gebrabbel gaf hij verder geen reactie op, al keek hij wel met een opgetrokken wenkbrauw naar Sara toen Cecille werd afgeleid door haar Pokémon. Sara schudde haar hoofd en haalde haar schouders kort op. Een ‘ik weet niet waar je het over hebt’ gebaar. Toen Cecille haar een vraag stelde, keek ze weer haar kant op. “Hij mag vast wel even in de tuin bij mijn Pokémon. Toch, vader?” Een vragende blik werd op haar vader gericht, wie nu zijn schouders ophaalde. “Zolang ze de boel maar niet slopen,” zei hij, waarna hij zich half de deuropening in draaide. “Kom, we gaan in elk geval al even naar binnen.” Sara keek Cecille aan met een blik die zij dat zij als eerste naar binnen moest. De gast kreeg immers voorrang. Sivar zou haar vast wel volgen en daarna kon Sara naar binnen, om daarna nog weer door haar vader gevolgd te worden. “Ik kan Sivar wel even naar achteren brengen, tenzij je daar perse bij wil zijn,” stelde de witharige eenmaal binnen in de hal voor. Ze zag Cecille er eigenlijk wel voor aan om mee te willen. Dan kon Sara haar ook iets meer van het huis laten zien.
tell me can a heart be turned to stone?
Terug naar boven Ga naar beneden
Cecille Skarsgård
Moderator
Cecille Skarsgård
Punten : 84
Gender : Female ♀
Age : 22
Type : Trainer
Regions : Hoenn en Kalos
Icon : Tyrogue
https://pokemon-journey.actieforum.com/t135-cecille-skarsgard https://pokemon-journey.actieforum.com/t139-cecille-s-pokedex https://pokemon-journey.actieforum.com/t6582-cecille-s-work-log#132295

Never Have I Ever [+Sara Sweets] Empty
BerichtOnderwerp: Re: Never Have I Ever [+Sara Sweets]   Never Have I Ever [+Sara Sweets] Emptydo mei 28, 2015 2:35 pm


Medicijn tegen de niet bestaande hoofdpijn. Kon je daar eigenlijk hoofdpijn van krijgen? Of was het innemen van medicijnen zonder dat er iets was gewoon veilig? Cecille krijg eigenlijk hoofdpijn om daarover na te denken en besloot maar dat het gewoon niet gevaarlijk was zoiets te doen. Al wist ze eigenlijk dat er van medicijnen niks ging komen wanneer ze echt haar zonnebril afzette – want dan kon meteen het hele Sweetsgezin zien dat het niet om hoofdpijn draaide. Zou Sara erg boos worden? Waarschijnlijk. En dat was juist wat de blondine wilde voorkomen, dus moest ze dit leugentje wel hoog proberen te houden, niet waar? Cecille had niet eens door dat ze geen antwoord had gegeven op Sara’s vraag, maar ze waren beide dan ook druk bezig met andere dingen; ze waren namelijk gearriveerd op hun bestemming en meteen voelde de blondine dat haar maag omdraaide van de zenuwen. Honger had ze dus eigenlijk op het moment niet.

De vader van Sara stelde zich voor als Simon Sweets – waardoor Cecille te weten kon komen dat haar lieftallige vriendin haar zoete achternaam van hem had. Het klonk eigenlijk heel vreemd als je naging dat het mannelijke stereotype alles behalve zoet was, maar daar besloot ze geen opmerking over te maken. Niet alleen omdat het onbeleefd was; ook omdat ze niet in stereotypes geloofde. Ze was er zelf immers geen voorbeeld van. Sara liet vervolgens weten dat Sivar wel mocht spelen met Sara’s pokémon en daar keek de Tyrogue verbazingwekkend genoeg opgewekt bij. Zo vaak had hij niet echt interacties gehad met het team van Cecille’s vriendin, maar kennelijk was het genoeg om hem enthousiast te krijgen bij het voorstel. De blondine grinnikte om wat de man toen reageerde en schudde haar hoofd. “Hoor je dat, agent S? Deze missie moet je zo zorgvuldig mogelijk uitvoeren.” Sivar keek haar toen doodserieus aan en knikte, alsof dit daadwerkelijk een missie was en hij die als spion van zijn gezagvoerder te horen kreeg. De twee kregen eigenlijk nooit genoeg van dit toneelspel.

Toen Simon verklaarde dat ze naar binnen konden, wilde Cecille eigenlijk haar vriendin voor laten gaan, maar die keek haar verwachtingsvol aan. Zij moest dus als eerste gaan. De blondine keek ietwat ongemakkelijk terug – dat waarschijnlijk niet te zien was door haar zonnebril – en besloot toen inderdaad maar door de deur naar binnen te gaan. Ze werd per direct gevolgd door Sivar, maar aan het einde van de gang bleef Cecille onzeker staan. Moest ze gewoon doorlopen, of wat? Gelukkig stelde Sara haar op dat moment een vraag die nog wel eens haar redding zou kunnen zijn. “Nou, ik zou eigenlijk wel mee willen om er zeker van te zijn dat hij de boodschap echt heeft begrepen,” glimlachte ze naar de witharige. Ze vertrouwde Sivar. Blindelings zelfs. Maar ze wilde niet nu al het diepe worden ingegooid en alleen gelaten worden met de twee volwassen Sweets. Had ze geen blauw oog gehad, dan had ze het waarschijnlijk wel nog aangedurfd, maar nu? Ze wilde het niet meteen al verpesten.
Like a fever I will take you down ♪
Terug naar boven Ga naar beneden
Sara Sweets
Momerator
Sara Sweets
Punten : 497
Gender : Female ♀
Age : 23 years
Type : Trainer
Regions : Hoenn en Kalos
Icon : Braixen
https://pokemon-journey.actieforum.com/t525-sara-sweets https://pokemon-journey.actieforum.com/t527-sara-s-pokedex#7230

Never Have I Ever [+Sara Sweets] Empty
BerichtOnderwerp: Re: Never Have I Ever [+Sara Sweets]   Never Have I Ever [+Sara Sweets] Emptydo mei 28, 2015 3:09 pm


Simon Sweets was geen man van spelletjes, en de manier waarop Cecille tegen haar Pokémon praatte klonk behoorlijk als een of ander spel. Hij hief zijn hoofd een beetje op, waardoor hij er een stuk dominanter uit zag dan als hij gewoon keek. Het was duidelijk dat hij zich nu al boven de blondine zag en Sara wist niet zeker of ze daar bang voor moest worden of niet. Ze had wel verwacht dat haar vader kritiekpunten zou vinden aan haar vriendin, maar zo snel al? Dit ging nog een lange avond worden. Sara wilde haar vader dolgraag informeren dat sommige mensen nou eenmaal fantasie hadden, maar ze had geen behoefte aan ruzie op zo’n belangrijk etentje. Al helemaal niet nog voordat ze binnen waren.

Cecille vervolgde haar ‘toneelstukje’ binnen en hoewel Sara het eigenlijk heel schattig vond, voelde ze zich een beetje ongemakkelijk met de neerkijkende blik van haar vader op slechts een paar meter afstand van haar verwijderd. Ze reageerde dan ook niet zo enthousiast als ze een andere keer misschien had gedaan. “… Sure. Kom maar. Trek wel eerst je schoenen uit.” Ze zette haar eigen schoenen aan de kant en pakte vervolgens haar vriendin bij de hand, om haar naar de woonkamer te begeleiden. Moeilijk was dat niet, zeker niet omdat er geen deur tussen de hal en de woonkamer in zat. Haar moeder vond deuren lastig, dus waren die er zo min mogelijk en als ze er waren zat er al snel een knopje aan waarmee ze elektrisch open gedaan konden worden. Het klonk alsof haar moeder ontzettend lui was, maar eigenlijk wilde ze zichzelf gewoon de pijn besparen. Sara vond het wel best. Het maakte het huis wel ruim en licht, dus klaagde ze niet.

“Wacht even hoor.” Ze zette Cecille neer voor de achterdeur, wat een schuifdeur was die volledig van glas gemaakt was, en stapte naar het bedieningspaneel tegen de muur aan. Ze drukte op wat knopjes en de deur schoof als vanzelf open. Achter het glas waren al de Pokémon van Sara te zien, waarvan een paar opkeken toen de deur opende. Meringue reageerde het meest enthousiast door meteen hun kant op te stuiteren, maar Sara hield haar tegen. “Nee, nee, Mer, niet naar binnen.” Ze ving de Pokémon in haar armen en zette haar vervolgens weer op de grond buiten. “Ga maar met de rest spelen,” droeg ze haar vervolgens op. Gelukkig gehoorzaamde de suikerspin haar makkelijk, anders had Sara een groot probleem gehad. Ze kwam weer overeind en gaf Cecille de ruimte om Sivar naar buiten te laten. Zelf keek ze even rond of ze haar moeder zag, maar die bevond zich schijnbaar niet in de woonkamer. Misschien was ze nog in de keuken.
tell me can a heart be turned to stone?
Terug naar boven Ga naar beneden
Cecille Skarsgård
Moderator
Cecille Skarsgård
Punten : 84
Gender : Female ♀
Age : 22
Type : Trainer
Regions : Hoenn en Kalos
Icon : Tyrogue
https://pokemon-journey.actieforum.com/t135-cecille-skarsgard https://pokemon-journey.actieforum.com/t139-cecille-s-pokedex https://pokemon-journey.actieforum.com/t6582-cecille-s-work-log#132295

Never Have I Ever [+Sara Sweets] Empty
BerichtOnderwerp: Re: Never Have I Ever [+Sara Sweets]   Never Have I Ever [+Sara Sweets] Emptydo mei 28, 2015 4:29 pm


Cecille fronste even toen ze de reactie van Sara hoorde. Het klonk niet al te enthousiast en even kreeg de blondine de indruk dat ze voor de verkeerde optie had gekozen. Ze werd echter afgeleid door de opdracht om haar schoenen uit te trekken – iets wat ze dan ook met een ‘oh natuurlijk’ deed en toen ze omhoog kwam, werd haar hand vastgepakt door Sara. Cecille wist niet hoe of waarom, maar meteen bij aanraking voelde ze een aangename warmte door haar lichaam verspreiden, wat ervoor zorgde dat ze wel een heel verliefde gezichtsuitdrukking kreeg; eentje waar Sivar nog bijna van walgde, was het niet voor het geluk van zijn trainer. De witharige had wel eens haar hand vastgepakt, maar zo vaak als vandaag al in een korte tijdspan was gebeurd, was nog niet voorgekomen.

Ondanks dat ze werd afgeleid door haar eigen gevoelens, merkte ze wel op dat er geen deur zat tussen de hal en de woonkamer. Zelf hadden ze die wel thuis, maar eigenlijk was het zo vreemd nog niet. Het was dat het opstapje voor niet was opgevallen bij het meisje, anders had ze voor een verklaring gevraagd aan haar vriendin. Het werd echter wel wat vreemder toen ze bij de schuifdeur naar buiten aankwamen en Sara die moest openen met een bepaald bedieningspaneel. Verbaasd hief Cecille een wenkbrauw; al besloot ze er verder geen opmerking over te maken. Misschien was het wel gewoon een ding voor gezinnen die iets meer te besteden hadden dan de hare. Al had ze het ook nog niet direct bij de Celica’s thuis gezien, maar die gaven het ook niet af dat ze rijker waren dan het gemiddelde huishouden. Bovendien waren ze steeds vaker amper thuis, tot ergernis van de arme Yara, dus veel aan het huis zelf konden ze toch niet veranderen. Alleen maar als hun kleine meid daarnaar vroeg.

Meringue kwam de twee meteen begroeten en Cecille was eigenlijk blij om de pokémon ook weer te zien. De blondine hurkte bij de opening van de deur zodra haar Tyrogue naar buiten was gestapt en hield hem tegen om verder de tuin in te gaan. “Ho, wacht even brokkenpiloot,” sprak ze hem toe. Ze kreeg een veelbetekende blik naar zich toe geworpen. “Ja ja, je hebt het niet van een vreemde,” gaf ze eerlijk toe. Cecille haalde de bandana om haar nek vandaan en knoopte die bij haar Tyrogue om de nek. “Maak er geen zooitje van, oké?” Hopelijk hield hij zich wat koest, vooral met die bandana bij zich, zodat hij zich niet alleen voelde bij de rest. Voor de blondine echter overeind kon komen, probeerde Sivar de zonnebril van haar gezicht te graaien. Ze kon de poot nog net op tijd ontwijken en viel bijna achterover door de plotselinge beweging. “Nee, dat doen we niet,” sprak ze hem boos toe. De pokémon keek haar beschuldigend aan en draaide zich toen van haar weg, om niet veel later bij de rest van Sara’s pokémon te gaan staan. Cecille kwam recht, checkte of haar bril nog wel goed zat en klopte toen haar broek af. “Hoe volwassen hij zich soms ook kan voordoen... Het is en blijft een klein kind,” zuchtte ze naar haar vriendin.
Like a fever I will take you down ♪
Terug naar boven Ga naar beneden
Sara Sweets
Momerator
Sara Sweets
Punten : 497
Gender : Female ♀
Age : 23 years
Type : Trainer
Regions : Hoenn en Kalos
Icon : Braixen
https://pokemon-journey.actieforum.com/t525-sara-sweets https://pokemon-journey.actieforum.com/t527-sara-s-pokedex#7230

Never Have I Ever [+Sara Sweets] Empty
BerichtOnderwerp: Re: Never Have I Ever [+Sara Sweets]   Never Have I Ever [+Sara Sweets] Emptydo mei 28, 2015 6:07 pm


Even leek het er op dat ook Vanilla naar de achterdeur toe zou komen, maar die zag al snel dat Sara en Cecille alleen maar daar waren om Sivar af te leveren. Die kreeg van Cecille haar bandana mee en Sara moest er even om glimlachen. Ze vond het echt heel schattig hoe de twee met elkaar om gingen. Zonde dat haar ouders dit soort interactie met Pokémon niet op prijs stelden, en ook nog voornamelijk door maar één ongeluk. Toegegeven, het was een ernstig ongeluk en het leven van de Sweets was nooit meer hetzelfde geweest, maar Pokémon waren zoiets moois. Zo levendig, zo speels. Net als dat Sivar op speelse wijze naar de zonnebril van Cecille greep en – wacht, wat was dat? Sara’s blik veranderde van een vrolijke glimlach naar een ernstig gezicht. Er zat iets op Cecille’s oog en Sara wist even niet meer zeker of het schaduw was of niet. Ze had het vermoeden van niet, want anders had de blondine niet zo raar gedaan over het op houden van de bril. Maar dan betekende het dat Cecille een geheim hield voor Sara, en als er iets was wat ze zeker nu niet op prijs stelde dan was het het houden van geheimen. Niet vanavond. Ze kon Cecille wel apart nemen om met haar te praten, maar had het idee dat dit het probleem niet zou oplossen. In elk geval was het verdacht dat Sivar de bril van haar neus af had willen pakken terwijl zijzelf er zo verzekerd van was dat ze hem op moest houden.

Ze had nog steeds een ernstige blik in haar ogen toen Cecille weer tegen haar sprak en zij de glazen deur weer dicht kon laten schuiven. “Net als jij, dus?” zei ze plagerig terug, al iets minder serieus. Aan de ene kant wilde ze dat Cecille wist dat ze het niet vertrouwde, maar aan de andere wilde ze geen ruzie veroorzaken. Ze besloot om een ander onderwerp aan te slaan waar ze het eerder over hadden gehad. “Hoe zit het eigenlijk met die hoofdpijn? Waar zit het? Wat neem je er normaalgesproken tegen?” Zodra de deur gesloten was, kwam Sara weer in beweging. Ze liet met een beweging van haar hand zien dat het de bedoeling was dat Cecille haar volgde. Haar hand pakte ze nu niet meer vast, deels omdat ze van slag was over het hele zonnebril geheim gedoe. “We moeten wel het juiste middel voor je vinden, anders krijg je misschien alleen maar meer pijn,” voegde ze er nog aan toe, in de hoop de leugen van Cecille te doorboren. Niet dat ze verwachtte dat Cecille zo makkelijk terugkrabbelde van pijn. Ze kon alleen maar hopen dat haar trucje werkte.
tell me can a heart be turned to stone?
Terug naar boven Ga naar beneden
Cecille Skarsgård
Moderator
Cecille Skarsgård
Punten : 84
Gender : Female ♀
Age : 22
Type : Trainer
Regions : Hoenn en Kalos
Icon : Tyrogue
https://pokemon-journey.actieforum.com/t135-cecille-skarsgard https://pokemon-journey.actieforum.com/t139-cecille-s-pokedex https://pokemon-journey.actieforum.com/t6582-cecille-s-work-log#132295

Never Have I Ever [+Sara Sweets] Empty
BerichtOnderwerp: Re: Never Have I Ever [+Sara Sweets]   Never Have I Ever [+Sara Sweets] Emptydo mei 28, 2015 6:29 pm


Sara’s blik kon Cecille even niet beschrijven, maar de woorden die ze sprak klonken erg plagerig. Ze grijnsde schaapachtig naar haar vriendin en grinnikte, waarbij ze haar blik afwendde. “Ik weet niet waar je het over hebt,” reageerde ze met een kleine grijns. Sivar had het inderdaad niet van een vreemde, al was een groot deel daarvan natuurlijk ook gewoon omdat hij jong was. De blondine schudde zachtjes met haar hoofd en richtte haar aandacht weer op Sara toen deze begon te spreken. Dit tot ergernis van Cecille, want het onderwerp dat aanbod kwam, was weer die verdraaide hoofdpijnleugen van het meisje zelf. Waar was ze aan begonnen? Ze beet zachtjes op haar onderlip, want ze wilde niet dat Sara zich onnodig zorgen ging maken. Even overwoog ze te zeggen dat het wel ging, maar ze besefte zich al snel genoeg dat het alleen maar problemen met zich mee zou brengen; de witharige zou dan natuurlijk vragen of ze de zonnebril af kon zetten. “Het... Gaat nu wel, maar het is er nog,” besloot ze dan maar te liegen. Misschien was dit het antwoord dat ertussen in zat.

Haar vriendin liep toen van haar weg en gebaarde dat Cecille moest volgen. Gehoorzamend liep de blondine achter Sara aan en moest toen luisteren naar nog meer woorden over die verdomde hoofdpijn. Normaal gesproken besprong ze het aanbod voor medicijnen, maar vandaag was eigenlijk een hoofdpijnvrij dagje, al ging dat waarschijnlijk niet lang meer duren. Al dat liegen bezorgde haar stress en Cecille wist dat zoiets uiteindelijk naar haar hoofd ging slaan. De blondine was echter nog gewoon zichzelf en hoewel ze vrij nerveus was voor alles, kon ze er gemakkelijk antwoord op geven. “Weet je wat ook helpt tegen hoofdpijn?” grijnsde ze veel betekend naar haar vriendin. Haar zin kon ze echter niet afmaken, want ze kreeg het voor elkaar om over haar eigen voeten te struikelen. Ze viel naar voren, voelde daarmee de zonnebril van haar neus glijden en deed nog een poging om die op te vangen terwijl ze haar balans weer zocht. Cecille bleef staande; haar zonnebril was echter een verloren zaak.

Geschrokken en bevroren op haar plek bleef de blondine staan, haar armen nog uitgestrekt om de zonnebril uit de lucht te kunnen graaien. Ze keek omhoog, waarschijnlijk recht in Sara’s ogen, en liet een nerveus lachje over haar lippen gaan.

“... Hahahaaaa... Voor je gaat schreeuwen, laat het me please uitleggen?”

Like a fever I will take you down ♪
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud

Never Have I Ever [+Sara Sweets] Empty
BerichtOnderwerp: Re: Never Have I Ever [+Sara Sweets]   Never Have I Ever [+Sara Sweets] Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Never Have I Ever [+Sara Sweets]
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 16Ga naar pagina : 1, 2, 3 ... 8 ... 16  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Sara Sweets
» Fix Me [+Sara Sweets]
» We're Never Getting Back Together? [+Sara Sweets]
» The Beginning of the End [+Sara Sweets]
» How can this be true [Sara Sweets]

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Pokémon Journey :: ► WELCOME TO THE POKÉMON WORLD :: Kalos :: Camphrier Town-
Ga naar: