Never Have I Ever [+Sara Sweets] - Pagina 3
Welkom op
Pokémon Journey!

Heb je altijd al een Pokémon trainer, coördinator of breeder willen zijn? Of bewandel jij liever het gevaarlijke pad van een Team Rocket Grunt? Samen met andere leden schrijf jij het verhaal van jouw geheel eigen personage. Doorkruis regio's, vang je favoriete Pokémon en maak nieuwe vrienden onderweg. Laat het avontuur beginnen!
WELCOME, GUEST!
PLEASE Login OR Register.

Deel
 

 Never Have I Ever [+Sara Sweets]

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4 ... 9 ... 16  Volgende
AuteurBericht
Cecille Skarsgård
Moderator
Cecille Skarsgård
Punten : 84
Gender : Female ♀
Age : 22
Type : Trainer
Regions : Hoenn en Kalos
Icon : Tyrogue
https://pokemon-journey.actieforum.com/t135-cecille-skarsgard https://pokemon-journey.actieforum.com/t139-cecille-s-pokedex https://pokemon-journey.actieforum.com/t6582-cecille-s-work-log#132295

Never Have I Ever [+Sara Sweets] - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Never Have I Ever [+Sara Sweets]   Never Have I Ever [+Sara Sweets] - Pagina 3 Emptydi jun 09, 2015 5:43 pm


Kalmeer, Cecille. Er is nog niks aan de hand. Oké, dat probeerde ze zichzelf nu misschien aan te praten, maar wat was het probleem eigenlijk? Sara’s ouders hadden nog geen negatief woord aan haar gegeven, dus er was eigenlijk niks om zich zorgen over te maken. Bovendien kon ze zich niet voordoen als iemand anders. Ook dat was liegen en volgens haar moeder was het zonde van de persoon wie ze was om te doen alsof ze iemand anders was. Echt weer typisch zo’n uitspraak van haar moeder, maar Cecille moest haar wel gelijk geven. Zij was hier degene die een relatie had met Sara. Die het op de één of andere manier voor elkaar had gekregen om Sara van haar te laten houden. Als de witharige haar kon hebben, waarom zouden die ouders haar dan verbieden met haar om te gaan? Het was de keuze van hun dochter en het leek erop dat die het nog niet uit wilde maken, dus besloot de blondine maar eens diep in en uit te ademen en zich vervolgens gewoon als zichzelf voor te doen. Weliswaar op een zo beleefd mogelijke manier, maar als ze haar niet konden hebben, nou, dan was het hun probleem. Yara had het toen ook gezegd in Cyllage. Ze moest dat advies maar eens gaan opvolgen.

Simon vroeg toen aan de meisjes wat ze wilden drinken en aan de brandende blik te zien was zij degene die als eerste antwoord moest geven. “Oh, euh, water is– alstublieft,” verbeterde ze zichzelf, haast bijtend op haar eigen tong toen ze zich besefte dat ze bijna casual begon te praten. Ze was allang niet meer in de buurt geweest van volwassenen. Dit was zelfs, buiten de zusters van het pokécenter en de bediening van hotels en restaurants, de eerste keer dat ze echt optrok met mensen ver boven haar eigen leeftijd. Ook Sara koos voor water en hun glazen werden met het goedje gevuld. Vervolgens ging de man zitten en wenste hen een smakelijke maaltijd, waar Cecille met een ‘smakelijk’ tussen de twee dames door reageerde.

Met een soepele beweging nam de blondine een hap van haar eten en was aangenaam verrast naar hoe lekker het was. Niet dat ze had gedacht dat haar vriendin of diens ouders niet konden koken, maar ze had het nog nooit gehad en wist daarom niet wat ze ervan moest denken. Voor ze echter haar mening over het eten kon geven, werd haar gevraagd wat haar ambities waren. Het verspreken van haar naam liet ze glijden, Cecille had er zelf namelijk niet zoveel problemen mee aangezien het vaker voorkwam, en at eerst haar mond leeg voor ze er antwoord op gaf. “Momenteel ben ik bezig om de badges van Kalos te verzamelen,” begon ze met een trotse glimlach. “Misschien dat ik daarna een andere regio kies om daar de gym challenge opnieuw te proberen, maar dat weet ik nog niet zeker. Vroeger heb ik me ook beziggehouden met kickbokstoernooien, alleen daar ben ik een tijd terug mee gestopt. Dat wil ik in de toekomst denk ik ook weer oppakken.” Haar trotse glimlach was nu redelijk voorzichtig, zich beseffend dat ze nu had toegegeven redelijk gewelddadig te kunnen zijn. Als ernaar gevraagd werd, dan legde ze wel uit dat haar blauwe oog niet kwam door een uit de hand gelopen kickbokswedstrijd.

“Verder laat ik het op me af komen. Misschien dat mijn ambities binnen het jaar nog veranderen of dat er ambities bij komen. Voor nu vind ik het meer dan prima om me bezig te houden met de gyms hier in Kalos en uw dochter.” Dat klonk niet... Verkeerd, right? In haar oren wel, maar hopelijk zag Simon daar het dubbelzijdige niet van in. Cecille herinnerde zich toen dat ze nog geen opmerking had gemaakt over de torellini en besloot dat het nu wel een goed moment was. “Dit is trouwens erg lekker,” complimenteerde ze de chefkok. Wie dat ook moge zijn. Haar glimlach werd nu weer ietsje breder – dit keer meer lijkend op de welbekende Cecille-lach.
Like a fever I will take you down ♪
Terug naar boven Ga naar beneden
Sara Sweets
Momerator
Sara Sweets
Punten : 497
Gender : Female ♀
Age : 23 years
Type : Trainer
Regions : Hoenn en Kalos
Icon : Braixen
https://pokemon-journey.actieforum.com/t525-sara-sweets https://pokemon-journey.actieforum.com/t527-sara-s-pokedex#7230

Never Have I Ever [+Sara Sweets] - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Never Have I Ever [+Sara Sweets]   Never Have I Ever [+Sara Sweets] - Pagina 3 Emptywo jun 10, 2015 10:13 am


Om een of andere reden was Sara lichtelijk zenuwachtig over het antwoord van Cecille. Ze stopte onbewust even met kauwen nadat de vraag gesteld was en keek vanuit haar ooghoeken naar haar vriendin, die gelukkig ten eerste al haar mond leeg at, en vervolgens met een prima geformuleerd antwoord kwam. Sara kon opgelucht adem halen en haar eerste hap doorslikken. De witharige twijfelde of haar ouders het kickboks verhaal positief zouden ontvangen maar ook dat viel haar heel erg mee. Wel gaven beide ouders een wat beoordelende blik naar elkaar, maar daar leek het eerst bij te blijven. Haar moeder was de eerste die weer reageerde en iets negatiever klonk dan waarschijnlijk haar bedoeling was. “Pas maar op dat er geen blijvende schade ontstaat,” sprak ze, waarna ze een hap tortellini in haar mond stopte. Sara vond het een nare opmerking, maar in plaats van geïrriteerd te raken wierp ze een meelijdende blik op de dame. Ze mocht zich dan wel sterk voordoen, maar Sara wist heel goed dat ze zich heel zwak voelde met haar littekens.
Haar vader wilde ook reageren op het verhaal. “Zie je, geen reden om het blauwe oog te verbergen. Het is gewoon deel van een levensstijl.” Zijn woorden waren positief te noemen, maar in zijn toon was nog wel wat bitterheid te horen. Dat kwam niet zozeer omdat hij van Cecille walgde – al zou het Sara ook niet verbazen als hij het niet eens was met haar keuze van sport – maar eerder omdat hij gewoon een bittere man was. Sara zou willen zeggen dat ze haar bittere kant van hem had en haar zoete kant van haar moeder, maar ook de vrouw des huize kon erg negatief uit de hoek komen. Dat had ze met haar eerdere opmerking wel bewezen.

Cecille sloot haar verhaal af door Sara er bij te betrekken en de witharige wist meteen dat dat in de smaak zou vallen. Haar ouders hadden eerder al duidelijk gemaakt dat ze het belangrijk vonden dat haar vriendin goed voor haar was. Sara wierp Cecille dan ook een brede, oprechte glimlach toe, die hopelijk opgemerkt werd door haar ouders zodat ze zagen hoe blij de witharige met haar relatie was. Het compliment op het eten was ook een pluspunt, al had ze het misschien beter anders kunnen verwoorden. Haar vader ging er echter niet negatief op in. “Dank je. Al moet ik toegeven dat mijn dochter hem lekkerder maakt.” Een andere vader had lief naar zijn dochter geglimlacht, maar Simon ging gewoon verder met eten, tot ergernis van Sara. “Ik zei toch dat de hoeveelheid knoflook die ik had opgeschreven voldoende was?” beet ze hem toe. “Natuurlijk maak ik hem lekkerder. Ik hou me aan mijn eigen recepten.” Oeps. Nu veroorzaakte ze zelf bijna een ruzie. Al was ze er eigenlijk wel zeker van dat haar vader het niet uit de hand zou laten lopen – en anders hield haar moeder de twee wel tegen.
tell me can a heart be turned to stone?
Terug naar boven Ga naar beneden
Cecille Skarsgård
Moderator
Cecille Skarsgård
Punten : 84
Gender : Female ♀
Age : 22
Type : Trainer
Regions : Hoenn en Kalos
Icon : Tyrogue
https://pokemon-journey.actieforum.com/t135-cecille-skarsgard https://pokemon-journey.actieforum.com/t139-cecille-s-pokedex https://pokemon-journey.actieforum.com/t6582-cecille-s-work-log#132295

Never Have I Ever [+Sara Sweets] - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Never Have I Ever [+Sara Sweets]   Never Have I Ever [+Sara Sweets] - Pagina 3 Emptywo jun 10, 2015 9:54 pm


Blijvende schade. Cecille bleef als bevroren even op haar stoel zitten. Die opmerking had ze eigenlijk niet verwacht en ze wist even niet hoe ze erop moest reageren – de vrouw beledigen was immers het laatste wat ze wilde. Uiteindelijk sprak ze maar het eerste wat in haar opkwam en dat was de ervaringen die haar vader met haar had gedeeld. “Zover laat ik het niet komen. Mijn vader was vroeger ook een bokser en hij heeft me een hele hoop trucjes geleerd om dat te voorkomen,” sprak ze tegen beide ouders. Een meelijdende blik wierp ze niet naar Amelia, maar een voorzichtige glimlach wel. Naar haar weet hielden gehandicapte mensen er niet van als ze werden behandeld alsof ze niks konden, dus was Cecille ook niet van plan om dat te doen. De opmerking van Simon waardeerde ze erg en daarom veranderde haar voorzichtige glimlach in een dankbare. Hij had gelijk. Een blauw oog moest niet zo’n groot probleem vormen... Al kwam het niet door een bokswedstrijd dat ze een blauw oog had. Dat hoefde Simon echter niet te weten.

Vanuit haar ooghoek zag de blondine dat haar vrienden naar haar glimlachte en ze draaide haar hoofd opzij om precies hetzelfde te kunnen doen. Op dat moment viel het haar weer in hoeveel ze van het meisje hield en het klonk erg cliché, maar ze kon maar geen genoeg krijgen van de witharige haar gezicht, vooral als er een glimlach op rustte. Haar aandacht werd enkele tellen later weer getrokken door Sara’s vader, want hij bedankte haar voor het compliment en vertelde toen dat zijn dochter het lekkerder maakte. Waar Cecille zich eigenlijk trots om voelde, was voor haar vriendin een teken om chagrijnig te reageren. De achttienjarige wist eigenlijk niet hoe de band tussen haar vriendin en diens ouders was gevormd, maar ze had zo het idee dat dit wel eens vaker voorkwam. Even voelde ze zich ongemakkelijk, al bekwam ze vrij snel van dat gevoel en plaatste ze geruststellend een hand op Sara’s bovenbeen – een poging om het meisje te bedaren, maar het werd de witharige niet afgedwongen, natuurlijk.

Ongemakkelijk liet Cecille haar blik rond glijden, terwijl ze weer een hap van haar eten nam en liet haar paarse ogen uiteindelijk rusten op een glazen kast die in de woonkamer stonden. Deze was gevuld met een flink aantal lintjes. De blondine zou bijna zeggen dat het wedstrijdlintjes waren. Nieuwsgierig at ze eerst haar mond leeg en formuleerde toen een vraag in haar hoofd. “Zijn dat Coördinatorlintjes?” vroeg ze, waarop ze eigenlijk wilde wijzen, maar er was haar ooit verteld dat het onbeleefd was, dus deed ze het nu maar niet. “Mijn zusje is ook Coördinator,” voegde ze er trots aan toe, even vergetend dat Yara niet echt haar zusje was, maar dat wisten de Sweets toch niet. Buiten haar vriendin dan.
Like a fever I will take you down ♪
Terug naar boven Ga naar beneden
Sara Sweets
Momerator
Sara Sweets
Punten : 497
Gender : Female ♀
Age : 23 years
Type : Trainer
Regions : Hoenn en Kalos
Icon : Braixen
https://pokemon-journey.actieforum.com/t525-sara-sweets https://pokemon-journey.actieforum.com/t527-sara-s-pokedex#7230

Never Have I Ever [+Sara Sweets] - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Never Have I Ever [+Sara Sweets]   Never Have I Ever [+Sara Sweets] - Pagina 3 Emptydo jun 11, 2015 6:14 pm


Cecille wist prima antwoord te geven op de woorden van beide ouders. Sara was er even verbaasd om, maar waarom ze dat was wist ze eigenlijk niet. Het was allang bekend dat Cecille een sociaal mens was en gemakkelijk een gesprek kon starten en in gang kon houden. Ze had dit eigenlijk moeten verwachten van haar vriendin.
Nog iets wat Sara nog niet wist, was dat Cecille’s vader een bokser was geweest. Die informatie had ze nooit van haar gekregen – maar ze had er dan ook nooit om gevraagd. Eigenlijk vroeg Sara barweinig naar de familie van Cecille, behalve naar Yara misschien, maar die kon ze het ook zelf vragen. Misschien dat ze er binnenkort een keertje naar kon vragen, of goed kon opletten tijdens het eten. Dat was ze sowieso al van plan.

Eerst dacht Sara dat de hand op haar been haar alleen maar meer zou frustreren, maar toen ze haar nog steeds wat boze blik omhoog richtte en Cecille in het zicht kreeg, zakte het al snel weer weg. Sara legde haar vrije hand bovenop die van haar vriendin om te laten weten dat het gebaar werd gewaardeerd, en richtte haar aandacht toen maar weer op het eten. Haar vader accepteerde het natuurlijk niet dat zijn dochter zo tegen hem had gesproken, en had allang tegen haar geroepen dat ze niet zo’n toon tegen hem mocht aan slaan. Zoals hij altijd deed als ze hem ergens op wees.

Lang hoefde het gezelschap niet boos op elkaar te blijven, want Cecille koos er voor om een nieuw onderwerp te beginnen. De prijzenkast van haar vader was haar opgevallen en daar stelde ze nu een vraag over. In plaats van hem zelf te laten antwoorden, besloot Sara om de vraag te beantwoorden. “Jep. Die zijn van vader.” Ze moest toegeven dat het een indrukwekkende prestatie was dat hij een kast vol had verzameld. “Ongeveer op jullie leeftijd begon ik met contests, nadat ik er niet in slaagde om de derde gym van de Kalos League te verslaan,” voegde de man er aan toe. “Het bleek dat ik aanleg had voor het coördinator beroep en ik heb er lang plezier in gehad, maar met de geboorte van Sara en het ongeluk van Amelia besloot ik mijn tijd in mijn familie te gaan steken.” Het was duidelijk dat de man er geen problemen mee had om over zijn prestaties te praten. Even verwachtte Sara dan ook dat het gesprek op zijn leven als coördinator zou blijven hangen tot het toetje, maar Amelia had blijkbaar ook een vraag voor Cecille. “Werkt je moeder ook?” Natuurlijk vroeg ze naar de moeder van Cecille. Zijzelf, haar zusje en haar vader waren nu alle drie aan bod gekomen wat hun bezigheden betreft.
tell me can a heart be turned to stone?
Terug naar boven Ga naar beneden
Cecille Skarsgård
Moderator
Cecille Skarsgård
Punten : 84
Gender : Female ♀
Age : 22
Type : Trainer
Regions : Hoenn en Kalos
Icon : Tyrogue
https://pokemon-journey.actieforum.com/t135-cecille-skarsgard https://pokemon-journey.actieforum.com/t139-cecille-s-pokedex https://pokemon-journey.actieforum.com/t6582-cecille-s-work-log#132295

Never Have I Ever [+Sara Sweets] - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Never Have I Ever [+Sara Sweets]   Never Have I Ever [+Sara Sweets] - Pagina 3 Emptydo jun 11, 2015 9:15 pm


Cecille voelde hoe Sara’s hand zich nu op haar hand had gelegd, waarmee waarschijnlijk werd aangegeven dat het gebaar gewaardeerd werd. Haar hand weghalen deed ze daarom ook niet, zelfs niet toen Simon nogal kwaad reageerde op zijn dochter en de blondine toch liever even in elkaar wilde kruipen. Ze was niet bang voor hem, maar de gehele uitwisseling was gewoon ongemakkelijk om mee te maken. Het was ook daarom dat de achttienjarige besloot een ander onderwerp aan te knopen; zodat de hitte van het gesprek wegvaagde en het weer een gezelliger etentje werd.

Sara was de eerste die op haar vraag reageerde. Blijkbaar waren de lintjes van Simon. Cecille liet haar blik eerst geïnteresseerd naar haar vriendin glijden, waarop haar paarse ogen zich nieuwsgierig op de man in kwestie richtten. Hij vertelde dat hij inderdaad coördinator was geweest, maar dat hij het had opgegeven voor zijn gezin. “Familie is ook belangrijk,” reageerde de blondine als eerste. Ze keek weer terug naar de lintjes. “Maar dat zijn inderdaad veel lintjes. Daar bent u vast trots op.” Cecille zou er zelf enorm trots op zijn. Als ze haar badges had en ook niet meer kon reizen om wat voor reden dan ook, dan wilde ze die ook wel in zo’n showkast hebben staan. “Heeft u misschien wat tips voor een beginnende coördinator?” vroeg ze vervolgens aan hem. Yara kon die vast wel gebruiken – zeker van iemand die een hele collectie aan lintjes bezat.

De moeder van Sara besloot toen weer een vraag aan Cecille te stellen en het meisje richtte haar aandacht op de vrouw. “Mijn moeder werkt als verpleegster op het lokale ziekenhuis in Ecruteak City,” vertelde ze Amelia. “Ze is geloof ik nu ook bezig om door te leren voor arts,” voegde ze er trots aan toe. Lena deed dit eigenlijk merendeel om wat meer te kunnen verdienen, maar Cecille wilde graag geloven dat het met een lang vervlogen meisjesdroom had te maken. “Mijn vader is werkzaam in hetzelfde ziekenhuis als bewaker, maar hij werkt eigenlijk overal waar ze hem nodig hebben,” ging de blondine verder. Ze nam weer een hap van haar eten en dacht na over haar eigen familie. Misschien moest ze binnenkort weer eens bellen. De laatste keer was met kerst... Oeps?
Like a fever I will take you down ♪
Terug naar boven Ga naar beneden
Sara Sweets
Momerator
Sara Sweets
Punten : 497
Gender : Female ♀
Age : 23 years
Type : Trainer
Regions : Hoenn en Kalos
Icon : Braixen
https://pokemon-journey.actieforum.com/t525-sara-sweets https://pokemon-journey.actieforum.com/t527-sara-s-pokedex#7230

Never Have I Ever [+Sara Sweets] - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Never Have I Ever [+Sara Sweets]   Never Have I Ever [+Sara Sweets] - Pagina 3 Emptyvr jun 12, 2015 3:13 pm


Cecille had gelijk, Simon was inderdaad erg trots op zijn lintjes. Als hij de tijd had gehad, was hij vast weer terug gegaan naar het beroep, maar helaas had hij zich voorgenomen om al zijn tijd aan zijn familie te besteden. Sara vond het nobel, maar soms ook bloedirritant. Ze was blij dat ze het huis uit was en ze het grootste deel van de tijd niet met zijn ‘zorg’ te maken kreeg. Ze waardeerde het, natuurlijk, maar ietsje anders had ze ook niet erg gevonden.
“Tips?” herhaalde hij, waarna een bedenkelijke frons op zijn gezicht verscheen. “Wees niet bang om origineel te zijn. De jury is altijd op zoek naar iets nieuws, iets speciaals. Originele plannen falen vaak, maar als je nét de gevoelige snaar van een jurylid weet te raken, dan ben je binnen.” Het klonk als een goede tip. Eentje bestemd voor een coördinator, want met origineel zijn won je meestal geen gymgevecht. Tenzij je originaliteit ook kracht bevatte.

Cecille beantwoordde de vraag door te vertellen dat haar moeder een verpleegster was. Hierbij gaf Sara vanuit haar ooghoek een blik op haar vader, die regelmatig vrijwilligerswerk deed voor de ziekenboeg in Camphrier Town. Het was echter niet de man die reageerde, maar Amelia, wie de vraag gesteld had. “In dat geval wens ik haar veel succes.” Haar toon was bijna sarcastisch, maar Sara wist dat dit bij haar manier van spreken hoorde en dat ze het wel meende.

Blijkbaar hadden beide vaders hun werk een keer verloren en deden ze nu iets anders. Dit wekte wonderbaarlijk genoeg Simon’s interesse, en de man reageerde dan ook vrij snel op Cecille’s woorden. “Een uitzendkracht? Verdient dat niet heel weinig? Of haalt hij dat op met zijn werk als bewaker?” vroeg hij. Het was duidelijk dat niemand in het Sweets gezin kennis had van hoeveel een bewaker uitbetaald kreeg. “Ikzelf werk momenteel bij een online helpdesk, zodat ik niet naar kantoor hoef om mijn werk uit te voeren.” Hij haatte het werk, maar zei dat er niet bij om de sfeer van het gesprek positief te houden. Sara wist dat hij het niet leuk vond, want andere dagen klaagde hij er uitgebreid over. Vooral de klanten die hij kreeg kon hij zijn ergernis heel uitgebreid over uiten. Stiekem hoopte Sara dat het ter sprake kwam, want er zaten soms echt hele grappige verhalen tussen.
tell me can a heart be turned to stone?
Terug naar boven Ga naar beneden
Cecille Skarsgård
Moderator
Cecille Skarsgård
Punten : 84
Gender : Female ♀
Age : 22
Type : Trainer
Regions : Hoenn en Kalos
Icon : Tyrogue
https://pokemon-journey.actieforum.com/t135-cecille-skarsgard https://pokemon-journey.actieforum.com/t139-cecille-s-pokedex https://pokemon-journey.actieforum.com/t6582-cecille-s-work-log#132295

Never Have I Ever [+Sara Sweets] - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Never Have I Ever [+Sara Sweets]   Never Have I Ever [+Sara Sweets] - Pagina 3 Emptyza jun 13, 2015 1:11 pm


De tip die hij gaf was origineel zijn. Cecille luisterde aandachtig naar Simons woorden en maakte er een mentale notitie van, die ze zou proberen te onthouden tot ze het aan Yara kon doorgeven. Origineel zijn, dus. Got it. “Ik zal het aan haar doorgeven zodra ik haar weer zie,” vertelde ze aan de man. “Danku wel.” Ze schonk hem een welgemeende, dankbare en brede glimlach die nu echt waardig was om de Skarsgård naam te dragen, zoals de meeste mensen van haar gewend waren. Goh, zo moeilijk was dit dan schijnbaar toch niet. Sociaal zijn, dat was het geheim. Amelia wenste haar moeder veel succes en de blondine knikte naar de vrouw ten teken dat ze het gehoord had en waardeerde. Het sarcasme dat in haar ondertoon had gelegen, had de achttienjarige niet eens meegekregen. “Ignorance is bliss” zeiden ze weleens. En dat was precies een gezegde die voor de blondine bestemd was.

Simon begon toen over haar vaders werk en Cecille moest even nadenken over wat het nou inhield wat haar vader deed. “Ik zou eigenlijk niet zeggen dat hij een uitzendkracht is... Hij werkt in ieder geval niet voor een uitzendbureau. De beste vriend van hem is een grote baas en stuurt hem heen waar hij nodig is. Hij werkt dus eigenlijk voor onze familievrienden,” vertelde ze Simon, haar bedachtzame frons inmiddels weer een glimlach. “Soms krijgt hij wat extra’s omdat de Celica’s weten van onze thuissituatie. Zij hebben ons eigenlijk uit de financiële brand geholpen,” beantwoordde ze toen de vraag of het niet te weinig verdiende. Vervolgens legde Simon uit dat hij voor een online helpdesk werkte en het idee amuseerde de blondine best wel. “Dan krijgt u vast hele leuke klanten,” reageerde ze met een kleine grijns. Zelf wist ze immers ook hoe vervelend klanten konden zijn, al had ze nog nooit zoiets online meegemaakt. Alleen in een winkel zelf.
Like a fever I will take you down ♪
Terug naar boven Ga naar beneden
Sara Sweets
Momerator
Sara Sweets
Punten : 497
Gender : Female ♀
Age : 23 years
Type : Trainer
Regions : Hoenn en Kalos
Icon : Braixen
https://pokemon-journey.actieforum.com/t525-sara-sweets https://pokemon-journey.actieforum.com/t527-sara-s-pokedex#7230

Never Have I Ever [+Sara Sweets] - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Never Have I Ever [+Sara Sweets]   Never Have I Ever [+Sara Sweets] - Pagina 3 Emptyza jun 13, 2015 9:17 pm


Geen uitzendkracht, maar meer een familiehulp. Dat was… interessant. Sara vond het heel nobel, maar ze zag aan haar vader dat hij er een beetje neerbuigend naar keek. Hij vond het niet echt iets om trots over te spreken. Sowieso had hij al meer interesse getoond dan Sara had verwacht toen hij dacht dat de vader van Cecille een uitzendkracht was, maar nu leek die interesse helemaal weg te zakken. Vooral toen Cecille zei dat ze het financieel niet breed hadden en zelfs uit de brand geholpen hadden moeten worden. Sara had voor het gesprek al verwacht dat haar ouders niet gediend zouden zijn van de financiële staat van Cecille’s familie, maar had haar er niet op gewezen om dat te verzwijgen. Het zou ook niet nodig moeten zijn, want wat konden zij er aan doen dat ze niet zo veel geld hadden? De witharige vond het ook belachelijk dat haar ouders er zo op reageerden. Dat zij nou van het geld van hun ouders hadden kunnen profiteren wilde nog niet zeggen dat iedereen dat kon.

Gelukkig toonde Cecille interesse in het werk van Simon, want daarmee kreeg ze zeker wel punten. Haar opmerking motiveerde de man om weer te spreken. “Een enkeling is leuk. De rest is eerder vermoeiend.” Sara voelde al aan dat hij er eentje uit zou kiezen om over te vertellen, en haar vermoeden was juist. “Ik krijg veel vragen over trainer en coördinator registratie, vooral van jongere kinderen die net aan hun reis beginnen. Of hun ouders. Zo had ik laatst een bezorgde moeder aan de telefoon die dacht dat haar dochter zich probeerde in te schrijven voor een cult, en ik moest haar er van overtuigen dat dat niet zo was.” Sara en Amelia toonden allebei een glimlach. Amelia omdat ze het verhaal al eerder had gehoord, en Sara omdat ze zich voorstelde hoe komisch dat wel niet was geweest. “En, kreeg je het er een beetje bij haar in?” vroeg de witharige geamuseerd. Haar vader glimlachte, maar sprak op een toon waar duidelijk uit bleek dat het een vermoeiend gesprek was geweest. “Na een gesprek van twintig minuten, ja. Al vraag ik me af of ze haar dochter echt heeft laten gaan of niet.”
tell me can a heart be turned to stone?
Terug naar boven Ga naar beneden
Cecille Skarsgård
Moderator
Cecille Skarsgård
Punten : 84
Gender : Female ♀
Age : 22
Type : Trainer
Regions : Hoenn en Kalos
Icon : Tyrogue
https://pokemon-journey.actieforum.com/t135-cecille-skarsgard https://pokemon-journey.actieforum.com/t139-cecille-s-pokedex https://pokemon-journey.actieforum.com/t6582-cecille-s-work-log#132295

Never Have I Ever [+Sara Sweets] - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Never Have I Ever [+Sara Sweets]   Never Have I Ever [+Sara Sweets] - Pagina 3 Emptyza jun 13, 2015 9:50 pm


Eén enkeling was leuk. Cecille moest toegeven dat de meeste van haar klanten nog redelijk sociaal waren. Of in ieder geval sociaal genoeg om haar niet meteen af te blaffen. Werken in een kledingzaak was misschien nog wel de grootste hel geweest en daarom had ze er zelf niet lang gewerkt. Een maandje, dat was hoe lang ze het er vol hield. Vooral het kleding opvouwen was een frustrerend karwei, want het kwam nog wel eens voor dat je dat had gedaan en letterlijk vijf seconde later lag de hele plank weer overhoop. Simos verhaal wist haar echter wel te amuseren; hij vertelde namelijk dat hij ooit een vrouw aan de lijn had die dacht dat haar dochter zich voor een cult zou inschrijven. Een cult. Cecille snoof geamuseerd – haar lach kon ze nog net inhouden. Sara maakte haar dat wel een beetje moeilijker door een dubbelzijdige opmerking te maken, waardoor de blondine even voorover moest buigen en haar lach nog net kon reduceren tot een zachte grinnik. Moest dat nou? Ze wilde niet gaan uitleggen waarom ze haast in de lach schoot, al kon ze het nog redelijk verbergen dat dat bijna het geval was. Bijtend op haar onderlip nam ze diep adem en kalmeerde ze een beetje. “Arme meid,” merkte Cecille uiteindelijk op na Simons laatste woorden. “Die wilde er denk ik niet zo’n groot probleem van maken.”

Ondertussen at de blondine rustig door, maar na een paar hapjes voelde ze dat er iets verkeerds was met haar lichaam. Niet dat het een groot probleem was, voor de meeste gezinnen in ieder geval. Maar bij de Sweets... Dan was het een ramp. Cecille voelde lucht verplaatsen. Lucht die er langzaam maar zeker uit wilde en dat kon ze precies voelen aan de baan die het maakte in haar lichaam. Het begon in haar maag en eindigde in haar luchtpijp, maar daar dwong ze het te stoppen. Shiftry, niet hier. Niet nu en niet hier. Opnieuw raakte ze een beetje in paniek en klemde ze haar kaken op elkaar. Oké, als ze nu niks hoefde te doen of zeggen, dan kon ze het misschien maskeren. Toch?
Like a fever I will take you down ♪
Terug naar boven Ga naar beneden
Sara Sweets
Momerator
Sara Sweets
Punten : 497
Gender : Female ♀
Age : 23 years
Type : Trainer
Regions : Hoenn en Kalos
Icon : Braixen
https://pokemon-journey.actieforum.com/t525-sara-sweets https://pokemon-journey.actieforum.com/t527-sara-s-pokedex#7230

Never Have I Ever [+Sara Sweets] - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Never Have I Ever [+Sara Sweets]   Never Have I Ever [+Sara Sweets] - Pagina 3 Emptyzo jun 14, 2015 2:15 pm


Sara keek met een frons opzij naar haar vriendin toen die begon te gniffelen. Zo grappig was de opmerking van haar vader toch ook weer niet? Schijnbaar voor de blondine wel, want het leek alsof ze zich bijna niet in kon houden. Dat het eigenlijk om haar eigen woorden was, had de witharige niet door. Ze maakte zich alleen maar zorgen of het Cecille zou lukken om niet hardop te lachen, maar haar vriendin slaagde er in en ze kon zich weer op de woorden van haar vader richten. Zolang het maar niet nog eens gebeurde…

Simon schudde zijn hoofd. “Ik neem ook aan van niet. Maar goed, wie kan het haar kwalijk nemen? Voor hetzelfde geld schreef ze zich inderdaad in voor iets heel anders.” Natuurlijk gaf Simon, ondanks het vervelende telefoongesprek, de moeder van het meisje gelijk. Iets anders had Sara niet echt verwacht. Haar ouders waren het soort mensen wat zich gemakkelijk boven iemand zagen als ze wisten dat ze ouder waren, en zoiets was geen uitzondering. Sara overwoog om er een opmerking over te maken, maar na het vorige bijna-conflict tussen haar en haar vader besloot ze dat het een beter idee was om het te laten varen. In plaats daar van stopte ze ietwat gefrustreerd een hap torellini in haar mond, om er zeker van te zijn dat ze niet alsnog haar mond open zou trekken.

Niemand scheen er echt op te letten dat Sara wat nors uit haar ogen keek. Ze gingen gewoon verder met het op gang houden van een gesprek. Deze keer was het Amelia die weer een vraag aan de blonde gast stelde. “Dus, Cecillia,” begon de vrouw, die net als haar man de naam van Sara’s vriendin verkeerd had, wat de witharige alleen maar meer frustreerde. “Je ouders verblijven momenteel in Johto, maar waarom koos jij er voor om naar Kalos te komen? Ik begrijp de keuze volkomen natuurlijk, ik spendeer ook liever mijn tijd hier dan in een andere regio.”
tell me can a heart be turned to stone?
Terug naar boven Ga naar beneden
Cecille Skarsgård
Moderator
Cecille Skarsgård
Punten : 84
Gender : Female ♀
Age : 22
Type : Trainer
Regions : Hoenn en Kalos
Icon : Tyrogue
https://pokemon-journey.actieforum.com/t135-cecille-skarsgard https://pokemon-journey.actieforum.com/t139-cecille-s-pokedex https://pokemon-journey.actieforum.com/t6582-cecille-s-work-log#132295

Never Have I Ever [+Sara Sweets] - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Never Have I Ever [+Sara Sweets]   Never Have I Ever [+Sara Sweets] - Pagina 3 Emptyma jun 15, 2015 3:34 pm


Simon had daar wel een punt. Misschien zou zij als ouder daar ook wel zo over denken. Ze knikte daarom begrijpend, zich afvragend of haar ouders daar ook zo over hadden gedacht in die situatie. Het was dat haar vader zelf een bokser was geweest en daarom haar moeder om had kunnen praten voor haar, anders had Lena het haar waarschijnlijk ten strengste verboden. Misschien om dezelfde rede, misschien niet, maar dat kon Cecille in ieder geval niet met zekerheid zeggen. Wellicht gingen haar ouders er nu vanuit dat ze ergens in een greppel lag door een te grote dosering van dat mooie, groene gras ofzo, want ze had al een tijdje niks meer van zich laten horen. Nu ze er zo bij stilstond, begreep ze eigenlijk wel dat haar ouders boos op haar werden als ze niks liet weten. Het moest vast zenuwslopend zijn om je dochter in een andere regio te hebben, ver bij je veilige armen vandaan. Cecille moest er zelf niet aan denken. Gelukkig hoefde dat nog lang niet ook.

Dat ze een schietgebedje naar de goden had gebeden werd schijnbaar niet gehoord, want Amelia besloot Cecille net op dat moment een vraag te stellen. De blondine hield haar kaken op elkaar geklemd in een poging de lucht in haar luchtpijp te bedwingen – iets wat tot dusver nog wel lukte, dus misschien kon ze zo wel antwoord geven op de vraag. Ze wist zichzelf ook wat te kalmeren door de rustige ademhaling die ze had aangenomen en toen ze het gevoel had dat het gevaar was geweken, opende ze eindelijk haar mond om te antwoorden. Alleen kwamen er geen woorden uit haar mond, maar de grootste boer die Cecille misschien wel in haar hele leven had gelaten. Sivar zou zich zo ontzettend verslagen voelen als hij die gehoord had, wetende dat hij die nooit zou kunnen overtreffen in zijn hele leven. De blondine sloeg meteen haar hand voor haar mond. Waar haar moeder haar een geamuseerde ‘pardon’ had toegegooid en haar vader zou zeggen dat ze er een stoel voor mocht bij pakken, wist ze dat de Sweets dit niet zo erg op prijs stelden. Cecille schaamde zich eigenlijk nooit, maar nu zat ze dan toch echt op het randje om die emotie eens te mogen meemaken.

In alle ophef bleef het even stil van haar kant; iets wat eigenlijk haast niet voorkwam, maar wat vandaag wel al vaker bij haar was gebeurd. Cecille was echter te erg in shock van wat ze zonet gedaan had en durfde niks meer te zeggen. Tot er dan eindelijk weer leven op haar gezicht verscheen, want de kleur was hoogstwaarschijnlijk bij haar weggetrokken op het moment dat ze de boer had gelaten. “Het spijt me echt, echt heel erg!” bracht ze eindelijk uit. Als het netjes had geleken, dan had ze misschien haar hoofd op tafel laten vallen en bleef ze de rest van de avond zo zitten.

Like a fever I will take you down ♪
Terug naar boven Ga naar beneden
Sara Sweets
Momerator
Sara Sweets
Punten : 497
Gender : Female ♀
Age : 23 years
Type : Trainer
Regions : Hoenn en Kalos
Icon : Braixen
https://pokemon-journey.actieforum.com/t525-sara-sweets https://pokemon-journey.actieforum.com/t527-sara-s-pokedex#7230

Never Have I Ever [+Sara Sweets] - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Never Have I Ever [+Sara Sweets]   Never Have I Ever [+Sara Sweets] - Pagina 3 Emptyma jun 15, 2015 8:01 pm


Er was iets. Meteen toen Sara haar blik op Cecille richtte om haar antwoord aandachtig te kunnen beluisteren, zag ze aan haar gezicht dat er iets was wat antwoord geven minder gemakkelijk maakte. Een zorgelijke blik vormde zich in haar ogen en Sara wilde heel graag haar hand op de schouder van de blondine leggen, maar iets hield haar tegen. Het was een vrij normale vraag geweest en Cecille wist het antwoord geheid, dus wat het probleem nou was was voor Sara een raadsel. Dat raadsel werd na enkele tellen al beantwoord, alleen niet in de vorm waar de witharige op had gehoopt. In plaats van een normale zin, kwam er een gigantische boer uit de mond van de blondine, waarvoor Sara een stukje verder achter in haar stoel ging hangen. Arceus. Hoe paste er zo veel lucht in dat lijf?

Haar zorgen over de inhoud van Cecille’s lichaam, werd al snel vervangen door de zorgen wat haar ouders hier wel niet van zouden denken. Zijzelf walgde er ook van, maar kon het haar vriendin nog vergeven omdat ze dit gewend was – en om heel eerlijk te zijn voelde ze een lach op komen omdat dat wel een héél bijzonder geluid was – maar haar ouders zouden zeker minder geamuseerd zijn. Sara durfde nauwelijks de kant van de twee volwassenen op te kijken, maar toen ze een vork ietwat hard op een bord hoorde vallen keek ze toch maar even. Beide ouders hadden walging in hun gezichtsuitdrukking geschreven. Sara wilde in haar stoel wegzakken van schaamte, en dat terwijl zij niet eens degene was die de boer gelaten had. Zij was echter wel degene die Cecille mee had genomen naar binnen, en haar ouders zouden zeker op haar neerkijken hier om. De stilte die gevallen was maakte het niet veel beter. Het was zo erg, dat Sara de laatste hap niet meer door haar keel kreeg. Ze liet haar vork daarom maar weer zakken en staarde er naar in de hoop dat zij niet de stilte hoefde te verbreken.

Amelia schraapte haar keel. De walging was in het geluid te horen, maar ze deed duidelijk haar best om nog redelijk vriendelijk te blijven. Waarschijnlijk schraapte ze alleen haar keel om antwoord te krijgen op de vraag die ze eerder gesteld had, om deze ramp te kunnen vergeten, maar Cecille begreep de hint niet en bood in plaats daar van haar excuses aan. Sara legde nu wel haar hand op de schouder van haar vriendin, in de hoop dat de aanraking haar zou geruststellen. Ze wist dat Amelia en Simon zouden willen dat ze dit niet accepteerde, maar Sara was open-minded genoeg om te begrijpen dat boeren laten iets menselijks was. Haar vader reageerde op het excuus, duidelijk niet geamuseerd. “Je… bent geëxcuseerd.” Sara kon nauwelijks geloven hoe mild haar ouders zich gedroegen naar Cecille, ondanks dat de toon van spreken steeds negatiever leek te worden. Het hele gezin leek momenteel moeite te hebben met het opnieuw opstarten van het gesprek. Sara besloot om het in eigen handen te nemen – wat nog wel eens haar eigen dood kon worden. “Cecille is natuurlijk naar Kalos gekomen omdat ze aanvoelde dat ik hier was. Toch?” Ze klonk ongemakkelijk, en het klonk helemaal niet zo grappig als het eigenlijk bedoeld was, maar het was beter dan niets. Eigenlijk was dat niet waar. Die dodende blikken van haar ouders waren veel naarder dan niets.
tell me can a heart be turned to stone?
Terug naar boven Ga naar beneden
Cecille Skarsgård
Moderator
Cecille Skarsgård
Punten : 84
Gender : Female ♀
Age : 22
Type : Trainer
Regions : Hoenn en Kalos
Icon : Tyrogue
https://pokemon-journey.actieforum.com/t135-cecille-skarsgard https://pokemon-journey.actieforum.com/t139-cecille-s-pokedex https://pokemon-journey.actieforum.com/t6582-cecille-s-work-log#132295

Never Have I Ever [+Sara Sweets] - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Never Have I Ever [+Sara Sweets]   Never Have I Ever [+Sara Sweets] - Pagina 3 Emptyma jun 15, 2015 10:08 pm


Ze wist niet waarom, maar het voelde alsof ze het alleen maar erger maakte door haar excuses aan te bieden. Simon klonk niet geamuseerd. Ze had nu eindelijk door dat hij eigenlijk niet zo vriendelijk klonk en de blondine had het gevoel dat ze liever even door de grond wilde zakken, want ze had het echt grandioos verpest bij Sara’s ouders. Het begon bij dat stomme, blauwe oog en werd vanuit daar alleen maar erger. Het was duidelijk; zij en de Sweets waren nog ergere tegenpolen dan zij en Sara dat waren. De vlaag van misselijkheid kwam weer over haar heen en Cecille had het nu opeens wel erg warm. Normaal gesproken kon ze tegen hitte en ze wist dat zij een echt warmtebron was voor iedereen om haar heen, maar dit ging zelfs haar te boven. Sara’s poging tot het voortzetten werd erg gewaardeerd door de blondine, maar ze kon geen geluid meer uit haar keel krijgen. Niet omdat die boer haar stembanden had beschadigd, maar omdat ze het gevoel had een krop in haar keel te hebben.

Cecille staarde Sara voor een paar tellen aan en nam toen het besluit om te vragen of ze even naar buiten mocht. Ze trok dit op het moment niet meer en het oordeel was toch al geveld. Ze had frisse lucht en Sivar nodig. “S-Sorry, zou ik misschien even naar buiten mogen?” vroeg ze aan het gezelschap, hoewel haar blik nog altijd op haar vriendin was gericht. Die andere twee keek ze maar even niet in de ogen. Toen ze toestemming kreeg, stond ze ongemakkelijk op en begaf ze zich met haar vriendin naar de tuindeur, die door de witharige werd open gedaan en de blondine stapte de buitenlucht in. De deur ging weer dicht en haar aanwezigheid werd opgemerkt door de pokémon die aanwezig waren. Sivar, Vanilla en Meringue waren de eersten die op haar afkwamen.

“Hey daar!” begon de blondine nog altijd een beetje uit haar doen. Ze knielde neer en sloeg haar armen om haar Tyrogue heen, die blijkbaar trots was dat ze haar zonnebril had afgedaan. Toen hij van dichtbij zag dat ze niet in orde was, echter, was hij bezorgd. Evenals Vanilla. “Sivar, ik kan dit niet,” biechtte ze toen aan hem op. Haar stem stond op het punt van breken en dat hoorden de drie pokémon. Sivar legde zijn poot op haar schouder en spoorde haar aan om verder uit te leggen wat er aan de hand was. “Ik heb het volledig verpest. Dit is precies waar ik bang voor was. Ik... ik ben gewoon niet weggelegd voor dit soort dingen.” Misschien hield ze het voorheen daarom wel liever bij één nachtje. Vrouwenintuïtie, of hoe ze het ook noemden. Hoe dan ook was ze niet meer op haar gemak – dat was ze eigenlijk de hele tijd al niet, maar dat probeerde ze te ontkennen. Nu ontkwam ze het echter niet.

Sivar schudde zijn hoofd en gaf haar weer een knuffel, dit keer steviger dan net. Vervolgens ratelde hij aan één stuk door. Een normaal iemand zou er waarschijnlijk geen touw aan kunnen vast knopen, maar de blondine begreep wat de boodschap van hem was: Het maakte niet uit wat die ouders van haar dachten, zolang Sara maar van haar bleef houden. En aan de gebaren van de witharige was te merken dat ze haar best deed om Cecille gerust te stellen. Cecille haalde diep adem en zuchtte. “Je hebt gelijk. Zoals vaker,” vertelde ze hem met een kleine grijns. “Maar niet altijd,” plaagde ze hem. Sivar snoof en wierp haar een nepbeledigde blik toe, waarop hij bovenop haar sprong en de Tyrogue probeerde met haar te stoeien. Haast meteen liet de blondine een lach klinken – een welgemeende lach – en kwamen er zelfs meer pokémon meedoen met de kleine stoeipartij met Cecille.
Like a fever I will take you down ♪
Terug naar boven Ga naar beneden
Sara Sweets
Momerator
Sara Sweets
Punten : 497
Gender : Female ♀
Age : 23 years
Type : Trainer
Regions : Hoenn en Kalos
Icon : Braixen
https://pokemon-journey.actieforum.com/t525-sara-sweets https://pokemon-journey.actieforum.com/t527-sara-s-pokedex#7230

Never Have I Ever [+Sara Sweets] - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Never Have I Ever [+Sara Sweets]   Never Have I Ever [+Sara Sweets] - Pagina 3 Emptyma jun 15, 2015 10:55 pm


Het ging écht niet goed met Cecille. Zelfs Sara’s - ontzettend slechte – grap zorgde niet voor een glimlach en aan de blik in haar ogen te zien had ze alle hoop verloren. Toegegeven, Sara zag het ook niet heel erg meer zitten en aan de blikken van haar ouders te zien zij ook niet, maar ze had eigenlijk verwacht dat Cecille de moed het langste hoog zou houden. Schijnbaar had ze het mis, en had iedereen die nu aan tafel zat redelijk genoeg gehad van het hele etentje. Simon en Amelia zouden nog een nagerecht willen en Sara werd daar vaak ook subtiel toe gedwongen, maar het hoofdgerecht was nu wel ongeveer afgelopen. Dat Cecille vroeg of ze bij tafel weg mocht, was alleen maar meer een teken dat ze het hier maar even bij moesten laten.

Dat Cecille de volwassen Sweets niet aankeek, betekende niet dat Sara dat ook niet deed. De witharige besloot zelfs met een doordringende blik toestemming af te dwingen, maar haar ouders gingen er redelijk makkelijk in mee. Waarschijnlijk hadden zij ook even tijd alleen nodig, of op zijn minst alleen met Sara. De jongste van de Sweets stond samen met haar vriendin op van tafel en begeleidde laatstgenoemde naar de achterdeur. Ze wilde nog iets zeggen, maar woorden schoten haar tekort en ze liet in stilte haar vriendin naar buiten. Ze bleef nog wel enkele tellen staren, alsof dat het beter maakte, voor ze geroepen werd door haar vader. De tafel moest afgeruimd, ondanks dat ze Cecille niet hadden gevraagd of ze nog wat wilde of niet.

Sara liep nogal verslagen terug naar de eettafel. Ze begreep heel goed dat Cecille niet goed met haar ouders overweg kon, en toch wenste ze dat het wel kon. Zonder een woord tegen haar ouders te zeggen hielp ze met het opruimen van de borden. Gelukkig hoefde ze het niet in haar eentje te doen en was haar vader ook al bezig. Haar moeder bleef, zoals altijd, rustig in haar rolstoel zitten.
“Sara?”
De witharige stond net met een stapel borden in haar handen toen haar moeder haar naam noemde. Ze keek op, maar hield haar mond nog steeds. Aan haar blik was te zien dat haar moeder haar aandacht had, maar dat ze toch bang was voor wat ze ging zeggen. “Weet je zeker dat zij de ware is?”
Het was een bijzonder… lieve vraag. Haar ouders hadden haar daar al de hele avond mee verbaasd. “Ja,” gaf ze kortaf antwoord. Haar moeder’s blik bleef nog even op haar hangen, waarna die weer naar de tafel af zakte. Of het antwoord was goedgekeurd of niet, moest Sara zelf achter komen.

Dat wilde ze echter niet. Sara wilde aan haar ouders duidelijk maken dat Cecille een geweldig persoon was, ondanks dat ze niet voldeed aan hun wensen. Ze had de borden weggebracht en kwam terug met de eerste twee ijscoupes, die ze aan de kant van haar en Cecille neerzette, om daarna staand te gaan spreken. Ze keek eerst haar moeder doordringend aan. “Kijk, ik snap dat ze niet voldoet aan jullie verwachtingen. Ik weet dat jullie het liefst hadden dat ik met een rijke, knappe, en bovenal nette man trouwde en daarmee een gelukkig leven leidde, maar zo gaat het leven nou eenmaal niet altijd.” Haar blik verplaatste nu naar haar vader. “Cecille is niet rijk en ook niet netjes, maar ze geeft om me. Eerlijk gezegd denk ik dat zij meer om me geeft dan jullie.” Het was er uit voor ze er erg in had. Meteen zag ze de blik van haar vader veranderen en voelde ze de sfeer weer de verkeerde kant op draaien. Oeps. “Mijn punt is: het gaat niet om wat jullie van haar vinden, maar wat ík vind. En ik vind Cecille fantastisch, dus tenzij iemand daar nog iets op in te brengen heeft, ga ik haar nu halen voor het dessert.” Ze wachtte niet tot één van haar ouders haar op haar woorden kon wijzen en draaide zich meteen om om weer naar de tuindeur te lopen. Dat haar ouders haar niet terug riepen baarde haar enorme zorgen. Ze had eigenlijk verwacht om een soort tegenstribbeling te krijgen, maar ze lieten haar gewoon lopen. Misschien dat ze iets te zeggen hadden als iedereen weer aan tafel zat, al hoopte Sara ergens van niet. Die arme Cecille had al genoeg over zich heen gekregen.

Sara liep sneller naar de achterdeur dan ze had verwacht. Eigenlijk had ze dat gemakkelijk kunnen verwachten, want nu was ze bij haar ouders weg en kon ze Cecille misschien even onder vier ogen spreken. De witharige keek voor ze de deur opende door het enorme stuk glas, en zag iets wat ze al helemaal niet had verwacht. Cecille… was aan het stoeien? Met zowat al haar eigen Pokémon? Het zag er ontzettend schattig uit, en Sara kon niet anders dan een brede glimlach op haar gezicht zetten. Ze kon ook niet anders dan zich zorgen maken om Cecille’s kleren en ze hoopte dat deze niet al te smerig zouden worden, want dan zou ze met een nog diepere frons worden aangekeken door haar ouders. Niet dat dat nog veel uit moest maken. Het ging om hun twee. Zelfs als ze Sara permanent het huis uit schopten omdat ze iets met de blondine had, zou ze dolgelukkig zijn.

Ze dwong zichzelf om te stoppen met staren en de achterdeur met het bedieningspaneel te openen. Hopelijk merkte Cecille door het geluid al dat Sara haar kwam ophalen, en anders zou ze haar aanwezigheid wel met haar stem duidelijk maken. “Schat, kom je? We hebben een toetje voor je.” Ze legde de focus eerst maar even op het vervolgen van het etentje, maar was alsnog niet van plan om te vertrekken zonder haar nog even persoonlijk te spreken. Ze stapte over de drempel naar buiten en wachtte tot ze zeker wist dat ze Cecille’s aandacht had, door middel van oogcontact. Bij het zien van de heldere, paars gekleurde ogen, verscheen er meteen een stralende glimlach op haar gezicht. Het maakt niet uit. Het ijs wat ze eerder nog in gedachten had smolt weg, en maakte plaats voor iets anders. Sara duwde zichzelf omhoog op het puntje van haar tenen en plaatste haar lippen zo teder als maar mogelijk was tegen die van Cecille. Als haar ouders haar vriendin niet accepteerden, dan accepteerde zij haar eigen ouders niet meer.
tell me can a heart be turned to stone?
Terug naar boven Ga naar beneden
Cecille Skarsgård
Moderator
Cecille Skarsgård
Punten : 84
Gender : Female ♀
Age : 22
Type : Trainer
Regions : Hoenn en Kalos
Icon : Tyrogue
https://pokemon-journey.actieforum.com/t135-cecille-skarsgard https://pokemon-journey.actieforum.com/t139-cecille-s-pokedex https://pokemon-journey.actieforum.com/t6582-cecille-s-work-log#132295

Never Have I Ever [+Sara Sweets] - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Never Have I Ever [+Sara Sweets]   Never Have I Ever [+Sara Sweets] - Pagina 3 Emptydi jun 16, 2015 5:39 pm


De blondine voelde haar frustratie wegebben en voelde zich zelfs meer op haar gemak terwijl de pokémon haar stuk voor stuk probeerden te beklimmen en tegen de grond te werken. Op een gegeven moment gaf ze toe en lag ze op haar rug in de tuin van de Sweets, maar ze was bij lange na niet boos en maakte zich al helemaal geen zorgen om haar kleren. Dit was precies wat ze nodig had. Sivar wist altijd wel hoe hij zijn trainer moest opvrolijken en het feit dat de pokémon van haar vriendin hen daarbij hielp zorgde er alleen maar meer voor dat ze zich op haar gemak en thuis voelde bij het team. Lachend pakte ze Vanilla van haar buik op en rolde zo overeind dat ze over de Kirlia heen torende, om niet veel later met haar vingers over het lijfje van de pokémon heen te kriebelen. Sivar kwam haar echter snel te hulp en sprong op Cecille’s rug, waardoor hij met succes de aandacht van het meisje afleidde en ze steigerde om hem van haar af te krijgen. De Tyrogue rolde soepel van haar rug, maar deed het op zo’n wijze dat hij recht kwam te staan, alsof hij dit gepland had. Vervolgens beukte hij zijn lichaam tegen zijn trainer aan en vielen ze samen terug op de grond. Niet veel later werd Cecille voor de zoveelste keer bedolven onder de kleine lichaampjes van haar en Sara’s pokémon.

Het was het geluid van de schuifdeuren die open gingen, dat de pokémon en haar lieten opkijken. Sara’s pokémon, op Meringue na, kropen toen van haar af en dus had ze nog maar twee van de wezens op haar buik zitten. Cecille keek toe hoe haar vriendin haar mond opende om wat te zeggen, maar wat ze hoorde was niet per se iets waar ze op zat te wachten. De blondine liet haar blik naar de lucht glijden en ze gromde zacht. De woorden ‘moet dat?’ kon ze nog net inslikken, want ze wilde haar frustratie alles behalve op Sara afreageren. Toen de witharige echter naar buiten stapte, zorgde Cecille ervoor dat ze op kon staan door Sivar en Meringue van haar af te werken en kwam recht, haar paarse ogen nu gefocust op de blauwe van Sara. De glimlach die toen door haar vriendin werd geschonken, was niet iets wat ze had verwacht, maar ze verwelkomde het met open armen en weerspiegelde het gebaar zonder enige problemen, ondanks de situatie waar ze zich in verkeerden. Dat Sara op haar tenen ging staan om haar lippen tegen die van de blondine aan te duwen werd ook gewaardeerd en het koste de blondine nog minder moeite om haar eigen lippen zachtjes terug te laten duwen, terwijl ze losjes haar armen om de rug van Sara legde.

Toen de kus verbrak, keek ze met een schreef grijnsje naar haar vriendin. “Was dat soms motivatie?” begon ze. “Ik denk namelijk niet dat ik een beloning verdien.” Haar mondhoeken zakten wat omlaag en Sivar had dat gezien. Hij kwam naar haar toegelopen en gaf haar een zachte schop tegen haar kuit. “Auw! Hey!” Cecille richtte haar blik nu op haar Tyrogue en werd begroet door een strenge blik, waarop zij zuchtte. “Weet je, soms vraag ik me af wie hier de babypokémon is en wie de trainer,” sprak ze tegen hem en Sara. Ze liet één van haar handen toen van de witharige haar rug glijden en aaide daarmee Sivar over zijn bol. “Fine. Ik ga nu terug naar binnen. Blij?” sprak ze tegen hem, waarbij ze naar hem glimlachte bij het laatste woordje. Vervolgens richtte ze diezelfde glimlach op Sara, al was ze nog altijd een beetje onzeker over hoe de rest van de avond zou gaan verlopen. De Sweets, op Sara na, hadden nu vast al een hekel aan haar. “Misschien kan ik je tante nog voor me winnen?” begon ze hoopvol, zich herinnerend dat die ongeveer haar persoonlijkheid had.
Like a fever I will take you down ♪
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud

Never Have I Ever [+Sara Sweets] - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Never Have I Ever [+Sara Sweets]   Never Have I Ever [+Sara Sweets] - Pagina 3 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Never Have I Ever [+Sara Sweets]
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 3 van 16Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4 ... 9 ... 16  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Sara Sweets
» Fix Me [+Sara Sweets]
» We're Never Getting Back Together? [+Sara Sweets]
» The Beginning of the End [+Sara Sweets]
» How can this be true [Sara Sweets]

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Pokémon Journey :: ► WELCOME TO THE POKÉMON WORLD :: Kalos :: Camphrier Town-
Ga naar: