|
| |
Auteur | Bericht |
---|
Member Aiden StarkPunten : 635
Regions : Kalos
Icon : | Onderwerp: Re: Aromatherapy wo maa 25, 2015 8:00 pm | |
| Lilium leek nogal te schrikken van zijn actie, precies zoals hij gehoopt had. Met een zucht zakte ze tegen hem aan en even hield hij zijn arm omhoog, voor hij deze toch langs haar liet zakken. Ze zei hem niet meer uit te moeten dagen en hij lachte. “Dat had ik je van tevoren al kunnen vertellen, pup,” zei hij lachend. Ach, hij vond het nog wel vermakelijk. Het was niet zo dat hij van plan was iets met ‘r te doen wat ze niet zou kunnen waarderen, maar af en toe die reactie triggeren door haar even te laten denken van wel… Hij kon het niet helemaal laten en het was het helemaal waard. “Wat vind je ervan als we aankomend weekend de boot pakken? Naar Hoenn vertrekken?” Een grijnsje trok over zijn gezicht. In alle eerlijkheid? Hij was Kalos spuugzat.
|
| | | Member Lilium FlorbellePunten : 700
Type : Ranger
Rang : Student Ranger
Icon : | Onderwerp: Re: Aromatherapy wo maa 25, 2015 8:06 pm | |
| Lilium mompelde eventjes wat zachtjes tegen Aiden's jas aan, iets wat niet te vriendelijk klonk maar ach. Ze glimlachte nog wel geamuseerd en als ze echt boos was op Aiden, zou ze niet tegen hem aan zitten op deze manier. Ze kroop wat weg tegen zijn arm en trok haar hoofd uiteindelijk weer wat terug, haar hoofd tegen zijn schouder aanleggend. "Ooit zal ik je verbazen," merkte ze op. Nee, waarschijnlijk niet, maar ja... Ze kon altijd de moed erin houden. Ze wist niet eens of ze Aiden wel wilde kunnen verbazen, met wat hij allemaal al had meegemaakt. Ze keek bij zijn volgende opmerking wat verbaasd op. "Naar Hoenn?" echode ze. Dat was vlug. "Zo snel?" besloot ze te vragen. "Wel een leuk idee natuurlijk," ratelde ze er vlug achteraan. Het kwam alleen onverwachts, dat was alles. Ze had niet verwacht dat Aiden het aan zou durven, zo snel, aangezien hij zelf nog best wel zijn twijfels leek te hebben zo nu en dan. |
| | | Member Aiden StarkPunten : 635
Icon : | Onderwerp: Re: Aromatherapy wo maa 25, 2015 8:10 pm | |
| Ooit zou ze hem verbazen. Een grijns trok over zijn gezicht na de woorden. “Ik kijk uit naar die dag,” zei hij met een geamuseerd toontje. Nee, ze had hem eigenlijk al meerdere keren verbaasd. Maar, het was veel te leuk om te doen alsof dat niet zo was. Haar klieren ging gewoon zo makkelijk dat hij het nooit echt helemaal af zou leren. Sorry, Lilium. Zo snel. Hmn? Aiden fronste even lichtjes toen ze erna begon te ratelen. “Te snel?” besloot hij te vragen, voor hij even uit het raam keek, neerkijkend op Lumiose City. Nee, hij was Kalos zat. Hij was Kalos spuugzat, zelfs. Hij wilde hier graag weg en als dat met haar kon, was het alleen maar beter. En het hoefde niet eens permanent, maar de komende tijd… Verandering was welkom.
|
Icon : | Onderwerp: Re: Aromatherapy wo maa 25, 2015 8:18 pm | |
| Lilium snoof eventjes lichtjes toen Aiden zei dat hij uitkeek naar die dag. Ze wist nog niet zeker hoe ze het ging doen, maar ooit zou ze het klaarspelen. Ze trok haar Mew weer op schoot, lekker dichtbij. Die ging ze niet kwijtraken. Aiden vroeg haar of het te snel was, qua voorstel. Lilium schudde vlug haar hoofd en keek weer naar Aiden, voorzichtig proberend zijn blik te vangen. "Nee," glimlachte het meisje, "ik had alleen niet verwacht dat je zo snel wilde gaan," gaf ze vervolgens toe, "maar ik zou graag met je mee willen." Ze wilde niet dat hij zonder haar ging, ze wilde niet nog een keer achterblijven. Ten eerste was dat het moment dat het de vorige keer mis was gegaan en ten tweede wilde ze hem niet weer een hele tijd missen eigenlijk.. Voorzichtig pakte ze zijn hand beet, om haar woorden kracht bij te zetten. |
Icon : | Onderwerp: Re: Aromatherapy wo maa 25, 2015 9:03 pm | |
| Nee, maar ze had niet verwacht dat hij zo snel had willen gaan, zei Lilium. Toch wilde ze schijnbaar graag met hem mee, waarop hij een keer rustig knikte. “Klinkt goed,” zei hij met een lichte glimlach, even kijkend naar hun handen. “Ik ben Kalos gewoon even… beu,” besloot hij uit te leggen. En hij wilde het veel liever verlaten met haar dan alleen. Al zouden ze in Hoenn ook niet continu bij elkaar zijn, kon hij dan tenminste aan komen snellen als er iets was. En bovendien was het natuurlijk ook gezelliger. Raven enzo mochten mooi in Kalos blijven, die zou hij niet echt spectaculair missen.
|
Icon : | Onderwerp: Re: Aromatherapy wo maa 25, 2015 9:07 pm | |
| Lilium hield haar hoofd eventjes lichtjes scheef toen Aiden aangaf Kalos beu te zijn, maar knikte daarna toch lichtjes. "ik zou eigenlijk ook wel graag eventjes een andere regio in willen.." gaf het meisje daarna toe. Misschien wel om andere redenen dan Aiden had, zij was Kalos nog niet beu, maar ze wilde het gewoon eventjes ontvluchten. Er was immers geen Team Rocket in Hoenn, of niet dan? Dat klonk veel beter. "Dus, wanneer gaan we?" besloot ze vervolgens te vragen met een glimlachje. Ze was wel benieuwd naar een nieuwe regio eigenlijk. Ze wilde Meteor Falls eigenlijk ook nog wel een keer zien. |
Icon : | Onderwerp: Re: Aromatherapy wo maa 25, 2015 9:13 pm | |
| Lilium zei ook wel graag eventjes naar een andere regio te willen en een lichte glimlach trok over Aiden’s gezicht. “Dan klinkt het als een deal,” zei hij rustig, even licht in haar hand knijpend. Ja, het was fijn om te weten dat ze met hem mee wilde. Dat was toch al een hele verbetering op alle twijfels die ze gehad hadden. Dat ze ook vroeg wanneer ze zouden gaan, deed hem wel goed. “Zeg ‘t maar. Ik dacht aan ‘t weekend, maar op zich kan voor mij elke dag prima.” Ze hadden nu afgesproken om samen naar Hoenn te gaan. Dat was toch een hele stap in zijn boekje. Ja, het ging allemaal een goede kant op. Werd toch eens tijd.
|
Icon : | Onderwerp: Re: Aromatherapy wo maa 25, 2015 9:19 pm | |
| Lilium kneep eventjes zachtjes terug in de hand van Aiden toen deze in de hare kneep en glimlachte zachtjes. Er kwamen toch altijd wel goede dingen uit het reuzenrad moest ze zeggen. Het was wel fijn om niet meer zo in de twijfels te zitten over hoe het allemaal zat tussen Aiden en haar. Het was gewoon zo en het klopte. "Ik vind dit weekend prima klinken," sprak het meisje, waarna ze haar blik eventjes naar buiten richtte, naar de straten van Lumiose. Het was rustgevend, hier boven, alsof je afgesloten zat van de buitenwereld. "Ik ben blij dat het allemaal nu goed is.." mompelde het meisje zachtjes, haar ogen weer even wat sluitend. |
Icon : | Onderwerp: Re: Aromatherapy wo maa 25, 2015 9:35 pm | |
| Dit weekend klonk prima, zei het blondje. Aiden glimlachte. “Dan is dat geregeld,” zei hij rustig. Ja, het klonk als een goed plan. Dat zeker. Toen ze dan ook zei blij te zijn dat alles goed was, knikte hij rustig. “Ja, het is… fijn om ongeveer te weten hoe alles zit.” Een glimlach trok over zijn gezicht. Het woord ongeveer had wat ingeslikt geklonken. Het was immers al een heel stuk duidelijker dan enkele dagen terug, maar alsnog waren er enkele vraagtekens. Want, in principe hadden ze niets. In principe zou hij nu naar buiten kunnen stappen en die Alana bellen. Natuurlijk ging dat tegen al zijn gedachten in en was het niet zo dat hij ontevreden was met Lilium, maar… Het was een vreemd idee.
|
Icon : | Onderwerp: Re: Aromatherapy wo maa 25, 2015 9:44 pm | |
| Lilium hief haar hoofd eventjes wat verbaasd toen Aiden begon over ongeveer. Het meisje hief haar hoofd van zijn schouder af om hem aan te kunnen kijken en zocht zijn blik met haar blauwe ogen. Het woord ongeveer had vreemd geklonken, alsof hij er extra nadruk op had willen leggen en ze zocht dan toch antwoorden. "Ongeveer?" besloot ze te vragen, zachtjes van toon. Ze vond het geen prettig idee als Aiden twijfels had eigenlijk. Ze kon immers in haar achterhoofd houden hoe het de vorige keer was dat Aiden twijfels had gekregen. "Waar zit je mee?" besloot ze zachtjes te vragen. |
Icon : | Onderwerp: Re: Aromatherapy wo maa 25, 2015 10:36 pm | |
|
Ongeveer. Lilium had het opgemerkt. Ze vroeg waar hij mee zat en voor een moment vernauwde hij zijn blik, haar wat twijfelend aankijkend. “Het is…” merkte hij rustig op, al weerklonk de twijfel duidelijk in zijn stem. Hij wendde zijn blik even af, om naar hun handen te staren, haar blik ontwijkend. Het was niets voor hem om er zo twijfelend over te zijn, maar daarentegen was het ook niets voor hem om… opgesloten te willen zijn, zoals hij het vroeger genoemd had. Hij had nooit de verplichting willen hebben om bij één iemand te blijven en nu was het juist wat hij wilde, alsof het ‘t laatste beetje zekerheid was dat nodig was. “We gaan samen naar Hoenn,” begon hij langzaam, soms twijfelend omdat hij zocht naar de juiste woorden. “Maar ik…” Good job, Aiden. Nu was hij net een verloren puppy en dat wilde hij niet zijn. Absoluut niet. Hij was toch veel harder dan dit? “... Terwijl ik niet weet in hoeverre je dit door wil zetten.” Wilde ze het uitproberen, of was ze klaar om… Wel, om het officieel te maken SAILING SHIPS? Hem die belofte te laten doen dat zij de enige was, een belofte die hij nog nooit gemeend had.
|
Icon : | Onderwerp: Re: Aromatherapy wo maa 25, 2015 10:46 pm | |
| Wat bezorgd staarde Lilium naar Aiden, ergens zijn woorden vrezend. Want wie weet wat er op dit moment uit zou komen. Eventjes beet het meisje eventjes kort op haar lip en kneep eventjes wat meer in de hand van Aiden zonder dat ze het zelf door had, terwijl de zenuwen aan haar knaagde. Het was immers Aiden tegenover wie ze zat. Aan zijn verhalen te horen stond hij niet bekend om zijn vaste relaties en dat joeg haar ergens lichte angst aan. Misschien had hij toch een fout gemaakt, was ze enkel maar een pup voor hem. De twijfels begonnen alleen maar ergens te spoken en haar hart begon te bonken toen hij begon met een 'maar ik'. Arceus, wat Aiden, wat. Ze staarde bezorgd naar de jongen tegenover haar, ergens bang voor wat ging komen. Maar zijn woorden vielen op dat vlak mee. Al schrok ze er nog steeds wel degelijk van. Wat moest ze hierop antwoorden? Haar keel was ook spontaan gortdroog geraakt. "Ik.. euh.." reageerde het meisje zachtjes. Hier had ze weinig ervaring mee eigenlijk.. "Ik zou het graag door willen zetten.." mompelde het meisje vervolgens. Hoe zei je dit. Arceus. Hoe zei je dit zonder dat het lachwekkend was. "Ik.. Ik zou graag bij je willen blijven.." Was dit duidelijk genoeg? Help? Iemand? |
Icon : | Onderwerp: Re: Aromatherapy wo maa 25, 2015 11:22 pm | |
| Ze zou het graag door willen zetten. Ze had gechoqueerd geleken waardoor Aiden bang was geweest toch een stapje te ver te zijn gegaan, maar dit… Dit was eigenlijk wel de beste bevestiging die je kon hebben, of niet? Als er twijfels waren, zou ze dit niet zeggen. Een kleine glimlach trok over zijn gezicht en toen ze zei graag bij hem te willen blijven, keek hij haar met een lichte frons aan. Zijn blik schoot van haar ene naar haar andere oog, even kort stil vallend terwijl hij zocht naar de juiste woorden. Hij was hier niet goed in, absoluut niet goed in. Hoe kon hij dit doen zonder- “Dus,” begon hij. “Wil je helemaal van mij zijn voor een serveerder je kaapt?” Een grijns trok over zijn gezicht. Yes, goed zo Aiden! Niet al te serieus want dan zou hij bezwijken. Hier kon hij nog net mee leven, ondanks het feit dat de vraag heel wat voor hem was. Want, dan zat hij vast. En het was voor het eerst in zijn leven dat dat niet als een straf voelde.
|
Icon : | Onderwerp: Re: Aromatherapy wo maa 25, 2015 11:31 pm | |
| Het was weer even stil, erg stil zelfs. Gespannen keek Lilium naar Aiden, wachtend op op zijn reactie in stilte. Het meisje was op zich redelijk gespannen, maar kon je het haar kwalijk nemen? Dit was niet een echt alledaags gesprek en een paar maanden geleden had ze dit niet voor mogelijk gesteld. Ze had hem gehaat, eng gevonden. En nu zaten ze hier. En toen kwamen zijn woorden. Lilium keek Aiden aan, een beetje stil geworden. Was ze klaar voor deze stap? Ze had zoveel gelachen met Aiden, maar ook vaak om hem en door hem gehuild. Maar nee.. Als ze echt eerlijk naar zichzelf was en antwoordde wat ze het liefste wilde.. Dan was het.. "Ja, dat wil ik," reageerde het meisje op een zachte toon, eventjes een zacht kneepje in zijn hand gevend. Natuurlijk moest hij de serveerder er weer bij halen. Dat kon niet anders. "Niets liever." |
Icon : | Onderwerp: Re: Aromatherapy wo maa 25, 2015 11:57 pm | |
| Ja, dat wilde ze. Ze kneep in zijn hand en zijn mondhoek trok omhoog. Ze had getwijfeld en hij had ook aan haar gezien dat ze even niet goed wist wat ze moest zeggen. En dat begreep hij, want oh waar ze allemaal niet hadden gezeten in de afgelopen tijd. Hij had haar laten huilen en, heilige Arceus, zelfs hij was oprecht gebroken geweest. Hij wist nog precies wat hij dacht, de vier fouten die hij zichzelf toegewezen had. Zichzelf vertrouwen, egoïsme, doorzetten en haar woorden geloven. Het waren geen fouten geweest. Dat had hij zichzelf alleen maar wijs willen maken. Hij sloeg zijn arm weer om haar heen en probeerde haar voorzichtig tegen zich aan te trekken, juist zodat hij haar niet meer aan hoefde te kijken. “Dat maakt het perfect.” Zijn woorden klonken zacht, mompelend en bijna onverstaanbaar, maar het was vast wel duidelijk. Het was eindelijk klaar. De twijfels konden nu eindelijk plaats maken voor… Ja, voor andere twijfels. Betere twijfels. Twijfels die niet gingen over het verpesten of kwijt raken, maar over wat haar gelukkig kon maken. Hij kon dit. Zonder het te verpesten.
|
| | | Gesponsorde inhoud | Onderwerp: Re: Aromatherapy | |
| |
| | | |
| Permissies van dit forum: | Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
| |
| |
| |