|
| |
Auteur | Bericht |
---|
Member Lilium FlorbellePunten : 700
Type : Ranger
Rang : Student Ranger
Regions : Kalos
Icon : | Onderwerp: Re: Aromatherapy ma maa 23, 2015 11:44 am | |
| Aiden moest lachen, gelukkig maar. Ze was bang dat hij haar reactie weer zou opvatten als niet bestaande angst voor hem. Dus deze reactie scheelde. Het meisje keek tussen haar vingers door naar Aiden, wie haar mee wenkte. "Klopt," reageerde het meisje met een zuchtje. Maar dat was ongepland. Dan was ze gewoon moe. Maar ja... Nieuwsgierig keek Lilium langs Aiden heen toen deze de kamer al binnen stapte. Rustig zette ze haar tas neer op het bed en keek ze eventjes op. "Ik geloof dat dit de eerste keer dat we een kamer hebben kunnen regelen die we ook daadwerkelijk wilden," merkte het meisje op met een zachte glimlach. Het was een talent, niet waar? Ze liep nog eventjes naar Amore toen en stak haar hand uit om haar over haar hoofdje te aaien. "Komt wel goed, of niet Amore?" sprak ze de Pikachu op een warme toon toe. Ze was heus niet dol op Amore, heus niet. |
| | | Member Aiden StarkPunten : 635
Icon : | Onderwerp: Re: Aromatherapy ma maa 23, 2015 4:33 pm | |
| Lilium leek het gelukkig niet heel erg te vinden, al zuchtte ze wel even. Zou hij dan toch- Nee, het zou best wel goed zitten. Misschien dat hij er nog een keer naar zou hinten om het zeker te weten, maar hij ging maar van het beste uit. Toen ze dan ook even later opmerkte dat dit voor het eerst was dat ze zowaar een kamer hadden kunnen regelen die ze wilden, hief hij zijn schouders. “Je leek anders vrij verrast toen ik de kamer had geregeld,” zei hij met een geamuseerd grijnsje. “Dus misschien de kamer die ik wilde?” Hint, hint. Liet even merken dat het niet zo erg was, dan was hij weer even gerust gesteld. Het was in ieder geval al een betere manier dan terugdeinzen. Lilium had meer vertrouwen in Amore dan hij had en hij zuchtte, de deur openend en erdoor stappend. “Je had de ravage in Hoenn moeten zien. De ventilator was zelfs kapot. De ventilator,” zei hij. “En ik weet niet hóe, maar de kamer was afgefikt.”
|
| | | Member Lilium FlorbellePunten : 700
Icon : | Onderwerp: Re: Aromatherapy ma maa 23, 2015 4:45 pm | |
| Lilium rekte zich eventjes kort uit en keek Aiden aan toen deze een opmerking maakte over haar verraste reactie. Uhm.. Ze wreef eventjes over haar achterhoofd heen en lachte verontschuldigend. "Komt omdat ik niet goed had zitten opletten en er niet echt over nagedacht had," misschien was ze inderdaad wel een beetje een naïef pupje af en toe. "Maar nee, ik wil die kamer ook wel hoor, nu je met het idee gekomen bent." Eventjes viel Lilium stil. Volledige waarheid? Misschien het beste. "Ik had het zelf nooit durven opperen.." Weer een nerveus lachje. Lilium hield haar hoofd eventjes wat schever terwijl ze over Aiden's woorden nadacht. "De helft van je team is Fire Type, wat denk je zelf dat er gebeurd is?" vroeg het meisje met een zwakke glimlach. "Probeer dat maar niet bij deze kamer te doen.." |
Icon : | Onderwerp: Re: Aromatherapy ma maa 23, 2015 4:58 pm | |
| Lilium had niet op zitten letten en had er niet over nagedacht, vertelde ze. Ze zei dat ze de kamer wilde nu hij met het idee gekomen was en zijn mondhoek trok wat gerustgesteld omhoog. Ze zei zelf nooit met het idee te durven komen en hij snoof eventjes. “Ach, vroeg of laat ben je een sociale heldin,” zei hij plagerig. Hij was benieuwd of ze zich ooit genoeg op haar gemak zou voelen om het te doen. Misschien moest hij toch altijd degene zijn die ermee kwam. “Amore en Nanook waren de enigen buiten hun ball,” zei Aiden toen Lilium opmerkte hoeveel fire types hij had. “Maar goed,” zei hij vervolgens, het onderwerp afsluitend en de deur achter zich dicht trekkend. “Is de snackbar oké?” vroeg hij met een grijnsje. Het was niet heel classy, maar hey. Patat was goed. Patat was altijd goed. Vooral voor een kermis, want echt classy was dat nou ook weer niet.
|
Icon : | Onderwerp: Re: Aromatherapy ma maa 23, 2015 5:03 pm | |
| Lilium grinnikte eventjes wat zachtjes en haalde haar schouders op. "Wie weet," zei het meisje met een schouder ophaal. "Misschien ooit.." Nee, een sociale heldin zou ze niet snel wezen. Ze was er al heel erg trots op dat ze ooit de eerste was die Aiden een zoen had gegeven. Maar daarna waren alweer zoveel ups en downs geweest, dat ze niet meer zo goed wist wanneer ze te ver ging, al leek het er steeds meer op dat ze nu niet snel te ver kon gaan. "Vreemd dan," reageerde Lil met een fronsje. "Misschien Kortsluiting.." kwam er mompelend achteraan, terwijl ze er serieus over nadacht. Maar al snel genoeg werd haar aandacht alweer afgeleid. "Snackbar is prima," reageerde het meisje met een glimlach. Patat~ |
Icon : | Onderwerp: Re: Aromatherapy ma maa 23, 2015 5:11 pm | |
| Met een kleine grijns wandelde Aiden de snackbar binnen, het blondje aan zijn zijde. Het was een vrij kleine snackbar, met felle lampen en een chinees die vrolijk aan kwam waggelen. ‘Hallo Anita!’ riep de man enthousiast, zoals altijd. Aiden keek ‘t blondje even voor een moment aan. “Verzin je vast wat je wil hebben?” vroeg hij, waarna hij meneer Wong (zoals hij wel zou heten gezien de naam van de snackbar) aankeek. “Voor mij graag een pikanto en een patat speciaal,” zei hij vervolgens. “En een cola.” Oh ja, dat ook nog. Hij was benieuwd of Lilium nu al zou weten wat ze hebben wilde.
|
Icon : | Onderwerp: Re: Aromatherapy ma maa 23, 2015 5:15 pm | |
| Rustig liep Lilium achter Aiden aan, een beetje afwezig om zich heen kijkend naar hoe alles eruit zag. Het was een kleine snackbar, maar het zag er niet ongezellig uit. Met een lichte glimlach staarde ze naar de kaart. "Mhm, komt goed," reageerde ze rustig op Aiden, terwijl ze wat op haar tenen ging staan om het nog wat beter te zien. Want tja, het hing allemaal hoog. "Ik zou graag een patat met mayonaise willen en een kroket," bestelde ze vervolgens toen Aiden klaar was, "oh en ook een cola," besloot ze vervolgens met een glimlach. Zo onopvallend als ze kon haalde ze zelf een briefje van 10 tevoorschijn, eens kijken of ze ermee weg zou komen. |
Icon : | Onderwerp: Re: Aromatherapy ma maa 23, 2015 5:18 pm | |
| Wong zette zich aan de kassa en begon te typen als een echte Chinees. Niet dat chinezen anders typten. Alhoewel ze waarschijnlijk een ander toetsenbord hadden. Maar goed, het ging weer om het principe. Hij noemde het bedrag en Aiden stapte langs Lilium, om de man het geld te overhandigen. “Houd het wisselgeld,” zei hij tegen de man. Dat ging toch over nog geen euro. Vervolgens keek hij Lil even veelzeggend aan. Echt niet dat zij ging betalen. “Kom, dan gaan we zitten,” zei hij, voor hij richting een tafel liep. Normaal zou hij het in een snackbar niet doen, maar om haar te klieren schoof hij toch d’r stoel naar achteren. Hoe lang zouden ze dat nog volhouden?
|
Icon : | Onderwerp: Re: Aromatherapy ma maa 23, 2015 5:22 pm | |
| Nee, te laat, Aiden stapte langs haar heen en voordat ze ook maar haar arm had kunnen heffen om hem te stoppen lag er al geld op de toonbank. Toen Aiden haar aankeek, trok het meisje eventjes een licht verongelijkt gezicht en blies haar wangen eventjes op van frustratie. Misschien was het dan ook wel geen verrassing dat ze Aiden dan ook op een andere manier wilde terug pakken. Toen hij de stoel weer naar achter schoof, ging ze expres op de andere zitten, hem met een plagerige glimlach aankijkend. Hij was niet de enige die kon klieren. Ze wist zelf ook wel dat het in een snackbar overdreven was om iemand's stoel naar achter te schuiven. |
Icon : | Onderwerp: Re: Aromatherapy ma maa 23, 2015 5:31 pm | |
| Lilium ging op de andere stoel zitten en een kleine zucht kwam uit Aiden’s mond, voor hij plaatsnam op de stoel die hij naar achteren had geschoven. Hij zette de twee blikjes op tafel neer en schoof één haar kant op, om de zijne te openen en er een slok uit te nemen. “Hier zijn inderdaad in ieder geval geen vervelende serveerders,” merkte hij met een lichte glimlach op. Van meneer Wong had hij immers weinig te vrezen, iets vertelde hem dat Lilium daar niet echt voor viel. Te oud, te chinees ook misschien wel. Als ze op Chinezen viel was het namelijk heel verkeerd gegaan in haar keuze op het moment. “Misschien moet ik vanavond maar weer een knuffel voor je winnen.” Een plagerige grijns trok over zijn gezicht. Want, ja, die vorige…
|
Icon : | Onderwerp: Re: Aromatherapy ma maa 23, 2015 5:37 pm | |
| Lilium schoof met een glimlachje haar blikje naar zich toe en maakte deze open. Met een lichte sis kwam het lipje los en kon ze er een slok uit nemen. "Dank Arceus van niet," mompelde het meisje, "wat was dat een engerd. En ik kan me er niet eens zo heel erg veel van herinneren," die avond was immers in een grote waas voorbij gegaan. "Ik neem aan dat je me nooit meer voor de lol Passoa gaat voeren?" glimlachte het meisje zwakjes. Nee, toen was Aiden nog vastbesloten geweest om haar alcohol te geven. Met het blikje nog aan haar lippen gezet keek ze naar Aiden, die aangaf nog een knuffel voor haar te moeten winnen. Een wat verlegen glimlach trok over haar lippen heen. Uhm.. Oeps? "Ik moet nog vervanging voor je winnen voor die lelijke Parasect sleutelhanger.." kwam er toen uit. Nu moesten ze allebei iets winnen, of niet? |
Icon : | Onderwerp: Re: Aromatherapy ma maa 23, 2015 6:24 pm | |
| Lilium merkte op dat het een engerd was en Aiden knikte instemmend. Goed zo! Vond hem maar een engerd. Niet je nummer geven. Goed zo, brave Lilium. Ga zo door. Daar kon hij mee leven. Haar vraag of hij haar ooit nog voor de lol passoa zou voeren, deed hem even fronsen. “Waarschijnlijk niet. Jouw tolerantie is niet eens grappig meer, zo zielig,” zuchtte hij. Hij had heel wat meer nodig voor hij de effecten van alcohol voelde. Ze moest nog iets winnen wat niet zo lelijk was als die parasect sleutelhanger. Aiden grijnsde. “Kan je dat?” vroeg hij plagerig, waarna Wong aan kwam wandelen met het eten en het op de tafel zetten. Aiden knikte even dankbaar, voor hij zijn twee bakjes en een vorkje van het blad pakte en een patatje in zijn mond stopte. Zo.
|
Icon : | Onderwerp: Re: Aromatherapy ma maa 23, 2015 6:33 pm | |
| Lilium glimlachte wat zwakjes bij Aiden's reactie. "Dan zijn we het daar over eens. Ik denk niet dat ik ooit nog alcohol wil," merkte het meisje op op misschien een licht wrange toon. Ze nam nog een slok en keek Aiden met een gespeeld verontwaardigde blik aan bij zijn volgende opmerking. "Ik kan heel erg veel winnen, als een zeker persoon me niet in mijn zijen prikt," reageerde het meisje met een plagerige grijns. Eten! Lilium was meteen afgeleid toen de patatjes voor haar neus stonden en glimlachte breed. Rustig doopte ze een patatje in de mayo en stak deze in haar mond, het vorkje liet ze links liggen. "Stiekem is dit soms wel beter dan een restaurant," merkte ze op toen het patatje doorgeslikt was. |
Icon : | Onderwerp: Re: Aromatherapy ma maa 23, 2015 6:43 pm | |
| Dan waren ze het daar over eens, want Lilium wilde geen alcohol meer. “Klinkt saai, maar wijs.” Aiden grijnsde eventjes. Ja, hij kon af en toe een slokje wel waarderen. Iets wat… niet al te goed was gegaan de afgelopen tijd, maar als hij zich weer aan de weekends kon houden, dan zou het allemaal al een stuk beter gaan. Ze kon heel erg veel winnen als ze niet gepord werd. “Overdrijven is ook een vak,” antwoordde Aiden hier liefjes op. “Ik ben allang blij als we die Nate niet weer tegenkomen,” ging hij nog even door. De patat was gekomen en Lilium zei het af en toe te prefereren over een restaurant. “Hmn. Ik houd wel van restaurants,” merkte hij met een grijnsje op. “Maar, af en toe is dit zeker een welkome verandering.” Ja, de patatjes gingen er altijd wel in.
|
Icon : | Onderwerp: Re: Aromatherapy ma maa 23, 2015 6:50 pm | |
| Lilium glimlachte wat zwakjes naar Aiden toen deze het saai noemde. "Maar ik ben saai, dat weet je toch?" merkte het meisje op met een zwakke glimlach. Dat was toch een gegeven ondertussen? Sowieso, ze wist ook niet zeker of ze haar leven wel zo spannend wilde. Genoeg spanning gehad. Semi verontwaardigd keek ze op naar Aiden en zette haar hand eventjes kort tegen haar borstkas aan. "Ik? Overdrijven? Ik overdrijf nooit," reageerde het meisje, waarna ze al vlug begon te grinniken. Maar toen de naam Nate viel liet ze haar hand weer wat zakken totdat deze weer op haar schoot terecht kwam, ook haar glimlach verviel lichtjes. "Ik ook," mompelde ze. Seedot dat het was... Lilium glimlachte zwakjes. "Restaurants zijn altijd zo formeel.. Daar heb je serveerders en worden stoelen voor je weggeschoven," merkte het meisje op een onschuldige toon op, waarna ze weer een frietje in haar mond stak. |
| | | Gesponsorde inhoud | Onderwerp: Re: Aromatherapy | |
| |
| | | |
| Permissies van dit forum: | Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
| |
| |
| |