City lights
Welkom op
Pokémon Journey!

Heb je altijd al een Pokémon trainer, coördinator of breeder willen zijn? Of bewandel jij liever het gevaarlijke pad van een Team Rocket Grunt? Samen met andere leden schrijf jij het verhaal van jouw geheel eigen personage. Doorkruis regio's, vang je favoriete Pokémon en maak nieuwe vrienden onderweg. Laat het avontuur beginnen!
WELCOME, GUEST!
PLEASE Login OR Register.

Deel
 

 City lights

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
AuteurBericht
August Norwood
Member
August Norwood
Punten : 212
Gender : Male ♂
Age : 21 years
Type : Trainer
Regions : Hoenn en Kalos
Icon : Arceus
https://pokemon-journey.actieforum.com/t1611-august-norwood https://pokemon-journey.actieforum.com/t1613-august-s-pokedex#28037

City lights Empty
BerichtOnderwerp: City lights   City lights Emptyvr feb 27, 2015 9:40 pm

Als de avond viel veranderde de meeste steden in een uitgestorven boel, waar je liever niet meer op straat kwam nadat de zon onder was. Lumiose City was echter nog vol met leven op dit latere avonduur. Zo waren de bars en clubs overvol. Niet gek ook, want de wat volwassene mensen zochten dan hoogstwaarschijnlijk een beetje verlichting na een zware dag trainen. Zo dus ook August vanavond. Het was tijden geleden dat hij in een bar geweest was, voor het laatst in Unova toen hij nog net minderjarig geweest was en probeerde de politie te ontduiken. Dat was nu gelukkig niet meer van belang, al zou hij voorlopig even niet terugkeren naar Unova. Nee, daar had hij het wel gezien de komende tijd. Kalos was nog prima tot nu toe, geen problemen, helemaal mooi.
"Nog eentje, graag," zei de roodharige terwijl hij zijn glas weer over de bar naar de barman toeschoof. Deze knikte een keertje en vulde zijn glas weer met whisky. Goh, best lang geleden dat hij dat op had zeg. Maar het voelde geweldig om weer eens terug te vallen in oude gewoontes. Het deed hem denken aan zijn leven in Unova. Het wilde leven toen hij probeerde de politie te ontvluchtten, en hij was ze nog eens te slim af geweest ook. Aan de politie had je niks. Burgers konden beter uit eigen initiatief handelen als het om duistere zaken ging, dan had je meer kans op rechtvaardigheid.
De barman had zijn glas weer bijgevuld en August zette het alweer op een zuipen. Z'n hoeveelste glas was dit ook alweer? Geen idee. Nee, hij zat al op het punt dat zijn hersens wat minder goed begonnen te functioneren, maar hij was er nog wel bij.

{Open}
Terug naar boven Ga naar beneden
Will Duncan
Member
Will Duncan
Punten : 460
Gender : Male ♂
Age : 21
Type : Trainer
Regions : Kalos
Icon : Mudkip

City lights Empty
BerichtOnderwerp: Re: City lights   City lights Emptyza feb 28, 2015 12:58 am

Will was klaar met de dag hij was helemaal bek af door het reizen. Hij was al naar het pokécenter geweest om zijn spullen weg te leggen maar had nog zin in een biertje dus koos een van de vele bars. Hij ging maar naast een jongen met rood haar zitten die nog een whiskey bestelde. Toen de barman hem vroeg wat hij wou vroeg hij om een biertje. Hij dronk niet vaak maar na een lange dag was het wel lekker verfrissend. Toen hij zijn glas had nam hij een grote slok maar voordat hij hem weer kon terug zetten tikte z'n buurman hem aan tegen z'n arm waardoor hij het glas liet vallen, met inhoud op zijn kleren. 'He!' Riep Will. 'Kijk een beetje uit wil je' zei hij nog maar zag dat de jongen naast hem het waarschijnlijk per ongeluk had gedaan. 'Wat zou z'n reactie zijn?' vroeg Will zich af.
Terug naar boven Ga naar beneden
August Norwood
Member
August Norwood
Punten : 212
Gender : Male ♂
Age : 21 years
Type : Trainer
Regions : Hoenn en Kalos
Icon : Arceus
https://pokemon-journey.actieforum.com/t1611-august-norwood https://pokemon-journey.actieforum.com/t1613-august-s-pokedex#28037

City lights Empty
BerichtOnderwerp: Re: City lights   City lights Emptyza feb 28, 2015 11:28 am

Het glas was na een paar tellen alweer halfleeg en hij zette het op de bar neer. Hierbij stootte hij blijkbaar iemand aan die naast hem zat, want er steeg opeens een hele hoop heisa op uit de mond van de ander. 'He!' Met een opgetrokken wenkbrauw draaide hij zijn hoofd een kwartslag om. 'Kijk een beetje uit wil je,' zei de andere persoon vervolgens op een toon die hem niet bepaald aanstond. Zijn wenkbrauw schoot nog een beetje extra omhoog. "Als ik jou was zou ik maar uitkijken tegen wie je het hebt," zei hij en had ondertussen zijn glas whisky weer in zijn hand, waar hij een flinke slok van nam. "Je kan zomaar de verkeerde tegen het lijf lopen," snoof hij vervolgens en keek de ander aan. Seedot.
Terug naar boven Ga naar beneden
Will Duncan
Member
Will Duncan
Punten : 460
Gender : Male ♂
Age : 21
Type : Trainer
Regions : Kalos
Icon : Mudkip

City lights Empty
BerichtOnderwerp: Re: City lights   City lights Emptyza feb 28, 2015 1:00 pm

'Je kan zomaar de verkeerde tegen het lijf lopen.' Zei de jongen naast hem. Dat klonk als een dreigement. Will besloot maar de wijste te zijn en zei rustig: 'hé ik heb een lange dag achter de rug ik ben niet op zoek naar ruzie. het enige wat ik wou zeggen is dat je een beetje moet uitkijken, ik bedoel als je kijkt ik heb hier de natte kleren. en dat is opzich niet zo erg maar maar dan kan je tenminste nog sorry zeggen.' merkte Will op. Storm wou zich er ook mee bemoeien maar vond dat zijn pikachu zich rustig moest houden en gebaarde hem weer rustig te worden. hij bestudeerde de jongen naast hem eens. die kon nog geen 20 zijn. het maakte hem niet uit wat de andere jongen z'n reactie zou zijn hij zou toch rustig blijven. hij had gewoon geen zin in ruzie, daarvoor was hij niet helemaal hierheen gekomen bedacht hij met een wazige glimlach.
Terug naar boven Ga naar beneden
August Norwood
Member
August Norwood
Punten : 212
Gender : Male ♂
Age : 21 years
Type : Trainer
Regions : Hoenn en Kalos
Icon : Arceus
https://pokemon-journey.actieforum.com/t1611-august-norwood https://pokemon-journey.actieforum.com/t1613-august-s-pokedex#28037

City lights Empty
BerichtOnderwerp: Re: City lights   City lights Emptyza feb 28, 2015 1:42 pm

'Hé ik heb een lange dag achter de rug ik ben niet op zoek naar ruzie. Het enige wat ik wou zeggen is dat je een beetje moet uitkijken, ik bedoel als je kijkt ik heb hier de natte kleren. En dat is op zich niet zo erg maar maar dan kan je tenminste nog sorry zeggen.' De roodharige snoof een keertje minachtend. Weer nam hij een slok van zijn whisky, en je kon gerust zeggen dat hij al aardig licht in zijn hoofd was geworden. Vandaar zijn gedrag op dit moment, maar dat besefte hij niet eens. "Hé," imiteerde hij de jongen en keek deze toen droogjes aan, "dan moet je maar niet in een bar komen zitten. Als je zo graag je rust wilt ga je maar naar een museum ofzo," wuifde hij de ander simpeltjes weg en draaide zich weer naar zijn glas toe. "Jij laat je glas vallen, ik niet."
Terug naar boven Ga naar beneden
Will Duncan
Member
Will Duncan
Punten : 460
Gender : Male ♂
Age : 21
Type : Trainer
Regions : Kalos
Icon : Mudkip

City lights Empty
BerichtOnderwerp: Re: City lights   City lights Emptyza feb 28, 2015 10:57 pm

'Wauw echt kinderachtig om mij na te praten.' Dacht Will. 'Jonge doe normaal ofzo. laat maar oké, ga maar weer lekker aan je teveelste whiskey.' Arceus sommige mensen joh dacht Will. Mensen worden echt jerks van teveel alcohol, nah ik ook mischien na teveel bier dacht hij wel met een lach. Nadat zijn bier op was en hij betaald had vertrok hij weer naar het pokécenter. Goodnight jerk dacht hij nog terwijl hij wegliep, doelend op de roodharige jongen.
Terug naar boven Ga naar beneden
August Norwood
Member
August Norwood
Punten : 212
Gender : Male ♂
Age : 21 years
Type : Trainer
Regions : Hoenn en Kalos
Icon : Arceus
https://pokemon-journey.actieforum.com/t1611-august-norwood https://pokemon-journey.actieforum.com/t1613-august-s-pokedex#28037

City lights Empty
BerichtOnderwerp: Re: City lights   City lights Emptyma maa 02, 2015 3:07 pm

'Jonge doe normaal ofzo. Laat maar oké, ga maar weer lekker aan je teveelste whiskey.' August rolde een keertje met zijn ogen bij de woorden van de bruinharige gozer, en draaide zich toen met zijn rug naar hem toe. Weirdo. Wat de jongen voor de rest allemaal uitspookte in het café wist hij niet, meer zelf genoot hij van nog een paar drankjes. Voorlopig ging hij nog niet terug naar het pokémon center. De nacht was nog jong, dus over een paar uurtjes zou hij wel in de richting van zijn bed gaan. Voorlopig nog niet in elk geval.

{Topic uit I guess?}
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud

City lights Empty
BerichtOnderwerp: Re: City lights   City lights Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
City lights
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» {Lynn} The City of Lights
» {Route 7} Going to the city of lights
» Bright lights and the big city [&RAVEN STRIDER]
» And now, the lights are out.
» The city

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Pokémon Journey :: ► WELCOME TO THE POKÉMON WORLD :: Kalos :: Lumiose City-
Ga naar: