Corné liep met mijn Pokemon opzoek naar een Pokemon die hij kon vangen. De jongen kwam bij een klein bosje, Daar vond hij een male Nidoran. 'Glaceon ik kies jou.' zei de trainer. 'Doe je Growl en daarna je Tail Whip.' De Pokemon was afgeleid door het geluid van de Growl van Glaceon. En zijn attack en defence zijn ook verlaagd. 'Glaceon doe nu je Tackle' Hij was raak. Nidoran deed zijn poison sting'. raak, Glaceon was vergiftigd. 'Glaceon keer terug, en rust maar even uit.'
'Arcanine doe je Fire Fang' zei de trainer toen hij de glimmende Poke Ball van zijn Pokemon gooide. De Nidoran was te snel en de aanval miste. Maar de jongen wou niet opgeven. Niet nadat hij midden in het gevecht zat. 'Arcanine doe je Ember rondom Nidoran zodat hij gevangen zit en doe daarna je Fire Fang' de strategie van de jongen werkte en de aanval was raak. 'Doe je Thunder Fang en daarna je Bite aanval.' allebei raak, maar de Nidoran gaf ook niet op en sprong eruit. Hierdoor was de Pokemon verbrand. De Pokemon deed zijn Peck aanval. Arcanine ontwijkte de aanval. En de Nidoran viel op zijn brand plek. inplaats dat ik verder vocht moest ik de Pokemon naar het Pokecenter dus ik gooide de Poke Ball die 3 keer heen een weer ging.