This love has taken its toll on me ||Connor Jacob|| - Pagina 7
Welkom op
Pokémon Journey!

Heb je altijd al een Pokémon trainer, coördinator of breeder willen zijn? Of bewandel jij liever het gevaarlijke pad van een Team Rocket Grunt? Samen met andere leden schrijf jij het verhaal van jouw geheel eigen personage. Doorkruis regio's, vang je favoriete Pokémon en maak nieuwe vrienden onderweg. Laat het avontuur beginnen!
WELCOME, GUEST!
PLEASE Login OR Register.

Deel
 

 This love has taken its toll on me ||Connor Jacob||

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Volgende
AuteurBericht
Alana Bouvier
Member
Alana Bouvier
Punten : 310
Gender : Female ♀
Age : 23 Years (28/09)
Type : Trainer
Regions : Hoenn
Icon : Mudkip
https://pokemon-journey.actieforum.com/t852-alana-bouvier https://pokemon-journey.actieforum.com/t853-alana-s-pokedex

This love has taken its toll on me ||Connor Jacob|| - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: This love has taken its toll on me ||Connor Jacob||   This love has taken its toll on me ||Connor Jacob|| - Pagina 7 Emptyvr feb 20, 2015 11:35 pm

23 YearsTrainerHeteroTaken1 Badge
Tag
Connor / Slowpoke <3

Note
Twee vliegen in 1 klap :'D

Feeling
Proud / Happy

Na haar woorden schoof hij de gordijnen opzij en draaide hij zich naar haar toe. Toen ze zijn lippen voelde legde ze haar armen over zijn nek en glimlachte ze zachtjes toen hij haar lippen verliet. Ze voelde het tikje op haar neus en grinnikte even met een lief lachje, jeetje. ‘… en ik krijg jou nog wel, gozer!’ hoorde ze Tim roepen. Waarom kwam hij überhaubt hiernaar toe? ‘Laat hem dat maar eens in mijn gezicht zeggen, ik kan hem makkelijk aan,’ hoorde ze Connor zeggen. Alana pakte zijn hand vast ‘Kom dan naar boven als je zo stoer bent!’ Nee, Connor, wat deed hij nou? Alana keek hem aan met grote ogen. ‘Misschien is het het beste als je even naar de wc gaat en de deur op slot doet. Het is mogelijk dat er nogal wat gevochten gaat worden.’ Alana schudde haar hoofd. "Ik laat het niet toe dat je met hem gaat vechten Connor." zei ze met smekende ogen. "Je hebt al zoveel pijn geleden door mij, ik moet dit zelf oplossen. Ik kan niet meer van je vragen. Fluisterde ze tegen hem, waarna ze zijn hand losliet. Ze keek even met een lichte glimlach naar Connor. "Het komt vast en zeker goed, dat weet ik vrijwel zeker." zei ze met een glimlachje. Tim die zou eraan gaan. Zelfs als ze Sjors daarvoor moest gebruiken. Ja, daar ging ze Sjors voor gebruiken. Het maakte haar op dit moment niet uit dat hij groot was, niemand mocht Connor pijn doen. Ze liep zelfverzekerd naar de deur, waarna ze glimlachte naar Connor. "Geloof me, dit wordt geweldig." zei ze met een grijnzende glimlach. Ze stapte de deur uit en liet expres de deur open staan. "Alana?" klonk Tim ietwat geschrokken. "Heb je die gast verlaten?" Alana keek hem grijzend aan. "Alsof ik hem ooit zou verlaten voor jou, je bent zielig." sprak ze op een redelijk bitchy toon. Ze pakte de pokéball van Sjors en opende deze. Sjors kon nog net in de gang staan, hij had nog iets speling. Tim keek even verbaasd op naar de Blastoise. "Sjors, gebruik zo hard als je kan Water Gun, zodat die vreselijke jongen hier weg gaat!" beval ze met een valse glimlach. Oh, wat kon ze soms gemeen zijn. Blastoise keek haar grijnzend aan, waarna hij stevig ging staan en een keiharde straal vuurde op de jongen af. De jongen vloog bijna de gang uit. "Waag het niet om mij of Connor ooit nog lastig te vallen, de volgende keer kom je er namelijk niet met water weg, maar met vuur." sprak ze hem waarschuwend toe, waarna hij opkrabbelde en wegrende. Pff, dat was niet zo moeilijk. De Blastoise draaide zich om en Alana vloog op de Blastoise af. "Je was geweldig!" zei ze enthousiast tegen hem waarna ze hem een knuffel gaf tegen zijn schild. Jeetje, opeens was hij niet zo eng meer ook.
Terug naar boven Ga naar beneden
Connor Jacob
Member
Connor Jacob
Punten : 436
Gender : Male ♂
Age : 18 years old || 07/02
Type : Trainer
Regions : Kalos
Icon : Mudkip
https://pokemon-journey.actieforum.com/t1807-connor-jacob#32402 https://pokemon-journey.actieforum.com/t1808-connor-s-pokedex#32409

This love has taken its toll on me ||Connor Jacob|| - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: This love has taken its toll on me ||Connor Jacob||   This love has taken its toll on me ||Connor Jacob|| - Pagina 7 Emptyvr feb 20, 2015 11:47 pm

Connor was zijn spieren echt al aan het aanspannen voor het gevecht. Hij zou die jongen een lesje leren. Hij zou hem eens laten zien hoe het was als hij Connor Jacob uitdaagde. Hij zou… aan de zijlijn moeten blijven staan? Connor keek verbaasd naar Alana toen deze het van hem over wilde nemen. Hij wilde protesteren, maar alles ging veel te snel. Het volgende moment stond Tim aan de deur en Connor wilde op hem afgaan, maar werd tegengehouden omdat Alana Blastoise inzette. Hij keek met grote ogen naar de immense Pokémon en deed een stap naar achteren. Niet omdat hij bang was, maar eerder omdat hij de gigantische blauwe Pokémon ruimte wilde geven. Hij grijnsde breed toen Alana Tim wist te overwinnen. Waar ze waarschijnlijk minder mee zouden moeten lachen was als er iemand hun kwam wijzen op de zooi die Alana had gemaakt met Blastoise. ‘Jullie waren allebei geweldig,’ zei hij grijnzend. ‘Hè, krachtpatser.’ Hij gaf Blastoise een zacht klopje op zijn schild. Daarna keek hij naar de plek waar Tim net nog stond. Hij draaide zijn hoofd naar Alana. ‘De volgende keer moet je het echt aan mij overlaten, hoor. Ik had hem makkelijk aan gekund. Ik kan elke jongen aan die jouw pijn wilt doen of die onze rust wilt verstoren.’ Hij trok een pruillip naar haar. Hij had graag haar held gespeeld en zich voor haar geworpen, maar ergens was het ook een goed teken dat Alana op eigen benen begon te staan. Het kon handig zijn dat ze op eigen benen kon staan als hij niet in de buurt was. Hoewel ze ook wel wist dat ze hem maar een sms’je moest sturen en dat hij er al was, kon het soms zijn dat ze in twee totaal verschillende steden waren. Tja, dan werd het natuurlijk moeilijker voor hem om naar haar toe te gaan en met zijn schouder was het al helemaal onmogelijk om iets snel te kunnen doen. Dan was het natuurlijk wel fijn als ze zichzelf kon redden. En hij had een gevoel dat het met Blastoise ook hartstikke goed zou gaan. Hij grijnsde en keek haar toen aan, waarna hij een arm om haar middel sloeg en zijn kin op haar schouder liet zakken. ‘Jeetje, je was wel gemeen tegen hem, zeg. Stiekem vond ik dat best wel leuk.’ Hij drukte een zacht kusje in haar nek, waarna hij naar het water keek dat gelukkig al een beetje begon op te drogen. Tja, een paar handdoeken erop leggen en dan kregen ze dat ook wel weer schoon!
Terug naar boven Ga naar beneden
Alana Bouvier
Member
Alana Bouvier
Punten : 310
Gender : Female ♀
Age : 23 Years (28/09)
Type : Trainer
Regions : Hoenn
Icon : Mudkip
https://pokemon-journey.actieforum.com/t852-alana-bouvier https://pokemon-journey.actieforum.com/t853-alana-s-pokedex

This love has taken its toll on me ||Connor Jacob|| - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: This love has taken its toll on me ||Connor Jacob||   This love has taken its toll on me ||Connor Jacob|| - Pagina 7 Emptyza feb 21, 2015 12:00 am

23 YearsTrainerHeteroTaken1 Badge
Tag
Connor <3

Note
No Note

Feeling
Proud / Happy

‘Jullie waren allebei geweldig,’ klonk er en Alana keek even achter haar, waarna ze Sjors los liet en naar hem glimlachte. ‘Hè, krachtpatser.’ zei hij tegen Sjors, waarop de Blastoise licht glimlachde naar de jongen. ‘De volgende keer moet je het echt aan mij overlaten, hoor. Ik had hem makkelijk aan gekund. Ik kan elke jongen aan die jouw pijn wilt doen of die onze rust wilt verstoren.’ Jeetje zeg. "Hm, nu was ik de Heldin en heb ik iemand geholpen. Krijgt deze heldin dan geen beloning?" vroeg ze plagerig aan hem. Ze voelde een arm om haar middel en ze legde glimlachend haar handen op zijn arm. ‘Jeetje, je was wel gemeen tegen hem, zeg. Stiekem vond ik dat best wel leuk.’ Alana grinnikte even. "Niemand komt aan mijn vriendje." zei ze met een plagerig glimlachje, terwijl ze hem zachtjes een kusje gaf op zijn wang. Met haar ene hand liet ze Sjors terugkeren, terwijl ze met haar andere hand op Connors arm bleef. "Pff, nu moeten we dit ook nog gaan opruimen, maar ik denk dat Tim ons voorlopig wel met rust laat." zei ze met een lachje.
Terug naar boven Ga naar beneden
Connor Jacob
Member
Connor Jacob
Punten : 436
Gender : Male ♂
Age : 18 years old || 07/02
Type : Trainer
Regions : Kalos
Icon : Mudkip
https://pokemon-journey.actieforum.com/t1807-connor-jacob#32402 https://pokemon-journey.actieforum.com/t1808-connor-s-pokedex#32409

This love has taken its toll on me ||Connor Jacob|| - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: This love has taken its toll on me ||Connor Jacob||   This love has taken its toll on me ||Connor Jacob|| - Pagina 7 Emptyza feb 21, 2015 12:18 am

Oh, ze wilde een beloning. Hij liet echter zijn hoofd lui op haar schouder hangen en keek naar de rotzooi die ze hadden gemaakt. Tja, ze konden er natuurlijk ook gewoon stiekem vandoor gaan en naar een andere Pokémon Center gaan om daar te verblijven. Hij luisterde naar haar opmerking en grinnikte. Hij liet haar los, waarna hij haar naar zich toedraaide en langzaam naar voren begon te lopen. Hij duwde haar zachtaardig tegen de deurstijl en legde zijn arm in een hoek boven haar hoofd. ‘Mijn schatje wilde een beloning?’ zei hij met een zachte stem. Hij liet zijn lippen kort langs de hare glijden, net geen contact makend. Hij duwde zich van de deurstijl af. ‘Dan zal ze even moeten wachten tot deze rotzooi opgeruimd is,’ zei hij lacherig. Oh, wat was hij toch gemeen. Hij zag dat het water steeds meer begon op te drogen, waarschijnlijk omdat het in de gangen best wel warm was dankzij de verwarming verderop. Connor wilde net aan het vervelende klusje beginnen toen een Chansey tevoorschijn kwam. Deze had de rotzooi schijnbaar ook opgemerkt en had een handdoek bij. Daarna begon ze vervolgens de rotzooi op te ruimen, geen aandacht schenkend aan Connor en Alana. ‘Oké, dat is ook weer opgelost,’ zei Connor lachend, waarna hij Alana met zijn goede hand naar binnen trok, de deur dicht sloot en haar vervolgens weer tegen de deur probeerde te dwingen door dichterbij te komen. Ha, dit was leuk.
Terug naar boven Ga naar beneden
Alana Bouvier
Member
Alana Bouvier
Punten : 310
Gender : Female ♀
Age : 23 Years (28/09)
Type : Trainer
Regions : Hoenn
Icon : Mudkip
https://pokemon-journey.actieforum.com/t852-alana-bouvier https://pokemon-journey.actieforum.com/t853-alana-s-pokedex

This love has taken its toll on me ||Connor Jacob|| - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: This love has taken its toll on me ||Connor Jacob||   This love has taken its toll on me ||Connor Jacob|| - Pagina 7 Emptyza feb 21, 2015 12:27 am

23 YearsTrainerHeteroTaken1 Badge
Tag
Connor <3

Note
No notes

Feeling
Too many things.

Ze werd zacht tegen de deur aangeduwd, wat ze helemaal niet zo erg vond. Wat ze erger vond was dat hij haar zo plaagde. ‘Mijn schatje wilde een beloning?’ klonk er, waarna Alana dacht dat hun lippen elkaar zouden raken, maar toen het bleek dat hij net niet de hare raakten beet ze even op haar lip. Hij duwde zich weer overeind, waarna Alana hem met een teleurgestelde blik aankeek. ‘Dan zal ze even moeten wachten tot deze rotzooi opgeruimd is,’ Zo gemeen. "Pff.." was het enige wat ze eruit kreeg. Dat was wel heel gemeen hoor. Echter kwam er een Chansey aan die begon met opruimen van hun rotzooi. Oke dan... ‘Oké, dat is ook weer opgelost,’ zei Connor al lachend tegen haar. Hij trok haar mee naar binnen en liet haar eigenlijk uit zichzelf weer tegen de deur gaan, waar ze hem met een onschuldig glimlachje aankeek. Ze legde haar handen rustig op zijn borstkast, terwijl ze hem zeeeer onschuldig aankeek. Ja, ze kon wel heel onschuldig spelen. Maar dat was ze niet precies, hihi.
Terug naar boven Ga naar beneden
Connor Jacob
Member
Connor Jacob
Punten : 436
Gender : Male ♂
Age : 18 years old || 07/02
Type : Trainer
Regions : Kalos
Icon : Mudkip
https://pokemon-journey.actieforum.com/t1807-connor-jacob#32402 https://pokemon-journey.actieforum.com/t1808-connor-s-pokedex#32409

This love has taken its toll on me ||Connor Jacob|| - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: This love has taken its toll on me ||Connor Jacob||   This love has taken its toll on me ||Connor Jacob|| - Pagina 7 Emptyza feb 21, 2015 12:39 am

Connor grijnsde breed. Het waren echt van die typische momenten die zij weer hadden. Eerst werden ze gestoord door Alana’s speeltje, vervolgens besloot Alana om haar speeltje te bevechtn met haar grote Blastoise, daarna maakten ze van de gang een zooitje en vervolgens hadden ze het geluk dat Chansey de boel kwam opruimen. Misschien was dat ook gewoon de taak van de Pokémon of was de Pokémon gewoon super vriendelijk. Hij had ergens gehoord dat Chansey’s echt lieve Pokémon waren, maar hij wilde er toch geen in zijn team hebben. Aan lieve Pokémon had hij niks. Hij had vechtersbazen nodig en aardige Pokémon. Hij glimlachte toen hij Alana’s handen op zijn borstkas voelde. Jeetje, ze keek hem zo onschuldig aan. Maar dat was ze niet. Op dezelfde manier zoals hij daarnet deed krulde hij zijn arm in een hoek boven haar hoofd en steunde daartegen. Vervolgens liet hij zijn lippen plagerig langs de hare strijken, maar kuste haar daarna zachtjes. Hij liet haar lippen los nadat hij een zacht, plagerig beetje op haar onderlip had gegeven en glimlachte daarna naar haar. ‘Dus jij bent van plan om hier de hele dag geïsoleerd op de kamer te gaan zitten?’ Plotseling kreeg hij een idee. ‘Of we kunnen vanmiddag misschien even langs de huisarts gaan? Misschien mag mijn mitella er binnenkort weer af.’ Hij grijnsde breed bij het idee dat hij binnenkort echt van dat ding verlost zou zijn.
Terug naar boven Ga naar beneden
Alana Bouvier
Member
Alana Bouvier
Punten : 310
Gender : Female ♀
Age : 23 Years (28/09)
Type : Trainer
Regions : Hoenn
Icon : Mudkip
https://pokemon-journey.actieforum.com/t852-alana-bouvier https://pokemon-journey.actieforum.com/t853-alana-s-pokedex

This love has taken its toll on me ||Connor Jacob|| - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: This love has taken its toll on me ||Connor Jacob||   This love has taken its toll on me ||Connor Jacob|| - Pagina 7 Emptyza feb 21, 2015 12:50 am

Jeetje Connor, stop eens met plagen! Toen hij zijn lippen uiteindelijk zachtjes op de hare plaatste zoende ze hem teder terug. Ze keek hem met teleurgestelde ogen aan, omdat het gewoon te kort was voor haar gevoel. "Is dat een misdaad?" vroeg ze zachtjes terwijl ze met haar handen langs zijn borstkast gleed. "Vanmiddag klinkt goed, dan hebben we nog de hele ochtend samen." fluisterde ze met een verleidelijke toon waarna ze onschuldig naar hem glimlachte. Och, wat was ze toch weer flauw aan het klinken.
Terug naar boven Ga naar beneden
Connor Jacob
Member
Connor Jacob
Punten : 436
Gender : Male ♂
Age : 18 years old || 07/02
Type : Trainer
Regions : Kalos
Icon : Mudkip
https://pokemon-journey.actieforum.com/t1807-connor-jacob#32402 https://pokemon-journey.actieforum.com/t1808-connor-s-pokedex#32409

This love has taken its toll on me ||Connor Jacob|| - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: This love has taken its toll on me ||Connor Jacob||   This love has taken its toll on me ||Connor Jacob|| - Pagina 7 Emptyza feb 21, 2015 12:58 am

Hij schudde zijn hoofd grijnzend. Nee, dat was geen misdaad. Hij vond het eigenlijk ook helemaal niet erg om tijd met haar te spenderen. Ze hadden twee weken ruzie gehad en het was sinds gisteren pas weer goed gekomen. Ze verdienden wel een beetje rust. Hij huiverde van de toon in haar stem en glimlachte. ‘Inderdaad,’ antwoordde hij er vervolgens droog op. Hij wilde zo veel mogelijk hetgene vermijden waarom ze twee weken geleden hevige ruzie hadden gehad. En hij wilde het op hun eigen tempo doen. Dat betekende voor nu niet te veel ingaan op haar verleidelijke toon. ‘Je hoeft straks trouwens niet mee naar de dokter te gaan als je geen zin hebt, hoor,’ sprak hij fronsend tegen haar. ‘Waarschijnlijk gaat het toch weer gezeur zijn dat ik de mitella om moet houden en misschien een paar tips voor oefeningen.’ Hij grinnikte, waarna hij een kus op haar lippen drukte. Hij liep vervolgens naar het bed toe, ging daar zitten en deed zijn mitella daarna uit. Voorzichtig begon hij zijn schouder op te tillen. Hij zag een grote blauwe plek en de huid was nog steeds dik. Hij kreunde van de pijn toen hij zijn arm bewoog. ‘Ooit zal het wel lukken,’ mompelde hij tegen Alana. Ja. Ooit.
Terug naar boven Ga naar beneden
Alana Bouvier
Member
Alana Bouvier
Punten : 310
Gender : Female ♀
Age : 23 Years (28/09)
Type : Trainer
Regions : Hoenn
Icon : Mudkip
https://pokemon-journey.actieforum.com/t852-alana-bouvier https://pokemon-journey.actieforum.com/t853-alana-s-pokedex

This love has taken its toll on me ||Connor Jacob|| - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: This love has taken its toll on me ||Connor Jacob||   This love has taken its toll on me ||Connor Jacob|| - Pagina 7 Emptyza feb 21, 2015 1:06 am

Hij... hij leek het wel te vermijden. Mannen, ze snapte er niks van. Haar grootste angst was weg en nu was hij er opeens niet oke ermee? Weirdo. "Natuurlijk ga ik met je mee!" zei ze met een licht glimlachje. Arme Connor toch. Ze liep naar hem toe, waarna ze een kusje gaf op zijn gebroken schouder. "Is het zo al ietsjes beter?" vroeg ze met een lief glimlachje. Het zou vanzelf wel komen, dat wist ze ook wel. Ze ging aan de andere kant -zijn goede- zitten en legde haar hoofd neer op zijn schouder. "Ik hou heel erg veel van je, meer dan je misschien kan indenken maar ik wil toch één ding weten. En wees eerlijk." begon ze mompelend. "Als John en Pikachu ons niet bij elkaar hadden gebracht, had je me dan gebeld?" Dat was een ding dat in haar hoofd bleef steken. Ze hoopte dat het antwoord 'Ja' was, maar ze was heel bang voor het antwoord 'Nee'.
Terug naar boven Ga naar beneden
Connor Jacob
Member
Connor Jacob
Punten : 436
Gender : Male ♂
Age : 18 years old || 07/02
Type : Trainer
Regions : Kalos
Icon : Mudkip
https://pokemon-journey.actieforum.com/t1807-connor-jacob#32402 https://pokemon-journey.actieforum.com/t1808-connor-s-pokedex#32409

This love has taken its toll on me ||Connor Jacob|| - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: This love has taken its toll on me ||Connor Jacob||   This love has taken its toll on me ||Connor Jacob|| - Pagina 7 Emptyza feb 21, 2015 5:50 pm

Connor voelde zich ergens toch wel lichtelijk opgelucht dat Alana besloot om wel met hem mee te gaan. Hij grinnikte even toen hij haar kusje op zijn schouder voelde. Als hij daar een betere schouder van kreeg, mocht ze dat nog wel vaker doen. Hij deed opnieuw een poging om zijn arm omhoog te bewegen. De eerste keer had hij zich laten afschrikken door de pijn, maar deze keer niet meer. Zijn arm zakte echter automatisch weer terug naar beneden toen Alana hem de vraag stelde. Oh oh. Dit was weer zo’n typische vraag waar ze drie maanden ruzie om konden krijgen als hij ze niet juist zou beantwoorden, want hij wist dat Alana op dat vlak snel gekwetst zou zijn en hij niet altijd de juiste persoon was om de juiste antwoorden te geven. ‘Uiteindelijk wel,’ zei hij. Dat leek hem immers de gulden middenweg. Of het de waarheid was… waarschijnlijk wel, hè. Hij zou waarschijnlijk wel tot de veronderstelling zijn gekomen dat ze elkaar toch niet voor eeuwig konden blijven ontwijken. ‘Maar met zoiets moet je niet in je hoofd zitten,’ liet hij er rustig op volgen. ‘Het gaat er toch immers om hoe het nu tussen ons gaat en niet hoe het toen tussen ons ging?’ Hij hoopte dat hij een beetje overtuiging had zitten in zijn stem. Hij zette zijn hand tegen zijn gebroken schouder en begon zijn arm weer omhoog te bewegen. De pijn maakte hem bijna duizelig, maar alsnog zette hij door. Hij moest van die gebroken schouder geraken want hij wilde weer kunnen joggen en al. En dat ging niet met een gebroken schouder.
Terug naar boven Ga naar beneden
Alana Bouvier
Member
Alana Bouvier
Punten : 310
Gender : Female ♀
Age : 23 Years (28/09)
Type : Trainer
Regions : Hoenn
Icon : Mudkip
https://pokemon-journey.actieforum.com/t852-alana-bouvier https://pokemon-journey.actieforum.com/t853-alana-s-pokedex

This love has taken its toll on me ||Connor Jacob|| - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: This love has taken its toll on me ||Connor Jacob||   This love has taken its toll on me ||Connor Jacob|| - Pagina 7 Emptyza feb 21, 2015 6:20 pm

23 YearsTrainerHeteroTaken1 Badge
Tag
Connor <3

Note
No note

Feeling
Happy / Relieved

Jeetje, Connor wou wel heel graag weer bewegen, al snapte ze dat wel een beetje. Zij had hetzelfde gehad namelijk als ze in zijn positie zat. ‘Uiteindelijk wel,’ Een golf van opluchting ging door haar lichaam. ‘Maar met zoiets moet je niet in je hoofd zitten,’ Dat wist ze ook wel, maar nu ze had gezegd voelde ze zich ook wel een stuk beter. ‘Het gaat er toch immers om hoe het nu tussen ons gaat en niet hoe het toen tussen ons ging?’ Alana streelde hem even langs zijn arm, "Dat weet ik ook wel, maar nu voel ik me veel beter nu ik het heb gevraagd." zei ze met een glimlachje terwijl ze iets overeind kwam en hem een kusje op zijn wang gaf. "En belast je schouder maar niet teveel, straks moet je nog langer met die mitella zitten." zei ze op een iets bezorgde toon. Jeetje, Connor moest wel oppassen hoor. "Weet je, je hebt me nog steeds niet verteld wanneer je jarig bent, dat vind ik wel iets belangrijks hoor." zei ze met een plagerig glimlachje. Arceus, beter voor hem zou hij niks vertellen, want Alana die pakte dingen altijd groots aan... Oeps heheh.
Terug naar boven Ga naar beneden
Connor Jacob
Member
Connor Jacob
Punten : 436
Gender : Male ♂
Age : 18 years old || 07/02
Type : Trainer
Regions : Kalos
Icon : Mudkip
https://pokemon-journey.actieforum.com/t1807-connor-jacob#32402 https://pokemon-journey.actieforum.com/t1808-connor-s-pokedex#32409

This love has taken its toll on me ||Connor Jacob|| - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: This love has taken its toll on me ||Connor Jacob||   This love has taken its toll on me ||Connor Jacob|| - Pagina 7 Emptyza feb 21, 2015 8:16 pm

Connor glimlachte. Hij was blij dat zij zich opgelucht voelde. Misschien was het dan ook maar beter dat hij niet één van zijn botte opmerkingen had gegeven, want dan hadden ze waarschijnlijk weer ruzie gehad. Bovendien had hij zichzelf voorgenomen om geen botte opmerkingen meer te maken. Zijn blik gleed opzij naar haar toen ze weer begon te spreken. Hij zuchtte, gaf haar gelijk en pakte zijn mitella weer terug. Hij hoopte echt dat dat ding verbrand kon worden door zijn Growlithe als hij terugkwam van de huisarts, maar hij vreesde ervoor. Hij keek verbaasd opzij bij haar woorden. Zijn verjaardag? Goh, ergens binnen een paar maanden of zo. ‘Dat is niet zo belangrijk,’ zei hij vluchtig, waarna hij opstond en besloot om zich aan te kleden. Hij deed zijn mitella dus weer uit en pakte een schoon shirt waarna hij zich daarin wurmde. Hij deed een makkelijk zittend vest aan en keek haar aan. ‘Gaan we dan dadelijk naar de huisarts? We kunnen hier altijd nog terug komen en ik wil weten of ik van dat ding verlost ben.’ Hij grijnsde naar haar omdat hij wist dat hij nu een spelbreker was. Hij wist dat ze ten eerste zijn verjaardag wilde weten en ten tweede hier de hele ochtend wilde blijven, maar hij wilde graag weten waar hij aan toe was. Hij pakte zijn mitella weer op, deed deze weer om en wachtte vervolgens rustig tot Alana antwoord zou geven. Hoewel hij wel het vermoeden had dat als ze ‘nee’ zou zeggen, hij gewoon zonder haar ging. Wat was hij toch weer geduldig, kuch kuch.
Terug naar boven Ga naar beneden
Alana Bouvier
Member
Alana Bouvier
Punten : 310
Gender : Female ♀
Age : 23 Years (28/09)
Type : Trainer
Regions : Hoenn
Icon : Mudkip
https://pokemon-journey.actieforum.com/t852-alana-bouvier https://pokemon-journey.actieforum.com/t853-alana-s-pokedex

This love has taken its toll on me ||Connor Jacob|| - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: This love has taken its toll on me ||Connor Jacob||   This love has taken its toll on me ||Connor Jacob|| - Pagina 7 Emptyza feb 21, 2015 8:42 pm

23 YearsTrainerHeteroTaken1 Badge
Tag
Connor <3

Note
No Note

Feeling
Ashamed

‘Dat is niet zo belangrijk,’ Niet belangrijk? Niet Belangrijk? "Natuurlijk is het wel belangrijk! Het is heel belangrijk!" bracht ze uit. "Ik heb jou toch ook mijn verjaardag verteld?" Strikvraag, hij zou het moeten weten in feite. 28 September. ‘Gaan we dan dadelijk naar de huisarts? We kunnen hier altijd nog terug komen en ik wil weten of ik van dat ding verlost ben.’ Sigh, veel keuze had ze waarschijnlijk niet. "Oke dan, maar ik ga meer eerst omkleden." zei ze waarna ze opstond en haar shirt uit deed. Ach, zo erg vond ze het ook niet meer om te doen voor zijn neus. Ze boog even voorover naar haar tas om een ander shirt te pakken toen ze bedacht dat ze nu wel... heel erg veel inkijk had. Ze pakte het eerste de beste shirt en kwam weer overeind met een rood hoofd zo rood als een Tomaat. Ze trok dit shirt aan en trok een nieuwe broek aan. Ze haalde de borstel even een paar keer door haar haren waarna ze zich naast Connor voegde.
Terug naar boven Ga naar beneden
Connor Jacob
Member
Connor Jacob
Punten : 436
Gender : Male ♂
Age : 18 years old || 07/02
Type : Trainer
Regions : Kalos
Icon : Mudkip
https://pokemon-journey.actieforum.com/t1807-connor-jacob#32402 https://pokemon-journey.actieforum.com/t1808-connor-s-pokedex#32409

This love has taken its toll on me ||Connor Jacob|| - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: This love has taken its toll on me ||Connor Jacob||   This love has taken its toll on me ||Connor Jacob|| - Pagina 7 Emptyza feb 21, 2015 10:03 pm

Connor rolde met zijn ogen toen Alana maar door bleef gaan over zijn verjaardag. Hij had geen zin in zijn verjaardag. Dan zou er weer een heel feest rond worden gemaakt en daar had hij geen zin in. Hij schaamde zich dan kapot. En daarom gaf hij ook expres geen antwoord. Hij had eerlijk gezegd ook geen idee wanneer zij jarig was. Daar zou hij eens over na moeten denken. Hij dacht ergens in september, maar daar kon hij ook fout mee zitten. Ach, als het september was, vroeg hij het haar wel een extra keertje. Dan was ze dit gesprek waarschijnlijk allang vergeten en dan waren ze zijn verjaardag onbewust ook al gepasseerd. Hij wilde net op haar antwoorden toen hij zijn blik op haar richtte en… Arceus, dat zag er mooi uit. Hij richtte zijn blik weer gauw de andere kant op. Wat was hij toch een pervert. Hij wachtte kalm tot ze klaar was met zich om te kleden. Hij zag haar knalrode gezicht en grinnikte. ‘Geen zorgen, het zag er niet slecht uit of zo,’ zei hij vervolgens met een smirk, waarna hij al naar de deur liep. Hij was dan ook ontzettend ongeduldig om naar die huisarts te gaan en hoopte echt dat hij goed nieuws zou krijgen. ‘Weet jij de weg trouwens?’ vroeg hij afwezig aan haar, waarna hij de deur opende en al begon te lopen. Ze zou wel volgen, nam hij aan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Alana Bouvier
Member
Alana Bouvier
Punten : 310
Gender : Female ♀
Age : 23 Years (28/09)
Type : Trainer
Regions : Hoenn
Icon : Mudkip
https://pokemon-journey.actieforum.com/t852-alana-bouvier https://pokemon-journey.actieforum.com/t853-alana-s-pokedex

This love has taken its toll on me ||Connor Jacob|| - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: This love has taken its toll on me ||Connor Jacob||   This love has taken its toll on me ||Connor Jacob|| - Pagina 7 Emptyza feb 21, 2015 10:57 pm

23 YearsTrainerHeteroTaken1 Badge
Tag
Connor <3

Note
No Note

Feeling
Ashamed / Neutral

Het leek wel alsof hij de vraag expres negeerde, stommerd. ‘Geen zorgen, het zag er niet slecht uit of zo,’ Pfft. Pervert. Met haar Elleboog 'stootte' ze even in zijn zij. Dat hoefde hij nou ook weer niet te zeggen. ‘Weet jij de weg trouwens?’ vroeg hij aan haar terwijl hij al weg liep. Alana rolde even met haar ogen, terwijl ze de deur achter haar op slot deed en even een stukje rende zodat ze naast hem ging lopen. "Het zou raar zijn als ik niet wist waar mijn huisarts zit." merkte ze droogjes op, waarna ze hem meetrok op straat richting de kliniek van de huisarts. "Ik hoop voor je dat hij er snel af mag, misschien kunnen we dan een keer naar een feest ofzo." Dacht ze hardop. Als ze zouden schuifelen zou ze dat niet erg vinden, hihi.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud

This love has taken its toll on me ||Connor Jacob|| - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: This love has taken its toll on me ||Connor Jacob||   This love has taken its toll on me ||Connor Jacob|| - Pagina 7 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
This love has taken its toll on me ||Connor Jacob||
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 7 van 8Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Love a Little Sympathy [+Connor Jacob]
» Connor Jacob
» It always ends the same +Connor Jacob
» This seems familiar [Connor Jacob]
» Playing With Numbers [+Connor Jacob]

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Pokémon Journey :: ► WELCOME TO THE POKÉMON WORLD :: Kalos :: Lumiose City-
Ga naar: