Why are you even here?! (Nathan Malone) - Pagina 26
Welkom op
Pokémon Journey!

Heb je altijd al een Pokémon trainer, coördinator of breeder willen zijn? Of bewandel jij liever het gevaarlijke pad van een Team Rocket Grunt? Samen met andere leden schrijf jij het verhaal van jouw geheel eigen personage. Doorkruis regio's, vang je favoriete Pokémon en maak nieuwe vrienden onderweg. Laat het avontuur beginnen!
WELCOME, GUEST!
PLEASE Login OR Register.

Deel

Why are you even here?! (Nathan Malone)

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 14 ... 25, 26, 27, 28, 29  Volgende
AuteurBericht
Nathan Malone
Member
Nathan Malone
Punten : 202
Type : Team Rocket
Rang : Investigatore
Regions : Hoenn en Kalos
Icon : Charizard
https://pokemon-journey.actieforum.com/t1351-nathan-malone https://pokemon-journey.actieforum.com/t3378-nathan-s-pokedex

Why are you even here?! (Nathan Malone) - Pagina 26 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Why are you even here?! (Nathan Malone)   Why are you even here?! (Nathan Malone) - Pagina 26 Emptyza maa 21, 2015 4:18 pm

Just shut up when I drag you to hell

Even kwam er geen antwoord, tot Riddle fluisterde dat hij even moest wachten, er werden geen vragen door de jongen gesteld en hij wachtte gewoon. Riddle ging de kamer uit en hield een klein gesprekje met haar vader, enkel zodra er werd gesproken dat Team Rocket de hoofdstad had overgenomen sloeg de jongen zijn handen voor zijn mond, om ervoor te zorgen dat hij niet een kreet van verbazing liet. What the-? Lumiose City, welke door Team Rocket is overgenomen? Het was maar moeilijk te geloven, maar het leek toch wel echt gebeurd te zijn, als haar vader gelijk had en niet ging liegen, al leek het hem niet dat hij zomaar ging liegen. Zodra Riddle de deur weer opendeed stapte de jongen naar 'buiten' zo, hehe, beweegruimte. "Ik heb een cadeautje" Nathan was te verbaast om fatsoenlijk te reageren, maar toch volgde hij haar "Lumiose overgenomen?" klonk er stamelend, vooral verbaast uit.
notes notes notes
robb stark
Terug naar boven Ga naar beneden
Member
Riddle Chaika
Punten : 293
Rang : Capo
Icon : Mudkip

BerichtOnderwerp: Re: Why are you even here?! (Nathan Malone)   Why are you even here?! (Nathan Malone) - Pagina 26 Emptyza maa 21, 2015 4:28 pm

Riddle had de kastdeur weer open gedaan, want de kust was weer veilig. Nathan stapte uit de deur en Riddle had wel verwacht dat hij zou volgen, meestal was de kamer van haar ouders verboden terrein. Riddle had nog gezegd dat ze een cadeautje had, maar ondertussen ging er wel van alles door haar hoofd over het feit dat Team Rocket, dus Giovanni, Lumiose over genomen had. Haar blik ging naar Nathan die haar de kamer uit volgde maar ook vragend stamelde dat Lumiose echt was over genomen. Ze draaide zich om en keek Nathan aan "Ja, waren ze volgens mij al wel langer mee bezig, zover ik soms op pikte" begon ze "Het waren vooral bedrijven die overgenomen werden vanwege de crisis" ging ze verder. "Mijn vader zei ook dat je op moest passen in Lumiose, maar dat wij, Team Rocket dus er niet echt last van zouden hebben" zei met een scheve glimlach "Ik denk zelfs dat er een avondklok is daar" zei ze wat bedachtzaam. "Verder weet ik ook niet zoveel details" ze haalde haar schouders op "Ik ben ook maar een Grunt" lachte ze wat "Misschien moet ik iets aan mijn rang gaan doen?" mompelde ze meer tegen haar zelf dan tegen Nathan. "Maar..." mompelde ze terwijl ze zich weer om draaide en naar haar kamer liep, ze opende de deur en ging naar binnen. Op het bed vond ze een pokéball, o mijn Arceus. Snel liep ze naar de bal die ze voorzichtig van het bed af pakte. Snel liep ze terug naar de gang en keek ze naar Nathan "Wat zou er in zitten?" vroeg ze nieuwsgierig terwijl ze geïnteresseerd naar de pokéball keek.
Nathan Malone
Member
Nathan Malone
https://pokemon-journey.actieforum.com/t1351-nathan-malone https://pokemon-journey.actieforum.com/t3378-nathan-s-pokedex

BerichtOnderwerp: Re: Why are you even here?! (Nathan Malone)   Why are you even here?! (Nathan Malone) - Pagina 26 Emptyza maa 21, 2015 4:40 pm

Langer mee bezig, crisis, wat in Arceus naam was er aan de hand? "What the." nog steeds vreselijk in de war. "Mijn vader zei ook dat je op moest passen in Lumiose, maar dat wij, Team Rocket dus er niet echt last van zouden hebben" kort vernauwde de jongen zijn ogen, als was het nu wel te verwachten dat de straten onveilig al überhaupt waren, werd het dan echt zo slecht? Des te meer redenen om in korte tijd sterker te worden, Agrona bijvoorbeeld, zij zou wel binnenkort gaan evolueren en daar zat de jongen helemaal niet mee in, des te eerder, des te beter als hij niet wou dat zijn Pokémon werden gestolen. Van onderwerp veranderen, al deed het weinig aan zijn verwarring, het was wel beter dan over het andere ding praten. "Ik heb geen idee, je zou het moeten openmaken."
notes notes notes
robb stark
Member
Riddle Chaika

BerichtOnderwerp: Re: Why are you even here?! (Nathan Malone)   Why are you even here?! (Nathan Malone) - Pagina 26 Emptyza maa 21, 2015 4:54 pm

De jongen kon alleen een 'What the' uitbrengen. Maar voor Riddle was dit alleen maar heel normaal, na ja Giovanni had een stad over genomen, dus het was een overwinning, maar voor Riddle was het gewoon ja. Het was leuk dat het gebeurd was, maar toch. Ze zal waarschijnlijk nog wel een keer naar Lumiose gaan dezer dagen om te zien hoe het er aan toe gaat daar. Riddle kon gewoon vrij rondlopen, maar ze wilde liever niet dat meneer Nathan daar heen ging, maar waarschijnlijk kon ze hem toch niet tegen houden helaas. Of ze gaf hem gewoon een R, van een afstand kon je toch niet zien of iemand echt TR member was of niet. Allerlei ideeën, maar ondertussen had ze haar pokéball uit haar kamer gevist. Haar vader had eigenlijk wel mogen zeggen wat voor een type het was, straks was het een watertype en lag ie straks hier op de grond te spartelen. Riddle keek even naar Nathan die absoluut super verward was, maar toch reageerde op haar woorden, over dat hij geen idee zou hebben en dat ze hem maar gewoon moest openen. Ze gooide de pokéball een stukje op "Kom maar" zei ze met een glimlach, heel benieuwd wat er uit zou komen. De pokéball ging open en een lichte flits kwam eruit en belandde op de grond. Er verscheen een Dratini voor de twee die een lieflijk geluid maakte toen ze eenmaal uit haar pokéball was. "O mijn Arceus een Dratini" zei ze helemaal over blij, haar blik ging weer even naar Nathan. "Wat betreft Lumiose, ik denk niet dat er heel veel gedaan kan worden, daarnaast kan je maar beter goed je pokémon bij houden, er lopen nu allerlei rare mensen daar rond" zei ze een tikkeltje bezorgd. Hij mocht dan geen TR lid zijn, maar ze wilde ook niet dat zijn pokémon gejat werden. Het enige voordeel zou zijn, dat haar ouders of zij zelf de pokémon wel makkelijker terug zouden krijgen dan normaal gesproken, maar toch. "En geloof me ik heb wat rare TR members gezien in mijn leven...." waarbij ze even licht moest grinniken, ja er zat er echt tussen waarvan je dacht, wat moet je daarmee? Behalve de Eliteleiders dan.
Nathan Malone
Member
Nathan Malone

BerichtOnderwerp: Re: Why are you even here?! (Nathan Malone)   Why are you even here?! (Nathan Malone) - Pagina 26 Emptyza maa 21, 2015 5:05 pm

Wat Riddle aan het doen was, wist de groenharige natuurlijk niet, maar het leek erop dat ze aan het brainstormen was, of dergelijk. De Pokéball was ondertussen oogegooid en er verscheen een slang uit, een Dratini! De groenharige herkende het blauwe ding nog wel van Kanto en er verscheen een grijnsje op zijn gezicht, het was best wel een leuke Pokémon. "Wat betreft Lumiose, ik denk niet dat er heel veel gedaan kan worden, daarnaast kan je maar beter goed je pokémon bij houden, er lopen nu allerlei rare mensen daar rond" Nathan knikte kort "Ik was al plan om de training van Agrona voort te zetten, maar ik had niet verwacht dat het in dit tempo zou gaan moeten.." zijn stem stierf weg, de jongen zou dus voortaan maar gewoon de hoofdstad moeten vermijden en snel de tweede gym uitdagen, dan kon hij zijn Pokémon verder gaan trainen zonder dat de groenharige bang hoefde te zijn dat zijn Poémon gestolen werden.
notes notes notes
robb stark
Member
Riddle Chaika

BerichtOnderwerp: Re: Why are you even here?! (Nathan Malone)   Why are you even here?! (Nathan Malone) - Pagina 26 Emptyza maa 21, 2015 5:59 pm

De Dratini keek de twee nieuwsgierig aan met haar schattige hoofd. Riddle keek met een glimlach naar de draak pokémon, ze was echt heel blij met deze pokémon, zeker haar evoluatie was nog drie keer zo geweldig. Vervolgens had ze haar aandacht even van de Dratini af gehaald en had ze zich op Nathan gefocust. Ze had maar gewoon gezegd over Lumiose dat je daar nu moest op passen als niet TR member, want tja het wemelde er waarschijnlijk nu wel van de TR members. En dan lieten ze het ook graag zien waarschijnlijk en zouden ook geen moeite hebben om je pokémon te jatten waar iedereen bij was. Haar blik ging even naar de Dratini die nog steeds de twee nieuwsgierig aan keek. Haar blik ging echter snel weer terug naar Nathan die vervolgens zei dat hij al van plan was om Agrona verder te trainen, maar dat hij het niet verwacht had dat het al zo snel zou moesten. "Ja, ik ook niet, ik had dit ook niet verwacht ondanks dat ik er bijna midden in zit" zei ze nonchalant "Maar begrijp wel dat pokémon van hogere levels veel aantrekkelijker zijn, dus aan het sterker maken van je pokémon zullen ook nadelen zitten" zei ze serieus "Er lopen namelijk niet alleen maar Grunts rond, ook Agents en Eliteleiders zullen daar aanwezig zijn" maakte ze haar verhaal af. Ze ging vervolgens voor de Dratini door haar knieën "Ja, nu heb je nog een naam nodig he?" zei ze met een glimlach waarna de Dratini een vragend geluidje maakte. "Hmmm..." begon ze "Nyara..." zei ze met een bredere glimlach en de Dratini maakte een tevreden geluidje. Ze ging weer recht staan en keek Nathan weer aan "Kijk, bij mij zullen ze niks proberen.." zei ze met een wat gemixte glimlach "Misschien moet ik maar gewoon een grote R op je voorhoofd plakken" grapte ze waarna ze even moest lachen.
Nathan Malone
Member
Nathan Malone

BerichtOnderwerp: Re: Why are you even here?! (Nathan Malone)   Why are you even here?! (Nathan Malone) - Pagina 26 Emptyza maa 21, 2015 6:42 pm

"Ja, ik ook niet, ik had dit ook niet verwacht ondanks dat ik er bijna midden in zit" gaf Riddle nonchalant als antwoord "Maar begrijp wel dat pokémon van hogere levels veel aantrekkelijker zijn, dus aan het sterker maken van je pokémon zullen ook nadelen zitten" ja, daar had hij al aan gedacht "Al is het wel dat als mijn Pokémon sterker zijn, dat ze dan minder snel worden verslagen." in de eerste instantie had hij er niet echt aan gewerkt dat zijn Pokémon zo sterk zouden worden, maar nu werd het gewoon noodzakelijk. Ondertussen had Riddle de Dratini een naam gegeven, welke dus vanaf nu Nyara noemde. "Misschien moet ik maar gewoon een grote R op je voorhoofd plakken" meteen stond er een totaal niet geamuseerde frons op zijn hoofd "Nee." klonk zijn stem eentoning, nevernooit dat hij dat zou gaan doen. "Zullen we anders even, buiten natuurlijk, een gevechtje houden? Om te vergelijken hoeveel sterker omze Pokémon zijn geworden vergeleken met toen?" het zou meteen wat training zijn, dus er zaten allemaal voordelen aan voor de jongen.
notes notes notes
robb stark
Member
Riddle Chaika

BerichtOnderwerp: Re: Why are you even here?! (Nathan Malone)   Why are you even here?! (Nathan Malone) - Pagina 26 Emptyza maa 21, 2015 7:05 pm

De jongen had er al aan gedacht en zei dat het wel zo was dat als zijn pokémon sterker waren dat ze dan minder snel verslagen zouden worden. Ja, daar had hij ook weer gelijk in, na ja het waren gewoon na- en voordelen die er aan zaten. Het liefst verbood ze hem naar Lumiose te gaan, helaas was ze zijn moeder niet. De jongen leek haar grapje echter niet te waarderen. Ze wilde stiekem een R op z'n voorhoofd plakken, maar de jongen was niet geamuseerd en zei ook gewoon kort weg 'nee'. Riddle kon echter nu alleen maar even gniffelen, het was gewoon grappig. Echter ging Nathan al snel op een ander onderwerp over. Hij begon met de vraag of ze anders even met z'n tweeën, buiten natuurlijk, een battle konden houden. Om hun pokémon te vergelijken met toen. Na ja aan toen wilde ze liever niet denken dat was die stomme speurtocht, verschrikkelijk. Riddle zette een glimlach op "Natuurlijk" zei ze geamuseerd waarna ze Dratini weer in haar pokéball terug riep. Een flits volgde en ze klikte haar pokéball aan haar riem. "Croc en Fluffy!" riep ze geamuseerd waarna ze de trap af huppelde. Die beesten lagen soms door heel het huis heen, dus hopelijk lagen ze nu beneden. Tot haar geluk was dat ook zo, halverwege de trap bleef ze even stil staan en keek ze om naar Nathan "Kom je?" vroeg ze lieflijk waarna ze verder de trap zowat af huppelde. Fluffy en Croc waren al van hun plek gekomen en stonden onderaan al voor Riddle's neus. "Jullie gaan mij helpen vandaag" zei ze met een glimlach. Ze haalde twee lege pokéballs tevoorschijn en liet ze terug gaan waarna ze de twee balls aan haar riem klikte. Ze liep naar de voordeur en merkte Hiro op naast haar. "Vandaag mag je kijken" zei ze met een grote glimlach waarna ze de voordeur opende en naar buiten liep, gelukkig hadden ze genoeg tuin om het hele huis heen. Hiro was een beetje teleurgesteld over haar beslissing, maar volgde haar trainster toch naar buiten.
Nathan Malone
Member
Nathan Malone

BerichtOnderwerp: Re: Why are you even here?! (Nathan Malone)   Why are you even here?! (Nathan Malone) - Pagina 26 Emptyza maa 21, 2015 7:14 pm

Een glimlach verscheen op Riddle's gezicht en stemde geamuseerd in met zijn voorstel, waarna ze vervolgens haar Sandile en Flaafy riep, een dubbelgevecht dus hé, dat zou nog wel wat kunnen worden. "Agrona, Dexter." klonk Nathan's stem en al snel waren de Charmeleon en Joltik te zien, niet begrijpend wat er was. "Oefengevecht." gaf zijn stem enkel antwoord, al bleek dat al genoeg te zijn. Hun trainer volgend gingen ze naar buiten lopen, al vrijwel meteen in gevecht's positie, waarna de groenharige met een glimlach sprak "Ladies first." het was geen aanbod van aardigheid, het was gewoon dat de eerste aanval het makkelijkste ontweken kon worden.
notes notes notes
robb stark
Member
Riddle Chaika

BerichtOnderwerp: Re: Why are you even here?! (Nathan Malone)   Why are you even here?! (Nathan Malone) - Pagina 26 Emptyza maa 21, 2015 7:34 pm

Nathan riep zijn Joltik en Charmeleon erbij. Dexter en Agrona dus, moest ze het opnemen tegen zijn meest schattigste pokémon en de pokémon die hen wantrouwd lol. Zijn pokémon kwamen tevoorschijn en waren nieuwsgierig wat er aan de hand was. De groenharige jongen sprak simpel 'oefengevecht'. Riddle was onderhand buiten met Hiro die trouw aan haar zijde bleef. Niet veel later was ook Nathan buiten. Hij zette zichzelf klaar en zijn twee pokémon stonden ook al klaar voor zijn neus. Een grijns verscheen op haar gezicht toen hij zei dat 'ladies' als eerst mochten. Ze had hem wel door. "Yeah of course" zei ze grinnikend waarna ze haar twee pokéball van haar riem af griste. Ze gooide ze in de lucht "Croc, Fluffy" zei ze geamuseerd. De pokéballs schoten open en twee lichtflitsen kwamen tevoorschijn. Haar Flaaffy en Sandile stonden gelijk in aanvalshouding. Met een glimlach op haar gezicht sprak ze "Fluffy use Tackle and Croc use Mud Slap". Flaaffy zette zichzelf af en schoot richting Agrona met een poging om haar te raken. Haar Sandile zette zich ook af en kwam op Dexter af en probeerde een Mud-Slap uit te voeren. Ja, dit werd nog interessant met twee pokémon en hoe sterk ze waren was ook maar de vraag. Al kwam het ook bij veel tactiek kijken en niet alleen maar bij de sterkte van de pokémons.
Nathan Malone
Member
Nathan Malone

BerichtOnderwerp: Re: Why are you even here?! (Nathan Malone)   Why are you even here?! (Nathan Malone) - Pagina 26 Emptyza maa 21, 2015 7:56 pm

Nu liet ook Riddle haar Pokémon het strijdveld betreden en beval en een Tackle en Mudslap te gebruiken, een grijns verscheen, let's start this battle. "Agrona, ontwijk en daarna Flamethrower." vervolgens richtte de groenharige zich op de kleine Joltik "Dexter, omtwijk met Sucker Punch, vervolgens Signal Beam." beide Pokémon ontweken de aanvallen met gemak, waarna de Flame Pokémon een hete straal vuur uit haar bek liet ontsnappen. Dexter schoot heen en weer richting de Sandile totdat deze wel erg dichtbij kwam en een Signal Beam uitvoerde richting de krokodil.
notes notes notes
robb stark
Member
Riddle Chaika

BerichtOnderwerp: Re: Why are you even here?! (Nathan Malone)   Why are you even here?! (Nathan Malone) - Pagina 26 Emptyza maa 21, 2015 8:25 pm

De Agrona ontweek de aanval en gebruikte Flamethrower. De grote straal met vuur kwam op haar Flaaffy af. "Ontwijk Fluffy" riep ze snel waarna de electric type pokémon snel op zij sprong, maar het vuur kwam net langs haar been heen waardoor er een klein brandwondje was verschenen. Fluffy maakte een ongemakkelijk geluidje, maar bleef recht staan. "Use Thundershock" waarna de Flaaffy zich oplaadde en vervolgens met volle kracht een Thundershock op Agrona af stuurde. Dexter ontweek Sandie's aanval met een Sucker Punch en kwam zigzaggend op haar Sandile af en gebruikte een Signal Beam. "Croc ontwijk and use Mud-slap again" De Sandile schoot naar achteren en op zij en kon de Beam maar net op het nippertje ontwijken en schoot meteen weer op de kleine Dexter af en gebruikte weer zijn Mud-slap. Deze keer was ze niet van plan om zo makkelijk te verliezen als toen in het bos, haar pokémon waren sindsdien ook een stuk sterker geworden. Toen waren het ook wel hele rare en andere omstandigheden als ze er terug aan dacht.
Nathan Malone
Member
Nathan Malone

BerichtOnderwerp: Re: Why are you even here?! (Nathan Malone)   Why are you even here?! (Nathan Malone) - Pagina 26 Emptyza maa 21, 2015 8:37 pm

De Flametrower werd op het nipperdje ontweken, al raakte het nog net een de zij van de Flaaffy. Er werd een Thunderschok richting Agrona gestuurd, maar al snel klonk Nathan's bevel "Dexter, hou die tegen met Thunderbolt!" ondertussen wat de kleine spin al klaar met zijn eerdere aanval, welke jammer genoeg mis bleek. Een sterke, elektrische straal ging naar die van de Flaaffy om vervolgens er recht op in de knallen en een enorme stofwolk te veroorzaken. Er werd een Mud-Slap naar Dexter gestuurd, welke het net op tijd wist te ontwijken, Arceus dank door de ability van Dexter, welke Compoundeyes had, wat betekende waardoor de Attaching Pokémon een grotere kans had om aanvallen te ontwijken. "Dexter, Screech, Agrona, Growl." een oorverdovend geschreeuw kwam van de ajoltik, gevolgd door het luide gegrom van Agrona. De Screech moest ervoor zorgen dat de twee Pokémon een lagere defense hadden en de Growl een lagere aanvalsterkte. Voordelen hier. "Agrona, Rock Throw op de Flaaffy."
notes notes notes
robb stark
Member
Riddle Chaika

BerichtOnderwerp: Re: Why are you even here?! (Nathan Malone)   Why are you even here?! (Nathan Malone) - Pagina 26 Emptyza maa 21, 2015 9:09 pm

Nathan beviel, toen haar Flaaffy een Thundershock deed richting Agrona, Dexter om de aanval tegen te houden met een Thunderbolt waardoor de twee thunder aanvallen elkaar raakte en er een enorme stofwolk ontstond. "Houd afstand" riep Riddle tegen haar Flaaffy die meteen een paar meters terug kwam, om niet in die stofwolk te zitten. Haar Sandile was ondertussen bezig met zijn Mud-slap die helaas weer miste. "Shit" mompelde Riddle geïrriteerd "Afstand" riep ze richting haar Sandile die zich meteen een stuk terug trekte. Ze keek naar Nathan die de pokémon vervolgens zei een Screech en Grol te geven. De Joltik liet een oorverdovend geschreeuw horen en ook Agrona gromde luid. Haar Flaaffy deinsde wat terug en zette haar poten tegen haar oren, waardoor ze afgeleid werd. Ook haar Sandile deinsde wat terug van het geluid en zelfs Riddle moest even haar ogen dicht knijpen. Auch dat was hard. De volgende aanval kwam echter al snel van Agrona, een Rock Throw kwam op de Flaaffy af. "Fluffy ontwijk!" riep ze snel, maar ze was al te laat, want de Flaaffy kon niet snel genoeg reageren waardoor de Rock Throw echt vol raak was. Haar Flaaffy belandde hard op de grond "Fluffy" riep ze wat paniekerig. Haar blik ging snel terug naar Sandile "Use Bite" riep ze, doelend op het feit dat hij het tegen de Agrona moest doen. Sandile schoot op de Charmeleon af en wilde zijn scherpe tanden in de pokémon zette. Haar aandacht werd echter getrokken door een fel schijnend licht. Haar Flaaffy was helemaal licht aan het geven en ze keek dan ook even afgeleid en nieuwsgierig naar de pokémon. In het felle licht leek de vorm van de pokémon te veranderen en na een tijdje verdween het licht compleet. Nu stond er een Ampharos voor haar neus. De gele Ampharos maakte een geluidje waarna ze zich weer schrap zette. Gaaf, nu had ze een Ampharos!
Nathan Malone
Member
Nathan Malone

BerichtOnderwerp: Re: Why are you even here?! (Nathan Malone)   Why are you even here?! (Nathan Malone) - Pagina 26 Emptyza maa 21, 2015 9:22 pm

De Rock Throw raakte de Flaaffy vol op en de Desert Croc Pokémon werd bevolen om een Bite uit te voeren op de Charmeleon "Fire Fang Agrona." de Flame Pokémon stortte haar op de Sandile, liet haar expres bijten maar dit zorgde er wel weel voor dat de Fire Fang makkelijker mkoest gaan raken. De tanden van de rode Pokémon werden omhuld in vlammen en deze befon daarna te happen richting de Sadile. Ineens begon de roze Pokémon van Riddle een fel, wit licht te schijnen en metteen had de groenharige al door wat dit betekende, die ging evolueren. Het was echter geen tijd om afgeleid te raken "Dexter, gebruik je Elektroweb, vervolgens Slash." een elektrisch web werd richting de gele Pokémon van Riddle gespuwd, vervolgens schoot de kleine Pokémon op het ding af om een Slash uit te voeren. Ondertussen hield Nathan zijn Pokédex erbij hpen las de naam van haar nieuwe Pokémon, een Ampharos dus he? Intressant.
notes notes notes
robb stark
Gesponsorde inhoud

BerichtOnderwerp: Re: Why are you even here?! (Nathan Malone)   Why are you even here?! (Nathan Malone) - Pagina 26 Empty

Why are you even here?! (Nathan Malone)
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 26 van 29Ga naar pagina : Vorige  1 ... 14 ... 25, 26, 27, 28, 29  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» You have to tell me something... Don't ya! (Nathan Malone)
» Nathan Malone
» What do you want from me?!~ (Nathan Malone)
» Take 2!~ (Nathan Malone)
» Up and Down Again |& Nathan Malone

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Pokémon Journey :: ► WELCOME TO THE POKÉMON WORLD :: Kalos :: Anistar City-
Ga naar: