First training session [Cooper] - Pagina 4
Welkom op
Pokémon Journey!

Heb je altijd al een Pokémon trainer, coördinator of breeder willen zijn? Of bewandel jij liever het gevaarlijke pad van een Team Rocket Grunt? Samen met andere leden schrijf jij het verhaal van jouw geheel eigen personage. Doorkruis regio's, vang je favoriete Pokémon en maak nieuwe vrienden onderweg. Laat het avontuur beginnen!
WELCOME, GUEST!
PLEASE Login OR Register.

Deel
 

 First training session [Cooper]

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4
AuteurBericht
Cooper Brimstone
Member
Cooper Brimstone
Punten : 370
Gender : Male ♂
Age : 20
Type : Trainer
Regions : Hoenn en Kalos
Icon : Hoppip
https://pokemon-journey.actieforum.com/t1469-cooper-brimstone https://pokemon-journey.actieforum.com/t1470-cooper-s-dex

First training session [Cooper] - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: First training session [Cooper]   First training session [Cooper] - Pagina 4 Emptyza aug 08, 2015 4:19 pm

even if the day we hope for
doesn't     come
I'll sing until this sky clears up
“Hm! Wel, of ze nou echt je zus is of niet, het klinkt geweldig om een broer of zus te hebben!” zei Cooper. Hij glimlachte. “Ik heb er zelf helemaal geen voor zover ik weet, dus… Yeah! Een ‘nep’ zus is altijd beter dan helemaal geen zus, of niet soms?” Ah… Het moest fijn zijn om een zus te hebben. Het enige dat voor hem ook maar een beetje in de buurt kwam van iets broer of zus achtigs was zijn Hoppip en wel, dat was nog steeds gewoon een Pokémon. Het was Jetpack. Jetpack was eerder een overbezorgde moeder dan iets anders. Ah, over Jetpack gesproken! “Johto zeg je?” Cooper grijnsde breed. “Jetpack komt ook uit Johto! Ze is speciaal geïmporteerd omdat ze zo’n speciale Pokémon is! Ah, misschien heb je haar wel eens een keer gezien toen je nog in Johto was! Of misschien een van haar soortgenoten!” Wel, misschien ook niet. Jetpack was een behoorlijk bijzondere Pokémon, dus de kans dat ze elkaar al een keer gezien hadden was behoorlijk klein. Ah… Misschien was Jetpack wel zo’n soort Pokémon waar legendes over werden verteld! Ha! Dat zou nog eens wat zijn! Het zou echter nog even duren voordat hij dat te weten zou komen, want Yara was inmiddels over gegaan op het beantwoorden van zijn andere vraag. Alhoewel ze nog niet aan een Contest mee had gedaan, was ze al druk bezig met de voorbereiding er van. “Wel… Dat deel van een band hebben moet denk ik wel lukken, maar trainen? Wel… Ik had het willen doen, maar… Ik weet niet. Het kost zo veel werk.” Cooper fronste. Hij had nog niet echt veel uitgevoerd sinds hij op reis was gegaan, of wel soms? “Wel.. Als ik echt die eerste gym wil verslaan, dan… dan moet ik echt aan de bak, of niet?”

Terug naar boven Ga naar beneden
Yara Celica
Member
Yara Celica
Punten : 477
Gender : Female ♀
Age : 18
Type : Ranger
Rang : Graduate Ranger
Regions : Hoenn en Kalos
Icon : Mudkip
https://pokemon-journey.actieforum.com/t1629-yara-celica#28509 https://pokemon-journey.actieforum.com/t1630-yara-s-pokedex

First training session [Cooper] - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: First training session [Cooper]   First training session [Cooper] - Pagina 4 Emptyzo aug 09, 2015 10:33 am

Red like roses fill my dreams and brings me to the place you rest

De jongen vertelde dat niet echt uit maakte of ze nou een echte had of niet, want voor hem klonk een broer of zus hebben geweldig. Iets waar Yara ontzettend mee eens was, ze had niet beter kunnen wens. Ze hoorde ook vaak nare verhalen over broer en zussen, maar daar had ze nooit last van gehad. En ze had ook nooit het idee gehad dat Cecille haar een last pak vond. De jongen vertelde dat hij er zelf helemaal geen een had, iets waar ze best schuldig voor voelde. Want ze kon begrijpen dat de jongen er graag een zou hebben. “Het is zeker fijn om een zus te hebben. Heb nooit moeite met haar gehad, je hoort vaak mensen zeggen dat ze van hun broer of zus af willen. Na dat heb ik dus zeker niet,” vertelde ze trots tegen Cooper, maar toen ze realiseerde dat hij vertelde dat hij er geen had ging haar gezicht van vrolijk naar somber.

Maar Cooper begon breed te grijnzen gelukkig, na dat ze nog eens vroeg of ze uit Jotho kwam. Het verhaal dat hij vertelde over zijn Hoppip vond ze leuk om te horen, het deed haar denken aan de lente. Als het net lente was dat alle Hoppip’s over de velden vlogen ze vond het altijd zo’n mooi gezicht. “Ik heb zeker haar soort genoten ontmoet, in de lente vlogen ze altijd met ze alleen over een veld heen. Het was altijd zo’n mooi gezicht,” vertelde Yara tegen de wortel kleurige jongen.

De jongen vertelde over het feit dat een band met zijn pokémon wel moest lukken, maar het trainen wilt hij wel. Maar het koste zo veel tijd en moeite zij hij. Yara knikte begrijpelijk het kost inderdaad veel tijd en moeite. De jongen vroeg aan de zwart harige als hij de eerste gym wou verslaan, dat hij dan wel aan de bak moest. De zwart harige dacht even na en zei “Geen idee hoe sterk je pokémon zijn.” Ze dacht nog even en of ze de jongen een tip kon geven “Misschien moet je proberen om of iedere middag en keer te kunnen trainen, of dat je het op een paar vaste dagen in de week doet,” vervolgde ze verder, want dat was iets wat zou nu ook wou gaan doen. Aangezien je voor Coördinator zijn ook moest trainen.
tag: name // Words: aantal .
( © eli. )

Terug naar boven Ga naar beneden
Cooper Brimstone
Member
Cooper Brimstone
Punten : 370
Gender : Male ♂
Age : 20
Type : Trainer
Regions : Hoenn en Kalos
Icon : Hoppip
https://pokemon-journey.actieforum.com/t1469-cooper-brimstone https://pokemon-journey.actieforum.com/t1470-cooper-s-dex

First training session [Cooper] - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: First training session [Cooper]   First training session [Cooper] - Pagina 4 Emptydi sep 08, 2015 1:42 pm

even if the day we hope for
doesn't     come
I'll sing until this sky clears up
“Ahh… Het moet echt mooi zijn geweest om ze over te zien vliegen,” reageerde Cooper op Yara’s verhaal. Hij vond het jammer dat hij nooit op vakantie was geweest in Johto, want voor zover hij er van gehoord had, was het een fantastische plek. Hij zou maar al te graag Jetpack’s in het wild willen zien vliegen. Yara vroeg zich af hoe sterk Cooper’s Pokémon waren, waarop hij grijnzend zijn schouders ophaalde. Ze waren behoorlijk sterk – dat vond hij tenminste. Gisteren nog had Rocket het voor elkaar gekregen om een Bidoof weg te jagen door gewoon heel hard te gillen! Dat was hoe sterk hij was! Er over pochen voelde op het moment echter verkeerd, dus besloot hij maar te luisteren naar het advies dat Yara gaf over het opstellen van een train schema. “Hm, wel, vaste dagen zouden wel helpen om wat consistentie te geven. Ik bedoel, het kan zeker geen kwaad,” stemde hij in. “Het is alleen – je weet wel, het is nieuw. Trainen is nieuw. Heck, het trainer zijn is nieuw. Het is gewoon zoveel anders dan thuis, weet je?” zei hij. Ja, een groter verschil tussen alles wat, nou ja, wat dit alles ook zou mogen zijn en zijn thuis was er niet. Niet voor hem in ieder geval.

“Ah…” bracht Cooper uit. Was de regen minder geworden? Het leek in ieder geval minder snel naar beneden te komen. “Volgens mij… begint het zo langzaam aan te stoppen met regenen?” zei hij twijfelend. Zelfs de regen die er nu was, scheen langzaam over te gaan in een langzame drup. “Huh… Volgens mij is het veilig om richting het dorp te gaan,” zei hij twijfelend. “Wacht – ik zal het even controleren.” Cooper stapte weg van het warme vuur dat de staart van zijn Pokémon bracht, naar de rand van de beschutting die de boom bracht, zodat hij met zijn hand kon voelen of het nog steeds regende. Cooper had er echter niet rekening mee gehouden dat de grond nog steeds behoorlijk modderig en glibberig was. Hij slaakte een veel te hoge kreet, om vervolgens met veel gespartel achterover te vallen, recht op zijn kont. “Oh nee…” kreunde hij. Hij durfde nauwelijks omlaag te kijken naar zijn broek. Voorzichtig keek hij naar beneden, om te zien dat zijn broek nu ook was geruïneerd door zijn grootste vijand in jaren; modder. “Arceus, zuig op een windei, dit heb ik niet verdiend,” bracht hij uit, kwaad zijn vuist naar de lucht zwaaiend. Dat de hoofdpijn die hij had gekregen na de klap weer terug keerde als een sloopkogel in een porseleinwinkel, maakte alles ook niet veel beter. “Wel, Yara, ik heb goed nieuws. Het is volgens mij gestopt met regenen,” zei hij met een sarcastische toon in zijn stem.

Terug naar boven Ga naar beneden
Yara Celica
Member
Yara Celica
Punten : 477
Gender : Female ♀
Age : 18
Type : Ranger
Rang : Graduate Ranger
Regions : Hoenn en Kalos
Icon : Mudkip
https://pokemon-journey.actieforum.com/t1629-yara-celica#28509 https://pokemon-journey.actieforum.com/t1630-yara-s-pokedex

First training session [Cooper] - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: First training session [Cooper]   First training session [Cooper] - Pagina 4 Emptyza sep 12, 2015 10:15 am

Red like roses fill my dreams and brings me to the place you rest

Cooper vond het advies dat de zwart harige gaf wel een goeie, vooral om dat het dan consistentie gaf. Maar het was nog allemaal nieuw voor hem, en het was anders dan hij gewent was. De zwart harige knikte begrijpend, het was voor haar ook lastig om een vaste schema te hebben voor de Coördinator zijn. “Ik snap heel goed wat je bedoeld het is ook lastig, maar op geven moet je niet doen. Gewoon door zetten en op een gegeven moment merk je dat je je eigen draai er in gevonden hebt,” adviseerde ze de jongen.

De jongen maakte een kort geluidje en niet veel later vertelde hij dat die dacht dat het bijna stopte met regenen. Yara keek ook even naar het regen, en het was inderdaad minder geworden. In dit weer kan je wel rustig weer door lopen, want echt nat werd je er niet van. Hooguit vochtig of klam. De jongen opperde zich zelf op om te controleren hoe hard het nog regende, hij stond op en liep richting de uit einde van de beschutting van de boom toe. Maar net op het moment dat hij wou gaan voelen hoe hard het nog regende, zag Yara al dat hij weg begon te schuiven. Voor dat ze hem kon waarschuwen, lag hij al onderuit op de grond in de modder. De zwart harige probeerde voorzichtig zijn kant op te komen, om te kijken of ze hem kon helpen. Maar de jongen was niet blij mee wat er gebeurde, iets wat ze ook goed kon begrijpen. Het leek er op dat de jongen zijn dag niet had, ergens kreeg ze nu best veel medelijden met hem. Maar op de toon hoe hij zei, dat het goede nieuws was dat het droog was kon ze wel om lachen. “Laat me je helpen op te staan, en zo snel mogelijk een pokécentrum zoeken,” zei ze tegen de jongen. Ze probeerde voorzichtig om hem heen te lopen op zoek naar een hard stuk grond wat niet modderig was. Een maal gevonden te hebben stak ze haar hand uit, zodat ze de jongen desnoods mee omhoog kon trekken.
tag: name // Words: aantal .
( © eli. )

Terug naar boven Ga naar beneden
Cooper Brimstone
Member
Cooper Brimstone
Punten : 370
Gender : Male ♂
Age : 20
Type : Trainer
Regions : Hoenn en Kalos
Icon : Hoppip
https://pokemon-journey.actieforum.com/t1469-cooper-brimstone https://pokemon-journey.actieforum.com/t1470-cooper-s-dex

First training session [Cooper] - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: First training session [Cooper]   First training session [Cooper] - Pagina 4 Emptydo sep 24, 2015 7:09 pm

even if the day we hope for
doesn't     come
I'll sing until this sky clears up
Pissig sloeg Cooper zijn armen over elkaar heen. Stomme regen. Stomme buiten.. alles. Stomme modder. Zachtjes mompelde hij nog meer verwensingen naar Arceus. Als het aan hem lag, dan mocht die Arceus op nog veel meer dingen zuigen. Yara bood aan om hem overeind te helpen, iets wat hij op het moment niet bepaald af sloeg. Nadat hij zijn modderige handen aan zijn toch al vieze broek had afgeveegd, pakte hij de uitgestoken hand van het meisje aan zodat ze hem overeind kon helpen. Haar handen voelden aan als kachels in vergelijking met die van hem, maar dat was waarschijnlijk ook deels omdat hij niet bepaald voor het weer gekleed was. Zolang hij voldoende gekleed was om niet verkouden te worden, was alles echter prima. Met een luid, zuigend geluid kwam zijn broek los uit de modder. Hè bah. Cooper trok een gezicht alsof hij zojuist een had uit een citroen had genomen. “Thanks,” bedankte hij haar. “Aan dat Pokémon Center ben ik inderdaad wel toe. Beter nog, een gigantische beker warme chocolademelk,” zei Cooper. Fronsend keek hij omhoog naar de lucht, die er nog steeds behoorlijk donker uit zag. “Wel… Ik denk dat we beter op kunnen schieten, want ik heb het idee dat het straks weer zou kunnen gaan regenen. Ik bedoel, veel modderiger dan dit kan ik niet echt meer worden, maar het is altijd fijn om niet in de regen te hoeven lopen.”
Terug naar boven Ga naar beneden
Yara Celica
Member
Yara Celica
Punten : 477
Gender : Female ♀
Age : 18
Type : Ranger
Rang : Graduate Ranger
Regions : Hoenn en Kalos
Icon : Mudkip
https://pokemon-journey.actieforum.com/t1629-yara-celica#28509 https://pokemon-journey.actieforum.com/t1630-yara-s-pokedex

First training session [Cooper] - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: First training session [Cooper]   First training session [Cooper] - Pagina 4 Emptyvr sep 25, 2015 11:58 am

Red like roses fill my dreams and brings me to the place you rest

Yara vond het zo schattig hoe de oranje harige boos op de grond zat. Me zijn armen over elkaar een zachtjes over dingen mompelende. Maar de jongen wou gelukkig al gauw opstaan, en zelfs haar hand vast pakken. Echter had het voor haar niet gehoeven dat hij zijn hand schoon veegde aan zijn broek. Maar vriendelijk vond ze het wel. Ze schrok een beetje van hoe koud zijn handen waren. Want ze dacht altijd dat de handen van mannen warm wouden, in plaats van steen koud. Maar gelukkig voor de jongen schrok ze niet zo had, dat ze zijn hand weer los liet. De jongen bedankte haar voor de help en vertelde ook dat ze hij best graag naar de pokemon centrum wou en ook trek had in warme chocolade. Om het laatste wat Cooper zij werden de ogen van de zwart harige groot. Een lange a kwam ook zachtjes uit haar mond en voor dat ze super enthousiast kon reageren. Vertelde hij dat ze wel snel moesten gaan, want hij dacht dat het zo zou kunnen gaan rekenen. Het moment dat hij vertelde dat niet modderiger kon worden, moes ze wel om lachen. Ze knikte enthousiast ja en zei “Ja kom laten we naar de chocomelk gaan!”
tag: name // Words: aantal .
( © eli. )

Terug naar boven Ga naar beneden
Cooper Brimstone
Member
Cooper Brimstone
Punten : 370
Gender : Male ♂
Age : 20
Type : Trainer
Regions : Hoenn en Kalos
Icon : Hoppip
https://pokemon-journey.actieforum.com/t1469-cooper-brimstone https://pokemon-journey.actieforum.com/t1470-cooper-s-dex

First training session [Cooper] - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: First training session [Cooper]   First training session [Cooper] - Pagina 4 Emptyza sep 26, 2015 3:50 pm

even if the day we hope for
doesn't     come
I'll sing until this sky clears up
Net als Cooper, bleek ook Yara behoorlijk zin te hebben in warme chocolademelk. Ah, wie had er eigenlijk geen zin in chocomel als hij helemaal nat was geregend en onder de modder zat? Hij begon zelfs medelijden te krijgen met mensen die op de een of andere manier allergisch waren voor chocomel. Aan de andere kant; dan was er des te meer voor hem. “Ah, ik vraag me af of ze mij zo eigenlijk wel binnen laten. Ik weet niet of ze het echt waarderen als iemand een gigantisch modderspoor achter laat op hun schone vloer,” zei Cooper. Zijn wenkbrauwen zakten omlaag om een ietwat bezorgde frons te vormen. “Wel, zolang ik me maar ergens om kan kleden is het okay. Alles is goed zolang ik mijn broek niet uit hoef te trekken om het Pokémon Center in te mogen,” zei Cooper, die zich herinnerde wat voor ondergoed zijn moeder allemaal wel niet voor hem in had gepakt. Het was op zijn zachts gezegd niet bepaald ondergoed dat hij graag aan vreemden liet zien. Wel, hij hoefde eigenlijk alleen maar het Pokémon Center in om te schuilen voor de regen en om zich om te kleden, dus zo’n groot probleem zou het nou ook weer niet zijn. Het was vooral… ongemakkelijk. “Overnachten jullie in het Pokémon Center?” vroeg Cooper nieuwsgierig. Voor zover hij wist overnachtte een groot deel van de trainers in het Pokémon Center, voornamelijk omdat het gratis was. Iemand van zijn status – enorm rijke ouders – echter, kon het veroorloven om ergens anders te overnachten, ver weg van het gewone volk.
Terug naar boven Ga naar beneden
Yara Celica
Member
Yara Celica
Punten : 477
Gender : Female ♀
Age : 18
Type : Ranger
Rang : Graduate Ranger
Regions : Hoenn en Kalos
Icon : Mudkip
https://pokemon-journey.actieforum.com/t1629-yara-celica#28509 https://pokemon-journey.actieforum.com/t1630-yara-s-pokedex

First training session [Cooper] - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: First training session [Cooper]   First training session [Cooper] - Pagina 4 Emptyvr okt 02, 2015 12:13 pm

Red like roses fill my dreams and brings me to the place you rest

De jongen vroeg tijdens de wandeling af of hij wel de pokemon centrum binnen mocht komen. Aangezien hij waarschijnlijk een grote modderspoor achter zou laten. De zwart harige dacht even na op een oplossing, volgens haar zou het niet echt een probleem worden. Zo wel kon ze een doek voor de jongen regelen, waar hij op kon schuifelen naar de kleedhokjes toe. Voor dat de zwart harige een antwoord kon geven, vertelde hij dat hij alles best vond. Zolang hij maar niet midden in de pokemon centrum zijn broek uit hoefde te doen.“En mocht het wel een probleem zijn dan heeft deze meid de oplossing voor jou,” Zei ze op een corimiceel manier, terwijl ze de duim naar haar wijst en daarna een wijs vinger naar Cooper.

Ook vroeg de jongen of ze verbleven in de pokemon centrum, iets wat Yara eigenlijk niet vaak gedaan had. Vanwege het feit dat ze tot nu toe genoeg geld had van haar ouders, om gewoon in een hotel te overnachten. “ Ehm eigenlijk overnacht ik voornamelijk in hotels,” reageerde ze dan ook terug.
tag: name // Words: aantal .
( © eli. )

Terug naar boven Ga naar beneden
Cooper Brimstone
Member
Cooper Brimstone
Punten : 370
Gender : Male ♂
Age : 20
Type : Trainer
Regions : Hoenn en Kalos
Icon : Hoppip
https://pokemon-journey.actieforum.com/t1469-cooper-brimstone https://pokemon-journey.actieforum.com/t1470-cooper-s-dex

First training session [Cooper] - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: First training session [Cooper]   First training session [Cooper] - Pagina 4 Emptyvr okt 09, 2015 9:03 pm

even if the day we hope for
doesn't     come
I'll sing until this sky clears up
Zelfs als hij het Pokémon Center niet in zou mogen met zijn vieze broek, dan zou Yara er nog een oplossing voor hebben. Nou ja, dat beweerde ze in ieder geval. Cooper keek omlaag naar zijn vieze broek, zich afvragend wat voor oplossing de zwartharige zou hebben. Zou ze misschien enorm sterk wasmiddel hebben ofzo? Iets dat er voor zorgde dat modder spontaan oploste? Dat zou nice zijn. Zoiets kon hij zeker gebruiken, als je na ging hoe vaak hij op de een of andere manier onder de modder kwam te zetten. Yara bleek tot zijn verbazing ook in een hotel te overnachten, wat hem op een ander idee bracht. “Wel… we zouden eventueel eerst langs kunnen gaan bij onze hotels om op te frissen? Dan kunnen we daarna eventueel ook nog – nou ja, als je dat zou willen tenminste – ergens een kop warme chocomel halen?” stelde hij voor. “Kan gewoon bij het Pokémon Center, of, y’know, waar dan ook.” Hij wist niet hoe het met haar zat, maar hij had op het moment eigenlijk net iets meer behoefte aan een schone broek dan aan een kop chocomel. Bovendien kon hij zijn shirt in de was doen als hij direct terug zou kunnen gaan naar zijn kamer.
Terug naar boven Ga naar beneden
Yara Celica
Member
Yara Celica
Punten : 477
Gender : Female ♀
Age : 18
Type : Ranger
Rang : Graduate Ranger
Regions : Hoenn en Kalos
Icon : Mudkip
https://pokemon-journey.actieforum.com/t1629-yara-celica#28509 https://pokemon-journey.actieforum.com/t1630-yara-s-pokedex

First training session [Cooper] - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: First training session [Cooper]   First training session [Cooper] - Pagina 4 Emptyza okt 10, 2015 10:29 am

Red like roses fill my dreams and brings me to the place you rest

Door dat de zwart harige zei dat ze in hotels overnachtte stelde de jongen voor, om anders eerst in een hotel op te gaan frissen. En daarna ergens warme choco te gaan halen. De zwart harige vond het een goed idee, alleen vroeg ze zich af of het niet nog moeilijker was om met een vieze broek een hotel in te komen. Aangezien een hotel vaker luxer was dan een gewone pokemon centrum. “Klinkt als een goed plan,” begon ze met een glimlach, want ze had best wel zin gekregen in een warme choco. “Alleen word het niet nog lastiger voor je om met modder voeten en broek in een hotel te komen?” vroeg ze vragend. “Hmm we kunnen ook gewoon chocomelk drinken in de hotel kamer, lijkt me,” mompelde ze wat vragend aan haar zelf. Want ze kon zich even niet zo gauw herinneren of chocomelk wel op de menu kaarten stond van een hotel.
tag: name // Words: aantal .
( © eli. )

Terug naar boven Ga naar beneden
Cooper Brimstone
Member
Cooper Brimstone
Punten : 370
Gender : Male ♂
Age : 20
Type : Trainer
Regions : Hoenn en Kalos
Icon : Hoppip
https://pokemon-journey.actieforum.com/t1469-cooper-brimstone https://pokemon-journey.actieforum.com/t1470-cooper-s-dex

First training session [Cooper] - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: First training session [Cooper]   First training session [Cooper] - Pagina 4 Emptyza okt 10, 2015 4:15 pm

even if the day we hope for
doesn't     come
I'll sing until this sky clears up
Ah, damn… Yara had gelijk. Hotels waren al even vervelend als het ging om naar binnen willen met vieze kleren. Ze zouden waarschijnlijk denken dat hij een of ander joch was dat alleen even binnen kwam lopen om alles te bevuilen. Wat haatte hij het toch als anderen gelijk hadden. Nou ja, bijna gelijk, in dit geval. Hij had een heleboel creatieve manieren om ergens naar binnen te komen, zelfs als het eigenlijk niet mocht. Vooral het hebben van geld was daar erg handig voor. En als geld niet werkte, wel, dan had hij altijd Jetpack nog om zijn rug te dekken terwijl hij weg probeerde te komen. “Ik vind het best, dat chocomel drinken in het hotel zelf. Ik verblijf in het Hitmon-tipton hotel, daar hebben ze in ieder geval overheerlijke chocomel in het restaurant. Tenzij je liever wil dat ik naar jouw hotel kom? Dat kan natuurlijk ook,” antwoordde hij. “En dat met een vieze broek binnen lopen probleem… Maak je daar maar geen zorgen over. Als het gaat om het hotel waar ik overnacht, dan heb ik een uiterst betrouwbare manier om alsnog naar binnen te kunnen komen, maak je daar maar geen zorgen over,” verzekerde hij haar.
Terug naar boven Ga naar beneden
Yara Celica
Member
Yara Celica
Punten : 477
Gender : Female ♀
Age : 18
Type : Ranger
Rang : Graduate Ranger
Regions : Hoenn en Kalos
Icon : Mudkip
https://pokemon-journey.actieforum.com/t1629-yara-celica#28509 https://pokemon-journey.actieforum.com/t1630-yara-s-pokedex

First training session [Cooper] - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: First training session [Cooper]   First training session [Cooper] - Pagina 4 Emptywo okt 14, 2015 7:38 pm

Red like roses fill my dreams and brings me to the place you rest

De jongen reageerde al gauw terug met het verhaal over het feit dat hij het goed vond om chocomel te drinken in het hotel. Hij vertelde dat hij in de Hitmon-tipton verbleef, iets wat bekend klonk in de oren van de zwart harige. Alleen wist ze niet zeker of ze daar ooit en keer heeft over nacht. Hij vertelde dat ze daar overheerlijke chocomel hadden in het restaurant, iets dat de nieuwsgierigheid nu wel van haar getrokken had, want man wat hield ze van lekker dingen. Hij stelde ook voor om anders naar haar hotel te gaan, iets wat ze niet nodig vond. Ze schudde nee en zei “Naar jou hotel toe gaan is ook goed, ben nu wel heel erg benieuwd naar de chocomel,” zei ze met een te vrede glimlach.

Daarna vertelde de jongen dat het geen probleem zou moeten zijn om met een vieze broek in het hotel te komen. Want hij had anders nog een betrouwbare manier om binnen te komen. Het klonk allemaal goed in Yara’s oren en vertrouwde de oranje harige jongen volledig. “Oke laten we dan maar gaan niet,” zei ze en wachtte tot dat Cooper ging lopen, zodat ze hem kon volgen. Want ze wist niet zeker of ze naar links of rechts moesten voor de hotel van Cooper. Al gauw had ze een idee om de incident van te voren goed te maken “Als ik nou de chocomel betaal, vanwege het feit dat ik je hoofd raakte met een stok,” stelde ze voor aan de wortel harige jongen.
tag: name // Words: aantal .
( © eli. )

Terug naar boven Ga naar beneden
Cooper Brimstone
Member
Cooper Brimstone
Punten : 370
Gender : Male ♂
Age : 20
Type : Trainer
Regions : Hoenn en Kalos
Icon : Hoppip
https://pokemon-journey.actieforum.com/t1469-cooper-brimstone https://pokemon-journey.actieforum.com/t1470-cooper-s-dex

First training session [Cooper] - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: First training session [Cooper]   First training session [Cooper] - Pagina 4 Emptyvr okt 16, 2015 8:23 pm

even if the day we hope for
doesn't     come
I'll sing until this sky clears up
Yara stemde in met zijn plan om in zijn hotel chocomel te halen, waarom Cooper tevreden glimlachte. Mooi, dan zou hij niet meer helemaal ergens anders naar toe hoeven nadat hij zich om had gekleed. Dat maakte het alleen maar makkelijker. Ze stelde vervolgens voor om er maar snel toe te gaan, waarop Cooper knikte. “Right. We moeten de chocomel niet te lang op ons laten wachten,” sprak hij, waarna hij de brunette voor ging in de richting waarvan hij dacht dat de stad zich bevond. Als het niet zo was, wel… Dan zou dat erg jammer zijn, want dan zou het langer duren voordat hij chocomel zou kunnen drinken. Tot zijn grote verbazing stelde Yara voor om zijn chocomel te betalen, als goedmakertje voor de klap die ze hem had gegeven. Een paar tellen lang keek Cooper haar verbaasd aan. Ah, dat was waar ook! Ze had hem geslagen! Met een tak! Op zijn hoofd! Hij was zo druk bezig geweest met zijn geruïneerde kleding, dat hij zelfs spontaan was vergeten dat hij enorme hoofdpijn had! Cooper fronste. Het geld was niet bepaald wat hij nodig had. Hij had echter geleerd om iets dat gratis was nooit af te slaan, of beter gezegd, om een gegeven Ponyta nooit in zijn bek te kijken. “Uhh… Als dat er voor zorgt dat jij je beter voelt, dan vind ik het prima,” besloot hij te antwoorden.
Terug naar boven Ga naar beneden
Yara Celica
Member
Yara Celica
Punten : 477
Gender : Female ♀
Age : 18
Type : Ranger
Rang : Graduate Ranger
Regions : Hoenn en Kalos
Icon : Mudkip
https://pokemon-journey.actieforum.com/t1629-yara-celica#28509 https://pokemon-journey.actieforum.com/t1630-yara-s-pokedex

First training session [Cooper] - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: First training session [Cooper]   First training session [Cooper] - Pagina 4 Emptydo okt 22, 2015 10:22 am

Red like roses fill my dreams and brings me to the place you rest

Yara grinnikte hard op even, want ze vond de opmerking van de oranje harige goed bedacht. Dat ze de chocomel niet al te lang kon laten wachten. Daarna knikte ze enthousiast en begon te wandelen. Eerst kreeg ze een een verbaasde blik van de jongen, nadat ze gevraagd had of ze de chocomel anders zou betalen. Maar even later leek het er op te lijken dat de jongen het weer herinnerde. De jongen reageerde en beetje aarzelend en zei als het er voor zorgde dat ze zich er beter door voelde, vond hij het goed. de zwart harige knikte instemmend en zei “Oke dat is dan een deal,” en gaf hem een vriendelijke glimlach.
tag: name // Words: aantal .
( © eli. )

Terug naar boven Ga naar beneden
Cooper Brimstone
Member
Cooper Brimstone
Punten : 370
Gender : Male ♂
Age : 20
Type : Trainer
Regions : Hoenn en Kalos
Icon : Hoppip
https://pokemon-journey.actieforum.com/t1469-cooper-brimstone https://pokemon-journey.actieforum.com/t1470-cooper-s-dex

First training session [Cooper] - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: First training session [Cooper]   First training session [Cooper] - Pagina 4 Emptydi okt 27, 2015 10:40 pm

even if the day we hope for
doesn't     come
I'll sing until this sky clears up
Alhoewel het een tijdje duurde voordat ze eindelijk Cooper’s hotel hadden bereikt, hadden ze het wonderbaarlijk genoeg voor elkaar gekregen om niet te verdrinken in een tweede regenbui. “Okay! Hier is het! Het Hitmon-Tipton!” zei Cooper, om hierbij met een deftige buiging naar het hotel te wijzen. Dat was in ieder geval wat hij probeerde, maar het feit dat zijn onderste helft nog steeds bedekt was met modder, wilde hierbij waarschijnlijk niet veel meehelpen. Oh, right, de kwestie met zijn broek. Die moest hij eerst even oplossen voordat ze naar binnen konden. “Uhh… Vind je het erg om hier in de lobby van het hotel te wachten?” vroeg Cooper, nadat ze naar binnen waren gelopen. “Ik ben echt zo weer terug, okay?” beloofde hij, om vast in de richting van de lift te lopen. Ah, hij kon vanaf hier de verafschuwde blik van de hotel manager al zien. Ah, dat was waar ook. “Uhh… Yara? Probeer niet te rennen in de lobby – de hotel manager flipt nogal als je dat doet. Ik spreek uit ervaring,” drukte hij haar op het hart. Cooper liep naar de lift toe, om toen hij eenmaal daar was tegen te worden gehouden door een van de hotelbediendes. “Heh,” lachte Cooper. Hij streek met de ene hand zijn haar naar achteren om intussen met de andere hand een modderig biljet uit zijn zak tevoorschijn te toveren. Met een dikke knipoog duwde hij het biljet in de hand van de hotelbediende. “Ons geheimpje,” zei Cooper met een dikke knipoog. De hotelbediende trok zijn wenkbrauwen op. “Pffsh, okay, okay, ik snap het,” zei Cooper, die een tweede briefje tevoorschijn haalde. Hij duwde het briefje in de hand van de hotelbediende, waarna hij nog een keer of tien knipoogde. Of het kwam door het geld of door zijn charmes wist hij niet zeker, maar de hotelbediende liet hem eindelijk door. Eindelijk… Hij kon naar zijn kamer om zich om te kleden.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud

First training session [Cooper] - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: First training session [Cooper]   First training session [Cooper] - Pagina 4 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
First training session [Cooper]
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 4 van 4Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Cooper's Dex
» In the end (+Cooper Brimstone)
» Cooper Brimstone
» Let's capture it![+Cooper]
» the one that got scared [Cooper Brimstone]

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Pokémon Journey :: ► WELCOME TO THE POKÉMON WORLD :: Kalos :: Santalune City :: Santalune Forest-
Ga naar: