First training session [Cooper] - Pagina 3
Welkom op
Pokémon Journey!

Heb je altijd al een Pokémon trainer, coördinator of breeder willen zijn? Of bewandel jij liever het gevaarlijke pad van een Team Rocket Grunt? Samen met andere leden schrijf jij het verhaal van jouw geheel eigen personage. Doorkruis regio's, vang je favoriete Pokémon en maak nieuwe vrienden onderweg. Laat het avontuur beginnen!
WELCOME, GUEST!
PLEASE Login OR Register.

Deel
 

 First training session [Cooper]

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
AuteurBericht
Yara Celica
Member
Yara Celica
Punten : 477
Gender : Female ♀
Age : 18
Type : Ranger
Rang : Graduate Ranger
Regions : Hoenn en Kalos
Icon : Mudkip
https://pokemon-journey.actieforum.com/t1629-yara-celica#28509 https://pokemon-journey.actieforum.com/t1630-yara-s-pokedex

First training session [Cooper] - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: First training session [Cooper]   First training session [Cooper] - Pagina 3 Emptyza jun 06, 2015 11:30 am

Red like roses fill my dreams and brings me to the place you rest

Nadat Yara vertelde dat ze ook haar Torchic er bij kon halen anders. Zag ze een grijns ontstaan bij de jongen en haalde hij ook zijn schouders op. Maar zijn vuur pokémon had blijkbaar een vuurstaart, iets wat dat van haar inderdaad niet had. Er kwam alleen een klein vlammetje uit het bekje van haar pokémon. En echt veel warmte zou dat ook niet opleveren, maar een vuurstaart zou genoeg opleveren voor beiden. De jongen verontschuldigde zich, aangezien zijn pokémon net geëvolueerd was. Dus nog niet gewent was dat de vuur naar een andere plek was beland. Iets wat ze kon begrijpen, en waardoor ze zich zelf nu ook afvroeg. Of dat ook het geval van haar Torchic zou zijn. De pokémon werd er bij gehaald en blijkbaar hete hij Rocket. Wat best een aparte en grappige naam was voor een pokémon. De tadah wat uit Coopers mond kwam, vond ze ook nogal schattig. Het leek net of ze een circus kunstje hadden gedaan samen. Maar blijkbaar was de pokémon zelf niet zo blij dat hij uit de bal moest komen. Iets wat Yara goed kon begrijpen. De communicatie tussen de pokémon en trainer, was ook wel leuk om te zien. Vooral op het moment dat de Monferno zijn vlam wou tonen. Eerst was de vlam nog inderdaad een Chiyo vlammetje op zijn staart. Maar al gauw was het een reusachtige vlam, iets waar de zwart harige van verstelt stond. Ze voelde ook al gauw de warmte van de staart af komen. “Wauw” kwam er zachtjes uit haar mond, want on de indruk was ze nog steedse. Ze zette een stapje dichter bij de vlam, zodat ze de warmte nog iets beter kon voelen, en sloot haar ogen. “Dit kon mijn Torchic inderdaad niet beter doen,” vertelde ze aan Cooper. “Maar vertel het haar maar niet, oke?” vervolgde ze verder. Want ze wist hoe graag haar kleine meid het toch wou proberen te bereiken.
tag: name // Words: aantal .
( © eli. )

Terug naar boven Ga naar beneden
Cooper Brimstone
Member
Cooper Brimstone
Punten : 370
Gender : Male ♂
Age : 20
Type : Trainer
Regions : Hoenn en Kalos
Icon : Hoppip
https://pokemon-journey.actieforum.com/t1469-cooper-brimstone https://pokemon-journey.actieforum.com/t1470-cooper-s-dex

First training session [Cooper] - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: First training session [Cooper]   First training session [Cooper] - Pagina 3 Emptyvr jun 12, 2015 4:49 pm

C A N ' T   S L O W   D O W N
I'M A ROLLIN'
FREIGHT TRAIN

De grijns op Cooper’s gezicht werd nog wat breder bij het horen van Yara’s reactie op de vlam van zijn Monferno. Een heuse wow! Damn! “Hehe!” grinnikte hij trots. “Maak je maar geen zorgen, ik zal niets aan je Torchic doorvertellen!” zei hij, waarna hij deed alsof hij zijn mond op slot deed, om vervolgens de denkbeeldige sleutel weg te gooien. “Voor Rocket… wel, ik kan eigenlijk niet voor hem spreken,” zei Cooper, die ietwat fronsend naar zijn Pokémon keek. “Niets tegen jou hoor, Rocket,” zei Cooper tegen zijn Pokémon, die zijn wenkbrauwen beledigd op had getrokken. “Je bent gewoon enorm goed in opscheppen. Sorry.” De Monferno snoof, waarna hij beledigd opzij keek. Iets er over terug zeggen kon hij echter niet, want opscheppen was inderdaad iets waar hij redelijk goed in was, vooral omdat hij vond dat hij het verdiend had. Dat was waarschijnlijk een trekje waarvan het beter was geweest als hij het niet van zijn trainer over had genomen. Ze vonden zichzelf allebei geweldig, zelfs als dat niet altijd de realiteit was. “Maar… je zei dat je een Torchic had, right?” zei Cooper, alhoewel het waarschijnlijk nog niet eens een minuut geleden was dat zijn gesprekspartner het over haar Pokémon had gehad. “Welke Pokémon heb je nog meer, nou ja, behalve die Torchic dus?” vroeg Cooper, die had besloten dat het vragen naar andermans Pokémon een of andere gewoonte was die bij het trainer zijn hoorde. Anderen hadden het al eerder aan hem gevraagd, so… yeah! Het was bijna alsof hij een nieuwe taal aan het leren was. Dit was gewoon het moment waarop hij die nieuwe taal eindelijk in de praktijk kon beginnen te brengen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Yara Celica
Member
Yara Celica
Punten : 477
Gender : Female ♀
Age : 18
Type : Ranger
Rang : Graduate Ranger
Regions : Hoenn en Kalos
Icon : Mudkip
https://pokemon-journey.actieforum.com/t1629-yara-celica#28509 https://pokemon-journey.actieforum.com/t1630-yara-s-pokedex

First training session [Cooper] - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: First training session [Cooper]   First training session [Cooper] - Pagina 3 Emptyza jun 13, 2015 4:23 pm

Red like roses fill my dreams and brings me to the place you rest

De oranje harige jongen zei dat hij niks tegen haar vuur pokémon zou zeggen. Iets wat een opluchting was voor de zwart harige. Maar de volgende uitbeelding wat de jongen deed, maakte haar aan het lachen. Hij deed namelijk zijn mond dicht met een onzichtbare sleutel en gooide hem weg. “Maar nu kan je niet meer praten,” zei Yara voor de grap tegen hem. Ze wist natuurlijk dat het niet echt was, maar misschien trapte de jongen wel in. Of grapte hij er mee verder.
De jongen vertelde tegen zijn Monferno dat het niks tegen hem was, en dat hij gewoon goed kon opscheppen. Iets waar Yara niet over kon oordelen, want ze kende de pokémon ook maar net. De jongen vroeg naar wat voor pokémon ze nog meer had langs haar Torchic. “Hmm langs Chiyo heb ik nog een Axew,” beantwoorde hij zijn vraag. “En heb jij nog meer pokémon of niet?” vroeg ze terug, aangezien dit de derde pokémon is dat ze ziet van de jongen.
tag: name // Words: aantal .
( © eli. )

Terug naar boven Ga naar beneden
Cooper Brimstone
Member
Cooper Brimstone
Punten : 370
Gender : Male ♂
Age : 20
Type : Trainer
Regions : Hoenn en Kalos
Icon : Hoppip
https://pokemon-journey.actieforum.com/t1469-cooper-brimstone https://pokemon-journey.actieforum.com/t1470-cooper-s-dex

First training session [Cooper] - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: First training session [Cooper]   First training session [Cooper] - Pagina 3 Emptyzo jun 28, 2015 8:37 pm

C A N ' T   S L O W   D O W N
I'M A ROLLIN'
FREIGHT TRAIN

Het zwartharige meisje commenteerde dat hij nu niet meer zou kunnen praten, waar hij zo een, twee, drie niet een antwoord op wist te geven. Ergens had ze gelijk, aangezien hij zijn mond inderdaad op slot had gedaan. “Wel…” begon hij, met een diepe frons op zijn voorhoofd. “Ik heb alleen een bepaald deel van mijn mond dicht gedaan, snap je? Alleen het deel dat over dat ene zou kunnen praten,” antwoordde hij. Yeah, dat maakte het al een stuk logischer. Niet mogen praten zou op zijn zachts gezegd… onhandig zijn. Yara vertelde over hoe ze behalve haar Torchic ook nog een Axew had, waarna een brede grijns op Cooper’s gezicht verscheen. “Echt? Een Axew?” vroeg hij. Damn… Van alle Pokémon, waren Axew wel een van de coolste. Niet de aller coolste natuurlijk – dat was Jetpack al. “Zou ik hem misschien eens mogen zien? Of houdt je Axew niet zo van regen?” vroeg hij gretig. “Ah… ik had eerst een Axew tattoo, maar ik ben hem kwijt geraakt. Dang…. Maar zelf heb ik op het moment niet meer Pokémon dan deze drie,” zei Cooper, zich herinnerend dat Yara hem ook naar zijn eigen Pokémon had gevraagd. “Ik heb nog wel een Pokémon ei, maar… die heb ik op mijn kamer in het Pokémon Center gelaten, want dat leek me iets verstandiger.”


Laatst aangepast door Cooper Brimstone op di jun 30, 2015 5:47 pm; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Yara Celica
Member
Yara Celica
Punten : 477
Gender : Female ♀
Age : 18
Type : Ranger
Rang : Graduate Ranger
Regions : Hoenn en Kalos
Icon : Mudkip
https://pokemon-journey.actieforum.com/t1629-yara-celica#28509 https://pokemon-journey.actieforum.com/t1630-yara-s-pokedex

First training session [Cooper] - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: First training session [Cooper]   First training session [Cooper] - Pagina 3 Emptyma jun 29, 2015 6:52 pm

Red like roses fill my dreams and brings me to the place you rest

Cooper fronste even over de opmerking dat de zwart harige zo net had gemaakt. En legde daarna uit, wat zij natuurlijk ook wist. Maar ze vond het lief dat de jongen het verder uit te leggen, en gaf hem dan ook een vriendelijke blik terug. Om te laten zien dat ze het begreep.
De enthousiaste reactie van de jongen man kon ze niet echt begrijpen, aangezien het maar een Axew was. En wat voor een, het was een koppige humeurige Axew. Ergens had ze spijt gekregen dat ze hem in haar team had genomen. Maar ze kon het niet over haar hard verdragen om hem daar achter te laten. De oranje harige vroeg dan ook of hij hem mocht zien. Iets waar Yara over na moest denken ,want eigenlijk wist ze niet zeker of haar pokémon wel of niet van regen hield. Het zou haar niks verbazen als hij er niet van hield. “Ehm ja natuurlijk, geen idee eigenlijk of hij regen haat,” zei ze, terwijl ze de pokéball probeerde te pakken. Het volgende wat de jongen vertelde maakte haar nogal verwarrend en reageerde dan ook nog al verward terug “Hoe kan je opeens een tattoo kwijt raken?” “En tattoo,” zei ze nog iets hard in de hoop dat ze het dan misschien beter kon begrijpen. Terwijl de jongen vertelde dat hij nog een pokémon ei had staan in zijn kamer van de Pokémon Center. Gooide Yara de bal de lucht in waar niet veel later de Axew uit kwam. “Ow gaaf weet je wat voor ei het is?” reageerde ze nog op terug op wat de jongen vertelde. Blijkbaar zag de Axew er niet boos uit, in tegen deel hij ging regel recht de regen in en begon vrolijk rond te rennen. “Na blijkbaar houdt hij van regen,” zei ze met en verbazende lach.
tag: name // Words: aantal .
( © eli. )

Terug naar boven Ga naar beneden
Cooper Brimstone
Member
Cooper Brimstone
Punten : 370
Gender : Male ♂
Age : 20
Type : Trainer
Regions : Hoenn en Kalos
Icon : Hoppip
https://pokemon-journey.actieforum.com/t1469-cooper-brimstone https://pokemon-journey.actieforum.com/t1470-cooper-s-dex

First training session [Cooper] - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: First training session [Cooper]   First training session [Cooper] - Pagina 3 Emptywo jul 08, 2015 9:37 pm

C A N ' T   S L O W   D O W N
I'M A ROLLIN'
FREIGHT TRAIN

Alhoewel Yara niet zeker wist of haar Axew wel van de regen hield, koos ze er gelukkig alsnog voor om haar Pokémon uit zijn Pokéball te halen. “Yessss!” bracht Cooper uit, toekijkend hoe Yara de Pokeball tevoorschijn haalde. Voordat ze haar Axew daadwerkelijk liet zien, stelde ze hem eerst een vraag. “Hoe ik hem kwijt ben geraakt?” herhaalde Cooper. Hij fronste. “Wel… dat is een goede vraag. Als ik wist hoe ik hem kwijt was geraakt, dan wist ik waarschijnlijk wel waar ik hem terug zou kunnen vinden. Dan zou ik hem, nou ja, niet kwijt zijn. Maar ja, wat wil je? Het is een watertattoo, die zijn meestal niet zo heel erg groot. Dat is waarschijnlijk ook waarom ik hem kwijt ben geraakt. Omdat hij zo klein is. Dan komt hij al snel in de stofzuiger terecht, of het nou per ongeluk of expres was,” antwoordde hij, de zijn afsluitend met een tevreden glimlach. Terwijl Yara haar Pokémon eindelijk uit zijn bal liet, stelde ze inmiddels al weer haar volgende vraag. “Uhh… wel, het is een blauw ei. Yeah! Hij is echt super blauw! Hij is denk ik van het soort Supurus Blauwus Eius,” antwoordde Cooper zachtjes grinnikend. “Nah, ik maak maar een grapje. Ik weet niet wat voor ei het echt is. Hij is wel echt blauw,” voegde Cooper toe, om al snel zijn aandacht te verliezen door Yara’s Axew, die gelukkig scheen te genieten van de regen. “Aahhh! Je hebt echt een Axew!” zei hij, bijna gillend van ongeloof. “Als ik mijn kleding niet schoon had willen houden, dan had ik achter hem aan gerend!”
Terug naar boven Ga naar beneden
Yara Celica
Member
Yara Celica
Punten : 477
Gender : Female ♀
Age : 18
Type : Ranger
Rang : Graduate Ranger
Regions : Hoenn en Kalos
Icon : Mudkip
https://pokemon-journey.actieforum.com/t1629-yara-celica#28509 https://pokemon-journey.actieforum.com/t1630-yara-s-pokedex

First training session [Cooper] - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: First training session [Cooper]   First training session [Cooper] - Pagina 3 Emptydo jul 09, 2015 1:17 pm

Red like roses fill my dreams and brings me to the place you rest

De jongen was enorm blij dat de zwart harige haar Axew er toch maar er uit ging laten. Ze vond zijn reactie maar schattig, maar veel verder om er over na te denken had ze niet. Aangezien hij de tattoo vraag antwoorde, hij vertelde dat als hij wist hoe hij het was kwijt geraakt dat hij hem wel weer gevonden had. Blijkbaar was het een water tattoo, wat al meer verduidelijking gaf aan het meisje. Want zij dacht dat het echt zo’n dure pijnlijke tattoo was. Maar de zwart harige zelf had ook veel water tattoo’s gehad. “Ooooooo water tattoes die zijn zo cool!,” begon het meisje in de teken dat ze het begreep “Maar wel jammer dat hij weg is,” vervolgde ze met een beetje en sip gezicht. Niet omdat zij het verloren heeft, maar ze vond het gewoon zielig voor de oranje harige.

De jongen wist blijkbaar niet wat er in zijn ei zat, de eerste benaming voor zijn ei vond ze wel grappig en ook het grapje. Ze lachte even mee met de jongen, en toen hij vertelde dat het echt een blauw ei was. Kon het eigenlijk van alles water pokémon of zo’n blauw olifantje. “De ei klinkt wel mooi kwa kleur,” reageerde het meisje bedenkelijk terug.

Om de opmerking dat de oranje harige maakte kon ze wel lachen “Ja dacht je dan dat ik loog?” vroeg de zwart harige. Want liegen was iets wat ze absoluut niet kon, als ze het deed kwam er een brede smile op haar gezicht. Het laatste wat hij zij vond ze best lief en ook wel weer grappig “Hij had het leuk gevonden als je dat had gedaan,” reageerde de zwart harige terug. “Maar je vuur pokémon is er uit dus hij zou je shirt toch weer kunnen op drogen? Van water wordt je shirt niet vies,” vertelde ze, terwijl ze even naar de jongen keek en daarna weer terug naar haar pokémon dat nog lekker aan het spelen was.

tag: name // Words: aantal .
( © eli. )

Terug naar boven Ga naar beneden
Cooper Brimstone
Member
Cooper Brimstone
Punten : 370
Gender : Male ♂
Age : 20
Type : Trainer
Regions : Hoenn en Kalos
Icon : Hoppip
https://pokemon-journey.actieforum.com/t1469-cooper-brimstone https://pokemon-journey.actieforum.com/t1470-cooper-s-dex

First training session [Cooper] - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: First training session [Cooper]   First training session [Cooper] - Pagina 3 Emptyza jul 11, 2015 12:56 pm

C A N ' T   S L O W   D O W N
I'M A ROLLIN'
FREIGHT TRAIN

Net zoals hij zelf, vond Yara water tattoos blijkbaar ook behoorlijk cool. Cooper grijnsde, zijn hoofdpijn was hij inmiddels al lang weer vergeten. “Yeah! Het is soms jammer dat ze er weer af gaan, maar… het gebeurt vaak genoeg dat je ze een beetje verkeerd opplakt, right? Als het een echte tattoo zou zijn… wel, dan zou je voor altijd een scheve tattoo hebben!” zei hij, om zijn liefde voor water tattoos nog wat te verduidelijken. “Bovendien, tattoos zijn over het algemeen gewoon fantastisch, of ze er nou af gaan of niet. Piercings zijn ook nice, alleen... wel, ik zou ze nooit zelf willen hebben. Het zetten er van lijkt me pijnlijk. Een echte tattoo… Hmm, yeah, behalve dat de kans bestaat dat hij scheef gezet wordt, lijkt dat mij ook wel redelijk pijnlijk, zo met die naalden en alles,” legde hij uit. Zijn ogen volgden nog steeds de Axew van de brunette, die zich nog steeds behoorlijk scheen te vermaken in de regen. “Wel, je hebt gelijk dat het niet echt vies wordt van water,” reageerde hij. “Maar ik had daarstraks al een shirt verpest door in de modder te vallen. Dat wil ik niet een tweede keer laten gebeuren, want ik heb verder geen schone shirts meer mee op het moment. Vuur kan het wel drogen, maar… wel, modder is toch net een iets ander verhaal.” Cooper haalde zijn schouders op. “Het is okay, ik heb er daarstraks al om gehuild. Het enige dat ik er op het moment aan kan doen is hopen dat de regen snel stopt, zodat ik m’n andere shirt straks zo snel mogelijk in de was kan gooien.”
Terug naar boven Ga naar beneden
Yara Celica
Member
Yara Celica
Punten : 477
Gender : Female ♀
Age : 18
Type : Ranger
Rang : Graduate Ranger
Regions : Hoenn en Kalos
Icon : Mudkip
https://pokemon-journey.actieforum.com/t1629-yara-celica#28509 https://pokemon-journey.actieforum.com/t1630-yara-s-pokedex

First training session [Cooper] - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: First training session [Cooper]   First training session [Cooper] - Pagina 3 Emptyzo jul 12, 2015 9:27 am

Red like roses fill my dreams and brings me to the place you rest

De oranje harige jongen begon verder te praten over water tattoo’s. Iets wat Yara helemaal niet erg vond, de jongen vertelde dat hij het wel jammer vond dat ze wel weer er af gaan. Iets wat de zwart harige mee eens was, maar hij vertelde ook dat ze soms er scheef op zitten. En als dat met een echte tattoo was dan zat het voor altijd scheef. Om de gedachte alleen al dat je je hele leven met een scheve tattoo op je arm zat kon ze wel lachen. De jongen vertelde dat hij tattoo’s over het algemeen fantastisch vond en dat hij piercings ook nice vond. Maar hij het pijnlijk vinden om een piercing en een tattoo te zetten. Daarlangs was hij ook bang dat de tattoo scheef kwam te zijn, iets wat de zwart harige begreep. “Maar wat als je zegt tegen andere mensen dat het hoort, dat het schuin zit. Want sommige mensen kunnen hun tattoo’s bewegen,” vertelde Yara.

Cooper vertelde dat de zwart harige gelijk had, en dat het water inderdaad niet vies is. Maar hij had net al een shirt verpest, omdat hij in de modder viel, en hij had ook geen schone shirts meer. Zoals de jongen ook vertelde kon vuur water wel opdrogen, maar modder niet. Dan trok het juist meer in de kleding vaak. De jongen bleek het niet erg te vinden, want hij had net ook al gehuild. Waardoor de zwart harige een sip gezicht trok naar de jongen, ze vond het namelijk nooit leuk om te horen dat mensen verdrietig waren. Het is dat ze de jongen maar nog veelte kort kende, waardoor ze hem nu geen knuffel durfde te geven.

Blijkbaar had de Axew genoeg in de regen gespeeld en kwam met zijn modderige pootjes richting hun kant op. “Kijk je uit gekert we willen niet vies worden, van je mooie modder pootjes,” zei ze tegen haar pokémon. Monty keek even naar zijn pootjes en liep daarna vrolijk door en ging eerst een bezoekje brengen bij de oranje harige jongen. Aangezien die elkaar nog niet zo goed kennen. Hij ging recht voor hem zitten en keek hem vragend en blij aan. “Na blijkbaar mag die je al, ook al heb je niet met hem mee gerent,” zei Yara tegen hem met een glimlach op haar gezicht .

tag: name // Words: aantal .
( © eli. )

Terug naar boven Ga naar beneden
Cooper Brimstone
Member
Cooper Brimstone
Punten : 370
Gender : Male ♂
Age : 20
Type : Trainer
Regions : Hoenn en Kalos
Icon : Hoppip
https://pokemon-journey.actieforum.com/t1469-cooper-brimstone https://pokemon-journey.actieforum.com/t1470-cooper-s-dex

First training session [Cooper] - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: First training session [Cooper]   First training session [Cooper] - Pagina 3 Emptydi jul 14, 2015 12:59 am

C A N ' T   S L O W   D O W N
I'M A ROLLIN'
FREIGHT TRAIN

Verrassend genoeg had Yara zelfs een oplossing voor het hebben voor een scheve tattoo. Jammer genoeg voor haar, was deze oplossing echter niet genoeg voor Cooper. “Wel, dat zou ik inderdaad tegen anderen kunnen zeggen, maar… dan zou ik mij er waarschijnlijk alsnog aan irriteren. Het is gewoon het idee dat hij scheef zit waar ik het meeste last van zou hebben, niet of anderen wel of niet zouden zien dat hij scheef zit.” Cooper haalde zijn schouders op. “Water tattoo’s zijn okay voor nu. Mijn vader zei altijd dat… ah, wat zei hij nou… Ik weet niet meer precies wat het was, maar het kwam er op neer dat ik geen beslissingen moet nemen die niet terug te draaien zijn. Okay, ik neem misschien veel beslissingen waar ik niet bij nadenk, maar een tattoo zou daar niet een van zijn,” vertelde hij. Zijn blik viel op de Axew, die met vooruit gestoken armen op Yara en hem af kwam dartelen. Hij wilde bijna zijn armen uitsteken naar de Pokémon, toen Yara hem er aan wist te herinneren dat de Pokémon onder de modder zat, iets dat hij minder dan een minuut geleden nog zo graag had willen vermijden. Ah… Er zat dus geen knuffel in voor hem. De Axew was echter wel voor hem komen zitten, waardoor Cooper het niet kon laten om zijn hand naar hem uit te steken om hem te kunnen aaien. “Hehehe…” lachte Cooper, die hoopte dat er straks niet een hap uit zijn hand zou zijn. Volgens Yara scheen de Axew hem verbazingwekkend genoeg te mogen, waardoor hij de kan daar op niet al te groot achtte. Kansberekening was echter niet bepaald een van zijn sterkere punten, waardoor hij nog steeds hoopte dat zijn hand er niet uit zag als een lekker stukje vlees. “Denk je dat echt?” vroeg hij. “Dat hij me aardig vind – bedoel ik.”
Terug naar boven Ga naar beneden
Yara Celica
Member
Yara Celica
Punten : 477
Gender : Female ♀
Age : 18
Type : Ranger
Rang : Graduate Ranger
Regions : Hoenn en Kalos
Icon : Mudkip
https://pokemon-journey.actieforum.com/t1629-yara-celica#28509 https://pokemon-journey.actieforum.com/t1630-yara-s-pokedex

First training session [Cooper] - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: First training session [Cooper]   First training session [Cooper] - Pagina 3 Emptydo jul 23, 2015 1:53 pm

Red like roses fill my dreams and brings me to the place you rest

De jongen was er mee eens dat hij dat dan tegen de anderen kon zeggen, alleen hij zal er zelf nogal erg aan irriteren. Iets wat de zwart harige ook heel goed kon begrijpen. Maar de jongen bleek het niet erg te vinden, en hield het liever nu op water tattoo’s. Iets dat Yara ook een slim plan vond, daarlangs vond ze water tattoo’s cooler dan echte. Een echte was zo definitief, en een water tattoo kan je er vanaf wassen. Blijkbaar had zijn vader ook iets gezegt, zoals dat je geen beslissingen moest maken dat niet terug te draaien waren. Iets wat ze best diep zinnig vond en even over moest nadenken, maar zijn vader had wel gelijk. “Stiekem vind ik water tattoo’s ook cooler,” zei ze, “En dat is een goed advies dat je van je pa hebt gekregen,” vervolgde ze met een vriendelijke glimlach op haar gezicht. Haar vader heeft er eigen helemaal nooit een wijs advies gegeven. De enige die haar weize adviesen heeft gegeven zijn boeken, en haar zus.

De oranje harige jongen begon haar pokémon te aaien en begon ook lief te lachen. Iets wat de zwart harige leuk vond om te zien, vooral omdat haar eigen pokémon er ook van genoot. Vooral de vraag wat de jongen stelt, vond Yara ontzettend lief. Ze knikte ja en zei “Ja dat denk ik echt. “

tag: name // Words: aantal .
( © eli. )

Terug naar boven Ga naar beneden
Cooper Brimstone
Member
Cooper Brimstone
Punten : 370
Gender : Male ♂
Age : 20
Type : Trainer
Regions : Hoenn en Kalos
Icon : Hoppip
https://pokemon-journey.actieforum.com/t1469-cooper-brimstone https://pokemon-journey.actieforum.com/t1470-cooper-s-dex

First training session [Cooper] - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: First training session [Cooper]   First training session [Cooper] - Pagina 3 Emptyvr jul 24, 2015 2:28 pm

C A N ' T   S L O W   D O W N
I'M A ROLLIN'
FREIGHT TRAIN

Zijn vader had hem goed advies gegeven, huh? Cooper fronste. Alhoewel hij haar maar al te graag wilde vertellen dat ze het mis had, was dat behoorlijk moeilijk om ook daadwerkelijk te doen, aangezien het advies zelf eerlijk gezegd niet eens zo heel erg slecht was. Ah, nee… Het was eerder de manier waarop zijn vader het advies had gegeven dat hem gestoord had. Het had geklonken alsof hij enkel en alleen beslissingen maakte zonder er over na te denken, en dat was gewoon niet waar. Hij dacht heus wel eens na over dingen die hij deed. Af en toe. Soms. Het was helaas al te laat om er over te klagen, waardoor hij besloot om gewoon te glimlachen en te doen alsof hij geen spijt had van het quoten van zijn vader. “Hmm… Ja, zo slecht is het niet,” zei hij, de Axew nog steeds aaiend. Wah…! Hij zou willen dat zijn Pokémon ook zo aaibaar waren! Misschien zou zijn aanstaande Pokémon wel geschikt zijn! Yeah! Daar zou hij op hopen! “Dus uh… Wat doe jij hier in Kalos?” vroeg Cooper. Hij fronste kort, beseffend dat het niet zo’n handig geformuleerde vraag was. “Ga je voor de gymbadges? Of ben je een.. uh… Hoe heet dat? Die mensen die naar shows gaan voor lintjes? Of ben je een uh… een… Ja. Of doe je iets anders?”
Terug naar boven Ga naar beneden
Yara Celica
Member
Yara Celica
Punten : 477
Gender : Female ♀
Age : 18
Type : Ranger
Rang : Graduate Ranger
Regions : Hoenn en Kalos
Icon : Mudkip
https://pokemon-journey.actieforum.com/t1629-yara-celica#28509 https://pokemon-journey.actieforum.com/t1630-yara-s-pokedex

First training session [Cooper] - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: First training session [Cooper]   First training session [Cooper] - Pagina 3 Emptyza jul 25, 2015 9:53 am

Red like roses fill my dreams and brings me to the place you rest

De jongen was nog steeds haar pokémon aan het aaien, zo dadelijk had de oranje harige haar Axew zo verwent. Dat hij ging verwachte dat zij hem ook zo veel aandacht ging geven, maar daar moest hij haar toch voor teleurstellen waarschijnlijk. Op de vraag wat ze hier in Kalos deed hoefde ze niet lang over na te denken, voordat ze wou zeggen dat ze hier kwam voor haar zus weer te zoeken. Liet hij iets beter weten waar hij op doelde, een vraag wat ook niet lastig voor haar te beantwoorden was. “In eerste instantie ben ik hier gekomen, om me zus weer te zien. En ik ben een Coordinator,” vertelde ze tegen de oranje harige. “En jij wat doe jij hier, en wat voor iets doe jij?” vroeg ze terug, met een vriendelijke glimlach op haar gezicht.
tag: name // Words: aantal .
( © eli. )

Terug naar boven Ga naar beneden
Cooper Brimstone
Member
Cooper Brimstone
Punten : 370
Gender : Male ♂
Age : 20
Type : Trainer
Regions : Hoenn en Kalos
Icon : Hoppip
https://pokemon-journey.actieforum.com/t1469-cooper-brimstone https://pokemon-journey.actieforum.com/t1470-cooper-s-dex

First training session [Cooper] - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: First training session [Cooper]   First training session [Cooper] - Pagina 3 Emptyza jul 25, 2015 2:23 pm

C A N ' T   S L O W   D O W N
I'M A ROLLIN'
FREIGHT TRAIN

In tegenstelling tot hem, had Yara een originele reden om in Kalos te zijn, ze was er namelijk om haar zus te bezoeken. “Je hebt een zus? Ah… wacht, betekent dit dat je niet uit Kalos komt?” vroeg hij nieuwsgierig. Cooper grijnsde. “Ik kom zelf gewoon hier uit Kalos, ik woon er eigenlijk al eeuwen, gewoon vanaf m’n geboorte. Al zestien jaar. Eeuwen dus,” vertelde hij. Het voelde in ieder geval wel alsof hij er al letterlijk eeuwen lang woonde. “Ik heb alleen nog niet eeuwen lang hier kunnen rondreizen, helaas,” zei hij. Hij was dan ook blij dat hij er eindelijk op uit kon. Elke dag thuis moeten blijven was niets voor hem. Het had gevoeld alsof hij in een gevangenis zat, als het dat niet al daadwerkelijk was geweest. Hij moest toegeven, hij had veel meer gemogen dan echte gevangen. Hij had bijvoorbeeld het dorp nog in gemogen, iets waarvan hij vrij zeker wist dat gevangenen dat niet mochten. “Ik ben een trainer. Of nou ja, dat is wat ik wil zijn. Ik weet niet zeker of ik echt al goed genoeg ben om mezelf daadwerkelijk een echte trainer te kunnen noemen, maar… we boeken vooruitgang. Ik wil eerst de eerste gym verslaan, daarna zie ik wel verder. Maar Coördinator… dat klinkt nice. Heb je al eens meegedaan aan zo’n… wedstrijd?”
Terug naar boven Ga naar beneden
Yara Celica
Member
Yara Celica
Punten : 477
Gender : Female ♀
Age : 18
Type : Ranger
Rang : Graduate Ranger
Regions : Hoenn en Kalos
Icon : Mudkip
https://pokemon-journey.actieforum.com/t1629-yara-celica#28509 https://pokemon-journey.actieforum.com/t1630-yara-s-pokedex

First training session [Cooper] - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: First training session [Cooper]   First training session [Cooper] - Pagina 3 Emptyza aug 01, 2015 10:39 am

Red like roses fill my dreams and brings me to the place you rest

De jongen vroeg nog een keer of ze een zus had, waarop Yara knikte. Ook kreeg zede vraag of ze dan niet uit Kalos kwam, iets waar ze ook even ja op knikte. “Naja echt een zus is ze niet, maar we zien elkaar wel zo. Van jongs af aan ken ik haar al, en op een gegeven moment is ze bij ons ingetrokken met haar ouders. En oorspronkelijk kom ik uit Jotho,” vertelde ze tegen de jongen. De jongen vertelde dat hij al eeuwen in Kalos woonde, dus gewoon al vanaf zijn geboorte. Ze knikte begrijpelijk dat ze de jongen begreep, als het niet voor Cecille was. Dan zat Yara nu ook nog steeds in Jotho, maar ze miste de blondine gewoon zo erg. Dat ze maar besloot om ook maar hier heen te verhuizen. Daarlangs zou ze haar ouders ook echter niet missen, want een hechte band had ze nou ook weer niet met hun.

De oranje harige vertelde dat hij Trainer wou zijn, want hij wist niet zeker of hij goed genoeg was om er daadwerkelijk een te zijn. Hij wou sowieso de eerste gym uitdagen en daarna keek hij wel weer verder. Echt een reactie meteen opgeven kon ze niet, want hij vroeg meteen in zijn verhaal of ze al mee had gedaan aan een wedstrijd. De zwart harige knikte even nee “Heb nog niet mee gedaan aan een wedstrijd helaas, maar ben me wel aan het voorbereiden op een,” vertelde ze tegen hem. “En heel eerlijk gezegd denk ik dat je een trainer bent, als je een goeie band hebt met je pokémon. En als je ook veel met ze traint voor gevechten en gyms. Mijn zus is ook een trainer namelijk, en voordat ze gym’s uitdaagde was ze ook al een goeie trainer vond ik,” vertelde ze tegen de jongen, in de hoop dat hij dan meer zekerheid kreeg.
tag: name // Words: aantal .
( © eli. )

Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud

First training session [Cooper] - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: First training session [Cooper]   First training session [Cooper] - Pagina 3 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
First training session [Cooper]
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 3 van 4Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Cooper's Dex
» In the end (+Cooper Brimstone)
» Cooper Brimstone
» Let's capture it![+Cooper]
» the one that got scared [Cooper Brimstone]

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Pokémon Journey :: ► WELCOME TO THE POKÉMON WORLD :: Kalos :: Santalune City :: Santalune Forest-
Ga naar: