|
| |
Auteur | Bericht |
---|
Member Aiden StarkPunten : 635
Regions : Kalos
Icon : | Onderwerp: Re: Pups 'nd alcohol. zo jan 25, 2015 8:12 pm | |
| “Tyrion, ja,” antwoordde Aiden. “En als het hem niet lukt, in dat ene zeldzame geval, zijn Arya en Garrett er ook nog,” glimlachte hij. Arya kwam in de buurt van de kracht die haar Banette bezat en al was Garrett nog niet zo sterk, kon niemand ontkennen dat de Scizor angst kon aanjagen als geen ander. Het gebrek aan een stop was wat de Pokémon gevaarlijk maakte. Toen Lilium zei dat ze haar Pokémon net zo sterk wilde trainen als Tyrion en dat ze de Banette Thunder wilde leren, glimlachte Aiden. “Als Thunder voor hem is wat Blast Burn is voor Tyrion,” zei hij rustig, voor hij zijn schouders ophaalde. “Je hebt altijd iets nodig om op terug te vallen, een krachtige aanval die het einde kan maken aan een gevecht,” ging hij door. Voor hem was dat absoluut Blast Burn, de aanval die de gyms neer had gehaald en elke tegenstander zonder problemen uit de weg leek te kunnen ruimen. Nog nooit had hij zo’n sterke aanval meegemaakt en hij hoopte dat Team Rocket dat niveau nooit zou bereiken. “We hebben er wel heel lang over gedaan, natuurlijk,” mompelde hij vervolgens nog, doelend op het feit dat Lilium had gezegd haar Pokémon zo sterk te willen als Tyrion. Hij had de Charizard al zo lang. Hij kon hem met alles vertrouwen, met werkelijk alles. “Maar, het zou een geruststelling zijn als je iemand als Tyrion aan je zijde had.” Immers was Aiden niet degene die haar beschermde, het was zijn pokémon.
|
| | | Member Lilium FlorbellePunten : 700
Type : Ranger
Rang : Student Ranger
Icon : | Onderwerp: Re: Pups 'nd alcohol. zo jan 25, 2015 8:35 pm | |
| Lilium glimlachte zwakjes toen Aiden aangaf dat als het Tyrion niet lukte, dat er nog andere Pokemon waren die een verschil konden maken. Lilium grinnikte evnetjes zachtjes. "Zou Garrett me dan wel willen helpen?" Vroeg het meisje met een onschuldige glimlach. Garrett mocht haar niet, dat was geen geheim. Maar ze kon de Pokémon al wel wat meer waarderen. Lilium ondersteunde haar kin met haar handpalm toen Aiden begon met vertellen dat ze altijd iets nodig had. "Mja, Cheshire heeft Phantom Force, maar dat raakt lang niet alle Pokemon, we hebben meer coverage nodig." Legde Lilium uit. Ze wilde zich zo veilig mogelijk voelen. "Maar ja, zonder Pokemon ben ik nou eenmaal een zwakkeling," merkte ze op met een zwakke glimlach. Het was al vaak pijnlijk duidelijk geworden. Ze was hulpeloos als haar Pokemon haar niet kon ondersteunen. En ze haatte het. Ze keek eventjes afwezig weg, waarma ze weer naar Aiden keek. "Wat ga jij vandaag doen?" Besloot ze maar te vragen. |
| | | Member Aiden StarkPunten : 635
Icon : | Onderwerp: Re: Pups 'nd alcohol. zo jan 25, 2015 9:20 pm | |
| Toen het meisje vroeg of Garrett haar zou willen helpen, glimlachte Aiden. “Garrett doet alles voor zijn trainer,” meldde hij. Hiermee maakte hij maar al te duidelijk dat Garrett het hoogstwaarschijnlijk niet voor Lilium zou doen. Maar, hij zou het doen. Het maakte niet echt uit voor wie. Lilium vertelde over Cheshire en zijn coverage, waarna ze zei een zwakkeling te zijn zonder haar Pokémon. “Dat valt best wel mee… Je moet er gewoon nog wat aan werken,” grijnsde hij. “Fysieke kracht is overschat; zolang ze al denken dat je ze kan verslaan zit het goed.” Hij had niet het idee dat mensen hem snel aan zouden vallen als hij ergens vol zelfzekerheid stond. Nee, ze pakten eerder iemand die er onzeker uit zag. Want ze wisten dat diegene niet eens in zichzelf vertrouwde. Toen hem werd gevraagd wat hij ging doen, trapte hij in de afleiding. “Ik dacht dat ‘t wel een ideetje zou zijn om de gym eens uit te dagen, nu ik er toch ben…” merkte hij op. Arya en Garrett zouden het aan moeten kunnen, toch?
|
Icon : | Onderwerp: Re: Pups 'nd alcohol. zo jan 25, 2015 9:33 pm | |
| Lilium glimlachte lichtjes toen Aiden aangaf dat Garrett alles voor zijn trainer deed. "Ja, dat dacht ik al," merkte ze op. Het was haar allang geen raadsel meer dat Garrett haar niet leuk vond. Sinds ze Aiden een mep in zijn gezicht had gegeven, vond Garrett haar absoluut niet aardig meer. Zo bleek maar dat de trainerr wat vergevingsgezinder was dan de Pokemon, zover Lilium wist dan. Ze haalde haar schouders op. Ze was zwak, ze zag zichzelf nog geen spierballen kweken en als ze dat had gedaan, had ze alsnog haar lengte niet meezitten. "Je hebt wel een punt," reageerde ze echter. Misschien moest ze ooit wat zelfverdedigingstrucs leren. Dat zou al helpen. Hierna keek ze geinteresseerd op. "Je gaat de gym doen?" Reageerde ze met lichte verbazing. Eventjes twijfelde het meisje. Ze wilde hier niet alleen zijn, niet nadat Aidens enge vader hier rondwaarde. Misschien dan... "Mag ik mee?" Besloot het meisje te vragen. |
Icon : | Onderwerp: Re: Pups 'nd alcohol. zo jan 25, 2015 9:49 pm | |
| Hij had een punt. Aiden hief zijn wenkbrauwen geamuseerd terwijl hij haar aankeek. “Ik bedoel, ik heb echt wel wat meer kracht dan jij,” begon hij, zijn ondertoon wat plagerig toen hij de vergelijking maakte. Natuurlijk had hij meer kracht dan zij. “Maar ‘t is nie zo dat ik een op hol geslagen spierbundel ben, dus ook ik moet ‘t een beetje hebben van stoer praten,” knipoogde hij. Het gebrek aan angst in zijn stem was vaak genoeg om irritante mannetjes aan de bar af te slaan, die dachten dat je naar hun vriendin keek. In negen van de tien gevallen kon Aiden hen vertellen dat hij er absoluut geen interesse in had. En in dat ene geval waarin het een best wel knappe vriendin was, moest hij maar gewoon liegen. Toen het blondje vroeg of ze mee mocht, hief Aiden een wenkbrauw. “Eh, natuurlijk,” zei hij. Het was omdat hij zeker wist dat Arya en Garrett het aankonden. Als hij hier minder zeker van was, wist hij niet of hij zijn ego op het spel had willen zetten.
|
Icon : | Onderwerp: Re: Pups 'nd alcohol. zo jan 25, 2015 10:52 pm | |
| Lilium staarde eventjes terug naar de jongen, waarna ze eventjes snoof en haar armen over elkaar heen sloeg. "Nu ben ik beledigd hoor, ik ben heel erg sterk," merkte het meisje op, waarna ze eventjes haar armen aanspande om de (niet bestaande) spierballen te laten zien. Ze haalde vervolgens haar schouders op. "Ik ben niet zo goed in stoer praten," mompelde het meisje met een ongemakkelijke glimlach. Nee, zo stoer was ze sowieso niet of intimiderend. Als ze boos werd, lachte de tegenpartij meestal alleen maar. Ze glimlachte lichtjes toen Aiden aangaf dat ze mee mocht. "Oké, leuk," besloot ze, waarna ze wat schaapachtig glimlachte. "Ik zou je vader liever niet alleen tegen komen als ie in de buurt is.." gaf ze daarna toe. |
Icon : | Onderwerp: Re: Pups 'nd alcohol. ma jan 26, 2015 9:38 am | |
| Ze was heel erg sterk, vertelde ze hem. Aiden hief een wenkbrauw op terwijl hij toekeek hoe ze haar arm hief in een poging een spierbal te laten zien. Helaas voor haar, leek het er niet op dat ze ook maar een sterke spier in haar lichaam had. Maar, daar was hij voor. "Ik heb helaas mijn vergrootglas thuis laten liggen." Lilium vertelde niet goed te zijn in stoer praten en Aiden lachte even kort. "Daar ben ik me van bewust," meldde hij. Met haar stem en uitstraling zou ze niemand intimideren. Gelukkig konden haar Pokémon dit wel. Ze wilde zijn vader niet tegenkomen. Aiden zuchtte even, licht geïrriteerd door het feit dat dit allemaal weer neer kwam op zijn vader. Dat zelfs Lilium last had van de man. "Je hoeft hem niet te vrezen," mompelde hij. Nee, de man had uit haar buurt te blijven.
|
Icon : | Onderwerp: Re: Pups 'nd alcohol. ma jan 26, 2015 3:52 pm | |
| Lilium snoof eventjes lichtjes toen Aiden zei dat hij ervan bewust was dat ze niet echt bijster intimiderend was en ze grijnsde eventjes lichtjes. "Dank je, Aiden," reageerde ze op een licht plagerige toon. Ze had haar vinger in haar haren gehaakt en draaide de lok in de rondte rond haar vinger. Ze moest zeggen dat ze behoorlijk ongemakkelijk was bij het onderwerp Aiden's vader en ze kon het ook niet goed maskeren. De jongen merkte op dat ze hem niet hoefde te vrezen en ze keek eventjes op. "Mag ik.. vragen stellen.. of liever niet?" vroeg ze zachtjes. Als Aiden ongemakkelijk werd bij het onderwerp, dan wilde ze het hem niet aandoen. Maar ze wilde wel meer weten over de man die haar.. ze kon het niet eens denken. Ze zuchtte eventjes lichtjes en liet haar hand op haar kin steunen. |
Icon : | Onderwerp: Re: Pups 'nd alcohol. ma jan 26, 2015 4:08 pm | |
| Toen het blondje hem vroeg of ze vragen mocht stellen, fronste Aiden even kort. Al wilde hij zeggen van niet, dat het een tijd was die hij het liefste ver achter zich liet, was hij zich er ook maar al te goed van bewust dat hij het niet maken kon. Ze was nieuwsgierig en dat was goed. Want, zolang ze hem de vragen stelde, hoefde ze deze niet aan de man zelf te stellen. Dit was dan ook de reden dat Aiden langzaam knikte. “Ik zal eens zien hoeveel ik kan beantwoorden,” sprak hij, zijn woorden met nauwkeurigheid gekozen. Hij beloofde haar geen antwoorden. Hij wist immers niet hoe ver hij haar over zijn verleden in wilde lichten, hoeveel hij er sowieso al over los wilde laten. Het was niet zijn ding om erover te praten.
|
Icon : | Onderwerp: Re: Pups 'nd alcohol. ma jan 26, 2015 4:18 pm | |
| Afwachtend keek Lilium naar Aiden, wachtend op wat de jongen zou zeggen. Ze wilde hem niet dwingen tot een verhaal, maar ze glimlachte toch lichtjes toen de jongen haar poging tot vragen stellen niet meteen afsloeg. Ze twijfelde eventjes voor een moment, tikte haar duimen eventjes ongemakkelijk tegen elkaar en begon toen met haar eerste vraag te stellen. "Is hij degene die vroeger Tyrion en Garrett..?" mompelde ze zachtjes. Aiden had ooit zoiets verteld. Maar was het dan zijn eigen vader geweest die zijn Pokémon meegenomen had. Lilium keek licht nerveus naar de tafel. Ze kreeg de man maar niet van haar netvlies af. Hij was degene die dit alles had aangericht. |
Icon : | Onderwerp: Re: Pups 'nd alcohol. ma jan 26, 2015 6:35 pm | |
| De eerste vraag had hij kunnen verwachten en hij hief een wenkbrauw bij het horen ervan. Het was een simpele vraag en niet iets waarvoor hij nu nog bang zou zijn om het toe te geven. Het was de voornaamste reden dat hij altijd zo’n gigantische hekel aan de man had gehad. Van Tyrion en Garrett had je immers af te blijven. Destijds waren ze immers, vanzelfsprekend, een stuk minder krachtig geweest dan dat ze nu waren. Nu zoudn ze nuttiger zijn, maar ook minder makkelijk te pakken. Aiden zou de eerste willen zien die zijn handen om Tyrion legde en daar levend vanaf kwam. “Dat klopt,” meldde hij haar. “Hij gebruikte hen voor zijn eigen zaakjes, dus denk niet dat ‘ie heel veilig is als ik ze eruit haal,” merkte hij vervolgens op, voor hij haar weer afwachtend aankeek. Hij was benieuwd of ze nog verdere vragen zou hebben. Haar kennende was er vast nog wel iets.
|
Icon : | Onderwerp: Re: Pups 'nd alcohol. ma jan 26, 2015 7:53 pm | |
| Lilium keek eventjes op toen Aiden begon te spreken. Ze had gelijk gehad. Die nare man had zijn Pokémon dus misbruikt voor verkeerde doeleinden. Lilium zuchtte eventjes lichtjes en beet op haar lip. "Dat is heel erg vervelend.." Mompelde ze, niet goed wetend wat ze moest zeggen. Wat wilde ze nou weten eigenlijk. Informatie? Ze wreef eventjes ongemakkelijk met haar hand over haar arm en keek Aiden toch weer aan. "Laatste vraag.. Heeft hij al eens eerder.. iemand..?" haar stem stierf af, brak zelfs een beetje. Ze wilde weten wat voorn man dit was, en tegelijkertijd ook weer niet. |
Icon : | Onderwerp: Re: Pups 'nd alcohol. ma jan 26, 2015 7:57 pm | |
| Ze noemde het vervelend en Aiden grijnsde wat schaapachtig. Ja, wat moest hij er nou verder op zeggen? Het was niet anders dan vervelend. “Dat is ook de druppel geweest waardoor ik vertrok naar Kalos,” vertelde hij. Immers kwam hij niet uit Kalos en was hij altijd wonende geweest in Kanto. “Ge-” Zijn stem viel even stil. “Oh, met m’n moeder was het vrijwillig, hoor. Maar ik heb inderdaad nog een half-zus, schijnt,” vertelde hij. Welkom in het hoofd van Aiden, waar alles veel eerder die kant op liep dan een andere. In plaats van eraan te denken dat ze bedoelde of hij misschien al eens iemand anders vermoord had, dacht hij met zijn foute kop aan hele, hele andere dingen waar Lilium nooit van haar leven naar zou vragen.
|
Icon : | Onderwerp: Re: Pups 'nd alcohol. ma jan 26, 2015 7:59 pm | |
| Lilium viel stil, doodstil toen Aiden zijn woorden uitsprak. Loading.. Loading.... Loading...... Wát? Waar in Arceus' naam had hij het nou weer over? Het duurde ook even een paar seconde voordat het binnen kwam, waar de jongen het over had. En toen stierf er iets diep van binnen voor een moment. Haar hoofd reageerde als eerste, door een dieprode kleur te ontvangen. Haar ogen werden wat groter en ze zwaaide eventjes met haar handen om aan te geven dat ze dit niet bedoelde. "Oh uhm.. Nou ja.. Ik bedoelde dat niet," kwam er zeer ongemakkelijk uit, "helemaal niet zelfs... maar.. uhm.. ik bedoelde of hij hiervoor al eens andere mensen heeft omgelegd.." Lilium keek weg, haar hoofd iets verbergend in haar sjaal. Op dit moment had ze Alyss niet om zich achter te verbergen immers. Maar Arceus, dit was niet de bedoeling geweest. |
Icon : | Onderwerp: Re: Pups 'nd alcohol. ma jan 26, 2015 8:03 pm | |
| Het hoofd van het blondje kleurde rood en Aiden hief zijn wenkbrauwen voor een moment. Ze begon met haar handen te zwaaien en maakte duidelijk iets heel anders te bedoelen. “Oooooh, ik vond het al een vreemde vraag,” merkte hij op. Deed hij weer goed. Hij wist niet eens of Lilium wel wist hoe kindjes gemaakt werden. Ze was zo onschuldig dat het hem niets zou verbazen als ze dacht dat het door knuffelen werd. Ze zou dus waarschijnlijk ook niet snappen waarom dat zo veel in zijn hoofd voor kwam. Oeps. Gebrek aan een vriendin. “Oh, ik heb geen idee,” zei hij. “Het was niet zo dat we het daar aan de eettafel over hadden,” ging hij wat droogjes verder.
|
| | | Gesponsorde inhoud | Onderwerp: Re: Pups 'nd alcohol. | |
| |
| | | |
Soortgelijke onderwerpen | |
|
| Permissies van dit forum: | Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
| |
| |
| |