Caves and me.. brr.. {Marcus} - Pagina 3
Welkom op
Pokémon Journey!

Heb je altijd al een Pokémon trainer, coördinator of breeder willen zijn? Of bewandel jij liever het gevaarlijke pad van een Team Rocket Grunt? Samen met andere leden schrijf jij het verhaal van jouw geheel eigen personage. Doorkruis regio's, vang je favoriete Pokémon en maak nieuwe vrienden onderweg. Laat het avontuur beginnen!
WELCOME, GUEST!
PLEASE Login OR Register.

Deel
 

 Caves and me.. brr.. {Marcus}

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3
AuteurBericht
Dominique Lane
Member
Dominique Lane
Punten : 300
Gender : Female ♀
Age : 20 jaar
Type : Breeder
Regions : Kalos
Icon : Sceptile
https://pokemon-journey.actieforum.com/t1110-dominique-lane#16701 https://pokemon-journey.actieforum.com/t3372-dominique-s-pokedex#68878

Caves and me.. brr.. {Marcus} - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Caves and me.. brr.. {Marcus}   Caves and me.. brr.. {Marcus} - Pagina 3 Emptydo feb 12, 2015 8:19 pm

Waarschijnlijk hing ze er nog maar een paar seconden voordat haar hand haar gewicht niet meer houden kon, en ze een paar centimeter naar beneden zakte. Dat het zo'n kleine afstand was, was omdat iemand plots haar pols vastgreep. Dominique was niet zo'n zwaar gewicht, en dat zorgde er dus ook voor dat ze binnen een paar tellen weer met twee benen op de grond kwam te staan. Omdat ze een tikkeltje onhandig was struikelde ze half naar voren, tegen de ander aan. Die herkende ze natuurlijk maar al te goed, het was de roodharige eigenaar van de Houndoom. “Een Froakie proberen na te doen? Dat verging je niet zo top of wel?” De ander schoot in de lach en het meisje keek hem iet wat onhandig aan. “Zo te zien heeft mijn Houndoom je hier naartoe geleidt, een simpel bedankje kan er toch wel vanaf.” De toon in zijn stem was dreigend, en dat maakte haar nog onzekerder dan ze al eigenlijk was. "Bedankt dan maar," mompelde ze vervolgens en wierp een snelle blik op de Houndoom. Hij was niet zo.. gemeen als eerst tegen haar geweest. Maar dat kon natuurlijk ook alleen maar spel geweest zijn. Of zijn trainer zo aardig was, wist ze zo net nog niet..
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Caves and me.. brr.. {Marcus}
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 3 van 3Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Done - Why caves?
» Those Arceusdamned Caves
» Rainy caves
» I would never surrender +Marcus
» Make yourself useful. {Marcus}

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Pokémon Journey :: ► WELCOME TO THE POKÉMON WORLD :: Kalos :: Ambrette Town :: Glittering Cave-
Ga naar: