Caves and me.. brr.. {Marcus} - Pagina 2
Welkom op
Pokémon Journey!

Heb je altijd al een Pokémon trainer, coördinator of breeder willen zijn? Of bewandel jij liever het gevaarlijke pad van een Team Rocket Grunt? Samen met andere leden schrijf jij het verhaal van jouw geheel eigen personage. Doorkruis regio's, vang je favoriete Pokémon en maak nieuwe vrienden onderweg. Laat het avontuur beginnen!
WELCOME, GUEST!
PLEASE Login OR Register.

Deel
 

 Caves and me.. brr.. {Marcus}

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3  Volgende
AuteurBericht
Marcus Ludovic
Member
Marcus Ludovic
Punten : 701
Gender : Male ♂
Age : 30 Year
Type : Team Rocket
Rang : Capo
Regions : Hoenn en Kalos
Icon : Houndoom
https://pokemon-journey.actieforum.com/t589-marcus-ludovic#8097 https://pokemon-journey.actieforum.com/t590-marcus-pokedex

Caves and me.. brr.. {Marcus} - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Caves and me.. brr.. {Marcus}   Caves and me.. brr.. {Marcus} - Pagina 2 Emptyza jan 31, 2015 9:40 pm


You completely disarmed all of me
I think I’m losing control
 Toen Vix zijn pootstappen verdwenen greep Marcus naar de bal van Cersei. Als hij alleen moest lopen door deze gangen ging iemand zwaar verdwalen. Cersei botste geschrokken tegen hem aan toen ze in totale duisternis verdween. Hij legde zijn hand op haar kop en knipte zijn aansteker weer aan. "Ga achter Vix zijn geur aan" Zei hij. Zijn stem echode creepy door de verlaten gangen. Cersei knikte en sprong vooruit. Voor de zekerheid pakte hij haar staart vast zodat ze niet weg zou sprinten zonder hem. Met zijn plunjezak op zijn rug ging hij door het gangenstelsel heen.

Het duurde eventjes voor hij uitkwam bij het meisje en Vix. Een plotselinge oplichting aan het einde van een gang links trok hun aandacht. Hij straalde Cersei weer terug haar bal in en liep richting het meisje. "Hij doet niets tenzij ik anders zeg" Bromde de roodharige eliteleider terwijl hij opdoemde uit de duisternis achter haar. "Ik wil enkel je geld en je waardevolle spullen, dat is alles" Zei hij zoetjes. "Als ik het echt moet zeggen dan:" Marcus schraapte zijn keel en zei op de meest droogste toon die hij kon opbrengen: "Stop. Dit is een overval"



### , Dominuque Lane , ###


Terug naar boven Ga naar beneden
Dominique Lane
Member
Dominique Lane
Punten : 300
Gender : Female ♀
Age : 20 jaar
Type : Breeder
Regions : Kalos
Icon : Sceptile
https://pokemon-journey.actieforum.com/t1110-dominique-lane#16701 https://pokemon-journey.actieforum.com/t3372-dominique-s-pokedex#68878

Caves and me.. brr.. {Marcus} - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Caves and me.. brr.. {Marcus}   Caves and me.. brr.. {Marcus} - Pagina 2 Emptyza jan 31, 2015 9:47 pm

"Hij doet niets tenzij ik anders zeg." Het meisje kwam met een ruk overeind toen ze merkte dat ze zowat aan de voeten van de man zat. "Ik wil enkel je geld en je waardevolle spullen, dat is alles." Het meisje deed een halve stap achteruit zodat ze niet zowat tegen hem aan zou staan, maar ook niet te ver omdat ze wist dat die Houndoom er ook nog altijd was. Maar mooi niet dat ze hem haar spullen zou geven. Niet dat ze zoveel speciaals had, maar voor dat geld had ze hard gespaard. "Als ik het echt moet zeggen dan:" De ander schraapte zijn keel, waarna hij op een droge toon zei: "Stop. Dit is een overval." Dominique schudde haar hoofd een keer, ze zou hem niks geven. "Ik geef je helemaal niks!" Ze probeerde zich groot te houden, maar de tranen stonden haar nog altijd een beetje in de ogen. Ze had haar blik strak op de man gericht, hem voor geen goud vertrouwend. Waarom kwam ze de laatste tijd enkel mensen tegen die ze niet kon vertrouwen?
Terug naar boven Ga naar beneden
Marcus Ludovic
Member
Marcus Ludovic
Punten : 701
Gender : Male ♂
Age : 30 Year
Type : Team Rocket
Rang : Capo
Regions : Hoenn en Kalos
Icon : Houndoom
https://pokemon-journey.actieforum.com/t589-marcus-ludovic#8097 https://pokemon-journey.actieforum.com/t590-marcus-pokedex

Caves and me.. brr.. {Marcus} - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Caves and me.. brr.. {Marcus}   Caves and me.. brr.. {Marcus} - Pagina 2 Emptyzo feb 01, 2015 7:53 pm


You completely disarmed all of me
I think I’m losing control
Er klonk geschuifel in het donker. Even keek Marcus achterom maar door het pikkedonker zag hij natuurlijk niets. Wantrouwig richtte hij zich weer tot het meisje. "Doe nou niet zo onnozel. Gewoon gewoon je spulletjes. Dan ben ik sneller dan het licht verdwenen uit deze treurige rot grot" Spoorde hij haar een beetje aan. "Ik kan echt heel onplezierig worden als je zo doorgaat" Voegde hij er luchtig aan toe. Hij begon duister te grinniken terwijl hij zijn haar wat achterover streek. "Dwing me nou niet om onplezierig te worden" Hij knikte de aansteker aan en uit terwijl zijn gezicht in een onheilspellend duister oplichtte en toen weer opgeslokt werd in het duister.



### , Dominuque Lane , ###


Terug naar boven Ga naar beneden
Dominique Lane
Member
Dominique Lane
Punten : 300
Gender : Female ♀
Age : 20 jaar
Type : Breeder
Regions : Kalos
Icon : Sceptile
https://pokemon-journey.actieforum.com/t1110-dominique-lane#16701 https://pokemon-journey.actieforum.com/t3372-dominique-s-pokedex#68878

Caves and me.. brr.. {Marcus} - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Caves and me.. brr.. {Marcus}   Caves and me.. brr.. {Marcus} - Pagina 2 Emptyzo feb 01, 2015 8:02 pm

"Doe nou niet zo onnozel. Gewoon gewoon je spulletjes. Dan ben ik sneller dan het licht verdwenen uit deze treurige rot grot," zei de ander vervolgens weer. Ze stond nog altijd in haar benen en stond zo dus maar een beetje tussen de roodharige en zijn Houndoom in. "Ik kan echt heel onplezierig worden als je zo doorgaat," zei de ander weer en er klonk een grinnik door de grot heen. Een korte rilling ging over haar rug heen, ze vond het op dit moment al onplezierig, maar mooi niet dat hij iets van haar kreeg. "Dwing me nou niet om onplezierig te worden," zei de roodharige weer en hij klikte wat aan en uit met zijn aansteker. Het meisje was stil en keek voor een kort moment naar de Houndoom die zich ergens achter haar bevond, al kon ze die natuurlijk niet goed zien. Maar ze kon zijn ademhaling wel horen, en dat was genoeg om zijn aanwezigheid op te merken. "Oké dan.." zei ze zacht en rommelde wat in haar zak. Ze pakte haar portemonnee en wierp deze snel naar de roodharige. Vervolgens stoof ze hem voorbij en begon ze te rennen, hard te rennen, weg hier. Echter had ze hem geen volle portemonnee gegeven, maar eentje die versleten was. En leeg.
Terug naar boven Ga naar beneden
Marcus Ludovic
Member
Marcus Ludovic
Punten : 701
Gender : Male ♂
Age : 30 Year
Type : Team Rocket
Rang : Capo
Regions : Hoenn en Kalos
Icon : Houndoom
https://pokemon-journey.actieforum.com/t589-marcus-ludovic#8097 https://pokemon-journey.actieforum.com/t590-marcus-pokedex

Caves and me.. brr.. {Marcus} - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Caves and me.. brr.. {Marcus}   Caves and me.. brr.. {Marcus} - Pagina 2 Emptyzo feb 01, 2015 8:09 pm


You completely disarmed all of me
I think I’m losing control
Er viel even een stilte. En toen klonk haar stem zachtjes in de verte. 'Oke dan'. Het was maar goed dat het licht net uitgeknipt was want er verscheen even een verraste uitdrukking op Marcus' gelaat. Die veegde hij snel weg en hij knipte de aansteker weer aan. "Goed zo" Spinde hij. Er klonk wat gerommel in haar tas en even later gooide ze hem een portemonnee toe. Ze liet er geen gras over groeien en nam ook meteen de benen. Voldaan pakte Marcus de portemonnee beter vast en opende hij. Enkel om te vinden dat er geen geld in zat. Helemaal niets. Hij zat vol gaten! Marcus balde de portemonnee boos in zijn vuist. Hij smeet hem naar Vix toe die hem verschroeide met een krachtig vuurtje. "Grijp haar" Zei Marcus enkel. Vix draaide zich om en begon behendig te rennen.  



Words: 142
Dominuque Lane
Notes: Grrr screw you! Ik dacht dat ze echt een goede portemonnee gegeven had:c


Terug naar boven Ga naar beneden
Dominique Lane
Member
Dominique Lane
Punten : 300
Gender : Female ♀
Age : 20 jaar
Type : Breeder
Regions : Kalos
Icon : Sceptile
https://pokemon-journey.actieforum.com/t1110-dominique-lane#16701 https://pokemon-journey.actieforum.com/t3372-dominique-s-pokedex#68878

Caves and me.. brr.. {Marcus} - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Caves and me.. brr.. {Marcus}   Caves and me.. brr.. {Marcus} - Pagina 2 Emptyzo feb 01, 2015 9:19 pm

Het zeventienjarige meisje rende zo hard als ze kon door het donkere gangenstelsel van de Glittering Cave. Hopelijk kwam ze snel weer op het stuk terecht waar andere mensen waren, want het zou vast niet lang duren voordat hij zou merken dat ze hem vreselijk in de maling had genomen. Het geld zat echter veilig in een van de binnen vakjes van haar zwarte winterjas, daar zou hij het toch zeker niet kunnen pakken? Het meisje rende zo hard als ze kon door, maar naar haar gevoel raakte ze juist nog meer verdwaald in dit gangenstelsel. Het duurde niet lang of ze hoorde geluid achter haar. Muk. Het meisje sloeg weer een andere gang in, die net zoals alle gangen donker was. Ergens moest de uitgang toch zeker wel in de buurt komen? Plots merkte ze dat de paarsige strik van haar rechter vlecht was verdwenen, vast ergens blijven haken of gewoon gevallen. Geen drama, haar leven en pokémon waren wel wat belangrijker dan zo'n suffe strik. Die kon ze gewoon vervangen door een andere onderin haar rugzak - want ze had het doosje nog in haar tas zitten, dat soort dingen verkochten ze meestal in pakketjes van vijf of tien. Ondertussen rende ze door, hopend dat dat ding haar niet te pakken zou krijgen, maar ze merkte dat ze langzamer ging lopen omdat ze moe werd.

OCC: (A)
Terug naar boven Ga naar beneden
Marcus Ludovic
Member
Marcus Ludovic
Punten : 701
Gender : Male ♂
Age : 30 Year
Type : Team Rocket
Rang : Capo
Regions : Hoenn en Kalos
Icon : Houndoom
https://pokemon-journey.actieforum.com/t589-marcus-ludovic#8097 https://pokemon-journey.actieforum.com/t590-marcus-pokedex

Caves and me.. brr.. {Marcus} - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Caves and me.. brr.. {Marcus}   Caves and me.. brr.. {Marcus} - Pagina 2 Emptyma feb 02, 2015 8:41 pm


You completely disarmed all of me
I think I’m losing control
Toen Vix pootstappen verdwenen in de duisternis haalde hij de bal van Cersei weer tevoorschijn. Hij realiseerde zich ook direct op dat moment dat hij een zaklamp had. Marcus kon zichzelf wel voor zijn kop slaan. “En hier zit ik te spelen met een aansteker. Ik durf te wedden dat ik niets meer over heb om een sigaret aan te steken”. Zei hij hardop terwijl hij zijn Arcanine tevoorschijn haalde. Hij zette zijn tas neer in het donker. Onder begeleiding van zijn aansteker zocht hij in zijn plunjezak naar de zaklamp. Hij schrok lichtelijk toen Cersei haar natte neus tegen zijn hand aandrukte. Haar warme adem was te voelen op zijn handen. “Zaklamp waar zit je” Mompelde hij. Man wat had hij zin in een sigaret. Hij kon op Vix vertrouwen dat die haar wel te pakken kon krijgen. Wellicht haar bijten. Oei, misschien had hij iets minder snel grijp haar moeten zeggen. Toen zijn vingers zich om het koele oppervlak van de zaklamp sloten realiseerde hij zich dat het hem niets interesseerde. Al scheurde Vix haar aan stukken en zette hij haar in de fik, dan kon het hem nog niets schelen. Dat kleine wicht zou er voor boeten hem te belazeren. Vanaf nu duldde hij niets meer. Desnoods zou hij haar eigenhandig dat geld afpakken. Hij duwde het knopje van de zaklamp in. Er gebeurde niets. In het donker hoorde hij Cersei vragend brommen. Hij drukte driftig op het knopje maar die ging niet aan. Tenslotte smeet hij de zaklamp met een woedende zwiep achter zich. “Sterf zaklamp” Gromde hij. Marcus kwam overeind met zijn tas en keek op toen hij de zaklamp iets hards hoorde raken. Het scheen ergens af te ketsen en tenslotte op de grond te komen. En toen opeens hoorde hij het nog een keer bewegen. Schuiven over de harde grond. Marcus pakte zijn aansteker. Cersei begon angstaanjagend te grommen en liep met haar haren opgezet naar voren. Een diep gegrom klonk vanuit de duisternis. De roodharige man voelde het tot diep in zijn binnenste trillen. En toen met veel lawaai begon te grond te trillen en verscheen in het hogere stuk van de gang een Onix die vervaarlijk brulde naar Marcus. Die draaide zich meteen om en zette het op een lopen. Hordes Woobat vlogen krijsend vanuit alle gangen om Marcus hoofd heen van schrik toen de grond begon te trillen en de Onix de achtervolging in zette. “Naar de uitgang, Cersei!” Brulde Marcus over het lawaai heen. Cersei blafte en begon snelheid te minderen. "Cersei!" Riep Marcus ernstig. De grote pokémon kwam naast hem lopen en blafte naar hem. In het schijnsel van de aansteker zag hij haar ogen hem doordringend aankijken. "Wat?" Riep hij. Onix brulde achter hem en verdween in de grond. Onder zijn voeten voelde hij het trillen. De Arcanine gooide haar hoofd een beetje naar achteren en strekte toen haar nek uit. Marcus realiseerde wat ze bedoelde. Hij zette zich af en landde zo zacht als hij kon op haar rug. De Arcanine gromde en begon te rennen. Het scheelde enorm dat ze groter was dan de gemiddelde Arcanine. Met veel gekraak en geweld dook Onix op voor hen en stuurde allerlei rotsen als kogels op hen af. Cersei blies een rij vuur de kant van de Onix op en dook opzij een andere zijgang in. De Onix was totaal niet blij ermee dat hij zijn slaap verstoord had want hij zette kwaad de achtervolging in.

Vix ging als een kogel door de gangen heen. Hij zigzagde gangen in en uit. Zijn neus spoorde plots een hele sterke geurvlaag op van het meisje. Hij stopte en liet zijn neus achter de geur aangaan. Hij stuitte op een zacht lint. Hij rook er aan en inhaleerde de geur. Hij begon te grommen en draaide zich om. Vuur verschroeide het lintje.

Cersei scheen er toch wel moeite mee te hebben Marcus te dragen. Goed, Marcus was nou niet de meest gespierde maar hij was wel een volwassen man van 1.9 die 28 was. Cersei had hem nog nooit gedragen dus ze zouden nog moeten trainen. Marcus’ handen grepen haar manen stevig vast die als dons onder zijn handen voelde. Het leek we alsof ze eindeloos aan het rennen waren door duistere gangen. Zijn aansteker was ergens achter verloren gegaan dus hij moest compleet vertrouwen op zijn Arcanine. Hij zag een licht puntje opdoemen toen ze een scherpe bocht namen. Marcus keek opgelucht op. “Gaan!” Spoorde hij Cersei aan. Zijn stem schoot een toontje omhoog toen Onix wel heel dicht achter zijn kont verscheen en weer verdween boven hen. De wanden van de grot begonnen te kraken en de grond begon te trillen. Plotseling zette Cersei een noodsprint in richting de uitgang. Marcus hield zijn adem in. Het dak begon neer te komen achter hen! “Allejezus ren Cersei verdomme!” Riep Marcus uit en hij greep haar manen nog dichter vast. Koele lucht raakte zijn gezicht en een oogverblindend licht verblindde hem. Cersei kwam slippend tot stilstand. Ze katapulteerde Marcus door haar plotselinge stop. Hij vloog over haar hoofd heen en kwam erg pijnlijk neer tegen een rots die natuurlijk niet mee gaf. Kreunend rolde hij op zijn rug en kwam hij overeind. Zijn hele schouder deed zeer door de klap. Hij keek naar de ingang van de grot die niet langer open was maar bestond uit een berg rotsen. En zijn Houndoom zat daar in.

Vix merkte dat haar geur sterker werd. Hij gromde opgewonden. De jacht maakte hem ó zó hyper. Een keihard gerommel bereikte zijn oren. De grond onder zijn poten trilde. Geschrokken keek Vix even achterom maar zijn aandacht ging al snel weer terug naar zijn originele doel. Als hij nu niet dat meisje ving voor zijn meester.. ai dat zou een afgang zijn! Vix sprong een wat bredere gang in en hoorde haar voetstappen nu. Ze werden langzamer! Nog harder gerommel in de verte. Woobat vlogen geschrokken door de gang. Vix hief zijn kop op en liep sluipend op het meisje af. Net toen hij zijn aanwezigheid toonbaar wilde maken klonk er nog luider gerommel. De zwakke luchtstroom die Vix had gevoeld verdween plotseling. Zijn instinct vertelde hem precies wat er aan de hand was. Nog meer gerommel en gebrul dat erg gedempt klonk. De Houndoom keek achterom. Moest hij naar de uitgang? Moest hij een uitweg vinden? .. Of moest hij het meisje aan stukken scheuren? Of ..? Houndoom stonden er om bekend dat ze zeer intelligent waren. Momenteel kraakte de hersenen van de Pokémon non stop. Uiteindelijk besloot hij het er op te wagen. Hij blafte luid en liep in het schijnsel van een van de glinsterende kristallen die een zwak licht op hem wierpen. Hij hief zijn kop op en keek in de richting van haar silhouet.



Words: 1131
Dominuque Lane
Notes: Da's pech, uitgang weg >:3


Terug naar boven Ga naar beneden
Dominique Lane
Member
Dominique Lane
Punten : 300
Gender : Female ♀
Age : 20 jaar
Type : Breeder
Regions : Kalos
Icon : Sceptile
https://pokemon-journey.actieforum.com/t1110-dominique-lane#16701 https://pokemon-journey.actieforum.com/t3372-dominique-s-pokedex#68878

Caves and me.. brr.. {Marcus} - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Caves and me.. brr.. {Marcus}   Caves and me.. brr.. {Marcus} - Pagina 2 Emptydi feb 03, 2015 12:29 am

Na nog een paar keer van gangenstelsel te zijn verwisseld kwam ze langzaam maar zeker tot stilstand. Haar hart klopte in haar keel en zweetdruppeltjes kwamen van haar voorhoofd af zetten, deze had tevens een rode kleur gekregen van alle inspanning. Eigenlijk kon ze wel zeggen dat haar conditie niet zo goed was, misschien moest ze maar eens wat extra oefeningen hierop gaan doen. Het zeventienjarige meisje leunde met haar hand tegen de schitterende en sprankelende wand van de grot aan, even bijkomend. Ondertussen had ze haar zintuigen niet allemaal uitgeschakeld, want ze focuste zich op elk klein geluidje wat er te horen was. Toen ze na een halve minuut weer een beetje bijgekomen was, wilde ze verder lopen. Echter wist ze niet welke kant ze op moest gaan, want dit gangenstelsel bleek enkel nog donkerder te worden, niet zo'n goed plan dus. Ze wilde namelijk niet voor het leven verloren raken in deze eindeloze gangen, eventueel zelfs gangen die men nog nooit had ontdekt en van het bestaan afwist. Nee, dank je zeer. Ze klopte haar handen voor een kort moment af aan haar jas, omdat ze vuil waren geworden van al het stof wat op de grond van de grot lag. Ze stond op het moment om verder te lopen, toen er plots een zwerm voor haar onbekende pokémon uit de duisternis kwam zetten. Een korte kreet verliet haar mond en ze dook in elkaar, wat erg verstandig was geweest omdat de pokémon rakelings over haar heen vlogen. Wat zou er in Arceus naam gebeurd zijn om die wezens zo van streek te maken? Als breeder had ze natuurlijk genoeg onderzoek gestopt in het gedrag van pokémon in hun natuurlijke leefomgeving, dat waren basiszaken als je een goede breeder wilde worden volgens Dominique, en zo reageerden pokémon enkel als ze in paniek waren. Het meisje bleef gehurkt op de grond zitten om er zeker van te zijn dat er niet straks weer een zwerm zou gaan volgen. Met haar handen nog altijd op de grond geplaatst om zo haar evenwicht niet te verliezen bleef ze stilletjes zitten, niet echt durvend te bewegen. Vroeg of laat zou de Houndoom vast ook weer op komen dagen, en dan was ze mooi de klos. Echter bleek het lot iets heel anders in gedachten te hebben voor haar, want in haar ooghoek zag ze een klein steentje trillen in de schittering van de rotswand. Hé? De grond onder haar begon steeds harder te trillen en er kwam stof van het plafond afzetten. Arceus nog aan toe, wat gebeurde er? Het meisje bleef gehurkt zitten en voelde hoe er verschillende, kleinere steentjes naar beneden kwamen zetten en op haar rug vielen. Haar eerste reflex was natuurlijk haar ogen sluiten, mochten de stofdeeltjes weer opstuiven van de grond en in haar ogen terecht komen. Halfblind door een grot heen lopen was namelijk ook niet het meest aantrekkelijke idee wat ze op dit moment kon bedenken. Na een tijdje stopte het hevige trillen van de grond, al stelde dat haar weinig gerust. Verderop in de grot had ze namelijk een hoop lawaai gehoord, waarschijnlijk was er iets ingestort. Zie je wel, grotten waren gewoon de meest gevaarlijke plekken in Kalos. Had ze al eerder ervaring mee opgedaan. Er was instorting- en inzakkingsgevaar, plus je ontmoette er de grootste creeps van de regio. Het meisje kwam langzaam weer overeind en slikte een keer, was het klaar? Echter zag ze nu dat ze niet langer meer alleen was, want een paar meter bij haar vandaan stond de Houndoom. Geschrokken deed ze een stapje achteruit, gevolgd door nog een stap totdat ze de grotwand tegen haar rug voelde. Nee, de meest dapperste was ze waarschijnlijk ook weer niet. Al probeerde ze zich altijd zo groot mogelijk te houden, daarmee creëerde je zelf ook een hoop zelfvertrouwen. "Alsjeblieft, doe me niks.." mompelde ze vervolgens zachtjes, haar ogen iet wat bang samenknijpend. Straks zou de Houndoom haar nog verscheuren, want dat was het eerder vast al van plan geweest.
Terug naar boven Ga naar beneden
Marcus Ludovic
Member
Marcus Ludovic
Punten : 701
Gender : Male ♂
Age : 30 Year
Type : Team Rocket
Rang : Capo
Regions : Hoenn en Kalos
Icon : Houndoom
https://pokemon-journey.actieforum.com/t589-marcus-ludovic#8097 https://pokemon-journey.actieforum.com/t590-marcus-pokedex

Caves and me.. brr.. {Marcus} - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Caves and me.. brr.. {Marcus}   Caves and me.. brr.. {Marcus} - Pagina 2 Emptydi feb 03, 2015 4:11 pm


You completely disarmed all of me
I think I’m losing control
Vix zwiepte zijn staart ongemakkelijk heen en weer. Het meisje kreeg hem al vrij snel in het oog en zei wat tegen hem. De Houndoom besloot het er maar op te wagen en liep heel voorzichtig naar haar toe. Vluchtig ging hij langs haar heen en liep naar het einde van de gang. In het schijnsel van wat kristallen keek hij om. Hij bromde en zette een stapje naar voren en toen weer naar achteren. Hij gebaarde met zijn kop naar een ging rechts en draaide half om naar haar. Als ze nou gewoon eventjes die angst opzij zette.. Vix was niet erg goed met mensen puppy's. Zijn meester spendeerde er geen minuut aan en dus wist hij ook niet hoe hij ze moest benaderen.

Marcus gooide zijn been over Cersei haar rug en landde op de grond. Haastig rende hij naar de hoop stenen ook al wist hij heel goed dat hij er zelf niets aan kon veranderen. Was er nog een andere uitgang? Was die ook afgesloten? Lichte paniek nestelde zich in zijn borst. Vix was in het nadeel tegen alles wat in die grot leefde. Als hij nog een keer die Onix tegen zou komen dan- De grond begon te trillen. Kleine kiezels rolde van de hoop grote rotsen af die de ingang blokkeerde. Marcus rende haastig achteruit toen het geluid aanzwol. Even later spleet de grond voor de grot ingang open en verscheen de vijandige Onix. Hij hief zijn kop op naar hen en torende hoog boven hen uit. Marcus gromde geïrriteerd. Cersei rende voor hem uit en zette haar haren recht overeind. Een plotselinge straal water raakte Onix recht tussen zijn ogen. Hij brulde en schudde zijn kop heen en weer. Marcus keek opzij en zag een onbekende man staan. Te zien aan zijn kledij was hij een wandelaar. Naast hem stond een Greninja. "Hulp nodig?" Riep hij met een rauwe stem. Marcus knikte. "Mijn Houndoom zit binnen!" Riep hij over het geluid van de Onix zijn gebrul heen. Hij moest snel opzij duiken toen een grote rots zijn kant op vloog. Hij rende snel een eindje van de Onix vandaan die nog een water aanval ontving van de Greninja. "Hou jij je maar bezig met die ingang dan houden Greninja en ik ons bezig met die Onix" Marcus knikte. De Greninja spoot wat stervormige water stralen naar de Onix en sprong toen met perfecte salto's achteruit. De Onix viel ervoor en ging hem achterna de ingang van de grot vrijmakend.Goed! Alles wat Marcus nu nog hoefde te doen was het verwijderen van die rotsen. De roodharige man greep naar de pokébal van zijn Salamence en gooide hem omhoog. Mence verscheen voor hen en keek meteen opzij naar de Onix in de verte met een gevaarlijke blik. “Laat maar Mence, die stoort ons voorlopig niet meer” Zei Marcus die naar zijn draak toe liep en hem enkele keren op zijn poot klopte. Mence begon vrolijk te brommen en duwde zijn grote kop tegen Marcus aan. Die wankelde een stukje achteruit toen de kop van de Salamence hem raakte. “Mence er is werk aan de winkel” Zei hij streng. Door de strenge toon keek Mence op. “Die rotsen daar moeten weggehaald worden! Vix is binnen” Voegde hij er aan toe. Mence knikte en liep naar de grote stapel rotsen die de ingang verzegelde. “Laten we het maar 1 voor 1 doen. Ik wil niet dat de ingang nogmaals instort” Mompelde Marcus. Salamence knikte. Hij pakte de onderste rots in zijn bek en smeet hem met een zwaai van zijn gespierde nek achter zich. Marcus zuchtte en ging naast hem staan. Er was niets anders dat hij kon doen op dit punt. Enkel wachten tot Salamence zijn Houndoom er uit kon graven. Hij vroeg zich af waar die nu was. Hopelijk was hij niet bedolven onder rotsen .. en waar zou dat vervelende meisje zijn?

Vix vernauwde zijn ogen toen er niets leek te gebeuren. Hij blafte ongeduldig naar haar. Deze keer wat minder krachtig dan hij normaal deed. Per slot van rekening wilde hij haar niet laten schrikken. Nog niet tenminste. Hij moest haar eerst leiden naar veiligheid en dan zou hij wel verder zien. Misschien moest hij haar maar naar Marcus leiden. Vix begon langzaam naar de gang te lopen. Voor hij hem insloeg blafte hij nogmaals en rende hij op hoop van zegen maar de gang in, hopend dat ze hem zou volgen. De mensen pup had geen enkele reden om hem te vertrouwen maar hij wist uit ervaring dat mensen in het nauw wel eens naar het doel heiligt de middelen wilde grijpen. Hij hoefde enkel er maar voor te zorgen dat ze hem lang genoeg vertrouwde om hem te volgen naar een uitgang. Vix wist de weg ook niet maar zijn instinct vertelde hem dat hij hier heen moest. Hij stopte met rennen aan het einde van de gang en keek achterom om te zien of ze al volgde. Hij draaide zich om toen hij geschuifel hoorde. Een vreemd rond wezen met stekels rolde door de gang heen als een mini tornado en ging de hoek om. Naar het meisje toe. Vix rende vlug achter het ding aan. Hij sprong de hoek om sprong er overheen. Hij landde voor het ding en blies er een vuurstraal naartoe. Het ding schrok daar dusdanig van dat hij zich gauw weer een baan werkte in de dichtstbijzijnde rotswand en er in verdween. Hmm. Dat ding moest vast niet goed tegen vuur kunnen. Vix keek om naar het meisje, blafte nogmaals en rende toen weer terug naar de gang. aan het einde van de gang bleef hij staan en zuchtte hij diep. Hij keek het meisje vragend aan met zijn rode ogen die in het donker priemde. Zijn staart ging naar beneden. Afwachtend staarde hij haar kant op. Hopend dat ze snel een beslissing zou maken. Hij moest haar naar buiten krijgen! Mensen puppy's deden het niet goed in donkere plaatsen als dit. En daarbij wilde zijn meester iets van haar. Hij blafte nogmaals en sprong een stukje naar voren.



Words: 1014
Dominuque Lane
Notes: x


Terug naar boven Ga naar beneden
Dominique Lane
Member
Dominique Lane
Punten : 300
Gender : Female ♀
Age : 20 jaar
Type : Breeder
Regions : Kalos
Icon : Sceptile
https://pokemon-journey.actieforum.com/t1110-dominique-lane#16701 https://pokemon-journey.actieforum.com/t3372-dominique-s-pokedex#68878

Caves and me.. brr.. {Marcus} - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Caves and me.. brr.. {Marcus}   Caves and me.. brr.. {Marcus} - Pagina 2 Emptydi feb 03, 2015 10:52 pm

Het meisje stond nog altijd zwaar ongemakkelijk met haar rug tegen de muur aan geduwd. Ze was als de dood voor die Houndoom, wat niet al te gek was omdat hij eerder grauwend achter haar aan was gerend met de bedoeling haar aan stukken te scheuren. Ze voelde dat ook hoe haar hartslag een beetje versnelde toen de Houndoom haar kant wat opkwam, maar haar vervolgens gelukkig voorbij liep. Ze zag hoe het beest wat verder de donkere gang in liep en daar bleef staan. Hopelijk zou hij gewoon weggaan, dan kon ze haar eigen pokémon naar buiten roepen en dan konden die haar hieruit helpen. Echter, geen een van hen was een echte speurder, deze Houndoom waarschijnlijk wel. Het grote beest gromde wat, maakte een gebaar naar rechts met zijn kop met ramshoorns en keek vervolgens weer om naar het meisje. Dominique stond nog altijd tegen de muur aan gedrukt, niet al te best wetend wat ze nu moest doen. Voor hetzelfde geld lokte hij haar een donkere gang in en verscheurde hij haar daar, op een plek waar niemand haar resten ooit zou vinden. Nee, dat zou toch zeker te ver gaan? Al wist ze wel vrijwel zeker dat de trainer van deze Houndoom betrokken was bij een of andere slechte organisatie, je overviel namelijk niet iemand als doodnormale trainer. Misschien was hij wel een lid van Team Rocket, maar dat voorlopig dan maar even terzijde. Eerst uit deze grot komen voordat er meer gedeeltes in zouden storten. De Houndoom blafte vervolgens een keer naar haar, het klonk ongeduldig. Echter bleef ze nog altijd wat versteend staan, niet wetend of ze nu zou volgen of niet. Vervolgens begon het wezen te lopen, weg bij Dominique. Omdat ze bang was dat hij misschien wel eens de enige oplossing kon zijn naar de buitenlucht besloot ze in beweging te komen. Ze maakte zich los van de muur en toen ze zag dat de Houndoom de gang in rende, rende ze achter hem aan. Ondertussen probeerde ze ervoor te zorgen dat haar voetstappen niet al te hard zouden weerklinken door het gangenstelsel, misschien zou het namelijk wel wilde pokémon aantrekken en daar zat ze op dit moment niet echt op te wachten. Maar ze zou haar angsten aan de kant moeten zetten nu, ze moest de pokémon volgen zonder van het ergste uit te gaan. De zwartharige volgde hem dan ook door de gangen heen. Het beest verdween de hoek om, en een paar seconden later kwam er een stekelig ding de hoek om rollen. Ze herkende een pokémon, maar kon zo snel niet op de naam van het vreemde wezen komen. Toen ze merkte dat het zonder vaart te minderen op haar af kwam stormen bleef ze staan, deed een stapje naar achteren en bedacht zich dat het waarschijnlijk slim was om om te keren en weg te rennen. Echter kwam daar nooit iets van, want de Houndoom sprong al snel voor haar neus. Hij blies een grote vuurstraal uit en raakte het wezen met de groene stekels hard, die vervolgens zo snel mogelijk maakte dat het weg kwam. Iet wat verbaasd keek ze naar de Houndoom. Hij had haar zojuist gered van iets wat best pijnlijk af had kunnen lopen. Ergens had ze het voorgevoel dat ze nog meer van dit soort beesten tegen kon gaan komen. Haar blik kruiste die van de Houndoom, die vervolgens blafte en weer terug rende naar de gang waar het dus al eerder was geweest. Voordat ze bijna aangevallen was door de grotpokémon. Het meisje voelde zijn rode blik in het donker naar haar staren en kwam toen ook in beweging. Binnen een paar tellen stond ze bij de Houndoom, deze vervolgens afwachtend aankijkend. Welke kant nu op?
Terug naar boven Ga naar beneden
Marcus Ludovic
Member
Marcus Ludovic
Punten : 701
Gender : Male ♂
Age : 30 Year
Type : Team Rocket
Rang : Capo
Regions : Hoenn en Kalos
Icon : Houndoom
https://pokemon-journey.actieforum.com/t589-marcus-ludovic#8097 https://pokemon-journey.actieforum.com/t590-marcus-pokedex

Caves and me.. brr.. {Marcus} - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Caves and me.. brr.. {Marcus}   Caves and me.. brr.. {Marcus} - Pagina 2 Emptyzo feb 08, 2015 3:49 pm


You completely disarmed all of me
I think I’m losing control
Vix draaide zijn kop opzij toen hij wat geluid hoorde. In het duister zag hij dat het gelukkig geen bedreiging vormde. Het was een Woobat die vanaf het plafon naar hem staarde en zich bedacht of ze weg moest vliegen of niet. De Houndoom bleef stil staan toen hij voetstappen zijn kant op hoorde komen. En dan toch uiteindelijk voegde het meisje zich bij hem. Hij voelde zich een klein beetje zelfvoldaan dat het hem gelukt was. Tenslotte had hij niet erg aardig gedaan tegen haar minder dan een halfuur geleden. Hij haalde diep adem en blies een rookwolkje uit met gevolg dat aan de punt van zijn pijlvormige staart een klein vuurtje ging zich ontbrandde die een beetje licht bood voor het meisje. Vix keek ook naar de t splitsing die ze hadden bereikt. Links of rechts? Zijn kop ging van links naar rechts terwijl hij probeerde te pijlen welke kant. Zonder echte te weten waarom ging hij links en volgde hij de gang die in een wijde boog naar rechts leek te krommen. Vervolgens ging hij een linkse gang in die uitkwam op een grote, holle ruimte. Ze stonden aan de rand van wat een ondergrondse afgrond leek. Vix kon de bodem in ieder geval niet zien. Hij boog zich over de rand heen en tuurde. Nope. Die kant zeer zeker niet op. Hij wierp een blik naar links. Zo te zien was daar een brede richel. Hij wierp een blik naar rechts. Zo te zien was daar een abnormaal kleine richel. Yep, die kant moesten ze op. Vix liet de veilige weg achter zich en stapte voorzichtig op de dunne richel.

Marcus was neergeploft op een grote rots die Mence bijna op hem had laten vallen. Cersei zat naast hem en hield de zwoegende Salamence in de gaten. Mence zette zijn grote poot op wat rotsen die aan de voet van de al dunnere wand lagen en rolde ze weg. Toen hij reikte naar een grote rots die bovenaan lag en die er af pakte vloog een grote zwerm Woobat naar buiten. Marcus keek op. Hij rende naar de hoge muur en scheen zijn aansteker naar binnen. Tot zijn teleurstelling zag hij dat het enkel een kleine air pocket geweest was. Er was nog een hele muur weg te halen. Met een diepe zucht gleed hij weer van de rotsen af en nam hij zijn plaats weer in op de rots. "Blijf doorgaan" Mompelde hij. En Mence ging met wat gebrom verder aan zijn taak. In de verte hoorde Marcus het onmiskenbare geluid van keien en rotsen die overal heen gesmeten werden. Zo te horen was die Onix nog steeds bezig met de Greninja.



Words: 447
Dominuque Lane
Notes: x


Terug naar boven Ga naar beneden
Dominique Lane
Member
Dominique Lane
Punten : 300
Gender : Female ♀
Age : 20 jaar
Type : Breeder
Regions : Kalos
Icon : Sceptile
https://pokemon-journey.actieforum.com/t1110-dominique-lane#16701 https://pokemon-journey.actieforum.com/t3372-dominique-s-pokedex#68878

Caves and me.. brr.. {Marcus} - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Caves and me.. brr.. {Marcus}   Caves and me.. brr.. {Marcus} - Pagina 2 Emptydi feb 10, 2015 7:40 pm

Toen er iets van het plafond van de grot af kwam zetten hield ze wat geschrokken haar arm voor haar gezicht, dat alles uit een reflex natuurlijk. Het bleek echter niet veel meer te zijn dan een simpele Woobat, maar toch vond ze het niet fijn dat die beesten ook aanwezig waren in deze grot. Op dit moment wilde ze maar één ding: naar buiten. Daarom volgde ze de Houndoom ook maar, niet goed wetend wat hij zou gaan doen als ze eenmaal buiten waren. Hopelijk nam hij de benen en leidde hij haar niet regelrecht naar zijn roodharige trainer. Nope, die wilde ze ook liever niet meer zien op het moment. Toch volgde ze de Houndoom dus door de donkere gangetjes van Glittering Cave. Zo hier en daar schitterde er wel wat blauw licht van de wanden af, maar het grootste gedeelte was gewoon duisternis. Ze stopte dan ook toen de Houndoom dit deed, op een afstandje van hem blijvend. Nu pas zag ze dat hij op de rand van iets stond dat op een afgrond leek. Daarna ging zijn blik naar een brede richel, daarna naar een smalle. Hij koos voor de smalle. Het meisje slikte een keertje en bleef staan. Waarom.. waarom niet gewoon de brede richel? Normaal gesproken had ze gaan klagen, maar aangezien de pokémon haar toch niet kon horen zou ze hem maar volgen. Het meisje deed wat stappen dichterbij en keek twijfelend naar de richel, was dit wel zo verstandig voor haar? Vaak kon ze wat onhandig zijn, daar had ze al meerdere malen ervaring mee gehad. Wat twijfelend keek ze dus naar de Houndoom, en deed toen voorzichtig een stapje op de richel. Heilige Arceus, laat hem van gedacht veranderen en gewoon de brede richel nemen. Nu kon het nog.
Terug naar boven Ga naar beneden
Marcus Ludovic
Member
Marcus Ludovic
Punten : 701
Gender : Male ♂
Age : 30 Year
Type : Team Rocket
Rang : Capo
Regions : Hoenn en Kalos
Icon : Houndoom
https://pokemon-journey.actieforum.com/t589-marcus-ludovic#8097 https://pokemon-journey.actieforum.com/t590-marcus-pokedex

Caves and me.. brr.. {Marcus} - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Caves and me.. brr.. {Marcus}   Caves and me.. brr.. {Marcus} - Pagina 2 Emptydo feb 12, 2015 5:09 pm

I STOPPED FIGHTING MY INNER DEMONS
De Houndoom stapte poot voor poot langs de afgrond over de richel heen. Als hij dit te snel zou doen zou hij vallen. Dat zou tragisch aflopen. Het was pas na vijf passen dat hij merkte dat het meisje hem niet volgde. Hij stopte en probeerde achterom te kijken. Hij ontmoette haar blik in het schijnsel van wat glinsterende kristallen en bromde. Deze kant was het op, yo. Hij besloot door te lopen. Wellicht volgde ze gewoon. Hij keek met een ruk opzij toen iets groots opdoemde uit de duisternis. De pokémon was rond met wat uitsteeksels. (Solrock). De Solrock zweefde naast Vix maar leek niet erg geïnteresseerd in de situatie dus vloog hij er weer vandoor. Vix ging verder met zijn reis toen hij zeker was dat hij niet zo maar het meisje aan ging vallen. En toen verscheen er een brede kloof tussen hen in. De overkant was minder afgebrokkeld en als ze die zouden bereiken dan zouden ze in een bijna rechte lijn naar buiten kunnen lopen. Hij rook de frisse lucht. Hij zette zich af en sprong. Zijn sterke poten droegen hem gemakkelijk over de niet zo grote opening. Hij kon zichzelf zelfs omkeren toen hij eenmaal aan de overkant was. Afwachtend bleef hij staan of het meisje zou springen.
WE'RE ON THE SAME SIDE NOW
CREATED BY POSY AT BTN
Terug naar boven Ga naar beneden
Dominique Lane
Member
Dominique Lane
Punten : 300
Gender : Female ♀
Age : 20 jaar
Type : Breeder
Regions : Kalos
Icon : Sceptile
https://pokemon-journey.actieforum.com/t1110-dominique-lane#16701 https://pokemon-journey.actieforum.com/t3372-dominique-s-pokedex#68878

Caves and me.. brr.. {Marcus} - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Caves and me.. brr.. {Marcus}   Caves and me.. brr.. {Marcus} - Pagina 2 Emptydo feb 12, 2015 5:30 pm

Het meisje wilde helemaal niet, maar toen ze zag dat de pokémon gewoon doorliep moest ze wel volgen. Ze wilde niet in deze grot aan haar einde komen, voor eeuwig verdwalen in deze eindeloze gangen. Nee, dan moest ze het er maar op wagen. Voorzichtig schuifelde ze ook de richel op, zich krampachtig vasthoudend aan het gesteente langs de richel. Als ze nu zou vallen zou ze klaar zijn, en dat deed ze liever ook niet. Haar hele lichaam versteende toen er een gelig beest plots vlak naast de Houndoom opdook uit de duisternis. Het was een Solrock, en iet wat angstig drukte ze zich nog verder tegen de wand aan - voor hoever dat nog kon dan. Dapper was ze niet, verre weg van. Ook in deze situatie verlangde ze dan ook het liefst weer naar de buitenlucht. De Solrock verdween gelukkig snel, anders had het nog wel eens kunnen gebeuren dat ze zichzelf zonder reden van de richel af had laten donderen. Ze hield niet van grotten, grot pokémon, duisternis, smalle richels en nog veel meer wat allemaal wel in deze grot te vinden was. Toen stopte de Houndoom, wat was er aan de hand? Niet veel later zag ze hem door de lucht heen vliegen. Afijn, er was dus een kloof waar ze over heen moest springen. Het meisje bleef aarzelend staan, zou ze dat überhaupt wel kunnen halen? Maar toen ze het vage daglicht was waagde ze het er maar op, en sprong. Helaas zijn mensen geen Froakies of Houndooms, en dat werd ook deze keer weer eens bewezen. Haar voet kwam op de andere kant te staan, maar zo op het randje dat de steentjes onder haar voeten afbrokkelden en ze naar beneden gleed. En toen hing ze met een hand te bungelen aan de rand van de kloof. Een geschrokken gilletje was uit haar mond ontsnapt en ze voelde haar vingers pijnlijk wegglijden. Muk.
Terug naar boven Ga naar beneden
Marcus Ludovic
Member
Marcus Ludovic
Punten : 701
Gender : Male ♂
Age : 30 Year
Type : Team Rocket
Rang : Capo
Regions : Hoenn en Kalos
Icon : Houndoom
https://pokemon-journey.actieforum.com/t589-marcus-ludovic#8097 https://pokemon-journey.actieforum.com/t590-marcus-pokedex

Caves and me.. brr.. {Marcus} - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Caves and me.. brr.. {Marcus}   Caves and me.. brr.. {Marcus} - Pagina 2 Emptydo feb 12, 2015 6:19 pm

I STOPPED FIGHTING MY INNER DEMONS
Marcus krabde aan zijn achterhoofd. Er leek geen einde te komen aan de berg rotsen. Maar ooit moest er een einde komen. Al duurde het zo lang als de resttanden van de dag nog hadden. Cersei was ondertussen op haar buik gaan liggen en keek vermoeid naar de Salamence die maar door bleef zwoegen. Pas toen merkte Marcus de stilte op. De stilte tussen de rotsen die af en toe met een dreun op de grond vielen en uit elkaar brokkelde. Was de Onix verslagen?  Dat  antwoord kwam hem tegemoet hollen samen met zijn Greninja. De man kwam slippend tot stilstand. “Nou die Onix gaat voorlopig niet meer voor problemen zorgen”. Dat was al een hele geruststelling. De man keek naar Mence die nog wat rotsen met zijn poot wegtrapte. “Nog steeds geen einde?”  “Klaarblijkelijk” Zei Marcus droog en hij haalde zijn schouders op. De man krabde aan zijn kin.  Hij leek ook te denken. Hij scheen er niets aan te kunnen veranderen want hij stuurde geen pokémon er op af om Mence te helpen. Op dat moment trok Salamence een grote rots opzij en onthulde hij een groot gat waar lucht doorheen ging. Marcus kwam overeind en zag tot zijn opluchting dat er een opening was ontstaan. Mence trapte enthousiast de rest van de rotsen weg met zijn kop en duwde ze ook opzij met zijn grote kop. Toen er een hele grote opening zat, groter dan voorheen, brulde hij blij. Een steek van opluchting ging door de man heen. Hij was één stapje dichterbij zijn Houndoom. “Ik ga kijken of er mensen ergens binnen zitten en hulp nodig hebben” Deelde de man met zijn Greninja mee, en hij rende de grot in. Marcus wuifde hem sarcastisch na. Als hij dat nou ging doen kon hij zich bekommeren over het vinden van zijn Houndoom. Hij liep naar Mence toe en aaide hem over zijn kop, die de Salamence gretig naar beneden stak. “Goed gedaan” Beloonde hij hem. Hij had wel wat rust verdiend. Hij straalde hem terug zijn bal in en hing die weer aan zijn riem. In die grote grot kon zijn Salamence helaas niet van veel nut zijn. Hij was te groot. Cersei kwam zijn kant op. Hij wenkte haar en liep ook de duisternis in. “Laten we Vix gaan zoeken” Zei hij. Cersei blafte en ging hem voor. Zodra hij eenmaal goed en wel omhuld was door duisternis begon zijn instinct aan hem te knagen, en te suggereren dat het een puik plan was als hij nu rechtsomkeert maakte en weg ging  wezen. Maar hij ging niet weg zonder Vix. Cersei rook zo nu en dan aan de grond, bleef staan, en rook nogmaals. Dan bleef ze weer staan en leek te twijfelen welke gang ze in moest. Maar dan pikte ze zijn geur weer op en ging ze weer. Marcus had niet het meest optimale richtingsgevoel, toch had hij het idee dat ze deze keer anders liepen dan dat ze gekomen waren. Met zijn aansteker in de aanslag volgde hij Cersei haar grote staart. Toen ze uitkwamen op wat een hele grote opening met een afgrond leek bleef Cersei staan. Ze keek opzij naar rechts, de duisternis in. Ze rende naar de richel, die helaas te klein was voor haar en keek Marcus in het schemerdonker wanhopig aan. “Wat is er?” Cersei wees met haar neus naar de richel, leek zich toen de bedenken en rende terug naar de gang waar ze vandaan kwamen. “Waar is hij?” Vroeg hij. Cersei wees met haar neus naar een gang, die Marcus origineel niet gezien had. Hij ging schuil tussen wat uitstekende rotsen. Als je er langs liep van hoe ze gekomen waren kon je hem niet zien. Marcus keek er naar. Hij was heel smal, Cersei kon er niet door. “Oké, kom terug” Hij straalde Cersei terug en begon zijn lijf door de smalle opening te steken. Zijwaarts kon hij zichzelf er doorheen persen. Maar voor de lange man ging het zeker niet gemakkelijk. Met veel gezucht en keelgeluidjes duwde hij zich door een vernauwing heen. Hij kreeg een benauwd gevoel en bad tot Arceus dat de uitgang er snel aan zou komen. Het was pikdonker in deze kleine ruimte. Marcus voelde hoe zijn lijf niet mee gaf toen er nog een vernauwing kwam. Hij duwde zich vooruit. Geen ene mor. Nogmaals. Er kwam iets los. Nogmaals. Er kwam meer los. Nogmaals. Marcus schoot uit de opening en kwam hard neer op de koude grond. Hij hoestte en zoog lucht in zijn daarnet geplette longen. Hij voelde duidelijk koude luchtstroom in deze nieuwe gang, gevuld met gloeiende kristallen. Dit was zeker de uitgang! Marcus liet Cersei er weer uit. Hij vertrouwde zijn eigen richtingsgevoel niet voor hij verkeerd zou lopen. Cersei pikte meteen wat op en rende naar links. Marcus draafde er achteraan. De Arcanine sprong de hoek om van een smalle gang en kwam weer uit in de ruimte waar ze eerst waren met de afgrond. Alleen deze keer waren ze aan de andere kant. Marcus pakte zijn aansteker en liep Cersei achterna. Toen doemde Vix opeens op. Blij kwispelde hij met zijn slangachtige staart. Hij begroette Cersei door een neus tegen de hare aan te drukken. Cersei gromde nukkig. En Vix liep weer terug. Marcus liep hem achterna en hoorde een zacht kreetje. Hij dook naar voren met zijn hand en sloot die om de dunne pols van een persoon. Met zijn andere arm om haar arm geklemd trok hij haar omhoog en zette hij haar op de veilige grond. “Een Froakie proberen na te doen? Dat verging je niet zo top of wel?” Hoonde hij en hij schoot in de lach. Hij merkte dat hij in de verste verte geen zin meer had om met haar een spelletje te spelen. De eerdere woede om de lege portemonnee was ook verdwenen. Ze kon haar geld houden. Het zou toch niet veel zijn. “Zo te zien heeft mijn Houndoom je hier naartoe geleidt, een simpel bedankje kan er toch wel vanaf” Zei hij dreigend.
WE'RE ON THE SAME SIDE NOW
CREATED BY POSY AT BTN
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud

Caves and me.. brr.. {Marcus} - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Caves and me.. brr.. {Marcus}   Caves and me.. brr.. {Marcus} - Pagina 2 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Caves and me.. brr.. {Marcus}
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 2 van 3Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Done - Why caves?
» Those Arceusdamned Caves
» Rainy caves
» I would never surrender +Marcus
» Make yourself useful. {Marcus}

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Pokémon Journey :: ► WELCOME TO THE POKÉMON WORLD :: Kalos :: Ambrette Town :: Glittering Cave-
Ga naar: