{Open} Trade of wonders - Pagina 3
Welkom op
Pokémon Journey!

Heb je altijd al een Pokémon trainer, coördinator of breeder willen zijn? Of bewandel jij liever het gevaarlijke pad van een Team Rocket Grunt? Samen met andere leden schrijf jij het verhaal van jouw geheel eigen personage. Doorkruis regio's, vang je favoriete Pokémon en maak nieuwe vrienden onderweg. Laat het avontuur beginnen!
WELCOME, GUEST!
PLEASE Login OR Register.

Deel
 

 {Open} Trade of wonders

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3
AuteurBericht
Lilium Florbelle
Member
Lilium Florbelle
Punten : 700
Gender : Female ♀
Age : 18 years
Type : Ranger
Rang : Student Ranger
Regions : Kalos
Icon : Mudkip
https://pokemon-journey.actieforum.com/t50-lilium-florbelle https://pokemon-journey.actieforum.com/t56-lilium-s-pokedex

{Open} Trade of wonders - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: {Open} Trade of wonders   {Open} Trade of wonders - Pagina 3 Emptyza okt 18, 2014 11:16 am

wake me up when it's all over
Leo keek met nieuwsgierige ogen naar de zwartharige jongen, duidelijk nog geen zin hebbende om deze al met rust te laten. Hij richtte dan ook een zielige blik op zijn trainster, wie zachtjes nee schuddende. De Pokémon liet zijn kop met een zielig hoofdje ietsjes hangen en stapte wat achteruit. Maar, hij hief zijn kop onmiddellijk weer en maakte een vrolijk brom geluidje toen hij een klopje kreeg van de jongen. Hij gaf de jongen een zachte kopstoot als bedankje. Lilium grinnikte zachtjes, Leo zou nooit op dit vlak 'volwassen' worden waarschijnlijk. "Leo is het niet helemaal met je eens," glimlachte Lilium, toen ze de Pokémon nog steeds het haar van de jongen zag volgen met grote ogen. Maar voor nu liet Leo hem met rust. Blijkbaar luisterde de Pokémon toch nog iets.
Lilium's aandacht werd getrokken toen de jongen sprak dat hij het niet op gym gevechten had. Was hij dan toch een coördinator? Haar gedachten gingen onvrijwillig uit naar het idee van West, samen met zijn Duskull, helemaal opgedoft om een show uit te voeren. Hierna gingen haar gedachten toch uit naar Alphonse en hoe hij er doorgaans uitzag. Nee, dat beeld matchte niet. Ze krabde eventjes over haar achterhoofd en schudde de gedachte van zich af. Ze keek alleen verbaasd op toen de jongen aangaf dat hij meer een onderzoeker was. Meteen vonkte er nieuwsgierigheid op in haar ogen. "Oh wat doe je dan zoal?" Vroeg ze meteen met een brede glimlach.


notes notes notes notes
robb stark
Terug naar boven Ga naar beneden
West Austin
Member
West Austin
Punten : 465
Gender : Male ♂
Age : 19
Type : Ranger
Rang : Student Ranger
Regions : Kalos
Icon : Mudkip
https://pokemon-journey.actieforum.com/t719-west-austin https://pokemon-journey.actieforum.com/t720-west-s-pokedex

{Open} Trade of wonders - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: {Open} Trade of wonders   {Open} Trade of wonders - Pagina 3 Emptyzo okt 19, 2014 2:12 pm


'Ik weet niet of ik dat wel positief moet opvatten.' zei hij lachend. Je kon het heel verkeerd opvatten als een grote pokémon je een lekker hapje vond. Zeker wanneer die pokémon ook nog eens een draak-achtig uiterlijk had. Straks verdween hij nog in de maag van het beest. 'Ik zou het toch niet uit proberen want ik ben nogal taai.' West vatten het in ieder geval niet verkeerd op. Hij kon er gewoon mee lachen want de kans dat hij echt in de maag zou verdwijnen was klein. Zeer klein en als het toch gebeurde was het een geheel nieuwe ontdekking. 'Als ik iets anders bij had gehad dan zou ik het je zeker hebben gegeven, maar ik vrees dat ik niks bij hem dat jij zou lusten.' zei hij schouderophalend tegen Leo. Skull was niet zo voor berries en andere pokémon snoepjes. Hij had het was maar hij was er niet verzot op dus had West nog niet de moeiten genomen om een hele zak te kopen en die mee te sleuren.
Het meisje had aan hem gevraagd wat dat hij was, maar hij was niet meteen het alledaagse type. Al dat trainen en al de rest dat bij de andere types kwam kijken was nu eenmaal niks voor hem. Maar dan ook helemaal niks. Hij kon zich er niet mee bezig houden omdat het volgens hem snel saai werd. Het was in zijn ogen bijna altijd hetzelfde. 'Observeren, observeren en nog meer observeren. Dat is wat ik eigenlijk vooral doe. Ik observeer het gedrag en het karakter van een pokémon en wanneer ik wat ontdek dat ik nog niet gezien hem noteer ik dat. Ooit hoop ik alles te weten van elke pokémon maar dat gaat moeilijk worden.' legde West uit. Hij wist al veel over de verschillende pokémon. Sommige dingen wist hij uit eigen ervaring maar andere zaken wist hij dan weer door de verschillende boeken die hij al had gelezen.
'Maar daar hou ik mij mee bezig, al ga ik binnenkort eens een poging wagen in een contest. Ik heb enkel geen flauw idee wat ik ervan moet verwachten.' het sprak hem niet meteen aan, maar hij wou het gewoon eens gedaan hebben om te weten wat het precies in hield. Daarbij was het nog een leuk thema dus dat deed al veel.

Terug naar boven Ga naar beneden
 
{Open} Trade of wonders
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 3 van 3Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3
 Soortgelijke onderwerpen
-
» [Halloween] You'll Trade Too
» [Halloween] Trade Your Fortune
» [open] switching moods [ganzenopdracht] [open]
» Open lucht muziek [Open]
» [open] A new team member [open]

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Pokémon Journey :: ► WELCOME TO THE POKÉMON WORLD :: Kalos :: Coumarine City-
Ga naar: