{Open} Trade of wonders - Pagina 2
Welkom op
Pokémon Journey!

Heb je altijd al een Pokémon trainer, coördinator of breeder willen zijn? Of bewandel jij liever het gevaarlijke pad van een Team Rocket Grunt? Samen met andere leden schrijf jij het verhaal van jouw geheel eigen personage. Doorkruis regio's, vang je favoriete Pokémon en maak nieuwe vrienden onderweg. Laat het avontuur beginnen!
WELCOME, GUEST!
PLEASE Login OR Register.

Deel
 

 {Open} Trade of wonders

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3  Volgende
AuteurBericht
West Austin
Member
West Austin
Punten : 465
Gender : Male ♂
Age : 19
Type : Ranger
Rang : Student Ranger
Regions : Kalos
Icon : Mudkip
https://pokemon-journey.actieforum.com/t719-west-austin https://pokemon-journey.actieforum.com/t720-west-s-pokedex

{Open} Trade of wonders - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: {Open} Trade of wonders   {Open} Trade of wonders - Pagina 2 Emptyzo okt 12, 2014 12:29 am

West zat al dicht tegen de grond, dus toen dat hij zijn evenwicht verloor door de poke was hij niet hard gevallen. Hij voelde het lichtjes maar het deed echt totaal geen zeer. Daarbij had hij het wel verdient zoals hij al had gezegd. 'Jups, echt waar. Ik weet dat het moet aankomen als een zware shock maar het is een meisjes naam.' bevestigde West.
Lilium somde op welke pokémon dat ze allemaal had en het was inderdaad niet verstandig om ze binnen er allemaal uit te laten. Dat zou gewoon nooit goed komen. 'Volgens mij is het zeer verstandig. Je Charizard en Flygon zullen er wel voor zorgen dat er niemand meer binnen kan maar dat is bijzaak.' beide pokémon waren niet bepaald klein, dus als ze er beide werden uit gelaten en als de andere pokémon er dan ook nog uit gingen dan werd het binnen echt heel krap. 'Caterpi?' herhaalde hij vragend en pas dan drong het tot hem door dat ze nog steeds dacht dat hij een Caterpie had. Hij kon niet anders dan lachen. Meestal was hij een heel slechte leugenaar maar die keer had hij echt geluk gehad. West had het zelfs nog verder kunnen doordrijven maar jammer genoeg had hij het zelf verpest. 'Nee, ik heb alleen maar een Duskull. Een Caterpi is niet echt mij ding.' ondertussen ging hij maar weer gewoon recht zitten. Mensen moesten maar raar kijken wanneer ze twee mensen in het pokémon center op de grond zaten zitten terwijl dat er bankjes waren.


Terug naar boven Ga naar beneden
Lilium Florbelle
Member
Lilium Florbelle
Punten : 700
Gender : Female ♀
Age : 18 years
Type : Ranger
Rang : Student Ranger
Regions : Kalos
Icon : Mudkip
https://pokemon-journey.actieforum.com/t50-lilium-florbelle https://pokemon-journey.actieforum.com/t56-lilium-s-pokedex

{Open} Trade of wonders - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: {Open} Trade of wonders   {Open} Trade of wonders - Pagina 2 Emptyzo okt 12, 2014 12:40 am

wake me up when it's all over
Grinnikend schudde Lilium haar hoofd toen de jongen bevestigde dat het inderdaad een meisjesnaam was. "Had ik nooit gedacht, goh wat zijn mijn ouders wreed voor me," merkte ze met een lichte glimlach op. Het hele gesprek ging nergens over, maar het was tegelijkertijd ook heel erg grappig. Ze liet haar vingers eventjes over de Pokéballs in haar tas gaan en glimlachte opnieuw toen ze erover nadacht wat een chaos er zou kunnen ontstaan in het Pokémon Center als er ineens twee draken binnen stonden. Nee, het zou niet echt een goed plan zijn. "Nou, dan denk ik dat ik ze er maar in houd," sprak het meisje met een glimlach. Ondertussen begon Lacie wat af te dwalen, nieuwsgierig naar de omgeving van het Pokémon Center. Lilium hield haar Pokémon wel even in de gaten, maar haar blauwe ogen werden toch weer naar West getrokken toen deze begon te lachen om haar opmerking. "Wat?" Reageerde ze verward, "Wat heb ik nou weer gezegd?" En toen zonk het in. "Oh," kwam eruit. Oops. Eventjes leek ze wat verloren te zoeken naar woorden, maar hierna trok ze haar neus lichtjes op in een poging haar 'eer' nog te redden. "Ik vond je anders wel een caterpie type," reageerde ze, was deze poging om nog iets de schade te beperken al heel erg mislukt door de hoogrode kleur die ze had gekregen.


notes notes notes notes
robb stark
Terug naar boven Ga naar beneden
West Austin
Member
West Austin
Punten : 465
Gender : Male ♂
Age : 19
Type : Ranger
Rang : Student Ranger
Regions : Kalos
Icon : Mudkip
https://pokemon-journey.actieforum.com/t719-west-austin https://pokemon-journey.actieforum.com/t720-west-s-pokedex

{Open} Trade of wonders - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: {Open} Trade of wonders   {Open} Trade of wonders - Pagina 2 Emptyzo okt 12, 2014 10:57 am

West legde één hand op haar schouder en keek haar vol medelijden aan, al was het moeilijk op de glimlach die door kwam tegen te houden. 'Ik leef echt met je mee. Ik kan me echt niet inbeelden hoe het moet voelen om met een meisjesnaam rond te moeten lopen.' zei West terwijl dat hij zijn hand uiteindelijk weer verwijderde.
Ze waren het er beide over eens dat het geen goed idee zou zijn om al die pokémon eruit te laten. 'We zouden altijd naar buiten kunnen gaan.' begon West. Eigenlijk zou hij al die pokémon wel eens willen zien, gewoon al omdat hij er enkele nog niet van had gezien en omdat hij pokémon onderzocht wou hij natuurlijk iedere pokémon zien.
Het meisje had nog niet door gehad dat ze in de maling was genomen door West. Dat maakte de situatie alleen maar beter. Uiteindelijk had ze wel door dat hij helemaal geen Caterpi had. Was hij echt een Caterpi type? Misschien wel maar hij zou de pokémon niet meteen in zijn team willen hebben. Nee hij maakten het zichzelf liever moeilijk door pokémon te kiezen die lastig te vinden zijn. 'Ik zal dat maar opvatten als een compliment.' antwoordde hij glimlachend. Het meisje haar gezicht was ondertussen al flink rood geworden en dat deed de glimlach alleen maar verbreden. 'Maar ik heb dus geen Caterpi aangezien ik meer op zoek ben naar de iets zeldzamere soorten. Of gewoon naar pokémon die je niet zeer vaak ziet.' legde West ondertussen uit. Door enkel de specialere pokémon uit te kiezen had hij het zichzelf wel niet makkelijk gemaakt. Wie wist hoe lang zou het wel niet duren voordat hij een tweede pokémon had gevonden om toe te voegen aan zijn Team? Het was nu ook wel zo dat hij zich niet wou overhaasten.

Terug naar boven Ga naar beneden
Lilium Florbelle
Member
Lilium Florbelle
Punten : 700
Gender : Female ♀
Age : 18 years
Type : Ranger
Rang : Student Ranger
Regions : Kalos
Icon : Mudkip
https://pokemon-journey.actieforum.com/t50-lilium-florbelle https://pokemon-journey.actieforum.com/t56-lilium-s-pokedex

{Open} Trade of wonders - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: {Open} Trade of wonders   {Open} Trade of wonders - Pagina 2 Emptyzo okt 12, 2014 12:41 pm

wake me up when it's all over
Lilium schrok eventjes lichtjes op toen ze een hand op haar schouder gelegd kreeg, maar herstelde zich al snel. Ze trok eventjes een triest gezicht en maakte een snik geluidje. "Ik weet het, het is werkelijk waar vreselijk," reageerde ze, haar gezicht in de plooi houdend. Maar dit hield ze niet lang vol. Al snel genoeg begon ze te grinniken en al vlug ook zachtjes te lachen. Lilium was niet echt een meester met het onder controle houden van haar emoties.
Lilium liet haar blik eventjes afglijden naar de deur toen de jongen voorstelde om naar buiten te gaan. Dat zou op zich nog wel kunnen eigenlijk. Dan zaten ze tenminste niet meer een occupy beweging in gang te zetten op de vloer van het Pokémon center. Ze rekte zich eventjes uit en legde haar armen toen weer neer op haar knieën. "Ik vind het prima, wil je nu naar buiten gaan dan?" vroeg het meisje vervolgens. Haar hele team allemaal uit de Pokéball, dat was wel een tijdje geleden, maar op zich geen onplezierig idee.
Ze grinnikte weer zachtjes toen de jongen zei het op te vatten als een compliment. "Doe maar," sprak Lilium met een glimlach. Ze wist niet zeker of ze het als compliment bedoelde, maar als hij het een compliment in zag, was het helemaal prima. Ze luisterde wel geïnteresseerd naar zijn verhaal. Zeldzamere Pokémon? "En daarin zie je Pokémon zoals.. starters ofzo? Of Pokémon die niet in Kalos voorkomen? Of gewoon niet vaak voorkomende Pokémon?" Eventjes viel Lilium stil en glimlachte schaapachtig. "Sorry dat ik zoveel vragen stel," vervolgde ze meteen.


notes notes notes notes
robb stark
Terug naar boven Ga naar beneden
West Austin
Member
West Austin
Punten : 465
Gender : Male ♂
Age : 19
Type : Ranger
Rang : Student Ranger
Regions : Kalos
Icon : Mudkip
https://pokemon-journey.actieforum.com/t719-west-austin https://pokemon-journey.actieforum.com/t720-west-s-pokedex

{Open} Trade of wonders - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: {Open} Trade of wonders   {Open} Trade of wonders - Pagina 2 Emptyzo okt 12, 2014 2:43 pm


De trieste blik die het meisje opzetten en dan de lach die ze probeerde te onderdrukken hielp totaal niet. West wou zelf dat hij niet in het lachen uitbarsten maar ze maakten het hem echt niet gemakkelijk. Al helemaal niet wanneer ze uiteindelijk toch in de lach schoot. 'Het leven moet echt zwaar voor je zijn.' ging de zwartharige jongen toch verder, zijn lach hield hij nog steeds onder controle.
West sprong haast weer recht wanneer Lilium voorstelde om naar buiten te gaan. Voor zijn eigen doen was hij al veel te lang binnen in het pokémon center. Meestal ging hij binnen, deed wat hij moest doen en was weer naar buiten. Dat was ook alleen wanneer dat hij geen gezelschap had van iemand anders. 'Is goed voor mij. Ik wil wel eens zien of je team even indrukwekkend is als het klinkt.' zei hij grijnzend.
Misschien had hij wat duidelijker moeten zijn met zijn uitleg, maar het zou uiteindelijk allemaal wel duidelijk worden. 'Nee, geen starters. Ik hou het liefst mijn team starter vrij.' zei West met een glimlach. De starter pokémon kwamen niet zeer vaak voor maar er was heel veel over bekend. Het had geen zin om een pokémon te onderzoeken waarvan alles al bekend was. Natuurlijk konden ze wat over het hoofd hebben gezien maar de kans was niet zeer groot. 'Ik bedoel meer pokémon die je niet vaak tegen komt en waar er bijzondere verhalen over te vinden zijn. Pokémon zoals Duskull en Elgyem die ik trouwens ook zeker in mijn team wil hebben.' dat het meisje veel vragend stelde maakten echt niet uit. Hij was vaak degene die veel vragen stelde en zijn mond stond niet vaak stil. 'Maakt niet uit, het is leuk wanneer dat iemand interesse toont.' verzekerde hij Lilium.

Terug naar boven Ga naar beneden
Lilium Florbelle
Member
Lilium Florbelle
Punten : 700
Gender : Female ♀
Age : 18 years
Type : Ranger
Rang : Student Ranger
Regions : Kalos
Icon : Mudkip
https://pokemon-journey.actieforum.com/t50-lilium-florbelle https://pokemon-journey.actieforum.com/t56-lilium-s-pokedex

{Open} Trade of wonders - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: {Open} Trade of wonders   {Open} Trade of wonders - Pagina 2 Emptyzo okt 12, 2014 4:26 pm

wake me up when it's all over
Lilium schrok op toen de jongen half overeind sprong toen ze voorstelde om haar Pokémon buiten te laten zien. Hierna verscheen toch een glimlachje op haar lippen. Nou dat was redelijk duidelijk. Het blonde meisje keek omhoog naar de zwartharige jongen toen deze weer begon te spreken. "Oh, het valt je vast enorm tegen," sprak het meisje op een rustige toon, met een onschuldige glimlach. Nee, ze was heel erg trots op haar team, op elk teamlid eigenlijk. Maar eerst moet ze haar nieuwe teamlid zoeken. Lilium hief zichzelf een beetje onhandig overeind en keek zoekend rond. Al snel genoeg vielen haar ogen op de Sylveon die ze net gekregen had. De Pokémon was bezig met blaadjes van een willekeurige plant af te trekken.. Heilige Arceus. "Lacie!" Riep het meisje, waarna de Sylveon met een vrolijk geluid opkeek en weer naar haar toe dartelde. De Pokémon keek haar met zo'n hoopvolle en vrolijke blik aan, dat Lilium het niet meer over haar hart kon verkrijgen de Pokémon een standje te geven. "Gewoon hier blijven, oké?" verzocht ze de Pokémon dus maar met een lichte zucht.
De jongen was vrij duidelijk over wat hij zocht in zijn Pokémon en Lilium knikte uiteindelijk met een glimlach. "Oké, dat is duidelijk," besloot ze met een glimlach, waarna ze haar Pokédex tevoorschijn toverde om op te zoeken wat in Arceus' naam een Elgyem was. "Oh deze," bracht ze uit, terwijl de Pokémon op de display verscheen. Dat was inderdaad een apartere Pokémon. Ondertussen begon ze richting de schuifdeuren te lopen. "Kom je mee naar buiten dan?" Vroeg ze hem. Dan kon ze haar team showen.


notes notes notes notes
robb stark
Terug naar boven Ga naar beneden
West Austin
Member
West Austin
Punten : 465
Gender : Male ♂
Age : 19
Type : Ranger
Rang : Student Ranger
Regions : Kalos
Icon : Mudkip
https://pokemon-journey.actieforum.com/t719-west-austin https://pokemon-journey.actieforum.com/t720-west-s-pokedex

{Open} Trade of wonders - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: {Open} Trade of wonders   {Open} Trade of wonders - Pagina 2 Emptyzo okt 12, 2014 5:18 pm


Ze probeerden in ieder geval bescheiden te blijven over haar team, maar de jongen had niet het gevoel dat het nodig was. Elk team dat groter dan dat van hem was en vooral sterke en volledig geëvolueerde pokémon had was imposanter dan zijn kleine Skull. De Ghost pokémon zag er niet meteen imposant uit of iets in die richting. 'Je moet niet zo bescheiden zijn.' zei hij. Nadat de jongen was recht gestaan stond ook het meisje recht. Voor dat ze naar buiten konden gaan moest ze enkel nog haar nieuwe pokémon weer vinden die...aan het eten was van een plant. West grinnikte zacht bij het zicht, al helemaal omdat het eruit zag dat de pokémon geen idee had dat ze wat verkeerd deed.
Lilium haalde haar pokédex boven. Een kleine frons kwam op West zijn gezicht terwijl hij zich wat verplaatste zodat hij mee kon zien. Hoo, ze was dus de Elgyem aan het opzoeken. 'Jup die, ik heb enkel geen idee waar ik hem ooit moet vinden, maar dat maakt het alleen maar een grotere uitdaging.' West was niet de persoon die snel iets negatief zou gaan bekijken. Als je hem langer kende ging je wel merken dat hij een vrolijk figuur was dat enkel geïrriteerd raakten wanneer dat hij zich echt verveelde of wanneer dat de persoon voor hem zich totaal niet aan stond. Gelukkig was dat toen niet het geval geweest. Lilium begaf zich weer naar de schuifdeur en West volgde haar maar. Skull zweefde zoals verwacht achter zijn trainer aan en probeerde zo dicht mogelijk in de buurt te blijven. Eenmaal dat ze buiten waren draaide West zich meteen naar het meisje op. 'Wel, laat dat top team nu maar eens zien.' zei hij grijnzend. Misschien hadden ze beter de stad verlaten voordat ze grote pokémon zouden laten zien maar daar was het iets of wat te laat voor. Daarbij had West geen zin om nog ergens anders heen te wandelen. Andere mensen moesten maar gewoon oppassen voor hen.

Terug naar boven Ga naar beneden
Lilium Florbelle
Member
Lilium Florbelle
Punten : 700
Gender : Female ♀
Age : 18 years
Type : Ranger
Rang : Student Ranger
Regions : Kalos
Icon : Mudkip
https://pokemon-journey.actieforum.com/t50-lilium-florbelle https://pokemon-journey.actieforum.com/t56-lilium-s-pokedex

{Open} Trade of wonders - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: {Open} Trade of wonders   {Open} Trade of wonders - Pagina 2 Emptyzo okt 12, 2014 5:56 pm

wake me up when it's all over
De blondine trok haar wenkbrauwen eventjes omhoog in een verbaasde expressie toen de jongen opmerkte dat ze niet zo bescheiden moest zijn. Ze haalde vervolgens haar schouders ietsjes op als antwoord. Wat kon ze anders doen? Wat haar betrof vrij weinig. Ze richtte daarom dus ook maar haar aandacht op de buitenaards uitziende Pokémon die op de display van haar Pokédex verschenen was. "Hij ziet er apart uit," merkte het meisje op met licht ontzag. Apart.. Maar niet op een vreemde manier. Ze snapte wel waarom de jongen de Pokémon aan zijn team toe wilde voegen. Ze fronste lichtjes toen ze naar de gegevens keek. "Er staat hier dat hij niet in Kalos voorkomt.. Dus ik wens je veel succes," zei Lilium met een schaapachtige glimlach. Wie weet had de jongen een keer mazzel. "Maar Deerling komt ook niet in Kalos voor.. Dus wie weet heb je een keer mazzel." En Samurott kwam niet in Kalos voor, en Ninetales, en Charizard.. Ze had met haar team niet echt veel recht van spreken bleek.
Toen ze eenmaal buiten stond keek ze eventjes om naar West, wie opmerkte dat ze haar team maar eens moest laten zien. Lilium glimlachte wat verlegen, maar haalde vervolgens haar Pokéballs uit haar rugzak. Met een rustig gebaar liet ze de eerste groot worden en gooide deze de lucht in. "Dit is Jack, mijn Samurott," stelde ze de blauwe Pokémon voor toen deze zijn Pokéball verliet. Jack slaakte eventjes een uitgelaten kreet toen hij de Pokéball verliet en richtte daarna nieuwsgierig zijn blik op West. Hierna liet Lilium de volgende twee Pokémon eruit. "De Ninetales heet Alyss, en de Flygon heet Rosa," stelde ze de twee volgende Pokémon voor. Rosa rekte zich eventjes uit en Alyss ging rustig naast Lilium zitten. "En de laatste twee.. Dit zijn Romeo," ze liet de Deerling uit zijn Pokéball komen, "En Leo." Als laatste verscheen de Charizard ook. Lilium glimlachte wat schaapachtig. "Nou.. Dit is bijna mijn complete team.. Ik heb ook nog een blauwe Vivillon genaamd Oz, maar deze zit op dit moment even in de Box." Leo, wie tot voorkort niet had zitten opletten, richtte een uiterst verbaasde blik op Lacie en keek daarna weer op Lilium. Wat was er in Arceus naam met Oz gebeurd? Hij was roze geworden! Hij wees eventjes naar de Pokémon en maakte verbaasde geluidjes. En sinds wanneer was Oz een meisje! Lilium keek eventjes verbaasd naar de Pokémon. "Leo, dat is Lacie, beetje lief zijn naar der," glimlachte Lilium naar haar Pokémon. Leo fronste nog eventjes lichtjes, maar vervolgens besefte hij zich dat het Oz niet was. Oh. Oké dan.


notes notes notes notes
robb stark
Terug naar boven Ga naar beneden
West Austin
Member
West Austin
Punten : 465
Gender : Male ♂
Age : 19
Type : Ranger
Rang : Student Ranger
Regions : Kalos
Icon : Mudkip
https://pokemon-journey.actieforum.com/t719-west-austin https://pokemon-journey.actieforum.com/t720-west-s-pokedex

{Open} Trade of wonders - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: {Open} Trade of wonders   {Open} Trade of wonders - Pagina 2 Emptyzo okt 12, 2014 6:28 pm

Het meisje merkte op dat de pokémon er apart uit zag en daar had ze gelijk in. De pokémon was niet de alledaagse pokémon die je iedere dag zag. Eigenlijk zag het wezentje er best buitenaards uit. Sommige mensen zeiden zelfs dat de pokémon ooit in de ruimte had geleefd maar of dat waar was wist hij niet. 'Apart maar wel schattig, je moet ook eens kijken naar de evolutie ervan, die ziet er pas vreemd uit.' de eerste keer dat hij de pokémon had gezien op foto had hij gedacht dat de evolutie gemaakt was van hout want het leek zeer hard op hout. Beheeyem. Dat was de evolutie. Dat hij de pokémon niet in het wild zal kunnen vinden in Kalos wist hij ook. Hij was zich ervan bewust dat het niet makkelijk ging worden maar misschien zou hij wel geluk hebben. 'Ach, ik heb nog alle tijd van de wereld en wil ook niets over haasten. Voor nu hou ik het even alleen bij Skull tot dat ik natuurlijk een Elgyem tegen kom.' het leek West wel leuk om een groot team te hebben, maar voor dat moment vond hij een klein team goed genoeg. De jongen wou immers alleen maar pokémon in zijn team die hij echt wou hebben. Als hij echt pokémon zou vangen om een groot en sterk team te krijgen kreeg hij uiteindelijk vast een team vol random pokémon die hij eigenlijk niet eens wou hebben. 'Gewoon hopen, meer kan ik niet doen.' ondertussen had West zich al naar buiten begeven waar dat hij wachten tot het meisje al haar pokémon zou laten zien.
De eerste pokémon die ze eruit liet was een Samurott en een starter. Wel geen starter van Kalos. De nieuwschierige blik die West kreeg van de blauwe pokémon beantwoorde hij met een kort zwaai gebaar en een glimlach. Vervolgens liet het meisje ook nog een Flygon, Ninetales, Deerling en Charizard uit hun bal komen. Zoals te verwachten zag het er toch uit als een geweldig team. Als je daarmee zou rondlopen zouden niet veel mensen het in hun hoofd halen om je te benaderen of om wat verkeerd te doen. 'Jammer dat je niet altijd al je pokémon bij je kan hebben, maar ergens ook te begrijpen.' zei West. Dus ze had ook nog een andere pokémon één die ergens wel wat weg had van een Butterfree maar dan wat mooier. 'Zoals te verwachten ziet je team er geweldig uit. Ik zou het niet in mijn hoofd halen om wat verkeerd te doen bij het zien van al die pokémon.' de enige die er niet echt leek tussen te passen was de Deerling, maar dat kwam vast omdat het de enige was die nog niet geëvolueerd was en er nog echt lief uit zag. Op de Sylveon na dan.
Skull vond het allemaal maar niks. Eén onbekende pokémon tot daaraan toe, maar een volledig team ging hem te ver. Het waren vooral de pokémon die een pak groter waren dan de kleine Duskull die hij liefst vermeed. Daarom ook dat de pokémon zich schuil hield achter zijn trainers rug. West keek dan ook even over zijn schouder heen naar zijn pokémon. 'Kom op, ga eens gedag zeggen. Je verstoppen is onbeleefd weet je.' zei de zwartharige jongen maar hij bedoelde het natuurlijk niet gemeen. Toch besloot zijn pokémon om onzichtbaar te worden met als gevolg dat West hem kwijt was. 'O-oi! Dat is helemaal niet de bedoeling!' met zijn handen taste hij wat in de lucht in de hoop de pokémon te vinden ondanks dat hij wist dat het niet mogelijk was de pokémon dan aan te raken. 'Het is al lang geleden dat hij dit nog heeft gedaan.' mompelde West terwijl dat hij zoekend om zich heen keek.

Terug naar boven Ga naar beneden
Lilium Florbelle
Member
Lilium Florbelle
Punten : 700
Gender : Female ♀
Age : 18 years
Type : Ranger
Rang : Student Ranger
Regions : Kalos
Icon : Mudkip
https://pokemon-journey.actieforum.com/t50-lilium-florbelle https://pokemon-journey.actieforum.com/t56-lilium-s-pokedex

{Open} Trade of wonders - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: {Open} Trade of wonders   {Open} Trade of wonders - Pagina 2 Emptyzo okt 12, 2014 6:50 pm

wake me up when it's all over
Lilium glimlachte lichtjes toen de jongen opmerkte dat de evolutie er nog aparter uitzag dan de vorm die ze nu op haar display getoverd had. Het was op zich best moeilijk om voor te stellen dat het nog aparter kon. “Nou dan ben ik op zich wel benieuwd naar ho-“ begon het blonde meisje terwijl ze met haar vingers op de knopjes drukte. Maar ze onderbrak zichzelf toen de Beheeyem op het schermpje verscheen. “Holy Mew“ bracht ze uit, “dat is índerdaad heel erg apart.“ En ook stiekem een stuk minder schattig dan wat ze voorheen had gezien… Maar ja, het was wel op zich een leuke Pokémon en Psychic types waren sterk. En verder was hij niet zo mainstream, dat was op zich ook best leuk. Al… had zij niet echt recht van spreken, besefte ze zelf, met haar Charizard, Sylveon, Samurott, Flygon en Ninetales..Oeps. “Je komt er vanzelf wel één tegen,“ bevestigde het meisje met een glimlach.
Haar blik raakte eventjes wat triester toen de jongen opmerkte dat het jammer was dat ze niet al haar Pokémon bij zich kon hebben. “Nee, het is ook heel jammer. Als ik nou één Pokémon meer in mijn team kon doen.“ reageerde ze. Ze aaide Romeo wat over zijn kop toen hij om aandacht kwam zeuren. De Pokémon was op zich nog best jong, dus was nog wat springeriger dan de rest. Niet dat ze het erg vond. Het was op zich best wel gezellig. Ze grijnsde wat onschuldig. “Geloof me, er zijn nog zat mensen die wat verkeerd durven te doen,” reageerde ze met een schaapachtige glimlach. Leo was immers al een keer gestolen geweest, om maar een voorbeeldje te noemen. Ze trok gewoon ongeluk aan. Ze begon zachtjes te lachen toen de Duskull verdween. “Duidelijk is hij het niet eens met je redenatie,“ verklaarde Lilium met een glimlach. “Komt hij niet vanzelf weer terug?“


notes notes notes notes
robb stark
Terug naar boven Ga naar beneden
West Austin
Member
West Austin
Punten : 465
Gender : Male ♂
Age : 19
Type : Ranger
Rang : Student Ranger
Regions : Kalos
Icon : Mudkip
https://pokemon-journey.actieforum.com/t719-west-austin https://pokemon-journey.actieforum.com/t720-west-s-pokedex

{Open} Trade of wonders - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: {Open} Trade of wonders   {Open} Trade of wonders - Pagina 2 Emptyzo okt 12, 2014 7:20 pm

Dat de pokémon zijn evolutie er nog aparter uit zag moest je hem niet vertellen, maar toch bleef hij hem schattig vinden. Als die pokémon ooit in zijn team zat kon hij zich voor even wel de gelukkigste persoon op aarden noemen. 'Ja, ooit vind ik hem wel. Misschien dat iemand hem verkoopt ofzo.' waarschijnlijk zou dat de enige manier zijn voor hem om aan de pokémon te geraken. Door hem te kopen.
Ondanks dat ze zo'n team had waren er toch mensen die haar kennelijk al hadden lastig gevallen. 'Zo'n nare ervaringen gehad?' vroeg hij terwijl dat hij zich naar de Charizard begaf. Hij had nooit echt schrik gehad van een pokémon. Eigenlijk durfde hij haast iedere pokémon te benaderen wat soms wel eens slecht kon aflopen. Als het aan de jongen lag zou hij zelfs nog op een zwerm boven Beedrills durven afstappen zonder na te denken over de gevolgen. Hij had enkel niet het gevoel dat de Leo hem iets zou aandoen en anders had hij pech. Rustig liep hij om de pokémon heen terwijl dat hij hem bekeek.
West maakten zich niet druk om het feit dat zijn pokémon net was verdwenen. Skull zou wel terug komen, het zou hem zelfs niks verbazen moest de pokémon nog gewoon rond hem hangen ergens. 'Hij komt wel terug maar het is vooral...vervelend.' de jongen wist gewoon graag waar zijn pokémon uit hing en dat ging nu natuurlijk niet. 'Enkele weken geleden deed hij het nog vaker. De helft van de tijd zag ik hem toen niet.' zei hij terwijl dat hij een hand door zijn haar bracht. Op sommige momenten had hij echt gedacht dat hij zijn enige pokémon gewoon was kwijt geweest, gelukkig had de Duskull hem heel de tijd zitten volgen. Omdat de pokémon hem toch altijd leek te volgen toen had West altijd geweten dat de pokémon uiteindelijk wel aan hem zou wennen. Nu was het alleen wachten tot hij ging wennen aan andere onbekende mensen. 'Maar zie je het al voor je? Een Dusknoir die schrik heeft van onbekenden en zich gaat verstoppen achter zijn trainer die verschillende centimeters kleiner is?' vroeg hij terwijl dat hij Lilium weer aan keek.

Terug naar boven Ga naar beneden
Lilium Florbelle
Member
Lilium Florbelle
Punten : 700
Gender : Female ♀
Age : 18 years
Type : Ranger
Rang : Student Ranger
Regions : Kalos
Icon : Mudkip
https://pokemon-journey.actieforum.com/t50-lilium-florbelle https://pokemon-journey.actieforum.com/t56-lilium-s-pokedex

{Open} Trade of wonders - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: {Open} Trade of wonders   {Open} Trade of wonders - Pagina 2 Emptyzo okt 12, 2014 10:57 pm

wake me up when it's all over
Lilium grijnsde lichtjes toen de jongen aangaf dat hij de Pokémon misschien wel ooit kon kopen. Tja, wie weet inderdaad. "Je vindt hem vast wel voordat je bejaard bent," zei ze zoetjes, waarna ze een plagerige grijns trok. "Al hoewel.. Is misschien al wel te laat.." Merkte ze vervolgens bedenkelijk op, al kon ze opnieuw nauwelijks haar lachen inhouden. Ze nam voor de zekerheid toch lichte afstand, om een mogelijke wraak actie te kunnen vermijden.
Zijn volgende vraag liet haar alleen eventjes wegkijken. "..Een paar.." mompelde ze zachtjes, waarna ze ietsjes over haar achterhoofd krabde. "Maar niet veel dus," zei ze er haastig achteraan. Ze kon immers prima voor zichzelf zorgen wat haar betrof! Ze keek op toen de jongen zomaar op Leo afliep. De Charizard keek wat verbaasd op toen de jongen om hem heen begon te lopen en boog zijn nek, inspecterend aan het haar snuivend van de jongen. Wie was deze gast? Moest hij hem wegjagen? Hierna besloot hij om gewoon een grote lik over het gezicht en een deel van het haar van de jongen te geven. Waarom wist hij niet, maar het leek hem een prima actie. Lilium schrok op. "Leo!" Waarschuwde ze de Charizard. Leo had af en toe nog een zeer.. kindse persoonlijkheid.
Geïnteresseerd luisterde ze naar de verhalen over de Duskull van de jongen. "Nou, hij is in ieder geval een interessante Pokémon," glimlachte het meisje, en minder freaky dan die Gastly's. Na de ontmoeting met Ace had ze haar buik alweer vol van dat spook type. Bij het beeld van een zich verstoppende Dusknoir begon ze zachtjes te lachen. "Eigenlijk niet nee," grinnikte ze zachtjes. "Maar het zal wel een show zijn om te zien."


notes notes notes notes
robb stark
Terug naar boven Ga naar beneden
West Austin
Member
West Austin
Punten : 465
Gender : Male ♂
Age : 19
Type : Ranger
Rang : Student Ranger
Regions : Kalos
Icon : Mudkip
https://pokemon-journey.actieforum.com/t719-west-austin https://pokemon-journey.actieforum.com/t720-west-s-pokedex

{Open} Trade of wonders - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: {Open} Trade of wonders   {Open} Trade of wonders - Pagina 2 Emptyma okt 13, 2014 7:34 pm

De zwart harige jongen hoopte dat hij de pokémon nog kon vinden voordat hij bejaard was, maar dat moest wel. Het duurde nog lang voor hij bejaard was dus hij had tijd genoeg. Hopelijk. 'Als ik hem niet kan vinden voor ik bejaard ben, dan vind ik hem wel nadat ik bejaard ben.' zei hij vastberaden. Wat hij er ook voor zou moeten doen, hij zou de pokémon wel in zijn bezit krijgen.
Voor dat West het wist voelde hij de tong van Charizard over zijn gezicht, iets dat hij echt totaal niet had verwacht. De eerste paar seconden die volgde probeerde hij te verwerken wat er gebeurd was. Met zijn hand ging hij over zijn kaak heen waar dat wat speeksel op hing, en vervolgens keek hij de Charizard aan. 'Dat was...onverwacht.' wist hij enkel uit te brengen terwijl dat hij even een blik wierp op zijn hand waar nog wat speeksel aan hing. Zijn hand veegde hij maar gewoon af aan zijn broek. Wie verwachten er nu dat een Charizard iemand zou likken? Meestal was dat de taak van een Gastly. 'Ik wist niet dat Charizards dat ook deden.' sprak hij nadien bedenkelijk terwijl dat hij de oranje pokémon aan keek. Misschien was het wel een eigenschap die heel normaal was maar niemand die het wist. Of het lag gewoon aan het karakter van de pokémon. 'In ieder geval denk ik wel dat hij me leuk vind.' een grote glimlach kwam op West zijn gezicht terwijl dat hij zich naar Lilium toe draaide. Nee, hij vond het totaal niet erg, enkel onverwacht maar dat was ook anders.
Het meisje zei dat Skull in ieder geval een interessante pokémon was, en dat was hij inderdaad. West vond hem zelf ook interessant, maar dat was ergens misschien logisch aangezien dat het zijn eigen pokémon was. Iedereen was altijd positief over zijn eigen pokémon. Meestal toch. 'Dat is hij zeker.' voor een laatste keer keek hij nog eens om zich heen in de hoop de pokémon toch te zien maar hij leek maar weinig succes te hebben. 'Een show ja, maar niemand die hem dan serieus zou nemen.' moest Skull nog steeds last hebben van die eigenschap wanneer dat die eenmaal volgroeid was dan zou West hem zelfs niet serieus kunnen nemen.

Terug naar boven Ga naar beneden
Lilium Florbelle
Member
Lilium Florbelle
Punten : 700
Gender : Female ♀
Age : 18 years
Type : Ranger
Rang : Student Ranger
Regions : Kalos
Icon : Mudkip
https://pokemon-journey.actieforum.com/t50-lilium-florbelle https://pokemon-journey.actieforum.com/t56-lilium-s-pokedex

{Open} Trade of wonders - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: {Open} Trade of wonders   {Open} Trade of wonders - Pagina 2 Emptyma okt 13, 2014 10:02 pm

wake me up when it's all over
Lilium begon zachtjes te grinniken toen de jongen opmerkte dat hij de Pokémon wel hoopte te vinden voordat hij bejaard was. Ze trok een onschuldig gezicht en probeerde haar eigen gelach te stelpen. "Is het niet al te laat dan? Je bent al zo oud.." Merkte ze zachtjes op, zowaar haar gezicht ietsjes in de plooi houdend. Ze had niet gedacht dat dat haar ooit ging lukken. Hij leek haar een stuk ouder dan zij was tenminste. Ze wist in ieder geval zeker dat hij langer was dan zij was. Maar daar was ook niet heel erg veel voor nodig...
Het lachen was haar echter wel vergaan toen Leo de jongen een speelse lik over zijn gezicht had gegeven. De Charizard leek zich van geen kwaad bewust en smakte alleen maar wat na, blijkbaar er niet over uit of het haar van de jongen lekker smaakte of dat hij toch liever een sandwich had die Lilium nog wel eens haalde. Hierna wreef hij over zijn mond met zijn korte voorpoot en richtte daarna weer een nieuwsgierige blik op de jongen. Lilium kon voor een moment wel door de grond zakken. Heilige Arceus, waarom Leo, waarom. "Sorry," sprak het meisje snel, "Hij heeft af en toe.. aparte momenten." Een verontschuldigende glimlach verspreidde zich over haar lippen. "Hij bedelt ook als een Growlithe om mijn brood als hij de kans krijgt.. Hij heeft een uniek karakter, en hij is nogal jong," ze lachte wat ongemakkelijk, waarna Leo eventjes snoof. Maar gelukkig scheen de jongen het niet erg te vinden. Leo snoof eventjes tevreden en opende zijn mond om nog een lik over het hoofd van de jongen te geven. "Leo, waag het," Lilium's reactie was er nog sneller uit voordat ze het überhaupt bedacht had dat ze het wilde zeggen. De Charizard maakte eventjes een verongelijkt geluidje en sloot zijn mond toen weer. Lilium grijnsde lichtjes.
Het idee van een grote spook Pokémon die bang was voor vreemden deed haar toch wel opnieuw grinniken. "Ik denk niet dat hij dan nog serieus genomen wordt, nee. Het is wel een handige eigenschap voor gym battles.. Wat je niet ziet, kun je niet raken." Hierna leek ze zich toch weer iets te bedenken. "Wat ben je eigenlijk? Trainer? Coördinator? Breeder?" Besloot ze te vragen. Ze had eigenlijk maar aangenomen dat de jongen een trainer was, maar dat hoefde helemaal niet zo te zijn.


notes notes notes notes
robb stark
Terug naar boven Ga naar beneden
West Austin
Member
West Austin
Punten : 465
Gender : Male ♂
Age : 19
Type : Ranger
Rang : Student Ranger
Regions : Kalos
Icon : Mudkip
https://pokemon-journey.actieforum.com/t719-west-austin https://pokemon-journey.actieforum.com/t720-west-s-pokedex

{Open} Trade of wonders - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: {Open} Trade of wonders   {Open} Trade of wonders - Pagina 2 Emptydo okt 16, 2014 8:01 pm

Hij was te oud? Zo heel oud was hij nu ook weer niet maar hij zou gerust het spelletje mee spelen. Heel hun gesprek was nu niet wat je kon noemen serieus. Het was verre van serieus. Als reactie stak hij even zijn tong uit om er niet veel meer woorden aan te moeten toevoegen. Na de actie van Leo had ze zich nog verontschuldigd, maar het maakten hem niet echt iets uit. Hij hield wel van pokémon met vreemdere karakters. 'Het maakt echt niet uit.'
West had die keer de lik wel zien aankomen maar het was Lilium die op tijd wist in te grijpen. Eén keer een lik krijgen ging nog maar een tweede keer was misschien niet iets te veel. De jongen lachten zacht. Het was niet dat hij het erg vond, in tegendeel zelfs. Het was best grappig als je erover na dacht. 'Inderdaad, zo'n lekker hapje ben ik nu ook weer niet.' zei hij lachend tegen de Charizard. Hij gaf twee zachte klopjes aan de Charizard, iets dat een schouderklopje moest voorstellen maar West was niet groot genoeg om aan de schouders van de pokémon te geraken.
'Gelukkig dat ik dan niet uit ben op gym gevechten.' antwoordde West. Hij kon het al voor zich zien hoe dat zijn pokémon heel de tijd onzichtbaar was tijdens een gevecht. Het zou dan een zeer lang en vooral saai gevecht worden. Hij vroeg zich af of het zelfs wel een gevecht zou worden moest Skull altijd onzichtbaar zijn. Gelukkig was hij tijdens gevechten net iets anders, maar zodra het gevecht afgelopen was werd hij weer hetzelfde. 'Ik ben niet echt iets van die drie, meer een pokémon onderzoeker.' antwoordde hij op de vraag van Lilium. Hij had nooit in gezien waarom je breeder wou worden of wat echt het nut was van coördinator. Trainer was daarbij ook niet meteen zijn ding.

Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud

{Open} Trade of wonders - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: {Open} Trade of wonders   {Open} Trade of wonders - Pagina 2 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
{Open} Trade of wonders
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 2 van 3Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» [Halloween] You'll Trade Too
» [Halloween] Trade Your Fortune
» [open] switching moods [ganzenopdracht] [open]
» Open lucht muziek [Open]
» [open] A new team member [open]

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Pokémon Journey :: ► WELCOME TO THE POKÉMON WORLD :: Kalos :: Coumarine City-
Ga naar: