A ghoulish night
Welkom op
Pokémon Journey!

Heb je altijd al een Pokémon trainer, coördinator of breeder willen zijn? Of bewandel jij liever het gevaarlijke pad van een Team Rocket Grunt? Samen met andere leden schrijf jij het verhaal van jouw geheel eigen personage. Doorkruis regio's, vang je favoriete Pokémon en maak nieuwe vrienden onderweg. Laat het avontuur beginnen!
WELCOME, GUEST!
PLEASE Login OR Register.

Deel
 

 A ghoulish night

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
AuteurBericht
Robin Boltstone
Member
Robin Boltstone
Punten : 32
Gender : Male ♂
Age : 17
Type : Trainer
Regions : Hoenn en Kalos
Icon : Greninja
https://pokemon-journey.actieforum.com/t7218-robin-boltstone#140909 https://pokemon-journey.actieforum.com/t7224-robin-s-pokedex#140961 https://pokemon-journey.actieforum.com/t7232-robin-s-worklog#141051

A ghoulish night Empty
BerichtOnderwerp: A ghoulish night   A ghoulish night Emptywo maa 21, 2018 9:40 pm

Midden in de nacht werd hij wakker. Robin had net een enge droom gehad. Achilles was ook wakker. Pas na een tijdje merkte hij het lawaai buiten. Het was alsof iemand een kampvuur aan het houden was. Hij hoorde gelach en gezing, gepraat en geroep. Hij ging naar buiten uit de tent, op de voet gevolgd door Achilles. Hij ging naar de plaats waar het lawaai vandaag kwam en zag dat daar inderdaad een kampvuur was. Er was niemand en net op het moment dat hij daar aankwam was het doodstil op het knetteren van het blauwe vuur na. Hoe kon vuur blauw zijn, vroeg het duo zich af. Op dat moment voelden ze alletwee tegelijk een koude wind, alsof die dwars door hun vlees en botten heen waaide en dat verschillende keren na elkaar. Vanuit het niets kwam een Shadowball hun richting uit. Ze konden maar net ontwijken en het hazepad kiezen. In hun vlucht botsten ze bijna tegen een Trevenant aan. Deze gebruikte op zijn beurt Dark pulse en opnieuw moesten ze het op een lopen zetten. Op de één of andere manier kwamen ze terug bij het kampvuur aan, terwijl ze helemaal niet in die richting gelopen waren. Ze waren ontkomen aan de Trevenant en aan de pokemon die hen aanvielen. Vermoeid gingen ze zitten op een boomstam die rond het vuur lag. Ze waren nog maar net bekomen of plots verschenen overal rondom hen Ghost types die hun vreemd aankeken. Er waren enkele Gastly en Haunters, een tweetal Phantumps, een Banette, enkele Duskull en een Dusclops en een boel andere pokemon, voornamelijk Ghost types. Ze gedroegen zich eerder bang dan vijandig. Misschien hadden ze hem uit angst aangevallen en niet uit boosaardigheid. Hij stelde zich voor en toonde dat hij geen kwade bedoelingen had en toen waren ze plots heel blij met zijn komst. Ze kwamen allemaal rond hem zweven of staan of wat Ghostpokemon dan wel doen. Dat duurde totdat die Trevenant terugkwam, deze maakte zich al klaar om tot de aanval over te gaan en Robin anderzijds om te vluchten, maar de vriendelijke geesten kwamen tussenbeide en toen ze Trevenant overhaald hadden van zijn oprechtheid, kwam deze zich verontschuldigen tegenover het duo. Ze hadden nog een gezellige avond samen. Het duurde maar een uurtje want Robin en Achilles moesten morgenochtend terug vertrekken. Alle nieuwe vrienden die ze gemaakt hadden zwaaiden hen uit. Wanneer ze aan hun tent aankwamen kwam de grootste verrassing. Het kampvuur was op magische wijze verschoven tot vlak voor zijn tent en had alle omzittenden meegenomen. Hij nam opnieuw afscheid en ging toen echt gaan slapen. Hij vroeg zich nog af of het wilde pokemon waren geweest of misschien waren het wel pokemon van trainers?

Hij werd pas midden in de voormiddag wakker en liep direct naar buiten, maar er was geen spoor meer van een kampvuur, laat staan van pokemon. Maar de bladeren en takken in zijn haar bewezen wel dat afgelopen nacht geen droom was geweest. Hij pakte vlug alles in en besloot al wandelend te ontbijten. Hij wou zo snel mogelijk Aquacorde Town bereiken. Hopelijk ging de rest van de weg door het woud zonder oponthoud.

[OPEN]
Terug naar boven Ga naar beneden
Julian Snow
Member
Julian Snow
Punten : 332
Gender : Male ♂
Age : 22 y/o
Type : Team Rocket
Rang : Grunt
Regions : Kalos
Icon : Lycanroc

A ghoulish night Empty
BerichtOnderwerp: Re: A ghoulish night   A ghoulish night Emptyzo maa 25, 2018 3:15 pm

Verdomme. Hij wist wel dat het een slimmer idee was geweest om te wachten in plaats van ’s avonds die bossen in te trekken. En dan wist hij nog niet eens of hij de Quest ging krijgen, dat was al helemaal erg. Maar ja, zijn enige vorm van transport waren zijn eigen benen, want hij had geen Pokémon die voor hem kon vliegen en hij had ook geen voertuig waarmee hij kon rijden. Hij had natuurlijk een fiets kunnen huren in Cyllage City, maar wie weet hoe lang het dan had geduurd eer dat hij die fiets terug had kunnen brengen en bovendien liepen de kosten dan ook nog eens hoog op. Dat nam niet weg dat hij in Santalune City had moeten blijven voordat hij door Santalune Forest zou trekken. Hij had Howl en die was geëvolueerd, maar Ustrina, zijn Cyndaquil, kon zich op geen enkele manier beschermen en Julian had geen idee wat het niveau was van de Pokémon die zich hier bevonden. Hij had Howl natuurlijk uit zijn bal kunnen laten zodat hij verzekerd was wat zijn veiligheid betrof, maar Julian wilde niet toegeven aan het feit dat de donkere schaduwen die de bossen op de grond wierpen hem van stuk brachten. Hij zou Howl wel tevoorschijn halen als hij zou gaan slapen zodat de warme vacht van de wolf-Pokémon hem enigszins warm kon houden. Julian besloot om verder te wandelen totdat hij op een redelijk centraal gedeelte van het bos uit zou komen waar hij kon rusten. Dat duurde ongeveer anderhalf uur en Julian plofte moe neer toen hij een plek had gevonden die hij goed had gekeurd. Hij haalde Howl tevoorschijn en de Pokémon keek ietwat verward om zich heen waarna hij zijn blauwe ogen op Julian richtte. “Als het goed is, zouden we morgen Aquacorde Town moeten bereiken,” was het enige wat Julian zei. Hij kon merken aan het gedrag van zijn Pokémon dat deze het niet fijn vond dat zijn trainer in zijn eentje het bos in was gegaan, maar gelukkig liet de Pokémon het rusten en legde zich neer op zijn buik zodat zijn trainer tegen hem kon gaan liggen. Zijn grote lichaam krulde zich om Julian heen zodra deze op zijn zij lag en Julian kreeg het al snel aangenaam warm. Omdat hij de vorige nacht niet goed had geslapen door nachtmerries was het nu niet zo’n probleem voor hem om in slaap te vallen. De enige reden dat hij wakker werd de volgende ochtend was omdat hij geluid hoorde, voetstappen om precies te zijn. De kop van Howl was al gealarmeerd naar boven geschoten en Julian maakte zich los van zijn Pokémon waarna hij zijn hoofd draaide om te concluderen waar het geluid vandaan kwam. Dankzij Howl vond hij de jongen al snel. Aan de bagage te zien was de jongen een trainer en had ook hij de nacht hier gespendeerd. Julian wilde zich net stilletjes uit te voeten maken toen zijn Poké Ball opeens een hard knallend geluid maakte; het witte licht verblindde hem voor heel even en hij kreunde inwendig toen hij het geïrriteerde gepiep van Ustrina hoorde. Kon dat ding nooit fatsoenlijk in haar Poké Ball blijven?! “Ustrina, néé,” siste hij haar toe, maar het was al te laat. Uitgelaten rende de Cyndaquil op de jongen af, haar ogen fonkelend gericht op het ontbijt dat hij in zijn handen hield. Julian had geen andere keus dan uit zijn schuilplaats te komen – als je het centrale, open gedeelte van het bos zo kon noemen tenminste – en liep zacht vloekend achter zijn Cyndaquil aan, zijn Lycanroc behoedzaam achter hem volgend.
Terug naar boven Ga naar beneden
Robin Boltstone
Member
Robin Boltstone
Punten : 32
Gender : Male ♂
Age : 17
Type : Trainer
Regions : Hoenn en Kalos
Icon : Greninja
https://pokemon-journey.actieforum.com/t7218-robin-boltstone#140909 https://pokemon-journey.actieforum.com/t7224-robin-s-pokedex#140961 https://pokemon-journey.actieforum.com/t7232-robin-s-worklog#141051

A ghoulish night Empty
BerichtOnderwerp: Re: A ghoulish night   A ghoulish night Emptyzo maa 25, 2018 3:43 pm

Hij genoot van zijn croissant terwijl hij door het bos wandelde, Achilles zat op zijn schouder dezelfde lekkernij te eten. Hij had ze nog op tijd kunnen kopen wanneer hij vertrok uit Santalune City, hij had wel gedacht dat ze nog van pas konden komen. Hij liet Argus ook naar buiten komen en nadat deze op zijn hoofd was geland voerde hij haar stukje van de croissant die hij aan het verorberen was. Terwijl het drietal daar aan het genieten was van het eerste beetje voorjaarszon van de dag kwam daar plots uit het niets een Cyndaquil aanrennen. Deze deed heel vriendelijk en hij nam de zak met het ontbijt dat hij gisteren gekocht had, haalde er een halve croissant uit en gaf deze aan de Cyndaquil. Deze keek verlekkerd toe en was dan ook dolblij wanneer ze kon aanvallen, op die croissant dan. Voordat hij verderging gaf hij de pokemon nog eens een flinke aai over zijn kop. Wanneer hij aanstalten maakte om te vertrekken kwam plotseling een andere trainer uit dezelfde richting waar Cyndaquil vandaan was gekomen, op de voet gevolgd door een Lycanroc. De trainer had hij nog nooit eerder gezien dacht hij, maar de Lycanroc daarentegen had iets bekends. Hij keek in de ogen van de pokemon en meende dat al eens eerder gezien te hebben, waarschijnlijk maar kort, als een voorbijganger. Dat was ook niet vreemd want hij had al zoveel trainers gezien onderweg. Enkel vreemd dat hij het zich dan niet meer herinnerde, want zolang geleden kon het dan toch niet zijn... "Is dit jouw Cyndaquil?", vroeg hij aan de trainer.
Terug naar boven Ga naar beneden
Julian Snow
Member
Julian Snow
Punten : 332
Gender : Male ♂
Age : 22 y/o
Type : Team Rocket
Rang : Grunt
Regions : Kalos
Icon : Lycanroc

A ghoulish night Empty
BerichtOnderwerp: Re: A ghoulish night   A ghoulish night Emptyzo maa 25, 2018 4:22 pm

Julian rolde geïrriteerd met zijn ogen toen Ustrina haar zin kreeg en een halve croissant in haar pootjes kreeg gedrukt. De Cyndaquil piepte uitgelaten en begon toen met eten. Toen Julian over zijn schouder keek, zag hij nog net de verlangende blik die Lycanroc wierp op het ontbijt. Hij besefte dat ze al sinds gisteren vroeg in de avond niets meer hadden gegeten en concludeerde dat hijzelf ook wel honger begon te krijgen. Toch was het een vorm van discipline dat Ustrina netjes wachtte totdat ze te eten kreeg. Julian was heus niet van plan om zijn Pokémon te laten verhongeren, maar hij dacht dat hij Aquacorde Town sneller had kunnen bereiken en had er niet op gerekend dat hij voor die tijd nog eten mee moest nemen. Howl deed al snel alsof hij nergens last van had en Julian draaide zich nietszeggend weer naar zijn Cyndaquil toe. Hij gaf een kortaf knikje toen de jonge trainer – Julian schatte hem een jaar of vijftien of zestien – vroeg of het zijn Cyndaquil was. “Ustrina,” sprak hij met een kille stem. De Cyndaquil draaide zich naar hem toe en keek hem onschuldig aan. “Wat heb ik je gezegd over gaan schooien bij andere trainers?” Ustrina haalde haar kleine schoudertjes op alsof ze wilde zeggen dat het aan hem lag en Julian klemde zijn kaken op elkaar. Hij scheurde zijn blik van haar af en keek weer terug naar de trainer. “Bedankt dat je haar te eten hebt gegeven,” zei hij met moeite tegen de trainer. “Ik ben gisteren iets te laat begonnen aan de tocht in dit bos en raakte mijn weg kwijt. Ik had verwacht dat we sneller in Aquacorde Town zouden zijn, maar dat viel tegen.” Het was niet dat hij zichzelf wilde verdedigen tegenover deze trainer, maar ergens wilde hij ook niet de indruk geven dat hij een slechte trainer was en dat hij niks om het welzijn van zijn Pokémon gaf, want dat deed hij wel. “Ik neem aan dat we allemaal ietsje meer honger hadden dan verwacht.” Een blik over zijn schouder leerde Howl dat hij zich niet moest schamen voor het feit dat hij verlangend naar dat broodje had gekeken en de wolf knikte dankbaar met zijn kop naar zijn trainer. “Dus…” Eigenlijk zou hij zijn weg op een snel tempo moeten vervolgen zodat hij op tijd zou zijn in Aquacorde Town en nog iets kon eten, maar het voelde onrechtvaardig aan om de trainer zomaar achter te laten nadat deze wat waarschijnlijk het laatste deeltje van zijn ontbijt was gedeeld had met Ustrina. “Ik neem aan dat je een trainer bent die op doorreis is door Kalos en de gyms wilt uitdagen?” Hij deed een knikje naar de bagage die hij bijhad en de Pokémon op zijn schouder.
Terug naar boven Ga naar beneden
Robin Boltstone
Member
Robin Boltstone
Punten : 32
Gender : Male ♂
Age : 17
Type : Trainer
Regions : Hoenn en Kalos
Icon : Greninja
https://pokemon-journey.actieforum.com/t7218-robin-boltstone#140909 https://pokemon-journey.actieforum.com/t7224-robin-s-pokedex#140961 https://pokemon-journey.actieforum.com/t7232-robin-s-worklog#141051

A ghoulish night Empty
BerichtOnderwerp: Re: A ghoulish night   A ghoulish night Emptyzo maa 25, 2018 10:08 pm

Terwijl de trainer tegen hem stond te praten had hij hongerige blik van de Lycanroc achter het gezien en de ondeugende blik van Ustrina naar de trainer. Na een korte blikwisseling verdween de blik van het gezicht van de wolf, hieruit kon hij afleiden dat de pokemon kort werden gehouden en dat de Cyndaquil het daar niet mee eens was. Dit was niet zomaar een gewone trainer dus was hij voor de zekerheid op zijn hoede. "Het is niks, wij bereiken zometeen ook Aquacorde Town en dan kunnen we nog altijd iets nieuws kopen. Ik heb trouwens nog genoeg berry's in mijn rugzak voor jou en je Lycanroc als je zin hebt?" Achilles was intussen van zijn schouder gesprongen en druk in de weer met Ustr...an...i? De Cyndaquil anyway. Ze leken veel plezier te hebben. Hij had nog steeds geen antwoord gegeven op de vraag van de man. Hij wist niet wat hij moest antwoorden, hij kon moeilijk de waarheid zeggen, je wist maar nooit wie je tegenkwam... "Ik ben inderdaad op reis door Kalos, ...gyms uitdagen, ...dat is wat ik ehh... graag...? ehhh doe..., jij ook?" Waarom kon hij ook zo slecht liegen... "Ik ben op weg naar Van... ehh Aquacorde Town, de Gym van Aquacorde Town, ja. Ik moet me haasten want anders kom ik te laat voor mijn afspraak met de gymleader, dan kan ik mijn gymgevecht niet meer houden."
Terug naar boven Ga naar beneden
Julian Snow
Member
Julian Snow
Punten : 332
Gender : Male ♂
Age : 22 y/o
Type : Team Rocket
Rang : Grunt
Regions : Kalos
Icon : Lycanroc

A ghoulish night Empty
BerichtOnderwerp: Re: A ghoulish night   A ghoulish night Emptywo apr 04, 2018 8:12 pm

Julian vond het niet bepaald leuk dat zijn maag begon te knorren net op het moment toen de trainer opteerde dat hij wat van de berry’s mocht hebben die hij blijkbaar bij zich had. Net toen hij wilde zeggen dat het niet nodig was, zag hij dat Howl nieuwsgierig een stap in de richting van de trainer deed. Julian onderdrukte een geërgerde kreun. Sure, hij had zaken die hij moest doen in Aquacorde Town, maar wie was hij om te zeggen dat Howl geen eten mocht hebben? De Pokémon had hem immers beschermd en ervoor gezorgd dat hij de nacht warm door had kunnen brengen. Dit pleziertje kon Julian hem moeilijk ontnemen, toch? En dus keek de man weer terug naar de trainer en maakte uiteindelijk een vaag gebaar. “Waarom ook niet?” Hij haalde zo nonchalant mogelijk zijn schouders op, alsof de gedachte aan eten hem niet bijna gek maakte van de honger en de opluchting omwille van het feit dat hij het bijna kon hebben. “Maar geef ze maar eerst aan Howl.” Hij deed een gebaar naar zijn Pokémon ten teken dat het goed was en haalde zijn wenkbrauw op toen de trainer opeens een hakkelend verhaal begon over hoe hij graag trainde en reisde door de Kalos-regio. Hij antwoordde niet op de vraag en klemde zijn kaken op elkaar toen de jongen over een gym in Aquacorde Town begon. Die niet eens bestond. “Oh?” Zijn stem klonk zacht en was haast kil te noemen. “Hebben ze tegenwoordig ook een negende gym in deze regio?” Hij kende nog niet veel van Kalos, maar hij wist goed genoeg dat de jongen loog. Hij had al het één en ander opgezocht en Aquacorde Town was niet een van de dorpjes of steden die een gym had. De jongen was dus verschrikkelijk aan het liegen. En dat woordje “verschrikkelijk” was vooral gedoeld op het feit dat het zo duidelijk maakte dat de jongen een leugen verzon. “Voor op reis te zijn in Kalos ben je wel bijzonder slecht geïnformeerd.” Zijn gouden oog keek de jongen nu strak aan. “Of het moet natuurlijk zijn dat je liegt en iets voor me te verbergen hebt. Ik sluit geen opties uit.” Zijn Lycanroc, die eerst geïnteresseerd was in het feit dat hij dadelijk eten zou krijgen, trok zijn bovenlip lichtelijk op en keek de jongen nu ietwat wantrouwig aan, zijn flank zacht tegen de benen van zijn trainer duwend.
Terug naar boven Ga naar beneden
Robin Boltstone
Member
Robin Boltstone
Punten : 32
Gender : Male ♂
Age : 17
Type : Trainer
Regions : Hoenn en Kalos
Icon : Greninja
https://pokemon-journey.actieforum.com/t7218-robin-boltstone#140909 https://pokemon-journey.actieforum.com/t7224-robin-s-pokedex#140961 https://pokemon-journey.actieforum.com/t7232-robin-s-worklog#141051

A ghoulish night Empty
BerichtOnderwerp: Re: A ghoulish night   A ghoulish night Emptywo apr 04, 2018 8:55 pm

Zijn leugen was opgemerkt, misschien had hij beter niets gezegd in plaats van iets te verzinnen, erg dom van hem. Het was nu in ieder geval te laat. De bedreigende ondertoon in de stem van de andere persoon was hem echter niet ontgaan. De Lycanroc leek erg sterk, maar niet sterk genoeg zodat hij problemen zou hebben om deze bezig te houden en zich uit de voeten te maken. De Cyndaquil vormde geen bedreiging, erg jong aangezien de band met haar trainer nog niet erg sterk was. Waarschijnlijk niet in staat om te vechten. Hij won voor zichzelf wat tijd door, zonder iets te zeggen, enkele vruchten uit zijn rugzak en gaf ze aan zowel de pokemon als de trainer. Achilles had ondertussen de kans gezien om terug op zijn schouder te springen. Hij spande zijn spieren op om zijn Froakie duidelijk te maken dat er iets niet in de haak was, voor zover de pokemon het zelf nog niet gemerkt had.

"Het spijt me, ik ben eigenlijk niet echt een pokemontrainer. Ik ben door mijn oversten op een geheime missie gestuurd, meer kan ik niet zeggen. Beloof je dat je niets zal doorvertellen? Je mag ervan uitgaan dat jij geen gevaar loopt door mij." Hij keek hierbij de andere persoon recht in de ogen, zoekend naar een reactie. Liegen was veel makkelijker als je iets had kunnen voorbereiden, als je wist wat je ging zeggen. Nu hoopte hij hiermee een nieuwsgierige reactie uit te lokken. "Hou je klaar." fluisterde hij tegen Achilles, bijna zonder zijn lippen te bewegen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Julian Snow
Member
Julian Snow
Punten : 332
Gender : Male ♂
Age : 22 y/o
Type : Team Rocket
Rang : Grunt
Regions : Kalos
Icon : Lycanroc

A ghoulish night Empty
BerichtOnderwerp: Re: A ghoulish night   A ghoulish night Emptyza apr 07, 2018 9:51 pm

Julian probeerde zijn aandacht van het feit dat zijn maag knorde en dat hem vruchten werden voorgeschoteld af te leiden. Bovendien was hij er nu niet eens meer zo zeker van dat ze die vruchten aan konden nemen, al leek Ustrina prima in orde te zijn. Maar Ustrina was ook niet diegene die hun moest verdedigen als het erop aan zou komen; Julian en Howl waren diegenen die dit team moesten verdedigen. Dit kleine team. Hij wenste plotseling dat hij iets meer teammembers had, ook al was Howl tot nu toe zijn steun en toeverlaat geweest en waren er vrij weinig momenten geweest dat hij zich echt had laten doen. Hij begon de zaken steeds meer onder controle te krijgen en het feit dat hij geen freak was die alles met geweld op wilde lossen zoals het merendeel van Team Rocket hielp nu ook wel. Hij trok zijn wenkbrauw op toen de knul hem vervolgens vertelde dat hij op geheime missie was gestuurd door zijn oversten. Oké… of deze knul had heel veel fantasie of er was iets niet helemaal in orde met hem. Waarom zouden ze een zestienjarige knul op geheime missie sturen? Hij was zelf ook redelijk jong geweest toen hij opdrachten voor Team Rocket deed, maar… dat lag anders. Zou de knul ook een familielid hebben die een belangrijke rank bezat en sprak hij op basis daarvan wel de waarheid? Hij gromde even geamuseerd toen de jongen aanhaalde dat Julian geen gevaar zou lopen. “Daar was ik anders ook niet echt bang voor,” zei hij met een droge toon. “Je komt niet bepaald intimiderend over en als die Froakie op je schouder de enige Pokémon is die je hebt, denk ik niet dat ik veel nodig heb om je uit te schakelen.” Howl trok zijn bovenlip dreigend op om te laten zien dat dat ook zijn mening was. De vruchten waren vergeten en Julian was zijn hongergevoel ook even kwijt. “Maar je zei dat je door je oversten op missie bent gestuurd.” Hij trok zijn wenkbrauw op. “Wie kan ik onder “oversten” verstaan? Je lijkt me erg jong om in Team Rocket te zitten.” Hij sloeg zijn armen over elkaar heen en wachtte het antwoord met gefronste wenkbrauwen af.
Terug naar boven Ga naar beneden
Robin Boltstone
Member
Robin Boltstone
Punten : 32
Gender : Male ♂
Age : 17
Type : Trainer
Regions : Hoenn en Kalos
Icon : Greninja
https://pokemon-journey.actieforum.com/t7218-robin-boltstone#140909 https://pokemon-journey.actieforum.com/t7224-robin-s-pokedex#140961 https://pokemon-journey.actieforum.com/t7232-robin-s-worklog#141051

A ghoulish night Empty
BerichtOnderwerp: Re: A ghoulish night   A ghoulish night Emptyzo apr 08, 2018 8:51 am

De man riep recht in zijn val. Hij kreeg het bevestigende antwoord waarop hij gehoopt had. "Dat was nog niet eens half gelogen, alleen zijn die"oversten" niet wie jij denkt. Maar bedankt voor de hint. Achilles?" De Froakie sprong van zijn schouder en was klaar voor een gevecht. Aangezien het toch al te laat was kon hij evengoed alles vertellen. "Onder die "oversten" versta ik mijn pokemon die door Team Rocket gevangen genomen zijn." Het werd bijna saai, die leden van Team Rocket zijn ook zo gemakkelijk om de tuin te leiden. Anyway, hij moest zijn aandacht nu bij het gevecht houden. De Lycanroc was een stuk sterker dan Achilles, maar dankzij het type-voordeel zou het redelijk gelijk op moeten gaan. Hij zou toch moeten oppassen, één klein foutje kon genoeg zijn. Als hij de hulp van Argus zou kunnen inroepen... Maar hij wou dat dit een eerlijk gevecht was en dus zou hij moeten wachten tot de andere persoon ook een tweede pokemon aan het gevecht liet deelnemen. "Oh ja, heb ik al gezegd dat je nu wel gevaar loopt?" zei hij met een zelfverzekerde grijns op zijn gezicht. "Achilles, Bubble!"
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud

A ghoulish night Empty
BerichtOnderwerp: Re: A ghoulish night   A ghoulish night Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
A ghoulish night
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» I don't need anything to get me through the night
» Night sky
» One more night
» I won't wait another night ~
» When the day met the night [open]

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Pokémon Journey :: ► WELCOME TO THE POKÉMON WORLD :: Kalos :: Santalune City :: Santalune Forest-
Ga naar: