{Route 8} Sea Breeze
Welkom op
Pokémon Journey!

Heb je altijd al een Pokémon trainer, coördinator of breeder willen zijn? Of bewandel jij liever het gevaarlijke pad van een Team Rocket Grunt? Samen met andere leden schrijf jij het verhaal van jouw geheel eigen personage. Doorkruis regio's, vang je favoriete Pokémon en maak nieuwe vrienden onderweg. Laat het avontuur beginnen!
WELCOME, GUEST!
PLEASE Login OR Register.

Deel
 

 {Route 8} Sea Breeze

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : 1, 2, 3  Volgende
AuteurBericht
Lilium Florbelle
Member
Lilium Florbelle
Punten : 700
Gender : Female ♀
Age : 18 years
Type : Ranger
Rang : Student Ranger
Regions : Kalos
Icon : Mudkip
https://pokemon-journey.actieforum.com/t50-lilium-florbelle https://pokemon-journey.actieforum.com/t56-lilium-s-pokedex

{Route 8} Sea Breeze Empty
BerichtOnderwerp: {Route 8} Sea Breeze   {Route 8} Sea Breeze Emptywo jul 23, 2014 12:47 am

wake me up when it's all over
Zwijgend liet Lilium haar hand door haar blonde haren glijden en greep ze de lokken bijeen. Met vakkundige precisie bond ze ze bij elkaar en bond ze ze in een staart met haar vlinder clip. Met een zucht liet ze haar handen weer langs haar zij vallen en liet ze haar blik over de oceaan glijden met een voorzichtige glimlach. Het was goed om vrij te zijn. Het jonge meisje rekte zich eventjes uit en pakte toen de pokéball van haar Vivillon uit haar zak. "Kom eruit Oz," riep ze terwijl de rode gloed van haar Pokémon in haar ogen reflecteerde. Al snel genoeg materialiseerde de Pokémon in de lucht en kon ze de Pokéball weer terug in haar zak stoppen. Oz kirde eventjes vrolijk en strekte zijn vleugels, waarna hij met een tevreden blik op haar hoofd landde. Grinnikend liet ze haar hand over de kop van haar Vivillon glijden en keek daarna weer over de eindeloze oceaan heen. "We hebben het gedaan," merkte ze met een tevreden glimlach op. "Het is ons gewoon gelukt, we zijn hier!" Ze maakte even een klein sprongetje, waardoor een verontwaardigd geluid van haar hoofd af kwam. Ze grijnsde wat verontschuldigend. "Oops.. Sorry," zei ze.
Oz flapte met zijn vleugels en steeg de lucht weer in, nog altijd wat verontwaardigd door haar plotselinge sprongetje. "Oi, ik had al sorry gezegd," merkte Lilium op met een lichte pruillip. Hierna begon ze weer te lopen, lichtjes wegzinkend in het mulle zand. Ze wilde snel naar Cyllage City voordat het donker zou worden. Gezien het feit dat de zon al langzaam de zee begon te raken, zou dat immers niet zo lang meer duren. Dan zou ze morgen door de Zubat's Roost trekken richting Camphrier. Dan zou Santalune voor de eerste gym vast niet meer zo heel erg lang duren... Ze rekte zich eventjes uit, een schuin oog op Oz houdende, aangezien hij nog wel eens de neiging had om in z'n mokbuien af te dwalen..


notes notes notes notes
Terug naar boven Ga naar beneden
Abigail Page
Member
Abigail Page
Punten : 353
Gender : Female ♀
Age : 17 years
Type : Trainer
Icon : Mudkip
https://pokemon-journey.actieforum.com/t61-abigail-daisy-page https://pokemon-journey.actieforum.com/t63-abigail-s-pokedex

{Route 8} Sea Breeze Empty
BerichtOnderwerp: Re: {Route 8} Sea Breeze   {Route 8} Sea Breeze Emptywo jul 23, 2014 12:50 pm

Terwijl Reese en Appollo rond aan het dollen waren in het zand, had Abigail haar eerste brief naar huis eindelijk klaar. Al een paar dagen was ze gestrand in de Kalos regio, maar verder getrokken was ze nog niet echt. De boot waarop ze was gekomen was zelfs nog aangemeerd, dus een weg terug was er nog. Geërgerd met zichzelf sloeg ze haar handen voor haar ogen. Waar dacht ze nu weer aan? Een weg terug? Daar wilde ze niet eens iets vanaf weten!
Verderop hoorde ze wat piepjes van de Bagon die overrompeld werd door de staart van Apollo en Abigail besloot gelijk in te grijpen. "Zo is het wel genoeg, jongens." Zei ze rustig en tilde Reese op en plaatste hem op haar schoot, meteen begon de kleine pokemon te grijpen naar haar blonde lokken. Apollo ging in het warme zand zitten en hield zijn blik gericht op de zee. "Mis je thuis?" Vroeg ze met een lichte aarzeling in haar stem, maar Apollo schudde bijna wilde met zijn kop. Hier konden ze doen wat ze wilden doen. Een echte reis beginnen.
Plots wurmde Reese zich los uit haar greep en rende hij op iemand af. Midden op zijn weg struikelde hij over zijn eigen pootjes in het zand, maar eigenwijs kwam hij weer overeind en rende op een vreemdeling af. Apollo schudde afkeurend met zijn kop en kwam overeind, op precies hetzelfde moment met Abigail. Samen rende ze op de kleine Bagon af, die druk aan het brabbelen tegen een wat jonger meisje. Met een verontschuldigend glimlach pakte Abigail Reese op en hield hem buiten bereik van het meisje haar haar. "Sorry deze kleine hier is nogal druk." Grinnikte ze, terwijl de Bagon nog steeds aan het brabbelen was. Of het nou tegen het meisje was of de grote vlinder boven hen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Lilium Florbelle
Member
Lilium Florbelle
Punten : 700
Gender : Female ♀
Age : 18 years
Type : Ranger
Rang : Student Ranger
Regions : Kalos
Icon : Mudkip
https://pokemon-journey.actieforum.com/t50-lilium-florbelle https://pokemon-journey.actieforum.com/t56-lilium-s-pokedex

{Route 8} Sea Breeze Empty
BerichtOnderwerp: Re: {Route 8} Sea Breeze   {Route 8} Sea Breeze Emptywo jul 23, 2014 1:01 pm

wake me up when it's all over
Het geklap van de vleugels van Oz klonk geruststellend boven de ritmische golven uit. Lilium pakte een lok van haar haren beet tussen haar vingers die uit haar staart ontsnapt was en draaide er wat mee rond, telkens om haar wijsvinger heen, een verveeld trekje. Haar blauwe ogen gleden weg naar de horizon, waar de zon rode glinsteringen op het water wierp. "Het is mooi eh, Oz?" Murmelde ze zachtjes, totdat ze bijna voorover viel toen iets schubbigs tegen haar been aanbotste en eraan ging hangen. Haar eerste reactie was een trap geven uit schrik maar ze hield zich in. Verbijsterd keek ze naar beneden, naar een Pokémon die ze nog nooit gezien had. Was het exotisch? Maar zo ja, wat deed het hier? Haar vingers klemden haar Pokédex vast en ze klapte hem open. Bagon, dragon type, Hoenn.
Oz daalde wat verder naar beneden en wiebelde met een afkeurende blik in zijn ogen zijn antennes licht, een teken dat hij het niet vertrouwde. "Oz," zei Lilium waarschuwend en juist op dat moment merkte ze een wat ouder meisje op die haar Pokémon kwam halen. "Oh, hallo," begroette Lilium met een voorzichtige glimlach. "Van jou?" Besloot ze toen maar, duidend op de Bagon. Het antwoord was al snel duidelijk en Lilium zette een stapje achteruit om het meisje wat makkelijker bij haar Pokémon te laten. "Geeft niks, ze hebben allemaal wel eens hun dolle buien," merkte ze met een voorzichtige glimlach op. Nieuwsgierig wierp ze een blik op de andere Pokémon bij het meisje, eentje die ze ook niet kende. "Kom je uit deze regio?" Vroeg ze toen maar, "Ik herken je Pokémon niet."


notes notes notes notes
Terug naar boven Ga naar beneden
Abigail Page
Member
Abigail Page
Punten : 353
Gender : Female ♀
Age : 17 years
Type : Trainer
Icon : Mudkip
https://pokemon-journey.actieforum.com/t61-abigail-daisy-page https://pokemon-journey.actieforum.com/t63-abigail-s-pokedex

{Route 8} Sea Breeze Empty
BerichtOnderwerp: Re: {Route 8} Sea Breeze   {Route 8} Sea Breeze Emptywo jul 23, 2014 1:09 pm

Gelukkig was ze niet slechtgehumeurd. Opgelucht glimlachte Abigail daardoor, maar klemde Reese stevig tussen haar armen, waardoor hij ook in zag dat ontsnappen niet mogelijk was en daardoor zijn gebrabbel wegstierf. "Geeft niks, ze hebben allemaal wel eens hun dolle buien," De vreemdeling wierp een blik op Apollo en Abigail gunde zichzelf even een blik op de grote vlinder pokemon. Waren die aanwezig.. in deze regio? Hij deed haar een beetje denken aan de Beautiflies in Hoenn. Thuis.. "Kom je uit deze regio?" Ze schrok eventjes op uit haar gedachten toen haar een vraag werd gesteld. "Ik herken je Pokémon niet."
Abigail knikte. "Ik ben een paar dagen geleden uit Hoenn gekomen om een reis te beginnen door Kalos." Glimlachte ze vriendelijk. "Dit hier is Reese, een Bagon," Ze wenkte met haar hoofd naar de kleine pokemon tussen haar armen, die weer lichtjes begon te brabbelen nu hij werd genoemd in het gesprek. "En die daar beneden is Apollo, een Treecko, mijn allereerste pokemon." Lichte trots zweefde door haar stem en sloeg over op Apollo, die een stapje dichterbij waagde. "Oh en ik ben Abigail."
Terug naar boven Ga naar beneden
Lilium Florbelle
Member
Lilium Florbelle
Punten : 700
Gender : Female ♀
Age : 18 years
Type : Ranger
Rang : Student Ranger
Regions : Kalos
Icon : Mudkip
https://pokemon-journey.actieforum.com/t50-lilium-florbelle https://pokemon-journey.actieforum.com/t56-lilium-s-pokedex

{Route 8} Sea Breeze Empty
BerichtOnderwerp: Re: {Route 8} Sea Breeze   {Route 8} Sea Breeze Emptywo jul 23, 2014 1:19 pm

wake me up when it's all over
Met rustige slagen van z'n vleugels daalde Oz weer op haar hoofd neer en greep hij een paar lokken van haar haar beet met zijn poten. Eventjes liet Lilium haar hand omhoog gaan en streelde ze hem weer langs zijn kop, waardoor Oz zachtjes en tevreden begon te kirren. Tenminste was hij weer een beetje tevreden, eigenwijze stoflap. "Ik ben een paar dagen geleden uit Hoenn gekomen om een reis te beginnen door Kalos." Glimlachte het meisje op een vriendelijke manier. "Dit hier is Reese, een Bagon," Dus inderdaad een Bagon. Lilium wierp de Pokémon nog even een nieuwsgierige blik. Hierna gleed haar blik naar de groene hagedis. "En die daar beneden is Apollo, een Treecko, mijn allereerste pokemon." Eventjes zakte Lilium lichtjes door haar knieën om de Pokémon beter te bekijken, vriendelijk naar hem glimlachend. Oz protesteerde lichtjes toen de beweging ervoor zorgde dat hij bijna voorwaarts viel en Lilium hief haar hand meteen om hem tegen te houden. Toch maar weer overeind komen dan maar. "Oh en ik ben Abigail." Eindigde het meisje. Lilium knikte vriendelijk. "Aangenaam," zei ze met een vriendelijke glimlach. "Ik moet zeggen dat je twee hele leuke Pokémon hebt," zei ze vervolgens, waarna ze wat zand van haar kleding stofte. "Ik ben Lilium, en dit is mijn Vivillon Oz, mijn eerste Pokémon," vertelde ze, met lichte trots toen ze over Oz sprak. Oz knikte wat voorzichtig en sloeg weer eventjes wat met zijn vleugels, weer de lucht in gaand. Eventjes volgde Lilium de Vivillon met haar ogen, waarna ze haar blik weer op Abigail richtte. "Dus.. Hoe bevalt Kalos tot nu toe?" Vroeg het blonde meisje met een voorzichtige glimlach. Ze was zelf dol op haar regio en kon zich niet voorstellen dat ze ooit ergens anders heen zou willen..


notes notes notes notes
Terug naar boven Ga naar beneden
Abigail Page
Member
Abigail Page
Punten : 353
Gender : Female ♀
Age : 17 years
Type : Trainer
Icon : Mudkip
https://pokemon-journey.actieforum.com/t61-abigail-daisy-page https://pokemon-journey.actieforum.com/t63-abigail-s-pokedex

{Route 8} Sea Breeze Empty
BerichtOnderwerp: Re: {Route 8} Sea Breeze   {Route 8} Sea Breeze Emptywo jul 23, 2014 1:30 pm

Toch scharrelde de Treecko weer wat dichter naar Abigail's benen toe toen het meisje dichterbij kwam, maar hield hij zijn blik toch neutraal. "Aangenaam," Zei het nog onbekende meisje met een glimlach en Apollo gunde zichzelf weer wat ruimte, waarna hij wat mokkend naar het zand begon te kijken. "Ik moet zeggen dat je twee hele leuke Pokémon hebt," Abigail's glimlach werd breed. "Dankjewel!" Zei ze vriendelijk. "Ik ben Lilium, en dit is mijn Vivillon Oz, mijn eerste Pokémon," Abigail liet haar blik weer naar de vlinder pokemon gaan, die langzaam weer de lucht in vloog. "Dat is een mooie pokemon die je daar hebt." Sprak ze bijna ademloos door de mooie vleugels van de pokemon.
"Dus.. Hoe bevalt Kalos tot nu toe?" Was de volgende vraag die haar werd gesteld. "Voor die paar daagjes? Goed. Zeker niet te koud, maar ik heb misschien nog een beetje last van heimwee." Gaf ze maar gelijk toe en voelde Reese in haar armen een zacht zuchtje slaken. Ach, hij was nu wel gewend aan Lilium en Oz, dus gunde ze hem het vertrouwen en zette hem neer op de grond. Gelukkig werd haar vertrouwen niet geschaad en scharrelde hij naar Apollo toe. "Ik ben eigenlijk nog niet uit Cyllage City gekomen." Grinnikte ze en wreef wat beschaamd over haar nek. "Ik heb ook eigenlijk geen idee waar alles is; dat noem ik toch goed voorbereid."
Terug naar boven Ga naar beneden
Lilium Florbelle
Member
Lilium Florbelle
Punten : 700
Gender : Female ♀
Age : 18 years
Type : Ranger
Rang : Student Ranger
Regions : Kalos
Icon : Mudkip
https://pokemon-journey.actieforum.com/t50-lilium-florbelle https://pokemon-journey.actieforum.com/t56-lilium-s-pokedex

{Route 8} Sea Breeze Empty
BerichtOnderwerp: Re: {Route 8} Sea Breeze   {Route 8} Sea Breeze Emptywo jul 23, 2014 1:39 pm

wake me up when it's all over
Met een nieuwsgierige blik keek Lilium naar de trainer die voor haar stond. Het was ergens een apart gevoel dat dit meisje van zo ver kwam om hier een Pokémon reis te doen. Ze glimlachte echter breed toen Oz een compliment kreeg. "Dank je," zei ze warm, waarna ze even een blik op Oz wierp, die een vrolijke duik in de lucht maakte. Hij snapte blijkbaar ook dat er iets positiefs over hem gezegd werd. "Ik ben vind hem ook prachtig. Vivillon's kunnen ook in zoveel patronen komen," vertelde Lilium redelijk enthousiast. Wel meer dan 20 als ze het goed had. "Ik zou geen andere eerste Pokémon willen dan Oz." Hierna verschoot ze eventjes licht, "Niet dat er iets mis is met jouw pokémon natuurlijk.." kwam er wat verontschuldigend achteraan.
Bedachtzaam luisterde ze naar de woorden van Abigail, wie vertelde over haar thuis regio. "Voor die paar daagjes? Goed. Zeker niet te koud, maar ik heb misschien nog een beetje last van heimwee." vertelde deze met een lichte zucht. Lilium glimlachte bemoedigend, "komt goed! Je went vanzelf! Kalos is prachtig," vertelde ze opbeurend. Hierna keek ze toch lichtjes vragend. "Waarom heb je eigenlijk besloten om hier te gaan reizen? Als ik vragen mag?" Vroeg ze vervolgens. Ze keek eventjes naar Cyllage City. Hierna trok ze haar kaart uit haar rugzak en vouwde ze hem open. Ze kon Abigail anders wel een beetje wegwijs maken. Haar vinger gleed over het gladde papier en Oz keek met een serieuze blik mee over haar schouder. Ze helde de kaart wat naar voren zodat Abigail mee kon kijken en begon toen ze spreken. "We zijn nu hier bij Cyllage," vertelde ze, "En de eerste gym is..." Haar vinger gleed over de routes, "hier," besloot ze met een glimlach. "Verder is alles in de steden wel redelijk vanzelfsprekend. Behalve dat jullie.. ik geloof dat ik dat wel eens gelezen heb, markten ergens anders hebben dan in het Pokémon, hier is het achter de schuifdeuren in het Pokémon center zelf." Vertelde Lilium.


notes notes notes notes
Terug naar boven Ga naar beneden
Abigail Page
Member
Abigail Page
Punten : 353
Gender : Female ♀
Age : 17 years
Type : Trainer
Icon : Mudkip
https://pokemon-journey.actieforum.com/t61-abigail-daisy-page https://pokemon-journey.actieforum.com/t63-abigail-s-pokedex

{Route 8} Sea Breeze Empty
BerichtOnderwerp: Re: {Route 8} Sea Breeze   {Route 8} Sea Breeze Emptywo jul 23, 2014 1:48 pm

"Ik ben vind hem ook prachtig. Vivillon's kunnen ook in zoveel patronen komen," Oh, dat was wel iets anders dan de Beautiflies in Hoenn. "Ik zou geen andere eerste Pokémon willen dan Oz." Dat kon Ab redelijk goed begrijpen. "Niet dat er iets mis is met jouw pokémon natuurlijk.." Ze hief haar wenkbrauwen even op, niet echt door hebbend dat het iets slechts was en barstte toen in een kleine lachbui uit. "Ik had het niet eens door, maar het geeft niet." Glimlachte ze nog steeds breed. "Ieder zijn eigen smaak, toch?" Vervolgde ze met een schouderophaal.
"Waarom heb je eigenlijk besloten om hier te gaan reizen? Als ik vragen mag?" Oeh, was ze natuurlijk vergeten te vertellen. "Mijn ouders zijn zo bekend met de Hoenn regio dat ze alle gevaren wel kennen daar. Ze vonden het te gevaarlijk voor me om dus alleen daar rond te dwalen. Het is eigenlijk al een wonder dat ik uiteindelijk hier ben beland, maar mijn eigen keuze ging toch net even voor. Ik weet niet precies waarom ik Kalos heb gekozen, ik had net zo goed naar Johto kunnen gaan, maar iets trok me hier naartoe." Glimlachte ze.
Een kaart werd tevoorschijn gehaald en dankbaar keek Abigail mee met Lilium. "We zijn nu hier bij Cyllage," Er werd een punt aangewezen op de kaart en Abigail probeerde het zo goed mogelijk in haar geheugen te branden. "En de eerste gym is..." Er werd een route uitgetekend op de kaart en haar ogen gleden wat paniekerig over het papier. Straks vergat ze het midden op haar reis ..?! "hier," Het was niet.. al te ver, toch? "Verder is alles in de steden wel redelijk vanzelfsprekend. Behalve dat jullie.. ik geloof dat ik dat wel eens gelezen heb, markten ergens anders hebben dan in het Pokémon, hier is het achter de schuifdeuren in het Pokémon center zelf." Wow, nieuw feit. "Oh dankje dat je dat nog zegt, anders zoek ik me strak helemaal rot." Grinnikte ze. "En bedankt voor de weg, ik moet zelf snel zo'n kaart bemachtigen want ik weet van mezelf dat ik wel verdwaald raak in de kleinste dorpjes. Maar.. ga jij ook op reis om alle gym badges te verzamelen." Haar nieuwsgierigheid was nu wel gewekt.
Terug naar boven Ga naar beneden
Lilium Florbelle
Member
Lilium Florbelle
Punten : 700
Gender : Female ♀
Age : 18 years
Type : Ranger
Rang : Student Ranger
Regions : Kalos
Icon : Mudkip
https://pokemon-journey.actieforum.com/t50-lilium-florbelle https://pokemon-journey.actieforum.com/t56-lilium-s-pokedex

{Route 8} Sea Breeze Empty
BerichtOnderwerp: Re: {Route 8} Sea Breeze   {Route 8} Sea Breeze Emptywo jul 23, 2014 2:03 pm

wake me up when it's all over
De lachbui deed haar eventjes iets schrikken en licht behoedzaam keek Lilium op. "Ik had het niet eens door, maar het geeft niet." Glimlachte ze nog steeds breed. Oké, dat was mooi. Licht opgelucht zuchtte ze dan ook. "Ieder zijn eigen smaak, toch?" Vroeg Abigail vervolgens en Lilium kon niks anders dan instemmen met deze redenering. Ze knikte dan ook lichtjes en haar glimlach kwam weer terug op haar lippen. Aandachtig luisterde het blonde meisje naar het verhaal wat Abigail vertelde en knikte. "Nee, dan snap ik het," zei Lilium, al vond ze de redenering van de ouders van Abigail vreemd. Ze wilde niet veel zeggen, maar was een onbekende regio dan niet enger en gevaarlijker? Maar ze zou zichzelf niet uitspreken. Niet aan haar. Nu was het aan haar om Abigail te vertellen hoe de regio eruit zag. "Ik geloof dat ze in het Pokémon Center gratis kaarten weggeven aan trainers zonder," vertelde Lilium met een glimlach, eventjes een blik over haar schouders werpend naar Cyllage in de verte. De lichtjes van de stad schitterden fel in het avondlicht. "Ik ga in ieder geval ook de gym challenge doen.. Maar dan moet ik wel wat meer Pokémon vangen," ze lachte wat nerveus, "de eerste gym is Bug, daar hebben we al geen voordeel en de tweede gym is hier in Cyllage, en die gebruikt Rock types. Die maken Oz af." Een verontwaardigd geluid ontsnapte uit de mond van de Vivillon en Lilium keek op. "Oi, ik ben gewoon realistisch."



notes notes notes notes
Terug naar boven Ga naar beneden
Abigail Page
Member
Abigail Page
Punten : 353
Gender : Female ♀
Age : 17 years
Type : Trainer
Icon : Mudkip
https://pokemon-journey.actieforum.com/t61-abigail-daisy-page https://pokemon-journey.actieforum.com/t63-abigail-s-pokedex

{Route 8} Sea Breeze Empty
BerichtOnderwerp: Re: {Route 8} Sea Breeze   {Route 8} Sea Breeze Emptywo jul 23, 2014 3:47 pm

"Ik geloof dat ze in het Pokémon Center gratis kaarten weggeven aan trainers zonder," Oh gelukkig anders werd het ook nog eens in een onbekende stad zoeken naar een kaart. Maar goed, het pokemon center kon ze wel herkennen. Een rood dak? Ja dat zou ze wel bij iedere stad gelijk bij binnenkomst kunnen zien.
"Ik ga in ieder geval ook de gym challenge doen.. Maar dan moet ik wel wat meer Pokémon vangen," Een wat nerveuze toon had de stem van Lilium overgenomen. "de eerste gym is Bug, daar hebben we al geen voordeel en de tweede gym is hier in Cyllage, en die gebruikt Rock types. Die maken Oz af." Oh nee. Ze had niet erg veel onderzoek gedaan naar Kalos en nu kwam ze al voor haar eerste probleem te staan. De gym soorten. Ach, hoe dom kon ze wel niet zijn? Maar goed, ze moest zich dus concentreren op Bug en Rock? Wie weet wat haar daarna nog te wachten zou staan.. Drama. "Klinkt als een typische Trainer situatie." Glimlachte ze nog snel voordat haar paniekerige gedachten het gesprek zouden laten stilvallen. "Weet je misschien ook wat de soorten na de eerste twee Gyms zijn?" Vroeg ze met een hoopvol toontje.
Terug naar boven Ga naar beneden
Lilium Florbelle
Member
Lilium Florbelle
Punten : 700
Gender : Female ♀
Age : 18 years
Type : Ranger
Rang : Student Ranger
Regions : Kalos
Icon : Mudkip
https://pokemon-journey.actieforum.com/t50-lilium-florbelle https://pokemon-journey.actieforum.com/t56-lilium-s-pokedex

{Route 8} Sea Breeze Empty
BerichtOnderwerp: Re: {Route 8} Sea Breeze   {Route 8} Sea Breeze Emptywo jul 23, 2014 4:40 pm

wake me up when it's all over
Wat verrast keek Lilium op door de volgende paar vragen. Wist ze dat dan niet? "Klinkt als een typische Trainer situatie." Glimlachte de trainer. "Weet je misschien ook wat de soorten na de eerste twee Gyms zijn?" En toen kwam ze tot de conclusie dat ze het zelf ook niet uit haar hoofd wist. "Uhm... nou.." Een wat ongemakkelijke glimlach verscheen op haar lippen. "Nu je het zo vraagt.." Haar handen dansten eventjes door haar haar terwijl ze over haar achterhoofd krabde. Maar al snel klaarde het meisje alweer op. "Ik heb wel iets!" Besloot ze, waarna ze haar rugzak van haar rug trok en erin begon te graaien en graven. Al snel kwam een klein boekje tevoorschijn. Vlug begon ze erin te bladeren. "Informatieboekje," legde ze vrolijk uit en al snel kwam ze bij de lijst gymleaders. Als men van huis wegloopt, moet men voorbereid zijn! Haar ouders waren toch nooit thuis, kon weken duren voordat ze het door hadden. "Eens zien.. Bug, Rock, Fighting, Grass.." Haar blik gleed naar de volgende pagina, "Electric, Faerie, Psychic, Ice.." Ze grijnsde wat nerveus. "Oftewel, ik ben zeker screwed tot de derde gym."


notes notes notes notes
Terug naar boven Ga naar beneden
Abigail Page
Member
Abigail Page
Punten : 353
Gender : Female ♀
Age : 17 years
Type : Trainer
Icon : Mudkip
https://pokemon-journey.actieforum.com/t61-abigail-daisy-page https://pokemon-journey.actieforum.com/t63-abigail-s-pokedex

{Route 8} Sea Breeze Empty
BerichtOnderwerp: Re: {Route 8} Sea Breeze   {Route 8} Sea Breeze Emptywo jul 23, 2014 5:14 pm

Lilium wist het zo een, twee, drie ook niet te weten. Plots haalde ze een rugzak tevoorschijn en begon er in te zoeken. Had ze er misschien een gids ingestopt die het hen zou vertellen? Maar het kwam toch wel redelijk in de buurt. Alleen was het geen persoon, maar een boekje, dat ook als gids kon worden gezien natuurlijk. "Informatieboekje," Abigail knikte en keek nieuwsgierig naar Lilium, haar vingers in haar gedachten gekruist.
"Eens zien.. Bug, Rock, Fighting, Grass.." Nog niet echt een groot voordeel voor al haar pokemon. Maar Apollo zou de rock gym niet moeilijk moeten vinden en Reese had het voordeel dat dragon bestand was tegen veel types. "Electric, Faerie, Psychic, Ice.." Een frons verscheen op haar gezicht. De laatste gym.. nou ja, dat duurde nog verschrikkelijk lang, maar ze moest in ieder geval wel iets aan dat nadeel hebben gedaan. "Oftewel, ik ben zeker screwed tot de derde gym." Abigail lachte even. "Ik ben er zeker van dat je wel een pokemon tegen komt die Oz daarbij helpt." Glimlachte ze. "Ik moet nog een hele boel trainen voordat ik er ook maar aan denk om die eerste gym uit te dagen."
Terug naar boven Ga naar beneden
Lilium Florbelle
Member
Lilium Florbelle
Punten : 700
Gender : Female ♀
Age : 18 years
Type : Ranger
Rang : Student Ranger
Regions : Kalos
Icon : Mudkip
https://pokemon-journey.actieforum.com/t50-lilium-florbelle https://pokemon-journey.actieforum.com/t56-lilium-s-pokedex

{Route 8} Sea Breeze Empty
BerichtOnderwerp: Re: {Route 8} Sea Breeze   {Route 8} Sea Breeze Emptywo jul 23, 2014 5:22 pm

wake me up when it's all over
Lilium klapte het boekje weer dicht toen ze het aan Abigail had laten zien en stopte het weer in haar rugzak. Ze was er heel erg zuinig op, je wist immers maar nooit. Het meisje keek even om, om te kijken of Oz nog wel in de buurt was. Gelukkig was de Vivillon niet erg veel afgedreven en spetterde hij wat in het water verderop. Voor een moment vroeg ze zich afwezig af of de Vivillon misschien een vis ofzo gevonden had. Maar Abigail's stem trok haar weer uit haar gedachten. "Ik ben er zeker van dat je wel een pokemon tegen komt die Oz daarbij helpt." Glimlachte Abigail. "Ik moet nog een hele boel trainen voordat ik er ook maar aan denk om die eerste gym uit te dagen." merkte deze op. Lilium lachte even vrolijk. "Als Mr Independent een nieuw team lid accepteert," merkte ze op met vrolijk glimmende ogen. "Ik denk dat Reese sowieso wel een goede partij is voor insecten Pokémon," zei het blonde meisje vervolgens. "Ik wil voordat ik bij Santalune aankom sowieso nog een stop maken bij Lumiose en de trein nemen naar Kiloude. Ik heb goede verhalen over de Friend Safari gehoord.."


notes notes notes notes
Terug naar boven Ga naar beneden
Abigail Page
Member
Abigail Page
Punten : 353
Gender : Female ♀
Age : 17 years
Type : Trainer
Icon : Mudkip
https://pokemon-journey.actieforum.com/t61-abigail-daisy-page https://pokemon-journey.actieforum.com/t63-abigail-s-pokedex

{Route 8} Sea Breeze Empty
BerichtOnderwerp: Re: {Route 8} Sea Breeze   {Route 8} Sea Breeze Emptywo jul 23, 2014 5:27 pm

"Als Mr Independent een nieuw team lid accepteert," Oz was wat afgedreven naar het water en het was eigenlijk wel een komisch gezicht, een vlinder pokemon bij de zee. "Is het zo'n pokemon dan?" Grinnikte Abigail.
"Ik denk dat Reese sowieso wel een goede partij is voor insecten Pokémon," Ja, dat wel, als hij zijn concentratie een beetje op de rail wist te krijgen. "Ik wil voordat ik bij Santalune aankom sowieso nog een stop maken bij Lumiose en de trein nemen naar Kiloude. Ik heb goede verhalen over de Friend Safari gehoord.." Wow.. de onvoorbereidheid kwam weer boven drijven. "De wat..?" Vroeg ze verbaasd. Oh waarom zat het niet allemaal zo makkelijk in elkaar als Hoenn..!
Terug naar boven Ga naar beneden
Lilium Florbelle
Member
Lilium Florbelle
Punten : 700
Gender : Female ♀
Age : 18 years
Type : Ranger
Rang : Student Ranger
Regions : Kalos
Icon : Mudkip
https://pokemon-journey.actieforum.com/t50-lilium-florbelle https://pokemon-journey.actieforum.com/t56-lilium-s-pokedex

{Route 8} Sea Breeze Empty
BerichtOnderwerp: Re: {Route 8} Sea Breeze   {Route 8} Sea Breeze Emptywo jul 23, 2014 5:36 pm

wake me up when it's all over
"Is het zo'n pokemon dan?" merkte Abigail op. Lilium grinnikte eventjes zachtjes en duwde haar haren wat uit haar gezicht met behendige vingers. "Oh je moest eens weten.. Hij is de personificatie van jaloezie," zei het meisje, eventjes een schuine blik op Oz werpend. Mooi, dat had hij niet gehoord. Anders zat ze weer met een beledigde vlinder die rond haar hoofd heen danste. Ze hield hem niet graag voor al te lange perioden in zijn Pokéball. Voelde toch alsof ze hem opsloot en dat deed je niet met vrienden. Maar natuurlijk kon de Pokémon niet altijd overal bijzijn. Ze keek wat verbaasd op toen ze een vraag kreeg over de Friend Safari. "Ken je de Fr-" begon ze, maar toen besefte ze zich dat Abigail natuurlijk niet een native was. "Oh wacht natuurlijk. De Friend Safari is een plek waar iedereen andere Pokémon tegen komt op de één of andere manier. Ik zou daar graag een Pokémon willen vangen," vertelde ze met een grote glimlach.


notes notes notes notes
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud

{Route 8} Sea Breeze Empty
BerichtOnderwerp: Re: {Route 8} Sea Breeze   {Route 8} Sea Breeze Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
{Route 8} Sea Breeze
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 3Ga naar pagina : 1, 2, 3  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Joey Breeze
» Am I buggin ya?[+ Joey Breeze]
» Such a nice breeze~ (Ren Hidoh)
» Baby Lullabies [+Joey Breeze]
» The nice sea breeze... (Thys Wilson)

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Pokémon Journey :: ► WELCOME TO THE POKÉMON WORLD :: Kalos :: Cyllage City-
Ga naar: