Heb je altijd al een Pokémon trainer, coördinator of breeder willen zijn? Of bewandel jij liever het gevaarlijke pad van een Team Rocket Grunt? Samen met andere leden schrijf jij het verhaal van jouw geheel eigen personage. Doorkruis regio's, vang je favoriete Pokémon en maak nieuwe vrienden onderweg. Laat het avontuur beginnen!
Onderwerp: Re: I Feel like a Millionaire [+Sara Sweets] di nov 22, 2016 5:26 pm
I'M GOING BLIND FROM THIS SWEET CRAVING
Haar vriendin vroeg of ze kon beginnen, maar Cecille gaf geen antwoord tot ze over de rugleuning van de bank was gesprongen en op het zitkussen belandde. Voor een kleine seconde had ze spijt van die actie, omdat ze extra druk op haar hand uitoefende en de sneetjes nog steeds prikten, maar dat wist ze al snel daarna weer te negeren. De blondine knikte en reikte naar de tafel om haar glas op te pakken – hoewel ze zich uiteindelijk realiseerde dat ze er geen meer had. Natuurlijk. “Oh, wacht,” merkte Cecille snel op, waarna ze weer opstond en het kapotte glas mee naar het kleine keukentje nam. Ze had geen flauw idee of ze dit wel in de gewone prullenbak kon gooien, dus zette ze het rustig op het kleine keukentafeltje neer. Daarna pakte ze een nieuw glas. Dat er bijna twee glazen waren gesneuveld deze avond spookte even door haar hoofd, maar daar besteedde ze verder geen aandacht aan. Dat was een probleem voor morgen.
“Oké, begin maar,” sprak ze tegen haar vriendin toen ze weer bij de bank stond en er dit keer wel omheen liep. Ze wilde niet nog een glas slopen, zelfs al was ze wel bijna op dezelfde manier op de bank gesprongen. Haar glas werd op het salontafeltje gezet en werd nog niet gevuld. Cecille kon haar aandacht op het moment beter bij Sara leggen.
Momerator
Sara Sweets
Punten : 497
Type : Trainer
Regions : Hoenn en Kalos
Icon :
Onderwerp: Re: I Feel like a Millionaire [+Sara Sweets] di nov 22, 2016 8:49 pm
EVEN ON OUR WORST NIGHTS I'M INTO YOU.
Door het opruimen van de pleisters en de jodium was Sara de kapotte stukken glas helemaal vergeten. Gelukkig had ze een oplettende vriendin wie het gerust voor hen beide wilde opruimen. Geduldig wachtte de witharige tot de blondine weer op de bank zat, deze keer met een heel glas. Mentaal maakte Sara een opmerking over dat Cecille beter geen andere glazen meer kapot kon maken vanavond, maar die sprak ze niet hardop omdat de letterlijke wonden nog vers waren. Ze hadden een spel te spelen. Sara nam haar eigen glas weer in haar hand en speelde met het drankje tijdens het vertellen van haar waarheden en leugen. “De eerste keer dat ik ‘ijskoningin’ ben genoemd was op het schoolplein van de basisschool, toen ik ijsjes uitdeelde.” Ze was sterk geneigd om meer over dit verhaal te vertellen, maar omdat het anders te duidelijk een waarheid zou worden deed ze dat niet. “Ik heb een tweede naam, namelijk Kristen.” Dit zou makkelijk als leugen gezien kunnen worden omdat de naam totaal niet aansloot bij die van haar ouders, Simon en Amelia. “Ik heb ooit een jongen gezoend.” Helemaal tevreden met het rijtje was ze niet, maar ze had genoeg sporen achtergelaten om Cecille op een dwaalspoor te zetten.
Moderator
Cecille Skarsgård
Punten : 84
Icon :
Onderwerp: Re: I Feel like a Millionaire [+Sara Sweets] di nov 22, 2016 10:11 pm
Cecille luisterde naar het eerste verhaal van Sara en keek meteen op. Dat was overduidelijk een leugen. No way dat ze op de basisschool al met zoetwaren bezig was. Ze wachtte echter tot de witharige de rest van de opties ook had gegeven, maar dat klonk in Cecille’s oren geloofwaardiger dan het eerste verhaaltje. “Ja, oké, dat van ijskoningin is overduidelijk een leugen,” begon de blondine geamuseerd. “Je kan uitstekend bakken en koken, maar op die leeftijd al met ijsjes aankomen? Tenzij je ze niet zelf gemaakt hebt,” beargumenteerde ze haar keuze. De kans was klein dat Sara het maar één keer had gedaan en meteen de bijnaam had gekregen, dus dat moest betekenen dat ze het vaker had gedaan. “Je hebt me nooit verteld over een tweede naam, maar dat is bij de meeste een normaal iets, dus dat is niet vreemd genoeg voor een leugen en je kunt eerst ook met jongens hebben geëxperimenteerd voordat je erachter kwam dat je lesbisch bent, so…” Nee, voor Cecille was het wel duidelijk.
Momerator
Sara Sweets
Icon :
Onderwerp: Re: I Feel like a Millionaire [+Sara Sweets] di nov 22, 2016 11:02 pm
Haar lists hadden gewerkt. Cecille was er honderd procent van overtuigd dat het eerste verhaal een leugen was, terwijl dat één van de waarheden was. Sara kon het niet helpen om te glimlachen. Ze verdiende wel een schouderklopje hiervoor – alhoewel, Cecille was waarschijnlijk niet moeilijk voor de gek te houden. “Helaas, schat. Ik kan je mijn trainer kaart mét tweede naam laten zien en ik kan je er ook van verzekeren dat er geen enkele man is wie ooit mijn lippen heeft mogen aanraken – behalve mijn vader, dan.” Nu ze de andere twee had uitgelegd, kon ze aan het verhaal van het schoolplein beginnen. “Het was een hele warme zomer. Ik had met siroop waterijsjes gemaakt en in de pauze kwam mijn vader ze in een koelbox langs brengen. Het was één van de weinige keren dat hij me uit zichzelf hielp. Ik heb me later nog vaak afgevraagd waarom hij dat deed, maar heb er nooit naar gevraagd.” Ze staarde even nostalgisch naar het drinken in haar glas voor ze verder vertelde. “De ijsjes waren geliefd. Op een gegeven moment deelde ik ze bijna dagelijks uit. Tegen die tijd begon vader er meer tegen op te zien en heeft hij het uiteindelijk stopgezet. Het kostte te veel, waarschijnlijk. Dus toen ben ik koekjes gaan verkopen.” Ook daar werd snel een einde aan gemaakt omdat Sara van de leraren geen geld van haar klasgenootjes mocht vragen. Ze ging toen over op stickers en knikkers, maar daar had ze zelf eigenlijk weinig interesse in om te hebben. Het was een lastige tijd voor de kinder-economie.
Moderator
Cecille Skarsgård
Icon :
Onderwerp: Re: I Feel like a Millionaire [+Sara Sweets] di nov 22, 2016 11:12 pm
Ha, ze mocht drinken! Wacht, nee, dat was niet goed. Cecille fronste. Hoe was dat verhaal waar? Welke van de twee klopte dan niet? Schijnbaar de laatste. Ergens had ze dat moeten verwachten, maar de blondine was er heilig van overtuigd geweest dat Sara zo echt niet aan haar bijnaam was gekomen. “No way,” mompelde ze verbaasd, haar ogen iets groter dan ze normaal waren. Het verhaal dat volgde klonk nog redelijk geloofwaardig ook. Ze ging Simon echter niet opbellen om te vragen of het daadwerkelijk klopte, want die zou waarschijnlijk meteen ophangen. Cecille geloofde ook best dat Sara niet zou vals spelen. Daar was ze veel te netjes voor. “Dat is echt sneu,” reageerde de blondine uiteindelijk op het einde van het verhaal. Haar moeder zou het alleen maar fantastisch vinden – die zou waarschijnlijk zelfs meehelpen waar ze maar kon. Fredrik was hetzelfde als zijn vrouw daarin. “Is dat hoe je bent begonnen met je passie?” vroeg Cecille vervolgens geïnteresseerd aan haar vriendin.
Momerator
Sara Sweets
Icon :
Onderwerp: Re: I Feel like a Millionaire [+Sara Sweets] di nov 22, 2016 11:27 pm
Cecille reageerde ongelovig, maar niet zo heftig als Sara. Gelukkig maar, want het mocht niet uit de hand lopen. De witharige voelde wel een lichte steek toen Cecille haar vader sneu leek te noemen, maar gezien hoe Sara’s ouders zich tegenover haar hadden gedragen gaf ze de blondine voor nu het recht om de volwassenen uit te schelden. Sowieso hadden ze belangrijkere dingen te doen. In elk geval zou Sara bij de volgende ronde het onderwerp ouders vermijden, want ze voelde zich er eigenlijk niet heel vrolijk bij. Deze avond was bedoeld voor plezier, niet om oude wonden open te halen. Terwijl Cecille zich nog dingen afvroeg over Sara’s verleden schonk de witharige vast wat te drinken in voor haar vriendin. Zo ging het spel nou eenmaal. “Onder andere, ja.” Nu ze er over nadacht waren de ijsjes inderdaad één van de eerste dingen die Sara had verkocht – al was het bijna nooit voor geld geweest. “Het was ook een beetje… Je weet wel. Mijn ouders kochten niet vaak snoep en dat mocht ik bij vrienden wel. Toen bleek dat ik het wel mocht als ik het zelf maakte was de keuze snel gemaakt. Al ging dat in eerste instantie over koekjes, niet over snoep.” Het klonk eigenlijk heel rebels voor zo’n net meisje als Sara. Schijnbaar had ze een ding voor loopholes.
Moderator
Cecille Skarsgård
Icon :
Onderwerp: Re: I Feel like a Millionaire [+Sara Sweets] wo nov 23, 2016 10:22 pm
Haar vriendin schonk een nieuw drankje voor haar in. Cecille registreerde het wel, maar reageerde er verder niet op; het viel haar niet zodanig op dat ze er iets over te zeggen had. In plaats daarvan focuste ze zich gewoon op Sara, wie in de tussentijd een antwoord op haar vraag klaar had. “Heh, dat is eigenlijk best wel schattig en ambitieus,” sprak ze vervolgens. Ze nam haar glas over en bedankte de witharige vluchtig tussendoor, waarna ze een flinke teug van haar drinken achterover gooide. Minstens de helft verdween in één keer. Cecille fronste licht toen ze het doorslikte. “Ugh, dat moet ik niet meer doen als ik het niet meer ben gewend,” mompelde ze. Het was een flinke tijd geleden dat ze zich echt had uitgeleefd met drank.
Momerator
Sara Sweets
Icon :
Onderwerp: Re: I Feel like a Millionaire [+Sara Sweets] di nov 29, 2016 10:54 am
Op het compliment haalde Sara slechts haar schouders op. Ambitieus was ze zeker, schattig zou ze persoonlijk niet echt zeggen. Als ze terugdacht aan toen ze klein was, was ze vaak verbaasd dat ze hetzelfde carrièrepad nog steeds bewandelde. Veel mensen kozen als kind een beroep en raakten hier als tiener op uitgekeken. Wat de situatie anders had gemaakt bij Sara zou ze niet kunnen zeggen. Het was nou eenmaal zo.
Even dacht Sara dat Cecille het hele glas in één keer naar binnen wilde werken, maar iets over de helft stopte ze toch. Een licht gevoel van opluchting trok over Sara heen. Ze vertrouwde Cecille met alcohol, zeker als ze bij elkaar waren, maar toch herinnerde ze zich nog goed dat een avondje drinken de reden was geweest dat ze uit elkaar waren geweest. Om de opmerking kon ze dan ook niet echt lachen. Ze probeerde de sfeer voor zichzelf te verlichten door een grapje te maken. “We hebben nog de hele avond, hoor. Je hoeft je niet te haasten.” Ze keek heel even afwachtend naar haar vriendin voor ze besloot om er nog iets aan toe te voegen. “Al ben ik wel benieuwd wat voor leugen er nu komt.” Ze nam een minuscuul slokje van haar drankje om de lekkere smaak in haar mond te krijgen.
Moderator
Cecille Skarsgård
Icon :
Onderwerp: Re: I Feel like a Millionaire [+Sara Sweets] vr dec 02, 2016 1:16 pm
Ze hadden nog de hele avond. Cecille keek vragend op toen Sara dat commentaar leverde, maar ze besefte zich al snel dat haar vriendin het drinken bedoelde. “Heh, ja, da’s waar,” reageerde ze met een schaapachtig grijnsje, terwijl ze haar glas weer naar haar schoot verplaatste en met haar vinger afwezig over de rand wreef. Het had geen haast ( – Rolo 2016). Sara begon toen over de volgende leugen, waardoor haar speelse kant weer naar boven kwam. Cecille ging rechter zitten en dacht met een diepe frons na over wat ze nu aan Sara’s neus zou kunnen hangen.
“Dahlia en Daichi hebben eigenlijk nog een dochtertje…” sprak ze, haar blik niet op haar vriendin gericht om aan te tonen dat ze het ergens toch wel sneu vond dat ze van elkaar weg leefden. Dit kon natuurlijk ook opgevat worden alsof dit een leugentje was. “… Ik heb geen officieel rijbewijs voor wat voor bewegend voertuig dan ook, maar… Ik kan motorrijden,” biechtte ze op eenzelfde manier op. “Als kind heb ik een keertje model gestaan voor een klein reclamefoldertje.” Cecille keek vervolgens met een glimlach op, benieuwd of haar vriendin de leugen eruit kon plukken.
Momerator
Sara Sweets
Icon :
Onderwerp: Re: I Feel like a Millionaire [+Sara Sweets] do dec 29, 2016 1:05 am
De vorige ronde had er voor gezorgd dat Sara op een andere manier naar de verhalen van Cecille begon te luisteren. Ze keek haar de hele tijd met een bedenkelijke frons aan en toen de laatste zin gezegd werd, liet ze haar blik over het lichaam van haar vriendin glijden, alsof ze haar keurde. “Oké, dat laatste geloof ik nog wel…” Ze betrapte zichzelf er op dat ze hardop dacht terwijl ze eigenlijk vond dat dat niet de bedoeling was. Aan de ene kant kon ze zo aan Cecille’s reactie aflezen of ze in de buurt zat of niet, maar dat kwam nogal over als valsspelen. Daarom besloot ze na een korte stilte maar gewoon aan te geven wat zij dacht dat de leugen was. “Ik gok het rijbewijs. Ik mag hopen dat mijn vriendin verantwoordelijk genoeg is om pas te gaan rijden als ze daar wettelijke toestemming voor heeft.” Cecille kennende was die kans eigenlijk heel klein. Ach ja.
Moderator
Cecille Skarsgård
Icon :
Onderwerp: Re: I Feel like a Millionaire [+Sara Sweets] do dec 29, 2016 1:13 am
De blik die ze van Sara kreeg zou haar nog haast in verlegenheid brengen. Cecille zou Cecille echter niet zijn als ze expres haar mooie vormen naar voren bracht, dus dat was precies wat ze deed. Toen er een soort van compliment van haar vriendin kwam, verscheen er zelfs een tevreden, ietwat arrogant grijnsje op haar gelaat. Arrogant vanwege het feit dat haar lichaam er goed uitzag, maar ook omdat Sara er wéér intrapte. De keuze viel uiteindelijk op het rijbewijs, waarbij de rede Cecille niet zo heel lekker viel. Ze kon best verstandig zijn! Soms. Blijkbaar niet omdat ze wist hoe ze op een motor moest rijden. Ze snapte die logica niet helemaal, want het enige verschil was letterlijk een stuk papier dat vertelde dat je erop kon rijden, maar ze wilde niet nog een discussie ontketenen. In plaats daarvan schudde ze met haar hoofd. “Drink maar,” voegde ze eraan toe.
Momerator
Sara Sweets
Icon :
Onderwerp: Re: I Feel like a Millionaire [+Sara Sweets] do dec 29, 2016 1:26 am
Schijnbaar had ze het opnieuw mis. Een verontwaardigde blik verscheen in Sara’s ogen, maar ze accepteerde haar verlies en nam een slok van haar drankje. Nou, tot zo ver ging het nog niet geweldig. Ze baalde er van dat ze haar vriendin schijnbaar niet zo goed kende als ze dacht. Dit spel kon als een manier gezien worden om haar beter te leren kennen – als er geen drank aan te pas zou zijn gekomen. Sara was niet van plan om zo veel te drinken dat ze de nacht zou vergeten, maar als het zo door ging zou ze wel in de buurt kunnen komen. “Het modellenwerk was zeker de leugen?” zuchtte de witharige toen ze haar glas weer op de tafel had gezet. Ze had beter moeten weten dan dit, verdorie !! http://m.imgur.com/XixFqmu?r hi sorry I'm late - L.
Moderator
Cecille Skarsgård
Icon :
Onderwerp: Re: I Feel like a Millionaire [+Sara Sweets] do dec 29, 2016 1:37 am
Haar vriendin vond het overduidelijk niet leuk om te horen dat ze het weer mis had, maar ze nam een slok van haar drinken en vroeg met een zucht of het modellenwerk het leugentje was. Cecille knikte, al bleef er wel een grijns op haar gelaat aanwezig. “Yeah, ik was als kind best onhandelbaar. Ik had het geduld niet om model te blijven staan,” merkte ze met een geforceerde grinnik op. Ze was niet echt trots op haar gedrag in haar jeugd, maar hey, het was nu in ieder geval beter. Ietsje. Kickboksen had haar enorm geholpen. “Waarom verbaasd het je eigenlijk niet dat Dahlia en Daichi nog een dochtertje hebben?” vroeg ze vervolgens.
Momerator
Sara Sweets
Icon :
Onderwerp: Re: I Feel like a Millionaire [+Sara Sweets] do dec 29, 2016 10:24 pm
Sara luisterde aandachtig naar wat Cecille te zeggen had. Voor het grootste deel was dit oprechte interesse, maar het was ook een plan om uit te vinden hoe de blondine haar leugens opbouwde. Ze knikte begrijpend, waarna ze besloot nog een klein slokje te nemen. Dat drankje begon behoorlijk lekker te worden… Gevaarlijk lekker. Op de vraag van Cecille haalde ze haar schouders op. “Ze zijn een koppel, toch? Sowieso gaf je het een beetje weg met je ogen. Toegegeven, een blik vermijden kan ook een teken van een leugen zijn, maar het kan ook een poging zijn om emoties te verbergen en daar ging ik van uit.” Het verbaasde haar wel dat het dochtertje zich niet bij de ouders bevond, maar ze was er zeker van dat Cecille daar een goede reden voor had. Iemand die zo erg op familie was ingesteld als zij moest dat wel hebben.
Moderator
Cecille Skarsgård
Icon :
Onderwerp: Re: I Feel like a Millionaire [+Sara Sweets] vr dec 30, 2016 12:25 am
Sara gaf haar al snel een uitleg. Eentje die de blondine, voor de verandering, begreep. “Heh, het is bijna alsof je me al langer kent,” grijnsde ze grappend naar haar vriendin, waarna ze zelf een slok van haar drinken nam. “Ik vind het idee ergens wel… Onprettig? Ik bedoel, ik kan me voorstellen dat Dahlia en Daichi haar missen.” Zij zou het in ieder geval zo ervaren, maar ze wist dat de kleine Riolu in goede handen was. Er zou goed voor haar gezorgd worden, daar was ze zeker van. “Isak heeft er in ieder geval geen problemen mee. Hij vindt het fantastisch als hij haar ziet, maar als ze er niet is dan is er gewoon niks aan de hand.” Natuurlijk had hij zijn ouders wel en de rest van het team, maar… Ze dacht hier teveel over na. Cecille merkte dat haar blik naar haar glas was afgedwaald en besloot daarom anders te gaan zitten. Ze keek op, proberend in de ogen van Sara te kijken, waarna ze haar mond opentrok om van onderwerp te veranderen. “Aaaaanyway. Jouw beurt.”
Gesponsorde inhoud
Onderwerp: Re: I Feel like a Millionaire [+Sara Sweets]