Heb je altijd al een Pokémon trainer, coördinator of breeder willen zijn? Of bewandel jij liever het gevaarlijke pad van een Team Rocket Grunt? Samen met andere leden schrijf jij het verhaal van jouw geheel eigen personage. Doorkruis regio's, vang je favoriete Pokémon en maak nieuwe vrienden onderweg. Laat het avontuur beginnen!
Onderwerp: Re: I Feel like a Millionaire [+Sara Sweets] zo nov 20, 2016 12:29 am
EVEN ON OUR WORST NIGHTS I'M INTO YOU.
Dat had Sara dus duidelijk niet moeten zeggen, want plotseling veranderde de frustratie van Cecille in een ontploffing. Vanzelfsprekend wakkerde dit bij Sara ook iets aan wat ze eigenlijk helemaal niet aan had willen hebben op een gezellige avond en veranderde de lichte frons in een hele diepe, boze frons. “Wát?!” Ze zette haar drankje voor veiligheid maar weg op tafel. “Natuurlijk leg ik de schuld bij jou als jij opeens verwijten gaat gooien! ‘Is mijn lijf niet goed genoeg’? Impliceren dat ik niet inzie dat ik ook fouten maak? Ik begin te denken dat jij mij juist niet goed kent.” Ze sloeg haar armen en benen overduidelijk gefrustreerd over elkaar.
Moderator
Cecille Skarsgård
Punten : 84
Type : Trainer
Regions : Hoenn en Kalos
Icon :
Onderwerp: Re: I Feel like a Millionaire [+Sara Sweets] zo nov 20, 2016 12:39 am
I'M GOING BLIND FROM THIS SWEET CRAVING
Oh en nu ging ze verwijten gooien. Uh-huh. Dat deed Sara zelf namelijk niet. Cecille’s wenkbrauwen gingen nog verder omlaag, al had ze eerder gedacht dat het niet verder kon. Ze merkte dat haar grip op het glas steviger werd, maar ze stond er niet bij stil dat dit betekende dat ze het beter weg kon zetten. In plaats daarvan focuste ze zich compleet op haar vriendin. “Nou, sorry dat ik een jaloerse trut ben en dat ik liever heb dat je naar mij, je eigen vriendin, kijkt!” reageerde ze op een hoger volume terug. “Ik geef verdomme aan dat ik het niet prettig vind en dan wordt madam boos en legt ze de schuld bij mij! Lekker ben jij, Sara. Echt fantastisch dit!” Cecille klemde haar kaken op elkaar en voelde opeens tranen in haar ogen prikken. Dit escaleerde sneller dan ze voor mogelijk had gehouden.
Momerator
Sara Sweets
Punten : 497
Icon :
Onderwerp: Re: I Feel like a Millionaire [+Sara Sweets] zo nov 20, 2016 12:55 am
Een jaloerze trut? Waar haalde ze dat nou weer vandaan? Sara wilde al boos worden dat Cecille opnieuw woorden in Sara’s mond legde, maar moest eerst nog naar de rest van de tirade luisteren. Het werd er niet veel beter op. Al die beschuldigingen maakten Sara nog bozer, ondanks dat ze best kon zien dat er een kern van waarheid in zat. Ze was immers, zoals ze al zei, best in staat om toe te geven dat ze ongelijk had. De manier waarop tegen haar gepraat werd, echter, tolereerde ze niet en daarom ging ze er tegen in. “Zeg het de volgende keer dan op een normale manier, want hier wordt ik nou niet bepaald vrolijk van,” beet ze toe. Ze wachtte een paar tellen voor ze nog wat zei, wat ze baseerde op de boodschap die ze uit de woorden van de blondine had opgevat. “Sorry. Ik zal wel geen grapjes meer maken.” Daar had ze waarschijnlijk ook de hele avond geen zin meer in.
Moderator
Cecille Skarsgård
Icon :
Onderwerp: Re: I Feel like a Millionaire [+Sara Sweets] zo nov 20, 2016 1:10 am
Het werd er niet beter op. Natuurlijk niet, want de toon die voor elkaar werd gebruikt was nogal vijandig. Cecille gromde onbewust in frustratie en kneep nog harder in het glas dat ze vast had, waardoor de spanning erop alleen maar hoger werd. De blondine had dit niet door tot het te laat was. Het glas barstte in een aantal stukken kapot en daarmee schrok Cecille uit haar boze staat, haar blik nu verward op haar hand gevestigd. De Piña Colada en de glasscherven zorgden voor een flink zooitje in haar hand en op haar schoot, maar ze kon niet zeggen dat ze pijn voelde, dus er was vast niks ernstigs aan de hand. “Wat de Muk,” kwam er echter wel verward uit haar mond.
Momerator
Sara Sweets
Icon :
Onderwerp: Re: I Feel like a Millionaire [+Sara Sweets] zo nov 20, 2016 1:18 am
In plaats van geschreeuw volgde er een geluid wat Sara totaal niet aan had zien komen. Een scherp geluid vulde haar oren en liet haar een gil slaken, waarop zacht gerinkel volgde. Ze draaide zich razendsnel om naar Cecille en zag direct dat diens glas niet meer in haar hand te vinden was. In plaats daar van lag het drankje en wat er over was van het glas op de grond. “Wat d-“ Ze stond op het punt om Cecille de schuld te geven, maar betrapte zichzelf net op tijd en besloot haar zin te vervangen voor een andere. “Blijf hier, ik pak pleisters.” Ze sprong op van de bank, de vochtige plek vermijdend en van binnen huilend om hoe erg die plek zou gaan plakken. Toch was Cecille helpen haar eerste prioriteit op het moment – en niet eens omdat ze vond dat ze het goed moest maken.
Moderator
Cecille Skarsgård
Icon :
Onderwerp: Re: I Feel like a Millionaire [+Sara Sweets] zo nov 20, 2016 1:26 am
Cecille had geen flauw idee wat Sara origineel wilde zeggen. Daar besteedde ze ook niet veel aandacht aan. Ze had meer oog voor haar eigen hand en de glasscherven, wat ze nu van zich af aan het plukken was om op de tafel weg te leggen. Ze gooide het wel weg als ze alles bij elkaar had gevonden. De blondine probeerde zo voorzichtig mogelijk te werk te gaan, maar haar concentratie werd verbroken toen Sara meedeelde dat ze pleisters ging pakken. “Dat hoeft niet,” reageerde ze meteen, haar toon neutraler dan ze had verwacht. Haar blik gleed naar haar hand, verwachtend om alleen de witte kleur van de Piña Colada te zien, maar het mixte inmiddels al met rood. “Ik bloed nie– Oh. Laat maar.”
Momerator
Sara Sweets
Icon :
Onderwerp: Re: I Feel like a Millionaire [+Sara Sweets] zo nov 20, 2016 1:35 am
De reden dat ze niet luisterde toen Cecille zei dat pleisters niet nodig waren was dat ze liever het zekere voor het onzekere nam. Dat bleek een goede houding te zijn, want de blondine kon nauwelijks zeggen dat ze helemaal niet bloedde of ze merkte al dat er wat roods langs haar hand verscheen. Sara bracht zo snel mogelijk een doosje vleeskleurige pleisters naar haar vriendin en opende hem om te zien wat er in zat. Zo te zien was het genoeg. Haar blik viel vervolgens op de hand, waardoor ze zich besefte dat het schoonmaken geen slecht idee was. “Wacht.” Deze keer legde ze niet uit wat ze ging doen, maar sprong ze gewoon op om naar de badkamer te lopen. Ze pakte een washandje en maakte hem vochtig en kwam toen terug bij Cecille. Ze depte het grootste deel van de drank en het bloed weg, om nog twee keer heen en weer te lopen om het washandje uit te spoelen en het ritueel te herhalen. Pas daarna pakte ze de pleisters er weer bij om te beoordelen hoe ze dit het beste aan kon pakken. “Doet het erg pijn?” informeerde ze ondertussen. Als Cecille zei van wel, kon er beter nog wat jodium op de wond voor er een pleister werd geplakt.
Moderator
Cecille Skarsgård
Icon :
Onderwerp: Re: I Feel like a Millionaire [+Sara Sweets] zo nov 20, 2016 1:42 am
Haar vriendin keerde terug, maar verdween vrijwel even snel weer. Cecille keek haar verward na, maar wachtte inderdaad geduldig tot Sara weer tevoorschijn kwam. Ondertussen vroeg ze zich af wat de witharige van plan was, maar dat werd haar pas duidelijk zodra het washandje in beeld kwam en Sara weer naast haar kwam zitten. Tijdens het proces ontspande Cecille haar spieren en spande ze die ook weer aan. Telkens wanneer het washandje een bepaalde plek aanraakte waar ze het niet meteen verwachtte, voelde ze het een beetje prikken. Ondanks dat deed ze haar best om niet haar hand terug te trekken, zoals haar brein wel van haar verwachtte. “Het brandt wel een beetje,” biechtte Cecille op zodra de vraag was gesteld. Verder had ze niet echt pijn, maar dat kwam waarschijnlijk door de adrenaline die ze op sommige momenten van de avond had gevoeld. Aan de alcohol kon het nog niet echt liggen. Dat was maar een klein beetje geweest.
Momerator
Sara Sweets
Icon :
Onderwerp: Re: I Feel like a Millionaire [+Sara Sweets] zo nov 20, 2016 1:53 am
“Hmm…” Branden was geen goed teken. Pijn was erger geweest, maar van branden kon pijn komen. “Dan neem ik liever geen risico’s,” zei Sara, opnieuw de pleisters aan de kant leggend om iets te gaan pakken. Deze keer de jodium. Het was een klein, bruin flesje wat ze uit haar tasje haalde en vervolgens naar Cecille toe meenam. De bovenkant liep af in een punt, zodat ze het kon druppelen. Ze bracht het spul aan op de plekken waar het bloed uit kwam en deed dat zo dat het overtollige jodium op de grond kon druppelen. Nu dat klaar was, konden eindelijk de pleisters er op. Ze wist hoe ze die moest aanbrengen omdat haar vader dat haar geleerd had. Had Sara toch iets positiefs meegenomen van huis uit. “Hoe voelt het?” vroeg ze nadat de pleisters op hun plek zaten. Het kon nu misschien nog veranderd worden als het niet goed zat.
Moderator
Cecille Skarsgård
Icon :
Onderwerp: Re: I Feel like a Millionaire [+Sara Sweets] zo nov 20, 2016 1:59 am
Het was precies op het moment dat Sara zorgvuldig het jodium op haar huid aanbracht, dat Cecille zich besefte wat voor een grove fout ze misschien had gemaakt. Dit had heel anders kunnen aflopen. Misschien was het wel beter dat ze een glas kapot had geknepen. Ze had veel liever fysieke wonden dan mentale. De blondine siste toen het branden erger werd door de werking van de jodium zelf, maar ze hield zich groot en knipperde eventueel overtollig traanvocht gewoon weg. De pleisters werden toen op haar hand geplakt en hoewel het nu een beetje begon te kloppen, voelde het tenminste wel schoon. Daar moest ze Sara voor bedanken. Iets wat ze dan ook deed door haar arm vast te pakken en haar dichter naar zich toe te trekken. Cecille kon op het moment niet met twee armen knuffelen, maar zelfs met eentje kon ze hele stevige knuffels uitdelen.
Momerator
Sara Sweets
Icon :
Onderwerp: Re: I Feel like a Millionaire [+Sara Sweets] zo nov 20, 2016 6:30 pm
Sara had niet verwacht om plotseling aan haar arm getrokken te worden, waardoor ze haar evenwicht verloor en als een zoutzak tegen Cecille aan viel. De blondine scheen niet door te hebben hoe onverwachts dit voor de witharige was gekomen en sloeg gewoon haar arm om Sara heen. Het drong meteen tot haar door wat met de knuffel werd bedoeld. Daarom, en omdat ze hier eigenlijk enorme behoefte aan had gehad, werd ze niet boos. Ze was inmiddels toch klaar met de pleisters plakken, dus legde ze ook voorzichtig haar armen om Cecille’s middel. “Gaat het een beetje?” vroeg ze op zachte toon na een korte stilte. Wat de wond betreft vermoedde ze dat haar vriendin geen probleem had. Wat haar emoties betreft kon Sara het echter minder goed inschatten.
Moderator
Cecille Skarsgård
Icon :
Onderwerp: Re: I Feel like a Millionaire [+Sara Sweets] zo nov 20, 2016 7:30 pm
Sara trok zich niet terug. In plaats daarvan legde ze haar armen om Cecille’s middel heen en dat was precies wat de blondine op het moment nodig had. Ze verplaatste haar hoofd naar de witharige haar schouder en begroef haar gezicht toen in diens nek. Cecille had eigenlijk een hekel aan ruzies. Meestal liep het wel naar iets leukers uit, waardoor ze af en toe expres op Sara’s zenuwen werkte, maar als het op dit soort momenten aankwam voelde ze zich vreselijk. Dat wilde ze niet. Niet nu zo’n verrassing in hun schoot geworpen was geworpen. “Hm,” kwam er als eerste uit haar mond, niet zeker wetend hoe ze haar gevoel moest verwoorden. Ze wilde het er ook gewoon niet over hebben. “Laten we gewoon verder gaan met het spel… Nadat ik een andere broek heb aangetrokken.”
Momerator
Sara Sweets
Icon :
Onderwerp: Re: I Feel like a Millionaire [+Sara Sweets] zo nov 20, 2016 7:59 pm
De neiging was sterk om Cecille te vragen te zeggen wat er was. Sara opende zelfs al haar mond om het te doen, maar besefte zich op tijd dat dit alleen maar meer op de zenuwen van de blondine zou werken. Ze vond het niet leuk dat de ander er mee bleef zitten, maar was het er aan de andere kant ook mee eens dat het misschien beter was om het voor nu te laten vallen. Daarom liet ze Cecille met gemak los toen zij aangaf zich om te willen kleden. “Dan heb ik extra tijd om een goede leugen te verzinnen,” zei Sara, op voorzichtig grappende toon. Ze wilde niet dat het weer uit de hand liep door haar grapjes, maar wilde ook de sfeer weer iets verlichten. Als ze Cecille was geweest had ze dat misschien gedaan door te vragen of ze kon helpen met omkleden, maar ze had door dat als ze deed wat haar vriendin normaal zou doen, dat het niet goed zou lopen. Wat apart, eigenlijk. Maar goed, daar kon ze zich maar beter niet te druk om maken. Ze had immers nog twee waarheden en een leugen nodig voor het spel.
Moderator
Cecille Skarsgård
Icon :
Onderwerp: Re: I Feel like a Millionaire [+Sara Sweets] zo nov 20, 2016 8:07 pm
Sara verlichte de sfeer door een grapje te maken – iets wat Cecille heel erg waardeerde en dat liet blijken door een scheef grijnsje aan haar vriendin te schenken. “Zal ik dan extra langzaam doen?” ging ze erop in, waarna ze overeind kwam en checkte of er niet per ongeluk nog kleine stukjes glasscherven aan haar broek plakten. Het enige dat ze vond was een smerige mix van Piña Colada en spijkerstof. Gelukkig was het niet heel erg op de bank gelekt en was het meeste op haar broek terecht gekomen. Daar was de was wel goed voor.
Cecille begaf zich toen naar het slaapgedeelte van de kamer en rommelde zoekend door haar tas. Ze vond haar korte slaapbroek als eerste en besloot daar maar meteen voor te gaan. Ondanks haar grapje wilde ze er niet langer over doen dan nodig was. Haar broek ging uit en werd vervangen door de shorts waar ze in sliep, waarna ze terug naar de bank paradeerde. Dat menig mensen het in deze tijd van het jaar te koud vonden voor zo’n broekje deerde Cecille niet echt. Van de kou had ze nou eenmaal niet snel last.
Momerator
Sara Sweets
Icon :
Onderwerp: Re: I Feel like a Millionaire [+Sara Sweets] di nov 22, 2016 5:18 pm
Ondanks het gewoonlijke gedrag van haar vriendin kwam het tegengrapje als een verrassing. Sara had een paar tellen nodig om zich te beseffen wat dat betekende voor ze er op in ging. “Hey, als jij het kan, kan ik het ook,” kaatste ze terug, wetend dat de andere opmerking die in haar op was gekomen (welke te maken had met dat Cecille nu suggereerde dat Sara sloom was met denken) alleen maar weer ruzie uit zou hebben gelokt, hoopte ze dat deze mild genoeg was om dat te voorkomen.
Ondanks dat Sara best tevreden was over haar denksnelheid, bleek het vrij lastig om een tweede waarheid bij de rest te verzinnen. Een eerste waarheid en een leugen lukten nog wel, maar de tweede waarheid schoot haar pas te binnen toen Cecille weer terug naar binnen kwam. Precies op tijd, dus. Dat de blondine erg schaars gekleed was nu viel haar wel op, en haar blik bleef ook zeker even op de blote benen hangen, maar ze was het inmiddels wel genoeg gewend om er niet over te beginnen. “Oké, kan ik?” vroeg ze. Ze wilde niet beginnen tot ze zeker wist dat Cecille er klaar voor was.
Gesponsorde inhoud
Onderwerp: Re: I Feel like a Millionaire [+Sara Sweets]