{Open} Icecream - Pagina 2
Welkom op
Pokémon Journey!

Heb je altijd al een Pokémon trainer, coördinator of breeder willen zijn? Of bewandel jij liever het gevaarlijke pad van een Team Rocket Grunt? Samen met andere leden schrijf jij het verhaal van jouw geheel eigen personage. Doorkruis regio's, vang je favoriete Pokémon en maak nieuwe vrienden onderweg. Laat het avontuur beginnen!
WELCOME, GUEST!
PLEASE Login OR Register.

Deel
 

 {Open} Icecream

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2
AuteurBericht
Lynn Xavier
Administrator
Lynn Xavier
Punten : 482
Gender : Female ♀
Age : Nineteen
Type : Trainer
Regions : Hoenn en Kalos
Icon : Liepard
https://pokemon-journey.actieforum.com/t230-lynnette-xavier https://pokemon-journey.actieforum.com/t1283-lynn-s-pokedex#19519

{Open} Icecream - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: {Open} Icecream   {Open} Icecream - Pagina 2 Emptywo sep 17, 2014 8:46 pm


De blondine uitstekend mee met Lynns overdreven gedrag door haar handen op te heffen en dramatisch verklaarde dat ze haar Pokémon niet kon houden. Lynn reageerde daarop door haar in elkaar gevouwen handen op haar hart te leggen en met een hulpeloos gezicht op hoge toon "Oh nee! Dat is zó vreselijk!" te zeggen. Toen Zara heel dramatisch 'flauwviel' zag ze dat Lilium probeerde niet te lachen. Het zwartharige meisje grinnikte eventjes, maar toen de blondine vervolgens een overdreven snik liet horen, viel ze weer terug in haar rol. Heftig knikkend ratelde ze snel: "Je moet naar hem toegaan en dan heel boos kijken en dan zeggen 'Stoute, stóúte Pokémon!', dat zal vast werken.". Lynn hoorde de blondine grinniken en grinnikte mee. Dat ze haar acteerkunsten nu eens aan kon wenden voor iets anders dan het bedriegen van mensen voelde goed.
Er werd gezegd dat ook Lilium vertrouwen in haar Pokémon had, waarop Lynn haar bemoedigend aankeek. Ze was niet bepaald goed in iemand moed inspreken, dus hoopte ze dat het gebaar volstond. De Ninetales legde haar kop op de knie, waarop Oz de Vivillon weer vlug op het hoofd van zijn Trainer ging zitten. Lynn glimlachte vrolijk en dacht even aan hoe Zara zou reageren op een nieuw teamlid. Ze hoopte maar dat een Gastly en een Purrloin geen natuurlijke vijanden zouden zijn, of zoiets. Maar waarschijnlijk zou het wel goed gaan, haar maatje was zo'n Pokémon die het liefst bevriend raakte met iedereen. "Sorry Oz, jij bent ook lief." Lynn grinnikte even en luisterde toen naar de uitleg die Lilium gaf over Coördinators. Het kwam erop neer dat een Coördinator probeerde zijn Pokémon en hun aanvallen zo mooi mogelijk tentoon te stellen, waarna er dan een andere deelnemer verslagen moest worden. "Ah, interessant." zei het zwartharige meisje na de uitleg "Hoewel het me gaaf lijkt om zoiets te kunnen zien, zou het niet echt iets voor mij zijn om te doen, denk ik; te veel aandacht op mij en Zara."
Het leek alsof de blondine even moest nadenken of ze wel antwoorden wilde geven en Lynn wachtte in stilte af terwijl ze even naar Zara en Jack keek. Die waren nog lekker aan het plagen, constateerde het zwartharige meisje. "Team Rocket heeft mijn Charmander gestolen, ik wil hem terug." Het antwoord kwam kort en plots, omdat Lynn met haar gedachten bij de Samurott en haar maatje was geweest. Een flits geschoktheid vloog over haar gezicht, maar verdween weer in dezelfde milliseconde. Een ernstige gezichtsuitdrukking verving de vorige. Dit was de eerste keek dat Lynn echt in contact kwam met Team Rocket, want lezen over de organisatie was volgens haar niet hetzelfde als iemand ontmoeten die de dupe was van de Pokémon stelende grunts. Er werd snel gezegd dat het haar beurt was, maar Lynn vond dat ze toch nog iets moest zeggen omdat het anders leek alsof het haar niets deed. Ze haalde even diep adem en verzamelde toen de woorden: "Dat is.. Ronduit vreselijk. Ik snap dat je er liever niet over wilde praten, maar.. Ik ben toch blij dat je het verteld hebt. Geloof in jezelf en.. Als dat niet genoeg is, geloof dat in ieder geval in je Pokémon, oké? Zij zullen ervoor zorgen dat je je Charmander terugkrijgt.". Eigenlijk wilde Lynn ook nog even haar hand op de schouder van Lilium leggen, maar besloot dat niet te doen omdat de blondine het misschien niet zo op lichamelijk contact had, net als Lynn. In plaats daarvan keek ze in de ogen van de Ninetales en vroeg: "Jij gaat ervoor zorgen dat alles goedkomt, toch?". Toen was het tijd voor Lynn om te vertellen wat ze eerst verzwegen had, voor de tweede keer in een korte tijd haalde ze diep adem, om daarna rustig en zonder al te heftige emotie te beginnen met spreken. "Ik kom uit Unova. De grootste stad daar is Castelia City en daar heb ik dan ook m'n hele leven gewoond. Eerst in een weeshuis en daarna op straat, door toedoen van mijn ouders." Het laatste kwam er toch een beetje verbitterd uit. Nog steeds voelde Lynn geen enkele sympathie voor haar ouders, gewoonweg omdat ze wist dat zij dat ook niet hadden gehad en haar gedumpt hadden in het weeshuis. Het zwartharige meisje haalde haar schouders op: "Ik heb gewoon veel slechte herinneringen aan die plek en praat er liever niet al te veel over.".

Zara keek geamuseerd toe hoe de grote, donkerblauwe Pokémon door zijn voorpoten heen keek om haar te vinden, maar haar niet zag. Toen de Samurott zijn hoofd omdraaide naar waar de Purrloin weer zat, keek ze vlug weer vooruit. Dit keer kwam de neus van de grote Pokémon op Zara af en ze liet toe dat ze opnieuw een beetje omgeduwd werd. Toen een poot haar tegen de grond probeerde te drukken, sprong de katachtige Pokémon op het laatste moment opzij en vervolgens op de poot. Lichtvoetig rende ze via de poot naar de rug van de Samurott en vanaf daar naar het hoofd. Zara tikte voorzichtig met haar pootje op het voorhoofd van de grote Pokémon, net boven de ogen, en sprong daarna geruisloos van de rug van hier dier, om ditmaal aan de andere kant van de Samurott te gaan zitten en opnieuw te kijken alsof er niets gebeurd was. Alleen kon ze het plezierige glimlachje en de twinkels in haar ogen niet onderdrukken.

Gelukkig deed het zien van haar Pokémon Lilium weer glimlachen. Ook op Lynns gezicht verscheen weer een klein glimlachje en ze keek de blondine weer aan. "Voorzichtig eh Jack." Lynn keek naar Zara, die nu op magische wijze aan de andere kant van Jack zat, en grinnikte. Nadat het zwartharige meisje had gevraagd waar het ei vandaan kwam, vertelde Lilium dat ze het van een oud vrouwtje had gekregen dat niet meer voor het ei kon zorgen. Lynn lachte een klaterende lach, terugdenkend aan de gekke Truusje en haar nette, zachtaardige man Harold. Ze bedacht zich dat de blondine geen idee zou hebben waarom ze lachte en lichtte toe: "Fay en ik hebben gelogeerd bij een oud stel dat totaal niet aan die beschrijving voldoet. Het oude omaatje heeft een jaar geleden nog in een gestreept badpak in een achtbaan gezeten.". Lynn grinnikte nog eventjes na waarna ze opmerkte: "De man kon verrassend goed koken, als je ooit nog langs Camphrier Town komt, moet je een naar Harold en Truusje vragen, ten minste.. Als je niet bang bent om naar binnen gesleurd te worden als je aan wilt bellen." Ja, Truusje en Harold zouden haar voor altijd bijblijven, bedacht Lynn met een glimlach.
"Nee, laat maar, dan is het goed, even om te checken," Werd er luchtig gezegd. Lynn grinnikte wat er zei: "Nog zo'n gek iemand?" doelend op Truusje. Als Lilium niets zou willen vertellen, zou ze dat echter niet erg vinden. Alles wat ze wilde was gewoon een leuk en gezellig gesprek.
Terug naar boven Ga naar beneden
Lilium Florbelle
Member
Lilium Florbelle
Punten : 700
Gender : Female ♀
Age : 18 years
Type : Ranger
Rang : Student Ranger
Regions : Kalos
Icon : Mudkip
https://pokemon-journey.actieforum.com/t50-lilium-florbelle https://pokemon-journey.actieforum.com/t56-lilium-s-pokedex

{Open} Icecream - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: {Open} Icecream   {Open} Icecream - Pagina 2 Emptyza sep 20, 2014 3:54 pm

wake me up when it's all over
Lilium grinnikte eventjes zachtjes. Kon dit meisje geen coördinator worden? Een act opzetten kon ze immers zeker. Zij en haar Purrloin waren daar blijkbaar een heel erg goed team in. Lilium kon immers niet stoppen met lachen om het toneelspel wat ze opvoerden. Zo'n band tussen een trainer en haar Pokémon was goed om te zien. Het was wel een show die ze weggaven namelijk voor haar gevoel. "Ik denk echt dat dat gaat werken ja," grinnikte Lilium zachtjes, waarna ze wat ontspannener ging zitten. Jack keek eventjes wat verstoord op naar haar, maar reageerde verder niet. Hij wist zelf ook wel dat hij op sommige opmerkingen van Lilium beter niet kon reageren. "Zeg, heb je er al wel eens over nagedacht om naar de Pokéstar Studios te gaan? Gewoon als uitstapje? Ik denk dat jij en Zara er goed in zouden zijn." Het was niet eens gelogen. Ze konden samen immers best goed acteren. De Purrloin kon er namelijk ook wel wat van. Ach, wie weet vonden ze haar ideetje wel helemaal niks. Maar dat zou ze vanzelf dan wel zien. Je kon daar voor de lol in filmpjes meespelen. Niks voor haar en haar Pokémon, maar voor de rest wel leuk om af en toe te gaan kijken.
Maar nee, coördinatorschap was blijkbaar niks voor Lynn. Lilium glimlachte en haalde haar schouders op. "Daar kan ik me wel in vinden ja, al kan het soms zijn dat er in gyms ook mensen naar je komen kijken." waarschuwde het meisje. "Al is het publiek daar sowieso hoe dan ook minder groot." Ze aaide Alyss eventjes wat over haar hoofdje heen toen deze om aandacht vroeg. De Ninetales was binnen korte tijd toch zeer aanhankelijk geworden en Lilium vond dat wel prima. Het was een schat. Misschien een beetje kil naar vreemden, maar daar had Lilium geen last van. Engerds (Ze kon er sowieso al wel een paar noemen die ze was tegen gekomen) konden op deze manier wel op afstand gehouden worden. Niemand wilde een boze Flamethrower naar zijn hoofd geslingerd krijgen immers. Lilium zelf ook niet. Ember had al zeer genoeg gedaan als ze eerlijk was. Onbewust voelde ze eventjes aan haar arm. De brandwonden waren genezen, maar de herinnering zat er nog vers in. Samen met de angst voor Charmeleons. Ze hoopte bij Arceus dat Leo nog steeds een Charmander was…
Maar het onderwerp was al een stuk zwaarder geworden toen ze Team Rocket genoemd had en Lilium's blik ging dan ook naar de grond toe. Het was haar eigen schuld geweest dat ze de Pokémon niet had kunnen redden. Ze had alleen totaal niet geanticipeerd op het feit dat Team Rocket zou verschijnen om haar Charmander af te nemen. En nu was hij weg. Een lichte zucht rolde over haar lippen heen en ze hief haar blik weer toen Lynn begon te praten. Oz was ondertussen weer op haar hoofd geland en maakte troostende geluidjes en Alyss had ook haar hoofdje tegen Lilium’s knie geduwd om haar weer wat meer op haar gemak te stellen. Jack was even gestopt met spelen, maar toen hij zag dat het waarschijnlijk wel goed zou komen, ging hij weer verder. Hij was niet zo’n heel sentimenteel type. “Ik hoop het,“ reageerde Lilium met een lichte schouderophaal. De trainers van Team Rocket waren behoorlijk sterk zover ze wist. Om daar een kans tegen te maken, dan moest ze nog flink wat door trainen. Of enorm geluk hebben. Maar van een zeker persoon mocht ze niet op geluk vertrouwen, dus dat ging sowieso niet op. Alyss wierp een redelijk wantrouwige blik op het meisje toen deze haar blik probeerde te vangen en vernauwde haar rode ogen lichtjes. Haar oren draaiden zich ook wat naar achter. “Alyss,“ mompelde Lilium licht afkeurend, waarna ze een verontschuldigende blik op het andere meisje wierp. “Sorry, Alyss is wat slecht met vreemden. Ze warmt vanzelf wel wat op als je haar wat langer kent.“ Legde Lilium voorzichtig uit, de Ninetales over haar kop aaiende. Ze had echt geen idee wat er met Alyss gebeurd was hiervoor, maar de Pokémon had flink wat tijd nodig om te wennen aan nieuwe mensen. Tegelijkertijd, misschien lag dit ook wel in haar karakter. Dus Lilium durfde er enkel naar te gokken. Ze kon het de Ninetales immers moeilijk vragen.
Lilium beet eventjes op haar lip toen Lynn vertelde over haar verleden. “Dat is ook vreselijk…” Mompelde Lilium, niet goed wetende wat ze überhaupt moest reageren op dit verhaal. Ze had zelden zulke rottige verhalen gehoord namelijk. Ze had altijd haar jeugd vervelend gevonden met haar veel te beschermende ouders, maar alle verhalen die ze hoorde rond haar heen maakten dat ze toch wel een reality check had gekregen. “Het geeft niet, ik zal er niet meer naar vragen,“ beloofde Lilium vlug. Ze wilde geen oude wonden van het meisje openrijten. Dat zou simpelweg gemeen zijn.
Jack was ondertussen helemaal niet blij met hoe de zaken stonden met de Purrloin. Hij had best veel moeite om de Purrloin bij te houden en het irriteerde hem. Als Dewott was hij best snel geweest, maar als Samurott viel dat tegen. Hij knipperde eventjes verward met zijn ogen toen hij een tikje tegen zijn voorhoofd voelde en schudde met zijn kop, maar toen hij eenmaal aan zijn hoofd voelde met zijn poot, was de Purrloin alweer verdwenen. Hij slaakte een verontwaardigd kreetje en keek om zich heen. Waar was die kat nou weer heen dan? Pas toen hij achter zich keek zag hij haar weer. Hij besloot het over een andere boeg te gooien en spuwde een kleine straal water naar de katachtige Pokémon. Katten hielden van water, toch?
Lilium lachte eventjes zachtjes toen Lynn vertelde over ‘Harold en Truusje‘, zeker een apart oud stel. “Dat klinkt als een leuke ervaring,“ verklaarde het meisje met een brede glimlach. “Ik zal zeker eraan denken,“ verklaarde ze vervolgens met een knipoog, een mentale notitie maken dat ze daar nooit van haar leven zou aanbellen. Voor nu had ze altijd een plekje in het Pokémon Center kunnen vinden, op die ene keer na dat ze vast zat in een grot samen met een ander persoon. Maar dat vergat ze liever zo spoedig mogelijk. Over dat persoon gesproken… “Hmm… Ja eigenlijk wel,“ zei Lilium rustig, doelend op Aiden.


notes notes notes notes
robb stark
Terug naar boven Ga naar beneden
Lynn Xavier
Administrator
Lynn Xavier
Punten : 482
Gender : Female ♀
Age : Nineteen
Type : Trainer
Regions : Hoenn en Kalos
Icon : Liepard
https://pokemon-journey.actieforum.com/t230-lynnette-xavier https://pokemon-journey.actieforum.com/t1283-lynn-s-pokedex#19519

{Open} Icecream - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: {Open} Icecream   {Open} Icecream - Pagina 2 Emptyzo sep 21, 2014 6:23 pm


De blondine zei grinnikend dat dat vast wel zou werken en Lynn knikte nog een keer heftig met grote ogen terwijl het andere meisje ontspannener ging zitten. Het zwartharige meisje hield wel van toneelspelen, al hield ze niet van het publiek. Gewoon voor één of twee personen was het nog wel in orde en zelfs leuk, maar Lynn wist van zichzelf dat ze van een groter publiek alleen maar nerveus zou worden. Nee, zo op kleine schaal en af en toe was voor haar precies goed. Dat Zara ook een gevoel had voor toneel was iets wat de band tussen de Pokémon en haar maatje versterkte. Als de twee niets te doen hadden gehad op de boot naar Kalos, hadden ze regelmatig een toneelstukje opgevoerd in hun kabine, om de tijd te doden. Met een glimlach luisterde Lynn naar Liliums voorstel. "Zeg, heb je er al wel eens over nagedacht om naar Pokéstar Studios te gaan? Gewoon als uitstapje? Ik denk dat jij en Zara er goed in zouden zijn." In haar thuisregio had er niet zoiets bestaan, en Lynn had dan ook geen idee wat een 'Pokéstar Studio' was. "Eh, wat is het precies?" Vroeg ze dan ook nieuwsgierig.
Blijkbaar hield Lilium ook niet zo van veel aandacht en ze waarschuwde ook dat er soms mensen kwamen kijken naar gymgevechten. Daarop lachte Lynn vrolijk en zei ze: "Zo beroemd dat mensen naar mijn gevechten komen kijken, zal ik wel niet worden hoor. Misschien als ik de Elite Four als eerste versla, maar dat is nog een eind weg, zeker omdat ik m'n eerste badge nog moet verdienen.". Lynns gesprekspartner wreef even over haar arm en leek terug te denken aan iets. Het zwartharige meisje besloot er niets over te zeggen, omdat het een niet al te vrolijke gedachte leek.
Het volgende onderwerp was ook niet bepaald vrolijk en Lynns glimlach sloeg om naar een ernstige blik. Haar 'toespraak' werd bijgevallen door Liliums Vivillon, die troostende geluidjes maakte vanaf het hoofd van de blondine. "Ik hoop het," Lynn knikte. "Ik hoop met je mee." De Ninetales reageerde niet als gehoopt, maar dat begreep het zwartharige meisje wel. Het was trouwens ook alleen maar goed dat de Pokémon zo beschermend was, zeker nu haar maatje in aanraking zou komen met leden van Team Rocket. Lilium verontschuldigde zich voor haar Pokémon, waarop Lynn met een klein, geruststellend glimlachje antwoordde: "Dat maakt niets uit hoor,".
"Dat is ook vreselijk..." Lynn haalde haar schouders lichtjes op. "Het had erger gekund, denk ik altijd maar." Hoewel ze zichzelf niet snel een optimist zou noemen, was dit wel iets waar Lynn troost uit had geput toen ze een jaar of zeven was. Als ze aan haar ouders dacht en hoe die zich gedragen hadden, dreef dit zinnetje ook altijd haar gedachten binnen en voelde ze zich ietsje beter. Er werd vlug beloofd dat er niet meer naar het onderwerp gevraagd zou worden, waarop het zwartharige meisje opgelucht glimlachte. Dat was ook weer afgehandeld, nu kon ze weer vrolijk verdergaan.

De Samurott schudde met zijn kop en even moest Zara inhouden om haar evenwicht op de rug van de Pokémon te hervinden. Net toen de Purrloin weer netjes zat slaakte de grote, donkerblauwe Pokémon een verbaasd kreetje en ze keek de andere Pokémon met pretoogjes aan. Er werd een waterstraal op haar afgestuurd. Zara had opnieuw een poot of snuit verwacht en werd dan ook geraakt door de straal. Ze schudde haar vachtje uit nadat er geen water meer op haar afgevuurd werd en heel even leek het alsof de Purrloin boos zou worden. Toen barstte de nu kletsnatte Pokémon in een lachen uit en gaf ze de grote Pokémon naast haar een speelse por, dit keer niet wegvluchtend, om duidelijk te maken dat ze het spel nog niet opgaf. Ze mocht de Pokémon met zijn snor wel, het liefst werd ze ook vriendjes met iedereen.

Met een brede glimlach zei Lilium dat het vast een leuke ervaring zou zijn en Lynn glimlachte vrolijk terug. "Op het moment zelf was het vooral verrassend, maar als je even later terugdenkt is het toch wel grappig." Beaamde ze. Met een knipoog zei de blondine dat ze eraan zou denken, waarop het zwartharige meisje grinnikte. Ze was benieuwd naar wat voor ervaring dat zou zorgen. [i]"Hmm.. Ja eigenlijk wel," Lynn glimlachte naar de blondine. "Maar goed dat mij niets overkomen is, dan,"
Terug naar boven Ga naar beneden
Lilium Florbelle
Member
Lilium Florbelle
Punten : 700
Gender : Female ♀
Age : 18 years
Type : Ranger
Rang : Student Ranger
Regions : Kalos
Icon : Mudkip
https://pokemon-journey.actieforum.com/t50-lilium-florbelle https://pokemon-journey.actieforum.com/t56-lilium-s-pokedex

{Open} Icecream - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: {Open} Icecream   {Open} Icecream - Pagina 2 Emptywo sep 24, 2014 11:56 am

wake me up when it's all over
Het andere meisje had schijnbaar nog nooit van de Pokéstar Studios gehoord en Lilium glimlachte dan ook lichtjes. Dat maakte het alleen maar leuker om te vertellen, al zei ze het zelf. Zijzelf zou nooit naar de studio gaan, want ze was absoluut geen acteer talentje. Ze kon nog wel eens overdrijven en zich teveel laten meeslepen met dingen, maar dat was geen acteren, dat was er heilig van overtuigd zijn dat er echt iets ergs aan de hand was, terwijl dit niet het geval was. Je kon jezelf er echter niet op commando van overtuigen dat er iets vreselijks te gebeuren stond, dus op dat vlak zat ze redelijk vast. Maar als het meisje tegenover haar het wel met acteren kon vinden, dan zou dat misschien nog wel iets worden. Lilium’s glimlach werd wat breder terwijl ze over de Pokéstar Studio’s begon te vertellen, Alyss ondertussen rustig over haar kopje aaiend. “Pokéstar Studios zijn een plek waar je zelf met je Pokémon filmpjes kan opnemen. Het is een soort van acteren, maar het publiek komt achteraf pas. En ik geloof dat het voor mensen met een Trainer Card gratis is om te proberen,“ zei Lilium met een grijns. Al wist ze dat laatste niet helemaal zeker. Maar ze geloofde dat iemand die flyers aan haar uitdeelde dat zo gezegd had. Over flyer gesproken… “Wacht ik geloof dat ik nog ergens in de dieptes van mijn tas een flyer heb,“ zei Lilium met een glimlach, waarna ze in haar tas begon te rommelen. Al snel genoeg vond ze het papier, al was het een beetje gekreukt. Met een licht trotse blik, aangezien ze het flyertje toch nog had kunnen vinden, stak ze het papiertje uit naar Lynn. “Dit ding kan het veel beter uitleggen dan ik dat kan.“ Legde ze met een schaapachtige glimlach uit.
Lilium lachte zachtjes toen het meisje een beetje ontwijkend begon te antwoorden op haar publiek. “Wacht maar af, straks zijn jij en Zara gewoonweg beroemd.“ Zei ze met een knipoogje, waarna ze lichtjes achteruit leunde op het bankje. Het ijsje, die ze ondertussen helemaal vergeten was, lekte over haar hand heen en wat paniekerig begon ze het ijs van haar vingers te likken. “Arceus,“ mompelde ze wat geschrokken. Meteen was haar plaagbui ook weer afgekoeld, aangezien ze druk bezig was om te zorgen dat haar hand niet werd overgenomen door het plakkerige spul. Oz begon eventjes zachtjes te lachen, de hele tijd al gefixeerd geweest zijnde op de klodders ijs die via het hoorntje naar beneden aan het druppen waren. “Verrader,“ sprak Lilium eventjes, een poging doende omhoog te kijken naar de Vivillon die nog steeds netjes op haar hoofd geplaatst zat. Hierna keek ze weer naar Lynn, “Sorry, muiterij onder het team,“ sprak ze met een schaapachtige grijns. Ze kon zich altijd wel vermaken op het moment dat ze haar Pokémon in het team had zitten.
Lilium moest toegeven dat ze zich een beetje schaamde voor Alyss haar gedrag. Het jongere meisje bedoelde het immers gewoon goed. Maar Alyss was altijd al de meest gereserveerde geweest van het team, dus Lilium liet het ook maar gaan. Ze aaide de Ninetales over haar kop heen en mompelde geruststellende woorden. De Pokémon moest waarschijnlijk gewoon nog wat wennen aan hoe het ging in het team en hoe dat werkte. En dan, hopelijk, zou ze vanzelf ook wat ontdooien naar andere mensen. Al was het een terugslag geweest, het in aanraking komen met Team Rocket.. “Mooi zo,“ reageerde ze op haar gesprekspartner, nog steeds met een licht schuldige blik. Alyss had haar ogen ondertussen weer gesloten en deed alsof haar neus bloedde. Ondertussen was Lilium’s aandacht al weer helemaal verschoven naar het andere meisje, wie een veel rottiger verhaal had dan zij. “Oké.. Als jij het zegt,“ zei ze met een lichte aarzeling in haar stem. Ze besloot niet door te vragen, pijnlijke herinneringen ophalen was nooit leuk en Lilium wilde niet de boosdoener zijn als het andere meisje zich rot ging voelen. Ze was immers heel erg aardig.

Voorzichtig liet Jack zijn waterstraal ophouden en keek hij naar de reactie van de andere Pokémon, zijn ogen glimmend van de pret. Maar de reactie van de Purrloin was niet helemaal zoals hij verwacht had. Het katje leek immers boos te worden! Hij trok zijn kop en één van zijn voorpoten wat op in een geschrokken houding, zich licht geïntimideerd voelend door de houding van de katachtige. Maar uiteindelijk barstte de paarse Pokémon in lachen uit en porde haar weer. Pfoe zeg.. Dat had niet veel gescheeld! De Samurott lachte eventjes zachtjes toen hij een por kreeg en stak zijn blauwe poot opnieuw uit om de Pokémon te porren. Voor de zekerheid zou hij haar niet meer nat spuiten, dat vond hij ondertussen toch wel een beetje eng… Niet dat hij dat zou toegeven, want wat zouden zijn teamgenoten wel niet zeggen als ze hoorden dat hij geïntimideerd was door een kleine Purrloin? Al hadden ze het natuurlijk allang gezien…

Lilium grinnikte zachtjes toen het meisje tegenover haar nog terugdacht aan de twee oudere mensen. “Ik hoop dan wel dat je ze nog een keertje gaat bezoeken,“ plaagde het meisje lachend. Nee, zijzelf kon niet zo heel erg goed tegen hele excentrieke mensen totdat ze een beetje aan ze gewend was. Het maakte haar namelijk in eerste instantie altijd een beetje ongemakkelijk en ze wist dan nooit hoe ze precies op deze mensen moest reageren. Alleen voelde ze zich toch een beetje schuldig dat ze nu het jongere meisje misschien bang had gemaakt voor Aiden. “Nou ja, overkomen niet echt, hij heeft alleen een zeer vreemd gevoel voor humor,“ zei Lilium met een wat wrange glimlach. Iets met een Charmander cadeau geven en zo. Ze snapte nog steeds niet wat er precies in zijn hoofd was omgegaan toen hij dat deed. Misschien was de hoed deel van zijn brein of zo. Dat was dan natuurlijk dankzij Tyrion’s staart opgebrand. Wat zielig toch voor hem. Lilium kon het niet laten om lichtjes te grinniken bij de gedachte.


notes notes notes notes
robb stark
Terug naar boven Ga naar beneden
Lynn Xavier
Administrator
Lynn Xavier
Punten : 482
Gender : Female ♀
Age : Nineteen
Type : Trainer
Regions : Hoenn en Kalos
Icon : Liepard
https://pokemon-journey.actieforum.com/t230-lynnette-xavier https://pokemon-journey.actieforum.com/t1283-lynn-s-pokedex#19519

{Open} Icecream - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: {Open} Icecream   {Open} Icecream - Pagina 2 Emptywo sep 24, 2014 9:25 pm


Het kwam erop naar dat Pokéstar Studios een plek was waar je filmpjes van jou en je Pokémon op kon nemen. Mensen zouden het later pas zien en als je een Trainer Card had, mocht je het gratis proberen. "Ah-hah," zei Lynn geïnteresseerd, als wist ze nog niet helemaal zeker of het een goed idee zou zijn. “Wacht ik geloof dat ik nog ergens in de dieptes van mijn tas een flyer heb,“ De blondine begon in haar tas te rommelen en haalde een flyer tevoorschijn die ze met een trotse blik aan Lynn aanreikte, en zei dat het papier waarschijnlijk beter kon vertellen over de Studios dan zij. Met een glimlachje pakte die de flyer aan en las het even vluchtig door. Er stond wel zo ongeveer wat Lilium net verteld had, maar onderaan stond er nog iets nieuws. 'Gratis Make-Over' in grote, roze letters die met glittertjes bedekt waren. Lynn grinnikte even en sprak: "Dus als je een gratis make-upbeurt wilt, ga je gewoon naar Pokéstar Studios? Hmm.. Misschien is Zara daar geïnteresseerd in.". Het zwartharige meisje draaide zich om zodat ze de Purrloin een knipoog kon geven. "Zeg Zara, wat dacht je van wat mascara?" vroeg ze plagend, waarop de katachtige Pokémon haar spel even staakte en de jonge Trainer aankeek alsof ze net de stoep gelikt had. Lynn lachte even en zei toen gemeend: "Nee hoor, maatje, je bent mooi zoals je bent.". De Purrloin snorde even tevreden en ging toen verder met het spel met de Samurott en Lynn draaide zich weer om. "Ja, misschien ga ik er wel heen," Begon ze wat aarzelend "als Zara het ook wil, natuurlijk." Het leek haar wel een leuke ervaring, maar ze was er toch nog niet helemaal over uit of ze het wel durfde. Je laten filmen in een professionele studio was wel wat anders dan gewoon spontaan iets leuks doen als je een aardig iemand ontmoette. Lynn haalde haar schouders op. "Ik zal er nog even over nadenken." Zei ze met een glimlachje.
De blondine lachte zachtjes. “Wacht maar af, straks zijn jij en Zara gewoonweg beroemd.“ Met een geamuseerde ondertoon antwoordde Lynn: "Vast en zeker, en ik krijg ook bakken met geld en een limousine die zo lang is die 'ie geen bochten kan maken.". Vroeger had ze veel gedroomd over rijkdommen. Genoeg geld om een fatsoenlijk huis te hebben en eten, maar waar Lynn toen ze klein was het meest om gehoopt had, was ontdekken dat ze eigenlijk ouders had. Dat er ergens, ver weg van de grote stad en de herinneringen die eraan verbonden waren, een aardig stel woonde dat door een grote fout hun kindje hadden afgestaan aan het weeshuis en haar opeens terug zouden nemen. Ze was een jaar of vijf, zes geweest toen dat haar grootste wens was, en naarmate Lynn ouder werd, begon ze te denken dat haar ouders haar gewoon niet konden vinden. Dan zou ze haar ouders zelf maar vinden, besloot ze, naïef als ze toen was. Ze deed klusjes, verdiende geld en ging weg. En toen gebeurde er een heleboel, waarna ze in Kalos terecht was gekomen met veel meer ervaring en kennis dan eerst. Lynn merkte het lekkende ijsje op hetzelfde moment op als Lilium en begon verwoed in haar zakken naar een servetje of zakdoek te zoeken. Het zachte gelach van de Vivillon deed haar even opkijken en beseffen dat Oz het de hele tijd al door had gehad. “Verrader,“ Het zwartharige meisje grinnikte en zei wat plagend: "Toch mijn eerder uitgelegde tactiek aan het gebruiken, Lilium?", doelend op het 'stoute, stóúte Pokémon!'-gedoe. Lynn had eindelijk een zakdoekje gevonden en gaf dat aan de blondine, die net met een schaapachtige grijns zei dat er muiterij onder de teamleden was. Het zwartharige meisje glimlachte. "Dit zal de geschiedenis ingaan als 'Het Grote IJsjescomplot', zeker weten."
Met een licht schuldige blik antwoordde Lilium. Lynn wapperde wat met haar hand. "Het maakt echt niets uit, een beetje gezond wantrouwen is goed voor als je met Team Rocket te maken krijgt." De Ninetales trok zich ondertussen niets aan van wat anderen van haar gedrag vonden. Pas op dat moment viel het Lynn op dat de Pokémon.. Anders was. "Zeg.." Begon ze nadenkend "Ik heb niet zo veel verstand van Ninetales, maar is er iets.. Bijzonders met deze?" Het was iets met het uiterlijk, maar Lynn kon er net niet bij wat het precies was dat de vosachtige Pokémon bijzonder deed lijken. Op het volgende wat de blondine zei, glimlachte ze alleen maar een geruststellend glimlachje. Ze wilde eigenlijk geen woorden meer vuilmaken aan het onderwerp.

Zara werd teruggepord terwijl ze nog een beetje aan het uitgrinniken was, en had dan ook even geen tijd om te ontwijken, maar ze vond het niet zo erg. De Purrloin liep op de grote blauwe Pokémon af en prikte hem nog een keertje speels in zijn buik. Als ze dat bij haar maatje Lynn, deed, maakte die altijd een raar sprongetje, bedacht Zara zich opeens. Ze ving de aandacht van de grote blauwe Pokémon en hield haar poot voor haar mond in een 'ssst'-gebaar. Geruisloos sloop de katachtige Pokémon tot vlak achter Lynn en.. Prik! Ja hoor, met een giechel sprong Lynn opzij en keek haar maatje gespeeld verontwaardigd aan. De verontwaardigde blik ging over in een grijns en Zara wist wat er komen ging, dus rende de Purrloin snel terug naar de Samurott en verstopte zich achter zijn grote lichaam. Iemand prikken was leuk, maar om dan zelf teruggekieteld te worden..

Lachend plaagde de blondine haar door te zeggen dat ze hoopte dat Lynn de oudjes nog wel een keer ging bezoeken. Ook lachend plaagde Lynn terug: "Ja, leuk! En dan neem ik jou mee, goed?". Ah, de wereld was vol met gekke mensen. Maar dat was ook weer leuk, veel leuker dan dat iedereen hetzelfde zou zijn en de enige variatie daarop Team Rocketleden. Dan had Lynn liever een handjevol gekken die toch nog vriendelijk waren. Toen legde Lilium uit dat Aiden gewoon een raar gevoel voor humor had. Lynn trok één wenkbrauw wat op. "Een raar gevoel voor humor? Ja.. Dat heb ik wel gemerkt." Iets met een Charizard laten Mega Evolueren in de buurt van een café met bange mensen erin, of zo. Lilium grinnikte en omdat Lynn ook een leuke gedachte had, grinnikte ze zachtjes mee.
Terug naar boven Ga naar beneden
Lilium Florbelle
Member
Lilium Florbelle
Punten : 700
Gender : Female ♀
Age : 18 years
Type : Ranger
Rang : Student Ranger
Regions : Kalos
Icon : Mudkip
https://pokemon-journey.actieforum.com/t50-lilium-florbelle https://pokemon-journey.actieforum.com/t56-lilium-s-pokedex

{Open} Icecream - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: {Open} Icecream   {Open} Icecream - Pagina 2 Emptydo okt 02, 2014 8:41 pm

wake me up when it's all over
Lilium keek eventjes verbaasd op toen het meisje over een makeup beurt begon voor haar Pokémon. Een make up beurt voor trainers had ze nog wel gehoord en van het aankleden van Pokémon ook nog wel. Maar oogschaduw en dergelijke op een Pokémon? Nee dat niet. "Ik denk niet dat het voor.." begon Lilium, maar al snel genoeg werd het duidelijk voor het blonde meisje dat ook dit weer een grapje was. Zachtjes grinnikte ze eventjes zachtjes. De Purrloin leek ook geen fan te zijn van dit idee. "Je moet maar zien wat je leuk vindt," reageerde Lilium vervolgens rustig. "Wat mij betreft mag je de flyer houden, ik denk namelijk niet dat ik erheen ga." Ze gaf eventjes een knipoog naar het meisje. Nee, ze had er sowieso geen tijd voor nu en op welk vlak dan ook, ze hield niet van het spotlight. Het feit dat ze niet kon acteren hielp ook niet mee trouwens.
Ze grinnikte eventjes zachtjes toen Lynn over limousines begon te spreken. Ze had ze wel eens zien rijden in Santalune, heel lang geleden. In Ambrette kwamen ze nooit. Over die bergpaadjes rijden met zo'n wagen zou namelijk niet zo goed gaan. "Als dat je lukt, zou ik maar wat graag een keer mee willen rijden," verklaarde Lilium met een glimlach, zachtjes lachend. "Als je me dan nog ziet staan met al je rijkdommen natuurlijk," sprak het meisje vervolgens onschuldig. Wie kende die arrogante rijkaards nou niet die zo langs je heen liepen? Hierna focuste ze zich weer op Oz. De Vivillon zat haar nog steeds uit te lachen dankzij haar ijsjes ongeluk. "Stoute, stoute Pokémon," verklaarde Lilium op strenge toon, zoals Lynn haar geïnstrueerd had. Alleen had het blonde meisje moeite om haar gezicht in de plooi te houden. Oz had dat dan ook feilloos door en keek eventjes verbaasd naar zijn trainer. Maar vervolgens begon hij heel erg hard te lachen. Tot zover overwicht. Schaapachtig keek Lilium naar Lynn. "Help, oh grote Pokémon meester, het werkt niet," verklaarde het blonde meisje met een zielige blik. Oz viel ondertussen bijna van haar hoofd van de pret, maar wist nog net zijn balans te bewaren door een paar haarlokken stevig beet te pakken. "Auw," merkte Lilium op met een licht kritische blik in haar ogen, al had ze nog steeds wel lol. Oz kirde wat verontschuldigends, maar lachte nog steeds zachtjes. "Ijsjescomplotter," mopperde ze nog lichtjes naar de Pokémon, al lachte Lilium alweer zachtjes.
Alyss had het allemaal redelijk gadegeslagen, maar toen het gesprek over haar ging spitste ze haar oortjes lichtjes. Lilium aaide de Pokémon rustig over haar hoofdje en pakte vervolgens haar Pokédex uit haar zak. "Nee, je hebt wel gelijk," sprak Lilium, waarna ze een plaatje van Ninetales tevoorschijn toverde op haar Pokédex. "Dit is een 'normale' Ninetales." Gaf het meisje aan met een voorzichtige glimlach. Alyss was als Shiny inderdaad een beetje speciaal, maar Lilium liep er liever niet mee te koop. Het was gevaarlijk als er Team Rocket leden rondliepen. "Alyss is een Shiny Ninetales, ik heb haar gevangen in de Friend Safari," legde het meisje uit.

Weer was de Purrloin verdwenen en toen deze in zijn buik prikte, maakte Jack inderdaad een vaag sprongetje. Meteen keek hij weer tussen zijn voorpoten en zag nog net het ssst-gebaar. De Pokémon fronste diep en knikte toen, afwachtend naar wat de Purrloin ging doen. Hij begon te lachen toen deze zijn trainer prikte en deze ook een vreemd sprongetje maakte, maar dat maakte natuurlijk niet dat de Purrloin vrij was van enige vorm van wraak. Hij kon niet echt meer kietelen nu hij lompere poten had gekregen, maar hij kon nog wel andere manieren van wraak uitvoeren. Hij had Lilium wel eens uit horen roepen dat het kietelde als hij haar een lik over haar gezicht gaf. Hij boog zich dan ook naar de Purrloin toe en gaf haar een grote lik over haar gezicht. Maar hierna fronste hij en trok hij een vies gezicht. Maar.. dit gezicht had haar! Dat was niet de bedoeling! De Pokémon hoeste eventjes lichtjes en wreef onhandig over zijn tong met zijn poot. Bah! Dat plakte allemaal aan zijn mond! Hij spuwde eventjes een Water Gun op de stenen, met succes alle haartjes uit zijn mond spoelende. Dit deed hij dus nooit meer…

Lilium vouwde haar armen wat over elkaar en glimlachte zachtjes toen het andere meisje aangaf dat ze haar de volgende keer wel weer mee zou nemen dan. Ondertussen at ze de laatste beetjes van het hoorntje op, en gaf ze het uiterste puntje aan Alyss, die het met genoegen opat. Oz maakte een wat jaloers geluidje. “Jij krijgt de volgende keer weer Oz,“ stelde Lilium de Vivillon gerust. Het was lastig, eerlijk delen onder haar Pokémon. Vroeger kreeg Oz immers altijd alles, maar daar werd hij zo dik van… Dus ze moest er wel een beetje op gaan letten. Hierna richtte ze haar aandacht weer op Linn. “Ik zal erover nadenken, goed?“ Zei ze met een onschuldige blik. Nee, liever ging ze niet op bezoek bij de oudjes. Ze raakte er altijd een beetje ongemakkelijk van, hele flamboyante mensen. Maar als Lynn haar ooit mee zou sleuren had ze geen keus, daar was ze zich wel bewust van.
Over Aiden roddelen was ergens wel grappig, maar het voelde ook niet goed tegelijkertijd. Ze hield het dan ook een beetje op de vlakte. Straks hoorde Aiden het ooit ergens indirect of direct, en dan zou ze binnen no-time weer in een rivier gesmeten worden of geknuffeld worden door een Mega Charizard of zo. In geen van beiden had ze geen trek.. “Werkelijk?“ Reageerde Lilium toch licht verbaasd. Hij zat toch nog jongere mensen te traumatiseren? Als ze heel eerlijk was, vond ze het leeftijdsverschil tussen haar en Aiden al niet bepaald miniem, en Lynn was nog jonger. De blondine fronste dan ook lichtjes. Als hij het meisje iets had aangedaan of bang had gemaakt, dan had hij wel een probleem. Maar goed, het was sowieso haar beurt om wraak te nemen.


notes notes notes notes
robb stark
Terug naar boven Ga naar beneden
Lynn Xavier
Administrator
Lynn Xavier
Punten : 482
Gender : Female ♀
Age : Nineteen
Type : Trainer
Regions : Hoenn en Kalos
Icon : Liepard
https://pokemon-journey.actieforum.com/t230-lynnette-xavier https://pokemon-journey.actieforum.com/t1283-lynn-s-pokedex#19519

{Open} Icecream - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: {Open} Icecream   {Open} Icecream - Pagina 2 Emptyvr okt 03, 2014 5:10 pm


De blondine zei dat ze de folder mocht houden. "Bedankt," Antwoordde Lynn met een glimlachje, waarna ze de folder twee keer dubbelvouwde. Ze ritste haar vest open en deed het papier in één van de vele zakken die aan de binnenkant genaaid. "Eh," Het zwartharige meisje keek met een schaapachtig grijnsje op, je zag waarschijnlijk niet iedere dag het soort vest dat zij had. Aan de buitenkant zag het er gewoon uit als een normaal kledingstuk; zwart, ietwat groot en met twee zakken waar je je handen in kon steken op koude dagen. Maar als je het vest openritste, kreeg je zicht op zo'n vijftien zakken van verschillende groottes. "Tassen heb ik nooit erg handig gevonden, maar ik moest vroeger verplicht leren naaien, dus was het probleem snel opgelost." Ja, weeshuis Chansey was erg ouderwets geweest qua aanpak van de lessen. Gelukkig had Lynn ook wel alle vakken gehad die bij de normale manier van scholing hoorden, en dus kon ze net zo goed schrijven en lezen als ieder ander. Natuurkundige of economische vragen moest je haar echter niet stellen, daar had ze geen ervaring mee.
Haar opmerking over een limousine werd goed opgevangen en een grijnsje verscheen op Lynns gezicht toen Lilium zei dat ze graag mee zou willen rijden. Ten minste, als het zwartharige meisje haar dan nog zou zien staan. Lynn lachte een opgewekte lach. "Natuurlijk, jij zou dan degene zijn die met je voorspellende gave al had gezien dat ik beroemd zou worden, hoe zou ik je dan kunnen vergeten?" Lynn in een limousine, en dan niet als chauffeur of iemand die je drankjes inschonk met een buiging. Dat was bijna net zo waarschijnlijk als dat ze de Elite Four in de komende twee dagen zou verslaan. Daarbij kwam dat ze, als ze dan als door een wonder rijk zou worden, nooit zo zou willen worden als haar ouders. Het liefste werd ze zelfs het tegenovergestelde ven hen, een aardige persoon die de helft van haar geld aan weeshuizen doneerde en Pokémon adopteerde die geen goed tehuis hadden kunnen vinden, of zoiets. Maar misschien maakte geld wel gek en was dat de reden waarom rijken altijd zo snobbig deden, Lynn wist het niet.
De Vivillon zat nog steeds lachend op het hoofd van Lilium. Geamuseerd keek het zwartharige meisje toe hoe de Trainer van de vlinderachtige Pokémon op serieuze toon, maar met een niet erg serieus gezicht de Pokémon vermaande. De Vivillon lachte nog harder en Lynn keek zijn Trainer met een grote glimlach aan toen ze sprak: "Help, oh grote Pokémon meester, het werkt niet,". Even grinnikte Lynn, maar daarna trok ze haar gezicht in de plooi. Ze krabde aan haar kin en zette een leermeester-stem op. "U moet nog veel leren, mevrouw Lilium." De 'stoute, stóúte' Pokémon viel bijna van Liliums hoofd af en wist zich nog net aan één van haar haarlokken vast te houden.
Lynn grinnikte nog even door, totdat er een Pokédex tevoorschijn werd gehaald om haar vraag te beantwoorden. Op het scherm van de Pokédex zag het zwartharige meisje een Ninetales. Er werd toegelicht dat dit de 'normale' Ninetales was, ook Lynn kon het verschil duidelijk zien. Op het plaatje was de vacht van de Pokémon beige, misschien geelachtig en waren de negen staartpunten van een donkere kleur. "Alyss is een Shiny Ninetales, ik heb haar gevangen in de Friend Safari," Lynn reikte de Pokédex terug aan keek nog even naar Alyss voordat ze haar blik weer op Lilium richtte. "Ze ziet er erg bijzonder uit," Merkte ze glimlachend op. "op een goede manier natuurlijk. Dit is de eerste shiny die ik met eigen ogen gezien heb." Ze had er wel vaker over gehoord, vooral van andere meisjes in het weeshuis die droomden dat ze op een dag een shiny Glameow zouden vangen. Lynn had zich nooit echt veel met dit soort gesprekken bemoeid, Glameows waren wel leuk maar de roze versie ervan had haar nooit echt aangetrokken. Een shiny vangen zou mooi meegenomen zijn, maar de 'normale' Pokémon was voor haar al goed genoeg. Echter herinnerde Lynn zich toen wat de blondine gezegd had, iets over een Friend Safari. "Wat is een Friend Safari, als ik vragen mag?" Vroeg het zwartharige meisje op geïnteresseerde toon. Je kon wel merken dat ze geen idee had van wat er allemaal te doen was in Kalos, maar als er een soort speciale plek was waar je speciale Pokémon kon vangen, zou Lynn daar zeker graag heengaan.

Het hoofd van de Samurott kwam naar Zara toe en.. Ze werd gelikt. Bleh. Met een bleh-gezicht haalde ze haar pootje over haar gezicht en zag dat de grote, blauwe Pokémon het ook niet als leuk ervaren had. Blijkbaar waren er wat van de Purrloins haren in de mond van de Samurott gekomen en de katachtige Pokémon grinnikte zachtjes toen die haartjes met een Water Gun weggespoeld werden. Na nog een paar halen met haar poot was haar gezicht zo ongeveer speekselvrij en keek Zara in het rond. De andere Pokémon die verschenen waren, waren nog steeds bezig met.. Nou, doen wat ze eerst ook deden, leek het. De kleinere, oranje Pokémon vond de Purrloin nog steeds een beetje raar en waarom hij of zij zo rond bleef lopen, begreep ze ook niet. Vragend keek Zara de Samurott met een knikje naar de Trapinch aan.

Het leek alsof Lilium niet echt naar het uitstapje naar de oudjes uitzag wat Lynn ook wel kon begrijpen. "Het hoeft natuurlijk niet, ik kan ook gewoon wat van het heerlijke eten voor je meenemen als ik ze ooit nog eens zie." Bood ze dan ook met een grijnsje aan. Mensen moesten doen waar ze zich goed bij voelden. Tenzij je een Team Rocketlid was, dan moest je vooral níét doen wat je wilde doen.
"Werkelijk?" Met een ietwat verward glimlachje antwoordde Lynn: "Ja, maar er is niets ergs gebeurd, of zo. Niemand of gewond geraakt." Nu was ze wel benieuwd wat Lilium in het bijzijn van Aiden had meegemaakt, maar de regels die haar in het weeshuis waren geleerd, waren goed in haar hoofd verankerd; te veel vragen was onbeleefd.


Laatst aangepast door Lynn Xavier op za okt 04, 2014 8:46 am; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Lilium Florbelle
Member
Lilium Florbelle
Punten : 700
Gender : Female ♀
Age : 18 years
Type : Ranger
Rang : Student Ranger
Regions : Kalos
Icon : Mudkip
https://pokemon-journey.actieforum.com/t50-lilium-florbelle https://pokemon-journey.actieforum.com/t56-lilium-s-pokedex

{Open} Icecream - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: {Open} Icecream   {Open} Icecream - Pagina 2 Emptyvr okt 03, 2014 11:46 pm

wake me up when it's all over
Lilium glimlachte breed toen het meisje haar bedankte voor de folder. “Geen dank,“ Besloot Lilium direct met een knikje, waarna ze wat schaapachtig glimlachte. “Ik had er zelf niet zoveel aan. Maar je moet je tot niks verplicht voelen natuurlijk, ik wil je het niet opdringen.“ Kwam er vervolgens wat voorzichtiger uit. Ze was redelijk enthousiast geraakt van het acteer talent van Lynn en vreesde nu dat ze misschien een klein beetje te hard van stapel was gelopen. Dat was natuurlijk helemaal niet de bedoeling geweest en ze hoopte dan ook het meisje niet af geschrokken te hebben met haar redelijk enthousiaste bui.
Lilium’s zorgen verdwenen echter al snel op het moment dat ze het redelijk interessante kledingstuk zag wat Lynn droeg. Het zag er zo normaal uit aan de buitenkant, maar aan de binnenkant… al die zakken! Wat handig! Lilium moest de neiging onderdrukken om meteen te verklaren dat ze er ook zo eentje wilde. Zij wilde namelijk altijd zoveel mogelijk meeslepen, hamsterrat wat ze af en toe kon zijn. Niet dat ze het toegeven zou… Ze keek met een bewonderende glimlach naar de vakkundig aangenaaide zakken. Blijkbaar had het meisje het zelf gedaan! “Wat knap,“ merkte Lilium bewonderend op, nieuwsgierig naar alle zakken kijkend. “Maar zit dat op het gegeven moment niet heel erg vervelend als je er grote dingen in stopt?“ Vroeg het meisje vervolgens. Af en toe was wel eens een Pokéball groter geworden in haar vestzakken. Dan was het altijd een ontiegelijk groot gehannes om ze weer eruit te krijgen en te verkleinen. Het voelde dan ook zo onhandig als je ermee liep… Alsof je het één of andere gezwel had. Nee, absoluut niet prettig. Maar je kon er natuurlijk wel aan wennen… Of tenminste, dat nam Lilium aan als ze Lynn zo hoorde spreken over haar jas.
Het vrolijke gekeuvel duurde voort en Lilium moest toegeven dat ze haar zorgen er een beetje door vergat, wat op zich heel erg prettig was. Ooit zou ze dit meisje hier nog wel eens voor bedanken, ze moest er alleen even over na gaan denken hoe dat zou gaan gebeuren. Misschien eens op een ijsje trakteren of iets dergelijks. Of op een grote zak Poképuffs, als grapje? Lilium glimlachte lichtjes bij de gedachte, maar liet haar gedachten toen weer afdwalen naar limousines en rijkdommen. Haar ouders hadden het altijd best breed gehad, maar het strekte niet zover dat ze over limousines kon gaan spreken. “Oh dank u voor de grote eer, groot Pokémon meester,“ zei ze met een glimlach. Dit plagen was veel te leuk om mee op te houden.
Voorzichtig trok Oz Lilium van haar hoofd af, wat een warboel in haar kapsel veroorzaakte en een verontwaardigde Vivillon, en nam de vlinder als een soort teddybeer op schoot. De Pokémon sloeg zijn armpjes over elkaar heen en trok een lichte pruillip. Het voelde altijd al als een soort vermaning als hij op schoot moest. Daar kon zijn trainer hem immers heel erg goed in de gaten houden. Het lachen was de blauwgevleugelde Pokémon dan ook best wel snel vergaan. “Er valt inderdaad nog heel erg veel te leren,“ verklaarde Lilium met een zachte glimlach. Het was half als grapje bedoelt, maar tegelijkertijd ook gewoon de waarheid, er viel nog zoveel te leren voor haar, voor haar Pokémon, voor iedereen. Ze aaide Oz voorzichtig over zijn hoofdje.
Nadat ze Alyss haar normale soortgenoten had laten zien, liet Lilium haar Pokédex in haar tas glijden. Het apparaatje was haar heilig, het gaf aan welke Pokémon welke was, wat hun karaktertrekken waren, hun level en de aanvallen. Zonder dat ding was ze een stuk minder ver gekomen dan dat ze nu was. Ze wist dan ook zeker dat ze redelijk verloren zou zijn op het moment dat het ooit kwijt zou raken. “Dat ziet ze inderdaad, maar ze is ook gewoon heel erg sterk,” zei Lilium met een glimlach. Ja, Alyss was speciaal, maar daarop wilde ze de Ninetales niet enkel beoordelen. Alyss was uniek op meerdere vlakken, niet alleen op haar pelskleur. Ze had altijd het nare idee dat sommige verzamelaars Shiny Pokémon enkel als een leuke trofee zagen, maar het waren ook gewoon individuen. Ze streelde de Ninetales over haar kopje heen terwijl ze de vraag van Lynn beantwoorde. “De Friend Safari is in Kiloude City, als je een trein ticket in het Lumiose Station koopt kun je daar komen,“ legde het blonde meisje uit, “Het is een tropische plek in het zuiden. In de Friend Safari kan je elke Pokémon tegen komen, maar het vreemde is dat het per trainer verschilt welke Pokémon ze tegen komen.” Het was heel erg vreemd… Ze had ook heel erg veel moeite moeten doen voordat ze Alyss gevonden had. Maar ze was bang dat ze de Ninetales uiteindelijk gevonden had. Dat was alle spanning waard geweest.

Jack kon het niet laten om eventjes lichtjes te grinniken toen de Purrloin haar gezicht begon te wassen. Blijkbaar was hij niet de enige die er last van had gehad. Nou dat was mooi! Maar hierna werd zijn aandacht al snel naar Rosa gedragen, het nieuwe teamlid. De Samurott keek eventjes met een frons naar de Pokémon. Hij wist eigenlijk ook niet goed wat hij ermee aanmoest. Het was zo’n vreemd figuur namelijk. Rosa was het echter ook al opgevallen dat ze de aandacht had en liep met slome passen naar het tweetal toe, haar aandacht gefixeerd op de staart van Zara. De gekartelde kaken spreidden zich open, klaar om eens te proeven hoe Purrloin staart zou smaken om op te kauwen.

Lilium was stiekem opgelucht dat haar een uitweg werd geboden op het vlak van de oudjes. Ze moest eerlijk toegeven dat ze er een beetje een watje in was, maar sociaal handig was ze nou eenmaal niet. “Fair enough,“ reageerde het meisje met een schaapachtige glimlach. “Dat is dan een deal.“ Ze was immers toch best wel nieuwsgierig naar het eten…
Lilium knikte lichtjes toen het meisje aangaf dat er niks ergs was gebeurd toen ze Aiden ontmoet had. Dan was alles goed. “Dat is mooi dan,“ glimlachte het meisje. “Ik heb een keer met hem vast gezeten in een grot, dat was toch wel een redelijk.. aparte ervaring,” lachte het meisje. Apart? Lees traumatiserend. Dacht ze er stiekem wel achteraan.


notes notes notes notes
robb stark
Terug naar boven Ga naar beneden
Lynn Xavier
Administrator
Lynn Xavier
Punten : 482
Gender : Female ♀
Age : Nineteen
Type : Trainer
Regions : Hoenn en Kalos
Icon : Liepard
https://pokemon-journey.actieforum.com/t230-lynnette-xavier https://pokemon-journey.actieforum.com/t1283-lynn-s-pokedex#19519

{Open} Icecream - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: {Open} Icecream   {Open} Icecream - Pagina 2 Emptyza okt 04, 2014 5:00 pm


Wat voorzichtig sprak de blondine dat ze Lynn niets wilde opdringen, waarop het zwartharige meisje haar met een glimlachje aankeek. "Dat dacht ik ook niet, hoor. Misschien probeer ik het wel eens nadat een paar Gyms verslagen heb." Het verslaan van de eerste Gymleader had prioriteit gekregen nadat Lynn de TM Toxic had aangeschaft voor Zara. De Technical Machine zorgde ervoor dat de Purrloin een handige verrassingsaanval achter de hand had, maar nu zat Lynn wel even krap bij kas. Ze hoopte dan ook dat het geldprobleem snel opgelost zou worden door Viola te verslaan, het meisje had gehoord dat je geld kreeg voor het verslaan van Gymleaders. Je merkte als je om je heen keek dat het langzaamaan herfst werd, ook al scheen de zon nog steeds fel, en Lynn had voordat ze naar Kalos vertrok er niet aan gedacht om warme kleding mee te nemen, dus dat moest ook nog gekocht worden. Genoeg redenen om zo snel mogelijk naar Santalune City te reizen, dacht Lynn.
Toen Lynn opkeek van het wegstoppen van de folder, stond er een bewonderende glimlach op het gezicht van Lilium. Met een verlegen glimlachje nam Lynn het compliment in ontvangst. "Bedankt, het heeft een tijdje geduurd voordat het lukte, maar uiteindelijk is het goed van pas gekomen." Over de volgende vraag dacht Lynn een moment na. Eigenlijk had ze niet vaak grote dingen bij; het grootste wat ze ooit in één van haar zakken gestopt had, was een pak sandwiches geweest. "Tot nu toe heb ik dat probleem nog niet echt gehad, moet ik zeggen, waarschijnlijk doordat dit ding zo wijd is,"  Ze hield ze zijkanten van het vest wat uit elkaar, zodat je de grootte goed kon zien en sprak toen met een vrolijk grijnsje verder: "en anders zie ik er gewoon wat dikker uit.".
“Oh dank u voor de grote eer, groot Pokémon meester,“ Terug in haar rol als 'grote Pokémonmeester' nam Lynn het bedankje in ontvangst met een minuscule hoofdknik, maar kort daarna verscheen er weer een glimlachje op haar gezicht. De Vivillon werd op schoot gezet als een soort knuffeldier. De vlinderachtige Pokémon trok een pruillip en deed zijn armpjes over elkaar, waar Lynn stilletjes om grinnikte. De blondine zei met een zachte glimlach dat er inderdaad nog veel te leren viel en het zwartharige meisje overwoog terug te vallen in haar rol, maar deed dat toch niet. Er viel inderdaad nog veel te leren, zowel op het vlak van Pokémon trainen als op het vlak van andere belangrijke levensdingen. Lynn draaide zich even om, om te kijken hoe Zara zich gedroeg. De Purrloin had zich verschuild achter de Samurott van Lilium nadat ze haar Trainer in de buik had geprikt en kreeg net een lik in haar gezicht. Met een grijnsje draaide het zwartharige meisje zich weer om.
De blondine zei met een glimlach dat haar shiny Ninetales ook nog eens sterk was. Lynn richtte haar blik nog een keer op de vosachtige Pokémon en kon zien waar Lilium het over had. "Vast en zeker," Beaamde ze dat ook met een glimlachje. "Ik zou niet graag tegenover haar staan in een gevecht." Qua typevoordelen waren haar maatje en de Ninetales misschien gewaagd aan elkaar, maar Lynn was er niet zeker van of Alyss sterker was dan Zara of niet, want hoewel ze goed was in het schatten van leeftijden, in het bepalen van het level van een Pokémon was ze niet echt een uitblinker. De shiny Pokémon werd over haar kopje geaaid terwijl Lynn antwoord kreeg op haar vraag. Blijkbaar bevond de Friend Safari zich in Kiloude City en verschenen er bij iedere persoon andere Pokémon. "Dat is inderdaad bijzonder, daar moet ik ook maar eens een keertje heengaan," Lachend voegde het jongere meisje eraan toe: "al zal ik dan eerst moeten sparen voor een kaartje en dan maar hopen dat het de moeite waard is." Welke Pokémon zouden er voor haar verschijnen? Dark-types, net zoals Zara, of ging het helemaal niet volgens type? Naast haar gedrevenheid om een Gastly te vangen, werd Lynn nu ook wel nieuwsgierig naar wat voor Pokémon zich aan haar zouden tonen. En natuurlijk, zoals iedere persoon waarschijnlijk deed bij dit soort situaties, hoopte ze dat er iets leuks bij zou zitten.

De Samurott keek met een fronsje naar de Trapinch, net zoals Zara deed toen de oranje Pokémon opeens langzaam op haar af kwam lopen. De Purrloin keek het een tijdje aan, totdat het haar opviel hoe de Pokémon naar haar staart keek. De ogen van de katachtige Pokémon schoten een moment van haar eigen staart naar de gekartelde mond van de Trapinch, die opengespred was, en ze legde de link. Oh nee, mooi niet! Met een boog sprong de Purrloin op de rug van de Samurott, in de hoop dat de bijtgrage Pokémon daardoor niet meer bij haar staart zou kunnen. Zara keek de grote, donkerblauwe Pokémon wat verontschuldigend aan, maar hoopte dat hij begreep dat in je staart gebeten worden niet bepaald een pretje was.

“Fair enough, dat is dan een deal.“ Lynn lachte even vrolijk en antwoordde toen met een grijnsje: "Dat dacht ik al, stiekem heb je gewoon een ouderenfobie.". Natuurlijk was dat een grapje en Lynn wist haast zeker dat Lilium dat ook wel zou begrijpen, maar ze vroeg zich wel af wat er nou zo verschikkelijk was aan een stel oudjes. Aan de andere kant, als Lynn terugdacht aan het krantenknipsel dat had gesproken over de gebeurtenis in het pretpark in een andere regio, had ze wel begrip voor de terughoudendheid van de blondine.
Blijkbaar had Lilium ooit eens vastgezeten in een grot in het gezelschap van Aiden. Lynn grinnikte even. "Ik kan me wel voorstellen dat zoiets apart is, ja." Of eng, dacht Lynn. Met gevoel voor humor van de oudere jongen kon je waarschijnlijk nooit weten waarin je verzeild raakte. Lynn verplaatste haar gewicht van de ene op de andere voet; haar benen begonnen nu wel te merken dat ze al een tijdje stond, maar ze had nog geen zin om weg te gaan.

OOC: Als je de 1000-woordenposts wat irritant vindt worden, moet je het maar zeggen. ' v '
Terug naar boven Ga naar beneden
Lilium Florbelle
Member
Lilium Florbelle
Punten : 700
Gender : Female ♀
Age : 18 years
Type : Ranger
Rang : Student Ranger
Regions : Kalos
Icon : Mudkip
https://pokemon-journey.actieforum.com/t50-lilium-florbelle https://pokemon-journey.actieforum.com/t56-lilium-s-pokedex

{Open} Icecream - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: {Open} Icecream   {Open} Icecream - Pagina 2 Emptywo okt 08, 2014 6:54 pm

wake me up when it's all over
Lilium glimlachte schaapachtig toen het andere meisje aangaf het een poging te geven op het moment dat ze wat gyms geprobeerd had. Lilium knikte vriendelijk naar het andere meisje om aan te geven dat ze dat een prima idee vond en lachte vrolijk. "Is goed joh, ik geloof dat de aanbieding nog wel eventjes doorgaat." Zei Lilium op vriendelijke toon. "Meestal laten ze dat soort dingen wel een tijdje staan, zodat andere mensen het tegen nieuwe mensen kunnen vertellen, is goede reclame denk ik." Een zacht glimlachje verscheen op Lilium's lippen, haar ouders waren altijd zo druk bezig geweest met zaken, de gedachtenstromen kwamen op deze wijzen best wel snel tot haar. Of ze er blij mee was was een tweede... De kille, berekenende zakenmensen die ze ontmoet als haar ouders een etentje gaven, nee, ze vond ze niet prettig om mee om te gaan. En haar ouders hadden er zo u en dan ook een handje van moest ze zeggen. Nee, geen van allen erg prettig. Al konden haar ouders best heel vriendelijk zijn, zolang Lilium maar een poging deed om een beetje naar ze te luisteren.
De zakken zagen er inderdaad heel erg vakkundig uit. Geen losse steken zover Lilium kon zien, maar oké ze had zelf niet zoveel verstand van naaien en alles wat erop leek. De beste pogingen resulteerden meestal in een naald in haar vingers... Had ze al wel eens de opmerking geplaatst dat ze vreselijk onhandig was? Waarschijnlijk wel. Een lichte zucht ontsnapte uit haar mond terwijl ze erover nadacht. Ze had graag wel eens wat praktischer ingesteld willen zijn. "Het ziet er knap gemaakt uit," verklaarde Lilium vervolgens met een glimlach, "Ik doe het je zeker niet na. Ik ben zelf vreselijk onhandig." Een nerveus lachje ontglipte haar. "Ik denk dat ik eerder mijn jas kapot zou maken dan een volledige zak eraan te zetten."
Alyss drukte haar neus eventjes in Lilium's handpalm en het blonde meisje keek dan ook eventjes naar haar Ninetales. "Geen zorgen Alyss," murmelde Lilium zachtjes. Ze kon wel merken dat Alyss een beetje ongedurig werd door het langdurige zitten. Om eerlijk te zijn, ze snapte het ook volkomen. Van haar hele team was Alyss het meest gehecht geraakt aan Leo en dan ook meestal oorzaak van het einde van hun pauzes. Lilium wilde Leo zelf ook heel erg graag terug, maar had af en toe gewoon geen puf meer als ze zich bedacht dat ze werkelijkwaar geen idee had waar ze zou moeten zoeken. "Dank je voor het compliment, maar Zara ziet er zeker uit als een tegenstander om rekening mee te houden," zei Lilium met een glimlach. Meestal waren Pokémon die als enige in het team van een trainer zaten best heel erg sterk immers.. Ze kregen de volle aandacht. "Kiloude is in ieder geval sowieso heel erg mooi, en het is er heerlijk warm, dus het is wel een aanrader." Besloot Lilium rustig.
Jack keek wat verrast op toen er ineens weer een beest op zijn rug zat. Het werd zowaar nog gewoonte joh. Rosa leek ook lichtjes teleurgesteld te zijn en maakte een zacht zeurderig geluid. Ze wilde heus niet te hard bijten hoor. Ze wilde alleen maar even proeven hoe die staart smaakte. Jack grinnikte eventjes lichtjes en gaf de Trapinch een duwtje met zijn poot, waardoor de Pokémon omkantelde en wat verloren met haar poten in de lucht trappelde. Ze had echter niet genoeg evenwicht met haar grote kop en korte pootjes om zichzelf weer om te draaien en overeind te komen. Op dat moment keek Lilium toch met een lichte frons op, afgeleid geraakt door de ontstemde geluidjes die uit de gekartelde mond van haar Trapinch kwamen. "Oi, Jack, zit Rosa niet zo te pesten," merkte het meisje op. Jack keek eventjes met een verontwaardigde blik op, maar zette vervolgens de Trapinch lichtjes mopperend toch overeind. Dit was niet eerlijk. Hij was de grote redder geweest! Hij had prinses Purrloin gered van de grote boze draak! Trapinches werden toch draken? Ja, hij had dat gedaan. Hij had een draak bedwongen. Hij kon nog net de verleiding weerstaan om een water gun op de Ground type af te vuren. Rosa stapte ondertussen gewoon weer rond alsof er niks aan de hand was en ging onder een bankje liggen. Als ze geen staarten kon happen, dan hield het op. Na een laatste blik op de Trapinch geworpen te hebben, keek Jack dan ook weer omhoog naar de Purrloin en haalde zijn schouders lichtjes op om aan te geven dat de situatie gewoon vreemd was, maar dat daar niks aan te doen viel.
Lilium richtte zich vervolgens weer op het andere meisje. "Dat ik een ouderenfobie heb kan ik niet ontkennen noch bevestigen," sprak het meisje luchtig. Het was niet dat ze ouderen zo erg vond, maar het als grapje en vermoeden laten hangen kon nog wel best. "En ja, die situatie was inderdaad zeer vreemd," verzuchtte Lilium zachtjes. Ze was immers ineens met een Charmander geëindigd, had overnacht in een bos en een middagdutje gedaan. Ohja, en ze was Oran Berries gevoerd. Dat was ook een zeer vreemde ervaring... Ondertussen kon ze er wel een beetje om lachen, maar in eerste instantie was ze echt heel erg kwaad geweest op de roodharige jongen. Ze had hem een klap in zijn gezicht gegeven, dat was op zich niet niks…
Vervolgens stond Lilium toch maar op en rekte zich uit. "Ik denk dat ik toch door moet.. Ik wil graag zo min mogelijk tijd verspillen met het zoeken van Leo," sprak het meisje op verontschuldigende toon. "Bedankt voor het leuke gesprek in ieder geval," glimlachte Lilium vervolgens. Het was zeker een leuk gesprek geweest en het had haar opgevrolijkt. Ze liet haar Pokémon terugkeren in hun Pokéballs en zwaaide nog eventjes. "Spreek je vast nog wel een keer!" Groette ze het meisje. Vervolgens hees ze haar rugzak op haar rug en sloeg ze een straat in, hopelijk in de richting van het Pokémon center... Want met haar richtingsgevoel wist ze het maar nooit.


notes notes notes notes
robb stark
Terug naar boven Ga naar beneden
Lynn Xavier
Administrator
Lynn Xavier
Punten : 482
Gender : Female ♀
Age : Nineteen
Type : Trainer
Regions : Hoenn en Kalos
Icon : Liepard
https://pokemon-journey.actieforum.com/t230-lynnette-xavier https://pokemon-journey.actieforum.com/t1283-lynn-s-pokedex#19519

{Open} Icecream - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: {Open} Icecream   {Open} Icecream - Pagina 2 Emptywo okt 08, 2014 8:37 pm


"Is goed joh, ik geloof dat de aanbieding nog wel eventjes doorgaat. Meestal laten ze dat soort dingen wel een tijdje staan, zodat andere mensen het tegen nieuwe mensen kunnen vertellen, is goede reclame denk ik." Lynn knikte eventjes glimlachend. "Ja, dat zou een slimme marketingtruc kunnen zijn. Gelukkig geeft het mij ook nog even de tijd om met een goede act te komen." Het leek langzaamaan al een beter idee te worden. Gewoon wat lol beleven met haar maatje en geen groot publiek dat commentaar zou kunnen geven of haar zou kunnen complimenteren, want dat waren dingen waar ze zich alleen maar ongemakkelijk door ging voelen. Ooit zou ze naar de Pokéstar Studios gaan, nam Lynn zich definitief voor, maar ze moest toch echt eerst wat Gyms gaan verslaan en geld gaan verdienen.
Het zwartharige meisje hield haar vest nog even open, maar liet de flappen weer dichtvallen toen Lilium begon te spreken. Ze vertelde dat ze nogal onhandig was en dat het haar waarschijnlijk niet zou lukken om zoiets na te maken, dat ze eerder haar jas kapot zou maken. Lynn lachte ook eventjes en antwoordde toen op vriendelijke toon: "Als je het vaak zou moeten doen, leer je het vanzelf.". Zo had zij het immers ook geleerd en je kon niet van haar zeggen dat ze een natuurtalent was geweest. Dat was dan ook de reden dat ze er eerst een hekel aan ontwikkeld had, maar toen ze door had gekregen dat naaien in soms goed van pas kon komen, had Lynn het leren waarderen en was ze begonnen meer haar best te doen tijdens de lessen. "Maar ja, ieder zijn eigen ding, natuurlijk." Voegde het zwartharige meisje er nog met een glimlachje aan toe. Ze kon zich best voorstellen dat mensen belangrijkere dingen te doen hadden dan extra zakken te maken, zoals.. Gyms winnen, en meer van dat soort dingen. Dat was misschien nèt ietsje belangrijker dat genoeg bergruimte hebben.
Toen Lilium even naar haar Ninetales keek, volgde Lynn de blik van de blondine. De vosachtige Pokémon leek wat ongedurig te worden door het zitten. Misschien had de bijzondere Pokémon wel de beste band gehad met de Charmander. Daar zou Lynn niet zo verbazen, want Ninetales en Charmander waren beiden van hetzelfde type en vaak zorgde zo'n overeenkomst al voor een betere band. Lynns ogen richtten zich weer op Lilium, die op dat moment reageerde op haar compliment met een bedankje, gevolgd door de opmerking dat haar maatje er ook als een waardige tegenstander uit zag. Glimlachend keek Lynn de blondine aan. Ze was best trots op hoe veel de Purrloin erop vooruit was gegaan sinds ze in Kalos aan waren gekomen en vergeleken met hoe ze het er vanaf hadden gebracht in Lynns thuisregio al helemaal. "Bedankt, we hebben er hard aan gewerkt." Antwoordde ze dan ook opgewekt. Het zwartharige meisje kreeg te horen dat Kiloude City zeker de moeite waard zou zijn, niet alleen vanwege de Friend Safari. Lynn hield wel van warmte, maar als je haar zou vragen wat haar favoriete seizoen was, zou ze met 'winter en lente' antwoorden. Zolang er genoeg water in de buurt was, kwam ze een zomerachtige temperatuur echter ook wel met plezier doorkomen. "Dat begin ik maar alvast met sparen." Sprak ze met een kleine grijns. Nu had ze er al twee dingen bij die ze nog wilde doen.

Zara keek vanaf de rug van de grote, donkerblauwe Pokémon naar de kleine oranje, die zich gelukkig nog op de grond bevond en een zeurderig geluidje liet horen. Haar staart was veilig. Het lichaam onder haar pootjes bewoog toen de Samurott na even gegrinnikt te hebben de Trapinch om te duwen. Geamuseerd keek de Purrloin om de hoorn op het hoofd van de Pokémon heen eventjes toe hoe de oranje Pokémon spartelde, maar toen het meisje dat met haar maatje sprak zei dat de spartelende Pokémon weer recht gezet moest worden, begreep ze dat ook wel. Als zij alleen maar op haar rug kon spartelen als ze omgedraaid werd, zou ze het vast ook niet leuk vinden. Ook de Purrloin haalde lichtjes haar schouders op en sprong weer op de grond. Ze wilde de grote Pokémon niet te veel tot last zijn en de hele tijd met iemand op je rug zitten was vast niet zo leuk.
Toen de grote, donkerblauwe Pokémon op het punt stond om teruggestraald te worden, zwaaide Zara even vrolijk met een voorpootje. Ze had weer een aardig iemand ontmoet en had zich prima vermaakt.

Luchtig zei de blondine dat Lynn niet te weten kreeg of ze nou wel of niet angst had voor ouderen. Lynn lachte even. "Oké, ik zal het onthouden voor als ik je ooit bang moet maken. Dan stuur ik een horde oudjes op je af die je koekjes aanbieden." Plaagde ze met een glimlach. Een leger omaatjes leek haar de perfecte manier om iemand de stuipen op het lijf te jagen. Voor hun kleine, gerimpelde gezichtjes waren eng. Yup. Het zwartharige meisje luisterde hoe Lilium zachtjes zei dat het inderdaad een zeer vreemde situatie was geweest. Glimlachend antwoordde Lynn op vriendelijke toon: "Laat ik maar niet vragen wat er allemaal gebeurd is, want zo te horen is dat nogal wat. In ieder geval zal er wel niets al te ernstigs gebeurd zijn.". Immers zag Lilium er niet uit alsof ze er een trauma aan overgehouden had, of zoiets dergelijks. Voor zover Lynn wist, zou alles dan nog wel in orde moeten zijn.
Haar gesprekspartner stond op en rekte zich uit. Lynn zette een stapje achteruit om haar de ruimte te geven en na een tijdje voegde haar maatje zich bij haar. Lynn glimlachte vrolijk terug en beaamde: "Vast wel," toen de blondine zei dat ze haar vast nog wel eens zou spreken. Met een vrolijk humeur sloeg ze een zijstraatje in, haar maatje naast opgewekt naast haar lopend. Het gesprek had hun alle twee goedgedaan en Lynn nog meer motivatie gegeven om de regio te ontdekken. Voor nu zou ze nog even in Lumose rond gaan kijken.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud

{Open} Icecream - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: {Open} Icecream   {Open} Icecream - Pagina 2 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
{Open} Icecream
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 2 van 2Ga naar pagina : Vorige  1, 2
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Icecream, Ahoy!
» The icecream challenge
» [open] switching moods [ganzenopdracht] [open]
» Open lucht muziek [Open]
» [open] A new team member [open]

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Pokémon Journey :: ► WELCOME TO THE POKÉMON WORLD :: Kalos :: Lumiose City-
Ga naar: