Bad Habits [& Aiden] - Pagina 4
Welkom op
Pokémon Journey!

Heb je altijd al een Pokémon trainer, coördinator of breeder willen zijn? Of bewandel jij liever het gevaarlijke pad van een Team Rocket Grunt? Samen met andere leden schrijf jij het verhaal van jouw geheel eigen personage. Doorkruis regio's, vang je favoriete Pokémon en maak nieuwe vrienden onderweg. Laat het avontuur beginnen!
WELCOME, GUEST!
PLEASE Login OR Register.

Deel
 

 Bad Habits [& Aiden]

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4
AuteurBericht
Aiden Stark
Member
Aiden Stark
Punten : 635
Gender : Male ♂
Age : 20 y/o
Regions : Kalos
Icon : Mudkip
https://pokemon-journey.actieforum.com/t231-aiden-stark https://pokemon-journey.actieforum.com/t2638-aiden-s-pokedex

Bad Habits [& Aiden] - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Bad Habits [& Aiden]   Bad Habits [& Aiden] - Pagina 4 Emptydo okt 02, 2014 8:24 pm

Bad Habits [& Aiden] - Pagina 4 Xkxc7a
Taking this to the grave
Ah, jawel joh. Lopen genoeg van die suikerspinnen rond in Kalos,” grijnsde Aiden. Lynn als Jigglypuff? Nee, het leek hem niet logisch. Maar, dat betekende niet dat hij er geen opmerking over kon maken. “Dan pas je er helemaal tussen. Zijn vast ook genoeg pubertjes die daar op vallen,” merkte hij vervolgens op. Immers schatte hij haar een jaar of vijftien. Dan zou ze best wel geïnteresseerd zijn in van die adidas-knulletjes, was het niet? Van die gozers die rondliepen met een vet coole Houndoom. Eén die voor geen meter luisterde omdat ze hun eigenaar niet accepteerden.
Het ging nog even over de clowns, waardoor Aiden kort grijnsde. “Ja, ik denk dat het een geschikte… Plan Z is,” fronste hij. Ja, zoiets was echt iets wat als laatste plan gerekend moest worden. Plan A was nog altijd het winnen van de Loterij, al was dit nog nooit gelukt. Hij deed daarbij niet eens mee. Niet gek ook dat hij nooit wat won.
Ja,” begon Aiden, nadat het meisje zei dat het een voordeel was dat Greninja op een ninja leek. “Hij leek me interessant. Maar, ik ben tevreden met mijn Wartortle,” grijnsde hij. Hij had niet graag dubbele types in zijn team, al leek dit iets te zijn wat hem niet al te goed verging, aangezien Garrett en Arya het steel-type deelden. Gelukkig was staal één van de betere types en deelden ze alleen hun zwakte voor vuur, iets wat de rest van zijn team snel genoeg oploste.
Dat klopt. Ik zal ook nooit gek zijn op een steen-type,” glimlachte Aiden droogjes. Nee, steen-type gyms hadden hem een beetje terughoudend gemaakt naar het steentype. Al waren ze sterk, was het niet het type waarmee hij een gevecht zou willen hebben. Ze hadden duidelijk een gebrek aan snelheid en focusten zich op verdediging en kracht.

De Mawile keek licht verbaasd toe hoe de kat met voorwerpen heen en weer bewoog op het bord. Wat… was ze aan het doen? Het jonge ding hield haar kop lichtelijk scheef, maar schudde deze uiteindelijk zacht heen en weer. Het zou wel iets zijn wat mensen deden, of zo. Ze begreep er in ieder geval helemaal niets van. Vandaar dat ze enthousiast om zich heen keek. Toen haar echter een tafel op viel die haar interesse trok, stootte ze met haar tot bek vervormde hoorn iets om van de tafel, waardoor gerinkel van glas klonk.
ORANGE CARAMEL ! @ ATF
Terug naar boven Ga naar beneden
Lynn Xavier
Administrator
Lynn Xavier
Punten : 482
Gender : Female ♀
Age : Nineteen
Type : Trainer
Regions : Hoenn en Kalos
Icon : Liepard
https://pokemon-journey.actieforum.com/t230-lynnette-xavier https://pokemon-journey.actieforum.com/t1283-lynn-s-pokedex#19519

Bad Habits [& Aiden] - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Bad Habits [& Aiden]   Bad Habits [& Aiden] - Pagina 4 Emptyvr okt 03, 2014 4:04 pm


“Ah, jawel joh. Lopen genoeg van die suikerspinnen rond in Kalos,” Lynn trok haar wenkbrauwen met een grijnsje op. "Maar neem jij die serieus?" Als je iets serieus ging doen, was het volgens Lynn net wat beter om er ook serieus uit te zien. En, wanneer het je kans van slagen zou vergroten, waarom dan ook niet? De oudere jongen maakte een opmerking over verliefd wordende pubertjes. Lynn kon het niet helpen, een ietwat verbitterde "Ha." verliet haar mond. Ze keek Aiden aan en verklaarde simpelweg: "Nee, dat zou nog een reden zijn om dit te blijven dragen.". Misschien als ze een wat normaler leven had gehad dat ze nu weg zou kwijnen bij de gedachte aan een jongen in zo'n felgekleurd trainingspak. Maar dat was niet zo, in tegendeel zelfs. Ze had ook nooit echt tijd gehad om over jongens na te denken, bedacht Lynn zich. Eten en overleven hadden haar net iets belangrijker geleken.
Werken als clown zou een geschikt plan Z zijn, daar was het meisje het mee eens. "Ja, het zou net onder 'wc's schoonmaken met een tandenborstel' staan op de lijst." Glimlachte ze. Zouden er ooit nog eens meer letters in het alfabet komen, dan zou clown zijn nog wat verder omlaag geschoven worden. Het beroep sprak haar gewoon echt niet aan.
Er werd grijnzend gezegd dat de oudere jongen tevreden was met zijn Wartortle. "Mooizo," Sprak Lynn goedkeurend. Een Pokémon van precies hetzelfde type erbij nemen omdat je niet tevreden was over de ander, was iets raars om te doen. Een Pokémon houden alleen omdat je zijn aanvallen goed vond was ook geen goede aanpak volgens Lynn. Het zou fijn zijn als de Pokémon die nog bij haar in het team zouden komen goed met de rest om konden gaan, en types die de zwaktes van andere teamleden konden opvangen waren ook reuzehandig. "Welke van je Pokémon heb je eigenlijk het langst?" Het was wat moeilijk om te gokken, omdat de oudere Trainer meerdere Pokémon had die al in hun laatste evolutie zaten. Wie weet had Aiden een nog niet volledig geëvolueerde Pokémon wel het langst?
“Dat klopt. Ik zal ook nooit gek zijn op een steen-type,” Lynn knikte en haalde daarna kort haar schouders op. "Ik denk dat ze wel handig kunnen zijn, al zou ik als ik moest kiezen sneller voor een Pokémon gaan die.. snel is." Alle aanvallen kunnen verduren zou vast ook voordelig kunnen zijn, maar als je dan een snelle tegenaanval zou moeten doen, zou dat vast wat lastiger gaan.

Blijkbaar was het niet erg duidelijk wat Zara aan het doen was, dus staakte ze haar pogingen al snel, nog altijd geïnteresseerd in de voorwerpen om haar heen. Toen ze om zich heen keek naar wat ze nu zou kunnen doen, hoorde de Purrloin plots een rinkelend geluid. Snel draaide ze zich naar waar het geluid vandaan kwam en zag een glas op de grond liggen. Of in ieder geval, scherven die ooit een glas hadden gevormd. Oeps. Vliegensvlug sprong de katachtige Pokémon van de stoel en verschool zich in een serveerkarretje. Nog even trok ze de stof die haar aan het zicht onttrok opzij om de Mawile te wenken, die waarschijnlijk nog op een van de stoelen zat. De obers konden elk moment op het geluid afkomen..
Terug naar boven Ga naar beneden
Aiden Stark
Member
Aiden Stark
Punten : 635
Gender : Male ♂
Age : 20 y/o
Regions : Kalos
Icon : Mudkip
https://pokemon-journey.actieforum.com/t231-aiden-stark https://pokemon-journey.actieforum.com/t2638-aiden-s-pokedex

Bad Habits [& Aiden] - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Bad Habits [& Aiden]   Bad Habits [& Aiden] - Pagina 4 Emptyma okt 06, 2014 10:15 pm

Bad Habits [& Aiden] - Pagina 4 Xkxc7a
Taking this to the grave
Toen hem werd gevraagd of hij rondlopende suikerspinnen serieus nam, knikte Aiden rustig. “Maar natuurlijk neem ik die serieus,” sprak hij rustig. “Ze zijn vaak zó intelligent,” merkte hij vervolgens op, dit keer duidelijk niet serieus. Nee, al was hij niet het type om te oordelen op uiterlijk, had ook hij zo zijn vooroordelen klaar. Zo’n blondje met een veel te kort rokje, iemand met roze haar en mensen die enkel pastelkleuren droegen, werden door hem al snel als onintelligent bestempeld. Het was iets wat niet eens bewust ging. Als hij mensen als hen zag, verwachtte hij er gewoon nooit al te veel van. Misschien dat iemand hem ooit het tegendeel zou gaan bewijzen, maar tot nu toe had iedereen het stereotype alleen maar duidelijker gemaakt, hem niet de kans gevend minder vooroordelen klaar te hebben.
Toen het meisje opmerkte dat het nog een reden was om dit te blijven dragen, hief Aiden één wenkbrauw op. Hij kon zich nog wel herinneren dat hij een jaar of vijf geleden toch echt flink wat vrouwelijke leeftijdsgenoten had die niets liever wilden dan in de smaak vallen bij schattige jochies met Justin Bieber-kapsels. “Dit stelt me echt een beetje teleur. Ik had wel meer verwacht van een pubertje,” zuchtte Aiden. Ja, hij had toch echt wel verwacht dat ze een rode kop zou krijgen, of iets in die zin. Misschien begon hij gewoon veel te gewend te raken aan de pestbaarheid van Lilium. Niet iedereen was immers zo’n simpel prinsesje als zij… Toch wel een beetje teleurstellend. Pesten amuseerde hem veel te veel.
Toen het meisje opmerkte dat plan Z nog onder het schoonmaken van WC’s stond, fronste Aiden. “Nou, dat dan weer misschien niet…” fronste hij. Gadverdamme, hij moest er niet aan denken. “Er zijn misschien bij nader inzien nog wel ergere banen dan het rondlopen als een clown…” zuchtte hij toen. Ja, bijvoorbeeld Parasect-fokker zijn. Dan had je toch echt wel de meest vreselijke baan ter wereld uitgekozen. Like, hoe kon je überhaupt wakker worden en denken: wow, ik ga vandaag de Parasects weer zien! Nieuwe zombies tot leven wekken! Nee, dit was niet iets waar hij naar uit zou kijken. In tegendeel, zelfs. Als er een brand zou zijn op zo’n fokkerij kon hij best nog eens de aanstichter zijn. Hij zo spontaan veranderen in een pyromaan als hij ooit een fokkerij als dat tegen zou komen.
Toen hem werd gevraagd welke Pokémon hij het langste had, glimlachte hij. “Tyrion, de Charizard. Ik heb hem nu denk ik… Bijna vijf jaar,” merkte hij op, met een korte stilte. Bijna vijf jaar, ja, want over enkele maanden was hij alweer twintig. Arceus, wat verschrikkelijk. Hij werd echt oud! “De Scizor heb ik ook al een jaar of vier, de rest heb ik gevangen in Kalos,” grijnsde hij vervolgens. Ja, Tyrion en Garrett waren echt… Niet meer weg te denken. Hij had ze al zo lang… “En jij? Hoe lang heb jij haar al?” vroeg Aiden, doelend op de kat.
Inderdaad, snelheid zorgt voor zoveel,” zei Aiden toen het ging over steen-types. “Al was mijn Aerodactyl vrij snel, denk ik dat de meeste steen-types aanvallen maar moeten… incasseren, terwijl ik er veel liever gebruik van maak door sneller te zijn,” grijnsde hij. Ja, zo ging het immers vaak in zijn gevechten. Al incasseerden zijn Pokémon veel aanvallen omdat hij ze commandeerde er dwars doorheen te gaan, gebruikten ze ook op deze momenten hun snelheid om de tegenstander vol te rammen en ervoor te zorgen dat de schade die zij opliepen niets was in vergelijking met de schade die de tegenstander op zou lopen. Zijn meeste Pokémon waren dan ook snel, maar hadden ook geleerd veel te incasseren, zich voor te bereiden op komende schade. Ronan wist veel af te weren met zijn schild en Arya wist fysieke aanvallen vaak te blokkeren via haar bek, maar andere dingen raakten vaak en dan was het een kwestie van sterker zijn en langer volhouden. Tyrion daarentegen stak meestal met kop en schouders (letterlijk en figuurlijk) boven de tegenstander uit en wist vaak veel te incasseren, maar zoveel meer schade aan te doen, waardoor hij als winnaar uit gevechten kwam.
Heb je een favoriet type?” besloot hij te vragen. Zelf was hij gek op het staal-type en als hij ooit besloot zijn hele team in één type te houden, zou het vast en zeker ook dit type worden. Al was het idee van het niet hebben van Tyrion nog altijd heel vreemd en wilde hij er liever niet al te veel aan denken. Misschien zou hij Tyrion wel voor altijd blijven gebruiken en zou elke eerste gym in een andere regio zich kapot schrikken.

De Mawile keek geschrokken naar wat ze had aangericht. Ze herinnerde dit zich wel. Als haar vorige trainer boos werd, wilde hij nog weleens met voorwerpen gooien en dan lagen ze in scherven op de grond, rond haar voeten en die van zijn andere Pokémon. Al vroeg ze zich af hoe het ging met hen, was ze blij weg te zijn bij die vreselijke jongen, nu deel uitmakend van een team dat veel harder vooruit ging en met een trainer die (in tegenstelling tot hoe hij zich gedroeg tegen andere mensen) veel meer sympathie had. Immers werd ze continu opgetild en dat vond ze geweldig.
Ze zag hoe de Purrloin er vandoor schoot en hoorde een stem verderop. Verbaasd, boos. Zou iemand hen gehoord hebben? Ze sprong van de stoel af en keek om zich heen, zoekend naar een geschikte plek om zich te verstoppen. Gezien de naderende voetstappen besloot ze dat het geen goed idee was om nog naar de Purrloin te rennen, dus zette ze zich onder de tafel en kroop ze wat ineen, hopend dat de mensen niet slim genoeg zouden zijn om onder de tafel te kijken. Want, het was wel een beetje vreemd dat een glas viel zonder dat er een dader in de buurt was, was het niet? Ze slikte even en beet zacht op haar lip. Nee, nee, ze wilde helemaal niet in de problemen komen! Wat nou als ze Aiden boos maakte? Of als ze de Purrloin in gevaar bracht? Oh, Arceus…
ORANGE CARAMEL ! @ ATF
Terug naar boven Ga naar beneden
Lynn Xavier
Administrator
Lynn Xavier
Punten : 482
Gender : Female ♀
Age : Nineteen
Type : Trainer
Regions : Hoenn en Kalos
Icon : Liepard
https://pokemon-journey.actieforum.com/t230-lynnette-xavier https://pokemon-journey.actieforum.com/t1283-lynn-s-pokedex#19519

Bad Habits [& Aiden] - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Bad Habits [& Aiden]   Bad Habits [& Aiden] - Pagina 4 Emptydi okt 07, 2014 10:29 am


"Maar natuurlijk neem ik die serieus, ze zijn vaak zó intelligent," Een kleine glimlach verscheen op haar gezicht. "Dat dacht ik al." Zelf verbond ze mensen die rondliepen in felroze en hun best deden in de smaak te vallen bij de jongens meer aan het woordje 'geld'. Lynn had nooit veel geld gehad, wat ervoor had gezorgd dat ze niet veel kon kopen en dat ze al snel blij was met wat ze had. Maar misschien was het wel anders gelopen als ze geadopteerd was, misschien zou ze dan op dit moment over straat lopen in een roze broek en met blond geverfd haar of zoiets. Maar zo was het niet gelopen, eigenlijk was Lynn nu het tegenovergestelde van die persoon. En misschien kwam het juist door dat ene gegeven uit haar verleden dat ze niet zo hield van opvallen en mensen die te veel hun best deden om op te vallen, wie wist? Het kwam erop neer dat Lynn het simpelweg niet zo had op haar generatie pubers, gewoon omdat haar brein ze automatisch met haar ouders linkte.
De oudere jongen hief één wenkbrauw op om haar reactie. Lynn grinnikte even en hief dezelfde wenkbrauw op, zodat ze iets weghad van zijn spiegelbeeld. Nadat verklaard was dat Aiden teleurgesteld was en dat hij gezegd had meer verwacht te hebben, sprak het meisje met een kleine grijns: "Ach ja, je kan niet altijd goed zijn in het voldoen aan pubereisen.".
Met een frons maakte de oudere jongen duidelijk dat hij toch liever clown was dan dat hij wc's schoon moest maken. Lynn haalde haar schouders lichtjes op. Het was een van de klusjes geweest die in het weeshuis gedaan moesten worden, en al was het zeker niet het leukste klusje, het leek haar toch net iets beter dan je gezicht verkrampen omdat je er de hele dag een grote glimlach op moest hebben. Nee, als je wc's schoonmaakte, kon je ten minste nog hardop zeggen dat je je werk haatte en degene die je dit lieten doen ook (, al dan niet gemeend). “Er zijn misschien bij nader inzien nog wel ergere banen dan het rondlopen als een clown…” Lynn knikte. "Ja, we zijn weer tot inzicht gebracht, huh?" Er waren vast en zeker dingen die erger waren dan clown zijn, daar was ze het mee eens.
De Charizard was blijkbaar het langste in Aidens team, gevolgd door de Scizor. De rest was gevangen in Kalos. "Ah-hah," Begon Lynn. Dat was best lang en zou ook verklaren waarom de Pokémon er zo sterk uitzagen en zo op hun Trainer leken te vertrouwen. Dezelfde vraag werd ook aan Lynn gesteld, en na even een moment genomen te hebben om de jaren te tellen, antwoordde die: "Zo'n vier jaar, net als je Scizor.". Vier jaar al.. Ze had er nooit echt bij stilgestaan, maar eigenlijk kende ze haar maatje dus al best lang. Alles was beter geworden toen ze de Purrloin ontmoet had, al had ze dat toendertijd niet altijd doorgehad. In ieder geval wist ze het nu, en Lynn kon zich geen leven indenken zonder haar trouwe maatje. Waarschijnlijk zou ze dan op dit moment nog steeds rondzwerven op straat, of teruggegaan zijn naar het weeshuis omdat ze geen andere plek had om naartoe te gaan. Ja, de Purrloin had voor een groot deel gezorgd dat ze een beter leven had gekregen.
Blijkbaar had Aiden ook een Aerodactyl gehad. Dat verbaasde Lynn wel even, want die Pokémon was, als ze het goed had een prehistorische Pokémon. "Interessant, ik wist niet dat die in Kalos voorkwamen." Merkte ze op en daar voegde ze aan toe: "Dat vind ik ook het handigst," toen de jongen uitgesproken was. Één van de redenen waarom Lynn zo goed met Zara kon communiceren tijdens gevechten; ze hadden dezelfde soort manier van aanpak waardoor Lynn korte tijd nadat ze Zara had gevonden haast geen instructies meer hoefde te geven. Dit gaf haar de mogelijkheid om alvast vooruit te denken en zich meer op wat de tegenstander deed kon richten, zodat ze de Purrloin kon waarschuwen voor iets wat die zelf anders gemist had. Lynn hoopte dat dit met haar andere Pokémon ook het geval zou zijn, maar wist dat ze daar maar niet al te veel op moest vertrouwen.
Een nadenkende frons verscheen op Lynns gezicht toen ze nadacht over de vraag van de oudere jongen. Een favoriet type.. Dark, natuurlijk. Maar er waren ook andere types die haar interesse wekten. "Dark in ieder geval en daarna Ghost, denk ik." Het Fighting-type vond ze ook wel leuk, maar gek genoeg trokken maar een paar Pokémon met dat type echt haar aandacht. "Heb jij al een Pokémon van je favoriete type in je team?" Vroeg Lynn toen, om met een andere vraag eenzelfde antwoord te krijgen. Vuur? Misschien. Ze kon het niet echt gokken.

Vanuit haar schuilplaats kon Zara zien dat de Mawile van haar stoel af sprong nadat er een wat bozige stem opgeklonken was. Nog een keer wenkte ze, maar de geel met zwarte Pokémon had bedacht dat ze te ver weg was en verstopte zich in plaats van bij de Purrloin maar onder de tafel. Voetstappen maakten duidelijk dat er iemand dichterbij kwam, en Zara hield het gordijntje zo dat ze nog net iets kon zien zonder gezien te worden. Ze wilde niet dat ze gesnapt werden, want dan zou de Mawile misschien op haar kop krijgen of zoiets. Dan vond ze haar vast niet meer aardig, en dat wilde ze echt niet. Dat was dan ook de reden dat ze naar de Mawile gebaarde dat ze moest blijven waar ze was en via de achterkant van het karretje verder het restaurant in glipte.
Zoekend naar een tafel die ver van de ingang verwijderd was, sloop de Purrloin onhoorbaar van tafel naar tafel. Uiteindelijk kwam ze aan bij een tafeltje met twee stoelen dat onder een schilderij van een bloemenvaas stond. Zara sprong op de stoel en koos een glas uit. Ze wilde niet al te veel schade toedienen aan het restaurant, maar op dit moment vond ze het belangrijker om zo haarzelf en de Mawile zo snel mogelijk weer bij Lynn en de andere Trainer te voegen. Met een hoog geluid brak het glas op de grond. Razendsnel sloop Zara via een andere route terug naar de Mawile zodat ze niet gezien werd. Met grote en snelle passen liep iemand naar waar het tweede glas gevallen was toen Lynn bij de Mawile aankwam. Ze gebaarde snel dat ze haar moest volgen en opende de deur op een kier. Snel weg hier, voordat er nog meer mensen kwamen.


Laatst aangepast door Lynn Xavier op do okt 09, 2014 5:20 pm; in totaal 2 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Aiden Stark
Member
Aiden Stark
Punten : 635
Gender : Male ♂
Age : 20 y/o
Regions : Kalos
Icon : Mudkip
https://pokemon-journey.actieforum.com/t231-aiden-stark https://pokemon-journey.actieforum.com/t2638-aiden-s-pokedex

Bad Habits [& Aiden] - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Bad Habits [& Aiden]   Bad Habits [& Aiden] - Pagina 4 Emptywo okt 08, 2014 10:23 pm

Bad Habits [& Aiden] - Pagina 4 Xkxc7a
Taking this to the grave
Het meisje merkte op al te hebben gedacht dat Aiden de suikerspin-types serieus nam en rustig knikte de roodharige jongen. Maar natuurlijk! Het waren per slot van rekening de mensen waarmee je het makkelijkst een gesprek kon voeren. Het gebrek aan een ego, overhyperdheid en mentale stoornissen maakte de mensen tot perfecte gesprekspartners. Ahum. Sarcasme. Nee, het waren absoluut niet zijn types. Sowieso liep hij er zelf natuurlijk ook niet zo bij. Al was hij geen slons en waren dat ook niet de types waar hij naar uitkeek, was het een kwestie van… Er zijn? Je liep er normaal bij, niet als een wandelend object. Half naakt, stinkend, fel gekleurd of op elke andere manier opvallend was niet zo zijn ding. Nee, de aandacht trekken van de mensen met een veel te laag IQ was niet iets waar hij naar uitkeek. Niet alleen waren mensen met een laag IQ namelijk vaak irritant, ook realiseerden ze zich niet dat ze hersencellen misten en hadden ze een enorme arrogantie. Ze vielen meer op dan hun intelligentere medemensen en leken de aandacht voornamelijk op bepaalde lichaamsdelen te vestigen, alsof ze zichzelf verkochten. Het werkte enorm op zijn zenuwen.
Dat klopt. Al moet ik toegeven dat je beter uit te staan bent dan een hyperactief, door hormonen geleid pubertje,” merkte hij rustig op. Ja, ondanks het enorme leeftijdsverschil moest hij zeggen dat ze… Uit te houden was. Natuurlijk kon hij haar niet pesten zoals hij bij Lilium deed, want dat was gewoon een beetje zielig, maar ze was goed uit te houden en hij had niet de neiging om er meteen vandoor te gaan. Misschien was ze wel minder verwend dan de jeugd van tegenwoordig. Immers leken kinderen tegenwoordig geen verleden meer te hebben, waardoor hun hormonen het hoogtepunt van hun zielige leventjes werden. Hij was allang blij nooit zo geweest te zijn, al had hij natuurlijk wel enkele vriendinnen gehad in Kanto. Zijn thuissituatie had er echter maar al te goed voor gezorgd dat hij geen naïef pubertje was, waardoor hij wel wist wat hij deed.
Opnieuw knikte Aiden als reactie op de woorden van het meisje. “Ja… Al is het zeker niet mijn volgende plan. Voor nu is het het verslaan van de league en geld verdienen door zielige, minderjarige uitdagertjes te accepteren en neer te halen,” sprak hij rustig. Was het maar zo’n feest, hè? Tot nu toe was hij daar echter nog lang niet klaar voor. En hij had ook niet het idee dat dit een serieus doel was, al had hij niets anders. Hij had echt geen idee wat hij wilde doen als hij uitgetraind was. Misschien dat hij wel onderzoek zou gaan doen naar Mega Evolutie, of dat hij uiteindelijk heel serieus een eigen gym zou willen openen. Maar, dit zou allemaal pas gebeuren als hij oud en bejaard was, en dat zou nog wel even duren.
Lynn zei haar Purrloin net zo lang te hebben als Aiden zijn Scizor in zijn bezit had, dus al zo’n vier jaar. Aiden knikte nogmaals (iets wat hij schijnbaar veel te veel deed). “Dat is inderdaad al vrij lang,” sprak hij rustig. Vooral gezien haar leeftijd. Op haar leeftijd had hij Tyrion nog niet eens… Arceus, zeg, dat was al lang geleden… Toen was hij nog een klein, onschuldig kereltje. Wat leuk toch.
Toen hij had gezegd een Aerodactyl te hebben, merkte het meisje iets op. “Klopt,” zei Aiden dan ook rustig. “Ik heb hem gevonden in de Friend Safari, waar hij me uitdaagde,” vervolgde hij op dezelfde toon. “Alleen bleek hij een flinke hand vol te zijn en wil ik eerst alles klaar hebben, om ooit de volledige aandacht aan hem te besteden. Het is en blijft immers een prehistorisch ding, dat alles en iedereen wil verscheuren,” merkte hij op. Ja, dat was een groot probleem geweest. Het feit dat de Pokémon wilde moorden lag hem niet zo. Pas als hij verder was, of als zijn dromen niet meer relevant waren, dan zou hij zijn tijd gaan besteden aan de Aerodactyl. De Pokémon had zijn volle aandacht nodig om te veranderen. En verandering was nodig, wilde de Pokémon ooit wennen aan het leven in de hedendaagse wereld.
Het meisje bleek te houden van de duistere Pokémon: Dark en Ghost. Aiden fronste even kort. Teleurstellend weer. De meeste meisjes gingen voor ‘fairy’ en ‘psychic’, of zo. Maar goed, ze leek niet in lijn te vallen met de meeste meisjes, dus misschien moest hij stoppen met zich daarover verbazen.
Toen ze hem vroeg om zijn favoriet, knikte hij rustig. “Ik denk dat steel tot mijn favoriete type benoemd kan worden, het type wat dus Scizor en Mawile hebben,” glimlachte hij. Ja, steel was een enorm krachtig type. Een beetje… De betere vorm van rock? Met de goede verdediging, maar alsnog een grote snelheid. “Gevolgd door… Flying, fire, dragon,” fronste hij. Ja, misschien was het wat veel. Maar, flying was zeer handig, dragon was gewoon enorm stoer en… Ja. Tyrion was fire en fire was overpowered want ze flambeerden alles. Zo simpel was het nou eenmaal.

De Mawile keek verbaasd naar het stel naderende voeten, terwijl ze zich zacht tegen de tafel aan drukte. Oh, Arceus, help nou toch eens… Dadelijk maakte ze iemand boos! Ze wilde niemand boos maken. Helemaal niet zelfs! Waarom zou ze iemand boos willen maken? Ze was niet zo’n rebels type!
Toen een luid geluid klonk, keek ze snel om. Ze zag hoe de Purrloin haar wenkte en knikte toen ze begreep wat er gedaan moest worden. Ja, ontsnappen was een goed idee! Ze vond het hier binnen maar eng… Die mensen zagen er zo boos uit! En ergens had ze het idee dat wat ze op een tafel had zien liggen een Magikarp was, dus dat idee zinde haar nog veel minder.
Voorzichtig sloop ze achter de Purrloin aan, om door de op een kier geopende deur te glippen en opgelucht buiten op de grond te zakken. Ze was absoluut geen avonturier en dit was geen situatie waar ze zich nog eens in zou willen bevinden. Toch keek ze de Purrloin even dankbaar aan. De Pokémon was veel handiger geweest en zonder haar was ze waarschijnlijk in enorme problemen gekomen…
ORANGE CARAMEL ! @ ATF
Terug naar boven Ga naar beneden
Lynn Xavier
Administrator
Lynn Xavier
Punten : 482
Gender : Female ♀
Age : Nineteen
Type : Trainer
Regions : Hoenn en Kalos
Icon : Liepard
https://pokemon-journey.actieforum.com/t230-lynnette-xavier https://pokemon-journey.actieforum.com/t1283-lynn-s-pokedex#19519

Bad Habits [& Aiden] - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Bad Habits [& Aiden]   Bad Habits [& Aiden] - Pagina 4 Emptydo okt 09, 2014 6:05 pm


“Dat klopt. Al moet ik toegeven dat je beter uit te staan bent dan een hyperactief, door hormonen geleid pubertje,” Met een grijnsje keek Lynn de oudere jongen aan. "Kreeg ik zowaar een compliment? Dat valt me nog best mee van je." Ze besloot het daar maar bij te laten. Met aardige dingen strooien werkte bij haar ook nooit op haar gemak; ze hadden eerder een averechts effect en zorgden ervoor dat Lynn dacht dat de persoon die haar de complimenteerde iets van haar terugverwachtte. Het gesprek met Aiden verliep op zich wel prettig en Lynn had het best naar haar zin. Dat was dan ook een reden om niet over-enthousiast te worden en superveel moeite te gaan doen om het de oudere jongen naar zijn zin te maken. Hij zou waarschijnlijk alleen maar denken dat ze net zo was als al die andere pubers, vissend naar complimentjes, terwijl ze zo helemaal niet was. Lynn haalde even haar schouders op. "Ik neem aan dat jij ook niet een.. Typisch pubertje was." Doelend op de beschrijving van die soort van eerder.
De oudere jongen knikte nog een keer en vertelde dat hij nog een tijdje zijn geld zou verdienen met het verslaan van minderjarige uitdagertjes die hem uit zouden dagen. Lynn lachte even. Het idee alleen al dat een klein jongetje van negen op een dag zou besluiten om op de roodharige jongen af te stappen en op heldhaftige toon zou verklaren dat het jongetje hem uitdaagde, was nogal belachelijk. "Ze zullen vast en zeker in hordes op je afkomen om je uit te dagen als je daar staat met je Charizard en Scizor van ruim veertig levels sterker." Beaamde Lynn dan ook met een plagend glimlachje. Nee, toen zij negen jaar was geweest zou ze vast niet uit zichzelf op een oudere jongen als Aiden afgestapt zijn om hem uit te dagen, en als het andersom was geweest zou ze waarschijnlijk weggerend zijn, bescherming zoekend bij een van de oppassers van het weeshuis. Gelukkig voor haar had ze in de tijd dat ze op straat leefde wat meer zelfvertrouwen opgebouwd en kon ze nu zonder verlegenheid spreken met mensen die zo'n vijf, of soms zelfs tien jaar ouder waren. Dat was nou eenmaal nodig geweest toen ze mee was gaan doen aan straatgevechten; je kon niet hebben dat je tegenstander van tevoren al wist dat je het eng vond.
Er werd gezegd dat Lynn haar maatje al vrij lang kende, waar Lynn voor de verandering eens op knikte. "Ja, we hebben al aardig wat meegemaakt in die tijd." Voor haar was de Purrloin precies op tijd gekomen. Het was op een moeilijk moment in haar leven geweest en de Pokémon had haar net de boost gegeven om door te gaan die ze nodig had gehad. Wat zo'n klein beestje wel niet voor je kon betekenen..
Lynn stond op het punt om te vragen wat een 'Friend Safari' was toen de oudere jongen verder vertelde dat de Aerodactyl hem had uitgedaagd tot een gevecht, en dat de Pokémon nadat hij gevangen was een nog een lastige bleek te zijn. "Opvallend dat hij jou uitdaagde, en niet andersom," Merkte het meisje nadenkend op "dat zie je niet erg vaak. En ja, een Aerodactyl, die altijd gewend is geweest aan de overmacht hebben, zal wel even tijd nodig hebben om te wennen." Iedere Pokémon kon veranderen, al dan niet geheel. Het hing er maar vanaf hoe je hem behandelde en of het in het karakter van die Pokémon lag, dacht Lynn. Ook had ze gemerkt dat Pokémon nog wel eens andere karaktereigenschappen kregen als ze evolueeren, of ineens geïnteresseerd waren in iets wat ze eerst niet eens zagen staan, zoals bij de Luxio van Fay het geval was geweest. Dat Ray nu zo'n beetje alleen nog maar oog had voor Zara, was niet altijd handig gebleken. De Trainer van de Luxio was er zelfs een keer geëlektrocuteerd door geraakt.
Ook de oudere jongen noemde een riedel types op, de geliefdste bleek uiteindelijk steel. Het paste wel bij de jongen, bedacht Lynn zich. Sterk maar toch snel, zodat het bij de voorkeur voor snelheid van de jongen paste. Met een glimlachje en oprechte interesse in het antwoord stelde Lynn een volgende vraag: "Nu een moeilijkere, dualtype of toch liever niet?".

Buiten het restaurant aangekomen zakte de Mawile opgelucht op de grond. Met een opgeluchte uitdrukking op haar gezicht plofte Zara naast de andere Pokémon neer en keek de geel met zwarte Pokémon aan. Het was allemaal nog goed afgelopen, gelukkig. En het was ook nog eens een leuk avontuurtje geweest, ten minste, dat vond zij. De Purrloin kreeg een dankbare blik en ze beantwoordde die met een vrolijke glimlach. Na nog even uitgerust te hebben stond de katachtige Pokémon weer op en liep een eindje naar haar maatje en de grote Trainer die eerder nog een grote, oranje Pokémon in zijn buurt had gehad, maar die nu verdwenen was. De Purrloin draaide zich half om naar de Mawile om die wat vragend aan ze kijken. Ze was er zeker van dat die vast wel weer even een tijdje in de armen van de jongen wilde liggen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Aiden Stark
Member
Aiden Stark
Punten : 635
Gender : Male ♂
Age : 20 y/o
Regions : Kalos
Icon : Mudkip
https://pokemon-journey.actieforum.com/t231-aiden-stark https://pokemon-journey.actieforum.com/t2638-aiden-s-pokedex

Bad Habits [& Aiden] - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Bad Habits [& Aiden]   Bad Habits [& Aiden] - Pagina 4 Emptyza okt 11, 2014 8:53 pm

Bad Habits [& Aiden] - Pagina 4 Xkxc7a
Taking this to the grave
Toen het meisje opmerkte dat het nog mee viel dat hij een compliment gaf, grijnsde hij rustig. “Eerlijkheid duurt het langst, is het niet?” vroeg hij droogjes. Hij was geen persoon om de waarheid te negeren en zei veel te vaak precies wat hij dacht. Was iemand irritant? Dit mochten ze best weten. Deed iemand iets goed? Prima, leuk voor hen. Het horen dat je iets goed deed was een prima motivatie en hij merkte dat vooral onzekere meisjes hier goed op reageerden. Zoals Lilium. Met Leo had ze immers tegen opgeven aan gezeten. Zielig, eigenlijk. Hij zou niet weten hoe het voelde om je Pokémon echt kwijt te zijn. Al had zijn vader vaak genoeg zonder zijn toestemming Tyrion en Garrett ‘gestolen’, wist hij dan precies waar ze waren en zou hij ze terug krijgen. De wetenschap dat je je Pokémon mogelijk voor altijd kwijt was, was iets waar niemand vrolijk van zou worden.
Toen het meisje aan nam dat hij geen typisch pubertje was, grijnsde Aiden zijn tanden voor een moment bloot. “Je zou eens moeten weten, Lynn. Ik was een zéér… Leuk pubertje,” merkte hij op, waarna hij kort glimlachte, terugdenkend aan de periode. Al had hij het lastig gehad met de dood van zijn moeder en met zijn vader over het algemeen, was het iets waar hij achteraf wel om kon lachen, al was dit meer omdat het een tijd was waarvoor hij zich nu voor gek verklaarde.
Dat denk ik ook. Wie wil nou niet verliezen?” grijnsde Aiden toen het meisje haar opmerking gemaakt had. Oh, ergens kon hij het best voor zich zien en was het zeker een toekomst waar hij met alle liefde naar toe zou werken. Het idee om aan de absolute top te staan was iets wat geweldig was, maar wanneer de absolute droom van anderen was om jou te verslaan… Dat was vast een heel vreemd gevoel, maar iets wat op zich best… Vet was. Het verslaan van de gyms was hetzelfde. Een laatste gymleider moest zich vrij… gaaf voelen. Staande aan de top, enkel de trainers bevechtend die alles voor hem al hadden verslagen. Als iemand als de laatste gymleider verloor, zou deze nooit schaamte hoeven te voelen, aangezien alleen goede trainers ver genoeg kwamen om hem überhaupt uit te dagen. Misschien moest hij ooit maar eens gaan kijken hoe zoiets in elkaar stak, als hij eenmaal te oud was om rond te reizen en zulke mensen zich toch nog een beetje slecht te laten voelen.
Het moment dat Lynn zei dat ze al veel hadden meegemaakt, knikte Aiden. “Dat geldt hier ook,” glimlachte hij. Oh, ja, al was er veel slechts gebeurd, had Tyrion hem uit zijn wereldje gesleurd. Zonder de Charmander was hij nu waarschijnlijk nog thuis, bij de vader waar hij nooit op zijn gemak was geweest. Misschien was hij dan wel geëindigd als zijn moeder, met een fles drank als beste vriend en een gebrek aan sympathie, al was dat laatste nu ook wel het geval. Gelukkig had hij een bepaalde afkeur ontwikkeld voor alcohol, behalve tijdens enkele feesten of iets dergelijks.
Het onderwerp ging over op de Aerodactyl en Aiden knikte na de woorden van Lynn. “Ja, helaas zal ik daar een ander moment voor moeten vinden,” glimlachte hij. “Het was inderdaad vrij… Spectaculair. Ik stond op het punt weg te gaan, toen hij over vloog. Tyrion was toen nog een kleine Charmander en had bijna niets te vertellen tegen zo’n gigantisch monster,” lachte hij. Nee, Tyrion zou nu een Aerodactyl met de grond gelijk maken. Er was veel veranderd in de afgelopen tijd… In de afgelopen maanden in Kalos had hij veel geleerd en de band tussen hem en Tyrion was zo sterk geworden. Misschien was dat wel de reden dat de Mega Evolutie van de Pokémon zo enorm soepel verliet. Een wederzijds vertrouwen wat zo goed als oneindig leek, was iets wat niet veel meer gezien werd. Al leken veel mensen te denken dat het zo werkte, werd een band tussen trainer en Pokémon snel overschat.
Toen het meisje nog een vraag stelde, fronste Aiden. Haar vraag was iets waar hij nog niet over na had gedacht. “Lastig,” zei hij met een frons. Dubbele types hadden meerdere voordelen, maar de nadelen werden gemist door enkele types. Toch was het erg lastig om de twee tegen elkaar af te wegen, aangezien de situaties verschilden. “Dit verschilt,” zei hij daarom. “Steel en bug, of steel en fairy maken prachtige types,” besloot hij uit te leggen, “Maar koppel ground en ice en het maakt het alleen maar slechter,” vervolgde hij. “Maar, in de meeste gevallen is een dubbel type effectief. Ze leren er veel meer door…” wist hij uiteindelijk toch te beslissen. Tyrion, Garrett, Arya… Allemaal dubbele types. Door het steel-type van Garrett en Arya, hadden die twee echter enorm veel zwaktes. Hun types waren zo in harmonie dat ze elkaar beter maakten, iets wat alles beter maakte.

Toen de Mawile plots vermoeid aan kwam zetten, pakte Aiden haar met een kleine glimlach op. “Wat hebben jullie allemaal uitgespookt, joh?” merkte hij op, toen de Mawile zich tevreden in zijn armen nestelde en compleet uitgeput leek te zijn. Uiteindelijk besloot hij echter dat hij het vast en zeker nooit te weten zou komen, maar hij was al lang blij dat de Mawile zo lang uit zijn buurt was gebleven. Dat betekende dat er misschien een kleine hoop was dat ze over die verlatingsangst heen kwam, dat ze misschien ooit zou begrijpen dat hij haar heus niet ergens zou dumpen omdat ze niet sterk genoeg was, omdat ze als zwak gezien werd. Want, dit was ze niet. Absoluut niet. Vooral niet als ze eenmaal kon Mega Evolueren. Misschien werd het ook maar eens tijd om die steen te gaan kopen, anders kwam het er nooit van.
Maar, ik ga die steen aanschaffen,” zei hij daarom, voor hij Lynn weer aankeek. “De volgende keer dat ik je tegenkom, verwacht ik een gevecht,” grijnsde hij, voor hij zich omdraaide en richting de winkel ging. Oh, hij was benieuwd hoe het zou zijn om tegen dit meisje te vechten. Ergens wist hij dat haar naam misschien wel niet vergeten mocht worden: ze zou een heuse rivaal kunnen zijn.
ORANGE CARAMEL ! @ ATF
Terug naar boven Ga naar beneden
Lynn Xavier
Administrator
Lynn Xavier
Punten : 482
Gender : Female ♀
Age : Nineteen
Type : Trainer
Regions : Hoenn en Kalos
Icon : Liepard
https://pokemon-journey.actieforum.com/t230-lynnette-xavier https://pokemon-journey.actieforum.com/t1283-lynn-s-pokedex#19519

Bad Habits [& Aiden] - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Bad Habits [& Aiden]   Bad Habits [& Aiden] - Pagina 4 Emptyzo okt 12, 2014 10:42 am


“Eerlijkheid duurt het langst, is het niet?” Lynn dacht daar even over na. In de meeste gevallen klopte het wel, maar soms was het gewoon nodig om de waarheid wat te verdraaien. Ten minste, zo was het er in haar thuisregio wel aan toe gegaan soms. Het liefste vertelde Lynn echter de waarheid, en als het echt niets anders kon in ieder geval de halve. Je kon haar dus ook niet de eerlijkste persoon op de wereld noemen, maar het meisje had daar niet echt problemen mee. Zo lang niemand er al te veel schade mee toegebracht werd, moest het kunnen. Bijvoorbeeld, en dit zag ze typische puber-pubers vaak doen: iemand vraagt je of een kleding stuk hem of haar, maar meestal haar, goed staat. Misschien staat het wel heel erg lelijk, of is het ding dat hij of zij draagt wel heel erg lelijk, maar toch zeg je dan vaak met een glimlach dat het die persoon hartstikke goed staat, gewoon om geen gevoelens te kwetsen. Meestal probeer je dan daarna nog een opmerking te maken waarin verstopt zit dat die persoon misschien toch iets anders moet passen, ten minste, dat was wat Lynn zou doen. Blijkbaar was Aiden dus niet zo'n persoon, hij zou dus die vriend zijn die nadat iedereen had gezegd dat het mooi stond terwijl het niet zo was, zou zeggen dat het lelijk was en waarom. Lynn haalde in haar gedachten haar schouders op. Als iedereen hetzelfde zou handelen, zou het ook maar saai zijn.
De oudere jongen grijnsde zijn tanden bloot. Toen hij vertelde dat hij een zeer 'leuk' pubertje geweest was, grinnikte Lynn even. Daar kon ze zich nou niets bij voorstellen. Sterker nog, ze kon Aiden al helemaal niet voor zich zien als een puber. In haar ogen kon de oudere jongen net zo goed altijd rond de twintig zijn geweest; dat paste gewoon beter bij hem dan klein kind of puber zijn. "Hmm.." Begon Lynn met een scheve glimlach "Als ik ooit eens een van je jeugdvrienden tegenkom, zal ik het nog eens navragen." Zouden zijn vrienden ook zo geworden zijn als hij? Bij het idee dat er een stuk of vijf, tien Aidens verspreid over de wereld rondliepen, moest Lynn even glimlachen. De bang uitgevallen mensen zouden daar vast niet al te blij mee zijn.
Er werd met een grijns gevraagd wie er nou niet wilde verliezen. Lynn deed even alsof ze hard nadacht. "Je hebt helemaal gelijk. Al zou eens in de zoveel tijd winnen ook geen kwaad kunnen, zeker als je naar de Elite Four wilt." Sprak ze vervolgens met een grijnsje. Het leek haar hartstikke gaaf om uiteindelijk, met acht welverdiende badges op zak, aan te komen bij de vier beste Trainers van de regio en dan de kracht van je Pokémon met hen te meten, en daarna met de Champion. Het zou het ultieme bewijs zijn van de samenwerking tussen Trainer en Pokémon en zou die band ook nog eens versterken. Maar voordat Lynn ook maar kon denken aan het verslaan van de Champion, moest ze echt eens beginnen bij de eerste Gym. Daarna was ze van plan om zo snel mogelijk door te reizen, want ze vond dat ze wel lang genoeg had rondgehangen.
Lynn luisterde toe hoe de oudere jongen vertelde hoe hij de Aerodactyl was tegengekomen. "Je hebt niet je kleine Charizard ingezet tegen een Aerodactyl, mag ik toch hopen." Glimlachte Lynn geamuseerd. Ze bedacht zich dat Aiden in die tijd vast al meer Pokémon had gehad, zoals de Scizor, bijvoorbeeld. Hij had verteld dat de jongen die Pokémon net zo lang had als Lynn Zara, dus zo'n vier jaar. Lynn ging er dan ook van uit dat de grote, rode Pokémon in het gevecht gebruikt was toen ze opmerkte: "Gelukkig had je je Scizor nog, die weet als ik het goed heb wel wat steel-type moves.".
Het leek erop dat de oudere jongen nog niet over deze vraag had nagedacht. Lynn glimlachtje eventjes en wachtte rustig af hoe hij met een frons nadacht over een antwoord. Uiteindelijk besloot Aiden dat sommige typecombinaties er wel mee door konden, terwijl andere combinaties juist alleen maar voor problemen zorgen. De gedachtegang werd beëindigd met de conclusie dat dualtypes toch net iets beter waren. Eigenlijk dacht de oudere jongen zo ongeveer als Lynn deed, wat dan ook de reden was dat het meisje zei: "Daar ben ik het helemaal mee eens; dualtypes kunnen heel erg van pas komen, zeker als het ene type een zwakte van het andere opheft, maar soms zit dat tweede type alleen maar in de weg.". Er zaten vast nog genoeg voordelen aan de dualtypes met veel zwaktes, bijvoorbeeld dat ze ook veel resistances hadden, maar Lynn hechtte nou net iets meer waarde aan weinig zwakke punten.
Lynn zag Zara en de Mawile van Aiden aan komen lopen. Ze fronste even bedenkelijk, totdat de oudere jongen zijn Pokémon met een glimlach oppakte en vroeg wat de twee uitgespookt hadden. Zara liep tot naast haar en keek met twinkelende oogjes naar haar op. Een glimlach verspreidde zich over haar gezicht toen Lynn de oudere jongen aankeek en antwoordde: "Je weet het maar nooit met Zara.". Die sprak dat hij maar eens de Mega Stone ging kopen en dat hij de volgende keer een gevecht verwachtte. Lynns glimlach veranderde in een vrolijke grijns terwijl ze de jongen aankeek. Haar maatje maakte een opgewonden geluidje bij het horen van het woord 'gevecht' en Lynn gaf de Purrloin een aai over haar kopje. Terwijl de katachtige Pokémon eventjes haar ogen sloot, sprak Lynn: "Ik verwacht hetzelfde, ik ben benieuwd hoe je het gaat aanpakken.". De jongen draaide zich om en liep weg. Ook Lynn draaide zich om naar een straatje dat naar een ander plein zou moeten gaan. Ze keek haar maatje vrolijk aan. "Wat zeg je ervan, zullen we nog even blijven rondkijken in Lumiose?" De Purrloin knikte glimlach en liep vooruit. Met een glimlach op haar gezicht en toekomstige gevechten en zwevende gasballetjes in haar gedachten, liep het zwartharige meisje achter haar maatje aan. Misschien zou ze Aiden nog wel verbazen met de kracht van haar Pokémon, en ze verwachtte precies hetzelfde van de oudere jongen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud

Bad Habits [& Aiden] - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Bad Habits [& Aiden]   Bad Habits [& Aiden] - Pagina 4 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Bad Habits [& Aiden]
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 4 van 4Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Oh no... || Aiden
» {Aiden} All or nothing
» {AIDEN} S.O.S
» Hey you! {Aiden}
» I think you deserve it ... [Aiden]

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Pokémon Journey :: ► WELCOME TO THE POKÉMON WORLD :: Kalos :: Lumiose City-
Ga naar: