Heb je altijd al een Pokémon trainer, coördinator of breeder willen zijn? Of bewandel jij liever het gevaarlijke pad van een Team Rocket Grunt? Samen met andere leden schrijf jij het verhaal van jouw geheel eigen personage. Doorkruis regio's, vang je favoriete Pokémon en maak nieuwe vrienden onderweg. Laat het avontuur beginnen!
Onderwerp: Re: Shake it Off [+Jean-Pierre Dupuit] ma jun 04, 2018 10:51 pm
THEY’RE NOT TAKING US ALIVE.
Ze werd bedankt. Verward knipperde ze voor het haar begon te dagen waar het bedankje misschien voor was geweest. Haar mondhoeken krulden op en ze knikte begrijpend naar hem. “Geen probleem,” voegde ze eraan toe. Jean-Pierre gaf niet lang daarna aan dat hij eigenlijk wel wilde gaan. Cecille fronste bedenkelijk bij de keuze die ze kreeg. Nog voor hij klaar was met spreken had ze al besloten dat ze met hem mee wilde gaan, maar ze twijfelde of ze nog iets tegen de band moest zeggen. “Is het oké als ik nog even gedag zeg?” vroeg ze aan hem. “Ik kan je ook wel bij de uitgang vinden anders.” Ze probeerde zich te herinneren of ze al nummers hadden uitgewisseld, maar met weinig succes. Er waren zoveel prikkels dat Cecille haar aandacht al snel bij haar omgeving lag. Een paar meter bij hen vandaan hoorde ze iemand vals zingen – en volgde de rest van het groepje al snel.
Member
Jean-Pierre Dupuit
Punten : 111
Type : Trainer
Regions : Hoenn en Kalos
Icon :
Onderwerp: Re: Shake it Off [+Jean-Pierre Dupuit] wo jul 11, 2018 11:22 pm
Ja dat was een hele goeie. "Doe je ze dan de groetjes van me?" Op die manier aangevend dat hij voor even zijn eigen weg nam. En wow ohjee. Vals zingen. Jean-Pierre leerde vandaag dat als hij moe was, hij vals zingen niet kon verdragen. "Dan zie ik je bij de uitgang." Zei hij toen nog, waarna hij knikte, en weg liep. Okay, huf en puf. Ken je dat gevoel dat als je bijna thuis bent van vakantie je toch eigenlijk wel wilt dat die eindbestemming je eindelijk omarmt.. ja datzelfde had JP dus nu met de uitgang. Dat was ook zo ongeveer dat hij nu kon visualiseren. De poort van de uitgang. Hij was ook te moe om daar een diepere betekenis achter te zoeken, laat staan vinden. En gelukkig voor hem knalden er niet te veel mensen tegen hem op. Zag hij daar een blauw persoon? Hij schudde zijn hoofd. Neen. Hij vervolgde zijn weg naar de uitgang.
Moderator
Cecille Skarsgård
Punten : 84
Icon :
Onderwerp: Re: Shake it Off [+Jean-Pierre Dupuit] za jul 14, 2018 11:12 pm
Met een bevestigende knik draaide Cecille zich om en jogde naar het backstage gebied. De uitsmijter die erbij stond zag haar al aan komen lopen en deed dit keer een stap opzij om haar langs te laten. Ze schonk de breedgeschouderde man een dankbare, vermoeide glimlach en stapte hem voorbij. De band stond in een cirkeltje enthousiast te vertellen over hun optreden. Cecille naderde ze al grijnzend, waarop ze Sam op z’n schouder tikte en een verwarde ‘kan ik helpen?’ kreeg te horen. Hij herkende haar vrijwel direct. “Blondie!” bracht hij verrast uit. “Wat vond je?”
Ze bleef goed en wel zeven minuten met hen buurten, voor ze aangaf dat ze moest gaan. Er kwamen een paar teleurgestelde reacties waar ze wel om kon lachen. Nog voor ze besloot te vertrekken, wisselde ze kort haar nummer met hen uit en beloofde ze de jongens te boeken voor wanneer ze een bandje nodig had. Tijdens haar wandeltocht naar de uitgang dacht ze al diep na over eventuele feestjes die ze kon houden, waardoor ze voor haar gevoel wel erg snel bij de poort uit kwam. Een bekend, lang figuur doemde op en Cecille versnelde haar pas. “Hey!” begroette ze hem. “Je krijgt de groeten terug.”
Member
Jean-Pierre Dupuit
Icon :
Onderwerp: Re: Shake it Off [+Jean-Pierre Dupuit] zo jul 15, 2018 4:45 pm
"Wat is er zo speciaal aan dat mankind?" Zei een figuur met donkere haren bitter, vlak voordat er een blonde vrouw langs hem rende. De man van middelbare leeftijd volgde met zijn ogen een jongen in het blauw. "Ik heb mijn leven gegeven aan de muziek, en dit frivool snotjong krijgt de kans die mij toebehoord." De man zag er uiterst verzorgd uit. Echter, niet bijzonder knap. Hij keek toe en zag hoe de jongen maar gewoon wat aan het lopen was. De man sloot zijn ogen, met pijn in zijn gezicht geschreven. "Maar hij heeft talent." Zijn mondhoeken zakten diep, waarna hij zijn ogen opende. "Ik zou degene moeten zijn met dat talent." De uitsmijter draaide zich nu toch om en keek heel verward. "Kerel, als je zo eng blijft doen moet ik je wegsturen. Artiest of niet." De man trok zijn wenkbrauw omhoog. "Ik oefen voor een toneelstuk." De uitsmijter keek sceptisch, maar draaide zich toch maar om. Het zal wel. Bij het minste of geringste rare ding dat de man nu nog zou doen, zou hij ingrijpen. De man kon nog nét zien hoe het blonde gevaarte dat hem net nog passeerde, bij de blauwe jongen stond.
Jean-Pierre knikte. "Oh jij bent snel zeg!" Het was eigenlijk heel fijn. Op een bepaalde manier maakte Cecille de situatie juist rustiger. "Wat leuk! Wat wil je nu gaan doen?" Maar op dat moment begon de presentator weer te spreken. Nu over de wedstrijd. Hij, maar ook onze bittere man, keken naar het podium. "Het spande erom, trouwe muziekliefhebbers." Begon hij. "Maar de juryleden hebben uiteindelijk dan toch een beslissing kunnen nemen." Huh? Zolang bedenktijd hadden ze niet genomen. Of was dat alleen voor zijn gevoel? Of was de winnaar zó overduidelijk?
Langzaam voegde een Lotad zijn bij de voeten van de bittere man. "Eerst willen we nog wat Honorable Mentions doen, voor wie het niet zijn geworden. Gabe Doggorson! Bint Jersel! En Alonzo Sabelliiiiiiii! Dankjewel voor het meedoen, maar dan gaan we nu onze enige echte winnaar aankondigen!" Zijn blik gleed terug naar Jean-Pierre. Dezelfde bittere uitdrukking van eerder keerde terug op zijn gezicht. "Dat zal niet gebeuren.." Hij zag hoe Jean-Pierre met zijn handen gebald, onnoemelijk gefocust aan het luisteren was.
Moderator
Cecille Skarsgård
Icon :
Onderwerp: Re: Shake it Off [+Jean-Pierre Dupuit] vr jul 20, 2018 12:53 pm
Er werd haar iets gezegd wat ze in dit soort situaties normaal nooit zou horen, maar het was Jean-Pierre, dus kwam het niet honderd procent als een verrassing. Een grijns haast zo breed als haar gezicht maakte zijn entree. “Dat hoor ik vaker,” grapte ze, doelend op de niet-heel-erg-sociale momenten. Zijn vraag wat ze nu wilde gaan doen was, in tegenstelling tot net, wel verbazingwekkend. Nog voor Cecille met een bezorgde frons kon vragen of hij niet moe was, klonk de bekende stem van de presentator. Ze was zichzelf niet geweest als ze haar onverdeelde aandacht niet op het podium richtte, waar de beste man bekendmaakte dat er een aantal mensen dicht in de buurt van de winnaarstitel waren gekomen. Haar ogen lichtten op bij het besef wat er aan de hand was. Haar eigen hand schoot naar Jean-Pierre’s pols in een poging de zijne vast te pakken. “Ooooh,” voegde ze eraan toe. “Ze gaan jouw naam noemen, ik voel het.”
Member
Jean-Pierre Dupuit
Icon :
Onderwerp: Re: Shake it Off [+Jean-Pierre Dupuit] ma jul 30, 2018 8:17 pm
Het was belangrijk om mensen zoals Cecille te leren kennen. Nu pas kwam de bewuste realisatie dat hij haar in zijn leven wilde houden. Misschien iets te graag. Niet jezelf over je grenzen duwen Jean-Pierre. Wat hem nu ook pijnlijk duidelijk werd door de metaforische mokerslag op zijn hoofd. Het deed zijn onnoemelijke focus verslappen. Nu Cecille toch even niet naar hem aan het kijken was, besloot hij voor twee seconden even zijn ogen te sluiten. Alsof dat zou helpen. "Op de derde plaats! Marie-Antoinette Lazar!" Applaus. "En.." Nu besloot de presentator extra snel te spreken. "Op de tweede plaats Jean-Pierre Dupuit! En op de eerste plaats Frederique van Hoven!" Wederom applaus. Maar nog geen open ogen van onze favoriete Jean-Pierre. Een kaars kan nu eenmaal op raken. Het aanwakkeren zal enkel van korte duur zijn. Maar het gaf hem wel een korte droom.. die als hij die zich kon herinneren.. een mooie scene kon worden voor zijn Opera.
Moderator
Cecille Skarsgård
Icon :
Onderwerp: Re: Shake it Off [+Jean-Pierre Dupuit] wo aug 08, 2018 9:24 pm
De spanning was om te snijden. Het werd haar teveel, vooral voor haar ongeduld. Cecille’s wenkbrauwen zakten kort omlaag – en precies op het moment dat ze wilde zeggen dat hij op moest schieten, werd de veroveraar van de derde plek genoemd. Onbewust hield ze haar adem in, maar die liet ze even snel weer los zodra ze Jean-Pierre’s naam hoorde vallen. “Dude,” riep ze enthousiast uit. “Ik wist het, ik zei het toch? Tweede plaats man, da’s–” Cecille draaide haar hoofd zijn kant op en zag dat hij zijn ogen dicht had. Succesvol werd haar de mond gesnoerd. Ze tuitte haar lippen en boog zich naar hem toe. Stond hij nou rechtop te slapen…? Die gekke Jean-Pierre. Een grinnik verliet haar mond. “Je bent me d’r een.” Zo voorzichtig als ze kon legde ze haar hand op zijn schouder. Als hij het nodig had, bood ze hem wel een ritje op haar rug aan.
Member
Jean-Pierre Dupuit
Icon :
Onderwerp: Re: Shake it Off [+Jean-Pierre Dupuit] vr nov 30, 2018 12:04 pm
Eigenlijk vrij tevreden knipperde hij met zijn ogen. Het was dan wel geen powernap, maar dit was schijnbaar genoeg om Jean-Pierre een heel fijn gevoel te geven. De warme hand en de warme blik die hij voelde komen van Cecille, hielpen dat gevoel te versterken. “Ik kreeg net een mooi idee voor de opera.” Zei hij met een dromerige blik. Hij plaatste zijn hand op die wat op zijn schouder lag. “Bedankt dat je erbij was vandaag.” Het voelde goed om te zeggen.
Moderator
Cecille Skarsgård
Icon :
Onderwerp: Re: Shake it Off [+Jean-Pierre Dupuit] vr nov 30, 2018 11:11 pm
Ze had verwacht dat hij misschien meer nodig zou hebben, maar hij knipperde toch zijn ogen open. Haar mondhoeken kropen als vanzelf al omhoog. Het eerste dat zijn mond verliet, bracht Cecille een beetje van haar stuk. Ze wilde ernaar vragen, maar herinnerde zich net op tijd dat iemand hem backstage voor een opera had gevraagd. Zijn eigen hand vond zijn weg naar de hare en de woorden die volgden lieten haar glimlach helemaal tot haar ogen reiken. “Dat is mijn tekst,” vertelde ze hem, voor haar uitdrukking verzachtte. “Wat is je idee?” vroeg ze. Na een pauze van een paar vlugge tellen, hield ze haar vrije hand op. “Of wil je het een verrassing laten?”