Heb je altijd al een Pokémon trainer, coördinator of breeder willen zijn? Of bewandel jij liever het gevaarlijke pad van een Team Rocket Grunt? Samen met andere leden schrijf jij het verhaal van jouw geheel eigen personage. Doorkruis regio's, vang je favoriete Pokémon en maak nieuwe vrienden onderweg. Laat het avontuur beginnen!
Onderwerp: Re: Shake it Off [+Jean-Pierre Dupuit] zo okt 30, 2016 10:34 am
"Uitmuntend." Zei hij extra bekakt. Vervolgens ging hij op die stoel zitten. Eerlijk gezegd voelde dat raar. Eigenlijk vond hij het niet zo fijn als mensen zo met hem om gingen. Maar wat ging hij er tegen doen? "Maar zo lief hoef je echt niet te doen hoor." Zei hij. Vrienden waren vrienden en dan was je gelijk. En toen wilde hij weer eens een wat dieper gesprek voeren. "Wat betekend het voor jou om trainer te zijn?" Hij dacht graag na over deze dingen. Daar kon hij lekker een dag mee bezig zijn.
Moderator
Cecille Skarsgård
Punten : 84
Type : Trainer
Regions : Hoenn en Kalos
Icon :
Onderwerp: Re: Shake it Off [+Jean-Pierre Dupuit] zo okt 30, 2016 5:09 pm
THEY’RE NOT TAKING US ALIVE.
Jean-Pierre nam dit keer wel plaats op de stoel en nam haar manier van spreken over, iets wat Cecille natuurlijk erg goed deed om te horen en wat ze ook liet blijken met een giechel. De jongeman, echter, gaf aan dat ze niet zo formeel hoefde te doen. Een schaapachtig grijnsje verscheen rond haar lippen, terwijl ze op de stoel tegenover Jean-Pierre plaatsnam. “Sorry, soms vind ik dat gewoon grappig,” reageerde ze. Overdreven bekakt was in haar ogen veel leuker dan serieus bekakt.
Het gesprek werd voortgezet met een vraag die Cecille op dit punt niet meer verwachtte, maar ergens vond ze het wel leuk om daar even over na te denken. Ze leunde achterover, zodat haar rug contact maakte met de daarvoor bestemde leuning, en legde haar armen nonchalant op tafel. Zachtjes tikte ze met een vinger op het houten blad, terwijl ze bedenkelijk naar haar gezelschap keek. “Ik denk… Mensen ontmoeten en ervaringen uitwisselen. Trainen natuurlijk ook, maar dat zou ik in principe ook thuis kunnen doen,” reageerde ze uiteindelijk. Cecille hield van het leven van een Trainer. Zoveel had ze normaal gesproken nooit kunnen reizen, maar het was heel verfrissend om dit te mogen en kunnen doen.
Member
Jean-Pierre Dupuit
Punten : 111
Icon :
Onderwerp: Re: Shake it Off [+Jean-Pierre Dupuit] wo nov 02, 2016 5:37 pm
Mja ze vond het grappig. Niks dat hij kon doen tegen de wensen van een dame. Zo erg was het ook niet. Prioriteiten ey. Hij vond het komende gespreksonderwerp namelijk net ietsje leuker op dit moment. Het was voor hem de eerste keer dat hij Cecille vol geconcentreerd zag op haar gedachten, in plaats van op haar omgeving. Zijn vraag had een positief effect dus. Hij luisterde aandachtig toen ze antwoord gaf. Echter vond hij dit antwoord een beetje aan de teleurstellende kant. Maar hij had niet opgegeven. Er moest en zou iets interessants in zitten, hij moest het antwoord er enkel nog even uithalen. "En waarom kun je alleen mensen ontmoeten en ervaringen delen als je trainer bent?" Hij vouwde zijn handen in elkaar en legde deze op de rand van de tafel. Afwachtend.
Moderator
Cecille Skarsgård
Icon :
Onderwerp: Re: Shake it Off [+Jean-Pierre Dupuit] do nov 03, 2016 2:07 pm
Cecille keek hem een beetje verbouwereerd aan. Misschien had ze het verkeerd verwoord? Misschien verwachtte hij meer? Ze had geen flauw idee wat er in Jean-Pierre omging, maar ze deed wel haar best om hem een antwoord te geven waar hij misschien wat meer tevreden van werd. “Oh, dat bedoelde ik niet, maar het reizen maakt het wel makkelijker. Je ontmoet meer verschillende mensen. Als ik niet op reis was gegaan en thuis was gebleven, dan had ik jou bijvoorbeeld niet ontmoet,” grijnsde ze naar hem. Cecille moest toegeven dat ze een rijk arsenaal aan nieuwe vrienden had gekregen sinds ze naar Kalos was vertrokken. Ze waren ook allemaal zo verschillend en hadden haar dingen geleerd. Zonder Sara was ze bijvoorbeeld ook niet gegroeid – laat staan wat haar pokémon allemaal al voor haar hadden betekend. De blondine keek enkele tellen naar de tafel voor ze weer een poging deed om Jean-Pierre’s blik te vangen. “Je leert ook meer dingen over jezelf. Mijn team en vrienden hebben me heel erg vooruitgeholpen toen ik dat nodig had – en dat zou ik niet gehad hebben als ik thuis was gebleven.”
Member
Jean-Pierre Dupuit
Icon :
Onderwerp: Re: Shake it Off [+Jean-Pierre Dupuit] ma nov 07, 2016 5:15 pm
Hij knikte begrijpend tijdens dat Cecille haar antwoord gaf. Hij keek zelfs even verlegen weg toen ze zei dat ze hem anders nooit had ontmoet. Soms vergat hij dat hijzelf ook nog een bepaalde indruk kon maken op anderen. Het was even een reflectief momentje. Och kijk wat leuk, er liep een Furfrou buiten. Ohja, wacht hij had een gesprek. Even terug. Hij keek Cecille weer aan waarna ze haar antwoord vervolgde. Hij wilde eigenlijk zeggen dat ze misschien ook nooit hulp nodig had gehad als ze nooit op reis was gegaan. Hij wilde duidelijk maken dat het nog wel eens hand in hand zou kunnen gaan. Maar dit was hogere filosofie. Daarnaast was de timing misschien niet ideaal. "Ze klinken als een fijn team en vrienden." Reageerde hij toen maar eerlijk. En toen hoorde hij wat luidere woorden buiten de deur. Hij keek een beetje verbaasd die kant op. Er liep iemand naar binnen. Een man van over de vijfenveertig jaar oud. Met een bruine Fedora, stoppelbaard, en korte blonde haren. Oh oh..
Moderator
Cecille Skarsgård
Icon :
Onderwerp: Re: Shake it Off [+Jean-Pierre Dupuit] wo nov 16, 2016 1:23 pm
Jean-Pierre’s woorden klonken oprecht, waardoor ze de glimlach rond haar lippen niet kon verhelpen. “Dat zijn ze zeker,” reageerde Cecille er tevreden op. “Ik zou het voor geen goud willen inruilen.” De korte stilte die tussen hen viel gaf de blondine de tijd om zich af te vragen waarom hij eigenlijk die vraag had gesteld, maar voor ze haar mond kon opentrekken om nieuwsgierig naar een uitleg te vragen, trok commotie dat van buiten naar binnen kwam haar aandacht. Een wat oudere man met een hoed kwam naar binnen. Cecille fronste licht, maar had niks van de woorden van net verstaan, dus achtte ze het niet waardig genoeg om zo lang haar aandacht te behouden. Ze draaide zich weer naar Jean-Pierre en zag dat de jongeman nog altijd naar de vreemdeling aan het kijken was. “Alles oké?” vroeg ze verbaasd aan hem.
Member
Jean-Pierre Dupuit
Icon :
Onderwerp: Re: Shake it Off [+Jean-Pierre Dupuit] wo nov 16, 2016 8:25 pm
De man leek gehaast. De man leek boos. Maar de man leek ook op zijn vader. Die had hij net willen bellen! Oh dear wat nu? Hoe ging hij de hele situatie uitleggen?! Hij bleef de man licht-angstig aankijken.. totdat de man zijn gezicht naar hem draaide.. En daardoor moest Jean-Pierre diep zuchten. Het was zijn vader helemaal niet. Deze man had een ander soort gezicht. En toen vroeg Cecille of alles ok was. "Oh ja hoor." Zei hij opgelucht. "Maar het leek erop dat je net iets wilde vragen. Zeg het maar." Zei hij met een voorzichtig glimlachje.
Moderator
Cecille Skarsgård
Icon :
Onderwerp: Re: Shake it Off [+Jean-Pierre Dupuit] do nov 17, 2016 11:04 am
Een diepe zucht. Het klonk haast opgelucht, alsof een last van zijn schouders viel. Cecille keek hem verward aan, maar Jean-Pierre vertelde uiteindelijk dat hij prima in orde was. Hm. Hij kwam nu ook niet gespannen over, dus ze geloofde hem meteen. De jongeman merkte ook op dat ze eerder iets had willen zeggen, maar voor Cecille duurde het enkele tellen voor ze het zich weer herinnerde. Met een bedenkelijke frons keek ze even naar het midden van de tafel, om vervolgens haar blik weer op Jean-Pierre te richten toen het naar boven kwam. “Ja, ik vroeg me af wat het voor jou dan betekent,” sprak ze. “Trainer zijn, bedoel ik dan. Of verzamel je geen badges?”
Member
Jean-Pierre Dupuit
Icon :
Onderwerp: Re: Shake it Off [+Jean-Pierre Dupuit] do nov 17, 2016 1:42 pm
Hij wachtte even af. Hij moest Cecille even laten denken. Haar gedachten waren inderdaad even abrupt beëindigd, dus dat was logisch. En toen kwam uiteindelijk wat ze wilde zeggen. Een vraag zelfs. De vraag die hij zelf eerder stelde. Hij kreeg voor een halve seconde een droevige blik. staarde voor een tel naar een willekeurige plek op de tafel. Daarna hief hij zijn wenkbrauwen en keek hij Cecille rustig aan. "Ik heb nu twee badges, maar ik weet niet wat het betekend om trainer te zijn." Hij krabde even over zijn hand. Had hij nou echt geen meer bevredigend antwoord?
Moderator
Cecille Skarsgård
Icon :
Onderwerp: Re: Shake it Off [+Jean-Pierre Dupuit] do nov 17, 2016 1:50 pm
De droevige blik in zijn ogen alarmeerde Cecille. Meteen was ze bang dat ze de verkeerde vraag had gesteld en wilde al zeggen dat hij het niet hoefde te beantwoorden, maar hij was haar voor en legde uit waarom hij zo verdrietig keek. Oh. Was dat alles? De blondine weerstond de neiging om opgelucht te zuchten en toverde meteen een geruststellende glimlach tevoorschijn. “Dat is niet erg,” sprak ze. “Soms duurt het even voor je het leert. Dat hoort erbij, weet je.” Voor haar was het antwoord een verlenging van hoe ze zich normaal gesproken al voelde. Cecille was al langer op reis en had al veel geleerd, waardoor het voor haar makkelijker was om het uit te vogelen. Dat hoefde bij Jean-Pierre nog niet het geval te zijn.
Member
Jean-Pierre Dupuit
Icon :
Onderwerp: Re: Shake it Off [+Jean-Pierre Dupuit] vr nov 18, 2016 2:04 pm
Cecille reageerde geruststellend. Het was duidelijk dat Cecille ooit een goede moeder zou worden. Haar advies en gerustellende woorden hadden dan ook een goed effect op hem. Hij ging van in de war naar een neutraal gevoel, en daarna had hij de kans om de glimlach van de blondine te imiteren. "Dankje, dat hielp." Hij veegde zijn handen bijeen. "Zullen we dan maar eens bestellen?"
Moderator
Cecille Skarsgård
Icon :
Onderwerp: Re: Shake it Off [+Jean-Pierre Dupuit] vr nov 18, 2016 3:41 pm
Ze werd, met een glimlach die sterk op de hare leek, bedankt. Dat vond ze niet echt heel nodig, dus schudde ze lichtjes met haar hoofd, haar eigen glimlach nog altijd aanwezig. “Graag gedaan,” reageerde ze simpelweg. Om nou te zeggen dat het niet hoefde was misschien een beetje verkeerd, want het had Jean-Pierre wel geholpen. Dat was genoeg voor haar. De jongeman merkte vervolgens iets op waar haar maag ook een stuk vrolijker van werd. Ze ging wat rechter zitten en liet haar glimlach in een grijns veranderen. “Graag! Ik rammel,” vervolgde ze enthousiast, waarna ze haar blik liet rondgaan en een ober vond. Cecille stak haar hand in de lucht om hem naar zich toe te wenken en wachtte toen ietwat ongeduldig tot hij arriveerde.
Member
Jean-Pierre Dupuit
Icon :
Onderwerp: Re: Shake it Off [+Jean-Pierre Dupuit] vr nov 18, 2016 4:57 pm
Cecille was lief. En na een enthousiaste reactie werd de ober erbij geroepen. Het was een van die spierbundels. Die zette even het bankje terug op de grond die hij aan het.. benchen.. was en liep naar hen toe. "Hejje jullie wat te vreten gekoze?" Hebt u een keuze kunnen maken, dus, aha, ze waren wel goed in karakter hier. Jean-Pierre wees met zijn vinger naar een gerecht en zei: "Uh ja, ik had graag de Puch-up-Pasta-Pesto met een Spa-Spierbundel." De ober maakte er een notitie van en keek afwachtend naar de blondine.
Moderator
Cecille Skarsgård
Icon :
Onderwerp: Re: Shake it Off [+Jean-Pierre Dupuit] za nov 19, 2016 3:30 pm
Zelf was ze de gym wel gewend. Het was één van haar favorieten gebouwen, als ze heel eerlijk moest zijn, dus de verschijning van de ober was niet heel verrassend voor haar. Cecille was maar een simpele meid die gewoon achterover leunde en het over zich heen liet komen. Het restaurant was erg origineel als je het haar vroeg, maar de manier waarop de man sprak was misschien toch wel een beetje neerbuigend. Ging ze teveel met Sara om? Ah, wat maakte het ook uit. Jean-Pierre plaatste eerst zijn bestelling en Cecille knikte naar hem zodra hij klaar was. “Voor mij ook een Spa-Spierbundel en een Medium-Kick-Steak. Zit daar frietjes of sla of iets bij?” vroeg ze aan de ober.
Member
Jean-Pierre Dupuit
Icon :
Onderwerp: Re: Shake it Off [+Jean-Pierre Dupuit] za nov 19, 2016 6:41 pm
"Nei, wij serveren geen konijnenvoer." Legde de ober aan Cecille uit. Zijn intonatie was nog niet eens half zo onbeschaafd als dat de inhoud van de zin was. Dus Jean-Pierre keurde het maar goed dat die man zo sprak. Maar even iets anders, de namen van de gerechten waren echt on fleek. Hij wilde eigenlijk meer bestellen, puur om alle namen hardop te kunnen zeggen, maar zo veel eten zou hij niet weg kunnen krijgen. En nu keek hij Cecille maar gewoon afwachtend aan. Ze had de rudeness van haar doppelganger kunnen handelen, dus deze vast ook.