| Is It Me You're Looking For? [+De andere Spaghetti] | |
|
|
Auteur | Bericht |
---|
Member Taylor MarchettiPunten : 106
Type : Ranger
Rang : Ranger Operator
Regions : Hoenn en Kalos
Icon : | Onderwerp: Re: Is It Me You're Looking For? [+De andere Spaghetti] do maa 17, 2016 5:59 pm | |
| Fluffbutt Waar o mem ven je in fuckign Hoenn wat de fjck Als je maar niet denkt dat ik je collega's ga meeten in dat stinkseizoen daarzo |
|
| |
Member Tiffany MarchettiPunten : 252
Rang : Elite Ranger
Icon : | Onderwerp: Re: Is It Me You're Looking For? [+De andere Spaghetti] do maa 17, 2016 6:09 pm | |
| De plicht riep ¯\_(ツ)_/¯ Chill man ik kom toch naar jou toe Zou nogal gemeen van me zijn om je naar Hoenn te sturen als je net in Kalos bent xDD |
|
| |
Icon : | Onderwerp: Re: Is It Me You're Looking For? [+De andere Spaghetti] do maa 17, 2016 6:12 pm | |
| Fluffbutt Yeah maar die mensen wilden me toch meeten Ok dus als Ranger mag je bad guys buiten hun hok petsen en op vakantie, nice |
|
| |
Icon : | Onderwerp: Re: Is It Me You're Looking For? [+De andere Spaghetti] do maa 17, 2016 6:17 pm | |
| Ja joh die mensen kunnen ook reizen Misschien denken ze dat ik fix dat je ook es naar Hoenn komt, wie weet Ja het is echt zo slecht niet ;) ;) ;) |
|
| |
Icon : | Onderwerp: Re: Is It Me You're Looking For? [+De andere Spaghetti] do maa 17, 2016 6:20 pm | |
| Fluffbutt Ze hebben allemaal een eigen Ra Lol I ain't sayin I'm joining the squad sista |
|
| |
Icon : | Onderwerp: Re: Is It Me You're Looking For? [+De andere Spaghetti] do maa 17, 2016 6:30 pm | |
| Hahaha ik zie het al voor me, zoveel Charizards Je kan vast wel een coole Pokemon vangen ergens om op te vliegen C: Good, 'cause I aint tryin to force ya. Doe je eigen ding want dat maakt je cool |
|
| |
Icon : | Onderwerp: Re: Is It Me You're Looking For? [+De andere Spaghetti] do maa 17, 2016 6:41 pm | |
| Fluffbutt Ik heb er nog nooit eentje proberen te vangen, zie je het al voor je? XD Sowieso weet ik niet eens wat er hier te vangen valt lmao Only problem is the people here won't take me serious if I keep travelling, so Imma need an extra hobby |
|
| |
Icon : | Onderwerp: Re: Is It Me You're Looking For? [+De andere Spaghetti] do maa 17, 2016 6:50 pm | |
| Er zijn best coole Pokémon in Kalos, er is er vast wel eentje die je wil hebben 8) Er zijn ook heel veel breeders waar je evt iets van kan kopen??? Heb je eigenlijk wel een plek om te verblijven? :o |
|
| |
Icon : | Onderwerp: Re: Is It Me You're Looking For? [+De andere Spaghetti] do maa 17, 2016 6:56 pm | |
| Fluffbutt Lekker old school |
|
| |
Icon : | Onderwerp: Re: Is It Me You're Looking For? [+De andere Spaghetti] do maa 17, 2016 6:59 pm | |
| Precies, en in de tussentijd kan je Mox en Enri een powerboost geven 8) Je bent gek First thing dat we doen als ik in Kalos ben is een woonplek voor je vinden ok? |
|
| |
Icon : | Onderwerp: Re: Is It Me You're Looking For? [+De andere Spaghetti] do maa 17, 2016 7:02 pm | |
| Fluffbutt Die is goed Nee we gaan eerst eten :P |
|
| |
Icon : | Onderwerp: Re: Is It Me You're Looking For? [+De andere Spaghetti] do maa 17, 2016 7:04 pm | |
| Het is sad om hem achter te laten okay :C Ja okay eerst eten en dan househunting En daarna mag je mn uitgebreide squad meeten!!! :D |
|
| |
Icon : | Onderwerp: Re: Is It Me You're Looking For? [+De andere Spaghetti] do maa 17, 2016 7:08 pm | |
| Fluffbutt Ik laat hem ook niet achter, hij is mijn monteurpartner Maar je laat het klinken alsof ik een huis ga kopen en daar heb ik het geld niet voor lmao |
|
| |
Icon : | Onderwerp: Re: Is It Me You're Looking For? [+De andere Spaghetti] do maa 17, 2016 7:14 pm | |
| Lmao ja euh Als je een baantje fixt en ik weer meer vids maak kunnen we samen miss een iets huren En anders regelen we iets anders, komt wel goed (y) |
|
| |
Icon : | Onderwerp: Re: Is It Me You're Looking For? [+De andere Spaghetti] do maa 17, 2016 9:52 pm | |
| Fluffbutt Hela hola, ik moet hier als enige werken? Krijg je niks van dat Rangergedoe? |
|
| |
Gesponsorde inhoud | Onderwerp: Re: Is It Me You're Looking For? [+De andere Spaghetti] | |
| |
|
| |
|