| Is It Me You're Looking For? [+De andere Spaghetti] | |
|
|
Auteur | Bericht |
---|
Member Tiffany MarchettiPunten : 252
Type : Ranger
Rang : Elite Ranger
Regions : Hoenn en Kalos
Icon : | Onderwerp: Re: Is It Me You're Looking For? [+De andere Spaghetti] do mei 19, 2016 1:54 pm | |
| Hahaha Zoals de circle of life zeker :P Net als dat ik geweldig blijf zelfs als ik er niet mijn best voor doe (A) |
|
| |
Member Taylor MarchettiPunten : 106
Rang : Ranger Operator
Icon : | Onderwerp: Re: Is It Me You're Looking For? [+De andere Spaghetti] zo mei 22, 2016 1:24 am | |
| Fluffbutt Je bedoelt eerder je bescheidenheid zonder er complimentjes voor te verwachten |
|
| |
Icon : | Onderwerp: Re: Is It Me You're Looking For? [+De andere Spaghetti] ma mei 30, 2016 8:57 pm | |
| Huh? Je weet dat ik van complimentjes hou, zelfs als ze van mezelf zijn Maar zal ik je een geheimpje vertellen? Jouw complimentjes waardeer ik ook ;) |
|
| |
Icon : | Onderwerp: Re: Is It Me You're Looking For? [+De andere Spaghetti] vr jun 03, 2016 3:23 pm | |
| Fluffbutt Maar dat vind ik wel goed om te horen, dankjewel Die kerel ligt nog steeds te slapen |
|
| |
Icon : | Onderwerp: Re: Is It Me You're Looking For? [+De andere Spaghetti] zo jun 26, 2016 10:03 pm | |
| Wow durf je zomaar sarcastisch tegen me te zijn ;( Lmao lekker laten liggen zou ik zeggen Wil je btw dat we in lumiose meeten? Daar ben ik met een kwartiertje ofzo dus miss is het slim als je terug richting stad gaat |
|
| |
Icon : | Onderwerp: Re: Is It Me You're Looking For? [+De andere Spaghetti] di jun 28, 2016 12:20 am | |
| Fluffbutt I've been doing that for years now Fluffbutt Shit welke kant is Lumiose ook alweer |
|
| |
Icon : | Onderwerp: Re: Is It Me You're Looking For? [+De andere Spaghetti] di jun 28, 2016 1:41 pm | |
| Omfg ik zweer Ik vang een Nosepass voor je volgende verjaardag hoor Zie je nergens in de verte een enorme toren ofzo?? |
|
| |
Icon : | Onderwerp: Re: Is It Me You're Looking For? [+De andere Spaghetti] di jun 28, 2016 9:07 pm | |
| Fluffbutt Nee? Ik zie alleen maar vieze modder en droge modder |
|
| |
Icon : | Onderwerp: Re: Is It Me You're Looking For? [+De andere Spaghetti] ma jul 04, 2016 12:45 am | |
| Das een pokemon, noob Oh En kan je aan niemand de weg vragen?? |
|
| |
Icon : | Onderwerp: Re: Is It Me You're Looking For? [+De andere Spaghetti] ma jul 11, 2016 4:52 pm | |
| Fluffbutt Excuse fuckign u als iemand hier een noob is dan ben jij het wel >C Ja euh again ik zie alleen maar modder en die bewaker was nog out |
|
| |
Icon : | Onderwerp: Re: Is It Me You're Looking For? [+De andere Spaghetti] ma jul 11, 2016 5:29 pm | |
| Bruh ik heb toch duidelijk de meeste ervaring van ons twee Dan zit er niks anders op dan dat je moet zoeken :P |
|
| |
Icon : | Onderwerp: Re: Is It Me You're Looking For? [+De andere Spaghetti] ma jul 18, 2016 8:40 pm | |
| Fluffbutt Ervaring met de irritante zus zijn ja :P FINE. Ik upgrade mn freaking navigatie wel jeez |
|
| |
Gesponsorde inhoud | Onderwerp: Re: Is It Me You're Looking For? [+De andere Spaghetti] | |
| |
|
| |
|