| Is It Me You're Looking For? [+De andere Spaghetti] | |
|
|
Auteur | Bericht |
---|
Member Tiffany MarchettiPunten : 252
Type : Ranger
Rang : Elite Ranger
Regions : Hoenn en Kalos
Icon : | Onderwerp: Re: Is It Me You're Looking For? [+De andere Spaghetti] ma maa 21, 2016 12:36 pm | |
| Harder proberen >CC Dat is niet rude wtf, ik besteed bijna letterlijk al mn tijd aan een goed doel, dan ga ik toch niet ook al mn geld er in steken? Het is rude als mensen verwachten dat ik alles wat ik heb opgeef voor anderen, ik ben ook een mens, ik verdien ook shit >:C |
|
| |
Member Taylor MarchettiPunten : 106
Rang : Ranger Operator
Icon : | Onderwerp: Re: Is It Me You're Looking For? [+De andere Spaghetti] ma maa 21, 2016 12:46 pm | |
| Fluffbutt Ik zal de volgende keer een mosh pit starten, k? Wow calm down, I was just kidding. Geez. Sorry Je kan ook mij aan een goed doel geven maar dat is wss niet zo'n goede daad :P |
|
| |
Icon : | Onderwerp: Re: Is It Me You're Looking For? [+De andere Spaghetti] ma maa 21, 2016 12:54 pm | |
| JA. Dat klinkt als een fantastisch idee If it was a joke it wasn't very funny Maar jou heb ik al aan een goed doel gegeven Mij ;) |
|
| |
Icon : | Onderwerp: Re: Is It Me You're Looking For? [+De andere Spaghetti] ma maa 21, 2016 9:32 pm | |
| Fluffbutt Zie je wel dat ik een genie ben :P Moxxi en ik gaan je nog steeds inmaken als we gaan vechten |
|
| |
Icon : | Onderwerp: Re: Is It Me You're Looking For? [+De andere Spaghetti] di maa 22, 2016 7:08 am | |
| Als je ooit je weg uit Lumiose weet te vinden zeker haha Hoe staat t er eigenlijk voor? Nog steeds in steegjes aan t dwalen? |
|
| |
Icon : | Onderwerp: Re: Is It Me You're Looking For? [+De andere Spaghetti] di maa 22, 2016 7:24 am | |
| Fluffbutt Daar was ik net wel mee bezig, maar toen kwam ik een of andere creep tegen die hier 24/7 staat apparently Ik heb uiteindelijk een route uit hem gekregen dus ik sta nu bijna bij een andere gate :P Never underestimate me dear sister |
|
| |
Icon : | Onderwerp: Re: Is It Me You're Looking For? [+De andere Spaghetti] di maa 22, 2016 12:48 pm | |
| Hoe kan je ergens 24/7 staan?? Hoeft ie niet te pissen? Nice tho! Ik ben trots op je I don't, I just like to tease you (A) |
|
| |
Icon : | Onderwerp: Re: Is It Me You're Looking For? [+De andere Spaghetti] di maa 22, 2016 12:52 pm | |
| Fluffbutt Muk if I know, dat soort dingen vraag ik niet aan mensen Pff you're lucky it runs in the family Ik ben bij een gate!! Er staat heel groot 13 boven de poort |
|
| |
Icon : | Onderwerp: Re: Is It Me You're Looking For? [+De andere Spaghetti] di maa 22, 2016 1:00 pm | |
| ... you do realize we're not bloodrelated, right? XDD Ah nice, das de badlands. Ik wil je wel vertellen wat dat inhoudt maar het is leuker als je het zelf meemaakt (A) |
|
| |
Icon : | Onderwerp: Re: Is It Me You're Looking For? [+De andere Spaghetti] di maa 22, 2016 1:04 pm | |
| Fluffbutt Ok then I'll look around for a bit |
|
| |
Icon : | Onderwerp: Re: Is It Me You're Looking For? [+De andere Spaghetti] di maa 22, 2016 1:22 pm | |
| Right. Sorry. Gevoelig onderwerp. I'm sure it'll blow you away ;))) |
|
| |
Icon : | Onderwerp: Re: Is It Me You're Looking For? [+De andere Spaghetti] di maa 22, 2016 1:26 pm | |
| Fluffbutt The hell is that s'posed to mean? Dit is hoe dood en verderf eruit zou zien als ik een schilderij moest maken met dat onderwerp |
|
| |
Icon : | Onderwerp: Re: Is It Me You're Looking For? [+De andere Spaghetti] di maa 22, 2016 1:29 pm | |
| Hahaha Ja het is mooi he? Als je daar toch bent kan je een coole Trapinch voor me meenemen? :P |
|
| |
Icon : | Onderwerp: Re: Is It Me You're Looking For? [+De andere Spaghetti] di maa 22, 2016 1:34 pm | |
| Fluffbutt Zie ik er soms uit als een pokémon vanservice? Betaal me dan ook maar lekker Holy shit wat is dat voor fabriek |
|
| |
Icon : | Onderwerp: Re: Is It Me You're Looking For? [+De andere Spaghetti] di maa 22, 2016 2:48 pm | |
| Nah met Ra kan ik wss toch een sterkere vangen :P Volgens mij is dat de power plant. Kzou wel uitkijken want TR heeft daar laatst shit gedaan dus de beveiliging is opgeschroefd |
|
| |
Gesponsorde inhoud | Onderwerp: Re: Is It Me You're Looking For? [+De andere Spaghetti] | |
| |
|
| |
|