| Is It Me You're Looking For? [+De andere Spaghetti] | |
|
|
Auteur | Bericht |
---|
Member Taylor MarchettiPunten : 106
Type : Ranger
Rang : Ranger Operator
Regions : Hoenn en Kalos
Icon : | Onderwerp: Re: Is It Me You're Looking For? [+De andere Spaghetti] vr maa 18, 2016 11:50 pm | |
| Fluffbutt Fuckign ajssdhsd opschepper ... Ik heb tenminste niet een oversized camera met crackkwaliteit om m'n nek hangen [korte vid van Taylor die iemand stampt, gevolgd door gescheld en het geschud van de cam omdat Taylor wegrent] |
|
| |
Member Tiffany MarchettiPunten : 252
Rang : Elite Ranger
Icon : | Onderwerp: Re: Is It Me You're Looking For? [+De andere Spaghetti] za maa 19, 2016 11:13 am | |
| Voor je het weet heb jij ook coole Pokémon die je leven makkelijker maken ;) Ja true, kweet niet waarom die mensen daar uberhaupt nog geld aan uitgeven want die dingen zijn echt shit.. HAHAHA Arceus ik had niet gedacht dat je het nog echt zou filmen ook |
|
| |
Icon : | Onderwerp: Re: Is It Me You're Looking For? [+De andere Spaghetti] za maa 19, 2016 11:17 am | |
| Fluffbutt Beter van wel. En beter ben jij dan jaloers Go big or go home amirite? :P Nu ben ik wel weer afgedwaald, maar als ik terug ga krijg ik vast een preek. Ik zoek wel een andere poort op |
|
| |
Icon : | Onderwerp: Re: Is It Me You're Looking For? [+De andere Spaghetti] za maa 19, 2016 11:30 am | |
| Hah, jaloers? Ik heb Ra al, dies toch beter dan ieder ander :P Please zet het filmpje op je Brine Eh ja, goed gedaan Tay xD Khoor het wel als je iets gevonden hebt neem ik aan? :P |
|
| |
Icon : | Onderwerp: Re: Is It Me You're Looking For? [+De andere Spaghetti] za maa 19, 2016 1:27 pm | |
| Fluffbutt Nuh-uh. Moxxi is beter >D Dat is nog niet eens zo'n slecht idee. Mijn laatste Brine is van vorige week Dat gaat vast nog even duren aangezien deze stad #^#&@*groot is |
|
| |
Icon : | Onderwerp: Re: Is It Me You're Looking For? [+De andere Spaghetti] za maa 19, 2016 11:02 pm | |
| Beter in welk opzicht precies? :P Uploaden die handel! >D De poorten zijn toch niet zo moeilijk te vinden tho? Gewoon de grote cirkel blijven volgen |
|
| |
Icon : | Onderwerp: Re: Is It Me You're Looking For? [+De andere Spaghetti] zo maa 20, 2016 12:13 am | |
| Fluffbutt In het opzicht dat ze mijn pokémon is en ik je ass kick tot je het ermee eens bent Ik heb besloten dat ik de toeristen wil vermijden dus ik ga binnen door |
|
| |
Icon : | Onderwerp: Re: Is It Me You're Looking For? [+De andere Spaghetti] zo maa 20, 2016 12:21 am | |
| Can you even reach my ass? XD Good, en nu de views binnen laten stromen >D Uhh sis dat is niet slim, er zijn heel veel steegjes, je gaat verdwalen... |
|
| |
Icon : | Onderwerp: Re: Is It Me You're Looking For? [+De andere Spaghetti] zo maa 20, 2016 12:34 am | |
| Fluffbutt I can even reach your fuckign neck so I would watch it if I were you Dat was al algemeen bekend lmfao |
|
| |
Icon : | Onderwerp: Re: Is It Me You're Looking For? [+De andere Spaghetti] ma maa 21, 2016 9:31 am | |
| Hahaha (A) Ik meen het, binnendoor is niet slim, straks ben ik in Kalos voor je op een route bent geweest XD |
|
| |
Icon : | Onderwerp: Re: Is It Me You're Looking For? [+De andere Spaghetti] ma maa 21, 2016 11:19 am | |
| Fluffbutt Nou, dan is de missie geslaagd, want dan heb ik mezelf beziggehouden totdat je eindelijk hier bent Dat was toch de bedoeling? |
|
| |
Icon : | Onderwerp: Re: Is It Me You're Looking For? [+De andere Spaghetti] ma maa 21, 2016 12:14 pm | |
| Ja okay da's waar Maar dan heb je niet echt iets leuks gedaan Dat gun ik je toch eigenlijk wel :P |
|
| |
Icon : | Onderwerp: Re: Is It Me You're Looking For? [+De andere Spaghetti] ma maa 21, 2016 12:21 pm | |
| Fluffbutt Ik verdwaal liever dan dat ik word opgehouden door toeristen "Oh wil je een foto van ons maken please?" "Poep ik knipperde, kun je er nog een maken?" "Oh Arceus ik zie er niet uit op deze haha" JAJNDJD K ALAJ |
|
| |
Icon : | Onderwerp: Re: Is It Me You're Looking For? [+De andere Spaghetti] ma maa 21, 2016 12:30 pm | |
| Er bestaat zoiets als 'nee zeggen' lol "Sorry, ik heb haast" en dan loop je door Zo kom ik ook altijd van die goede doelen mensen af, want als die eenmaal aan hun praatje beginnen houdt het niet meer op < /3 |
|
| |
Icon : | Onderwerp: Re: Is It Me You're Looking For? [+De andere Spaghetti] ma maa 21, 2016 12:33 pm | |
| FluffbuttDenk je dat ik dat niet probeer? Pretty sure dat ik onbeschofter dan jij ben lol Wow Fluffy. Een Ranger die de goede doelen vermijd? I take it back, THAT'S rude |
|
| |
Gesponsorde inhoud | Onderwerp: Re: Is It Me You're Looking For? [+De andere Spaghetti] | |
| |
|
| |
|