| Is It Me You're Looking For? [+De andere Spaghetti] | |
|
|
Auteur | Bericht |
---|
Member Tiffany MarchettiPunten : 252
Type : Ranger
Rang : Elite Ranger
Regions : Hoenn en Kalos
Icon : | Onderwerp: Re: Is It Me You're Looking For? [+De andere Spaghetti] do maa 17, 2016 10:16 pm | |
| Bruh ik zeg toch dat ik dan vids ga maken, dat is niet alleen voor de lol..... Uhh well het streelt mn ego. Qua geld levert het niet echt iets op nee tenzij iemand je extra dankbaar is. Kdacht dat ik dat heel shitty zou vinden maar het valt verbazingwekkend mee, al kan dat ook komen omdat ik nog steeds geld van mn vids krijg lol |
|
| |
Member Taylor MarchettiPunten : 106
Rang : Ranger Operator
Icon : | Onderwerp: Re: Is It Me You're Looking For? [+De andere Spaghetti] do maa 17, 2016 10:23 pm | |
| Fluffbutt Jk jk, ik weet hoe het is om een leuk baantje te hebben gevonden Er zijn meer greedy bastards dan niet in de wereld |
|
| |
Icon : | Onderwerp: Re: Is It Me You're Looking For? [+De andere Spaghetti] vr maa 18, 2016 7:11 am | |
| Er is vast ook wel een leuk baantje voor jou beschikbaar c: Iets waardig je lekker kan sleutelen ofzo. Ja man praat me er niet van |
|
| |
Icon : | Onderwerp: Re: Is It Me You're Looking For? [+De andere Spaghetti] vr maa 18, 2016 7:14 am | |
| Fluffbutt Waardig? Eerst m'n reputatie weer opbouwen though :P Kijk, ik zou die mensen al niet kunnen handlen, dus het is maar beter dat ik geen Ranger word |
|
| |
Icon : | Onderwerp: Re: Is It Me You're Looking For? [+De andere Spaghetti] vr maa 18, 2016 7:18 am | |
| Autocorrect lmao. Alsof waard geen woord is??? Kdacht dat je ze wilde petsen tho? :P |
|
| |
Icon : | Onderwerp: Re: Is It Me You're Looking For? [+De andere Spaghetti] vr maa 18, 2016 7:21 am | |
| Fluffbutt Nee. Je hele leven is een leugen Ik wil TR petsen maar greedy bastards in het algemeen is ook goed. Als ik maar iets in de fik kan zetten, honestly |
|
| |
Icon : | Onderwerp: Re: Is It Me You're Looking For? [+De andere Spaghetti] vr maa 18, 2016 7:27 am | |
| Ah shit. Dus ik ben het niet waard?? :( Hahaha, nice. Support van buitenaf is altijd welkom Maar misschien is het slik als je een dele van die energie los laat in een gymgevecht ofzo? Idk of dat je leuk lijkt |
|
| |
Icon : | Onderwerp: Re: Is It Me You're Looking For? [+De andere Spaghetti] vr maa 18, 2016 7:34 am | |
| Fluffbutt Je bent mij waard. Dat is al heel wat :P Gyms? Lol nooit geprobeerd en nooit aan gedacht. Is dat je geheim, Fluffy? |
|
| |
Icon : | Onderwerp: Re: Is It Me You're Looking For? [+De andere Spaghetti] vr maa 18, 2016 10:58 am | |
| Maar als waard niks is.... dan ben ik jou niks???? Ja. Je hebt het ontrafeld. Verdorie. Het is een van mn grootste motivatiepunten tbh, ik train steeds voor een gym en dan daag ik die uit, zo word ik sterker en heb ik behalve quests nog iets te doen, zelfs al vond ik daar in Johto niks aan lol |
|
| |
Icon : | Onderwerp: Re: Is It Me You're Looking For? [+De andere Spaghetti] vr maa 18, 2016 11:02 am | |
| Fluffbutt Precies ja. Je bent mijn niks. Dat is oneindig <3 Hm, als je het zo uitlegt Krijg je daar niet ook geld voor? Lol |
|
| |
Icon : | Onderwerp: Re: Is It Me You're Looking For? [+De andere Spaghetti] vr maa 18, 2016 11:04 am | |
| Wow. Wat een eer <3 Ja klopt! Dat compenseert de mini beloningen van de quests weer xD Hey als je dat doet kan je ook een coole woning betalen!! :D |
|
| |
Icon : | Onderwerp: Re: Is It Me You're Looking For? [+De andere Spaghetti] vr maa 18, 2016 11:13 am | |
| Fluffbutt Hm, als je het zo uitlegt Misschien dat ik eens een kijkje ga nemen als ik weet waar ik heen moet lmao |
|
| |
Icon : | Onderwerp: Re: Is It Me You're Looking For? [+De andere Spaghetti] vr maa 18, 2016 11:24 am | |
| Ja je moet wel op de volgorde letten, je komt namelijk niet bij elke gym zomaar binnen Volgens mij zit de eerste in Santalune city, da's niet zo ver weg van Lumiose Ik kan je er wel heen helpen als ik weer in Kalos ben c: |
|
| |
Icon : | Onderwerp: Re: Is It Me You're Looking For? [+De andere Spaghetti] vr maa 18, 2016 11:26 am | |
| Fluffbutt Zo'n vermoeden had ik al ja Nou kijk eens aan, ik kan meteen aan mijn carrière beginnen lmao Pas maar op hoor, binnenkort heeft Moxxi zoveel spieren dat Ra er niks bij is >D |
|
| |
Icon : | Onderwerp: Re: Is It Me You're Looking For? [+De andere Spaghetti] vr maa 18, 2016 12:38 pm | |
| Ik zal voor je duimen (y) Hoe gaat t eig met Mox? Ra is altijd op zoek naar sterkere tegenstanders dus kom maar op 8) |
|
| |
Gesponsorde inhoud | Onderwerp: Re: Is It Me You're Looking For? [+De andere Spaghetti] | |
| |
|
| |
|