| Is It Me You're Looking For? [+De andere Spaghetti] | |
|
|
Auteur | Bericht |
---|
Member Taylor MarchettiPunten : 106
Type : Ranger
Rang : Ranger Operator
Regions : Hoenn en Kalos
Icon : | Onderwerp: Re: Is It Me You're Looking For? [+De andere Spaghetti] do maa 17, 2016 8:05 am | |
| FluffbuttJa. Weet je ook hoeveel dagen dat zijn? :P Je weet hoe ik met regeltjes ben verdomme |
|
| |
Member Tiffany MarchettiPunten : 252
Rang : Elite Ranger
Icon : | Onderwerp: Re: Is It Me You're Looking For? [+De andere Spaghetti] do maa 17, 2016 1:47 pm | |
| Ja, dat weet ik. Ik ben niet debiel. Dat is lang om je zus niet te hebben gesproken >C zou je ze wel joinen als ik beloofde om chocolate chip cookies mee te nemen? (A) |
|
| |
Icon : | Onderwerp: Re: Is It Me You're Looking For? [+De andere Spaghetti] do maa 17, 2016 1:54 pm | |
| FluffbuttNiet? Hahaha jk Zegt degene die uit de regio vertrok in the first place ..... Oh come on that's low |
|
| |
Icon : | Onderwerp: Re: Is It Me You're Looking For? [+De andere Spaghetti] do maa 17, 2016 2:35 pm | |
| Hey je weet dat ik mn redenen had om te vertekken.. Het is niet alsof ik nooit meer langs zou komen.. Kheb de koekjes al gekocht tho dus je zult ze sowieso moeten opeten ;) |
|
| |
Icon : | Onderwerp: Re: Is It Me You're Looking For? [+De andere Spaghetti] do maa 17, 2016 2:37 pm | |
| Fluffbutt Ik werd alleen wat ongeduldig, dus ik kwam eerst even langs Je bent de beste! <3 Tenzij je me alsnog probeert om te kopen |
|
| |
Icon : | Onderwerp: Re: Is It Me You're Looking For? [+De andere Spaghetti] do maa 17, 2016 3:12 pm | |
| Eigenlijk had ik allang langs moeten komen, maar toen ik op t punt stond om mn ticket te kopen kwam er een of andere grote opdracht en ging het niet door :C Wat denken mam en pap wel niet van me man Nee nee, omkopen is alleen voor TR leden, daar doen wij Rangers niet aan (A) |
|
| |
Icon : | Onderwerp: Re: Is It Me You're Looking For? [+De andere Spaghetti] do maa 17, 2016 3:15 pm | |
| Fluffbutt Maak je daar maar niet druk om TR? Wtf betekent dat want ik zie overal hier in Lumiose iets van TR staan of iets met een rode R |
|
| |
Icon : | Onderwerp: Re: Is It Me You're Looking For? [+De andere Spaghetti] do maa 17, 2016 3:29 pm | |
| Gelukkig maar Wacht weten ze buiten Kalos niks over TR? T staat voor team rocket, een criminele organisatie, ik had gehoord dat ze in Johto en Kanto ook aan de macht zijn geweest dus het verbaast me dat ze er daar niks van weten :o |
|
| |
Icon : | Onderwerp: Re: Is It Me You're Looking For? [+De andere Spaghetti] do maa 17, 2016 3:33 pm | |
| Fluffbutt Tf boeit mij een criminele organisatie met zo'n kinderachtige naam LMAO XD Ik weet niet hoe het met de rest van Johto zit maar ik ken ze iig niet |
|
| |
Icon : | Onderwerp: Re: Is It Me You're Looking For? [+De andere Spaghetti] do maa 17, 2016 3:46 pm | |
| Wacht maar tot ze je pokemon proberen te jatten Niet dat je daar bang voor hoeft te zijn want jij hebt mij om hem terug te halen lmao Ik vond ze eerst ook maar een dom zootje maar ze zijn volgens mij nog best gevaarlijk als je nie uitkijkt |
|
| |
Icon : | Onderwerp: Re: Is It Me You're Looking For? [+De andere Spaghetti] do maa 17, 2016 3:50 pm | |
| Fluffbutt Ik zweer ze moeten Moxxi of Enrique met 1 vinger aanraken Sory Fluffbutt maar daar heb ik geen hulp bij nodig denk ik Ok maar betekent dit dat ze Lumiose ownen ofwa? |
|
| |
Icon : | Onderwerp: Re: Is It Me You're Looking For? [+De andere Spaghetti] do maa 17, 2016 3:53 pm | |
| Sure, maar kom niet naar me toe als je het alsnog niet in je eentje red :P Uhh ja ze hebben de boel geloof ik in hun macht Van de organisatie mag ik er niet achteraan zelfs al zijn de Rangers like hun grootste vijanden Hun leider is heel mysterieus anyway, die zit niet eens in Kalos volgens sommige bronnen |
|
| |
Icon : | Onderwerp: Re: Is It Me You're Looking For? [+De andere Spaghetti] do maa 17, 2016 3:55 pm | |
| Fluffbutt Pfff een paar molotov cocktails hun base in en zie ze rennen hahaha Als ik mijn kleine zusje puppy oogjes opzet kom je toch wel helpen anyway :P Wait dus als Ranger mag je niet eens boeven petsen? Dat is lame |
|
| |
Icon : | Onderwerp: Re: Is It Me You're Looking For? [+De andere Spaghetti] do maa 17, 2016 3:58 pm | |
| Omg dat zou echt prachtig zijn xDD Deze keer niet hoor >CC Oh dat mogen we wel, alleen hun base zit vol met mensen dus da's 'te gevaarlijk'. Als ik een hogere rang heb mag het wss wel. Boeven buiten de TR base mogen we wel gewoon al oppakken als we er de kans voor krijgen 8) |
|
| |
Icon : | Onderwerp: Re: Is It Me You're Looking For? [+De andere Spaghetti] do maa 17, 2016 4:03 pm | |
| Fluffbutt Oh op die fiets. Gelukkig hoor ik niet bij de Rangers dus kan ik WEL de base in voor mn cocktails ;) |
|
| |
Gesponsorde inhoud | Onderwerp: Re: Is It Me You're Looking For? [+De andere Spaghetti] | |
| |
|
| |
|