[Abigail] Sightseeing
Welkom op
Pokémon Journey!

Heb je altijd al een Pokémon trainer, coördinator of breeder willen zijn? Of bewandel jij liever het gevaarlijke pad van een Team Rocket Grunt? Samen met andere leden schrijf jij het verhaal van jouw geheel eigen personage. Doorkruis regio's, vang je favoriete Pokémon en maak nieuwe vrienden onderweg. Laat het avontuur beginnen!
WELCOME, GUEST!
PLEASE Login OR Register.

Deel
 

 [Abigail] Sightseeing

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : 1, 2  Volgende
AuteurBericht
Soul Watson
Member
Soul Watson
Punten : 774
Gender : Male ♂
Age : 22 years
Type : Ranger
Rang : Student Ranger
Regions : Kalos
Icon : Mudkip

[Abigail] Sightseeing Empty
BerichtOnderwerp: [Abigail] Sightseeing   [Abigail] Sightseeing Emptydi aug 26, 2014 1:29 pm

{ Soul Watson }

Post of 304 words, made for Abigail. Sorry voor de falende post, begin posten zijn niet mijn sterkste kant xD
[Abigail] Sightseeing 1z3cm07


Ambrette Town. Een plek waar hij nog niet veel te zoeken had maar toch was hij er heen gegaan. De enige reden dat hij er was, was door het Aquaria dat zich er bevond. Er was ook nog en Fossielen centrum dat hij wel eens wou bezoeken, niet dat hij er heel veel zou kunnen doen maar aangezien hij er toch al was kon hij er beter langs gaan. Het Aquarium stond wel eerst op zijn lijst. Hij was er dan ook naar toe aan het gaan. Wat hij ervan moest verwachten wist Soul niet. Misschien dat het volledig zou tegen slaan of dat er niks te zien was. maar hij hield de hoop hoog. Wie weet was er wel iets interessants te zien. Iets anders dan enkel lege Aquariums of aquariums waar juist 1 ding in zat.
Het aquarium was gelukkig gratis en Soul kon dus zo binnen gaan. Doordat het nog redelijk vroeg was, was er nog niet heel veel volk. Hier en daar stonden wel wat mensen maar het was geen volledige overstroming van mensen. Aangezien dat het gratis was vermoede Soul dat er wel vaak mensen langskwamen. Veel reizigers die alles eens gezien wilden hebben.
De jongen zijn blik was gericht op de cilindervormige aquarium die op de eerste verdieping stond. Hij was opzoek naar een teken van leven maar langs zijn kant was er niks te zien. Terwijl dat hij nog steeds naar de aquarium keek wandelde hij eromheen. Doordat hij echter niet zag wat er voor hem gebeurde liep hij al snel tegen iemand op. 'Ow, sorry had je niet gezien.' zei hij tegen de persoon waar hij was tegen gelopen. Zijn aandacht was op dat moment half op het aquarium gericht en half op de persoon waardoor hij heel de tijd korte blikken wierp op het aquarium.


@ by AngelOfTheLord
Terug naar boven Ga naar beneden
Abigail Page
Member
Abigail Page
Punten : 353
Gender : Female ♀
Age : 17 years
Type : Trainer
Icon : Mudkip
https://pokemon-journey.actieforum.com/t61-abigail-daisy-page https://pokemon-journey.actieforum.com/t63-abigail-s-pokedex

[Abigail] Sightseeing Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Abigail] Sightseeing   [Abigail] Sightseeing Emptydi aug 26, 2014 1:42 pm

Al eerder was ze naar het aquarium geweest, maar door een gesprek, dat ze heus niet had afgeluisterd, had ze te weten gekomen dat een van de aquaria leeg had gestaan de voorgaande dagen en dat zijn inwoner nu weer was teruggekeerd. Een vragende blik had ze toen naar haar schouder geworpen, waar Niké steeds vaker haar plekje nam en de Taillow had enthousiast een knikje gegeven, pas nadat haar verendek weer helemaal spik en span was. Dus stapte Abigail de volgende dag, aardig vroeg, uit haar bed en trok naar het aquarium.
Het was even ongemakkelijk, omdat het meisje achter de balie haar leek te herkennen, want zoveel mensen liepen er niet met een Taillow op hun schouder rond, dus bracht Abigail het er maar vanaf met een klein glimlachje, gevolgd door snelle passen om zich achter een van de eerste aquaria te verstoppen voor de blik van het balie meisje. Toen begon de zoektocht maar naar het enige aquarium dat ze nog niet had gezien.
Het leek haar een van de langwerpige te zijn, want die herinnerde ze zich niet echt van haar vorige bezoekje. Niké liet haar kopje wat heen en weer gaan, maar slaakte een teleurgesteld zuchtje toen ze niets kon zien. Abigail deed een paar passen opzij, maar botste hierdoor tegen iemand aan. Oh nee. 'Ow, sorry had je niet gezien.' Zei de ander en Abigail scheurde haar blik los van het aquarium, om de jongen, paar jaartjes ouder dan zij -vraagteken-, aan te kijken. Hij leek ook al te zoeken naar de bewoner van het water en ze glimlachte voorzichtig naar hem. "Geeft niet, ik lette ook niet op." Antwoordde ze vriendelijk, waarna ze haar hoofd weer naar het aquarium omdraaide omdat Niké een enthousiast geluidje maakte, maar het bleken maar een paar bubbels te zijn. "Heb jij al gezien wie hier woont?" Vroeg ze, terwijl haar ogen elk mogelijk hoekje, niet letterlijk natuurlijk aangezien het aquarium rond was, doorgingen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Soul Watson
Member
Soul Watson
Punten : 774
Gender : Male ♂
Age : 22 years
Type : Ranger
Rang : Student Ranger
Regions : Kalos
Icon : Mudkip

[Abigail] Sightseeing Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Abigail] Sightseeing   [Abigail] Sightseeing Emptydi aug 26, 2014 2:05 pm

{ Soul Watson }

Post of 325 words, made for Abigail.
[Abigail] Sightseeing 1z3cm07


De persoon waar hij tegen was aangelopen was een meisje met blonde haren dat hij zo even snel had gezien. Ze verontschuldigde zich ook voor niet uit te kijken. Dan waren ze dus met twee. Waarschijnlijk was zij ook wel aan het zien wat dat er in zat maar ook zij vond niks. Misschien had de pokémon zich wel zeer goed weten te verstoppen, of zat er gewoon niks in. Als het laatste het geval was, was dat serieus dom. Traag schudde Soul zijn hoofd wanneer het meisje vroeg of hij al wat had gezien. Hij had zich volledig naar het aquarium gedraaid met zijn armen over elkaar. 'Tot hiertoe nog niks.' gaf hij met een zucht toe. Zo dicht als mogelijk was ging hij maar bij het aquarium staan.
'Misschien zit er gewoon niks in...' vanuit zijn ooghoeken keek hij heel even naar het meisje en dan weer naar het aquarium. Als dat het geval was hadden de mensen die hier werkte dat best wel eens even mogen verwittigen. Of ze moesten het grappig vinden om mensen te zien zoeken naar iets dat er helemaal niet was. Misschien moest hij maar eens aan de juffrouw aan de balie vragen wat hier precies in zat. 'Of het is gewoon iets heel klein.' vervolgde hij nog mompelend. Er waren natuurlijk nog andere aquariums die hij kon gaan bezien, maar hij wou eerst weten wat daar in zat. Als er al iets in zat natuurlijk. 'Ik ben trouwens Soul.' stelde de jongen zich voor zonder zijn gezelschap echt aan te kijken. Hij was meer gefocust op de bewoner die er wel of niet was.
Als het toch zou blijken was hij in ieder geval niet voor niks naar het aquarium gekomen. Het gebouw was namelijk de verbinding met het strand, dus hij kon altijd daar een bezoekje brengen. Het weer was goed en zijn beide pokémon zouden zeker niet klagen als ze daar een tijdje zouden doorbrengen.



@ by AngelOfTheLord
Terug naar boven Ga naar beneden
Abigail Page
Member
Abigail Page
Punten : 353
Gender : Female ♀
Age : 17 years
Type : Trainer
Icon : Mudkip
https://pokemon-journey.actieforum.com/t61-abigail-daisy-page https://pokemon-journey.actieforum.com/t63-abigail-s-pokedex

[Abigail] Sightseeing Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Abigail] Sightseeing   [Abigail] Sightseeing Emptydi aug 26, 2014 2:13 pm

Haar oogleden sloeg ze wat teleurgesteld neer toen de vreemdeling zei dat er een kans was dat er nog steeds niet in zat, of er had nooit wat ingezeten. Een voorproefje van een aquarium voor bezoekers misschien? Maar ze had die mensen toch echt horen praten over een aquarium waar een nieuwe bewoner nu rond dartelde! 'Of het is gewoon iets heel klein.' Ze haalde haar schouders, een beetje pessimistisch wordende, op en zuchtte even, waarna ze bijna met haar neus tegen het glas gedrukt, het aquarium inkeek. "Ik weet niet wat de kleinste waterpokemon is, maar dan moet die wel heel erg klein zijn." Murmelde ze.
'Ik ben trouwens Soul.' Oh wacht, natuurlijk, ze hadden elkaar niet eens voorgesteld. "Abigail." Antwoordde ze met een klein glimlachje, maar dat verdween weer van haar gezicht toen ze het lege aquarium weer voor ogen nam. "Ik denk dat deze pokemon het niet eens waard is, als hij of zij zich niet eens wilt laten zien." Met toch een beetje moeite deed ze een stap naar achteren, waarna haar ogen moesten wennen aan het daglicht. "Ook op reis? Of een inwoner van Ambrette?"
Terug naar boven Ga naar beneden
Soul Watson
Member
Soul Watson
Punten : 774
Gender : Male ♂
Age : 22 years
Type : Ranger
Rang : Student Ranger
Regions : Kalos
Icon : Mudkip

[Abigail] Sightseeing Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Abigail] Sightseeing   [Abigail] Sightseeing Emptydi aug 26, 2014 2:31 pm

{ Soul Watson }

Post of 310 words, made for Abigail.
[Abigail] Sightseeing 1z3cm07


Ze stonden nu toch al even te kijken naar de aquarium zonder dat ze er iets in hadden gevonden. Het werd ergens frustrerend om heel de tijd niks anders te zien dan water en planten. Niks anders, of toch niet wat de twee aan het zoeken was. Er was niks dat ook maar een beetje leven in zich had. 'Te klein om te zien zo te zien.' zei Soul terwijl hij alvast een stap naar achter deed. Hij had geen zin meer om te zien, en als hij heel de tijd door het glas zou blijven kijken werd hij toch alleen maar draaierig. 'Aangenaam.' zei hij zodra dat het meisje zich had voorgesteld als Abigail.
'Daar ben ik het mee eens. Er zijn ook betere zaken om te doen dan je tijd hier te verspillen met een lege aquarium.' besloot hij. Soul bracht even één hand door zijn haar en richten zijn aandacht maar volledig op Abigail. 'Op reis, al was ik eigenlijk onderweg naar Santalune voor de gym daar. Enkel blijf ik maar afdwalen.' het was eigenlijk omdat hij niet zeker was of hij de gym wel al moest uitdagen. Voor zijn gevoel moest hij eerst nog trainen vooraleer dat hij klaar was voor de eerste gym. 'Jij op reis?' ze vroeg of dat hij ook op reis was, dus dan vermoede Soul dat zij wel op reis was.
De jongen kon het niet laten om vanuit zijn ooghoeken heel even opzij te kijken naar het aquarium in de hoop wat te zien, en ja hoor. Het was iets blauw met een slakkenhuis op. 'Daar! Daar is het.' hij draaide zich meteen om zodat hij naar de pokémon kon zien, een Omanyte om beter te zeggen. Een prehistorische pokémon. Met één vinger tegen het glas aangedrukt wees hij naar de pokémon die op een steen aan het kruipen was.


@ by AngelOfTheLord
Terug naar boven Ga naar beneden
Abigail Page
Member
Abigail Page
Punten : 353
Gender : Female ♀
Age : 17 years
Type : Trainer
Icon : Mudkip
https://pokemon-journey.actieforum.com/t61-abigail-daisy-page https://pokemon-journey.actieforum.com/t63-abigail-s-pokedex

[Abigail] Sightseeing Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Abigail] Sightseeing   [Abigail] Sightseeing Emptydi aug 26, 2014 2:46 pm

Soul leek het ook op te geven, maar ja, als er dan echt zo'n kleine pokemon in het aquarium zat, was het dan het zoeken wel waard? Zeer waarschijnlijk zat er maar eentje in en dan was het maar saai. 'Daar ben ik het mee eens. Er zijn ook betere zaken om te doen dan je tijd hier te verspillen met een lege aquarium.' Ze knikte, al kon ze zichzelf er niet vanaf zetten om de paar seconden toch snel even te kijken naar het, voor haar lijkende, lege aquarium. Helaas, telkens weer slechts water. 'Op reis, al was ik eigenlijk onderweg naar Santalune voor de gym daar. Enkel blijf ik maar afdwalen.' Ah..
"Nou als je zo lang bij aquaria blijft staan, verbaast me dat niets." Grinnikte ze. Dan kwam hij hier in nog geen dag uit. 'Jij op reis?' Ze knikte, misschien wat enthousiaster dan ze bedoeld had. "Jup, ik ben hier even gestopt om me volledig te concentreren op mijn trainingen, zodat ik de Cyllage Gym kan uitdagen." Plots riep de jongen iets uit, waarna hij zijn volledige aandacht weer bij het glas legde en Abigail keek even wat sceptisch naar het water, maar.. toen.. Toen zag ze ook echt iets bewegen! Ze deed gelijk een stap dichterbij en drukte bijna weer haar neus tegen het glas. Haar adem condenceerde tegen het glas, maar ze zag dus echt een pokemon. Een wat vreemd uitziende, maar hij was er echt. Een.. een fossiel pokemon? Ze had er op school ooit wel wat over gehoord, maar veel opgelet had ze niet echt. "Nou, stiekem was dit toch het lange wachten waard." Mompelde ze, terwijl ze haar ogen van de pokemon niet kon afhouden. Ergens was het wel een schattige pokemon, maar dan stonden die tentakels haar ook niet echt aan..
Terug naar boven Ga naar beneden
Soul Watson
Member
Soul Watson
Punten : 774
Gender : Male ♂
Age : 22 years
Type : Ranger
Rang : Student Ranger
Regions : Kalos
Icon : Mudkip

[Abigail] Sightseeing Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Abigail] Sightseeing   [Abigail] Sightseeing Emptydi aug 26, 2014 2:58 pm

{ Soul Watson }

Post of 304 words, made for Abigail.
[Abigail] Sightseeing 1z3cm07


Het was waar dat Soul heel de tijd van zijn weg afdwaalde. Er was altijd wel iets waar hij nog even langs ging, of dat hij gewoon wou zien. Zo geraakte hij natuurlijk nergens, maar hij had tijd. Heel veel tijd. Het was niet dat hij al de gyms in één week uit wou hebben. Dat was niet eens mogelijk als je het hem vroeg. 'Als de pokémon erin zich liet zien moest ik hier niet zo lang blijven staan.' antwoordde hij met een kleine glimlach. Hij had al lang naar een andere aquarium kunnen gaan zien als hij de pokémon die hierin zat had kunnen zien. Maar nee, als er wat in zit had die pokémon geen zin om zich meteen te laten zien. Wanneer dat er aan Abigail gevraagd werd of ze op reis was reageerde de enthousiast. Dus ze had de 1ste gym al uitgedaagd? 'Was de eerste gym lastig om te verslaan?' Soul zat zelf met twee pokémon die niet meteen een voorsprong hadden op de pokémon van de eerste gym die beide insectensoorten waren.
Soul had het niet kunnen laten om toch nog een blik te werpen op de aquarium, en maar goed dat hij het had gedaan. Eindelijk had de pokémon zich laten zien, en de pokémon was toch specialer dan verwachten. Instemmend knikte de jongen dan ook wanneer er gezegd werd dat het wel het wachten waard was. 'Zeker, je ziet niet elke dag een Omanyte.' meteen was ook al zijn aandacht weer op de pokémon gericht. Een prehistorische pokémon...dat zag je zeker niet iedere dag. 'Gelukkig dat hij besloot zich toch te laten zien.' ja, hij moest toegeven dat hij blij was dat hij was blijven zien. Dat was namelijk weer een pokémon die hij aan zijn collectie van pokémon die hij gezien had kon toevoegen.


@ by AngelOfTheLord
Terug naar boven Ga naar beneden
Abigail Page
Member
Abigail Page
Punten : 353
Gender : Female ♀
Age : 17 years
Type : Trainer
Icon : Mudkip
https://pokemon-journey.actieforum.com/t61-abigail-daisy-page https://pokemon-journey.actieforum.com/t63-abigail-s-pokedex

[Abigail] Sightseeing Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Abigail] Sightseeing   [Abigail] Sightseeing Emptydi aug 26, 2014 11:21 pm

Zelf hield ze er niet zo erg van om lang te blijven staan, te treuzelen. Haar geduld bleek dus ook niet ontzettend groot te zijn. Maar omdat Soul zo gefocust naar het aquarium had gestaard, had ze maar een poging gedaan om mee te helpen met zoeken. Was het minste wat ze had kunnen doen na de botsing. Maar nu ze het beestje kon doen, drong de drang aan om verder te lopen. 'Was de eerste gym lastig om te verslaan?' Ze keek Soul aan, zodat ze wat afleiding had, een doel om zich op te focussen. "Eerlijk gezegd niet. Ik was helemaal bang dat het me niet zou lukken, omdat ik geen typevoordelen had, maar het is niet voor niets de eerste gym. Je hoeft je er niet heel veel zorgen om te maken als je maar hard genoeg traint." Glimlachte ze als antwoord.
Ze grifte de naam van de pokemon in haar geheugen. Oké gelukkig kende Soul hem, ze zou later wel in haar pokedex spieken wat deze pokemon bijzonder maakte. 'Gelukkig dat hij besloot zich toch te laten zien.' Ze knikte, hem gelijk gevend. "Niet iedereen kan zeggen dat ze een prehistorische pokemon hebben gezien, al helemaal niet die onder water leeft. Zouden ze deze opgewekt hebben hier?"
Terug naar boven Ga naar beneden
Soul Watson
Member
Soul Watson
Punten : 774
Gender : Male ♂
Age : 22 years
Type : Ranger
Rang : Student Ranger
Regions : Kalos
Icon : Mudkip

[Abigail] Sightseeing Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Abigail] Sightseeing   [Abigail] Sightseeing Emptydi aug 26, 2014 11:42 pm

{ Soul Watson }

Post of 357 words, made for Abigail.
[Abigail] Sightseeing 1z3cm07


Abigail had de eerste gym al uitgedaagd en ze was gewonnen. Ze wist al hoe het eraan toe ging en hoe sterk dat de leader was, Soul kon gewoon niet anders dan vragen hoe de Leader was. Alles dat ze zei klonk echter positief. Het was de eerste gym en niet moeilijk te halen, zelfs als je geen type voordeel had. 'Dan moet het wel lukken.' ja, met zijn Milotic en Dratini moest het dan wel lukken om te winnen. Ze hadden geen voordeel maar ook niet meteen een nadeel. Het zou een eerlijk gevecht zijn met de leader. 'Één van de dagen moet ik dan maar eens bij de eerste gym geraken.' Santalune city was ondertussen al een heel eind bij hem verwijderd, dus het zou wel even duren eer dat hij daar zou geraken.
'Waarschijnlijk wel, het fossielen centrum is niks voor niks ook hier gelegen.' het zou niet anders dan logisch zijn dat deze was opgewekt. Waarschijnlijk kon je zo'n pokémon ook niet in de natuur vinden. Ze waren niets voor niets prehistorisch, de enige manier om er één te krijgen is door een fossiel te laten veranderen. 'Er zijn denk ik ook maar weinig trainers die kunnen zeggen dat ze een prehistorische pokémon in hun team hebben.' ergens moest het geweldig zijn om zo'n pokémon in je team te hebben. Het was speciaal en waarschijnlijk gedroeg het wezen zich ook totaal anders.
De aquarium waar hij nu bij stond had hij ondertussen wel gezien. Hij wist nu welke pokémon erin zat en hij heeft het kleine ding even bezig kunnen zien. Het was jammer genoeg niet interessant genoeg om de jongen zijn aandacht erbij te kunnen houden. In plaats daarvan gleed zijn blik af naar de andere aquariums die er nog te zien waren. Het waren er niet zo veel maar hij wou ze toch eens zien. 'Heb jij de rest van de toer al gedaan?' vroeg Soul dan maar aan Abigail. Als ze de rest nog niet had gezien en ze wou graag mee gaan kon ze dat altijd doen. Als ze nog eens een pokémon kwijt waren konden ze samen zoeken.


@ by AngelOfTheLord
Terug naar boven Ga naar beneden
Abigail Page
Member
Abigail Page
Punten : 353
Gender : Female ♀
Age : 17 years
Type : Trainer
Icon : Mudkip
https://pokemon-journey.actieforum.com/t61-abigail-daisy-page https://pokemon-journey.actieforum.com/t63-abigail-s-pokedex

[Abigail] Sightseeing Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Abigail] Sightseeing   [Abigail] Sightseeing Emptydi aug 26, 2014 11:50 pm

'Één van de dagen moet ik dan maar eens bij de eerste gym geraken.' Ze haalde haar schouders op. Zelfs had ze helemaal vanaf Cyllage naar Santalune moeten reizen en vervolgens weer die hele reis terug, maar zelf had ze besloten in Cyllage te beginnen. Zo erg kon het niet zijn. "Hoe langer je er over doet, hij meer voorbereid je bent." Glimlachte ze terug.
Soul gaf een positief antwoord op haar vraag. Het leek haar inderdaad ook het logischte antwoord. Al leefden deze pokemon vroeger in Kanto, maar wie weet waren er een paar verdwaald geraakt op de zeeën en hier terecht gekomen. 'Er zijn denk ik ook maar weinig trainers die kunnen zeggen dat ze een prehistorische pokémon in hun team hebben.' Ze keek weer op van de cilinder met het heldere blauwe water en droomde even weg bij dat idee. Ja. Inderdaad. Die Hoenn fossiel pokemon waren Lileep en Anorith. De evoluties, daar had ze altijd plaatjes van gekeken toen ze een kind was, zagen er ontzettend sterk en krachtig uit. Maar nooit was ze op het idee gekomen later een trainer te worden van zo'n pokemon. Al was het wel een aanlokkelijk idee. Wacht.. Aiden.. die had zon pokemon! En ja, dat was een speciaal moment geweest en ja, de pokemon had er ontzettend sterk uitgezien. "Geloof het of niet, maar ik ken een Trainer met zo'n pokemon. Een Aerodactyl." Grijnsde ze. "Hij had hem gevangen.. in de Friend Safari, volgens mij, ja daar."
'Heb jij de rest van de toer al gedaan?' Ze knikte. "Ja, maar dat was meer een een verveelde bui, als ik op het eerste gezicht niets boeiends zag ben ik er weer langs gelopen, dus nog een rondje kan geen kwaad." Antwoordde ze met een schouderophaal. "Als je het niet vervelend vindt, tenminste." Mompelde ze er wat schuldig achteraan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Soul Watson
Member
Soul Watson
Punten : 774
Gender : Male ♂
Age : 22 years
Type : Ranger
Rang : Student Ranger
Regions : Kalos
Icon : Mudkip

[Abigail] Sightseeing Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Abigail] Sightseeing   [Abigail] Sightseeing Emptywo aug 27, 2014 12:01 am

{ Soul Watson }

Post of 285 words, made for Abigail.
[Abigail] Sightseeing 1z3cm07



Met haar uitspraak had ze volledig gelijk. Hij kon haar dan ook helemaal geen ongelijk geven. 'Feit.' antwoordde hij kort en bondig. Ach, hij moest gewoon vol goede moed beginnen in de gym en dan ging alles wel goed komen. Hoopte Soul ten minste toch.
Ze kende iemand die dat een prehistorische pokémon had? En dan ook niet zo maar één, nee een Aerodactyl. Hij had die nog nooit in het echt gezien, enkel soms op tv of in boekjes, maar hij had nog niet het geluk gehad om er één in het echt te zien. Langs de andere kant was het misschien geluk hebben. Die beesten zagen er wild uit en waarschijnlijk waren ze ook niet de zachtaardigste. 'Serieus? Je kent iemand met zo'n pokémon?' Soul kon het niet meteen geloven, dat was ook niet moeilijk. Het gebeurde niet zeer vaak dat hij een gesprek echt interessant vond, maar dat gesprek was het zeker wel. Meestal dwaalde Soul zijn gedachten altijd af naar iets anders. Vaak iets onbenulligs. 'Hoe was die? En dan bedoel ik van karakter en alles.' vroeg Soul.
Ze had de toer dus al gedaan maar ze wou hem nog wel eens doen. 'Nee natuurlijk niet. Als ik het vervelend vond zou ik het in eerst instantie niet vragen.' zonder verder nog echt op haar te wachten begaf hij zich maar naar de bovenverdieping waar de rest stond. 'Was de rest de moeiten waard om te zien?' de jongen wierp een blik over zijn schouder naar Abigail. Van boven aan de trap bleef hij uit beleefdheid ook maar even op haar wachten. Toch nam hij de omgeving alvast in zich op. Er was niet echt iets dat meteen zijn aandacht trok.


@ by AngelOfTheLord
Terug naar boven Ga naar beneden
Abigail Page
Member
Abigail Page
Punten : 353
Gender : Female ♀
Age : 17 years
Type : Trainer
Icon : Mudkip
https://pokemon-journey.actieforum.com/t61-abigail-daisy-page https://pokemon-journey.actieforum.com/t63-abigail-s-pokedex

[Abigail] Sightseeing Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Abigail] Sightseeing   [Abigail] Sightseeing Emptywo aug 27, 2014 12:17 am

Soul leek uit de startblokken te schieten, wat betreft interesse in een gesprek. Het was weer volledig omgedraaid nu. 'Hoe was die? En dan bedoel ik van karakter en alles.' Pfoe, daar vroeg hij haar wel wat. Abigail beet even op haar lip, zo lang was het gesprek met Aiden ook weer niet geweest. "Uh.. nou hij was net gevangen, dat weet ik nog wel. Een beetje onwennig aan de stad, aangezien het midden in Lumiose was, maar geen woeste pokemon zoals ik me zou verbeelden bij zo'n beest. Niet gemeen ofzo." Was alles wat ze er nog uit kreeg. Tja.. zo veel leerde je niet over pokemon in een kwartiertje.
De jongen was al gaan lopen en Niké nam de kans aan om met hem mee te fladderen en daalde neer op de leuning, waar Soul op haar wachtte, de voor haar nog, vreemdeling onderzoekend aan te kijken. Abigail liep rustig de trap op. 'Was de rest de moeiten waard om te zien?' Ze haalde haar schouders op. "Soms wel, soms niet." Zei ze en bleef bovenaan even stil staan om naar de verscheidene aquaria te kijken. Vaag herinnerde ze zich nog dingen. "Ik bedoel als het onbekende, zeldzame pokemon zijn wel, maar bijvoorbeeld een aquarium vol met.. eh.. Tentacools, dat trekt mijn aandacht niet zo."
Terug naar boven Ga naar beneden
Soul Watson
Member
Soul Watson
Punten : 774
Gender : Male ♂
Age : 22 years
Type : Ranger
Rang : Student Ranger
Regions : Kalos
Icon : Mudkip

[Abigail] Sightseeing Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Abigail] Sightseeing   [Abigail] Sightseeing Emptywo aug 27, 2014 12:29 am

[quote="Soul Watson"]
{ Soul Watson }

Post of 316 words, made for Abigail.
[Abigail] Sightseeing 1z3cm07



De Aerodactyl was dus niet zo woest. Niet meteen wat hij had verwacht als je wist hoe de pokémon er ongeveer uit zag. Zoals verwacht had het beest wel moeiten gehad met het aanpassen maar dat was niet meer dan begrijpelijk. 'Het moest vast wel een ervaring zijn geweest om hem te zien, gewoon al omdat het vrij zeldzaam is.' als Soul ooit de kans zou krijgen om aan zo'n pokémon te geraken zou hij het zeker niet afslaan. Hij moest wel gek zijn om het dan af te slaan.
Pas toen dat de Taillow hem volgde en op de leuning kwam zitten viel de pokémon hem pas echt op. De vogel had al heel de tijd op de schouder van Abigail gezeten maar hij had er niet meteen veel aandacht aan geschonken. Ja, het was er maar daar had het bij gebleven. Nu pas bekeek hij het wezentje eens wat beter. Ondertussen legde het meisje nog wat uit en begrijpelijk knikte Soul. Hij begaf zich maar naar een andere aquarium, en het was niet moeilijk op de pokémon die daar in zat te vinden. Een Goldeen zat er maar wat in rond te zwemmen samen met enkele anderen. 'Ja, je wilt iets zien dat je niet vaak tegen komt.' waarschijnlijk zaten hier misschien ook pokémon van andere regio's, pokémon die je niet kon vinden in Kalos. Het was dan altijd leuk om die eens te zien. 'Tentacools zijn ook niet meteen de leukste pokémon. Ze zijn niet...cool zoals hun naam zegt.' hij vond het verschrikkelijke pokémon, en Soul moest toegeven dat hij ze niet graag tegen kwam. Ze waren best eng, zeker als ze in een hele horde op je af zouden komen. Enkel de gedachten al zorgde voor rillingen bij de jongen. 'Ze zijn creepy, Tentacreepers zou toepasselijker zijn.' dat was eerder een gedachten die hij luidop zei zonder het echt door te hebben.


@ by AngelOfTheLord
Terug naar boven Ga naar beneden
Abigail Page
Member
Abigail Page
Punten : 353
Gender : Female ♀
Age : 17 years
Type : Trainer
Icon : Mudkip
https://pokemon-journey.actieforum.com/t61-abigail-daisy-page https://pokemon-journey.actieforum.com/t63-abigail-s-pokedex

[Abigail] Sightseeing Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Abigail] Sightseeing   [Abigail] Sightseeing Emptywo aug 27, 2014 12:45 pm

Abigail gaf een knikje als confirmatie op Soul's.. ja.. stelling misschien? Maar zelf wist ze niet zo goed hoe ze met zo'n pokemon om moest gaan. Ze groot en onbevangen, alleen zeer sterke trainers konden het tegen zo'n pokemon redden, laat staan hem vervolgens te temmen en te trainen. Dat was pas de echte uitdaging. Nu begon ze wel nieuwsgierig te worden naar hoe Aiden het met zijn pokemon er vanaf bracht.
Eenmaal aangekomen bovenaan de trap ging Soul verder en ze moest lachen op zijn, waarschijnlijk, onbedoelde grapje. 'Ze zijn creepy, Tentacreepers zou toepasselijker zijn.' Nou dat werd dan een lange brief schrijven naar de bedenker van deze naam om hem per direct te laten veranderen. "Nou, degene die de naam Tentacruel heeft bedacht deed zijn werk dan goed." Grinnikte ze en keek even naar het eerste aquarium waar ze langs kwamen, een Goldeen. Ach, kon er wel mee door. Beter dan een Magikarp.
Wat vrolijk stapte ze verder en kwam tot stilstand bij het volgende aquarium. Daar zweefden een paar dromerige Luvdiscs in rond. "Ah, deze kunnen er wel mee door." Glimlachte ze, terwijl ze naar de roze hartjes keek. "Deze komen uit mijn regio." Zei ze, met iets van trots in haar stem.
Terug naar boven Ga naar beneden
Soul Watson
Member
Soul Watson
Punten : 774
Gender : Male ♂
Age : 22 years
Type : Ranger
Rang : Student Ranger
Regions : Kalos
Icon : Mudkip

[Abigail] Sightseeing Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Abigail] Sightseeing   [Abigail] Sightseeing Emptywo aug 27, 2014 1:11 pm

{ Soul Watson }

Post of 269 words, made for Abigail.
[Abigail] Sightseeing 1z3cm07



Toen ze begon over de Tentacruels kreeg hij enkel meer rillingen. De evoluties waren nog erger. Ze waren groter en handen lange neus achtige dingen. Nee, hoe je het ook zou draaien of keren hij was geen fan van die pokémon. 'Die deed een veel beter werk dan degene die ze cool noemde.' hij kon zich niet voorstellen dat er ook maar iemand was die het leuke pokémon vond. 'Ik ben blij dat ik een Milotic heb en geen Tentacreeper.' ja, hij ging de nieuwe naam voor pokémon vanaf toen gebruiken. Het was toepasselijk, dat kon niemand ontkennen.
Soul volgde Abigail naar de volgende aquarium. Daarin zat een groepje roze pokémon die veel weg hadden van een hartje. Ze zagen er best wel schattig uit, maar niet iets dat hij zou willen hebben. Hij keek opzij naar Abigail wanneer dat ze zei dat ze uit haar regio kwamen. Soul had echter geen idee welke pokémon het was. Laat staan van waar ze kwamen. 'En van waar kon je dan?' vroeg hij terwijl hij naar de pokémon keek. Veel deden ze niet behalve hangen en soms eens van plek veranderen. Hij zocht even naar een bordje waar op zou staan hoe de pokémon noemde, maar dat kon hij niet vinden. 'Wat voor pokémon is het eigenlijk?' aangezien het meisje zei dat ze uit haar regio kwamen vermoede hij wel dat ze wist wat de naam was van de roze hartjes pokémon. Soul was in Kalos al zoveel pokémon tegen gekomen die hij nog nooit had gezien. Het was ook tot hem doorgedrongen dat zijn kennis van pokémon zeer miniem was.


@ by AngelOfTheLord
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud

[Abigail] Sightseeing Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Abigail] Sightseeing   [Abigail] Sightseeing Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
[Abigail] Sightseeing
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 2Ga naar pagina : 1, 2  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Sightseeing
» Sightseeing
» Sightseeing.
» Yawn[Abigail]
» Come back[Abigail]

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Pokémon Journey :: ► WELCOME TO THE POKÉMON WORLD :: Kalos :: Ambrette Town :: Ambrette Aquarium-
Ga naar: