Try "Error" [+Ethan Campbell]
Welkom op
Pokémon Journey!

Heb je altijd al een Pokémon trainer, coördinator of breeder willen zijn? Of bewandel jij liever het gevaarlijke pad van een Team Rocket Grunt? Samen met andere leden schrijf jij het verhaal van jouw geheel eigen personage. Doorkruis regio's, vang je favoriete Pokémon en maak nieuwe vrienden onderweg. Laat het avontuur beginnen!
WELCOME, GUEST!
PLEASE Login OR Register.

Deel
 

 Try "Error" [+Ethan Campbell]

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
AuteurBericht
Tore Adolfsson
Member
Tore Adolfsson
Punten : 391
Gender : Male ♂
Age : 17 Jaar
Type : Trainer
Regions : Kalos
Icon : Mudkip
https://pokemon-journey.actieforum.com/t3899-tore-adolfsson https://pokemon-journey.actieforum.com/t3898-tore-s-pokedex

Try "Error" [+Ethan Campbell] Empty
BerichtOnderwerp: Try "Error" [+Ethan Campbell]   Try "Error" [+Ethan Campbell] Emptywo sep 16, 2015 11:43 pm

Try "Error"

Eerst was zijn laptop funest en nou had zijn mobiel het moeten begeven door Newton's eetgewoonte; het was een Electric type en alles wat maar een accu had, vrat hij haast op. Alsof het een boterham was met een dikke laag chocoladepasta rukte hij de 'onderdelen eraf' als de korstjes die niemand lustte. Dat was geeneens het ergste trouwens, hij was in één of andere stad beland en pas na urenlang ronddwalen vond hij de Pokémon Center waar er een telefoon – heerlijk 'old school'- en gratis Wifi, al had hij nou niets aan dat laatste. Ironisch dat hij de plek ook misbruikte voor een belletje dan zijn Pokémon even op te laden, gezien dat het punt van het gebouw was. Maar goed, hij zou even zijn stiefvader 'vriendelijk' verzoeken een nieuwe laptop voor hem te regelen. Hij was namelijk blut en of hij zin had om een baantje te nemen en zijn handen dus aan iets vies te moeten maken lag hem zeker niet. Ieuwl, straks moest hij restanten van een eens smakelijk gericht afschrobben. Bah. De blonde jongen liep al met zijn handen ontspannen in zijn broekzakken naar de telefooncellen, maar zijn gezicht vertrok direct. Ze waren zeker niet bezet, maar elk één voor één buiten dienst; buiten een zeer oud model die aan het uiteinde zat. En alsof het een horrorfilm was werkte de belichting daar niet; het was er compleet donker. Oké, nou moest hij er juist niét over nadeken en gewoon rechtstreeks naar toe lopen. Niets aan de hand. Binnen enkele tellen stond hij amper een meter of vijf van het apparaat af toen hij een schim vlak achter het toestel vandaan zag komen en hem voorbij liep. Schijnbaar had hij iemand over het hoofd gezien, maar het was niet iets om zorgen over te mken. Toch? Toch enigszins angstig liep hij naar het apparaat toe en volgde de instructies, maar…. Er gebeurde niets.

Nog erger. Het apparaat's scherm gaf felle kleuren af en zelfs zonder het tikkende, woeste geluiden die eruit kwamen wist hij dat het foute boel was. Zonder er een tel bij stil te staan draaide hij zich om, sprintte de ruimte door en een oogwenk later explodeerde dat geval.

Boem!

Een schokgolf raasde langs hem heen, maar niet krachtig genoeg om hem de lucht in te slingeren. Nog voordat hij die gang was ingelopen zag het geval er goed uit, dus.. zijn blik gleed naar de schim die deze vlak voor hem gebruikt had. Het scheelde een hele boel dat hij niet gewond was geraakt, anders had zijn tazer boekdelen gesproken. Tore greep de pols van de schim vast en keek hem recht aan, zodat hij diens aandacht volledig op zich gevestigd had. “Wat dacht jij zonet te flikken?! Wat heeft dat apparaat je ooit misdaan?” snauwde Tore met een vragende ondertoon, al was hij simpelweg woest dat hij nu nooit en te nimmer zijn stiefvader kon bereiken, maar dat hoefde deze Explosieman niet te weten.

Terug naar boven Ga naar beneden
Ethan Campbell
Member
Ethan Campbell
Punten : 491
Gender : Male ♂
Age : 17 years old
Type : Team Rocket
Rang : Grunt
Regions : Kalos
Icon : Mudkip
https://pokemon-journey.actieforum.com/t459-ethan-campbell#6301 https://pokemon-journey.actieforum.com/t461-ethan-s-pokedex#6308

Try "Error" [+Ethan Campbell] Empty
BerichtOnderwerp: Re: Try "Error" [+Ethan Campbell]   Try "Error" [+Ethan Campbell] Emptyvr sep 18, 2015 10:04 pm

" we never go out of style "

Ethan was onhandig. Niet perse de 'ik kan niet eens door een straat lopen zonder over mijn eigen voeten te flikkeren' onhandig, meer de 'oh help I effed up' onhandig. De onhandig die niet leuk of schattig was maar eigenlijk voor de meest vreselijke situaties zorgde. Zo ook vandaag. Hij had lichtelijk gehumeurd met de enige werkende telefoon in het Pokémon Center gebeld en had het apparaat zowel gebruikt als boksbal. Want Ethan was ontevreden. Hij had een serie vervelende telefoontjes moeten plegen over goederen die niet goed aangekomen waren en klachten waar geweigerd werd naar te kijken. Nou ja. Hoezo onbeleefd. Het eerste wat het had begeven, was het lichtje dat op het hokje neerscheen. Oeps. Toen hij vervolgens de telefoon met een harde klap terug aan de houder hing, was het helemaal mis gegaan. Het scherm was gaan trillen en bibberen en blokkeren en allerlei slechte kortsluiting-achtige dingen gebeurden. Ethan was vervolgens achter het apparaat gedoken in een poging de schade te ontdekken en op te lossen, want hij had geen geld en geen zin om voor dit ding te betalen. Terwijl hij daar zo in de schaduw stond te prutsen met draadjes, maakte hij het alleen maar nog erger. Een vonkje verscheen toen hij twee draadjes tegen elkaar duwde en toen wist Ethan al dat het foute boel was. Met zijn capuchon over zijn rode haren getrokken haastte hij zich dan ook weg van het ding, langs iemand die naar het apparaat (maar niet naar Ethan) stond te kijken.

Nog geen minuut later hoorde hij de knal. Oh jezus. De jongen waar Ethan eerder langs gehaast was, was de gang op gesprint en voordat Ethan kon maken dat hij weg kwam, had de ander zijn pols vastgepakt. Zijn capuchon viel van zijn hoofd toen de ander begon te snauwen, waarop Ethan wat verrast terug staarde. "Wat de—" Hij wist het niet binnen te houden toen de ander hem vroeg wat dat ding hem misdaan had. Wat? Het was maar een telefoon machine. De ander liet het nu net klinken alsof een fcking telefoon machine een slachtoffer was en Ethan de grote boeman. Sowieso wekte de vraag die de ander hem gesteld had meestal enkel een giechel bui op, maar Ethan wist zichzelf in de hand te houden. "Wat? Ik weet niet waar je het over hebt," zei hij in plaats daarvan. Als hij nu toe zou geven, zou de ander de schuld op Ethan pinnen en zou hij in de problemen komen. Nou, nee bedankt.

Terug naar boven Ga naar beneden
Tore Adolfsson
Member
Tore Adolfsson
Punten : 391
Gender : Male ♂
Age : 17 Jaar
Type : Trainer
Regions : Kalos
Icon : Mudkip
https://pokemon-journey.actieforum.com/t3899-tore-adolfsson https://pokemon-journey.actieforum.com/t3898-tore-s-pokedex

Try "Error" [+Ethan Campbell] Empty
BerichtOnderwerp: Re: Try "Error" [+Ethan Campbell]   Try "Error" [+Ethan Campbell] Emptyza sep 19, 2015 11:19 pm

Try "Error"

De ander reageerde eerst verward, maar dacht vervolgens dom te kunnen spelen tegen hem. Heerlijk, het was zo'n type. Daar kon hij waarschijnlijk nog het minst goed tegen, gezien ze ook vaak het publiek erbij betrokken. Nóg leuker, maar hij was goed met mensen, dus het kon goed komen.. ? Dat terzijde, versterkte hij zijn greep op de ander zijn pols en trok er lichtjes aan, hopend dat de ander iets naar voren zou hangen. Dit was totaal niet iets wat hij onder normale omstandigheden zou doen; hij was een lafaard. Het moment echter dat iets of iemand een blokkade vormde én het met technologie te maken had, knapte er iets bij hem los. “Hier heb ik geen tijd voor,” snauwde Tore deels tegen zichzelf, waarna hij de ander recht aankeek, “Fix dat apparaat, jij hebt het immers gemold, niet waar?” Met een ruk liet hij zijn pols na een tel of twee los en sloeg zijn armen over elkaar, terwijl hij met vernauwde ogen naar de ander keek en met zijn hoofd wenkte naar de gang. Hij verwachtte minstens dat de ander het apparaat zou repareren. Dat op zijn minst, en áls hij wegrende had hij altijd een leuke taser bij zich en een Emolga.

Terug naar boven Ga naar beneden
Ethan Campbell
Member
Ethan Campbell
Punten : 491
Gender : Male ♂
Age : 17 years old
Type : Team Rocket
Rang : Grunt
Regions : Kalos
Icon : Mudkip
https://pokemon-journey.actieforum.com/t459-ethan-campbell#6301 https://pokemon-journey.actieforum.com/t461-ethan-s-pokedex#6308

Try "Error" [+Ethan Campbell] Empty
BerichtOnderwerp: Re: Try "Error" [+Ethan Campbell]   Try "Error" [+Ethan Campbell] Emptyzo sep 20, 2015 12:34 pm

" we never go out of style "

Wat een chagrijn. Hij had Ethan's pols nog steeds vast, iets wat, wat Ethan betrefte, eigenlijk helemaal niet hoefde, maar net toen hij er een passief agressieve opmerking over wilde maken, liet de ander hem weer los om zijn armen over elkaar heen te slaan. Ethan liet zijn eigen arm zakken, waarna zijn hand in één van zijn zakken verdween. Hij keek de ander met opgetrokken wenkbrauw aan terwijl hij daar zo liep te snauwen, maar wist zichzelf kalm te houden. Ergens wilde hij wel terug gaan schreeuwen, zo'n echte scene er van maken, want het was een tijdje geleden dat hij dat gedaan had. Maar aan de andere kant wilde hij ook maken dat hij weg kwam, want hij had inderdaad wel dat ding gemold. Niet dat hij dat ooit toe zou geven. Ha ha. "Niet waar, nee. Ik weet echt niet waar je het over hebt, hoor. Ik liep gewoon door deze gang op weg om mijn zieke Pokémon op te halen toen jij ineens kwam en me zonder pardon aan begon te raken!" zei Ethan, die het toch voor elkaar kreeg wat beledigd te klinken. Ach. Misschien kon hij nog wat lol hebben. En als hij de ander inderdaad van zijn onschuld kon bewijzen, zou het helemaal mooi zijn. Dan kon hij lekker voor de schulden opdraaien.

Terug naar boven Ga naar beneden
Tore Adolfsson
Member
Tore Adolfsson
Punten : 391
Gender : Male ♂
Age : 17 Jaar
Type : Trainer
Regions : Kalos
Icon : Mudkip
https://pokemon-journey.actieforum.com/t3899-tore-adolfsson https://pokemon-journey.actieforum.com/t3898-tore-s-pokedex

Try "Error" [+Ethan Campbell] Empty
BerichtOnderwerp: Re: Try "Error" [+Ethan Campbell]   Try "Error" [+Ethan Campbell] Emptydo okt 01, 2015 6:15 pm

Try "Error"

Dit was zwaar frustrerend, zeg. Hij verafschuwde al het type persoon, maar nou drukte hij zich er nog duidelijker uit met zijn onbreekare koppigheid. Er viel geen simpele 'ja, ik heb hét gedaan' uit te krijgen. En nou beweerde hij dat zijn gedrag abnormaal was? Kom op zeg, houd een Psyduck voor de maling. Bijna had hij al de tazer willen grijpen, maar zeker met de blikken op hun gericht was dat geen goed idee. Zelf wilde hij immers niet in de prolemen komen; hij was een nette burger. “Ik raakte je zogezegd aan, omdat je eerst met je vingers een essentïeel apparaat had vernietigd,” zei Tore, die de ander strak bleef aankijken, “Fix het en ik raak je nooit meer aan? Deal?” Simpel als dat. De ander zou dat apparaat repareren en hij zou hem voor altijd met rust laten. Enkel een win-win situatie, niet waar?

Terug naar boven Ga naar beneden
Ethan Campbell
Member
Ethan Campbell
Punten : 491
Gender : Male ♂
Age : 17 years old
Type : Team Rocket
Rang : Grunt
Regions : Kalos
Icon : Mudkip
https://pokemon-journey.actieforum.com/t459-ethan-campbell#6301 https://pokemon-journey.actieforum.com/t461-ethan-s-pokedex#6308

Try "Error" [+Ethan Campbell] Empty
BerichtOnderwerp: Re: Try "Error" [+Ethan Campbell]   Try "Error" [+Ethan Campbell] Emptyma okt 05, 2015 4:06 pm

" we never go out of style "

Ethan vond de blonde jongen toch wel vermakelijk. Helemaal opgefokt en boos, of althans, zo kwam het voor Ethan over. Joch, maak er gewoon niet zo'n probleem van. Kan het jou wat schelen dat zo'n ding kaduuk is. Blijkbaar wel, dus. Of hij had gewoon een slechte dag en moest even zijn frustraties op iemand uiten... Toen de ander vervolgens begon te praten, deed Ethan stilletjes een stapje naar achter (langzaam aan het ontsnappen). "Uuuh, wat dacht je van: Zeik niet zo en blijf sowieso van me af. Kan ik dit niet melden als aanranding, of zo? Hoe oud ben jij?" Ethan deed een stapje naar achter en keek wat gemaakt verontwaardigd naar de jongen, die hem niet zo heel oud leek. "Nogmaals, ik weet niet waar je het over hebt. Daarnaast ben ik geen techneut, ik weet er niks van af. Hoe zou ik die zooi in godsnaam moeten fixen?" vroeg hij de jongen vervolgens, want het was wel waar. Ethan had ooit geleerd hoe hij een auto zonder sleutel aan de praat moest krijgen (hoewel hij vervolgens niet wist hoe hij moest autorijden, dat deed iemand anders altijd), maar daar hield het ook wel op. No way dat hij met zo'n ding zou gaan pielen om het probleem dan enkel te vergroten!

Terug naar boven Ga naar beneden
Tore Adolfsson
Member
Tore Adolfsson
Punten : 391
Gender : Male ♂
Age : 17 Jaar
Type : Trainer
Regions : Kalos
Icon : Mudkip
https://pokemon-journey.actieforum.com/t3899-tore-adolfsson https://pokemon-journey.actieforum.com/t3898-tore-s-pokedex

Try "Error" [+Ethan Campbell] Empty
BerichtOnderwerp: Re: Try "Error" [+Ethan Campbell]   Try "Error" [+Ethan Campbell] Emptyma okt 05, 2015 9:34 pm

Try "Error"

Nou kreeg hij langzamerhand écht genoeg van de ander. Dit noemde hij al een aanranding, puur omdat hij zijn pols vastgegrepen had zo net? Dat scheen ook zijn reden te zijn om naar zijn leeftijd te vragen, maar deze zomaar prijsgeven om de ander een plezier te doen? Nee, kwam er niet van. “Iemand's pols vastgrijpen vind je al een aanranding? Daś wel écht flinke aanstellerij,” reageerde Tore er bot op. Toen de ander een stap naar achteren deed stapte hij koppig naar voren. Geen sprake van dat de jongen aan hem zou ontlopen. Er volgde meer tegengestribbel van de ander, maar deze negeerde hij compleet. Het enie wat hem aan ging was de opmerking dat de ander beweerde geen techneut te zijn. Kort keek hij over zijn schouder terug naar het apparaat. Zo moeilijk zou het niet moeten zijn, maar hoewel hij eerder een programmeur was, wist hij wel het één en ander van apparaten. Hmm, misschien kon dit wel werken. Strak keek hij de ander weer aan. “Ik zeg anders wel wat je moet doen, maar waag het niet af te wijken van wat ik zeg,” stelde hij voor, “Zelfs als je beweert onschuldig te zijn is het een leerzame ervaring voor je,”
Terug naar boven Ga naar beneden
Ethan Campbell
Member
Ethan Campbell
Punten : 491
Gender : Male ♂
Age : 17 years old
Type : Team Rocket
Rang : Grunt
Regions : Kalos
Icon : Mudkip
https://pokemon-journey.actieforum.com/t459-ethan-campbell#6301 https://pokemon-journey.actieforum.com/t461-ethan-s-pokedex#6308

Try "Error" [+Ethan Campbell] Empty
BerichtOnderwerp: Re: Try "Error" [+Ethan Campbell]   Try "Error" [+Ethan Campbell] Emptywo okt 14, 2015 8:27 pm

" we never go out of style "

Ethan slaakte een diepe zucht. Het joch begreep het gewoon niet... Ethan trok wat ongelovig zijn wenkbrauw op. Wie dacht hij wel niet dat hij was? Ethan was duidelijk ouder én groter dan het joch en hoewel hij misschien niet een ruig gezicht had, was hij een aanwezigheid waarmee je maar rekening moest houden! De grote Ethan! En dan kwam dit joch met zijn vervelende stem die zomaar dacht dat hij Ethan een beetje rond kon commanderen? Wat dacht hij wel niet? Wedden dat Ethan's Pokémon sterker waren... Hij kon dit kind in mootjes hakken. In plaats van naar achter te stappen, wat hij tot nu toe gedaan had, stapte de jongen echter naar voren. Zijn gouden ogen boorden in de bruine ogen van de ander. Nog een stapje dichterbij, zodat hij nu lekker ongemakkelijk dichtbij stond. "En wat als ik dat nou niet doe? Dat domme ding fixen?" vroeg hij zachtjes. Plotseling was hij geen vervelend joch meer maar had hij een veel dreigendere aura om hem heen hangen. Plotseling was hij niet meer gezellige Ethan, maar was hij een wat onvoorspelbaarder persoon. Na enkele jaren bij Team Rocket gezeten te hebben, werd ieder persoon eng. En Ethan ook. Een leerervaring his ass. Hij hoefde echt niet te weten hoe hij zichzelf het best kon elektrocuteren.

Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud

Try "Error" [+Ethan Campbell] Empty
BerichtOnderwerp: Re: Try "Error" [+Ethan Campbell]   Try "Error" [+Ethan Campbell] Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Try "Error" [+Ethan Campbell]
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Ethan Campbell.
» Send Me On My Way [+Ethan Campbell]
» Nice sea breeze! (Ethan Campbell)
» A short visit [&ETHAN CAMPBELL]
» [SF Toernooi - 1e ronde] Ethan Campbell vs Abigail Page

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Pokémon Journey :: ► WELCOME TO THE POKÉMON WORLD :: Kalos :: Snowbelle City-
Ga naar: