|
| [Poké fair] Fun times +Tawnee | |
| |
Auteur | Bericht |
---|
Member Nathan MalonePunten : 202
Type : Team Rocket
Rang : Investigatore
Regions : Hoenn en Kalos
Icon : | Onderwerp: Re: [Poké fair] Fun times +Tawnee ma jul 27, 2015 8:02 am | |
| [size=10Hij hield zijn hoofd even schuin toen het blondje zei dat ze die bast al kon, oh? "Ergens had ik het wel verwacht dat ik hem vandaag zou zien, maar nu weten ze tenminste waar ik sta," hm, intressant zeg. "Oh, maar ken je hem dan van?" Nathan had echt werkenlijk geen idee, dus als Tawn hem antwoord wou gaan geven was het ook wat duidelijker voor de jongen. Een klein zuchtje ontsnapte zijn mond, ahc, wie het ook micht zijn, hij had de ander nier kunnen meenemen.[/size]
|
| | | Member Tawnee AgunaPunten : 294
Rang : Agent
Icon : | Onderwerp: Re: [Poké fair] Fun times +Tawnee ma jul 27, 2015 9:05 am | |
| "Oh, waar ken je hem dan van?" Kort keek ze naar de groenharige. "Vriend van mijn adoptieouders," klonk er even. "Ik overnachtte soms bij hem, maar omdat hij amper thuis is had ik meestal het huis voor mezelf," vervolgde ze even. "Die adoptiemoeder zei dat ze hem ook op de hoogte had gesteld van uhm... Dat ik terug zou gaan naar Kanto," vervolgde ze even kalmpjes. Daarna haalde ze haar schouders op. Die schop zou hem wel op zijn plaats zetten. Daarna keek ze kort rond en wandelde ze al snel naar een kraampje waar je kan boogschieten. Even knipperde ze kort. "Misschien kunnen we dit proberen?" zei ze kort met een klein lachje, alsof er nooit iets was gebeurd.
|
| | | Member Nathan MalonePunten : 202
Icon : | Onderwerp: Re: [Poké fair] Fun times +Tawnee ma jul 27, 2015 10:12 pm | |
| Stilletjes en aandachtig luisterde de groenharige naar haar antwoord. "Vriend van mijn adoptieouders," Hm, als dat dan zo was, waarom was dat lersoon dan hier? Want tja, Kanto en Kalos waren niet echt bepaald in de buurt van elkaar om het maar zo te zeggen. "Ik overnachtte soms bij hem, maar omdat hij amper thuis is had ik meestal het huis voor mezelf," Langzaam knikte Nathan "Die adoptiemoeder zei dat ze hem ook op de hoogte had gesteld van uhm... Dat ik terug zou gaan naar Kanto," Ah, dat verklaarde in welk geval dan wel waarom hij hier dan was, ofzo. Toen de blondine vroeg of ze wat konden proberen, keek hij naar het kraampje. Oeh, boogschutten. Leuk. "Oeh, leuk." Hij had het de vorige dag gedaan, met Riddle, en had toen enkel geld gewonnen. Zou dat nu ook het geval zijn? De jongen was er vrij benieuwd naar.
|
Icon : | Onderwerp: Re: [Poké fair] Fun times +Tawnee ma jul 27, 2015 10:56 pm | |
| "Oeh, leuk." luidde er als antwoord van de ander, waardoor ze even kort lachte en even keek naar het ding. "Ik ga dit ook eens proberen~" zei ze even met een grijns op haar gezicht. Ze haalde wat geld boven en betaalde even. Daarna nam ze de boog en de pijl en legde ze dit even op het ding. Even zien of ze er wat van bakte. "Hopelijk loopt er niemand naast dat schietschijf..." Of naast dat kraam, anders was het rip voorbijganger.
|
Icon : | Onderwerp: Re: [Poké fair] Fun times +Tawnee ma jul 27, 2015 11:11 pm | |
| Hij knikte kort naar Tawn toen deze slrak dat ze het eens ging proberen, waarna hij er rustig naar keek. Kort grinnikte hij toen de blondine sprak dat er hopelijk niet iemand bij de schietschijf liep. "Dan moet je gaan kjiken, en als het wel zo is even wachten." Tja, haar kenndpendenhad ze waarschijnlijk even intpstructies nodig, voor veiligheid. Was het niet enkel voor alleen haar veiligheid maar ook de omgeving..
|
Icon : | Onderwerp: Re: [Poké fair] Fun times +Tawnee ma jul 27, 2015 11:14 pm | |
| "Dan moet je gaan kjiken, en als het wel zo is even wachten." Kort keek ze hem een beetje niet geamuseerd aan. Maar hierdoor verloor ze haar grip zowat van het ding. De pijl vloog al snel de hoogte in en verdween achter het kraampje. Even werd Tawn lijkbleek. Uhm. Snel legde ze dan ook de boog neer... Maar toen ze zag dat de man van dat ding dat niet leek te zien, zuchtte ze even opgelucht. Dan nu... Was er iemand dood?
|
Icon : | Onderwerp: Re: [Poké fair] Fun times +Tawnee ma jul 27, 2015 11:27 pm | |
| Bij het zien van haar totaal niet geamuseerde blik moest hij kort grijnsen, haar reactie erop maakte het enkel grappiger. Echter, toen de blondine vreselijk leek mis te schieten en de pijl achter het kraampje verdween verging de grijns hem, was er niemand gewond graakt? Meteen leip hij ernaar toe, om enkel voorwar wat verbaast, vooral geschrokken mensen aan te treffen. Ja, prachtig was dat om zo te zien. Geen gewonden, niemand dood. Nu zoeken waar die pijl was, oh, gevonden. Het ding had zich in de handtas van een vrouw geboord. Hij liep droogjes naar de vrouw toe, trok de pijl uit de handtas, om vervolgens naar Tawn te lopen. "Hier heb jij je pijl weer." sprak hij met een grijnsje, om het ding vervolgens te overhandigen.
|
Icon : | Onderwerp: Re: [Poké fair] Fun times +Tawnee di jul 28, 2015 10:49 am | |
| Opeens was Nathan verdwenen, waardoor ze ietwat panikeerde en lichtjes rondkeek. Okay. Uhm. Gewoon kalm blijven. De kans dat er iemand dood was, was even groot als dat er iemand gewond was. En ook dat er niemand gewond was... Of dood. Ze grinnikte even, maar zag er nog steeds licht nerveus uit. "Hier heb jij je pijl weer." hoorde ze opeens en ze keek lichtjes om. Oh, yes. Ze nam het ding aan en zuchtte even opgelucht toen ze geen bloed opmerkte. "Geen doden," zei ze lichtjes tegen zichzelf. Ze legde de pijl terug en trok de boog weer aan. Ze concentreerde zich deze keer wat beter. Ze keek lichtjes naar het doelwit en schoot het ding af. Okay dan, deze keer geen pijlengevaar.
|
Icon : | Onderwerp: Re: [Poké fair] Fun times +Tawnee di jul 28, 2015 1:20 pm | |
| Zodra de blondine zachtjes leek te spreken dat er geen doden waren grinnikte hij even. "En gelukkig maar, anders was het echt geen leuk dagje meer geworden." Alles behalve zelfs, en gewoon een dagje zonder drama, doden of wat dan ook werd ook heus wel een keertje gewaardeerd. De blondine leek weer te gaan schieten, nou, eens kijken hoe goed ze het san wel niet kon gaan doen hoor, met dan ook echt goed te gaan mikken.
|
Icon : | Onderwerp: Re: [Poké fair] Fun times +Tawnee di jul 28, 2015 7:34 pm | |
| "En gelukkig maar, anders was het echt geen leuk dagje meer geworden." Ze grinnikte even, maar concentreerde zich alweer op wat ze aan het doen was. Ze schoot het ding af. Het was net aan de buitenkant... Daar boorde de pijl zich in. Kort knipperde ze even lichtjes. Nee, ze kon het blijkbaar niet. Toen ze opkeek zag ze dat ze een prijsje had gewonnen. Wacht... Dit was het geld dat ze had gegeven? "Ik krijg gewoon mijn geld terug," zei ze even. Toen haalde ze haar schouders op en keek ze even naar Nath. "Kan jij dit beter?" klonk er even. Neh, dit was echt niks voor haar, dat was duidelijk.
|
Icon : | Onderwerp: Re: [Poké fair] Fun times +Tawnee di jul 28, 2015 7:40 pm | |
| Toen de pijl zich in de schietschijf boorde, was er snel te horen dat Tawn haar geld gewoon weer terug kreeg. Kort lachte hij "Je hebt in welk geval niets verloren." Dat scheelde wel weer. Toen er werd gevraagd of hij het beter kon, hield de groenharige zijn schouders op. "Gister had ik vrij veel geluk, misschien of het zo ook zo is.." hierna vroeg hij zelf om twee pijlen, betaalde de prijs en schoot de eerste af. Net zoals bij de blondine kreeg hij zijn geld terug, het was iets.v Bij de volgende ging het was minder goed, waar bleek dat hij negen punten had gescoord. Ach, hij dus voor twee pijlen maar een punt moeten betalen, dat scheelde in welk geval wel. Geen grote bedragen die hij verloor.
|
Icon : | Onderwerp: Re: [Poké fair] Fun times +Tawnee di jul 28, 2015 8:29 pm | |
| "Je hebt in welk geval niets verloren." Ze knikte even lichtjes naar hem. Uhu, daar had hij wel een punt ja, was wel een leuk voordeel hm. "Gister had ik vrij veel geluk, misschien of het zo ook zo is.." Even keek ze toe hoe hij twee pijlen kreeg en ze beide even afschoot. Hij verloor over het algemeen maar een punt, wat dus ook een voordeel was. "Hoeveel heb je gister dan wel gewonnen?" Klonk er even. Hij was met Riddle geweest eh. Zij was die dag thuis gebleven, een beetje niks gedaan. Nuja. Wat kon ze nu ook doen? Ze moest eigenlijk nog steeds die 'broer' van der gaan opzoeken. Meh. |
Icon : | Onderwerp: Re: [Poké fair] Fun times +Tawnee di jul 28, 2015 8:35 pm | |
| "Hoeveel heb je er gister dan gewonnen?" werd er door de blondine gevraagd. Hij legde de boog neer, om haar vervolgens aan te kijken. Tja, goede vraag. Oke, even snel rekenwerk. Ehm, vijfentwintig. Zoveel had hij toen gewonnen. "Vijfentwintig punten." gaf hij met een klein glimlachje antwoord. Eigenlijk was het best wel veel als je er zo over nadacht. Prima, wat geld verdienen was natuurlijk altijd prettig.
|
Icon : | Onderwerp: Re: [Poké fair] Fun times +Tawnee di jul 28, 2015 8:40 pm | |
| Even werd het stil, waardoor ze hem lichtjes bleef aankijken. Toch wel nieuwsgierig naar wat hij zou zeggen. "Vijfentwintig punten." "Wow," zei ze wel meteen waarna ze lichtjes grijnsde. Toen gaf ze hem even een duwtje. "Ik hoop voor jou dat je niet al te verslaafd aan dit spel word, anders kan het nogal lelijk gaan doen," klonk er even. "Karma weet je wel," zei ze even lichtjes met een grijns. Ja, ze had echt al genoeg ervaring met karma... En die waren gewoon... Niet leuk. |
Icon : | Onderwerp: Re: [Poké fair] Fun times +Tawnee di jul 28, 2015 8:47 pm | |
| Hij grinnikte zachtjes toen er van de blondine een 'wow' sprak, om hem vervolgens een duwtje te geven. "Ik hoop voor jou dat je niet al,temverslaafd aan dit spel word, anders kan het nogal lelijk doen," hij knikte kort, ja, dat zou vast en zaker wel gaan gebeuren dan. "Karma weet je wel." hij greens even. "Ja, dat heb ik ook wel eens meegemaakt, genoeg zelfs." hij had ze echt epwel eens gehad, niet zeker waneer precies dan, maar toch,
|
| | | Gesponsorde inhoud | Onderwerp: Re: [Poké fair] Fun times +Tawnee | |
| |
| | | |
Soortgelijke onderwerpen | |
|
| Permissies van dit forum: | Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
| |
| |
| |