Free Pickings - Pagina 2
Welkom op
Pokémon Journey!

Heb je altijd al een Pokémon trainer, coördinator of breeder willen zijn? Of bewandel jij liever het gevaarlijke pad van een Team Rocket Grunt? Samen met andere leden schrijf jij het verhaal van jouw geheel eigen personage. Doorkruis regio's, vang je favoriete Pokémon en maak nieuwe vrienden onderweg. Laat het avontuur beginnen!
WELCOME, GUEST!
PLEASE Login OR Register.

Deel
 

 Free Pickings

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2
AuteurBericht
Alphonse Mercier
Member
Alphonse Mercier
Punten : 385
Gender : Male ♂
Age : 16 years old
Type : Coördinator
Regions : Kalos
Icon : Mudkip
https://pokemon-journey.actieforum.com/t77-alphonse-mercier https://pokemon-journey.actieforum.com/t85-alphonse-s-pokedex

Free Pickings - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Free Pickings   Free Pickings - Pagina 2 Emptyzo aug 24, 2014 6:24 pm

alphonse barthélémy mercier.
Nou, Alyss was dus een Ninetales die heel hard kon bijten. Het beestje zelf leek echter niet zo angstaanjagend; Ze gaapte en piepte zachtjes. Alphonse kon het niet laten om even "Awww" te zeggen, hoewel dit ook wel een beetje was om Lilium te plagen. Zo zo, wat een engerd ja. Lilium zelf leek het ook te merken, want ze merkte op dat Alyss nou niet heel eng was. De reactie die ze daarop kreeg was een verbaasde blik. Alphonse grinnikte. Meest angstaanjagende Pokémon die hij ooit ontmoet had, yup.

De Ninetales liet haar kop weer op Lilium's knie zakken, die vertelde dat Jackie Chan veel opener was geworden sinds ze hem uit de Wonder Trade getrokken had. Alphonse's zeegroene ogen keken naar de Water Pokémon, die tevreden geluidjes maakte terwijl Alphie hem aaide. Ja, hij leek zich veel meer op zijn gemak te voelen dan toen. Wat een droppie. Lilium vertelde toen dat ze altijd dacht dat Jackie Chan een beetje bang was omdat hij in de Wonder Trade machine gestopt was, waarna ze opmerkte dat dat wel helemaal weg leek te zijn. "Hmmm. Ja, het lijkt mij ook een beetje eng om Ge-Wonder Trade te worden, maar hij lijkt zich nu inderdaad helemaal op zijn gemak te voelen. 'k Snap niet hoe iemand zo'n leuk wezentje ooit weg zou willen doen..." merkte Alphonse op. Wat nadenkend staarde hij naar een plukje gras iets bij zijn voeten, maar Lilium's opmerking haalde hem uit zijn gedachtengang.

Opgewekte twinkels danste in zijn ogen. Ze zei dat hij vast zijn lintje zou krijgen, waarna Alphonse breed begon te glimlachen. Ohhh, hij hoopte het! Een lintje, dat zou geweldig zijn! Vervolgens vertelde hem dat ze haar best zou doen erbij te zijn, maar dat ze niet zeker wist of het haar zou lukken. Ze vroeg vervolgens waar Couriway City lag en een nerveus glimlachje verscheen om haar lippen. "Het ligt ergens bij Anistar City, vlak bij de Terminus Cave, als dat je iets zegt. Kijk maar of je 't red, het zou leuk zijn!" zei Alphonse opgewekt. Jackie Chan had op dit punt besloten dat hij Alphonse's hoed ging stelen, en begon aan het rode ding te sjorren. Licht gedwongen leunde Alphonse iets naar beneden, waarna zijn hoed met succes van zijn hoofd afkwam. "H-Hey, da's--" begon de jongen, hoewel hij geen poging deed de hoed terug te pakken. Nou, dan maar even zonder. Hij haalde zijn hand door zijn warrige haar en vroeg toen met enige nieuwsgierigheid: "Cyllage City? Daar is.. Daar is een Gym, toch?" Alphonse wist niet zo veel over de Gyms in Kalos, maar als hij het zich goed kon herinneren, had hij ooit in een brochure gelezen dat er zich in die stad een Gym bevond. Waarschijnlijk ging Lilium daar dus heen om de Leader uit te dagen...
robb stark
Terug naar boven Ga naar beneden
Lilium Florbelle
Member
Lilium Florbelle
Punten : 700
Gender : Female ♀
Age : 18 years
Type : Ranger
Rang : Student Ranger
Regions : Kalos
Icon : Mudkip
https://pokemon-journey.actieforum.com/t50-lilium-florbelle https://pokemon-journey.actieforum.com/t56-lilium-s-pokedex

Free Pickings - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Free Pickings   Free Pickings - Pagina 2 Emptyvr aug 29, 2014 3:44 pm

wake me up when it's all over
Lilium snoof eventjes lichtjes toen Alphie een vertederd geluidje maakte, al moest ze wel binnensmonds zachtjes lachen. Gesprekken met Alphonse waren altijd wel redelijk gezellig. Ze krabde vervolgens even over haar achterhoofd. Het onderwerp Wonder Trade maakte haar achteraf toch ongemakkelijk. "Ik voel me af en toe best schuldig dat ik Gilbert in de Wonder Trade heb gestopt," gaf ze toe op een redelijk zachte toon. "Ik hoop dat hij een goede trainer gekregen heeft." Hopelijk een betere trainer dan zij voor hem was. Ze sloeg haar armen over elkaar heen en keek eventjes weg. Nee, het voelde niet goed. Al was ze heel erg blij met Jack. De Dewott leek ook op te schrikken van haar plotselinge verdriet en keek omhoog van zijn nieuwe fascinatie, Alphonse's hoed. Hij zat duidelijk te overpeinzen hoe hij die te pakken kon krijgen, maar Lilium was op het moment te afgeleid om erop te letten.

Het blonde meisje pakte een kaart uit haar tas en zocht na de aanwijzingen van Alphonse de stad op waar het contest was. Ouch.. Dat was aan de andere kant van Kalos. Eventjes keek ze licht beteuterd. Dat was vervelend. Als ze naar Cyllage wilde gaan, kon ze nooit meer op tijd in Couriway zijn. "Ik ben bang..-" begon ze op teleurgestelde toon totdat Alphonse's goed werd afgepakt door Jack. "Oi, Jack, laat dat!" Reageerde Lilium en ze strekte haar hand om de hoed weer te confiskeren. Maar de Pokémon zette de hoed vrolijk en onhandig op zijn hoofd (Zover dat lukte) en sprong vrolijk joelend buiten bereik. Lilium zuchtte lichtjes en kwam overeind. "Ik ga hem al halen, kleine bandiet dat ie is," zei ze terwijl ze glimlachend met haar hoofd schudde. "En ja, er is daar een rock type gym," beantwoorde ze ze zijn vraag. Ze richtte haar blik nog even op Alphonse. "Ik.. ik ben bang dat ik het contest niet kan redden, helaas. Misschien dat we kunnen bellen?" Stelde ze met een voorzichtige glimlach voor, nog steeds een schuin oog houdend op haar Dewott. Eerst eventjes dit, dan de hoed terug jatten.


notes notes notes notes
robb stark
Terug naar boven Ga naar beneden
Alphonse Mercier
Member
Alphonse Mercier
Punten : 385
Gender : Male ♂
Age : 16 years old
Type : Coördinator
Regions : Kalos
Icon : Mudkip
https://pokemon-journey.actieforum.com/t77-alphonse-mercier https://pokemon-journey.actieforum.com/t85-alphonse-s-pokedex

Free Pickings - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Free Pickings   Free Pickings - Pagina 2 Emptyvr aug 29, 2014 4:33 pm

alphonse barthélémy mercier.
Wat ongemakkelijk vertelde Lilium hem toen dat ze zich soms toch wel schuldig voelde omdat ze 'Gilbert' geruild had. Hoewel Alphonse niet wist wie Gilbert was, kon hij wel begrijpen hoe ze zich voelde. De opgewekte twinkels in zijn ogen doofde wat terwijl hij naar een plukje gras staarde. "Ik.. Ik weet zeker dat hij gelukkig is nu," mompelde Alphonse. Hij had Deerling toen geruild, maar zij was er weer. Hij had haar terug. Maar de Chatot... Ze hadden een korte tijd met elkaar doorgebracht, en toch was hij bezorgd. Een beetje.

Gelukkig haalde Lilium toen een kaart te voorschijn en zocht ze het stadje op. Ze wilde net zeggen dat ze bang -- Maar toen wist de Dewott zijn hoed af te pakken. Lilium reikte uit naar de Pokémon en zei dat hij 'dat moest laten, hoewel Jackie Chan naar achter sprong en Alphonse's hoed opzette, voor zover hij dat kon. De jongen liet zijn hoofd schuin zakken en lachte, hoewel hij stopte toen Lilium weer verder ging. Ze vertelde hem dat er een Rock Gym in Cyllage Gym was en dat ze het helaas niet zou kunnen redden om bij de Contest te zijn. Ah, dat was jammer... "Ah, dat is niet erg. Volgende keer beter!" zei de jongen opgewekt, "En dat klinkt als een goed plan! Ik zal je laten weten hoe het gegaan is! Ehhh, even kijken.." De jongen haalde een stuk papier en een pen te voorschijn en schreef daarop met krullende letters zijn telefoon nummer, vouwde het vervolgens in een origami lotus en gaf het toen met een brede grijns aan Lilium. "Alstjeblieft!" Vervolgens keek hij naar de Dewott, die nog steeds zijn hoed ophad. "Weet je, jij zou d'r vast leuk uitzien met.... Deze op!" 'Deze' was de clowshoed die Alphie ooit gekocht had, maar niet echt gebruikte. Hij gooide de tweekleurige hoed voorzichtig naar Jackie Chan en draaide zich vervolgens weer naar Lilium. "Rock Gym, hm? Al enig idee hoe je dat gaat doen?" vroeg hij toen nieuwsgierig. Hij was geen grote fan van zelf Gyms uitdagen, maar hij vond het toch altijd wel leuk erover te horen.
robb stark
Terug naar boven Ga naar beneden
Lilium Florbelle
Member
Lilium Florbelle
Punten : 700
Gender : Female ♀
Age : 18 years
Type : Ranger
Rang : Student Ranger
Regions : Kalos
Icon : Mudkip
https://pokemon-journey.actieforum.com/t50-lilium-florbelle https://pokemon-journey.actieforum.com/t56-lilium-s-pokedex

Free Pickings - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Free Pickings   Free Pickings - Pagina 2 Emptyvr aug 29, 2014 5:17 pm

wake me up when it's all over
Lilium trok zich toch ietsjes terug bij het onderwerp Wonder Trade en haar blik ging iets naar haar handen. "Ik hoop het wel," besloot ze vervolgens maar, "wie weet zie ik hem ooit nog wel eens terug, ik bedoel, jij hebt Deerling weer terug gevonden." Ze probeerde hoopvol te zijn. Axew's waren best gewilde Pokémon, dus hij zou vast niet in een box liggen te rotten.. toch? Als zij nou een betere trainer was geweest, misschien had ze het dan wel gered en had ze hem wel kunnen trainen. Maar het was ook niet dat ze niet blij was met Jack. De kleine Oshawott was al heel erg gegroeid.

Met een verwonderde blik keek ze naar hoe Alphonse zijn telefoonnummer opschreef met sierlijke cijfers. "Wat heb je een mooi handschrift," zei ze op zachte, bewonderende toon. Ze hield haar adem dan ook eventjes in toen ze een prachtige origami lotus in haar handen gedrukt kreeg. "Oh.." bracht ze uit terwijl ze het voorzichtig omhoog hield. Het was echt heel erg knap gedaan. "Hoe kan ik dit ooit kapot maken," glimlachte ze, "misschien dat ik je maar niet bel." Ze knipoogde eventjes plagerig terwijl ze dit zei. Langzaam, om het zeker weten niet te beschadigen, legde ze het origamiwerkje op haar schoot neer en pakte ze een licht gekreukt papiertje uit haar eigen tas. Het zou voldoen. Ze schreef haar telefoonnummer voor Alphonse op, al in een minder net handschrift, en overhandigde deze aan Alphonse. "Sorry, geen origami, dat gaat nooit goedkomen," zei ze met een schaapachtige glimlach tegen de jongen. Hierna ging haar aandacht al vrij vlug naar Jack, wie tevreden aan de hoed voelde. Toen hij een nieuwe aangeboden kreeg, wierp hij dan ook een peilende blik op de nieuwe 'handelswaar'. Maar vervolgens sprong hij plagerig kirrend achteruit en trok hij de hoed nog wat verder op zijn hoofd. Nee, hij vond degene die hij nu had mooier. Lilium zuchtte eventjes lichtjes naar de Dewott, "kom op Jack," mompelde ze, ondertussen wat minder geamuseerd. De Pokémon keek haar eventjes verongelijkt aan, zette toen uiteindelijk toch de hoed af en liep met een zo treurig mogelijke blik naar Alphonse toe, de hoed voorzichtig uitgestoken.

De Rock gym... Dat was een goeie. Lilium schudde haar hoofd zachtjes. "Nee.. nog niet," bekende ze zachtjes. "Zowel Oz als Alyss zijn in het nadeel tegen de Pokémon van die gym, dus ik moet nog eventjes kijken hoe ik dat wil gaan doen, misschien dat ik ergens een gras Pokémon ga vangen ofzo.. Maar ik moet nog eventjes kijken. Ik wil mijn team niet al te snel al te groot maken," zei ze met een voorzichtige glimlach. "Wat is jouw plan van aanpak voor de contest dan?" Besloot ze toen te vragen.


notes notes notes notes
robb stark
Terug naar boven Ga naar beneden
Alphonse Mercier
Member
Alphonse Mercier
Punten : 385
Gender : Male ♂
Age : 16 years old
Type : Coördinator
Regions : Kalos
Icon : Mudkip
https://pokemon-journey.actieforum.com/t77-alphonse-mercier https://pokemon-journey.actieforum.com/t85-alphonse-s-pokedex

Free Pickings - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Free Pickings   Free Pickings - Pagina 2 Emptyvr aug 29, 2014 6:03 pm

alphonse barthélémy mercier.
De jongen wist niet echt wat hij moest zeggen. Schuld, negatieve gevoelens, hij was er helemaal niet goed mee. En hoewel hij zijn vrienden wilde helpen wanneer ze zich naar voelde, was hij er helemaal niet zo goed in. Vandaar dat de jongen dus zwijgend voor zich uit staarde, een twijfelende blik in zijn ogen.

Gelukkig beurde ze al een stuk op terwijl de jonge Coördinator zijn nummer opschreef. Een vrolijk lachje verscheen om zijn lippen toen ze hem op zijn handschrift en vouwwerk complimenteerde, waarna ze plagerig zei dat ze hem dan maar niet zou bellen. "Nou ja, doe ik al deze moeite en dan krijg ik niet eens een belletje," zei hij alsof hij zeer beledigd was, hoewel de brede grijns op zijn gezicht een heel ander verhaal vertelde, "Maar bedankt! Het is het resultaat van uren lang niks anders doen gewoonweg omdat er niks anders te doen was." De jongen haalde opgewekt zijn schouders op. Voor hem was het allemaal niet zo speciaal, hoewel hij wel hard had geoefend voor dit handschrift. Bij een flamboyante persoonlijkheid zoals de zijne hoorde een fleurig, krullend handschrift, niet? Alphonse kreeg een gekreukeld papiertje met daarop het telefoonnummer van Lilium, wat hij aannam en eventjes goed bekeek. Cijfers. Woeh.

Een lachje verscheen om zijn lippen terwijl hij over de rand van het stukje papier keek naar Jackie Chan, die aan kwam lopen met de hoed en deze wat verongelukt voor hem uithield. Alphonse klopte het blauwe koppie van de Pokémon en zei toen: "Ah goshie, je mag 'm voor nu wel ophouden hoor. Ik red me wel zonder." Hoe kon hij nou nee zeggen tegen die blik?

Een iet wat bezorgde blik verscheen vervolgens op Alphonse's gezicht toen Lilium vertelde over de Gym. Ze had er zo te horen nog geen geschikte Pokémon voor, maar Alphonse was er zeker van dat het haar zou lukken. "Ah, eh, succes. Ik weet zeker dat het je zal lukken!" Toen ze hem vervolgens vroeg wat hij bij de Gym zou doen, verscheen er een tevreden glimlach op zijn gezicht. "Nou, nu Rayne bij mijn Team gekomen is, heb ik al veel meer ideeën. Maar, helaas, een tovenaar kan zijn tovertrucs niet verklappen ~" Hij knipoogde haar plagend toe, waarna hij eraan toevoegde: "In elk geval zal het zeer schitterend worden, hoewel ik de details nog moet uitwerken."
robb stark
Terug naar boven Ga naar beneden
Lilium Florbelle
Member
Lilium Florbelle
Punten : 700
Gender : Female ♀
Age : 18 years
Type : Ranger
Rang : Student Ranger
Regions : Kalos
Icon : Mudkip
https://pokemon-journey.actieforum.com/t50-lilium-florbelle https://pokemon-journey.actieforum.com/t56-lilium-s-pokedex

Free Pickings - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Free Pickings   Free Pickings - Pagina 2 Emptyvr aug 29, 2014 8:10 pm

wake me up when it's all over
Lilium schrok eventjes lichtjes op toen ze de beledigde toon in Alphonse's stem hoorde. Haar mond opende zich al voor een verontschuldiging, maar toen ze op keek zag ze de brede grijns al. Ze zuchtte en begon zachtjes te lachen. "Oh jij..." reageerde ze hoofdschuddend, maar de zin maakte ze niet af. Dat kon hij vast zelf wel invullen. "Wees maar blij dat ik het zo mooi vind dat ik het niet wil slopen," zei ze, waarna ze plagerig haar tong uitstak. "Maar goed, ik zal je wel bellen, geen zorgen, tenzij jij eerder bent dan," grinnikte ze. Ze wierp nog eventjes een laatste, bewonderende blik op het kunstwerkje en liet hem vervolgens voorzichtig in haar tas glijden. Hopelijk zou hij dat overleven.

Jack hoefde geen tweede keer te horen dat hij de hoed nog even mocht houden en zette deze met een tevreden geluid weer op zijn blauwe bol. Hij maakte ook een flamboyante beweging met zijn armen, die hij al snel vervolgde door een buiging, waardoor Lilium eventjes in de lach schoot. "Pas maar op Alphonse, je hebt concurrentie," zei ze met een grijnsje. Jack keek de jongen eventjes met glimmende oogjes toe, waarna hij naar Lilium toe rende en zich achter haar verstopte, zijn blik nog steeds ondeugend. Maar als hij iets deed waar hij over twijfelde, zocht hij toch liever de veiligheid van zijn trainer op. Zijn blauwe koppie verscheen dan zo nu en dan met een ondeugende grijns achter Lilium's rug. Lilium zelf zuchtte eventjes en aaide hem toen grinnikend over z'n hoofd. "Je bent me der eentje." Grinnikte ze, waarna haar aandacht weer naar Alphonse ging. "Dank je, en anders moet Jack maar hard gaan werken," zei ze met een glimlach. Ze trok echter al snel een pruillip toen Alphonse geheimzinnig begon te doen. "Awhh," reageerde ze, "maar dan kan ik het niet zien." Ze trok een zielige blik, "Oh grote tovenaar, een tipje van de sluier?"


notes notes notes notes
robb stark
Terug naar boven Ga naar beneden
Alphonse Mercier
Member
Alphonse Mercier
Punten : 385
Gender : Male ♂
Age : 16 years old
Type : Coördinator
Regions : Kalos
Icon : Mudkip
https://pokemon-journey.actieforum.com/t77-alphonse-mercier https://pokemon-journey.actieforum.com/t85-alphonse-s-pokedex

Free Pickings - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Free Pickings   Free Pickings - Pagina 2 Emptyza aug 30, 2014 11:02 pm

alphonse barthélémy mercier.
Toen Lilium lichtelijk geschrokken opkeek bij het horen van de beledigde toon in Alphonse's stem, kon de jongen het niet laten eventjes te lachen. Iedere keer weer! Geweldig! Ze stak haar tong uit nadat ze hem verteld had dat hij maar geluk had dat hij er zo'n kunstwerkje van gemaakt had. Of anders.... Maar de grapjes waren toen weer over, en Lilium vertelde hem dat ze zou bellen. Behalve als hij eerder was. Misschien zou hij dat moeten doen. Misschien zou hij haar moeten bellen zodra ze weg was, gewoon om te plagen.

Ondertussen leek Jackie Chan zeer blij te zijn de hoed (voor nu) te mogen houden, want het kereltje zette het rode ding opgewekt weer op zijn koppie en maakte wat zwierige bewegingen, waarna hij zelfs een buiging maakte! Met een lach om haar lippen merkte Alphonse op dat hij concurrentie had, waardoor de jongen even in lachen uitbarstte. Met glimmende oogjes keek de Dewott de Coördinator aan, waarna hij toch maar veiligheid zocht achter zijn Trainer. Weer moest Alphonse lachen om deze gekke Pokémon. God, wat een leukerd. Misschien moet hij écht proberen de Pokémon mee te smokkelen. Hehehe... Lilium bedankte Alphonse vervolgens voor zijn compliment, en merkte op dat Jackie Chan anders maar heel hard moest gaan werken, waardoor Alphonse moest lachen.

Een pruillipje verscheen toen Alphonse weigerde te vertellen wat hij zou gaan doen. Met een brede grijns op zijn gezicht schudde hij zijn hoofd als antwoord op haar vraag. "Nope!" zei hij opgewekt, waarna zijn zeegroene ogen even naar de Ralts in zijn schoot keek. Het dametje was tegen Pikachu's warme vacht gaan liggen en was vervolgens half in slaak gesukkeld. Wat een leukerdje. "Het komt op tv," vertelde de jongen vervolgens, hoewel hij fronste, "Volgensmij. En anders laat ik het je ná de Contest wel zien ~" zei de jongen, "Je Grand Spectacle." Hij knipoogde plagerig, waarna zijn mondhoeken opkrulden in een opgewekte glimlach.
robb stark
Terug naar boven Ga naar beneden
Lilium Florbelle
Member
Lilium Florbelle
Punten : 700
Gender : Female ♀
Age : 18 years
Type : Ranger
Rang : Student Ranger
Regions : Kalos
Icon : Mudkip
https://pokemon-journey.actieforum.com/t50-lilium-florbelle https://pokemon-journey.actieforum.com/t56-lilium-s-pokedex

Free Pickings - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Free Pickings   Free Pickings - Pagina 2 Emptyzo aug 31, 2014 11:02 pm

wake me up when it's all over
Lilium aaide Jack rustig over zijn bolletje heen. De Pokémon was er allang weer overheen dat hij zojuist vast had gezeten in een bessenstruik en voelde voorzichtig aan het hoedje wat hij op had. Ja, die vond hij wel leuk. Wat hem betrof, ging hij hem zelfs houden. Nadat Alphonse duidelijk niet van plan was om wraak te gaan nemen voor zijn imitatie, besloot Jack over te gaan op nog een favoriete bezigheid van hem. Alyss pesten. Hij hobbelde naar de Ninetales toe en begon op haar hoofdje te tikken. Alleen was hij hier minder dapper in en toen één rood oog open ging, was hij er al heel erg snel weer klaar mee. Met overdreven angstige geluiden rende de Dewott terug naar Alphonse, om zich juist weer bij hem te gaan verstoppen. In het voorbij gaan plukte Lilium rustig het hoedje van zijn hoofd. "Ah, dank je Jack," zei ze met een onschuldige glimlach, waarna ze de hoed rustig tussen haar vingers hield. Hierna stak ze eventjes plagerig haar tong uit naar Alphonse en zette ze de hoed op haar eigen hoofd. "Hmm.. Jack ruilen voor de hoed?" Vroeg ze onschuldig. Haar woorden hadden het gewenste effect. De Pokémon vloog op haar schoot en kroop met zielige geluidjes tegen haar aan. "Grapje Jack, grapje," glimlachte ze de Pokémon toe, die haar eventjes met vernauwde ogen aankeek en daarna weer naar Alphonse hobbelde. Hij legde zijn kop op de knie van de coördinator en keek nieuwsgierig naar de twee Pokémon die hij bij zich droeg. Maar, ze wakker maken durfde hij nog net weer niet.

Lilium trok een verongelijkt gezicht toen de jongen vertelde dat hij het haar nog niet liet zien. "Awhh..." Zei ze, nog steeds een zielige blik trekkend. Maar het had geen zin. "Ik zal de televisie in de gaten houden, en anders hou ik iets van je te goed, dat Grand Spectacle" zei ze met een glimlach, de hoed eventjes met een plagerig gebaar voor haar ogen trekkend. "Jack had gelijk, zit wel lekker." Zei ze op plagerige toon. Ze leunde eventjes wat naar achter. Het was heerlijk weer en ze zat hier prima. Mooi toch?


notes notes notes notes
robb stark
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud

Free Pickings - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Free Pickings   Free Pickings - Pagina 2 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Free Pickings
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 2 van 2Ga naar pagina : Vorige  1, 2

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Pokémon Journey :: ► WELCOME TO THE POKÉMON WORLD :: Kalos :: Camphrier Town :: Berry Fields-
Ga naar: