|
| |
Auteur | Bericht |
---|
Member Jace ThornPunten : 481
Type : Trainer
Regions : Kalos
Icon : | Onderwerp: Re: Sableye Bonfire [open] do sep 17, 2015 8:19 pm | |
| "Een beetje in gedachte verzonken?" Vroeg Jace met een glimlacht. Toen hij de naam te horen kreeg van haar nieuwe Golbat vroeg hij: "Heeft dat een betekenis? Want het klinkt mooi." Jace ging languit liggen in het gras en Luminous vloog naar hen toe. Hij vloog geïnteresseerd om Yuuki heen. Jace sloot zijn ogen terwijl een zacht briesje door zijn haar vloog. |
| | | Member Yuuki TsukinoPunten : 164
Type : Team Rocket
Rang : Agent
Regions : Hoenn en Kalos
Icon : | Onderwerp: Re: Sableye Bonfire [open] do sep 17, 2015 8:28 pm | |
| Een rode blos verscheen op haar wangen toen ze betrapt werd op dagdromen en beet op d'r lip terwijl ze wegkeek. Misschien een beetje, maar dat hoefde Jace niet te weten, of nou ja, niet de reden erachter. Daarna werd aan d'r gevraagd of Koumori een betekenis had en ze grinnikte zachtjes, voordat ze voorzichtig knikte. "In mijn moedertaal betekend het letterlijk 'vleermuis'," legde ze daarna rustig uit. De witharige keek eventjes naar de Chandelure die naar haar toe gezweefd was gekomen en voorzichtig stak ze haar hand uit naar de kandelaar pokémon. Hij was eigenlijk best wel mooi om te zien ..
|
| | | Member Jace ThornPunten : 481
Icon : | Onderwerp: Re: Sableye Bonfire [open] za sep 19, 2015 12:57 am | |
| Luminous keek geïnteresseerd naar Yuuki en raakte met zijn hoofd haar hand aan. Jace wist van ervaring dat Luminous warm was, maar terwijl hij dit dacht hoorde hij iets bewegen achter zich. Hij draaide om en zag niets. Toen hij weer omdraaide zag hij dat Dante Yuuki in een knuffel greep had en nieuwsgierig en waarschuwend naar Luminous keek, die hem gewoon negeerde en zich liet aanraken. Met een grijns vroeg Jace: "Het is inderdaad een mooie naam, maar waar kom je dan vandaan?" |
Icon : | Onderwerp: Re: Sableye Bonfire [open] ma sep 21, 2015 2:34 pm | |
| Ze keek eventjes verbaast op toen ze opeens een knuffel kreeg van de Typhlosion toen ze probeerde om de Chandelure aan te raken, wat hadden deze pokémons toch met knuffels geven? Ze pakte een van de handles van de Chandelure en voelde dat hij erg warm aanvoelde. Niet in de zin dat het pijnlijk was, maar gewoon aangenaam warm. Ze glimlachte. "Dank je," mompelde ze tegen de Chandelure en gaf de Typhlosion een aai over diens arm heen, als teken dat ze los gelaten mocht worden. Al was het best wel lekker warm om zo omhelst te worden. Toen Jace vroeg waar ze vandaan kwam keek ze eventjes naar de grond. "Ik denk uit Sinnoh, maar ik weet het niet zeker," zei ze zachtjes.
|
Icon : | Onderwerp: Re: Sableye Bonfire [open] ma sep 21, 2015 6:18 pm | |
| "Zo ken ik er wel meerdere..." Zei Jace met een droevige blik. Hij moest even denken aan hoe lastig het allemaal was geweest voor Vivienne wat haar familie betreft, hopelijk was het ook niet zo voor dit lieve meisje. Wat hadden ouders toch? Hij glimlachte snel om haar ook niet droevig te maken en zei: "Je komt er vast wel achter..." Zonder er bij na te denken. Wat hebben ouders? Eerder wat heb jij met je backgrounds XD |
Icon : | Onderwerp: Re: Sableye Bonfire [open] zo okt 18, 2015 2:40 pm | |
| Yuuki glimlachte eventjes en haalde haar schouders op. "Ik heb m'n broer nog, al weet ik niet echt waar hij is momenteel," zei ze voorzichtig, terwijl ze aan de ruche van haar jurkje zat. Ze keek Jace eventjes aan en glimlachte. Ze schrok op toen opeens haar Holocaster afging en ze draaide zich met haar rug naar Jace toe, terwijl ze het telefoontje opnam. Haastig ging het gesprek heen en weer, voordat Yuuki met een zucht ophing en zich weer terug draaide naar Jace toe. "Het spijt me Jace, ik vond het heel erg gezellig en zeer bedankt voor alle hulp, maar ik ben bang dat ik ergens anders nodig ben nu." Ze glimlachte eventjes en keek 'm iets wat droevig aan. Het liefst wilde ze het liefst hier blijven en nog wat verder praten, maar dat leek er niet in te zitten. "Tot ziens Jace, hopelijk kom ik je nog een keer tegen," zei ze daarna, ze wandelde op hem af en gaf 'm een kleine kus op z'n wang. Daarna grinnikte ze zachtjes, zwaaide en rende er van door.
|
Icon : | Onderwerp: Re: Sableye Bonfire [open] do okt 22, 2015 1:03 am | |
| "Niet weten waar je broer is? Welkom bij de club." Zei Jace rustig. Plotseling werd ze gebeld op haar holocaster. Het leek belangrijk en ze nam daarna afscheid. Jace antwoordde vriendelijk: "Tot ziens Yuuki, misschien zie ik je nog wel op deze lange reis." Ze gaf hem daarna een kus op de wang, dat Jace meteen deed blozen. Dit had hij niet verwacht, maar van zo'n klein onschuldig meisje kon hij niet anders dan schattig zien. Hij zwaaide haar gedag en was toen weer alleen. Misschien zou hij haar weer tegen komen op avontuur. |
| | | Gesponsorde inhoud | Onderwerp: Re: Sableye Bonfire [open] | |
| |
| | | |
Soortgelijke onderwerpen | |
|
| Permissies van dit forum: | Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
| |
| |
| |