Out of the city - Pagina 2
Welkom op
Pokémon Journey!

Heb je altijd al een Pokémon trainer, coördinator of breeder willen zijn? Of bewandel jij liever het gevaarlijke pad van een Team Rocket Grunt? Samen met andere leden schrijf jij het verhaal van jouw geheel eigen personage. Doorkruis regio's, vang je favoriete Pokémon en maak nieuwe vrienden onderweg. Laat het avontuur beginnen!
WELCOME, GUEST!
PLEASE Login OR Register.

Deel
 

 Out of the city

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2
AuteurBericht
Nathan Malone
Member
Nathan Malone
Punten : 202
Gender : Male ♂
Age : 21 years 23/12
Type : Team Rocket
Rang : Investigatore
Regions : Hoenn en Kalos
Icon : Charizard
https://pokemon-journey.actieforum.com/t1351-nathan-malone https://pokemon-journey.actieforum.com/t3378-nathan-s-pokedex

Out of the city - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Out of the city   Out of the city - Pagina 2 Emptydi apr 14, 2015 1:27 pm



Just shut up when I drag you to hell

Waarom deed hij dit ook alweer? Oh ja, omdat hij haar in de eerste instantie had willen helpen. Er werd gevraagd of hij een trainer was, waarbij Nathan knikte "Jup." of hij ook sterke Pokémon had? Waarschijnlijk wel.. Immers had de jongen bijna al zijn Pokémon naar level 50, dat was al heel iets. "Ja, ik heb pas de derde badge binnen." hij versloomde zijn pas voor geen moment, zo snel mogelijk de stad uitkomen om dit tijdstip was het beste.
notes notes notes
robb stark

Terug naar boven Ga naar beneden
Holly Carmine
Member
Holly Carmine
Punten : 455
Gender : Female ♀
Age : 12
Type : Trainer
Regions : Kalos
Icon : Mudkip

Out of the city - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Out of the city   Out of the city - Pagina 2 Emptydi apr 14, 2015 1:40 pm

I left my home on hollow bones
De jongen liep best snel. Dat was mooi, want dan waren ze snel de stad uit~! Er kwam geen moment bij Holly op dat hij haar misschien wel irritant kon vinden. Toen het gesprek over zijn Pokémon ging was het kleine meisje al helemaal gelukkig en glimlachte breed. "Welke Pokémon heeft u dan?" besloot ze te vragen, haar ogen groot terwijl ze erover nadacht. "Ik denk.. dat u een Salamance heeft! Een grote draak!" besloot ze vervolgens. Ze vond hem wel het type voor een grote draak. Maar al snel genoeg raakte ze helemaal onder de indruk van het feit dat deze jongen al wel dríe badges bij zich droeg! Dat was toch wel heel erg knap! "Drie al?" reageerde ze, haar mond wat opengesperd in verbazing. "Dan bent u wel heel erg sterk!"
### | tag: Nathan Malone | notes: Verder open
thanks melissa
Terug naar boven Ga naar beneden
Nathan Malone
Member
Nathan Malone
Punten : 202
Gender : Male ♂
Age : 21 years 23/12
Type : Team Rocket
Rang : Investigatore
Regions : Hoenn en Kalos
Icon : Charizard
https://pokemon-journey.actieforum.com/t1351-nathan-malone https://pokemon-journey.actieforum.com/t3378-nathan-s-pokedex

Out of the city - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Out of the city   Out of the city - Pagina 2 Emptydi apr 14, 2015 1:48 pm



Just shut up when I drag you to hell

Zodra er werd gevraagd welke Pokémon hij had en dat Holly dacht dat hij een Salamence had glimlachte Nathan. "Nee, maar ik heb twe- een draak Pokémon." hij moest natuurlijk niet in de war raken met mega evoluties. "Ik heb een Charizard, Axew, Charmeleon, Fennekin, Galvantula en Lucario." somde hij zijn huidige team op. Bij haar woorden dat hij wel erg sterk was, greens de jongen even "Er zijn wel meer mensen die sterker zijn hoor." ja, hij kon al zeker iemand opnoemen.
notes notes notes
robb stark
Terug naar boven Ga naar beneden
Holly Carmine
Member
Holly Carmine
Punten : 455
Gender : Female ♀
Age : 12
Type : Trainer
Regions : Kalos
Icon : Mudkip

Out of the city - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Out of the city   Out of the city - Pagina 2 Emptydi apr 14, 2015 2:02 pm

I left my home on hollow bones
Oh, hij had geen Salamance. Dat was jammer. Ze vond de jongen wel het type voor een draken Pokémon! Maar hij had er dus blijkbaar wel eentje~ "Welke heeft u?" besloot ze te vragen met een nieuwsgierige blik. Maar het antwoord kwam toch al snel. "Ooh! U heeft een vol team!" reageerde het meisje enthousiast. "Charizard's zijn heel erg groot toch? En Lucario's zijn toch heel erg dapper?" besloot ze vervolgens te vragen op een enthousiaste toon. Zou haar Pokémon groot zijn? Ze wist het nog niet. Maar ze zou daar heel erg snel achter komen! "Is het nog ver weg? De poort?" besloot ze te vragen.
### | tag: Nathan Malone | notes: Verder open
thanks melissa
Terug naar boven Ga naar beneden
Nathan Malone
Member
Nathan Malone
Punten : 202
Gender : Male ♂
Age : 21 years 23/12
Type : Team Rocket
Rang : Investigatore
Regions : Hoenn en Kalos
Icon : Charizard
https://pokemon-journey.actieforum.com/t1351-nathan-malone https://pokemon-journey.actieforum.com/t3378-nathan-s-pokedex

Out of the city - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Out of the city   Out of the city - Pagina 2 Emptydi apr 14, 2015 2:28 pm



Just shut up when I drag you to hell

Dat Charizards groot waren? Dat viel wel mee.. toch? "De meeste zijn 1'70, net iets kleiner dan ik. Maar mijn Charizard is groter dan mij." Agrona was zeker niet de kleinste nee. Hij was best benieuwt hoe groot Abby zou zijn als zij ging evolueren, dat was maar gewoon afwachten en zien. "Nee, het is niet ver lopen.." zijn stem bleef kort hangen terwijl de jongen nadacht over de tijd "Nog een minuut of vijf lopen is het." dat was het wel ongeveer ja.
notes notes notes
robb stark
Terug naar boven Ga naar beneden
Holly Carmine
Member
Holly Carmine
Punten : 455
Gender : Female ♀
Age : 12
Type : Trainer
Regions : Kalos
Icon : Mudkip

Out of the city - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Out of the city   Out of the city - Pagina 2 Emptydi apr 14, 2015 2:47 pm

I left my home on hollow bones
1.70. Dat klonk al best heel erg groot. Het meisje keek met grote ogen omhoog naar de groenharige jongen. "Dan is Ag..rona al best heel erg groot!" reageerde ze met een brede glimlach, blij zijnde met haar conclusie. Het was nog een minuutje of 5 lopen, dat kon ze. Dat was geen probleem! "Oh dan zijn we op tijd de stad uit!" besloot het meisje dan ook tevreden. "Van Papa en Mama mocht ik ook eigenlijk niet met vreemden praten, maar ik ken uw naam nu, dus nu bent u geen vreemde meer," besloot het meisje, "dus nu is er hélemaal niks meer aan de hand~" Misschien was het toch niet zo'n verstandig idee om dit kind los te laten in de wijde wereld.
### | tag: Nathan Malone | notes: Verder open
thanks melissa
Terug naar boven Ga naar beneden
Nathan Malone
Member
Nathan Malone
Punten : 202
Gender : Male ♂
Age : 21 years 23/12
Type : Team Rocket
Rang : Investigatore
Regions : Hoenn en Kalos
Icon : Charizard
https://pokemon-journey.actieforum.com/t1351-nathan-malone https://pokemon-journey.actieforum.com/t3378-nathan-s-pokedex

Out of the city - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Out of the city   Out of the city - Pagina 2 Emptydi apr 14, 2015 3:45 pm



Just shut up when I drag you to hell

Had hij Agrona’s naam genoemd? Hm, de groenharige wist het niet zeker meer hoor, ach, het zal wel. Ja, dan waren ze inderdaad snel genoeg de stad uit, als de jongen ging rennen zou hij er nog feitelijk binnen een minuutje uit zijn als hij echt haast had. Bij haar volgende woorden fronste Nathan, juist ja. ”Maar hiervoor wel.” klonk zijn stem droog. Zijn voetstappen echoden in de vrij lege straten, dit zal nooit echt gaan wennen.
notes notes notes
robb stark
Terug naar boven Ga naar beneden
Holly Carmine
Member
Holly Carmine
Punten : 455
Gender : Female ♀
Age : 12
Type : Trainer
Regions : Kalos
Icon : Mudkip

Out of the city - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Out of the city   Out of the city - Pagina 2 Emptydi apr 14, 2015 4:04 pm

I left my home on hollow bones
Holly keek eventjes op naar de jongen, een licht schuldige blik op haar gezicht. Daarvoor wel. Uhm.. Tja. Dat kon ze niet ontkennen. Maar dat kon ze wel weer logisch maken in haar hoofd! "Hiervoor wel," herhaalde het meisje, voor zich uit kijkend. "Maar ik ben sinds vandaag een Pokémon Trainer! Dus ik kan nu boeven aan!" besloot ze vervolgens. Met haar nog onbekende Pokémon. Maar dat terzijde, dat kon de beste overkomen. Ze keek om zich heen, naar de bijna lege straten. "Bijna iedereen is binnen," merkte het meisje op, wat teleurgesteld. Vroeger leefde deze stad echt, waren er altijd heel erg veel mensen buiten. En nu... Nu niks, bijna niks dan.
### | tag: Nathan Malone | notes: Verder open
thanks melissa
Terug naar boven Ga naar beneden
Nathan Malone
Member
Nathan Malone
Punten : 202
Gender : Male ♂
Age : 21 years 23/12
Type : Team Rocket
Rang : Investigatore
Regions : Hoenn en Kalos
Icon : Charizard
https://pokemon-journey.actieforum.com/t1351-nathan-malone https://pokemon-journey.actieforum.com/t3378-nathan-s-pokedex

Out of the city - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Out of the city   Out of the city - Pagina 2 Emptydi apr 14, 2015 4:09 pm



Just shut up when I drag you to hell

Zodra ze sprak dat ze sinds die dag een Pokémon trainer was en ook meteen ‘boeven’ aankon grinnikte de jongen even ”Ik denk niet dat het zo snel gaat.” nee, hij sprak hier met eigen ervaring. Totaal geen prettige ervaring was het, maar zo was het leven gewoon. "Bijna iedereen is binnen," tja, hoe was het ook anders te verwachten? Mensen waren niet gek en wouden niet in de problemen komen, hij tevens ook niet. ”Laten we maar wat meer opschieten.” stelde hij voor, de jongen wou niet als een van de weinige nog in de straten dolen.
notes notes notes
robb stark

Terug naar boven Ga naar beneden
Holly Carmine
Member
Holly Carmine
Punten : 455
Gender : Female ♀
Age : 12
Type : Trainer
Regions : Kalos
Icon : Mudkip

Out of the city - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Out of the city   Out of the city - Pagina 2 Emptydi apr 14, 2015 4:36 pm

I left my home on hollow bones
Holly keek eventjes met grote ogen omhoog naar de jongen. "Dat komt wel!" reageerde het meisje met een brede glimlach. "Ik wil net zo sterk worden als jij~" kwam er vervolgens vrolijk uit. Deze jongen was immers de sterkste trainer die ze ooit had ontmoet. Nu was hij ook praktisch de enige echte trainer die ze kende op dit moment, maar dat maakte niet uit. Wie weet wat voorn sterke Pokémon zijzelf mocht krijgen uiteindelijk! "Opschieten is goed," besloot het meisje met een glimlachje. "Ik ben benieuwd wat mijn Pokémon is," merkte het meisje op met een lachje, haar Pokéball weer omklemmend tussen haar vingers. "Ik mocht van papa en mama pas kijken als ik Lumiose uit was."
### | tag: Nathan Malone | notes: Verder open
thanks melissa
Terug naar boven Ga naar beneden
Nathan Malone
Member
Nathan Malone
Punten : 202
Gender : Male ♂
Age : 21 years 23/12
Type : Team Rocket
Rang : Investigatore
Regions : Hoenn en Kalos
Icon : Charizard
https://pokemon-journey.actieforum.com/t1351-nathan-malone https://pokemon-journey.actieforum.com/t3378-nathan-s-pokedex

Out of the city - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Out of the city   Out of the city - Pagina 2 Emptydi apr 14, 2015 4:52 pm



Just shut up when I drag you to hell

De jongen grinnikte even bij Holly’s woorden, waarna hij sprak ”Dan moet je veel trainen.” de rest, wat hij zelf had meegemaakt sprak de groenharige maar niet. Nee, hij wou geen kind van.. wie weet hoe oud met zulke dingen belasten. Hij versnelde zijn pas wat meer toen Holly instemde met zijn woorden, nu konden ze nog sneller de stad uit zijn. Arceus dank. ”Nou, we zijn bijna hier uit.” ja hoor, de ietwat bekende tekenen van dat ze bij de poort van route drie was al bijna in het zicht.
notes notes notes
robb stark
Terug naar boven Ga naar beneden
Holly Carmine
Member
Holly Carmine
Punten : 455
Gender : Female ♀
Age : 12
Type : Trainer
Regions : Kalos
Icon : Mudkip

Out of the city - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Out of the city   Out of the city - Pagina 2 Emptywo apr 15, 2015 5:53 pm

I left my home on hollow bones
Holly knikte enthousiast naar de jongen toen deze aangaf dat ze dan wel hard moest trainen. "Ik ga hard trainen, beloofd!" merkte het meisje op met een enthousiaste glimlach. Dat kon toch niet zo moeilijk zijn? Ze kon hard trainen, dus dat moest lukken! "Traint u al lang?" besloot het meisje te vragen, toch wel nieuwsgierig naar de grote ervaring van de jongen. Want als hij een goede trainer was, had hij vast wel een tip, misschien wel 3! Maar het meisje raakte vervolgens al snel afgeleid. "Oh dat is mooi! Dan kan ik vandaag nog naar Santalune!" besloot het meisje vrolijk.
### | tag: Nathan Malone | notes: Verder open
thanks melissa
Terug naar boven Ga naar beneden
Nathan Malone
Member
Nathan Malone
Punten : 202
Gender : Male ♂
Age : 21 years 23/12
Type : Team Rocket
Rang : Investigatore
Regions : Hoenn en Kalos
Icon : Charizard
https://pokemon-journey.actieforum.com/t1351-nathan-malone https://pokemon-journey.actieforum.com/t3378-nathan-s-pokedex

Out of the city - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Out of the city   Out of the city - Pagina 2 Emptywo apr 15, 2015 6:46 pm



Just shut up when I drag you to hell

Hem moest niets beloofd worden, de kans dat hij haar weer zou zien was mininum. Hoe lang hij al trainde? Em, tja, vrij lang, al begon het pas echt toen hij in Kalos was aangekomen. "Ik ben acht jaar er half mee begonnen, al ben ik er pas echt vier maanden druk mee bezig." acht jaar al, jeetje. Het voelde zo lang aan, maar dat was het totaal niet. Vandaag nog aankomen in Santlune, als ze opschoot wel ja, anders misschien net niet. "Dan moet je wel flink doorlop- ah." zijn stem werd onderbroken zodra de jongen bijna bij de poort stond. "De weg naar Santalune City."
notes notes notes
robb stark
Terug naar boven Ga naar beneden
Holly Carmine
Member
Holly Carmine
Punten : 455
Gender : Female ♀
Age : 12
Type : Trainer
Regions : Kalos
Icon : Mudkip

Out of the city - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Out of the city   Out of the city - Pagina 2 Emptydo apr 16, 2015 12:02 pm

I left my home on hollow bones
Hij was dus al heel erg, heel erg lang aan het trainen! Holly glimlachte breed en keek de jongen vol ontzag aan. "Dan bent u al héél lang aan het trainen!" reageerde het meisje. Ze schatte hem immers een beetje oud in. Maar goed, Holly was 12 en voor haar was iedereen die wat ouder was dan 15 al héél erg oud en groot. Maar al snel genoeg raakte het meisje afgeleid door de grote poort die verschenen was. Het meisje zette een paar vlugge passen erheen en draaide zich nog eventjes om naar de groenharige jongen, zwaaiend. "Dank u Nathan! Dan ga ik heel erg hard lopen!" reageerde het meisje, aannemend dat Nathan in Lumiose zou blijven.
### | tag: Nathan Malone | notes: Verder open
thanks melissa
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud

Out of the city - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Out of the city   Out of the city - Pagina 2 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Out of the city
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 2 van 2Ga naar pagina : Vorige  1, 2
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Lost in the Big City
» The city
» Lost in the city
» City of No Food
» Two sisters in the city

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Pokémon Journey :: ► WELCOME TO THE POKÉMON WORLD :: Kalos :: Lumiose City-
Ga naar: