{ Kill me while you can - Pagina 2
Welkom op
Pokémon Journey!

Heb je altijd al een Pokémon trainer, coördinator of breeder willen zijn? Of bewandel jij liever het gevaarlijke pad van een Team Rocket Grunt? Samen met andere leden schrijf jij het verhaal van jouw geheel eigen personage. Doorkruis regio's, vang je favoriete Pokémon en maak nieuwe vrienden onderweg. Laat het avontuur beginnen!
WELCOME, GUEST!
PLEASE Login OR Register.

Deel
 

 { Kill me while you can

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2
AuteurBericht
Alyss Timer
Member
Alyss Timer
Punten : 353
Age : -
Icon : Mudkip

{ Kill me while you can  - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: { Kill me while you can    { Kill me while you can  - Pagina 2 Emptydi mei 05, 2015 3:42 pm

De Ponyta en Ninetales werden direct vijandig, en de roodharige corrigeerde de shiny dan ook meteen. Deze ging in de onderdanige modus en ging terug naar zijn trainster. Het was niet een echte bedreiging geweest. De oudere reiziger stelde een vraag waarop Alyss haar mond even opende en sloot, om daarna pas antwoord te geven. "Ja, die is van mij. Het spijt me, ze is nogal... vreemd," Er was echt geen ander woord om de double type te beschrijven. Één en al derp, eigenlijk. "Viaje, kom eens hier. De laatste keer dat je er zelf op uitging zakte er iemand door het ijs, weet je nog?" De Walrein keek om, om een geluidje te maken en terug te rollen, opdat haar trainster haar terug kon stoppen in de pokeball.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ragya Airon
Member
Ragya Airon
Punten : 619
Gender : Female ♀
Age : 21 years, born on may 4th
Type : Team Rocket
Rang : Capo
Regions : Hoenn en Kalos
Icon : Ninetales
https://pokemon-journey.actieforum.com/t2533-ragya-airon https://pokemon-journey.actieforum.com/t2534-ragya-s-pokedex#50737

{ Kill me while you can  - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: { Kill me while you can    { Kill me while you can  - Pagina 2 Emptydi mei 05, 2015 5:17 pm

Sleipnir begon in haar zakken te snuffelen, aangezien haar jackje open zakken had duurde het niet lang voor de hengst zijn snuit in de zak had geduwd. Verontwaardigt probeerde ze het beest eruit te krijgen, maar hij deed zich al tegoed aan een koekje. Tevreden zwiepte hij met zijn vlammenstaart en drukte zijn snuit tegen haar wang. ‘Slijmbal’ sprak ze hem plagend toe. Bij de opmerking van de ander keek ze naar het grote beest. ‘In tegen stelling tot de mijne is ze vast nog vrij normaal’ opperde ze op redelijke basis. Het was waarschijnlijk waar. Sleipnir begon nu uiteindelijk weer te snuffelen, op zoek naar nog meer koekjes en ging in deze bui al snel naar de andere trainster toe, met zijn snuit op zoek naar nog meer open zakjes. ‘Sleipnir, kom op’ zuchtte zijn trainster vermoeid, terwijl Aldrei weer van achter haar vandaan kwam, wantrouwig naar de Walrein kijkend, bang voor diens water typing.
Terug naar boven Ga naar beneden
Alyss Timer
Member
Alyss Timer
Punten : 353
Age : -
Icon : Mudkip

{ Kill me while you can  - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: { Kill me while you can    { Kill me while you can  - Pagina 2 Emptydi mei 05, 2015 8:51 pm

Sleipnir was op zoek naar iets in de zakken van het meisje, waarvan de zwartharige de naam nog steeds niet wist. Maar ze had niet het idee dat deze persoon zich graag voorstelde aan anderen... Hoe raar dat ook klonk. Alyss liet de grote walrus toch maar buiten. Ze merkte hoe de vuurvos een beetje wantrouwig keek, en eigenlijk stond het haar wel aan. Hoe dat kwam? Ook geen idee. "Ik hoop niet dat die van jou zoveel erger zijn... Viaje kan voor veel problemen zorgen op sommige momenten," Weer een geluid van de Walrein. Die was het er mee eens. Of niet. Misschien begreep ze het niet eens. Had ze Down ofzo? Dat zou best kunnen. Konden pokemon dat überhaupt hebben? De zwartharige had geen flauw idee. Daar had ze zich nou niet bepaald in verdiept.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ragya Airon
Member
Ragya Airon
Punten : 619
Gender : Female ♀
Age : 21 years, born on may 4th
Type : Team Rocket
Rang : Capo
Regions : Hoenn en Kalos
Icon : Ninetales
https://pokemon-journey.actieforum.com/t2533-ragya-airon https://pokemon-journey.actieforum.com/t2534-ragya-s-pokedex#50737

{ Kill me while you can  - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: { Kill me while you can    { Kill me while you can  - Pagina 2 Emptydi mei 05, 2015 9:39 pm

Aldrei bromde wat en ging naast Ragya zitten, niet blij met de aanwezigheid van de enorme water type. Ze durfde te zweren dat het beest nog zeeziek zou worden van een glas water. Maar goed. Sleipnir was ondertussen opzoek naar iets in de trant van appelkoeken. Zuchtend keek ze ook naar de hengst toen het weer haar beurt was om te spreken. ‘Sleipnir zou me inruilen voor koekjes mocht hij die kans krijgen’ Om dit punt te bewijzen haalde ze een koekje tevoorschijn waardoor alle aandacht ineens op dat beschuitje lag. Toen Ragya hem het koekje aangaf knikte hij vastberaden, yup, liever koekjes dan een trainer. Ondertussen zocht Ragya naar Sleipnir zijn pokébal. Ze had genoeg aan alleen Aldrei op het moment.
Terug naar boven Ga naar beneden
Alyss Timer
Member
Alyss Timer
Punten : 353
Age : -
Icon : Mudkip

{ Kill me while you can  - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: { Kill me while you can    { Kill me while you can  - Pagina 2 Emptydo mei 07, 2015 10:02 pm

Bleek dat de Ponyta liever koekjes had dan zijn trainster. Toen vond hij een koekje, en kreeg hij het ook, waarbij hij instemde met wat de roodharige zei. Cookies are love, cookies are life? Alyss nam de ball van Viaje en liet haar toch maar terugkeren. Terwijl de andere jonge vrouw even bezig was wisselde de zestienjarige een blik met haar Delphox. Arceus, ze wist echt niet of ze hier moest blijven staan om verder te praten of niet. En wat moest ze zeggen om het gesprek af te breken als ze dat wilde? Ze wist het echt niet, en dus keek ze maar even naar de schoenen van de andere persoon."Dus.. Hou je zo van fire types, of is het gewoon toeval dat ze allemaal hetzelfde type hebben?" Lame question iz lame.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ragya Airon
Member
Ragya Airon
Punten : 619
Gender : Female ♀
Age : 21 years, born on may 4th
Type : Team Rocket
Rang : Capo
Regions : Hoenn en Kalos
Icon : Ninetales
https://pokemon-journey.actieforum.com/t2533-ragya-airon https://pokemon-journey.actieforum.com/t2534-ragya-s-pokedex#50737

{ Kill me while you can  - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: { Kill me while you can    { Kill me while you can  - Pagina 2 Emptyvr mei 08, 2015 10:12 pm

Nog één zo’n vraag en ze ging weg. Ze kon de ongemakkelijkheid van dit gesprek niet meer aan en ze vond dat ze wel genoeg had ingelast om het feit dat haar Ninetales de ander had aangevallen. Diens pokémon werd terug gekeerd en zo eindigde ook het leven in deze situatie. Zuchtend leunde ze tegen Sleipnir aan, alsof hij haar maar moest bevrijden. En ja hoor, daar kwam nóg zo’n vraag. ‘Yup, ik hou van Fire-types en vuur op zichzelf’ merkte ze nog eens droogjes op waarna ze zich op de shiny ponyta hief. ‘Goed, aangezien het hier wel heel ongemakkelijk is zal ik maar weer doorgaan’ Ragya was immers geen meid die een excuus ging verzinnen of het anders ging verwoorden. Het was de waarheid en ze kon het niet langer hebben of ze ging in de praktijk laten zien waarom ze zo veel fire types had.
Terug naar boven Ga naar beneden
Alyss Timer
Member
Alyss Timer
Punten : 353
Age : -
Icon : Mudkip

{ Kill me while you can  - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: { Kill me while you can    { Kill me while you can  - Pagina 2 Emptyza mei 09, 2015 9:34 pm

Ze hield van fire types en vuur. Oké. En nu. Arceus, ze wilde echt iets doen om het gesprek te stoppen, maar hoe deed ze dat. Op je holocaster kon dat door het plaatsen van een ok of een lol. Maar in het echt kon je dat moeilijk zomaar zeggen. Gelukkig zette zij de eerste stap. En ze had de zin nog niet helemaal uitgesproken of Alyss haalde al opgelucht adem. "You're g'oddamn right," sprak ze, voor ze zich omdraaide en haar Delphox de sneeuwgrot in wenkte.

- Hahaha :'3
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud

{ Kill me while you can  - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: { Kill me while you can    { Kill me while you can  - Pagina 2 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
{ Kill me while you can
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 2 van 2Ga naar pagina : Vorige  1, 2
 Soortgelijke onderwerpen
-
» what Doesn't kill you [ C & SPT ]
» Hurt me once, I'll kill you twice
» Kill me, heal me
» Kick & Kill
» {OPEN} License to kill

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Pokémon Journey :: ► WELCOME TO THE POKÉMON WORLD :: Kalos :: Dendemille Town :: Frost Cavern-
Ga naar: