Kill me, heal me
Welkom op
Pokémon Journey!

Heb je altijd al een Pokémon trainer, coördinator of breeder willen zijn? Of bewandel jij liever het gevaarlijke pad van een Team Rocket Grunt? Samen met andere leden schrijf jij het verhaal van jouw geheel eigen personage. Doorkruis regio's, vang je favoriete Pokémon en maak nieuwe vrienden onderweg. Laat het avontuur beginnen!
WELCOME, GUEST!
PLEASE Login OR Register.

Deel
 

 Kill me, heal me

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
AuteurBericht
Elaine Belacqua
Member
Elaine Belacqua
Punten : 426
Gender : Female ♀
Age : 18
Type : Trainer
Regions : Kalos
Icon : Mudkip

Kill me, heal me Empty
BerichtOnderwerp: Kill me, heal me   Kill me, heal me Emptydi mei 05, 2015 11:40 pm

TAG: OPEN
WORDS: ###
NOTES: Nope

 


Ze was nog niet eens zover weg uit Couriway Town, of ze begon al moe te worden. Het viel nog niet zo zeer mee, lopen met een kreupel been als je er een hele lange tijd alleen maar korte afstanden mee had afgelegd. Haar wandelstok maakte tikkende geluiden op de grond terwijl ze doorstapte, haar ogen licht toegeknepen in concentratie. Aan de arm zonder wandelstok hing Gato, haar ogen gesloten. Het was ook geen wonder, Abra's sliepen 18 uur per dag. Maar dat maakte niet dat het niet minder zwaar werd om het ding te dragen. De snurkende Abra had haar kop op de schouder van het meisje gelegd. Met een lichte zucht schudde Elaine haar hoofd. Ze liep langzaam en mankend naar een grote steen een paar meter verderop en zakte eventjes neer, diep in en uit ademend. Haar been deed zeer, Arceus. Maar ze was allang blij dat ze het niet hoefden te amputeren. Ze liet haar stok naast de steen neervallen en zakte er zelf ook neer. Voorzichtig maakte ze Gato los van haar arm en zette ze de Pokémon op schoot neer, waarna ze zichzelf naar achter liet zakken en plat op de steen ging liggen, rustig in en uit ademend. Even uitrustend. En voordat ze wist, was ze ingedut.

Niet al te lang daarna ontwaakte ze echter weer, door het luide gesis van Gato. De Abra was opgesprongen en siste naar iets.. of iemand? Het meisje kwam overeind en wreef wat in haar ogen, de Abra tegen zich aan drukkend, diep gapend. Wat gedesoriënteerd staarde ze naar degene tegen wie Gato zo aan het sissen was, nog eventjes registrerend dat er überhaupt iemand stond.

Terug naar boven Ga naar beneden
Alyss Timer
Member
Alyss Timer
Punten : 353
Age : -
Icon : Mudkip

Kill me, heal me Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kill me, heal me   Kill me, heal me Emptywo mei 06, 2015 8:24 am

"Heeecho?" riep ze. Well done Alyss. Ze was de baby al enkele minuten kwijt en kon hem echt niet vinden. Hij was zomaar uit haar zicht verdwenen. En nu kon ze niets anders doen dan roepen en kijken of hij reageerde. Ze liep daar maar, als een kip zonder kop, in steeds wijdere cirkels rond in de omgeving. Maar Couriway was groot. Te groot om overal te zoeken naar zoiets beweeglijks. Ze stopte dus maar. Ze was moe. Hoe dat kwam wist ze eigenlijk niet. Ze was haast nooit moe. Maar de baby was zwaar, ze kon er echt niet lang mee rondlopen. Ze vond een rots om tegenaan te gaan zitten, maar toen ze eromheen liep om te zien of er nog een comfortabeler deel was, vond ze al iemand zo zittend. Een meisje, of jonge vrouw, met aan de ene kant van haar een stok en de andere kant een Abra. En tussen haar rug en de steen zat.. "Hecho!" sprak de zestienjarige, terwijl ze naar de kleine pokemon reikte. Op dat moment begon de psychic type te sissen. Oh Arceus. Ze begreep wel dat ze net even te dicht bij zijn trainster kwam. Ze deed een stap naar achter en hield haar handen op, van 'ik heb niets bij me,' hopelijk begreep hij het. En het meisje ook, wat nu wakker werd.
Terug naar boven Ga naar beneden
Elaine Belacqua
Member
Elaine Belacqua
Punten : 426
Gender : Female ♀
Age : 18
Type : Trainer
Regions : Kalos
Icon : Mudkip

Kill me, heal me Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kill me, heal me   Kill me, heal me Emptywo mei 06, 2015 11:01 am

Elaine Belacqua schreef:
TAG: OPEN
WORDS: ###
NOTES: Nope

 


De wereld was wazig om haar heen toen ze net ontwaakt was en het licht was te fel. Ze moest haar hoofd er echt eventjes bijhouden en zich dwingen om concentratie op te bouwen voordat ze überhaupt een scherp beeld had van de wat dikkere vrouw tegenover haar. Het was een vrouw toch? Ze gaapte nog een keer en stelde haar beeld bij. Het was geen dikke vrouw, maar een meisje. Maar waarom was het zo dik dan? Ze gaapte nog een keer diep. Nou ja als ze zo dik was en toch gevaarlijk bleek, kon ze harder rennen- oh nee wacht. Dat kon ze niet. "Goedemiddag," gaapte het meisje, terwijl ze haar sissende Abra tegen haar borstkas aantrok. Deze mopperde nog lichtjes en krulde zich wat meer op, haar pootjes rond Elaine's arm vouwend en haar staart eromheen krullend. Met zijn spleetogen bleef Gato het andere figuur volgen, wantrouwend. "Oh shush," verzuchtte Elaine.

Terug naar boven Ga naar beneden
Alyss Timer
Member
Alyss Timer
Punten : 353
Age : -
Icon : Mudkip

Kill me, heal me Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kill me, heal me   Kill me, heal me Emptydo mei 07, 2015 9:54 pm

De jonge vrouw knipperde een paar blauwe ogen open tegen het licht. Alyss werd begroet met een goedemiddag, en de Abra werd ondertussen het zwijgen opgelegd. Echter bleef hij wantrouwig naar de zwartharige trainster kijken. Deze bleef daar staan waar ze stond, maar liet haar handen nu wel langzaam zakken. "Goedemiddag," sprak ze nu terug. Haar handen liet ze weer rustig langs haar lichaam hangen, en haar ogen liet ze even dichtvallen, om ze daarna meteen weer te openen. "Sorry hoor, ik wilde jullie niet storen," Haar blauwe blik schoot van de psychic type terug naar de jonge vrouw naast de steen. Het viel de zestienjarige nu op dat de stok naast haar op een wandelstok leek. Hm? Nou ja, iedereen zijn eigen problemen, right? Zij had weer iets anders, hoewel dat tijdelijk was... Nog maar vijf maanden, en dan natuurlijk nog vier jaar voordat ze weer zelf wat kon doen. Yes. Wat had ze zich ook op de nek gehaald.
Terug naar boven Ga naar beneden
Elaine Belacqua
Member
Elaine Belacqua
Punten : 426
Gender : Female ♀
Age : 18
Type : Trainer
Regions : Kalos
Icon : Mudkip

Kill me, heal me Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kill me, heal me   Kill me, heal me Emptyvr mei 08, 2015 2:39 pm

TAG: None
WORDS: ###
NOTES: Nope

 
Het meisje was nogal.. rond. Elaine zat er met stijgende verbazing naar te kijken. Maar het zag er nog zo jong uit. Dat kon toch nooit al meerderjarig zijn? Was het zo’n tienermoeder ofzo? Het viel ieder geval nogal op en ze had moeite om er geen opmerking over te maken, vragen te stellen, alles. Waarschijnlijk zou het er alsnog op een onbewaakt moment uitflappen, ze wist het zeker. “Goedemiddag,“ groette Elaine met een glimlachje, waarna ze haar goede been over de slechte heen legde. Andersom ging niet zo goed, helaas. Het meisje keek met een nieuwsgierige blik in haar ogen naar de andere, ze wist bijna zeker dat ze jonger was. “Het geeft niet, als ik hier nog langer in de zon was blijven liggen was ik nog roder dan een Krabby,“ zei Elaine met een grijnsje, “sorry dat ik het vraag maar.. ben je zwanger?“ Jep, ze kon het niet laten. Het zou wel een enorme blunder zijn als ze gewoon… gezet was. Maar hey, risico’s waren er om genomen te worden!



Terug naar boven Ga naar beneden
Alyss Timer
Member
Alyss Timer
Punten : 353
Age : -
Icon : Mudkip

Kill me, heal me Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kill me, heal me   Kill me, heal me Emptyvr mei 08, 2015 5:55 pm

Nog een keer goedemiddag, achja, waarom niet. Alyss kon het toch niet laten om even te glimlachen. De waarschijnlijk oudere persoon legde haar benen over elkaar en keek omhoog, met een zichtbare nieuwsgierigheid in de ogen. Ze verklaarde dat het niet veel uitmaakte, gezien ze maar zou verbranden in de zon die hen bescheen, zo grijnsde ze. Dat was waar. De bol van vuur scheen warm op hen neer en door de afwezigheid van de wind konden ze de warmte goed voelen. Toen kreeg de zestienjarige de vraag, die deze onbekende jonge vrouw als eerste stelde, maar die de zwartharige vast nog veel vaker zou horen. Ze glimlachte lichtjes. Best dapper om dat te vragen. "Ja, dat klopt. Eh... Ongeluk, zal ik maar zeggen," sprak ze, terwijl ze even ademhaalde en haar ogen even dichtknipperde.
Terug naar boven Ga naar beneden
Elaine Belacqua
Member
Elaine Belacqua
Punten : 426
Gender : Female ♀
Age : 18
Type : Trainer
Regions : Kalos
Icon : Mudkip

Kill me, heal me Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kill me, heal me   Kill me, heal me Emptyza mei 09, 2015 7:31 pm

TAG: None
WORDS: ###
NOTES: Nope

 
Ja, ze was zwanger, reageerde het meisje. Ergens voelde ze alsnog een steek van verrassing door haar lichaam heen zwieren. Het was niet dat ze het niet helemaal had zien aankomen, maar het was nog steeds een redelijk... verrassend iets als iemand van die leeftijd zwanger was. Of tenminste, het was niet alledaags. En Elaine voelde al snel een héleboel vragen in haar hoofd rondzwieren, waarvan ze de meeste toch weer inslikte. De meeste. "Ongeluk ja?" reageerde het meisje met wat opengesperde ogen. "Dat is dan dapper dat je het houdt," merkte ze vervolgens op, "ik zou er nog niet aan moeten denken, klein grut," ze lachte wat ongemakkelijk terwijl ze het zei. Nee daar zou Elaine niet om liegen. Ze zei sowieso al vrij snel wat ze dacht. Al hield ze voor de verandering voor ze dat ze het een slecht idee vond om op die leeftijd al een kind te baren. Het was immers een hele aanslag op je lichaam en je zat er de rest van je leven aan vast.


Terug naar boven Ga naar beneden
Alyss Timer
Member
Alyss Timer
Punten : 353
Age : -
Icon : Mudkip

Kill me, heal me Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kill me, heal me   Kill me, heal me Emptyza mei 09, 2015 9:30 pm

Ja, een ongeluk ja. Dat had ze net gezegd. De blauwe ogen hadden zich verwijd terwijl ze nog verbaasder omhoog keek. Ze merkte vervolgens op dat ze het dapper vond dat Alyss het hield. Deze haalde even diep adem en knikte. "Ik zou er niet aan moeten denken om het weg te doen... Ik heb dat altijd al vreselijk gevonden," Nope, ze zou nooit een kind laten aborteren. Maar dat ze het zo vroeg kreeg was ook niet alles. Het meisje sprak dat zij er zelf nog niet aan zou moeten denken, met een ongemakkelijk lachje. En Alyss moest lachen. "Nee, ik weet ook niet echt of ik het wel leuk vind, maar ik hou het, en ik zal ervan houden, heb ik besloten," zei ze vastberaden. Een glimlachje vormde zich rond haar mond. "Volgens mij is het zelfs illegaal om het kind na drie maanden nog weg te laten halen... Tenzij ze Down hebben ofzo..." Arceus, het zou best kunnen dat haar kindje dat had. Ze wist het eigenlijk helemaal niet.
Terug naar boven Ga naar beneden
Elaine Belacqua
Member
Elaine Belacqua
Punten : 426
Gender : Female ♀
Age : 18
Type : Trainer
Regions : Kalos
Icon : Mudkip

Kill me, heal me Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kill me, heal me   Kill me, heal me Emptyza mei 09, 2015 9:40 pm

TAG: None
WORDS: ###
NOTES: Nope

 
Het meisje gaf aan er niet aan te moeten denken om het weg te doen. Daar had ze een punt ja. Je beëindigde een leven. Maar om eerlijk te zijn moet Elaine er niet eens aan denken om het zo ver te laten komen. Maar goed, dat was Elaine. Relaties vond ze sowieso nog maar een vreemd iets. Ze had er wel een paar gehad, maar ze waren nooit van lange duur geweest. Nooit iets.. vasts. "Nee, ik snap wat je bedoelt," reageerde het meisje dan ook, waarna ze haar ellebogen op haar knieën neerzette en het meisje met een nieuwsgierige glimlach aankeek. "Het lijkt me moeilijk om niet van je eigen kind te houden," merkte het meisje op, "heel erg veel succes ermee in ieder geval, heb je al een plek waar je het wil gaan opvoeden?" besloot het meisje nieuwsgierig te vragen, waarna ze opschoof op de rots. "Wil je niet gaan zitten trouwens?" Ze trok haar wenkbrauwen vragend op. Het verschuiven over de steen ging niet makkelijk met haar kreupele been, maar het wilde wel.


Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud

Kill me, heal me Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kill me, heal me   Kill me, heal me Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Kill me, heal me
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» { Kill me while you can
» Kick & Kill
» what Doesn't kill you [ C & SPT ]
» Hurt me once, I'll kill you twice
» {OPEN} License to kill

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Pokémon Journey :: ► WELCOME TO THE POKÉMON WORLD :: Kalos :: Couriway Town-
Ga naar: