{ Kill me while you can
Welkom op
Pokémon Journey!

Heb je altijd al een Pokémon trainer, coördinator of breeder willen zijn? Of bewandel jij liever het gevaarlijke pad van een Team Rocket Grunt? Samen met andere leden schrijf jij het verhaal van jouw geheel eigen personage. Doorkruis regio's, vang je favoriete Pokémon en maak nieuwe vrienden onderweg. Laat het avontuur beginnen!
WELCOME, GUEST!
PLEASE Login OR Register.

Deel
 

 { Kill me while you can

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : 1, 2  Volgende
AuteurBericht
Ragya Airon
Member
Ragya Airon
Punten : 619
Gender : Female ♀
Age : 21 years, born on may 4th
Type : Team Rocket
Rang : Capo
Regions : Hoenn en Kalos
Icon : Ninetales
https://pokemon-journey.actieforum.com/t2533-ragya-airon https://pokemon-journey.actieforum.com/t2534-ragya-s-pokedex#50737

{ Kill me while you can  Empty
BerichtOnderwerp: { Kill me while you can    { Kill me while you can  Emptyzo apr 12, 2015 9:01 pm

Ragya liep met Aldrei en Refur aan haar zijde door de ijzige stad. De kou deed haar goed en de grauw van het stadje liet haar rode haar afsteken als vuur. Ze grijnsde kort en liep verder langs de half bevroren huizen. Plots gromde haar gouden pokémon en schoot ervan door. Met een zucht rolde ze met haar ogen en rende de Ninetales achterna. Net toen ze de hoek om kwam rennen zag ze hoe de vospokémon de bosjes in een vloog. Wat ging dat beest toch doen? Snel gritste ze haar Eevee van de grond af en rende met haar lange lenige passen achter Aldrei aan. De ijle lucht lieten haar longen branden en ogen tranen maar het voelde geweldig. De wind beet in haar huid en zorgde voor een klein laagje ijzel in haar haren. Net toen de jonge vrouw een grot in zicht kreeg zag ze hoe haar pokémon probeerde tegen een meisje op te springen terwijl ze dreigend gromde. 'Aldrei' Beet ze de pokémon toe met haar harde en krachtige stem.

{ Alyss eerste post + Spt c:
Terug naar boven Ga naar beneden
Alyss Timer
Member
Alyss Timer
Punten : 353
Age : -
Icon : Mudkip

{ Kill me while you can  Empty
BerichtOnderwerp: Re: { Kill me while you can    { Kill me while you can  Emptyzo apr 12, 2015 9:13 pm

"Kijk eens aan meis. Je hebt er wat potential aan verloren, dat weet ik, maar je hebt een nieuwe aanval," De grote vuurvos keek verbaasd naar haar trainer. "Heat wave, probeer maar," Direct probeerde de Kalos starter het. Haar instinct zei waarschijnlijk wat ze moest doen, dus ze deed het. Niet direct goed, maar wel redelijk. "Goedzo Am," complimenteerde Alyss haar pokémon. Plots viel ze bijna om. Een grote pokemon met meer dan een staart en rode ogen sprong tegen haar op. Een Ninetales. Het dier gromde gevaarlijk en leek vrij agressief. Snel was de Delphox erbij, klaar om iets te doen, maar het hoefde niet. "Aldrei," werd er scherp gezegd. Alyss keek op naar het meisje waaraan de Ninetales blijkbaar toebehoorde. "Wat was er?" vroeg ze toen nieuwsgierig. Waarom deed de fire type dat?
Terug naar boven Ga naar beneden
Ragya Airon
Member
Ragya Airon
Punten : 619
Gender : Female ♀
Age : 21 years, born on may 4th
Type : Team Rocket
Rang : Capo
Regions : Hoenn en Kalos
Icon : Ninetales
https://pokemon-journey.actieforum.com/t2533-ragya-airon https://pokemon-journey.actieforum.com/t2534-ragya-s-pokedex#50737

{ Kill me while you can  Empty
BerichtOnderwerp: Re: { Kill me while you can    { Kill me while you can  Emptyzo apr 12, 2015 9:24 pm

Voor haar ogen zag ze Aldrei, haar trouwe gouden partner, met haar voorpoten op een ander haar schouders staan. Haar ambere ogen glommen vervaarlijk en haar grommen klonk diep en dreigend. Wat bezielde haar? Echt, als die pokémon geen stemmingswisselingen had wist ze het ook niet meer. Naast het koppel stond een Delphox, klaar om diens eigenaar te redden van haar agressie in een vachtje. Ze zuchtte toen de pokémon haar dreigen niet staakte en nogmaals sprak ze die fel toe. 'Aldrei' Nu pas reageerde de vos pokémon door de ander nog even kil aan te kijken en toen naast haar te gaan zitten. Haar blik lag nu koud als altijd op trainer en pokémon gericht, iets wat wél normaal was. Bij de woorden van de vreemde schudde ze haar hoofd. 'Je geur viel waarschijnlijk op en ze dacht dat je vijandig was' Daarbij kon de mentale stabiliteit van de pokémon ook het probleem zijn maar dat idee opperde ze maar niet.
Terug naar boven Ga naar beneden
Alyss Timer
Member
Alyss Timer
Punten : 353
Age : -
Icon : Mudkip

{ Kill me while you can  Empty
BerichtOnderwerp: Re: { Kill me while you can    { Kill me while you can  Emptyzo apr 12, 2015 9:39 pm

Haar geur was misschien vijandig. Oh... Nou oké, dat nam ze maar aan. Aldrei, de Ninetales die zo heette, was naast haar gaan zitten en keek haar kil aan. De zwartharige voelde zich niet echt bedreigd, hoewel de Tail pokemon toch wel zo keek. Maar ze had Amarilla, het was oké. Alyss keek wat onderzoekend in de rode blik van de pokemon. Wat had de coördinator dat ze zo vijandig rook? Haar blauwe blik richtte ze even op de roodharige, die daar stond met een Eevee in haar armen. Voordat Alyss iets kon zeggen had Amarilla gesproken. Tegen de Ninetales. Het was hoorbaar dat deze uitgedaagd werd. "Amarilla, doe niet," sprak de trainster van de rode vuurvos ferm. De bleke pokemon leek niet echt gesteld op andere pokemon.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ragya Airon
Member
Ragya Airon
Punten : 619
Gender : Female ♀
Age : 21 years, born on may 4th
Type : Team Rocket
Rang : Capo
Regions : Hoenn en Kalos
Icon : Ninetales
https://pokemon-journey.actieforum.com/t2533-ragya-airon https://pokemon-journey.actieforum.com/t2534-ragya-s-pokedex#50737

{ Kill me while you can  Empty
BerichtOnderwerp: Re: { Kill me while you can    { Kill me while you can  Emptyma apr 13, 2015 6:49 pm

Ze zuchtte klagelijk bij de uitdaging van de andere pokémon. En daar gingen we.. Ondertussen had Refur zich los gewurmd en huppelde naar de Delphox. Bij de enorme vuurvos hief hij zijn pootje en piepte mannelijk. Ragya kreunde geïrriteerd. Wat moest ze met dit team? Ondertussen grauwde Aldrei uitdagend terug en liet haar ogen oplichten. "Beiden, klaar" beet ze hun toe. Maar Refur bleef bewonderend omhoog kijken en Aldrei vijandig grommen. Wanhoping keek ze naar de lucht en liet haar felle blik op beiden van haar pokémon vallen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Alyss Timer
Member
Alyss Timer
Punten : 353
Age : -
Icon : Mudkip

{ Kill me while you can  Empty
BerichtOnderwerp: Re: { Kill me while you can    { Kill me while you can  Emptydi apr 14, 2015 10:28 pm

Er kwam een Eevee aangehuppeld, en zelfs toen de trainster beide vosachtige pokemon had toegesproken hielden ze niet op. Wauw, dat was... mooi. "Amarilla," sprak de zwartharige nogmaals, waarop ze een blik kreeg toegeworpen door de grote rode pokemon. Alyss knipperde veelbetekenend naar haar maatje, en nadat deze haar oren even geïrriteerd had bewogen stapte ze naar achter. Haar blik bleef echter gericht op de grote negenstaartige pokemon, die bleef grommen. De Eevee keek bewonderend omhoog naar de Delphox. Deze leek helemaal niet vijandig, en dus begreep de coördinator niet waarom de roodharige trainster hem bleef corrigeren. Arceus, wat nu. "Mooie Ninetales though," sprak ze dus maar. Yes, awkward. Goedzo Alyss.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ragya Airon
Member
Ragya Airon
Punten : 619
Gender : Female ♀
Age : 21 years, born on may 4th
Type : Team Rocket
Rang : Capo
Regions : Hoenn en Kalos
Icon : Ninetales
https://pokemon-journey.actieforum.com/t2533-ragya-airon https://pokemon-journey.actieforum.com/t2534-ragya-s-pokedex#50737

{ Kill me while you can  Empty
BerichtOnderwerp: Re: { Kill me while you can    { Kill me while you can  Emptywo apr 15, 2015 9:23 pm

Bij de prachtige opmerking van de ander keek ze bijna ongelovig opzij. Meende ze dat nou? Haar rosse wenkbrauw gleed omhoog. Toch duurde het niet lang voor ze antwoord gaf. “Bedankt, leuke Delphox” antwoorde ze even droog terug. Refur uitte een vragend piepje, waarschijnlijk hopend dat de Delphox ook een eeveelution was. Aldrei echter ging star naast haar zitten, haar spieren nog aangespannen om ieder moment ten aanval te schieten. Kalm lagde ze haar hand op de kil kijkende vos. Deze keek op en vernauwde diens ogen, alsof ze vroeg aan wiens kant ze nu eigenlijk stond. De roodharige lachte kort en gaf Aldrei een duwtje, deze drukte klagelijk haar oren in haar nek, al zakte de vijandigheid weg. “Bijzondere naam trouwens van je pokémon” zo een gesprek startend. Ze had nog enig gevoel voor de situatie en dat het niet zo aanvaardbaar was gelijk weg te lopen nadat je pokémon iemand had bedreigd.
Terug naar boven Ga naar beneden
Alyss Timer
Member
Alyss Timer
Punten : 353
Age : -
Icon : Mudkip

{ Kill me while you can  Empty
BerichtOnderwerp: Re: { Kill me while you can    { Kill me while you can  Emptydo apr 16, 2015 6:47 pm

Het meisje antwoordde ook wat droog dat ze Amarilla leuk vond. Het klonk vet hartelijk allemaal, Alyss ook, not. Maar er veranderde wel wat aan de houding van de jongedame. Haar Ninetales was naast haar komen zitten, om kil te blijven kijken naar de grote Kalos starter. De roodharige lachte en gaf haar pokemon een zetje. Deze leek nu wat minder vijandig, en het meisje ook wel toen ze weer sprak. "Bijzondere naam trouwens van je pokemon," hoorde de zwartharige haar zeggen. "Bedankt, hetzelfde. Wat betekent het?" vroeg ze vervolgens nieuwsgierig. Ze wist niet welke taal het was, maar dat werd vast nog wel duidelijk gemaakt.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ragya Airon
Member
Ragya Airon
Punten : 619
Gender : Female ♀
Age : 21 years, born on may 4th
Type : Team Rocket
Rang : Capo
Regions : Hoenn en Kalos
Icon : Ninetales
https://pokemon-journey.actieforum.com/t2533-ragya-airon https://pokemon-journey.actieforum.com/t2534-ragya-s-pokedex#50737

{ Kill me while you can  Empty
BerichtOnderwerp: Re: { Kill me while you can    { Kill me while you can  Emptyvr apr 17, 2015 11:28 am

Haar noordse taal was onbekent bij de meeste en dankzij haar accent moeilijk te raden. Toch grijnsde ze bij de woorden van dien. "Aldrei betekend Nooit, Refur vos" verklaarde ze zichzelf nader. Hierna keek ze schuin naar Refur die stoer piepte en met zijn pootje begon te piepen om de aandacht van de enorme vos te krijgen. De Eevee keek met zijn puppyblik omhoog naar zijn nieuwe idool. Aldrei naast haar keek afkeurend richting de teammember. Trots hief ze hierna haar kop en wierp haar blik af.
Terug naar boven Ga naar beneden
Alyss Timer
Member
Alyss Timer
Punten : 353
Age : -
Icon : Mudkip

{ Kill me while you can  Empty
BerichtOnderwerp: Re: { Kill me while you can    { Kill me while you can  Emptyza apr 18, 2015 12:32 pm

Nooit en vos. Alyss nam maar aan dat het willekeurige woorden waren. Vos kon wel ergens op slaan, maar nooit... Het was net als haar Leafeon en haar Electrike, die ook maar willekeurige namen hadden. Está en hecho sloegen nou niet speciaal op hen. "Welke taal is 't?" vroeg ze nog. De Eevee van de roodharige zocht aandacht van de Delphox, welke na enkele piepjes eindelijk omlaag keek en iets terug zei tegen de bruine vos. Nee, ze was geen eeveelution...
Terug naar boven Ga naar beneden
Ragya Airon
Member
Ragya Airon
Punten : 619
Gender : Female ♀
Age : 21 years, born on may 4th
Type : Team Rocket
Rang : Capo
Regions : Hoenn en Kalos
Icon : Ninetales
https://pokemon-journey.actieforum.com/t2533-ragya-airon https://pokemon-journey.actieforum.com/t2534-ragya-s-pokedex#50737

{ Kill me while you can  Empty
BerichtOnderwerp: Re: { Kill me while you can    { Kill me while you can  Emptyza apr 18, 2015 12:48 pm

Refur piepte lichtjes teleurgesteld, hij had echt gehoopt dat hij ook zo groot kon worden. De ander was immers ook vosachtig en de pokémon had het al helemaal zien zitten. Maar hij was afgewezen. Sipjes ging de bruine pluizebol zitten en keek tussen zijn pootjes terwijl zijn oortjes gingen hangen. Arm ding. Aldrei snoof veelzeggend, ze had het immers gezegd dat dit niks werd. 'Ijslands' verklaarde ze haar taal nader. 'Aldrei, pak Refur even, de Delpox heeft zijn hart gebroken' De ninetales rolde kort met haar ogen en liep toen naar de Eevee toe, die zich nu gewoon liep oppakken.
Terug naar boven Ga naar beneden
Alyss Timer
Member
Alyss Timer
Punten : 353
Age : -
Icon : Mudkip

{ Kill me while you can  Empty
BerichtOnderwerp: Re: { Kill me while you can    { Kill me while you can  Emptyzo mei 03, 2015 10:55 pm

Het meisje met de rode haren en twee vospokemon verklaarde dat de taal Ijslands was. Daarop knikte Alyss, en toen grinnikte ze bij het tafereel wat zich voordeed. Toen de Eevee zich had laten verplaatsen hield de zwartharige haar hoofd voor een moment wat gekanteld. "Heb je nog andere pokemon?" En weer recht. Het was een beetje een standaard vraag, maar altijd wel interessant om te weten. Pokemon konden best wat over een persoon zeggen, wist ze inmiddels wel.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ragya Airon
Member
Ragya Airon
Punten : 619
Gender : Female ♀
Age : 21 years, born on may 4th
Type : Team Rocket
Rang : Capo
Regions : Hoenn en Kalos
Icon : Ninetales
https://pokemon-journey.actieforum.com/t2533-ragya-airon https://pokemon-journey.actieforum.com/t2534-ragya-s-pokedex#50737

{ Kill me while you can  Empty
BerichtOnderwerp: Re: { Kill me while you can    { Kill me while you can  Emptyma mei 04, 2015 12:02 pm

Wat ging dit gesprek soepel zeg. Ragya had de hoop al opgegeven dat er nog iets nuttigs uit zo komen. Aldrei mokte naast haar, ongeamuseerd met Refur in haar muil. De kleine Eevee hing er ook wat lusteloos bij, zijn hartje gebroken bij het antwoord van de grote vuurvos voor hem. Toen er weer een vraag werd gesteld knikte Ragya simpel; ‘Zeker, Eldur een Growlithe, Kyndill de Cyndaquil en Sleipnir-‘ Nog voor ze de hengst had voorgesteld begon diens bal aan haar riem op te lichten en kwam het paard eruit. Zuchtend keek ze naar de Ponyta. ‘Je weet dat je niet zomaar eruit mag’ sprak ze hem streng toe. Maar het blauwgevlamde dier schudde enkel zijn manen en hinnikte iets over dat hij zichzelf wou voorstellen. Dat was in ieder geval de kern van het verhaal, maar het was bedekt in zijn normale vorm van scheldwoorden. Ragya wreef even over haar slapen en wees naar het paard naast zich. ´En dit is Sleipnir de Ponyta´ Hierbij hinnikte het paard kort, maakte een buiging en keek beiden wezens met zijn stormgrijze ogen aan. Alsof hij nu een daverend applaus verwachtte. De ego van het dier was bijna groot genoeg om voor te stellen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Alyss Timer
Member
Alyss Timer
Punten : 353
Age : -
Icon : Mudkip

{ Kill me while you can  Empty
BerichtOnderwerp: Re: { Kill me while you can    { Kill me while you can  Emptydi mei 05, 2015 3:22 pm

Growlithe, Cyndaquil, shiny Ponyta. Die laatste kon blijkbaar zelf uit zijn pokeball komen. Grappig. Ze had nooit een pokemon gehad die dat deed. Misschien zou ze die ooit nog krijgen. Maar bij nader inzien hoefde ze het niet echt. Het gedrag van het vuurpaard deed haar denken aan Cespéd als Treecko. Dus sloeg ze dat toch maar af. "Nice, een vuurteam," Arceus, dit gesprek was te awkward gewoon. Ze toonde een glimlach van niet meer dan een seconde. Toen klopte ze haar handen even langs haar middel, waar haar pokeballs hingen. Haar vinger raakte per ongeluk het knopje van Viajes ball, en uit een witte glinsterstroom ontstond een Walrein. Deze klapte in zijn voorvinnen en rolde richting het shiny paard. "Hè, k'uttig. Viaje..!"
Terug naar boven Ga naar beneden
Ragya Airon
Member
Ragya Airon
Punten : 619
Gender : Female ♀
Age : 21 years, born on may 4th
Type : Team Rocket
Rang : Capo
Regions : Hoenn en Kalos
Icon : Ninetales
https://pokemon-journey.actieforum.com/t2533-ragya-airon https://pokemon-journey.actieforum.com/t2534-ragya-s-pokedex#50737

{ Kill me while you can  Empty
BerichtOnderwerp: Re: { Kill me while you can    { Kill me while you can  Emptydi mei 05, 2015 3:32 pm

Sleipnir keek beledigd toen hij geen applaus kreeg en snoof geïrriteerd wat beledigingen. Nu kon de ander waarschijnlijk het paard niet verstaan, zoals Ragya, maar de betekenis was de roodharige echter al te duidelijk. Ze kende haar pokémon goed en hoewel ze de beesten dan niet verstond begreep ze het meeste wel. Bij de opmerking van de ander knikte ze enkel. Wat een observatie, geef die vrouw een prijs. Zuchtend leunde ze op haar andere been en gaf de hengst een strenge blik toen hij hongerig naar de tak van de Delphox keek. Maar op dat moment kwam er een Walrein tevoorschijn. Aldrei snoof meteen vijandig bij de water pokémon terwijl ze enkele tinten lichter werd in haar gezicht, alsof ze nu al zeeziek was. Sleipnir sprong net optijd opzij en schraapte beledigd met zijn hoeven op de grond. ‘Sleipnir als je dat beest maar met één hoef aanraakt krijg je de rest van de week geen aandacht meer’ De Ponyta keek alsof er een geweer op hem werd gericht en wandelde bijna als een schooiende hond naar Ragya toe. Ze krabbelde hem achter zijn oortjes, haar hand zo door het lauwe vuur laten glijdend. De bedreiging was maar bluf, dat zag je aan haar, maar haar wantrouwige blik richting de water type was dat niet. ‘Ik neem aan dat die van jou is?’ sprak ze koeltjes, al had ze weinig er tegen te doen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud

{ Kill me while you can  Empty
BerichtOnderwerp: Re: { Kill me while you can    { Kill me while you can  Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
{ Kill me while you can
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 2Ga naar pagina : 1, 2  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» what Doesn't kill you [ C & SPT ]
» Hurt me once, I'll kill you twice
» Kill me, heal me
» Kick & Kill
» {OPEN} License to kill

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Pokémon Journey :: ► WELCOME TO THE POKÉMON WORLD :: Kalos :: Dendemille Town :: Frost Cavern-
Ga naar: