|
|
Auteur | Bericht |
---|
Member Floyd DuncanPunten : 228
Type : Team Rocket
Rang : Capo
Regions : Hoenn en Kalos
Icon : | Onderwerp: Re: After the party zo apr 19, 2015 10:52 am | |
| Ugh. Hij wilde zijn bezoek weg maar niks, echt niks leek goed te gaan. Iedere minuut dat ze in zijn huis was leek een eeuwigheid te duren, en ze had nog steeds geen zin om gewoon naar buiten te gaan. ‘Als ik mij niet vergis is er trouwens geen zetel waar jij nu staat, en volgens mij had ik nadrukkelijk gezegd dat je hier moest blijven zitten,’ vanuit zijn ooghoeken keek hij dan ook opzij naar het meisje. ’Daar blijven staan staren gaat je daarbij ook niet veel verder brengen.’ Straks moest hij nog een nieuw huis gaan komen, gewoon omdat hij mensen niet buiten kreeg.
|
|
| |
Member Dominique LanePunten : 300
Type : Breeder
Regions : Kalos
Icon : | Onderwerp: Re: After the party zo apr 19, 2015 10:59 am | |
| Bij zijn woorden was het meisje weer gaan zitten op de zetel, ze vond het niet leuk om hem gelijk te moeten geven, maar uit het raam staren hielp inderdaad ook niks. "Het spijt me voor gisteravond," kwam er toen plotseling uit. Ze zei het dan wel, maar zonder hem aan te kijken natuurlijk. Waarom ze het zei wist ze niet goed, maar uiteindelijk had ze zijn jas gesloopt, zijn avondrondje verpest, shirt gestolen en zijn zetel bezet gehouden voor de nacht. |
|
| |
Icon : | Onderwerp: Re: After the party zo apr 19, 2015 11:09 am | |
| Floyd keek met vernauwde ogen naar Dominique wanneer dat ze zich verontschuldigde voor de afgelopen nacht. Dat was wel het minste wat ze kon doen, want misschien had ze eindelijk door dat het allemaal bij haar begon. Het begon met haar dronken, na de avondklok. 'Blijf volgende keer gewoon binnen zodra het na elf, bespaard ons een hoop werk en jou een pak problemen,' en dat was niet gelogen. Hij had haar al twee keer betrapt en ze was ervoor ook eens na de avondklok buiten geweest. Hoe lang duurde het voor dat ze iets leerde. 'Weet je nog waar je gister avond allemaal geweest bent?' en hij hielp haar ja, maar enkel om haar ook weer buiten te krijgen.
|
|
| |
Icon : | Onderwerp: Re: After the party zo apr 19, 2015 11:24 am | |
| Wat dwars keek ze hem nog altijd niet aan, en friemelde ze maar wat met haar handen die ze op haar schoot gelegd had. Waar ze geweest was. "Nee," begon ze toen en rechtte haar rug een keertje, waarna ze hem eventjes kort aankeek maar al snel haar handen interessanter vond. "Ik weet enkel nog dat ik buiten liep." De drank, muziek en warmte van de mensenmassa hadden haar hoofd er niet al te best op gedaan. Ze was in een bar geweest, en er waren een paar gozers waarbij ze rond had gehangen, maar verder wist ze het niet zo goed meer. "Het was een bar.. maar die heb je zoveel in Lumiose." |
|
| |
Icon : | Onderwerp: Re: After the party zo apr 19, 2015 11:41 am | |
| De informatie die hij al uit haar gekregen had was geen vette. Natuurlijk was het in een bar of een café, iets dat daarop leek en niet in een bloemenwinkel. Dat was gewoon logisch en daar hadden ze niks aan. ‘Als je gaat drinken, waar ga je dan meestal heen? En als je hier blijft overnachten, waar is dat dan normaal?’ vroeg hij aan haar terwijl dat hij achteruit ging leunen op de zetel.
|
|
| |
Icon : | Onderwerp: Re: After the party zo apr 19, 2015 12:03 pm | |
| "Ik.. dit was de eerste keer dat ik naar een bar ging," zei ze toen en voelde dat haar gezicht een beetje rood werd. Logisch was dat eigenlijk, want het was niet heel lang geleden dat ze achttien was geworden. Voor die tijd had ze het zonder alcohol volgehouden. Nu was het toch net een beetje te aanlokkelijk geweest. "Normaal gesproken het pokémon center, maar tegenwoordig overnacht ik in random hotels," zei ze toen. Het pokémon center had ze achter zich gelaten na een van haar eerdere aanvaringen met een van Floyd's collega's. Nee, als je daar overnachtte was je ook alles behalve veilig. |
|
| |
Icon : | Onderwerp: Re: After the party zo apr 19, 2015 12:13 pm | |
| Floyd had niks aan wat ze zei, en ze had er zelf ook helemaal niks aan. Verdomme he, kon ze niet als normale mensen gewoon naar een pokémon center gaan? Dat had alles veel makkelijker gemaakt. ‘En nog steeds zijn we geen stap dichter gekomen,’ zuchten de man terwijl hij zijn hand even over de kop van Death liet gaan. Ze was op allemaal nieuwe plaatsen geweest en kon ze niet herinneren. Het boeide hem eigenlijk niet dat ze haar spullen kwijt was, maar zonder haar spullen wilde ze zijn appartement niet verlaten. Ach, hij kreeg haar wel buiten. Niemand kon ooit eeuwig op dezelfde plek blijven.
|
|
| |
Icon : | Onderwerp: Re: After the party zo apr 19, 2015 12:23 pm | |
| Het meisje sloeg haar armen over elkaar heen en keek lichtjes nors naar niks in het bijzonder, ze keek gewoon recht vooruit. De woorden van Floyd maakten het er ook niet beter op. Waarschijnlijk was op dit moment haar Sceptile erachter gekomen dat zijn trainer miste, dat was voordelig natuurlijk. De groene pokémon kwam altijd uit zijn pokéball als het te lang duurde voordat het zwartharige meisje hem naar buiten zou roepen. Misschien was hij zelfs wel op zoek gegaan naar haar. Hopelijk. Want met haar gedachten zou ze toch niet veel verder komen. Ondertussen bleef ze stilletjes zitten op de bank, want zo gemakkelijk voelde ze zich niet op dit moment. |
|
| |
Icon : | Onderwerp: Re: After the party zo apr 19, 2015 12:28 pm | |
| ‘Maar dus,’ zei Floyd terwijl dat hij recht stond en zo op Dominique zou kunnen neerkijken. ‘Ik heb al veel meer toegelaten dan goed was,’ begon hij rustig terwijl zijn blik op haar gericht bleef. Dit was het moment dat ze toch echt eens weg moest gaan. Ze moest weg gaan en hij wilde haar nooit meer terug zien. ‘Je pokémon zijn weg, je spullen zijn weg en ik heb je zo en zo kwaad mogelijk geholpen. Ik kan niet meer doen en mijn huis is geen fucking hotel waar je zo maar kan blijven. Hier gelden mijn regels, en niet die van jou. Als ik zeg dat je weg gaat, ga je weg. Als ik zeg dat je mijn shirt terug geeft, geef je die terug. Snap je waar ik heen ga?’
|
|
| |
Icon : | Onderwerp: Re: After the party zo apr 19, 2015 12:45 pm | |
| Het meisje beet op haar lip toen de ander opstond en op haar neer keek. Zo was hij nog groter, nog meer intimiderend. Stilletjes luisterde ze naar zijn preek, maar halverwege was ze overeind gekomen zodat hij iets minder op haar neerkeek. "Maar al te goed," mompelde ze toen hij klaar was en bleef een paar stellen roerloos staan, eventjes geen idee hebbend wat ze nu moest doen. Toen nam ze de beslissing maar. "Oké," zei ze plotseling en keek hem nog altijd aan. In een niet al te snelle beweging trok ze zijn zwarte shirt over haar hoofd heen, waarna ze het ding zowat in zijn armen duwde. Hij zijn zin. |
|
| |
Icon : | Onderwerp: Re: After the party zo apr 19, 2015 12:50 pm | |
| Floyd was tevreden. De eerste in de uren dat ze al bij hem was had ze eens naar hem geluisterd. Nog even en hij zou haar nog goed hebben afgericht ook. Dat zou ze geen last meer zijn en was iedereen gelukkig. Het shirt werd haast in zijn handen geduwd maar hij gooide het in de hoek bij de rest van zijn kleding. Iets dat hij die avond daar al had gegooid. Geen idee meer wat het was. ‘Maar ik ben nog niet klaar. Je zit hier in mijn huis, mijn persoonlijke plek als een indringer,’ ging hij nog verder.
|
|
| |
Icon : | Onderwerp: Re: After the party zo apr 19, 2015 12:55 pm | |
| Hij gooide het shirt in een hoekje van de kamer, had ze het dus net zou goed gewoon aan kunnen houden. Toen begon hij erover dat hij nog niet klaar was, dat ze een indringer was op zijn persoonlijke plek. "Dus?" klonk haar stem toen lichtjes uitdagend. Ze voelde zich alles behalve op haar gemak terwijl ze met enkel haar ondergoed voor zijn neus stond, de afstand tussen hen in was ook niet al te groot. |
|
| |
Icon : | Onderwerp: Re: After the party zo apr 19, 2015 1:04 pm | |
| En weer kwam ze met één van haar opmerkingen. Hield ze zich haast van de domme en had ze in zijn ogen een veel te grote mond. ‘Dus je weet waar de deur is,’ zei hij ter verduidelijking. Was het nu zo moeilijk om te begrijpen of deed ze geen moeiten om na te denken? Misschien was het wel gewoon beide. ‘Oja, en het is zeer verstandig om je gewoon aan de avondklok te houden,’ vervolgde hij nog. Dat was nog wel het belangrijkste waar ze zich aan moest houden.
|
|
| |
Icon : | Onderwerp: Re: After the party zo apr 19, 2015 1:16 pm | |
| Het meisje liet haar blik afglijden naar de deur, maar bleef nog altijd staan. "Ik heb nog steeds mijn spullen niet," zei ze toen en keek Floyd aan, armen ondertussen maar over elkaar heengeslagen om zichzelf een houding te kunnen geven. "Die avondklok is onzin," mompelde ze vervolgens half binnensmonds en richtte haar blik uiteindelijk maar weer op de grond. Ze had er alles behalve zin in om zo de straat weer op te moeten, maar ze wist nu al dat het de man toch niks kon schelen wat ze deed. |
|
| |
Icon : | Onderwerp: Re: After the party zo apr 19, 2015 1:22 pm | |
| ‘Ik ben niet de oorzaak dat jij je spullen niet hebt en ik heb ook geen magische krachten waarmee ik je spullen kan terug toveren. Ga weg. Naar buiten en ga plekken afzoek want door hier te blijven bereik je niks. Ga iemand anders lekker lastig vallen,’ zei Floyd op een nog rustige toon, terug zoals hij normaal gezien sprak. Zonder enige emotie. Deathshot was ondertussen ook recht gestaan en stond aan de zij van zijn trainer. Dat de avondklok onzin was maakten hem ook niet uit. Boeide het hem wat dat ze het dom vond. Hij had er geen problemen mee.
|
|
| |
Gesponsorde inhoud | Onderwerp: Re: After the party | |
| |
|
| |
|