|
|
Auteur | Bericht |
---|
Member Jordan CastlePunten : 292
Type : Trainer
Regions : Hoenn
Icon : | Onderwerp: Re: It takes just one step. za maa 21, 2015 5:27 pm | |
| De blonde jongen grijnsde kort toen de Tropius een diepe buiging voor hem maakte en keek vervolgens weer naar Caroline. "Nou dat is Claudio en volgens mij vindt hij je al helemaal leuk." De blonde jongen had net zoals het meisje een glimlach die rond zijn lippen speelde. "Nou, gelukkig dan maar. Ik denk niet dat het leuk zou zijn om zo'n reus tegen je gekeerd te hebben," merkte hij toen op. De Pikachu sprong met een snelle beweging van de Ivysaur af en keek deze toen met samengeknepen oogjes aan, leuk vond hij het niet bepaald dat het wezentje zo geïrriteerd gereageerd had. Vervolgens hupte hij naar de Tropius toe en keek met verwonderde oogjes omhoog. |
|
| |
Member Caroline BenettoPunten : 376
Icon : | Onderwerp: Re: It takes just one step. zo maa 22, 2015 11:25 am | |
|
toxic wait 'till you've seen this "Nou, gelukkig dan maar. Ik denk niet dat het leuk zou zijn om zo'n reus tegen je gekeerd te hebben," Ze glimlachte even. "Nou.. als je ooit tegen 'm moet vechten, kom je er waarschijnlijk niet zo makkelijk vanaf." Nee, in een gevecht was die tropius meer dan alleen fel. Danny haalde opgelucht adem toen de pikachu bij hem was weggehupst. Die dacht zeker dat 'ie veel was, nou, het was maar een kleintje! De pikachu rende nu richting Claudio, die nieuwsgierig naar beneden keek en tegelijkertijd door zijn knieën zakte. TEMPLATE BY ELIZA @ SP & ATF
|
|
| |
Icon : | Onderwerp: Re: It takes just one step. zo maa 22, 2015 12:49 pm | |
| "Nou.. als je ooit tegen 'm moet vechten, kom je er waarschijnlijk niet zo makkelijk vanaf." Jordan grijnsde kort en haalde zijn schouder op. "Ik hoop dan maar dat mijn team tegen die tijd wat sterker is dan nu." Ja, je kon wel zeggen dat hij met zijn Pikachu en Rufflet niet bepaald het meest bedreigende team vormde op dit moment. Niet dat het veel uitmaakte ofzo, hij was toch nog niet van plan om de gyms uit te dagen. Een zorg voor later, als hij een team had dat naar hem luisterde. "Maar, hoe gaat het met jou?" vroeg de blonde jongen vervolgens. Toen hij hier aankwam had ze er niet bepaald vrolijk uitgezien. De Pikachu keek nieuwsgierig toe toen de Tropius door zijn knieën heen zakte. Het bleef op een afstandje staan, maar hupte toen al snel naar het veel grotere wezen toe. Een vrolijke 'chaa' kwam uit zijn mond en hij raakte het wezen aan met zijn bliksemachtige staart. |
|
| |
Icon : | Onderwerp: Re: It takes just one step. zo maa 22, 2015 12:58 pm | |
|
toxic wait 'till you've seen this "De volgende keer dat wij elkaar tegenkomen, eis ik een gevecht." Glimlachte ze. Oefening was altijd fijn voor gyms. Helaas haakte Jordan van het onderwerp af en viel haar blik weer naar beneden, naar het golvende water daar onder. "Uh .." Haar stem brak zachtjes en ze kon even alleen maar denken aan de vervelende dingen die gebeurd waren. Nerveus ging haar hand naar haar andere arm en ze kon door haar vest het litteken voelen wat de zigzagoon haar had gegeven met zijn kaken. "Ïk .." Ze peinsde. "ik .. heb mijn eerste badge gehaald!" Wist ze toen nog uit te brengen, alleen de gewoonlijke trots was verdwenen uit haar stem. Ze pakte haar badgedoosje erbij en liet Jordan de goudgekleurde speld zien. De pikachu leek wel vrolijk te zijn om hem te ontmoeten en Claudio legde zijn grote kop op de grond, zodat hij de pikachu op ooghoogte kon bekijken. toen deze een geel staartje tegen hem aandrukte, deed hij dat met zijn grote staart, alleen raakte hij slechts met zijn staartpunt de muispokemon aan. TEMPLATE BY ELIZA @ SP & ATF
|
|
| |
Icon : | Onderwerp: Re: It takes just one step. zo maa 29, 2015 11:32 am | |
| De blonde jongen glimlachte even kort naar haar, maar liet zijn blik toen afglijden naar het heldere water wat zich onder zijn voeten begaf, dat telkens weer tegen de kade aanbotste. "De volgende keer dat wij elkaar tegenkomen, eis ik een gevecht." Zijn blik ging weer terug naar haar, en hij knikte. "Challenge accepted," zei hij met een glimlach. Hopelijk was hij tegen die tijd sterker. "Uh .." De blonde jongen had zijn blik nog altijd op haar gericht, afwachtend op wat ze nu ging zeggen. "Ik .." het was weer eventjes stil voordat ze verder ging, "ik .. heb mijn eerste badge gehaald!" bracht ze uit. Vervolgens duwde ze hem haar badgedoos onder de neus, waar een goudkleurige speld in te zien was. "Gefeliciteerd dan," zei hij met een glimlach en streek door zijn warrige haar heen. "En.. Is er nog een reden dat je wat.. anders bent dan normaal?" vroeg hij toen subtiel, haar iet wat twijfelend aankijkend. |
|
| |
Icon : | Onderwerp: Re: It takes just one step. zo maa 29, 2015 12:11 pm | |
|
toxic wait 'till you've seen this Nou dat was dan een deal. Ze wilde haar nieuwe pokemon wel eens uittesten, want nog nooit had ze Claudio in een gevecht gebruikt. Wie weet was het wel een zeer sterke pokemon? Of zou ze een hele nieuwe techniek moeten gebruiken bij hem? "Gefeliciteerd dan," Ze glimlachte, na een korte aarzeling. "En.. Is er nog een reden dat je wat.. anders bent dan normaal?" Arceus. Haar ogen gleden weer naar beneden en ze keek naar het water. Zeggen of niet? "Eh .." Ze twijfelde te veel, er leken even veel goede als slechte dingen aan vast te zitten. "N-nee hoor." Murmelde ze uiteindelijk maar. Misschien was Jordan nog net een té grote vreemdeling voor haar. TEMPLATE BY ELIZA @ SP & ATF
|
|
| |
Icon : | Onderwerp: Re: It takes just one step. zo maa 29, 2015 12:16 pm | |
| "Eh .." De stem van de roodharige klonk twijfelend, hij merkte daaruit wel dat ze zich niet meer op haar gemak voelde. "N-nee hoor." De blonde jongen knikte een keer en viel weer stil, ongemakkelijk dit. Zijn blik gleed weer over de blauwe golven en hij sloot zijn ogen kort, luisterend naar de klotsende golven. "Als je wilt dat ik weer ga.. dan..?" Hij had zijn blik nog altijd op de zee gericht. Wie weet wilde ze wel helemaal niet met hem praten, waarschijnlijk omdat hij zo nu en dan zijn periode's had dat hij niks meer van zich liet horen. Vriendschappen onderhouden was waarschijnlijk niet zijn sterkste punt. |
|
| |
Icon : | Onderwerp: Re: It takes just one step. zo maa 29, 2015 12:19 pm | |
|
toxic wait 'till you've seen this Er gebeurde iets wat ze helemaal niet verwacht had. "Als je wilt dat ik weer ga.. dan..?" Haar ogen werden groot en ze draaide haar hoofd weer naar hem toe, op datzelfde moment greep ze zijn mouw vast. "D-dat zei ik niet?" Sprak ze, een beetje verontwaardigd door deze rare actie van hem. TEMPLATE BY ELIZA @ SP & ATF
|
|
| |
Icon : | Onderwerp: Re: It takes just one step. zo maa 29, 2015 12:22 pm | |
| De blonde jongen had op het punt gestaan om overeind te komen, maar toen greep ze zijn mauw al vast. Iet wat verbaasd draaide hij zijn hoofd naar haar toe. "D-dat zei ik niet?" zei ze. Jordan viel weer een beetje stil, en keek haar twijfelend aan. "Ik dacht gewoon.. dat.." Hij haalde zijn schouders op, wat hij dacht was eigenlijk niet eens belangrijk. Ik dacht dat je me weg wilde hebben. |
|
| |
Icon : | Onderwerp: Re: It takes just one step. zo maa 29, 2015 12:24 pm | |
|
toxic wait 'till you've seen this "Ik dacht gewoon.. dat.." Ze fronste. "Nou jij dacht verkeerd." Bromde ze en legde haar hoofd expres op zijn schouder. Zo, die kon nu niet meer opstaan. "Als je nu weggaat, dan zijn wij echt geen vrienden meer hoor!" Wat een dreigement hiero! TEMPLATE BY ELIZA @ SP & ATF
|
|
| |
Icon : | Onderwerp: Re: It takes just one step. zo maa 29, 2015 12:32 pm | |
| Hij had zijn verbaasde blik nog altijd op de roodharige gericht, die nu fronste. "Nou jij dacht verkeerd." Voordat hij het zelf doorhad, had ze haar hoofd al op zijn schouder gelegd. Dat belette hem van het opstaan. Zijn spieren ontspanden zich een beetje, hij zou haar nooit van zijn afschudden. "Als je nu weggaat, dan zijn wij echt geen vrienden meer hoor!" De blik van de blonde jongen verzachtte een beetje. "Dan blijf ik," zei hij en kantelde zijn hoofd een beetje, terwijl hij zijn blik weer kort op de zee richtte. |
|
| |
Icon : | Onderwerp: Re: It takes just one step. zo maa 29, 2015 12:38 pm | |
|
toxic wait 'till you've seen this "Dan blijf ik," Hiermee gaf hij dus wel een beetje toe dat ze vrienden waren, mooier kon het niet, right? Ze voelde zijn spieren wel weer ontspannen, wat betekende dat hij ze hiervoor gespannen had? Hadden haar woorden dan echt zoveel slechts betekend ..? "En .. wanneer denk je dat je me ooit gaat inhalen?" Ze begon maar over iets anders, dat zou de sfeer misschien wat opklaren. TEMPLATE BY ELIZA @ SP & ATF
|
|
| |
Icon : | Onderwerp: Re: It takes just one step. zo maa 29, 2015 12:48 pm | |
| "En .. wanneer denk je dat je me ooit gaat inhalen?" Dat ze het onderwerp veranderde was goed, veel beter. Eventjes was hij stil, en dacht na. "Eerst ga ik nog een aantal pokémon vangen, nog wat trainen en dan hoop ik dat ik de gym uit kan dagen," zei hij met een kleine glimlach en keek met een schuin oog naar haar. Zijn team was op dit moment nog veel te zwak voor de gym. |
|
| |
Icon : | Onderwerp: Re: It takes just one step. zo maa 29, 2015 12:52 pm | |
|
toxic wait 'till you've seen this "Eerst ga ik nog een aantal pokémon vangen, nog wat trainen en dan hoop ik dat ik de gym uit kan dagen," Ah ja, die doelstelling had ze al vaker gehoord, ja. "Weet je al wat voor een pokemon je op het oog hebt?" Vroeg ze vervolgens nieuwsgierig. TEMPLATE BY ELIZA @ SP & ATF
|
|
| |
Icon : | Onderwerp: Re: It takes just one step. zo maa 29, 2015 1:32 pm | |
| "Weet je al wat voor een pokemon je op het oog hebt?" vroeg de roodharige toen nieuwsgierig aan hem. De jongen haalde nonchalant zijn schouders een beetje op, lichtjes natuurlijk, want ze had haar hoofd nog altijd op zijn schouder liggen. "Niet bepaald, maar ik denk dat ik het wel weet als ik de goede pokémon tegenkom." Een kleine glimlach kwam weer rond zijn lippen en hij dacht na. Misschien kon hij morgen wel eens op de routes rondom Slateport gaan kijken. |
|
| |
Gesponsorde inhoud | Onderwerp: Re: It takes just one step. | |
| |
|
| |
|