Emergency [+Ayako] - Pagina 2
Welkom op
Pokémon Journey!

Heb je altijd al een Pokémon trainer, coördinator of breeder willen zijn? Of bewandel jij liever het gevaarlijke pad van een Team Rocket Grunt? Samen met andere leden schrijf jij het verhaal van jouw geheel eigen personage. Doorkruis regio's, vang je favoriete Pokémon en maak nieuwe vrienden onderweg. Laat het avontuur beginnen!
WELCOME, GUEST!
PLEASE Login OR Register.

Deel
 

 Emergency [+Ayako]

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
AuteurBericht
Ayako Hasegawa
Member
Ayako Hasegawa
Punten : 201
Gender : Female ♀
Age : 16
Type : Trainer
Regions : Hoenn
Icon : Mudkip

Emergency [+Ayako] - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Emergency [+Ayako]   Emergency [+Ayako] - Pagina 2 Emptydo maa 19, 2015 8:04 pm

Schijnbaar had ze het niet goed begrepen. Kwam wel vaker voor. Het kwam zelfs zo vaak voor, dat het Ayako niet eens meer wat deed. Sowieso had het haar nooit gedeerd – misschien was haar trots wel gewoon te groot, daar was ze immers een leeuw voor – dus vormde ze hier geen enkel probleem van. Ze voelde zich dan ook niet gegeneerd. “Ooohhhh, op die fiets!” riep ze uit zodra Jeanne klaar was met haar nieuwe uitleg; eentje die Aya wel scheen te begrijpen. Het was immers geen wiskunde, toch? Daarbij, het klonk nu eigenlijk heel simpel. Het was dat de brunette geen favoriete type had en sowieso was opgegroeid met het idee dat ze badges moest verzamelen, anders had breeder zijn haar ook wel leuk geleken. Toen het onderwerp was overgegaan naar haar vaders Salamence, nam het enthousiasme van de paarsharige wel erg toe. Niet dat Ayako het erg vond; ze deed zelfs vrolijk mee. “Ik heb geen idee!” beantwoordde ze de eerste vraag met een glimlach. “Maar ik heb wel ‘ns een ritje gemaakt, ja,” voegde ze eraan toe. “Heb jij ooit op een pokémons rug gezeten dan? Het is echt geweldig!” stelde ze nu een vraag aan Jeanne. Haar blik gleed even naar Goku, die opmerkte dat hij werd aangestaard en niet begrijpend naar het meisje keek. Zou ze ooit op zijn rug kunnen zitten? Was dat überhaupt wel handig...? Ze konden het altijd proberen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jeanne Lézard
Member
Jeanne Lézard
Punten : 726
Gender : Female ♀
Age : 17 years
Type : Ranger
Rang : Graduate Ranger
Regions : Hoenn
Icon : Mudkip
https://pokemon-journey.actieforum.com/t2185-jeanne-lezard#42591 https://pokemon-journey.actieforum.com/t2186-jeanne-s-pokedex#42592

Emergency [+Ayako] - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Emergency [+Ayako]   Emergency [+Ayako] - Pagina 2 Emptyvr maa 20, 2015 2:23 pm

Ayako leek de uitleg van Jeanne nu wel te begrijpen, dus de paarsharige had nu geen redenen meer om over iets anders te praten dan draakpokémon. Het zou nog moeilijk kunnen worden om weer van onderwerp te wisselen, want als Jeanne over draaktypes begon te praten, bleef dat vaak wel even duren. Het andere meisje leek al net zo enthousiast mee te praten, ook al had ze aangegeven dat ze geen favoriet type had. Ze zei dat ze geen flauw idee had wat de spanwijdte was van de Salamence van haar vader, maar dat ze wel eens een ritje had gemaakt. “Echt? Jij hebt echt geluk!” reageerde Jeanne. “Mijn draakpokémon zijn nog lang niet groot genoeg om op te zitten,” vervolgde ze, terwijl ze even keek naar Axelle en Lancelot. De Axew was er maar bij gaan liggen en keek met een geïnteresseerde blik naar de twee trainers, terwijl Lancelot verveeld voor zich uit staarde. Ayako vroeg vervolgens of Jeanne weleens op een Pokémon had gezeten. Ze dacht even na en knikte. “Ja, ik heb weleens gereden op de Zebstrika van mijn moeder,” vertelde ze. “Ik mocht er alleen maar hooguit tien minuten op zitten, want Zebstrika hebben nogal wat temperament.” Jeanne's blik gleed weer even naar haar eigen Pokémon. “En als Lancelot evolueert in een Noivern, kan ik ook met hem vliegen!” zei ze enthousiast, ook al wist ze dat het nog even kon duren voordat de norse Noibat zou evolueren.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ayako Hasegawa
Member
Ayako Hasegawa
Punten : 201
Gender : Female ♀
Age : 16
Type : Trainer
Regions : Hoenn
Icon : Mudkip

Emergency [+Ayako] - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Emergency [+Ayako]   Emergency [+Ayako] - Pagina 2 Emptyvr maa 20, 2015 11:01 pm

Jeanne vertelde haar dat ze echt geluk had. Ayako’s grijns werd ietsje breder, want hoewel de meeste mensen daar altijd een tegenargument op hadden, vond zij het prima om het compliment aan te nemen. Misschien had ze inderdaad wel geluk. En hopelijk bleef dat nog lang aanhouden ook. “Ehehe,” grinnikte ze, terwijl ze met haar wijsvinger zachtjes en onschuldig over haar wang krabde. Aya volgde vervolgens de blik van het meisje naar diens pokémon en knikte instemmend bij het horen van de woorden. “Ja, dat lijkt me ook onmogelijk, nu op ze gaan zitten.” Dat kon ze Goku of Azula ook niet aan doen. Nee, dat kon echt niet. Toen Jeanne over de Zebstrika van haar moeder begon, keek de brunette enthousiast op. Dus zij had ook op de pokémon van een ouder gezeten? “Hey, dan hebben we wat gemeen!” riep Ayako dan ook niet veel later. Zebstrika hadden echter een slecht humeur, volgens het meisje, dus viel de grijns van Aya’s gezicht. Had ze ooit zo’n pokémon gezien? Ze gokte van niet. Anders had ze het zich wel herinnerd, toch? “Welke pokémon is dat dan?” vroeg ze verbaasd aan de ander. Deze vertelde nog wat over haar Lancelot en de brunette werd weer enthousiast. “Ooooh, als het zo ver is wil ik ook!” reageerde ze vrolijk. Misschien mocht dat wel. Of ze sloot gewoon een dealtje. Zij op Lancelot en Jeanne op de Salamence van haar vader. Eerlijke deal. Toch?  
Terug naar boven Ga naar beneden
Jeanne Lézard
Member
Jeanne Lézard
Punten : 726
Gender : Female ♀
Age : 17 years
Type : Ranger
Rang : Graduate Ranger
Regions : Hoenn
Icon : Mudkip
https://pokemon-journey.actieforum.com/t2185-jeanne-lezard#42591 https://pokemon-journey.actieforum.com/t2186-jeanne-s-pokedex#42592

Emergency [+Ayako] - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Emergency [+Ayako]   Emergency [+Ayako] - Pagina 2 Emptyzo maa 22, 2015 11:47 am

Na even instemmend geknikt te hebben, deelde Ayako mee dat het haar ook onmogelijk leek om op ze te gaan zitten, waardoor Jeanne even moest grinniken. “Het kan wel, maar dan zouden ze misschien net zo plat worden als een Stunfisk,” grapte ze. Natuurlijk was ze niet van plan om die theorie uit te testen. Ze moest gewoon trainen en afwachten totdat de twee wél groot genoeg waren om op te rijden – of in Lancelot's geval, vliegen. Nadat Jeanne had verteld over de Zebstrika van haar moeder, riep Ayako enthousiast dat ze dan wat gemeen hadden. De paarsharige lachte, al was ze er niet zo zeker van of een Zebstrika wel met een Salamence vergeleken kon worden. Er waren immers veel Pokémon die als vervoermiddel konden dienen, en daar zaten die twee toevallig bij. 'Welke pokémon is dat dan?' vroeg Ayako verbaasd, die blijkbaar nog nooit een Zebstrika had gezien. “Zebstrika lijken een beetje op Rapidash, maar ze zijn van het elektrische type en ze zijn zwart met witte strepen,” legde Jeanne uit. Ponyta en Rapidash waren vrij bekende Pokémon, dus de kans was groot dat Ayako die link ook wel kon leggen. Nadat Jeanne had verteld dat ze met Lancelot kon vliegen zodra hij geëvolueerd zou zijn, reageerde Ayako vrolijk dat ze dan ook een ritje wilde maken. “Ik zal het je laten weten!” antwoordde Jeanne. “Het kan alleen nog wel even duren. Noibat evolueren pas bij een hoog level,” voegde ze er nog aan toe. Ze keek even naar haar Pokémon en zag dat Axelle nu wel erg nieuwsgierig was geworden naar Ayako. De Axew liep naar het meisje toe, waarna ze aan haar broek snuffelde.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ayako Hasegawa
Member
Ayako Hasegawa
Punten : 201
Gender : Female ♀
Age : 16
Type : Trainer
Regions : Hoenn
Icon : Mudkip

Emergency [+Ayako] - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Emergency [+Ayako]   Emergency [+Ayako] - Pagina 2 Emptyzo maa 22, 2015 8:48 pm

Ayako lachte mee, al had ze geen idee wat een Stunfisk was. Jeanne scheen het wel als grapje bedoeld te hebben, dus besloot ze maar te doen alsof ze het wel wist en het klonk wel als een grappige pokémon. Toen haar werd uitgelegd hoe een Zebstrika er zo ongeveer uitzag, knikte Ayako begrijpend. “Oh!” riep ze uit, zodra ze het door had. Ja, een gestreepte Ponyta kon ze zich wel voorstellen. “Net als Azula?” vroeg ze, waarop ze naar de Elekid haar zwarte strepen wees. Ze grijnsde triomfantelijk, omdat ze de uitleg zo ongeveer begrepen had. En misschien ook wel een beetje omdat Zebstrika wel heel cool klonk. Misschien dat ze zo’n pokémon wel zou willen hebben in de toekomst, al had ze eigenlijk al een elektrisch type in het team. Het paarsharige meisje vertelde vervolgens dat ze Ayako wel zou informeren als het zover was, maar dat het nog een lange tijd zou kunnen duren. De brunette wilde vragen hoe lang en waarom, maar Jeanne had haar gedachten al gelezen en legde het haarfijn voor Aya uit. “Geeft niet!” reageerde ze nonchalant. “Ik kan wel wachten.” Ze wierp het meisje een vriendelijke glimlach toe, waarop ze een kleine stilte liet vallen, want ze had bij Arceus geen idee wat ze nu moest zeggen. Totdat ze zich realiseerde dat ze eigenlijk onderweg was geweest voordat de Elgyem van Jeanne haar had gevonden. “Waar ging jij eigenlijk heen?” vroeg ze toen aan de ander. “Wij wilden naar Rustboro, maar toen raakte ik de weg een beetje kwijt,” gaf ze eerlijk en vrolijk toe, zoals altijd.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jeanne Lézard
Member
Jeanne Lézard
Punten : 726
Gender : Female ♀
Age : 17 years
Type : Ranger
Rang : Graduate Ranger
Regions : Hoenn
Icon : Mudkip
https://pokemon-journey.actieforum.com/t2185-jeanne-lezard#42591 https://pokemon-journey.actieforum.com/t2186-jeanne-s-pokedex#42592

Emergency [+Ayako] - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Emergency [+Ayako]   Emergency [+Ayako] - Pagina 2 Emptyma maa 23, 2015 6:58 pm

Zo te zien had Ayako de grap begrepen, want ze lachte vrolijk mee. Nadat Jeanne had uitgelegd hoe een Zebstrika er ongeveer uitzag, vroeg Ayako of de strepen van de elektrische Pokémon wat leek op de strepen van haar Elekid, Azula. Jeanne wreef even over haar kin terwijl ze in gedachten de Elekid met de Zebstrika vergeleek. “Een Zebstrika heeft strepen in de vorm van bliksemschichten, net als de streep op Azula's buik,” zei ze na even nagedacht te hebben. Eigenlijk zag alles aan een Zebstrika eruit als bliksemschichten. De strepen, de manen en zelfs het uiteinde van de staart schreeuwden gewoon “dit is een electric type Pokémon!”. Ayako zei nonchalant dat ze wel kon wachten tot Lancelot was geëvolueerd in een Noivern en Jeanne glimlachte even. Helaas zou het inderdaad wel lang kunnen duren voordat hij zou evolueren. Het zag ernaar uit dat Axelle zelfs sneller in een Haxorus zou evolueren dan Lancelot in een Noivern, aangezien de Axew meer training had gekregen. 'Waar ging jij eigenlijk heen?' vroeg Ayako na een korte stilte, waarna ze vertelde dat ze naar Rustboro wilde gaan, maar dat ze de weg was kwijtgeraakt. “Tja, in een bos als dit verdwaal je gemakkelijk,” zei Jeanne begrijpend. “Eigenlijk was ik gewoon wat aan het wandelen. Even weg van al het gedoe in de steden, weet je wel,” voegde ze er nog aan toe. De paarsharige keek even op haar horloge en zag dat het al voorbij de middag was. “Anders kan ik wel even meegaan naar Rustboro? Dan kunnen we daar gelijk wat te eten halen,” stelde ze voor.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ayako Hasegawa
Member
Ayako Hasegawa
Punten : 201
Gender : Female ♀
Age : 16
Type : Trainer
Regions : Hoenn
Icon : Mudkip

Emergency [+Ayako] - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Emergency [+Ayako]   Emergency [+Ayako] - Pagina 2 Emptydi maa 24, 2015 5:32 pm

Het meisje moest even nadenken, maar deelde uiteindelijk mee dat de strepen van een Zebstrika leken op de streep die Azula op haar buik had staan. Huh. Daar zat die pokémon dan helemaal vol mee? Het was een beetje moeilijk voor te stellen met dat patroon, maar Ayako had een wilde fantasie, dus dat lukte haar nog wel. “Nu wil ik er eentje echt zien,” jammerde de brunette, want hoe ze het nu voor zich zag, zag het er nog best als een gaaf beessie uit. Jeanne scheen het wel te begrijpen dat Aya was verdwaald met haar pokémon, wat een erg kinderachtige reactie bij haar teweegbracht; ze draaide zich naar haar Treecko, stak haar tong naar hem uit en keek hem vervolgens met een ‘ha, zie je wel dat ik niet dom ben’ blik aan. Gepaard met een brede glimlach natuurlijk, anders zou het niet helemaal een Ayako gebaar zijn. Jeanne vervolgde haar verhaal door te bekennen dat ze even was ontsnapt aan de drukte van de stad, waarop het dit keer de veertienjarige was die begrijpend reageerde. “Hmmn.” Meer kwam er even niet uit. Wel op het voorstel of de ander mee moest zodat ze wat eten konden halen in Rustboro. Aya’s opluchting werd meteen zichtbaar op haar gezicht, terwijl ze naar Jeanne toe leunde en haar handen hoopvol in elkaar had gevouwen. “Wil je dat echt doen?” vroeg ze aan het meisje. “Graag! Ik trakteer! ... Denk ik. Als ik genoeg geld heb, hehe.” Ze grijnsde en wreef met haar rechterhand tegen haar achterhoofd. Dat was namelijk nog maar de vraag.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jeanne Lézard
Member
Jeanne Lézard
Punten : 726
Gender : Female ♀
Age : 17 years
Type : Ranger
Rang : Graduate Ranger
Regions : Hoenn
Icon : Mudkip
https://pokemon-journey.actieforum.com/t2185-jeanne-lezard#42591 https://pokemon-journey.actieforum.com/t2186-jeanne-s-pokedex#42592

Emergency [+Ayako] - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Emergency [+Ayako]   Emergency [+Ayako] - Pagina 2 Emptydi maa 24, 2015 7:37 pm

Het verraste Jeanne niet echt dat Ayako zei dat ze nu een Zebstrika in het echt wilde zien, maar helaas waren die niet bepaald veelvoorkomend in Hoenn. “Je komt er vast wel eens eentje tegen,” zei Jeanne bemoedigend. Ayako was een jonge trainer, dus de kans was groot dat ze nog veel Pokémon tegen zou komen en dat ze misschien zelfs eens naar Unova zou kunnen reizen om daar Zebstrika te zien. Daar kwamen ze juist veel voor en het was ook de regio waar de soort vandaan kwam. Misschien dat Jeanne zelf ook eens zou reizen naar een andere regio, maar zolang haar gezondheid haar in de steek liet, leek haar dat geen goed idee. Nadat ze had gezegd dat ze begreep dat Ayako verdwaald was, stak laatstgenoemde haar tong uit naar de Treecko, waaruit Jeanne opmaakte dat die het waarschijnlijk vreemd had gevonden dat zijn trainer verdwaald was geraakt in een bos. Zodra Jeanne had voorgesteld om naar Rustboro te gaan en daar gelijk wat te gaan eten, keek Ayako haar opgelucht aan en leunde naar de paarsharige toe. 'Wil je dat echt doen?' Jeanne knikte. 'Graag! Ik trakteer! ... Denk ik. Als ik genoeg geld heb, hehe,' zei het meisje vervolgens, waardoor Jeanne toch even moest lachen. “Ach, dat zullen we nog wel zien. Ik heb meer dan genoeg bij me, dus ik zal wel trakteren,” zei ze, waarna ze opstond en om zich heen keek. “Eens kijken, Rustboro... Volgens mij is het die kant op,” zei ze, waarbij ze in een bepaalde richting wees. Op naar het eten- eh, de stad.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ayako Hasegawa
Member
Ayako Hasegawa
Punten : 201
Gender : Female ♀
Age : 16
Type : Trainer
Regions : Hoenn
Icon : Mudkip

Emergency [+Ayako] - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Emergency [+Ayako]   Emergency [+Ayako] - Pagina 2 Emptydi maa 24, 2015 9:20 pm

Het klonk niet echt bemoedigend zo, maar dat bracht Ayako’s doorzettingsvermogen juist naar boven. Vastberaden balde ze haar vuisten en liet haar wenkbrauwen scheef omlaag zakken in een vastbesloten gezichtsuitdrukking. Vervolgens knikte ze om aan te tonen dat ze het er mee eens was en niet zo’n beetje ook. Jeanne moest lachen om haar voorstel en Ayako grinnikte even met haar mee. Ze had vast nog wel wat zakgeld over. Toch? Ze had nog niet echt veel uitgegeven, dus dat moest haast wel. Ah, Jeanne stelde nu ook al voor om te trakteren... En dat aanbod klonk heel verleidelijk. “Oké!” reageerde ze vrolijk op het voorstel dat ze het nog wel zouden zien. Vervolgens wees het meisje een richting op, waarbij Aya de priemende vinger met haar blik volgde. Daar kwam ze in ieder geval niet vandaan, dus het moest wel goed zijn. “Goku, Azula, voorwaarts mars!” riep de brunette naar haar pokémon, terwijl ze trots en overdreven de kant op liep die Jeanne net aan had gewezen. “Waarom kom je eigenlijk vandaan?” besloot ze te vragen. Ze wist de weg hier immers – misschien was ze wel van deze buurten?
Terug naar boven Ga naar beneden
Jeanne Lézard
Member
Jeanne Lézard
Punten : 726
Gender : Female ♀
Age : 17 years
Type : Ranger
Rang : Graduate Ranger
Regions : Hoenn
Icon : Mudkip
https://pokemon-journey.actieforum.com/t2185-jeanne-lezard#42591 https://pokemon-journey.actieforum.com/t2186-jeanne-s-pokedex#42592

Emergency [+Ayako] - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Emergency [+Ayako]   Emergency [+Ayako] - Pagina 2 Emptywo maa 25, 2015 11:45 am

Jeanne riep haar Pokémon bij zich en begon alvast in de richting te lopen die ze had aangewezen. Ayako volgde haar al snel en liep trots en vrij overdreven, terwijl Jeanne op een wat rustigere manier wandelde. De paarsharige kon de weg makkelijk vinden, want toevallig was ze vanuit Rustboro naar Petalburg Woods gegaan en ze had geen al te moeilijk pad afgelegd. Ayako vroeg plotseling waar Jeanne vandaan kwam en ze moest even nadenken of ze bedoelde vanuit welke richting ze het bos was ingegaan, of waar ze woonde. Ze besloot dat ze van de laatste optie uit ging. “Ik kom uit Fallarbor Town,” vertelde ze. “En jij?” Het kon geen kwaad om even wat te kletsen, aangezien het nog wel even kon duren voordat ze het bos uit waren.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ayako Hasegawa
Member
Ayako Hasegawa
Punten : 201
Gender : Female ♀
Age : 16
Type : Trainer
Regions : Hoenn
Icon : Mudkip

Emergency [+Ayako] - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Emergency [+Ayako]   Emergency [+Ayako] - Pagina 2 Emptywo maa 25, 2015 1:28 pm

Fallarbor Town. Waar lag dat ook alweer? Ze had geen idee. Het lag in ieder geval niet in de buurt van Lilycove, want dan had ze het wel gekend. Op de vraag waar zij vandaan kwam, opende Ayako enthousiast haar mond. “Lilycove!” reageerde ze trots, alsof het de hoofdstad van heel Hoenn was. Het was in ieder geval wel een bekende stad, want het trok veel toerisme. “Ik ben heeeeelemaal naar Littleroot gegaan –omdatikeenverkeerdeafslagnam– en nu ben ik hier!” voegde ze eraan toe. Ze grijnsde even. Ja, dat was een heel avontuur geweest. Het begin van haar reis verliep niet heel soepeltjes, maar ze had in ieder geval wel al aardige mensen ontmoet. “Ik heb heel veel aardige trainers ontmoet, jij ook hoor, en ik heb al een aantal gevechten gehad. Reizen is zo cool!” Ah, was ze nu niet te enthousiast? Oeps. Goku vouwde zijn poten over elkaar en probeerde zijn trainer zo goed mogelijk te negeren, want als hij nu het slachtoffer van haar ging zijn, dan was hij nog lang niet jarig. Al die hyperheid. Dat kon de Treecko echt niet verdragen. En dan had je ook nog een Elekid die daar makkelijk in meeging... Nee, hij had het erg zwaar binnenin dit team.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jeanne Lézard
Member
Jeanne Lézard
Punten : 726
Gender : Female ♀
Age : 17 years
Type : Ranger
Rang : Graduate Ranger
Regions : Hoenn
Icon : Mudkip
https://pokemon-journey.actieforum.com/t2185-jeanne-lezard#42591 https://pokemon-journey.actieforum.com/t2186-jeanne-s-pokedex#42592

Emergency [+Ayako] - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Emergency [+Ayako]   Emergency [+Ayako] - Pagina 2 Emptywo maa 25, 2015 7:57 pm

Ayako reageerde trots dat ze uit Lilycove kwam en Jeanne groef even in haar geheugen. Wat voor een plek was dat ook alweer? “Dat is toch die toeristische trekpleister?” vroeg ze voor de zekerheid. Vervolgens zei Ayako dat ze helemaal naar Littleroot was gekomen en dat ze nu hier was en even keek Jeanne haar verrast aan. “Te voet?” vroeg ze. Voor zover ze zich kon herinnern lag Littleroot aan de andere kant van Kanto in vergelijking met Lilycove City. Jeanne reisde zelf ook wel rond, maar ze nam dan ook regelmatig de bus. Ayako vertelde dat ze veel aardige trainers was tegengekomen – Jeanne inbegrepen – en dat ze al een aantal gevechten had gehad. En natuurlijk dat ze reizen cool vond. “Ik ben nog niet zo lang aan het reizen, dus ik heb nog geen gevechten gehad,” reageerde Jeanne. Een andere reden dat ze geen gevechten had meegemaakt was omdat ze toch niet fanatiek hoefde de trainen, maar daar besloot ze het maar niet meer over te hebben. Lancelot kwam even op haar schouder zitten en Jeanne aaide hem over zijn hoofd. “Ik ga in elk geval nog wel op zoek naar partners voor die draken van me, hoor,” zei ze met een geamuseerde ondertoon. Haast meteen keek Lancelot haar wat vreemd aan en vloog weer van haar schouder af. Waarom zat hij nou weer met een Breeder opgescheept die niets anders deed dan hem koppelen aan elke andere Pokémon in zijn Egg Group? Ze had het zelfs al eens over een Taillow gehad. Een Taillow!
Terug naar boven Ga naar beneden
Ayako Hasegawa
Member
Ayako Hasegawa
Punten : 201
Gender : Female ♀
Age : 16
Type : Trainer
Regions : Hoenn
Icon : Mudkip

Emergency [+Ayako] - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Emergency [+Ayako]   Emergency [+Ayako] - Pagina 2 Emptywo maa 25, 2015 9:05 pm

Toeristische trekpleister, zo noemde Jeanne het. En zo werd het ook weleens in de volksmond genoemd. Ayako knikte zo snel en hard dat Goku er bijna zeker van was dat haar nek was gebroken. Bijna. “Yep! Dat is ‘m!” voegde ze eraan toe, alsof de ander die knik had kunnen missen. Het meisje vroeg vervolgens of Aya het allemaal te voet had gedaan. Betrapt krabde ze zachtjes met haar wijsvinger over haar wang. “Niet alles, hehe,” reageerde ze oprecht. Dat was gewoon onmogelijk, te voet op zo’n korte tijd. Nee, ze had hier en daar wel eens een bus genomen. “Dat zouden m’n voetjes niet hebben overleefd.” Ze liet haar blik even naar haar voeten glijden, terwijl ze nog altijd nonchalant vooruit marcheerde. Jeanne vertelde dat ze nog niet zo gek lang reisde en daarom ook nog geen gevechten had gehad. Daar draaide het breeder zijn toch ook niet om? Ayako keek haar even vragend aan, maar besloot daar verder geen vraag over te stellen. “Ik ook nog niet, hoor,” deelde ze nonchalant mee. “Maar ik ben wel van plan binnenkort de eerste gym uit te dagen!” Ze balde haar hand enthousiast tot een vuist en keek vastberaden voor zich uit. Yep! Die gymleader ging er spijt van krijgen dat het gymleader was geworden! Hier had ze jaren voor getraind! Er was alleen één probleempje. “Euh, waar is die gym eigenlijk?” vroeg ze zich toen hardop af.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jeanne Lézard
Member
Jeanne Lézard
Punten : 726
Gender : Female ♀
Age : 17 years
Type : Ranger
Rang : Graduate Ranger
Regions : Hoenn
Icon : Mudkip
https://pokemon-journey.actieforum.com/t2185-jeanne-lezard#42591 https://pokemon-journey.actieforum.com/t2186-jeanne-s-pokedex#42592

Emergency [+Ayako] - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Emergency [+Ayako]   Emergency [+Ayako] - Pagina 2 Emptyvr maa 27, 2015 6:56 pm

Als reactie op Jeanne's vraag knikte Ayako zo hard dat het leek alsof ze bijna haar nek brak, of op zijn minst wat spieren zou verrekken. 'Yep! Dat is ‘m!' zei ze erbij, wat nogmaals bevestigde dat Jeanne de juiste stad in gedachten had. Ook vertelde ze dat ze niet helemaal te voet was gekomen – want dat zouden haar voetjes niet hebben overleefd, zei ze –, dus Jeanne ging er maar vanuit dat ook Ayako met het openbaar vervoer had rondgereisd. Tja, je had nu eenmaal van die fanatiekelingen die er wel van hielden om de hele regio te voet te verkennen. Jeanne was daar niet één van. Nadat ze had gezegd dat ze nog niet zo lang reisde en dat ze nog maar weinig gevechten had gehad, reageerde Ayako dat ze dat ook nog niet had gedaan. Jeanne wist niet zeker of ze het over het reizen, het vechten of allebei had, maar op zich maakte dat niet veel uit. Het meisje deelde mee dat ze van plan was om binnenkort de eerste gym uit de dagen en ze balde haar vuist, terwijl ze vastberaden voor zich keek. “Veel succes daarmee,” zei Jeanne met een quasi-nep lachje. Ergens was ze wat jaloers, want de paarsharige zou waarschijnlijk nooit gyms kunnen uitdagen, ondanks haar dromen. Ze wist dat ze dat niet op anderen mocht afreageren, maar het speet haar toch dat zij nooit trots een badge in haar handen zou kunnen houden. Gelukkig vroeg Ayako iets waardoor Jeanne's humeur weer verbeterde. 'Euh, waar is die gym eigenlijk?' Jeanne grinnikte even, want het was best grappig dat een Trainer uit Hoenn niet wist waar de eerste gym van Hoenn was. Ze dacht even na, waarna ze haar schouders ophaalde. “Ik weet het niet, eigenlijk. Misschien weten ze het wel in Rustboro,” antwoordde Jeanne, waarna ze de gebouwen van een stad al zag opdoemen in de verte.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ayako Hasegawa
Member
Ayako Hasegawa
Punten : 201
Gender : Female ♀
Age : 16
Type : Trainer
Regions : Hoenn
Icon : Mudkip

Emergency [+Ayako] - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Emergency [+Ayako]   Emergency [+Ayako] - Pagina 2 Emptyzo maa 29, 2015 8:16 pm

Ze kreeg een succes, al ging het niet helemaal van harte. Voor een moment ving Ayako het wonderbaarlijk genoeg op en vroeg ze zich af hoe dit kwam – had ze soms iets verkeerds gezegd? Mocht de paarsharige haar niet? Nee, als dat zo was, dan had ze niet aangeboden om de brunette te helpen. Toch? Jeanne begon vervolgens te lachen om haar vraag, waardoor het meisje er zeker van was dat de ander in ieder geval geen hekel aan haar had. Anders zou ze waarschijnlijk niet hebben gelachen. Helaas wist Jeanne het antwoord op haar vraag niet, maar ze stelde voor dat de mensen het in Rustboro vast wel wisten. Haar frons verdween van haar voorhoofd en ze kreeg weer een brede grijns rond haar lippen, waarbij ze haar tanden zo veel mogelijk had ontbloot. “Vast wel,” reageerde ze nonchalant. Ze hupte een aantal keer bij haar volgende passen en wees toen uitbundig naar voren. “Oh! Land in zicht!” bracht ze niet veel later uit. De eerste paar tekenen van de bewoonde wereld werd al zichtbaar. Dat mocht tijd worden na al die kilometers gewandeld te hebben, zeg!
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud

Emergency [+Ayako] - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Emergency [+Ayako]   Emergency [+Ayako] - Pagina 2 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Emergency [+Ayako]
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 2 van 4Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» the one that games [Ayako]
» You got trapt [Ayako]
» Ayako's Pokédex
» Ayako Hasegawa
» A Taco Titan[+Ayako]

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Pokémon Journey :: ► WELCOME TO THE POKÉMON WORLD :: Hoenn :: Petalburg City :: Petalburg Woods-
Ga naar: