Heb je altijd al een Pokémon trainer, coördinator of breeder willen zijn? Of bewandel jij liever het gevaarlijke pad van een Team Rocket Grunt? Samen met andere leden schrijf jij het verhaal van jouw geheel eigen personage. Doorkruis regio's, vang je favoriete Pokémon en maak nieuwe vrienden onderweg. Laat het avontuur beginnen!
Onderwerp: Re: Chatot's Chatter do feb 19, 2015 10:37 pm
Aiden Stark schreef:
Als we het over populaire muziek hebben, ga ik voor The Script met "No good in goodbyes" & Meghan Trainor's "All about that Bass". Verder ben ik meer van de Rock. En de heerlijke stemmen zoals die van bryan Adams. Woosh ~
Op een gegeven moment was ik best wel verslaafd aan Six Degrees of Separation van The Script. Die band heeft best leuke nummers, maar om een of andere reden heb ik er nooit aan gedacht om ook echt een album te downloaden. xD
Member
Elizabeth Dale
Punten : 410
Type : Ranger
Rang : Student Ranger
Regions : Kalos
Icon :
Onderwerp: Re: Chatot's Chatter do feb 19, 2015 10:38 pm
Ik luister veel naar Imagine Dragons (Bleeding out, Demons, Warriors, Radioactive, Who we are, Monster, Lost cause and much more), The Script (echt serieus al hun nummers, die ga ik niet eens allemaal opnoemen nu haha), Of Monsters and Men (King and Lionheart, Little talks, Silhouettes, and much more) en dat soort dingen :'D Zo nu en dan ook wel wat dingetjes zoals Sia (Chandelier, Elastic Heart), Meghan Trainor (All about that bass, Lips are moving), Lorde (Team, Royals, Yellow Flicker Beat), Iggy Azalea (Black Widow, Fancy), veel Katy Perry, af en toe Rihanna, en dat soort dingen haha :'D
Maar absoluut geen 1D, Miley Cyrus, Ariana Grande, Justin Bieber en 5 Seconds of Summer etc. Daarvan ben ik namelijk niet echt haha
EDIT: Sinds een paar weken luister ik wel best wel veel liedjes van Charli XCX, die vindt ik ook wel goed :'D
Laatst aangepast door Elizabeth Dale op do feb 19, 2015 10:39 pm; in totaal 2 keer bewerkt
Member
Alana Bouvier
Punten : 310
Type : Trainer
Regions : Hoenn
Icon :
Onderwerp: Re: Chatot's Chatter do feb 19, 2015 10:38 pm
Mijn lievelings blijft Simple Plan *vliegt weg*
Hun nieuwe lied Boom is zo leuk, alleen ze hebben alleen nog maar geluidsfragmenten van hun concert waar ze het voor het eerst zongen ;c
Member
Athena Stark
Punten : 161
Icon :
Onderwerp: Re: Chatot's Chatter do feb 19, 2015 10:39 pm
Simple Plan, dat is lang geleden :') Daarvan moet ik nog een playlist hebben staan op spotify xD
Dit is meer mijn stijl :') PgP <3
Member
Connor Jacob
Punten : 436
Icon :
Onderwerp: Re: Chatot's Chatter do feb 19, 2015 10:41 pm
Aiden Stark schreef:
Als we het over populaire muziek hebben, ga ik voor The Script met "No good in goodbyes" & Meghan Trainor's "All about that Bass". Verder ben ik meer van de Rock. En de heerlijke stemmen zoals die van bryan Adams. Woosh ~
Ik heb dat liedje van All about that bass al zo vaak gehoord dat ik het even beu ben, maar ik zing het wel nog mee xD Dat liedje van Bruno Mars, Up Town Funk of zoiets, ben ik ook echt beu xD
#Quinty: Ik wil wel met Austin? (: Maar jij maakt het gesprek aan xD
Member
Athena Stark
Icon :
Onderwerp: Re: Chatot's Chatter do feb 19, 2015 10:42 pm
Komt eraan~
Member
Elizabeth Dale
Punten : 410
Type : Ranger
Rang : Student Ranger
Icon :
Onderwerp: Re: Chatot's Chatter do feb 19, 2015 10:43 pm
Haha ik vond Uptown Funk in het begin echt helemaal niks maar nu vindt ik hem juist heel leuk x'D Anyway, zijn er nog mensen die HC gesprekken/ normale topics willen met welk account van mij dan ook? En weet er iemand hier een manier om aan een Vullaby voor Jordan te komen? Zo ja, please let me know <'3
Member
Athena Stark
Icon :
Onderwerp: Re: Chatot's Chatter do feb 19, 2015 10:44 pm