|
|
Auteur | Bericht |
---|
Member Austin DreamsPunten : 533
Icon : | Onderwerp: Re: Chatot's Chatter zo feb 22, 2015 11:47 am | |
| Die Pokémon vangen is nog niet zo erg... maar als de jouwe level veertig zijn en dan is de Pokémon weer lager, moet je eerst weer punten krijgen om ze op hetzelfde level te krijgen.. Nou ja, je hoeft ze ook niet per se op hetzelfde level te brengen, maar ik wil goed voorbereid zijn voor de gyms xD |
|
| |
Member Seven FarronPunten : 458
Type : Ranger
Rang : Red Ranger
Regions : Kalos
Icon : | Onderwerp: Re: Chatot's Chatter zo feb 22, 2015 11:48 am | |
| Ja t is puur gekozen op pokémon zelf niet nagedacht over types xD ik heb nu eenmaal n voorliefde voor zeehonden :P |
|
| |
Member Athena StarkPunten : 161
Type : Trainer
Icon : | Onderwerp: Re: Chatot's Chatter zo feb 22, 2015 11:48 am | |
| @Freedje; Hahah, ja dat is een probleem :') Maar is ook precies de reden waarom ik voor Viev liever een Eevee vang dan wacht op een van een breed :P heb je aardig wat minder kosten.
Lvl 1 tot lvl 50 is 298 punten immers xD
@Wazz; Hahah, ja dat kan ook x'D Het viel me alleen op :') |
|
| |
Member Rose AberdeenPunten : 303
Icon : | Onderwerp: Re: Chatot's Chatter zo feb 22, 2015 11:50 am | |
| #Quinty: Ik wilde net zeggen dat het nooit kan dat dat maar 298 punten is, maar ik zit natuurlijk te rekenen voor vijf Pokémon... dan heb je al wel wat meer dan als je één Pokémon zo veel levels omhoog wilt brengen, haha xD |
|
| |
Icon : | Onderwerp: Re: Chatot's Chatter zo feb 22, 2015 11:53 am | |
| @Freedje; Haha, ja, dat is maar voor 1 pokémon. Daarom is de Absol van Viev blijven steken op level 40 :') de laatste 100 punten ben ik nog mee bezig (A) En daarnaast moet ik dr nieuwe Eevee straks ook nog level tot 50 en evolueren //sigh xD |
|
| |
Icon : | Onderwerp: Re: Chatot's Chatter zo feb 22, 2015 11:56 am | |
| #Quinty: Ik ga met Connor pas na de tweede gym een Eevee vangen, hoor xD Die wordt trouwens 'n Espeon, dus die moet ik twee weken irl gewoon in z'n team houden en dan komt alles wel goed. Ondertussen gewoon goed puntjes verzamelen xD
--
OMG, SPHEAL IS ZO VRESELIJK SCHATTIG *Is op Waz' post aan het reageren en zocht 'n plaatje van Spheal op* |
|
| |
Icon : | Onderwerp: Re: Chatot's Chatter zo feb 22, 2015 11:58 am | |
| @Freedje; De Eevee van Viev wordt een Vaporeon <3 Niet mijn lievelings Eeveelution, maar atm wel het meest nuttige :'D En zoals Walter al zei, handig voor in een contest x'D
Ik moet eigenlijk naar de 5e gym toe, maar met de verhoging van de gyms weet ik niet zeker of ik dat wel aandurf T^T daarom ben ik aan het sparen voor TM's, gaan de Eevee/Vaporeon en de Absol nog naar level 50 en daarna zie ik wel weer verder x'D |
|
| |
Icon : | Onderwerp: Re: Chatot's Chatter zo feb 22, 2015 11:58 am | |
| @Freedje: dat dus xD drm heb ik m |
|
| |
Icon : | Onderwerp: Re: Chatot's Chatter zo feb 22, 2015 12:00 pm | |
| #Quinty: Ik ga de mijne gewoon naar het maximumlevel of iets daarvoor (want 500 punten voor ze allemaal op 50 te helpen is écht wel veel) en dan hoop ik gewoon dat het goedkomt xD
#Waz: Zijn laatste evolutie is minder schattig though ;D |
|
| |
Member Alana BouvierPunten : 310
Regions : Hoenn
Icon : | Onderwerp: Re: Chatot's Chatter zo feb 22, 2015 12:02 pm | |
| Ik ga voor 150 punten sparen, jeetje Alana's puntenaantal is wel heel erg omhoog gegaan gisteren xD |
|
| |
Icon : | Onderwerp: Re: Chatot's Chatter zo feb 22, 2015 12:03 pm | |
| - Rose Aberdeen schreef:
- #Quinty: Ik ga de mijne gewoon naar het maximumlevel of iets daarvoor (want 500 punten voor ze allemaal op 50 te helpen is écht wel veel) en dan hoop ik gewoon dat het goedkomt xD
Mijn grootste uitdaging was Viev d'r Volcarona trainen :') Van level 1 t/m level 59, waarop Larvesta evolueert, is echt een hel om te doen x'D |
|
| |
Icon : | Onderwerp: Re: Chatot's Chatter zo feb 22, 2015 12:03 pm | |
| @Freedje: daarom blijft ie gwn een Spheal xD |
|
| |
Member Connor JacobPunten : 436
Icon : | Onderwerp: Re: Chatot's Chatter zo feb 22, 2015 12:05 pm | |
| #Quinty: Veel succes daarmee xD
#Waz: Goed plan (:
#Bo: En dan is het ergste nog dat jij de punten voor ons topic mag claimen omdat jij 'm gemaakt hebt en hij toch al wel wat pagina's heeft... haha, nee hoor, grapje. Ze zijn je gegund xD |
|
| |
Icon : | Onderwerp: Re: Chatot's Chatter zo feb 22, 2015 12:06 pm | |
| @Freedje; She already has her Volcarona tho xD Maar het heeft me wel lang gekost, [snel uitrekenen, zo'n 498 punten in totaal] xD
Arceus, ik kom niet echt verder met mn vangpost zo xD hopelijk kan ik er 5k woorden uit trekken, dan ben ik tevreden xD
EDIT; @Freedje; De punten voor de zoveel pagina's in een topic mag iedereen claimen die mee doen aan het topic, zolang het meer dan 3 man is ;) |
|
| |
Member Connor JacobPunten : 436
Icon : | Onderwerp: Re: Chatot's Chatter zo feb 22, 2015 12:11 pm | |
| #Quinty: Volgens mij mag alleen diegene die het topic gemaakt heeft (omdat daar created a topic... staat) en volgens mij mag je die juist claimen als daar maximaal 3 man aan mee laten doen. Dus niet meer als drie man (: |
|
| |
Gesponsorde inhoud | Onderwerp: Re: Chatot's Chatter | |
| |
|
| |
|