Auteur Bericht Member
Aria Lavon Punten : 220
Type : Breeder
Regions : Hoenn
Icon : Onderwerp: Re: Chatot's Chatter vr feb 20, 2015 7:30 pm Hahahaha arme Aiden, mijn accounts wel >:3
Member
Rose Aberdeen Punten : 303
Icon :
Onderwerp: Re: Chatot's Chatter vr feb 20, 2015 7:31 pm Caroline Benetto schreef: Austin Dreams schreef: Is er verder nog iemand van Hoenn die 'n topic met Austin wilt of iemand van Kalos die topics willen met Connor en Rose? (: 'K heb Caroline voor je ^^ Heb de punten nodig :D Ik dacht dat wij met z'n drieën (en Doos) 'n topic gingen doen? :3
#Aria: Is goed, wie maakt?
#Waz: Heb ik al op gereageerd (:
Member
Aiden Stark Punten : 635
Regions : Kalos
Icon : Onderwerp: Re: Chatot's Chatter vr feb 20, 2015 7:35 pm Dat was even een random opmerking, sorry. Soms heb ik die.
Member
Ezekiel Deimos Punten : 388
Icon :
Onderwerp: Re: Chatot's Chatter vr feb 20, 2015 7:45 pm Myeh, wat ben ik blij dat ik morgen niet hoef te werken zeg T^T Iemand zin in een Holo Caster gesprek met Zeke? ;v;
Member
Lilium Florbelle Punten : 700
Type : Ranger
Rang : Student Ranger
Icon : Onderwerp: Re: Chatot's Chatter vr feb 20, 2015 7:48 pm Aiden Stark schreef: Aiden heeft geen vrienden. Wie wil dan ook vrienden zijn met Aiden.
Member
Aiden Stark Punten : 635
Icon : Onderwerp: Re: Chatot's Chatter vr feb 20, 2015 7:49 pm Lilium Florbelle schreef: Aiden Stark schreef: Aiden heeft geen vrienden. Wie wil dan ook vrienden zijn met Aiden. Wacht maar jij.
Member
Icon : Onderwerp: Re: Chatot's Chatter vr feb 20, 2015 7:49 pm Ik heb Cevella voor HC gesprek met Zeke ^^ Het is irritant als je op het verkeerde knopje drukt en de halve post verdwijnt ;-;
Member
Icon :
Onderwerp: Re: Chatot's Chatter vr feb 20, 2015 8:21 pm Ezekiel Deimos schreef: Myeh, wat ben ik blij dat ik morgen niet hoef te werken zeg T^T Iemand zin in een Holo Caster gesprek met Zeke? ;v; Rose wilt wel, hahahah xD
Member
Alyss Timer Punten : 353
Icon :
Onderwerp: Re: Chatot's Chatter vr feb 20, 2015 8:27 pm 2800. Bijna, dan kan ik eindelijk posten op die contest cx
Member
Icon : Onderwerp: Re: Chatot's Chatter vr feb 20, 2015 8:28 pm Oh crap ik moet ook nog Cevella's post voor het contest maken X"D Ehm ander keertje nu ben ik lui...
Member
Alana Bouvier Punten : 310
Type : Trainer
Icon : Onderwerp: Re: Chatot's Chatter vr feb 20, 2015 8:34 pm Alana's Karakterkaart is geupdate en ik vind m nog best leuk eigenlijk <3
Member
Alyss Timer Punten : 353
Icon :
Onderwerp: Re: Chatot's Chatter vr feb 20, 2015 8:38 pm the path to heaven
runs through miles of clouded hell
Vind 't eigenlijk wel leuk zo c: Sheet voor Alyss, moet 'ie nog een ander kleur denken jullie?
Laatst aangepast door Alyss Timer op vr feb 20, 2015 8:50 pm; in totaal 4 keer bewerkt
Member
Icon : Onderwerp: Re: Chatot's Chatter vr feb 20, 2015 8:41 pm I agree, die is mooi simpel, ik zou het wel ongeveer haar haarkleur doen >;3
Member
Icon :
Onderwerp: Re: Chatot's Chatter vr feb 20, 2015 8:41 pm Yes! Ik heb 'n nieuwe gsm gekocht, 'n Samsung Core Prime <3 Nu kan ik eindelijk met mijn broer Whatsappen <3
Member
Icon : Onderwerp: Re: Chatot's Chatter vr feb 20, 2015 8:43 pm Hmm nog nooit van dat type gehoord, ik heb de S4 mini
Gesponsorde inhoud
Onderwerp: Re: Chatot's Chatter