Bugging bugs.
Welkom op
Pokémon Journey!

Heb je altijd al een Pokémon trainer, coördinator of breeder willen zijn? Of bewandel jij liever het gevaarlijke pad van een Team Rocket Grunt? Samen met andere leden schrijf jij het verhaal van jouw geheel eigen personage. Doorkruis regio's, vang je favoriete Pokémon en maak nieuwe vrienden onderweg. Laat het avontuur beginnen!
WELCOME, GUEST!
PLEASE Login OR Register.

Deel
 

 Bugging bugs.

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : 1, 2  Volgende
AuteurBericht
Troy Mercer
Member
Troy Mercer
Punten : 386
Gender : Non-binary ♀♂
Age : 18
Type : Breeder
Regions : Kalos
Icon : Mudkip
https://pokemon-journey.actieforum.com/t108-katherina-therin-mercer https://pokemon-journey.actieforum.com/t112-therin-s-pokedex

Bugging bugs. Empty
BerichtOnderwerp: Bugging bugs.   Bugging bugs. Emptyvr jul 25, 2014 3:38 pm

let me live that fantasy
Met kalme passen liep een blondine het bos binnen. Ze ging even met haar hand door haar lange, blonde haar, kijkend naar de bomen voor haar. Het was weer tijd om haar Pokémon uit hun balls te laten! Immers was vandaag de dag dat hun reis op weg naar topcoördinator officieel zou beginnen, aangezien ze de afgelopen dagen thuis was geweest om van alles te regelen. Het was fijn dat ze in deze regio geboren was. Ze moest er niet aan denken nu al zonder haar ouders te moeten, aangezien deze haar goed hadden geholpen zich klaar te maken voor de komende periode.
Cheers, Hollow en Bella, it’s showtime!” riep de blondine enthousiast, de drie ballen de lucht in gooiend. Ze zag hoe alle drie de Pokémon weer lieten zien compleet verschillende persoonlijkheden te hebben, aangezien haar Fennekin direct rond begon te snuffelen, stiekem geïnteresseerd in de omgeving. Hollow kwam naast haar staan en verwachtte een aai, die hij natuurlijk kreeg. Tot slot had je dan ook nog haar nieuwste aanwinst, Bella, wie enthousiast rond hobbelde in het gras. Wat ze allen gemeen hadden was de perfecte vacht, aangezien de helft van Therin’s tas gevuld was met spullen om voor het uiterlijk van haar dierbare Pokémon te zorgen. Zo was haar Furfrou op haar laatste dag nog getrimd en had hij nu de Star Trim, iets wat zijn eigen persoonlijke favoriet leek te zijn. Zelf was ze enorm gek van de Kabuki Trim, dus wisselden ze het vaak af.

Eenmaal op pad in het bos, de drie Pokémon hun eigen ding doend, kwam ze net op tijd tot stilstand om een uit de boom vallende Weedle te ontwijken. Ze voelde hoe haar hart er voor een moment mee stopte en hoe ze naar adem moest snakken. I-I-Insect… Insect.. Een harde krijs kwam uit haar keel, terwijl ze viel in een poging naar achteren te stappen. “Fennekin, verbrand het!” riep ze angstig. Haar Pokémon keek onmiddellijk om en schoot haar sintel af op de Weedle, welke geschrokken terug de bosjes in dook.
In halve ademnood kwam het meisje overeind, haar handen op haar knieën houdend zodat ze weer op adem kon komen. “Ik haat het bos…” zei ze zielig. Toch moest ze er soms doorheen om naar andere steden te kunnen. Ze was namelijk onderweg naar Santalune, om eens een blik te werpen in de Gym. Ze wist namelijk dat de eerste gym een bug-type had, wat haar alles behalve beviel. Toch zou ze zich daaroverheen willen zetten, want ze wilde haar Pokémon testen in een Gymgevecht, aangezien er nog geen contests aangekondigd waren.

433 words | tagged: fennel! | insects.
thanks melissa


Terug naar boven Ga naar beneden
Fennel Kingsley
Member
Fennel Kingsley
Punten : 543
Gender : Female ♀
Age : 17
Type : Trainer
Icon : Mudkip
https://pokemon-journey.actieforum.com/t111-fennel-kingsley https://pokemon-journey.actieforum.com/t114-fennel-s-pokedex

Bugging bugs. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Bugging bugs.   Bugging bugs. Emptyvr jul 25, 2014 4:12 pm

words
358

tag
therin

mood
awkwardly grumpy

comment
durr.
Bossen. Yay. Niemand houdt echt van bossen, zelfs mensen die graag buiten zijn niet. Zand en stof plakt aan je huid, kleren en eten, je kon nergens gemakkelijk zitten of liggen, het was nooit stil door die verdomde pidgeys overal, Fen kon doorgaan.
Ze hield niet van bossen, punt uit.
Nou zou het ook zo kunnen zijn dat ze niet hield van verdwaald raken, want dat was op het moment óók het geval. In Unova had ze een beetje haar weg door de bossen geweten, maar hier was ze een uur of wat geleden royaal de weg kwijt geraakt.

Marshall leek het niet erg te vinden. Hij had geprobeerd om vrienden te worden met een Bellsprout, zat om de zoveel minuten een onschuldige Weedle achterna en leek helemaal niet van plan te zijn om Keira en Fennel te helpen met het vinden van een uitgang.
De Elgyem liep mokkend achter haar trainer aan en weigerde soms verder te lopen, waardoor Fen haar moest dragen. Dat zou niet zo erg zijn geweest als Keira niet zo zwaar was. Misschien moest ze haar maar eens op dieet zetten. Aan een dikke Elgyem zou ze waarschijnlijk niet veel hebben.

Na wat uren leek, maar waarschijnlijk niet meer dan dertig minuten was geweest, hoorde Fen eindelijk een geluid wat niet het gezang van een pokémon was. Dat was ze inmiddels behoorlijk zat. Nouja, het gegil van iemand die riep dat haar Fennekin iets moest verbranden was niet veel beter, maar het was tenminste iets anders dan de constante natuurgeluiden.
Marsh was op het geluid afgerend. Great, moest ze daar achter aan. De Karrablast had altijd de neiging gehad om iedereen behalve Fennel te helpen. Met Keira in haar achterhoede holde ze achter haar insect aan.
Het meisje wat Fennel aantrof stond te hijgen alsof ze een halve marathon had gerend. Marshall stond ongeveer een halve meter van haar af en kraaide vrolijk, in een domme poging om haar gerust te stellen. Way to go Marsh, probeer het meisje maar gerust te stellen. Be a hero.

‘Err.’ begon Fennel onhandig, terwijl ze een protesterende Marshall oppakte, ‘We hoorden je gillen. Is alles oké?’
Terug naar boven Ga naar beneden
Troy Mercer
Member
Troy Mercer
Punten : 386
Gender : Non-binary ♀♂
Age : 18
Type : Breeder
Regions : Kalos
Icon : Mudkip
https://pokemon-journey.actieforum.com/t108-katherina-therin-mercer https://pokemon-journey.actieforum.com/t112-therin-s-pokedex

Bugging bugs. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Bugging bugs.   Bugging bugs. Emptyvr jul 25, 2014 4:24 pm

let me live that fantasy
Het was een raar idee. Waar het meisje enorm grote Pokémon juist interessant vond, deden insect-achtigen haar angsten voelen die ongekend hadden moeten blijven. Het was zo’n angst waarvan je wist dat het onnodig was, dat ze ongevaarlijk waren, maar zo één die je niet van je af geschud kreeg. Dit had ze bijvoorbeeld ook met skydiven of bungeejumpen. Over het algemeen ging het beiden vrij vaak goed, maar voor geen goud dat je haar zo ver kreeg om iets als dat te gaan doen, tenzij je haar uit een vliegtuig zou gooien. Dan zou ze de parachute waarderen.

Het geluid van voetstappen deed rillingen over haar rug glijden en ze keek naar een Pokémon die eraan kwam lopen. Al snel trok ze opnieuw bleek weg. I-I-Insect… Alweer?! “Ch-Ch-” stamelde ze, maar de woorden kwamen er niet helemaal uit. Haar Fennekin, Cheers, keek haar met een kleine glimlach aan en kwispelde naar de aangekomen Pokémon, wie overduidelijk niets kwaads in de zin had. Dit probeerde Cheers dan ook duidelijk te maken, maar in het hoofd van Therin was al lang vastgesteld dat insecten en goede bedoelingen gewoon niet samen gingen. Ze waren eng. Niet gevaarlijk, maar gewoon doodeng. Alleen het idee aan ze was al doodeng. Die glibberige huiden en… Gadverdamme!

‘Err,’ klonk een stem en geschrokken deed Therin een stap achteruit, de afstand tussen haar en de Bug-Pokémon vergrotend, waardoor haar Furfrou de kans kreeg tussen de twee in te gaan zitten, zodat Therin zich iets meer op haar gemak zou gaan voelen. Het meisje waar de stem van was pakte de bug-pokémon op en vroeg haar of alles oké was, aangezien ze haar hadden horen gillen. Met een nog altijd geschrokken blik keek ze naar de Pokémon. “J-Ja…” stamelde ze. “Het zijn gewoon die insecten, ze werken me op mijn zenuwen,” sprak ze toen. Het was dan ook heel typisch zij dat ze haar Cheers net bij het soort noemde, gewoon omdat ze zo zenuwachtig was dat ze niet uit haar woorden kwam.
Ze haalde even diep adem en keek naar haar Furfrou, wie rustig op de grond zat te kijken.
Ik ben Katherina, maar Therin is goed,” stelde ze zichzelf rustig voor. “Het spijt me jullie te hebben laten schrikken,” glimlachte ze toen. Ze begon wat verwilderd over haar bil te wrijven. Ze wilde immers dat haar kont schoon was, in plaats van dat het onder de modder zat. Uiterlijk was per slot van rekening belangrijk.

409 words | tagged: fennel! | no notes
thanks melissa


Terug naar boven Ga naar beneden
Fennel Kingsley
Member
Fennel Kingsley
Punten : 543
Gender : Female ♀
Age : 17
Type : Trainer
Icon : Mudkip
https://pokemon-journey.actieforum.com/t111-fennel-kingsley https://pokemon-journey.actieforum.com/t114-fennel-s-pokedex

Bugging bugs. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Bugging bugs.   Bugging bugs. Emptyvr jul 25, 2014 4:48 pm

words
404

tag
therin

mood
awkward

comment
-
Marsh werkte niet bepaald mee. Het was mazzel dat hij geen glibberige pokémon was, of Fennel zou hem nooit kunnen oppakken. Nu had ze nog grip op zijn schild (en in noodgevallen op de twee hoorntjes bovenop de Karrablast, maar dat deed hem pijn en dat had ze liever niet).
De pokémon wilde vrienden worden met de blondine en haar pokémon, niet opgepakt worden door de trainer waarmee hij voor geen meter overweg kon, verdomme. Hij kermde zielig, maar Fen wist beter dan naar hem te luisteren en drukte hem onceremonieel tegen haar borst aan, zodat hij niet weg kon komen.
Het was haar nu wel duidelijk dat ze niet van insect-types hield, aangezien ze net al iets had gehoord over het bos haten en de reactie die Marshall kreeg. Gelukkig had de Fennekin van het meisje door dat Marsh geen kwaad in de zin had, anders zou Fen nu met een verbrande Karrablast in haar armen staan.

Tussen haar en de ander kwam nu de tweede pokémon van het meisje te staan, een hondachtige die Fen nog niet eerder was tegengekomen. Hij had een indrukwekkende witte vacht en lange oren, en als Fennel hem wat beter zou bekijken zou ze hem best schattig kunnen vinden.
Het meisje antwoordde dat het ging, dat het gewoon de insecten waren die op haar zenuwen werkten. Zelf kon ze dat zich niet voorstellen – ze was juist fan van insecten, maar ieder had zo zijn smaak. Fennel hield zelf niet van paddenstoel-gerelateerde pokémon, de ander zou vast een goede reden hebben om niet van insect-types te houden.
Ze grijnsde, nog steeds niet helemaal zeker van zichzelf. ‘Laat ik Marsh dan maar even vasthouden.’ reageerde ze, en ze drukte het insect nog wat steviger tegen zich aan. Hij bromde even, maar leek het toen op te geven. Fennel was veel te sterk voor hem, dat wist hij best.

‘Ik ben Fennel.’ stelde ze zich voor aan Therin. ‘Dit hier is Marshall en de Elgyem is Keira.’ Keira reageerde op haar naam door even achter Fen’s benen vandaan te gluren en daarna weer weg te duiken, geen fan van de hoeveelheid vreemden.
‘En het is niet erg. Ik bedoel, ik ben harstikke verdwaalt, ik ben al lang blij dat er iemand is aan wie ik de weg kan vragen.’ ging ze verder, totaal over haar schaamte heen walsend. ‘Daarover gesproken, je weet toevallig niet de weg naar Santalune City ofzo?’
Terug naar boven Ga naar beneden
Troy Mercer
Member
Troy Mercer
Punten : 386
Gender : Non-binary ♀♂
Age : 18
Type : Breeder
Regions : Kalos
Icon : Mudkip
https://pokemon-journey.actieforum.com/t108-katherina-therin-mercer https://pokemon-journey.actieforum.com/t112-therin-s-pokedex

Bugging bugs. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Bugging bugs.   Bugging bugs. Emptyvr jul 25, 2014 5:23 pm

let me live that fantasy
Het was een hele opluchting dat de donkerharige meid het insect vast had, want zolang hij niet zou ontsnappen was Therin op haar gemak. Voor een kwart. Pas als hij in zijn Pokéball zat in een andere regio, was ze volledig op haar gemak. Nee, insecten waren echt niet haar ding. Alles behalve, zelfs. Ze vond namelijk een beautifly een prachtige pokémon, maar de kans dat zij een wurmple zou vangen? Nope. Voor geen goud. En stel je voor dat het dan zou evolueren in een dustox of hoe dat ding ook heette. Dan zou ze de rest van haar leven getraumatiseerd in een hoekje zitten, want dan was ze onherstelbaar gebroken.
Toen haar eigen Pokémon voor haar kwam staan, glimlachte ze. Haar Furfrou zag er nog altijd perfect uit, zijn haren getrimd in de interessante ster-coupe, waarbij zijn staart een blauwe staart hield en er ook zo één op zijn hoofd te vinden was. Het was fijner voor de Pokémon als hij getrimd was en als je het deed, moest je het ook gelijk goed doen, toch? Immers gaf haar Pokémon ook om het uiterlijk.
Het meisje zei haar Pokémon vast te houden en Therin glimlachte. “Dat zou ik waarderen,” glimlachte ze, duidelijk opgelucht.

Het meisje stelde zichzelf voor als Fennel, waarna ze de twee andere Pokémon voorstelde als Keira en Marshall. Ze kende de Pokémonsoorten, dus was het erbij halen van haar dex niet nodig. “Dit zijn Cheers, Hollow en Bella,” glimlachte ze. Elke Pokémon liet zijn – of haar – geluid horen bij het horen van zijn naam, waardoor duidelijk was wie wie was.
Het meisje zei verdwaald te zijn en was blij dat er iemand was aan wie ze de weg kon vragen. Ze vroeg naar Santalune City, waardoor een kleine glimlach op het gezicht van de blondine ontstond. “Ik ben daar ook op weg naartoe,” glimlachte ze. “Ben je van plan de Gym uit te dagen?” vroeg ze vervolgens maar. Immers was het de eerste Gym, dus er was een kans dat dit een beginnende trainster was wie de gymleaders zou gaan uitdagen om hoger te komen.

350 words | tagged: fennel! | no notes
thanks melissa


Terug naar boven Ga naar beneden
Fennel Kingsley
Member
Fennel Kingsley
Punten : 543
Gender : Female ♀
Age : 17
Type : Trainer
Icon : Mudkip
https://pokemon-journey.actieforum.com/t111-fennel-kingsley https://pokemon-journey.actieforum.com/t114-fennel-s-pokedex

Bugging bugs. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Bugging bugs.   Bugging bugs. Emptyvr jul 25, 2014 5:44 pm

words
352

tag
therin

mood
awkward

comment
-
Voor Therin haar Pokémon voorstelde had Fen de Mareep nog niet eens opgemerkt. Het meisje had een zwak voor electric-types en glimlachte even toen het wezen – kennelijk heette ze Bella – een geluidje maakte. Kijk, als dat haar starter zou zijn geweest, dan was ze haar avontuur veel eerder begonnen, want dan had ze de Pokémon leuk gevonden.
Maar nee, mevrouw Kingsley had haar dochter opgescheept met een Pokémon nog koppiger dan Fennel zelf. Daarover gesproken, het werd tijd dat Marshall de consequenties van niet naar zijn trainer luisteren ondervond. De Karrablast met een arm tegen zich aandrukkend greep ze een pokéball uit haar zak en liet hem tot volledige grootte uitgroeien, waarna ze hem zachtjes tegen Marshall aandrukte.
Met een zacht gepiep veranderde haar starter in roodachtig licht en floepte hij de Pokéball in, die ze daarna in haar zak stak. ‘Zo. Daar zijn we ook weer vanaf.’ sprak ze, niet zozeer tegen Therin, meer tegen zichzelf.

Met een duwtje van haar voet wist ze Keira achter haar benen vandaan te krijgen, hoewel ze nog steeds niet verder dan twintig centimeter bij Fennel’s voeten vandaan wilde. Ze zuchtte een beetje, intussen wel gewend aan het verlegen, bijna angstige gedrag van haar Elgyem.
‘Ik eh, kom niet uit de regio, dus misschien is dit een rare vraag,’ begon ze ‘Maar wat voor een Pokémon is Hollow? Hij doet me een beetje denken aan een Absol, maar dat is hij volgens mij niet.’ Het leek haar nu onbeleefd om de pokédex erbij te pakken. Normaal zou ze het waarschijnlijk wel doen, maar nu was ze de weg kwijt en hoopte ze erop dat Therin haar kon helpen.

Gelukkig leek ze de weg te weten. Nou, Therin zei dat ze ook op weg was naar Santalune City, maar het was basically hetzelfde als de weg weten. Of ze de gym wilde uitdagen. Fen haalde haar schouders op. ‘Ja, ik denk het. Je moet ergens beginnen, toch?’ Ze keek naar Keira en toen weer naar Therin. ‘Niet dat ik verwacht te winnen met deze twee klunzen, maar niet geschoten is altijd mis.’ voegde ze eraan toe.
Terug naar boven Ga naar beneden
Troy Mercer
Member
Troy Mercer
Punten : 386
Gender : Non-binary ♀♂
Age : 18
Type : Breeder
Regions : Kalos
Icon : Mudkip
https://pokemon-journey.actieforum.com/t108-katherina-therin-mercer https://pokemon-journey.actieforum.com/t112-therin-s-pokedex

Bugging bugs. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Bugging bugs.   Bugging bugs. Emptyvr jul 25, 2014 6:15 pm

let me live that fantasy
Toen de insectpokémon werd opgeslokt door de Pokéball, zuchtte de blondine even opgelucht. Ze voelde zich meteen weer loskomen, was heel wat meer op haar gemak dan toen Fennel het ding nog in haar handen had. Ze vroeg zich af hoe het voelde, maar ze vond het niet interessant genoeg om het ooit uitproberen. De enige insecten die niet eng waren, waren Butterfree en Beautifly. Alles daaromheen liet haar complete doodsangsten uitstralen en gaf haar het gevoel dat ze dood ging, of op zijn minst dat er iets heel ergs gebeurde.
‘Zo. Daar zijn we ook weer vanaf,’ sprak het meisje en Therin glimlachte enkel. Ja, inderdaad. Daar was ze vanaf, maar er waren nog zo veel meer bugpokémon hier… Waarom had ze geen Rapidash? Dan kon ze gewoon keihard door dit bos heen racen! Of een hele grote vliegende pokémon? Dan hoefde ze er niet eens doorheen. Och, was het maar zo’n feest..

Het meisje zei niet uit deze regio te komen, waarna ze vroeg wat voor Pokémon Hollow was. Ze vertelde dat het haar deed denken aan een Absol (wat dat ook mocht zijn), maar dat het dat waarschijnlijk niet was. Even glimlachte Therin. “Hollow is een Furfrou,” vertelde ze. “Heb je nog niet gehoord van de Kalos trimsalons? De Furfrou is hét gezicht ervan,” zei ze toen glimlachend. Ja, elke trimsalon had er wel één rondlopen. Zelf was ze er helemaal verliefd op, aangezien je zo’n beetje elke week weer kon trimmen en een compleet nieuw kapsel bij ze kon creëren.
Waar kom je vandaan, dan?

Het meisje zei dat ze het dacht en dat ze ergens moest beginnen, al leek ze niet al te veel hoop te hebben op een winst gezien haar Pokémon. Therin glimlachte. “Ik was er ook op weg naartoe, al ben ik een coördinator en geen trainer,” sprak ze rustig. “Maar, zo snel als ik hoorde van het soort Pokémon wat er gebruikt wordt, dacht ik dat het handiger was eerst een kijkje te nemen, voor het enige wat ik doe is gillen dat Cheers ze moet verbranden,” mompelde ze toen. Ja… Dan zouden ze niet ver komen. Sowieso had ze met Cheers afgesproken dat ze de Gym pas zouden doen als Cheers een Braixen was. Dan zou zij haar wapen zijn, aangezien vuur effectief was tegen insectpokémon. “Ik denk dat als ik verlies, het aan mij ligt en niet aan mijn Pokémon.

401 words | tagged: fennel! | no notes
thanks melissa


Terug naar boven Ga naar beneden
Fennel Kingsley
Member
Fennel Kingsley
Punten : 543
Gender : Female ♀
Age : 17
Type : Trainer
Icon : Mudkip
https://pokemon-journey.actieforum.com/t111-fennel-kingsley https://pokemon-journey.actieforum.com/t114-fennel-s-pokedex

Bugging bugs. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Bugging bugs.   Bugging bugs. Emptyvr jul 25, 2014 6:43 pm

words
443

tag
therin

mood
awkward/cheery

comment
-
’t Moest wel een hele taak zijn voor Therin om het bos door te komen, met die insectenangst. Fennel was dan wel verdwaald geraakt, maar op z’n minst was ze niet bang voor het overgrote deel van de Pokémon die hier ronddwaalden. Ze kon ze zelfs waarderen, en had ze niet besloten om haar party voorlopig klein te houden, dan zou ze er een gevangen hebben. Een Burmy of een Caterpie – een eerste evolutie die wel naar haar zou luisteren, in plaats van haar te negeren of aan haar vast te hangen, zoals Marsh en Keira deden.
Maar voor iemand met insectenangst was dit echt de hel, besloot ze. Teveel donkere plekken waar de Pokémon zich konden verschuilen, teveel bomen waar ze uit konden vallen, teveel gras waarin ze konden wonen.

Therin zei dat Hollow een Furfrou was. De naam paste de Pokémon, want hij was een en al vacht en sjiekheid, als dat een woord was. De Kalos trimsalons zeiden haar wel iets, maar ze had het verband tussen het kapsel van de Pokémon en de salons nog niet gelegd. Nu Therin het zei kon ze het zich echter wel voorstellen.
‘Ik kom uit Castelia City, Unova.’ antwoordde ze, een hand door haar korte haar halend. ‘We zijn daar niet zo van het trimmen, meer van de wolkenkrabbers en toeristen.’ Ah ja, de wolkenkrabbers van haar thuis, waar iedereen in woonde, werkte en winkelde. ‘Maar ik kan me goed voorstellen dat je een Furfrou trimt. Hij heeft een gigantische hoeveelheid vacht.’

Het andere meisje bleek een coördinator te zijn. Fennel had weinig ervaring met coördinators, maar wist dat ze meer op het uiterlijk van de Pokémon focusten dan op de kracht. Het was een interessante manier van trainen, maar het was niets voor haar. Zij ging echt voor de rauwe kracht, ondanks dat haar Pokémon dat niet echt uitstraalden.
Therin’s Pokémon daarentegen straalden schoonheid uit; Fen merkte dat ze er nog best jaloers op zou kunnen worden. Een glanzende vacht, glimmende ogen, vriendelijke uitdrukkingen, het was een stuk glamoureuzer dan haar bange Keira en koppige Marsh.
Maar het was niets voor haar en dat zou het ook nooit zijn.

Ze lachte een beetje. ‘Sja, ze zijn inderdaad niet moeders mooiste, die insect-types.’ Fennel schudde haar hoofd. ‘Het ligt altijd aan de trainer, zelfs al zijn de Pokémon niet sterk genoeg. Dan moet de trainer dat weten en dus de gym nog niet uitdagen. Maar ik denk dat je met Cheers nog best een goede kans hebt te winnen. Vuur tegen insect enzo.’ Ze haalde haar schouders op. Het was een betere kans dan zij zelf had, met haar psychic en insect types.
Terug naar boven Ga naar beneden
Troy Mercer
Member
Troy Mercer
Punten : 386
Gender : Non-binary ♀♂
Age : 18
Type : Breeder
Regions : Kalos
Icon : Mudkip
https://pokemon-journey.actieforum.com/t108-katherina-therin-mercer https://pokemon-journey.actieforum.com/t112-therin-s-pokedex

Bugging bugs. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Bugging bugs.   Bugging bugs. Emptyvr jul 25, 2014 6:58 pm

let me live that fantasy
Het meisje sprak uit Castelia City te komen, wat in de Unova regio lag. Therin knikte even kort, als teken het te begrijpen. Ja, ze had gehoord van Unova. Ze was er nooit geweest, maar ze had er wel degelijk van gehoord. Het meisje sprak dat ze daar niet zo van het trimmen waren, maar meer van de wolkenkrabbers en toeristen. Al klink het interessant, zou het niets zijn voor de op uiterlijk gefocuste blondine. Nee, trimmen was iets wat ze met alle liefde deed. Misschien dat, als ze ouder was of als het coördinator-zijn niet beviel, ze haar eigen trimsalon ooit op kon zetten, met haar Furfrou en Fennekin, dan hopelijk geëvolueerd, als hoofden van de salon. Ja, dat was echt een droom.
Je regio klinkt interessant,” glimlachte ze maar. Misschien ooit, op een vakantie.

Het meisje sprak – gezien de hoeveelheid haar – te begrijpen dat een Furfrou getrimd werd. Het was dan ook niet alleen zo dat het er eleganter uitzag, het maakte een Furfrou ook sneller, of in ieder geval behendiger. Al moest ze toegeven dat een ongetrimde Furfrou ergens een soort aantrekkingskracht had, hield ze die van haar nooit te lang ongetrimd.

Even viel het stil en Therin richtte haar blik op de Pokémon van het andere meisje. Het was inderdaad een heel ander type Pokémon dan wat zij had. Die van haar waren open, spontaan en lieten zich zien. Dat was immers wat ze wilden, wat zij van hen wilde. Ze zouden dan ook nooit rollen in de modder, of iets in die richting. Als hun vacht vies was, kwamen ze zelfs zeuren dat ze dit moest oplossen. Wat haar betrof, waren dat perfecte Pokémon.
Heb je nog energie om je Pokémon uit te proberen?” vroeg ze met een kleine glimlach. Als het meisje onderweg was naar de Gym, zou dat betekenen dat haar Pokémon zo goed als gevechtsklaar waren. In de stad van de Gym was een Pokémoncenter, dus een laatste test of ze dit echt waren kon geen kwaad, als dit meisje haar Pokémon in staat kreeg om te vechten. Zelf had ze met Cheers en Hollow al verschillende uitdagingen gewonnen en verloren, maar Bella was nog volledig nieuw voor haar. Immers was die pas een paar dagen echt van haar.

377 words | tagged: fennel | no notes
thanks melissa


Terug naar boven Ga naar beneden
Fennel Kingsley
Member
Fennel Kingsley
Punten : 543
Gender : Female ♀
Age : 17
Type : Trainer
Icon : Mudkip
https://pokemon-journey.actieforum.com/t111-fennel-kingsley https://pokemon-journey.actieforum.com/t114-fennel-s-pokedex

Bugging bugs. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Bugging bugs.   Bugging bugs. Emptyvr jul 25, 2014 8:23 pm

words
316

tag
therin

mood
awkward/cheery

comment
-
Of ze nog energie had om haar Pokémon uit te proberen. Fennel grijnsde. Altijd. Hoewel ze er zelf geen fan van waren, hield Fen ervan om te battelen. Het verstevigde de band tussen haar en haar Pokémon, dwong Marshall om naar haar te luisteren en dwong Keira om wat uit haar schulp te komen.
Sinds ze in Kalos was, had ze pas twee keer gevochten. Een had ze gewonnen, de ander had ze verloren omdat Marsh besloot dat in slaap vallen beter was dan de sleepspore uitzitten. Keira had het overigens in beide battles goed gedaan, maar was KO voordat de tweede klaar was. De Elgyem had gewoon nog niet het uithoudingsvermogen wat nodig was geweest. Niet vreemd ook, omdat het maar een level 13 was.

‘Natuurlijk.’ antwoordde ze dus vrolijk. ‘Ik neem aan dat je liever hebt dat ik alleen Keira gebruik.’ Het zou een goede oefening zijn voor haar net wat te lieve Elgyem, die inmiddels genoeg zelfvertrouwen had om naar de Fennekin van Therin te kijken en niet weg te duiken als deze terugkeek.
Fennel pakte haar maatje op en keek haar in de groen-gloeiende ogen. ‘Heb je zin om te vechten, Kei?’ vroeg ze op geruststellende toon. De Pokémon was geen mens en sprak de taal niet, maar herkende de toon in de stem van haar trainer: het was tijd om te laten zien wat ze allemaal kon als Pokémon. Langzaam knikte ze, haar grote hoofd wiebelig op het kleine lichaampje. Fen lachte zachtjes. Schattig, dat was Keira. Niet iedereens soort schattig, maar wel Fen’s soort schattig.

De Elgyem zette ze voorzichtig weer op de grond neer. ‘Ik neem aan dat jij dan ook maar een Pokémon gebruikt, dat lijkt me wel zo eerlijk.’ zei ze tegen Therin, half vragend. Ze wilde niet dwingend overkomen, maar Kei was niet zo heel sterk en ze wilde liever niet dat ze ernstig gewond raakte.
Terug naar boven Ga naar beneden
Troy Mercer
Member
Troy Mercer
Punten : 386
Gender : Non-binary ♀♂
Age : 18
Type : Breeder
Regions : Kalos
Icon : Mudkip
https://pokemon-journey.actieforum.com/t108-katherina-therin-mercer https://pokemon-journey.actieforum.com/t112-therin-s-pokedex

Bugging bugs. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Bugging bugs.   Bugging bugs. Emptyvr jul 25, 2014 9:11 pm

let me live that fantasy
Met een kleine glimlach keek Therin het andere meisje afwachtend aan, opgelucht toen ze een vrolijke ‘natuurlijk’ als reactie kreeg. Ze zei dat ze verwachtte dat Therin liever zou hebben dat alleen Keira gebruikt werd, waarop Therin even kort lachte. “Dat is helemaal prima,” sprak ze. Al moest ze zich over haar insectenangst heen zetten, zou ze het nooit afslaan als iemand zelf al opperde geen insecten in haar buurt te gebruiken. Anders zou haar arme Fennekin enkel haar Ember en Flame Charge mogen gebruiken, in een verlepte poging om het ding af te branden. Ze voelde geen medeleven naar insecten.
Het meisje vroeg haar Pokémon of deze zin had om te vechten, waarop de Pokémon knikte. Het meisje zei te verwachten dat Therin ook maar één Pokémon zou gebruiken, waarop Therin kort knikte. Oké, dat was vrij vanzelfsprekend. Even keek ze haar drie prachtige Pokémon aan. Al wilde ze graag haar nieuwste aanwinst, Bella, eens uitproberen, zou ze dit niet direct tegenover een tegenstander doen. Ze had namelijk gemerkt dat de Pokémon haar heel graag trots leek te willen maken, aan al haar verwachtingen wilde voldoen, dus ze wilde haar zelfvertrouwen niet nu al beschamen.
Trots stapte de Fennekin naar voren, duidelijk zin hebbend in het gevecht. Therin knielde voor de vospokémon en glimlachte. “Dus, jij hebt er wel zin in, Cheers?” vroeg ze, waarop Cheers enthousiaste geluidjes slaakte. Ze richtte even haar blik op de Elgyem. “Vergeet niet, je mag haar niet onderschatten. Dat was al eerder je struikelblok,” sprak Therin streng, voor ze opstond.
Er is hier niet heel ver vandaan een wat openere plek, zullen we die even opzoeken?” vroeg ze met een glimlach. Anders zouden er overal tussen hen in bomen staan en konden ze hun eigen Pokémon niet eens zien.

Eenmaal aangekomen op een wat geschiktere plek, ging Therin aan het ene eind van het veld staan, haar Fennekin voor haar en haar Furfrou naast een boom, met de Mareep naast zich. “Aan jou de eer om te beginnen,” sprak ze liefjes tegen het meisje. Ze was benieuwd hoe dit zou worden.

348 words | tagged: fennel | no notes
thanks melissa


Terug naar boven Ga naar beneden
Fennel Kingsley
Member
Fennel Kingsley
Punten : 543
Gender : Female ♀
Age : 17
Type : Trainer
Icon : Mudkip
https://pokemon-journey.actieforum.com/t111-fennel-kingsley https://pokemon-journey.actieforum.com/t114-fennel-s-pokedex

Bugging bugs. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Bugging bugs.   Bugging bugs. Emptyvr jul 25, 2014 9:33 pm

words
368

tag
therin

mood
determined

comment
-
Ze kreeg een positieve reactie op beide vragen die ze gesteld had. Yes. Hoefde ze nergens moeilijk over te doen. Niet over Marsh zijn insect-achtigheid en niet over Keira’s zwakheid. Want let’s be honest, voordat ze level 15 werd was er maar een damaging move die de Elgyem tot haar beslissing had en het was niet de sterkste. Ze had de kans om haar tegenstander ermee in verwarring te brengen, maar verder deed het weinig.
Dan had ze nog een heal block die ze kon gebruiken, maar ze vermoedde niet dat een van Therin’s Pokémon een heal had. Aan Miracle Eye had ze al helemaal niets, want geen van de drie Pokémon die Keira voor zich kon krijgen was een duisternis-type.
Ze zou wel zien wat het zou worden. Oefening, zelfs al zouden ze verloren ze tijdens de oefening, was altijd handig. Misschien dat het haar wel net die paar levels omhoog hielp.

De Fennekin van haar tegenstander stapte trots naar voren. Ze beet op haar lip. Dit zou een behoorlijk zware krachtmeting worden. De vosachtige Pokémon zag er verzorgder uit dan Keira en had duidelijk een sterkere band met haar trainer dan Fennel had met haar Elgyem.
Maar Keira deed ook een voorzichtig stapje naar voren en nam zelfs het initiatief om te gaan leviteren, wat haar trainer opvatte als een teken dat ook haar Pokémon bereid was om te vechten voor haar trainer.

Fennel volgde Therin naar de open plek met Keira achter haar aan zwevend. Ze wachtte rustig tot haar tegenstander aan de ene kant van het veld klaar was. Zelf dumpte ze haar schoudertas op de grond en knielde ze kort naast Keira, fluisterde haar wat laatste tips in. Dingen als ontwijken, het overgaan van aanval tot verdediging en andere basisdingetjes. Het grote hoofd van haar Elgyem vergat nog wel eens dingen zoals dat.
Therin gaf haar de eerste beurt en die nam ze maar wat graag aan. Grijnzend sprak ze tegen haar Pokémon: ‘Keira, Confusion.’
Keira drukte met haar handen, als je het handen kon noemen, tegen haar grote hoofd en begon de psychische stralen uit te zenden die de Fennekin (hopelijk) in verwarring zouden brengen, en misschien nog schade zouden doen ook.
Terug naar boven Ga naar beneden
Troy Mercer
Member
Troy Mercer
Punten : 386
Gender : Non-binary ♀♂
Age : 18
Type : Breeder
Regions : Kalos
Icon : Mudkip
https://pokemon-journey.actieforum.com/t108-katherina-therin-mercer https://pokemon-journey.actieforum.com/t112-therin-s-pokedex

Bugging bugs. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Bugging bugs.   Bugging bugs. Emptyvr jul 25, 2014 10:02 pm

let me live that fantasy
Heel veel succes,” sprak Therin nog, na haar tegenstander gezegd te hebben te mogen beginnen. Ze kende de Pokémon, of in ieder geval het soort, en wist dat het niet de grootste variatie aan aanvallen had. Toch had zij, noch de ander een voordeel qua type, dus zou het hier om creativiteit, kracht en de band gaan. Om ook maar één van de drie in te kunnen schatten zou Therin haar tegenstanders beter moeten kennen, wat betekende dat het voor haar niet mogelijk was om te zien of Keira en Cheers gelijk op gingen, of dat er misschien één sterker was. Cheers was de enige in het team van Therin die er al vijf jaar was en die het afgelopen jaar veel uitdagingen aan had mogen nemen, dus was het minder wennen om met deze te vechten. Echter was dit meestal op de straat voor de salon en vaak tegen Fluffy Pokémon, meestal Furfrou’s, dus was het toch eens wat anders dan normaal.

Haar tegenstander begon het gevecht met een Confusion, een psychische aanval. “Cheers, Flame Charge!” riep Therin hierop onmiddellijk uit. Haar Fennekin sloeg haar pootjes tegen de grond, hierbij stof creërend in de lucht om haar heen om tijdelijk onzichtbaar te worden. Toch duurde het nog geen seconde voor de Pokémon, omhuld door een laag vuur, de wolk uitkwam om haar tegenstander te benaderen, in een poging haar te rammen met haar Flame Charge aanval.

237 words | tagged: fennel | wow, short.
thanks melissa


Terug naar boven Ga naar beneden
Fennel Kingsley
Member
Fennel Kingsley
Punten : 543
Gender : Female ♀
Age : 17
Type : Trainer
Icon : Mudkip
https://pokemon-journey.actieforum.com/t111-fennel-kingsley https://pokemon-journey.actieforum.com/t114-fennel-s-pokedex

Bugging bugs. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Bugging bugs.   Bugging bugs. Emptyvr jul 25, 2014 10:32 pm

words
283

tag
therin

mood
determined

comment
tell me bout it
en elgyems hebben eigenlijk geen tackle, maar hopelijk vind je 't niet erg. Anders kan ik weinig ~
Ze kreeg nog een succes en grijnsde als reactie. Succes had ze wel nodig, ja. Niet dat ze niet vertrouwde op Keira, maar ze had nog niet veel met de Pokémon gevochten. Ook in Unova had ze de Elgyem niet teveel aan wilde Pokémon en ook niet aan trainers blootgesteld. Je zou het een soort moedercomplex kunnen noemen, maar in tegenstelling tot Marshall vond Fennel het belangrijk dat haar tweede teammember veilig bleef.
De confusion-aanval was dus ook bedoeld om de tegenstander te verwarren, zodat de Fennekin minder makkelijk kon aanvallen. Ze zag er op dit moment nog weinig resultaat van, maar misschien kwam dat later. En misschien had het wel helemaal niets gedaan, dat kon ook. Soms ging een aanval mis.

Cheers en Therin kwamen met een prachtige Flame Charge als reactie. De Confusion leek geen effect te hebben. Even werd Fennel’s aandacht gevangen door de vlammen rond haar tegenstander’s Pokémon. Ze riep net te laat ‘Ontwijk dat, Keira!’ naar haar Pokémon en de Elgyem werd vol door de Charge geraakt.
Keira werd zo’n meter naar achteren geschoven en kwam met een klap op de grond. Omdat ze in de lucht hing terwijl de aanval haar raakte, slingerde ze niet zo ver weg als zou zijn gebeurd als ze op de grond stond. Ze kermde, maar bleef niet lang liggen. Beschadigd, maar vastbesloten zweefde ze omhoog en Fennel glimlachte. Ze kon het wel, als ze het maar probeerden.
‘Keira, gebruik Growl!’ gaf ze aan. De Elgyem gromde, voor zover dat kon in haar hoge piepstem. Het deed haar bijna indrukwekkend lijken. Zonder dat haar trainer daartoe bevel gaf, zweefde ze op hoge snelheid op de Fennekin af, proberend haar te tackelen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Troy Mercer
Member
Troy Mercer
Punten : 386
Gender : Non-binary ♀♂
Age : 18
Type : Breeder
Regions : Kalos
Icon : Mudkip
https://pokemon-journey.actieforum.com/t108-katherina-therin-mercer https://pokemon-journey.actieforum.com/t112-therin-s-pokedex

Bugging bugs. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Bugging bugs.   Bugging bugs. Emptyvr jul 25, 2014 10:40 pm

let me live that fantasy
Het meisje riep dat haar Pokémon de Flame Charge moest ontwijken, maar dit was al te laat. “Geweldig, Cheers!” riep de blondine enthousiast toen ze zag hoe de Elgyem vol werd geraakt en op de grond landde. Haar Fennekin landde sierlijk terug op de grond, om een paar hupsjes naar achteren te doen terwijl de andere Pokémon zich herstelde. Aangezien Therin nog vrij onervaren was, even als haar Pokémon, kregen de twee het nog niet voor elkaar te vechten als echte coördinators, zoals ze haar moeder altijd had zien doen. Het combineren van aanvallen was immers vrij onmogelijk als je er maar drie had. Toch hoopte Therin het beste.

‘Keira, gebruik Growl!’ riep het meisje en Cheers kneep haar ogen even dicht bij het horen van de grom. Het verlaagde haar aanvalskracht, iets wat Therin niet al te erg beviel. Dit zou betekenen dat Sintel onaangetast bleef, dus misschien was dat een betere optie.
Onverwacht kwam de Elgyem op Cheers af, klaar om deze te beuken. “Cheers!” riep Therin geschrokken, maar de Pokémon werd geraakt door de Tackle en schoof een stukje naar achteren. “Nu, sintel!” riep ze, nog geen seconde na de klap. Al hoopte ze dat haar Pokémon oké was, wist ze dat dit het moment was voor die aanval, aangezien Elgyem niet dichterbij zou komen dan dit.

220 words | tagged: fennel | no prob. c:
thanks melissa


Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud

Bugging bugs. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Bugging bugs.   Bugging bugs. Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Bugging bugs.
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 2Ga naar pagina : 1, 2  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Bugging the bugs
» It's Bugging Me
» Bugging, bugging you
» Bugging you
» You Know What's Bugging Me?[Quest]

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Pokémon Journey :: ► WELCOME TO THE POKÉMON WORLD :: Kalos :: Santalune City :: Santalune Forest-
Ga naar: