Hit and run [T-Wheel!] - Pagina 2
Welkom op
Pokémon Journey!

Heb je altijd al een Pokémon trainer, coördinator of breeder willen zijn? Of bewandel jij liever het gevaarlijke pad van een Team Rocket Grunt? Samen met andere leden schrijf jij het verhaal van jouw geheel eigen personage. Doorkruis regio's, vang je favoriete Pokémon en maak nieuwe vrienden onderweg. Laat het avontuur beginnen!
WELCOME, GUEST!
PLEASE Login OR Register.

Deel
 

 Hit and run [T-Wheel!]

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2
AuteurBericht
Taiga Deshi
Member
Taiga Deshi
Punten : 311
Gender : Female ♀
Age : 17 years 27/07
Type : Trainer
Regions : Kalos
Icon : Mudkip
https://pokemon-journey.actieforum.com/t4474-taiga-deshi https://pokemon-journey.actieforum.com/t4475-taiga-s-pokedex

Hit and run [T-Wheel!] - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hit and run [T-Wheel!]   Hit and run [T-Wheel!] - Pagina 2 Emptydo feb 11, 2016 7:06 pm

Tot haar verbazing had de jongen haar verrassend makkelijk van de grond af kunnen halen. Zodat ze door zijn harde ruk niet verder naar voren zou vallen had hij haar voor kort stevig vastgepakt. Oh Arceus... Voor heel even wist ze niet wat ze met hem aanmoest waardoor ze haar mond maar dicht hield. Moest ze boos op hem zijn of hem bedanken voor zijn 'goede' daad? Gelukkig werd de awkward stilte tussen beide verbroken door de jongen waarvan ze nog steeds de naam niet wist. Ze was hem nog nooit in Kalos tegengekomen, en zolang hij zichzelf niet aan haar ging voorstellen kon ze niet ruiken wat zijn naam was. De jongen had de stilte verbroken door lachend aan haar vragen of ze na alle gebeurtenissen eindelijk quitte stonden. Op zijn vraag had ze lachend een 'nee' geantwoord, maar hem alsnog wel bedankt. Hem bedanken was toch genoeg van het goede, right? De roodharige vond het blijkbaar niet leuk dat ze op zijn vraag een 'nee' had geantwoord, want hij dreigde dat hij haar weer op de grond zou duwen. Aan zijn stem kon ze niet horen of hij het meende of niet, dus nam ze zijn bedreiging maar serieus. "Dat durf je niet," antwoorden ze gelijk om hem zo streng mogelijk aan te kijken. Als hij het alsnog van plan was om te doen ging ze hem voor altijd het leven zuur maken door hem te traceren via haar Holo Caster en hem te stalken.  Even greens ze om haar eigen gedachtes, maar stopte toen de jongen tegen haar zei dat ze bloedde en vervolgens vroeg of het zijn schuld was. Oh ja, ze was op haar gezicht gevallen en had daardoor een wond gekregen. Was dat niet logisch? Ze zou echt superkrachten hebben als ze niks mankeerde na de val, al was dat wel iets wat ze graag zou wilen hebben. "Nee natuurlijk is het niet jou schuld," sprak ze met een frons. In haar stem was pure sarcasme te horen, iets wat een dom persoon zelfs zou moeten kunnen horen. Kort rolde ze met haar ogen om haar hand op de wond te leggen. Hij leek in paniek omdat hij niet leek te weten wat hij in zo'n situatie als deze moest doen. Net toen ze wilde vragen vragen of hij toevallig iets bij had om de wond te verbinden, werd er gevraagd of een pleister zou helpen tegen het bloeden. Natuurlijk hielp een pleister tegen het bloeden van een wond, daarvoor waren ze toch immers gemaakt? "Een pleister zou helpen ja, al heb ik er helaas geen bij me," mompelde ze om hem aan te kijken. Zou hij er een hebben dan?

Terug naar boven Ga naar beneden
Cooper Brimstone
Member
Cooper Brimstone
Punten : 370
Gender : Male ♂
Age : 20
Type : Trainer
Regions : Hoenn en Kalos
Icon : Hoppip
https://pokemon-journey.actieforum.com/t1469-cooper-brimstone https://pokemon-journey.actieforum.com/t1470-cooper-s-dex

Hit and run [T-Wheel!] - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hit and run [T-Wheel!]   Hit and run [T-Wheel!] - Pagina 2 Emptyvr feb 12, 2016 3:27 pm

Let's bust that tearful face with our
sour  mayonnaise
And get back our lost dream
Oh, gelukkig, het was niet zijn schuld. Nou ja, dat was in ieder geval wat ze beweerde. De toon waarop ze het zei zorgde er voor dat het leek alsof ze iets anders bedoelde, maar aangezien Cooper het niet helemaal zeker wist, besloot hij dat het waarschijnlijk verstandig was om er niet verder op in te gaan, voordat ze nog eiste dat hij iets zou doen om het weer goed te maken. Hij had op het moment eigenlijk al een heleboel dingen om goed te maken, en een extra wond wilde hij daar niet aan toe moeten voegen. Of hij schuldig was of niet, een pleister zou in dit geval helpen. Ze had er zelf geen bij, maar dat was in Cooper’s ogen alleen maar positief. Hij had namelijk wel pleisters bij zich. “Geen zorgen, daar weet ik wel iets op,” zei Cooper met een opgewonden grijns. Eindelijk zou hij iets kunnen doen om het goed te maken. Hij zou haar een van de beste pleisters geven die hij in zijn bezit had. Ja, dat zou alles vast en zeker beter maken.

“Rocket, mag ik mijn tas?” vroeg Cooper aan zijn Monferno, die ze eindelijk bereikt had. Deze knikte, en overhandigde de rugzak aan zijn trainer. “Okay, let op, hier komt het,” zei Cooper, die in zijn rugzak begon te zoeken. Hij moest in één keer de goede soort pleisters kiezen, want anders zou hij voor schut staan. Het doosje met pleisters had hij inmiddels gevonden, maar nu moest hij nog beslissen welke hij aan haar zou geven. Hij kon natuurlijk gaan voor de saaie, volwassen bruine pleister, maar… wel, die waren gewoon super saai. Zijn tweede keuze waren pleisters met een Hoppip print er op, maar die wilde hij liever niet weggeven. Hoppip pleisters waren uitsluitend voor speciale situaties. Er bleef dus maar één optie over. De Boo-boo pleisters. Het waren schattige, paarse pleisters, waar Ghastly op af stonden gedrukt samen met de woorden boo-boo. Yeah, deze pleisters waren perfect. “Hier! Ik heb een pleister!” verkondigde hij. “Ah… wil je dat ik hem voor je op plak? Of kan je het zelf?” vroeg Cooper, die het meisje de pleister half aanreikte.
Hit and run [T-Wheel!] - Pagina 2 187 * Hit and run [T-Wheel!] - Pagina 2 391 * Hit and run [T-Wheel!] - Pagina 2 444 * Hit and run [T-Wheel!] - Pagina 2 272 * Hit and run [T-Wheel!] - Pagina 2 417
Terug naar boven Ga naar beneden
Taiga Deshi
Member
Taiga Deshi
Punten : 311
Gender : Female ♀
Age : 17 years 27/07
Type : Trainer
Regions : Kalos
Icon : Mudkip
https://pokemon-journey.actieforum.com/t4474-taiga-deshi https://pokemon-journey.actieforum.com/t4475-taiga-s-pokedex

Hit and run [T-Wheel!] - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hit and run [T-Wheel!]   Hit and run [T-Wheel!] - Pagina 2 Emptyvr feb 12, 2016 8:46 pm

Blijkbaar was hij nog dommer dan de domste idioot, want hij leek haar pure sarcastische opmerking nog serieus te nemen ook. Een diepe zucht gleed over haar lippen toen de jongen na haar opmerking niks meer tegen haar zei. Jammer, ze had gedacht dat er nog wel een grappige of domme opmerking uit het ventje zou komen, maar nee hoor dat was dit keer niet het geval. Ze had door de val nog steeds pijn in haar rug, hoofdpijn en een kleine wond op haar gezicht, en dat alles was zijn schuld geweest. Nou ja... Niet alles was zijn schuld omdat zij hem achterna had gezeten, maar hij was wel de oorzaak van dit alles. Hij had de bal naar haar voorhoofd gegooid, en als dat niet was gebeurd was ze ook niet boos op hem geworden. De jongen leek uiteindelijk te weten wat hij moest doen in zo'n situatie om vervolgens aan haar te vragen of een pleister tegen haar bloedende wond zou helpen. Natuurlijk ging dat helpen, maar het probleem was dat zij zelf geen pleisters bij zich had. Ze had van alles in haar rugzak zitten, van shampoo tot schoon ondergoed, maar precies het gene wat ze nu nodig had had ze niet. Fantastisch. Gelukkig had hij wel pleisters bij zich in zijn tas, om vervolgens aan zijn Pokémon te vragen of hij deze mocht. Toen de Pokémon van de jongen dichtbij genoeg stond hoorde ze een welbekende piep van haar Pokédex afkomen, wat verraden dat ze nog redelijk nieuw was in de wereld van trainers. Voor nu besloot ze er niet zoveel aandacht aan te schenken, om haar aandacht maar te richten op de jongen. Deze leek intussen een pleister te hebben gevonden, maar het was geen normale pleister zoals zij dacht dat hij bij zich zou hebben. Het was een paarse pleister met een spookje waarop een tekst stond afgebeeld. "Ah… wil je dat ik hem voor je op plak? Of kan je het zelf?" hoorde ze hem vragen terwijl hij de pleister naar haar toe reikte. "Ik kan niet precies zien waar de wond zit, dus als jij hem wilt opplakken staan we misschien wel quitte?'' Ergens was ze wel benieuwd of hij het lef had om haar nogmaals aan te raken.

Terug naar boven Ga naar beneden
Cupido
Member
Cupido
Punten : 9416
Gender : Non-binary ♀♂
Age : Oneindig
Type : Team Rocket
Rang : Elite Spy
Regions : Hoenn en Kalos
Icon : Mudkip

Hit and run [T-Wheel!] - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hit and run [T-Wheel!]   Hit and run [T-Wheel!] - Pagina 2 Emptyzo feb 14, 2016 11:13 am


Hit and run [T-Wheel!] - Pagina 2 MJG2dh9
Taiga, you felt something stir deep inside you..
Suddenly you feel the strong urge to hug Cooper!
Terug naar boven Ga naar beneden
Cooper Brimstone
Member
Cooper Brimstone
Punten : 370
Gender : Male ♂
Age : 20
Type : Trainer
Regions : Hoenn en Kalos
Icon : Hoppip
https://pokemon-journey.actieforum.com/t1469-cooper-brimstone https://pokemon-journey.actieforum.com/t1470-cooper-s-dex

Hit and run [T-Wheel!] - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hit and run [T-Wheel!]   Hit and run [T-Wheel!] - Pagina 2 Emptyzo feb 14, 2016 3:43 pm

Let's bust that tearful face with our
sour  mayonnaise
And get back our lost dream
Hij had haar de pleister al aan willen geven, toen hij de opdracht kreeg om hem alsnog op te plakken. Cooper trok zijn wenkbrauwen op, verbaasd dat ze zo’n moeilijke taak aan hem toe durfde te vertrouwen. Wat als hij hem ondersteboven op zou plakken? Zou ze niet voor schut komen te staan dan? Durfde ze dat risico te nemen? Blijkbaar wel, want ze deed er zelfs een schepje bovenop door te beloven dat ze misschien quitte zouden komen te staan. “Okay dan,” zei Cooper schouderophalend. Hij had de pleister ondersteboven willen plakken, maar besloot dat het verstandiger zou zijn om hem maar op een normale manier op te plakken toen hij bedacht hoe moordlustig de tuinkabouter een paar minuten geleden nog was geweest. Bovendien zou het zonde zijn als niemand goed zou kunnen zien wat er op de pleisters stond. Dat was immers waarom hij ze had gekocht: om gezien te worden.

Cooper peuterde het beschermende papiertje los, waarna hij voorzichtig, heel voorzichtig, de pleister bovenop de snee plakte. “Zo!” zei Cooper tevreden. Damn, wat was hij toch een goede pleisterplakker. “Je bent weer zo goed als nieuw! Staan we nu dan quitte?” vroeg hij met een vrolijke glimlach. Waarschijnlijk stonden ze dat niet, maar hij kon het altijd proberen. “Zullen we het anders gewoon over doen?” stelde hij voor. “Jij vergeet al mijn ongelukjes, en ik vergeet dat je me net wilde vermoorden. Dat klinkt redelijk, toch?” vroeg hij. “Mijn naam is Cooper, aangenaam. Wat is jouw naam?” stelde hij zichzelf voor. Enkel een voornaam, geen achternaam. Niet alleen omdat mensen dat schijnbaar normaal gesproken niet deden, maar voor het geval dat ze alsnog een serie moordenaar bleek te zijn.
Hit and run [T-Wheel!] - Pagina 2 187 * Hit and run [T-Wheel!] - Pagina 2 391 * Hit and run [T-Wheel!] - Pagina 2 444 * Hit and run [T-Wheel!] - Pagina 2 272 * Hit and run [T-Wheel!] - Pagina 2 417
Terug naar boven Ga naar beneden
Taiga Deshi
Member
Taiga Deshi
Punten : 311
Gender : Female ♀
Age : 17 years 27/07
Type : Trainer
Regions : Kalos
Icon : Mudkip
https://pokemon-journey.actieforum.com/t4474-taiga-deshi https://pokemon-journey.actieforum.com/t4475-taiga-s-pokedex

Hit and run [T-Wheel!] - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hit and run [T-Wheel!]   Hit and run [T-Wheel!] - Pagina 2 Emptyza feb 20, 2016 4:06 pm

Ze had uitdagend aan de jongen gevraagd of hij de pleister voor haar wilde opplakken, en beloofd dat ze daarna misschien weer quitte zouden staan. Ze had dit alleen gedaan omdat ze benieuwd was of hij het lef had om het te doen, maar ook omdat ze anders zelf niet zo goed zou kunnen zien waar ze de pleister op zou moeten plakken. Ergens vertrouwde ze de jongen niet met het opplakken van de pleister, maar voor nu had ze geen andere keus. Even haalde ze diep adem toen hij  het beschermpapiertje aan de achterkant van de pleister losmaakte. Zou hij het zelf durven op te plakken of moest zij het alsnog zelf gaan doen? Uiteindelijk voelde ze hoe de pleister door hem tegen de wond werd aangedrukt, waardoor ze hem even aankeek. "Je hebt hem toch wel goed opgeplakt?" vroeg ze gelijk, hem duidelijk totaal niet vertrouwend. Tsja, ze was toch een meisje en wilde immers niet voor schud lopen.

Heel even voelde ze met haar vingers aan de pleister, hopend dat hij alles oké had opgeplakt. De jongen beweerde zelf dat ze nu weer 'zo goed als nieuw was' wat betekende dat hij de de pleister wel goed had opgeplakt, toch? Met een zwakke glimlach keek ze naar de roodharige die vroeg of ze quitte stonden én voorstelde of ze alles wat er tussen beide opnieuw konden doen. Even dacht ze diep na om zijn voorstel. Hij had de pleister voor haar opgeplakt en haar geholpen, dus quitte stonden ze toch wel? Althans bijna quitte, maar nog niet helemaal. "Oké dan, jij je zin. Ik zal doen alsof het niet is gebeurd, maar als je nog zoiets flikt dan zwaait er echt wat," waarschuwde ze hem. Als hij van plan was om nog iets naar haar hoofd te gooien ging ze het echt niet meer door de vingers zien hoor. “Mijn naam is Cooper, aangenaam. Wat is jouw naam?” Eindelijk! Eindelijk, hij had zich voorgesteld en was niet meer de 'naamloze jongen! "Taiga Deshi." Hij stelde zich alleen voor met zijn voornaam, maar zij deed het ook met achternaam. Waarom ze het deed wist ze niet, maar vroeger deed ze het ook altijd zo. Even nam ze Cooper in zich op, zich ergens toch wel schuldig voelend om wat ze had gedaan. Waarschijnlijk had ze hem zo bang gemaakt dat hij vanavond nog nachtmerries van haar zou krijgen, en dat was iets waar ze zich best schuldig over voelde. "Goedmaak knuffel?" mompelde ze om hem zonder op antwoord vast te pakken, niet slapjes ook.

OCC;; Je wordt bedankt Cupido >.>

Terug naar boven Ga naar beneden
Cooper Brimstone
Member
Cooper Brimstone
Punten : 370
Gender : Male ♂
Age : 20
Type : Trainer
Regions : Hoenn en Kalos
Icon : Hoppip
https://pokemon-journey.actieforum.com/t1469-cooper-brimstone https://pokemon-journey.actieforum.com/t1470-cooper-s-dex

Hit and run [T-Wheel!] - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hit and run [T-Wheel!]   Hit and run [T-Wheel!] - Pagina 2 Emptyma feb 22, 2016 3:41 pm

Let's bust that tearful face with our
sour  mayonnaise
And get back our lost dream
Het meisje vroeg hem of hij de pleister wel correct op had geplakt, waarop Cooper reageerde door te glimlachen. “Wat, vertrouw je me soms niet?” vroeg hij. Sure, hij had er zojuist over nagedacht om hem inderdaad verkeerd op te plakken, maar… Hij had het uiteindelijk niet gedaan, en dat was waar het om ging! Hij was echt wel te vertrouwen met dit soort dingen! Hij deed heus niet alles fout! Ze scheen hem gelukkig genoeg te geloven, waardoor ze zijn voorstel accepteerde. Phew, ze stonden eindelijk quitte. Ah, konden alle dingen maar gefixt worden door bij iemand een pleister op te plakken. Behalve dat ze quitte stonden, ging ze er zelfs mee akkoord om te doen alsof er niets was gebeurd. Wow. Dat was wel heel erg makkelijk gegaan. Gosh, ze moest wel een verschrikkelijk goede leugenaar zijn. Alhoewel ze daarstraks nog had beweerd dat hij niet zo knap was, moest ze toch echt wel voor zijn charmes zijn gevallen. Waarom zou ze anders akkoord zijn gegaan met zijn onredelijke voorstel? Haah… het was maar goed dat hij door haar leugen heen kon zien. Shit, had hij dan nu zijn eerste echte aanbidder? Cool. “No worries, de enige waar ik van plan was om dingen naar toe te gooien, was mijn Monferno.”

Taiga Deshi was de naam waar het meisje zich mee voorstelde. Deshi…. Deshi… kende hij die naam ergens van? Een frons trok over Cooper’s voorhoofd heen toen het meisje voorstelde om voor een goedmaak knuffel te gaan. Niet alleen omdat hij nog steeds niet helemaal zeker was van haar intenties – aanbidder of niet, ze had hem net toch echt willen vermoorden – maar omdat hij zich afvroeg waar hij haar achternaam van kende. Cooper had zijn mond nog niet open kunnen doen om een antwoord te geven op haar vraag, of ze had hem al vastgepakt in een wurggreep, waarvan het enige positieve was dat ze zijn taille vast had en niet zijn nek. Hij liet een luide ‘oef’ uit, voordat hij besloot om haar oh zo liefkozende knuffel te beantwoordden door een paar keer onbeholpen op de rug van het meisje te kloppen. “Dunno of dit het moment is, maar…  Shit. Je achternaam komt me bekend voor, maar… Ik kan me niet echt herinneren waar ik hem van ken,” bracht Cooper, die het gevoel had dat zijn longen half werden afgeklemd door de stevige greep van Taiga, met moeite uit. “Is er iets waar ik hem van zou kunnen kennen? Een of andere acteur misschien?” vroeg hij.
Hit and run [T-Wheel!] - Pagina 2 187 * Hit and run [T-Wheel!] - Pagina 2 391 * Hit and run [T-Wheel!] - Pagina 2 444 * Hit and run [T-Wheel!] - Pagina 2 272 * Hit and run [T-Wheel!] - Pagina 2 417
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud

Hit and run [T-Wheel!] - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hit and run [T-Wheel!]   Hit and run [T-Wheel!] - Pagina 2 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Hit and run [T-Wheel!]
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 2 van 2Ga naar pagina : Vorige  1, 2
 Soortgelijke onderwerpen
-
» T-Wheel
» We are one! [T-Wheel]
» [T-Wheel] Are you *** kidding me!?!?
» [T-WHEEL] No Pressure
» [T-WHEEL] Like in the Songs

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Pokémon Journey :: ► WELCOME TO THE POKÉMON WORLD :: Kalos :: Geosenge Town-
Ga naar: